Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Raba in vzdrževanje
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Avtomatski menjalniki

Pojdi na stran  1 2 3 ... 7 [8] 9 ... 11 12 13
Avtor objava
tomsom
17 avg 2013, 16:14
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
tomsom je napisal(a): ...


Pri nas je samo eden od mojstrov, kateremu bi jaz dal svoj menjalnik.
Na žalost.




Silvo Fišter
Kalce Naklo
Podbočje
Na vrh
Ovlov
17 avg 2013, 16:41
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
Hvala ti!
(To ime bo s pozlačenimi črkami zapisano v moji servisni knjižici )
Na vrh
klm07
17 avg 2013, 19:55
Član #2184
Prijavljen dne: 25 mar 2011, 20:45
Objav: 409
tomsom je napisal(a): ...

tomsom je napisal(a): ...


Pri nas je samo eden od mojstrov, kateremu bi jaz dal svoj menjalnik.
Na žalost.




Silvo Fišter
Kalce Naklo
Podbočje



To tudi jaz podpišem dvakrat.
Na vrh
apache
19 avg 2013, 17:48
Član #1187
Prijavljen dne: 24 jun 2009, 09:41
Objav: 290
Fantje...... poščijem se not namesto olja. Žal mi je brat koliko denarja in časa gre v to. Škoda, življenje je prekratko in zadnje čase predrago.Sam sem bil najbolj srečen šofer, ko sem imel avtomatika in sedaj ko vidim kako greste vsi v isto smer kot sem jo naredil jaz...... MA, GA NI JUNAKA .... da bi me prepričal v nakup rabljenega avtomatika.... NEVER MORE .... GRAZIE PER LE ROSE!!!! Mehanikom pa vsa čast, da lahko za kruh služijo, pa še polovica ih je brez orodja....
Na vrh
slartibartfastt
21 avg 2013, 21:57
Član #6423
Prijavljen dne: 16 avg 2013, 09:25
Objav: 9
heh,
update:
po resetu napak sem BP naredil cca 50 km testne vožnje.
Naslednji dan hladen javi napako "zmanjšana moč motorja" in po 2 km "napaka menjalnika urgentno" in rumena luč za motor (moji prevodi iz italijanščine )

Pozabil v prejšnjem sporočilu, tudi takrat je bila napaka na motorju - rumena luč - tester je takrat javil slabo povezavo med motorjem in menjalnikom.


Zdaj ždi na parkirišči 2km od hiše, jaz pa za računačnikom.

torej, napaka se zbriše, če ga ugasnem in ponovno zaženem, vendar se ponovno pojavi dokaj hitro. Ugotovil sem tudi, da je kontrolni modul za avtomatski menjalnik bil menjan s strani prejšnjega lastnika pred cca 40kkm - točno 22.08.2011. Ironično.


google ne najde konkretnih odgovorov, je pa nekaj sledi - od možnih lahko gre za napako na elektriki: akumulator ali alternator
Ugotavljam, da rabim OBDII čitalnik ASAP, ker bo avto predvidoma še nekaj časa pri hiši.

mogoče celo kakšen konektor nekje, vendar kje. Namigi ?






[ Uredi 21 avg 2013, 21:58 ]
Na vrh
nobody
22 avg 2013, 19:51
Član #4961
Prijavljen dne: 31 maj 2013, 08:05
Objav: 94
jaz si pa lastim volvota s80 tdi avtomatika...letnik 01..menjalnik mi deluje odlično, zanima me pa kako so kaj vzdržljivi tile avtomatiki(4 prestave).Vem da se lahko menja b4 ventil za boljši pritisk olja vendar ne mislm nič šarat po njem dokler mi deluje odlično.hvala
Na vrh
tomsom
22 avg 2013, 23:05
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
slartibartfastt je napisal(a): ...

heh,
update:
po resetu napak sem BP naredil cca 50 km testne vožnje.
Naslednji dan hladen javi napako "zmanjšana moč motorja" in po 2 km "napaka menjalnika urgentno" in rumena luč za motor (moji prevodi iz italijanščine )

Pozabil v prejšnjem sporočilu, tudi takrat je bila napaka na motorju - rumena luč - tester je takrat javil slabo povezavo med motorjem in menjalnikom.


Zdaj ždi na parkirišči 2km od hiše, jaz pa za računačnikom.

torej, napaka se zbriše, če ga ugasnem in ponovno zaženem, vendar se ponovno pojavi dokaj hitro. Ugotovil sem tudi, da je kontrolni modul za avtomatski menjalnik bil menjan s strani prejšnjega lastnika pred cca 40kkm - točno 22.08.2011. Ironično.


google ne najde konkretnih odgovorov, je pa nekaj sledi - od možnih lahko gre za napako na elektriki: akumulator ali alternator
Ugotavljam, da rabim OBDII čitalnik ASAP, ker bo avto predvidoma še nekaj časa pri hiši.

mogoče celo kakšen konektor nekje, vendar kje. Namigi ?







Tole spravi na volvo diagnostiko, morda, ampak morda ti uspe bolj locirati problem.
Če je bila krmilna enota menjana, potem je lahko kakšen konektor, senzor, že kaj, kar ne daje pravih podatkov od motorja menjalniku ali obratno.
Hm, ti menjalniki so res kvantna fizika, in računalnikov za diagnosticiranje vseh problemov v slo enostavno ni.
Če bi imel tester od snap-on-a, pa že lahko pogledaš vse v detajle.
Vida dice ti ne bere pritiskov, snap- on jih, in tudi nastavljaš lažje vse ventile na krmilki.
A morda veš kateri tip krmilke imaš?
Na vrh
tomsom
22 avg 2013, 23:17
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Jaz sem danes naročil krmilno plato, obnovljeno z izboljšanimi materiali, stari a obnovljeni ventili. Sredinski deli so vsi novi od aisina.
Cena za obnovljeno je 450€, nova nova original aisin pa je 600€.
To je za 55-50, za 6 gangerja je zelo podobna cena.
Za obnovljeno sem se odločil zato, ker mi je sam direktor tako priporočal in mu verjamem.
Copy: Pač živim v prepričanju da so vsi tako pošteni kot jaz. End of copy.
Mojo plato je očitno kap po tem ko sem jo odpru, očistil in pretesnil.
Ker je prej menjalnik delal ok, po čiščenju je pa riknlo vse skup.
Veleum za avtomate pravi da to ni tako redko, da se rado zgodi na platah po 15ok km. Tisto kar je umazanija prej dihtala in držala pritisk, sedaj več ni ker so odprte vse mikro pore katere so nastale pri uporabi in obrabi.
Bomo videli, jutri dobim, v soboto zamenjam in poročam.
Na vrh
tomsom
26 avg 2013, 12:19
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Takale je situacija.
Krmilka je zamenjana in s tem odpravljena vsa jajcanja kar se tiče menjalnika.
Končni strošek je 450€ krmilka in 20€ prevoz iz Nemčije do Karlovca.
Zakaj Karlovca? Ker mi je najbližje izmed Maribora in Zagreba, do kjer pač vozi tip robo iz Nemčije (Bosne).
Včeraj mi ni dalo mira, sem moral odpret menjalnik.
V slabih petih urcah je bila nova krmilna plošča v avtu in v oljni kopeli.
Občutek fantastičen, nič novega, no, je, prestavlja bistveno bolje kot prej.
Danes natočim gorivo do roba in da vidimo porabo.
Veleum trdi da naj bi bila sedaj tudi poraba nižja zaradi drugačnih, bolj pravilnih, prestavnih razmerij.

Na vrh
gorgh
26 avg 2013, 13:45
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Se pravi, nova krmilka - in odpravljeno bo "cukanje" med prestavami?


Bom tud jst kontaktiral tega gospoda, ga seznanil podrobno z mojimi "problemi" pa da vidim če bo to tud to lahko bilo

Kul, sam da štima!
Na vrh
andrejprimozic
26 avg 2013, 18:14
Član #4839
Prijavljen dne: 26 maj 2013, 21:40
Objav: 99
se pravi zarad druge krmilne plošče se je spremenilo prestavno razmerje?

tomsom je napisal(a): ...

tomsom je napisal(a): ...

Se mi zdi da je GM-ov, tako kot v T6.
Na splošno so slabši od aisina, vsaj kolikor sem po forumih šnofal.

Dej, Tomsom, drugič bodi rajši tiho!

Na vrh
tomsom
26 avg 2013, 18:20
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Glede na obratomer se je kar precej spremenilo prestavno razmerje.
Motor dela nekako bolj neobremenjeno.
Na vrh
D|N
26 avg 2013, 19:06
Član #147
Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54
Lokacija: Ljubljana
Objav: 480
Zmer sem si zelel avtomat....ampak takle prebrat je pa bolecina.
Na vrh
tomsom
26 avg 2013, 19:51
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Pa niti ni neke bolečine. V bistvu sploh ne!
V primerjavi s tem kakšen komfort ti nudi in primerjava z ročnim menjalnikom in vzdrževanje le tega, je dolgoročno ceneje.
Tudi če narediš austauš se mi 3200€ niti ne zdi tako veliko.
Torej, pri normalni uporabi naj bi imel 130k km mir, razen menjave olja na 50-60k km.
Kakorkoli, zagovarjam avtomat in menim da za tak avto, dizel, karavan, cruiser, ni ročno bckalo.
To je zgolj moje mnenje in izkušnje z ročnimi D5-kami.
Tudi sama menjava krmilke je bistveno bolj enostavna kot pa menjava sklopke, vstrajnika na ročnem.
Če pred menjavo krmilke narediš še flush in šele potem novo notri vtakneš, je pa res popolna zmaga.
Še posebno če to delaš sam.
Ker vem kakšne so cene krmilk pri nas in za kakšen denar naredijo menjavo, je cena- deli z 3.
Strošek je bil: 450€-krmilka+ 20€ prevoz, olje 16 litrov-128€ in seveda moj čas.
Sam podvig sploh ni zahteven, potrebuješ, 5 ur časa da dosledno narediš kot se gre za tako delo.
Na vrh
tomsom
26 avg 2013, 19:56
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Omenjena kilometraža, koliko naj bi bil mir, je zbita v poden.
Veleum mi je sicer dejal da je min 150k km, ob dokaj "resni" uporabi.
Glede na moj način vožnje, menim, bo mir vsaj 200k km.
Upam.
Namen je, da gajba ostane pri hiši toliko časa, kolikor bo iz ekonomskega vidika smiselno vlagat v njo.
Na vrh
bbf
27 avg 2013, 07:17
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
Si delal nastavitve po menjavi plošče?
Na vrh
tomsom
27 avg 2013, 10:28
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
bbf je napisal(a): ...

Si delal nastavitve po menjavi plošče?



Ne, še. Čeprav eni trdijo da je adapt nujno zlo pri menjavi olja, krmilke, spet drugi trdijo obratno.
Zaenkrat nisem, v kolikor se mi pokažejo nepravilnosti pa sigurno.
Bom pa šel na pooblaščenca da preverim firmware, če je za posodobiti in potem imam namen narediti adapt.

Na vrh
slartibartfastt
08 okt 2013, 21:18
Član #6423
Prijavljen dne: 16 avg 2013, 09:25
Objav: 9
uf, ste se razpisali

torej, dolžan sem update:

Slavko je menda najprej zamenjal računalnik (ga dal na novo sprogramirat), kar ni pomagalo, nato krmilko, kar spet ni pomagalo, zato je bila potrebna kirurgija menjalnika.

Kolikor zastopim, je na pomoč poklical specialista kirurga, ki je menjalnik razstavil, zamenjali so en o ring, vse prepucali, dal gor drugo novejšo krmilko (staro s cca 40kkm je obdržal) in drug pretvornik navora , ki naj bi bil malo znucan ? ! Mehanskih poškodb menda ni bilo opaziti, zato je sum padel na drobce, ki naj bi iz pretvornika navora našli pot v osrčje menjalnika in tam delali štalo pri izravnavi tlakov v menjalniku.

Strošek 1300 EUR in 3 tedne brez voza. Ni malo, ni pa tudi ne pretirano, upam, da bo šel še enkrat toliko kot do sedaj .

Če mene vprašate ni nikomur od vpletenih ravno jasno kaj je bilo dejansko narobe, ampak tako to gre - to sem vzel v zakup, ko sem kupil avto.

Kolikor berem je isti menjalnik vgrajen v miljone različnih avtomobilov ( http://en.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC ) in ironično je, da pri američanih crkuje ravno v najšibkejših morelih (3.2l bencinarji) pri V8 modelih pa ne, v toyotah je bil pa celo glavni razlog za težave v camryju in so jih menjali serijsko (https://groups.google.com/forum/#!topic/alt.autos.toyota.camry/u1uy_Jse0LA )

novim zmagan naproti...

lp


Ampak zdaj se spet vozim in vse je pozabljeno...

[ Uredi 08 okt 2013, 21:19 ]
Na vrh
Barbka
27 nov 2013, 15:11
Član #8492
Prijavljen dne: 27 nov 2013, 15:06
Objav: 1
Pozdravljeni!
Mene nekaj zanima. Imamo avtomatski menjalnik, menjali smo ga leta 2009. Sedaj pa nam, ko je mraz, zjutraj ko ga vžgeš in ko se pelješ.... zelo grdo cukne, ko prvič prestavi iz 1 v drugo prestavo.
Kaj je narobe?
Na servisu so rekli, da bo treba menjati konektorje...
Zanima me, če ima kdo še take izkušnje?
Hvala za odgovor,
čau
Na vrh
dejanLPG
20 nov 2014, 21:33
Član #3065
Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43
Lokacija: Ljubljana
Objav: 255
a je kdo tole vidu, zakon
https://www.youtube.com/watch?v=UgvEoAd4CWM
Na vrh
Spletna stran
Tex
20 nov 2014, 23:59
Član #10542
Prijavljen dne: 31 mar 2014, 21:24
Lokacija: Ljubljana
Objav: 455
Teorija je nekaj, praksa pa drugo
ampak,
Vidim, da te že čaka nov projekt ;)
Na vrh
dejanLPG
21 nov 2014, 07:15
Član #3065
Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43
Lokacija: Ljubljana
Objav: 255
Na srečo ne bo projekta, ker sem predelal na ročni menjalnik
Na vrh
Spletna stran
Volvo. 4 life
21 nov 2014, 08:46
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
dejanLPG je napisal(a): ...

Na srečo ne bo projekta, ker sem predelal na ročni menjalnik



Kdaj?!!
Na vrh
alfaromeo
21 nov 2014, 10:01
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
@dejanLPG: škoda
Barbka je napisal(a): ...

Pozdravljeni!
Mene nekaj zanima. Imamo avtomatski menjalnik, menjali smo ga leta 2009. Sedaj pa nam, ko je mraz, zjutraj ko ga vžgeš in ko se pelješ.... zelo grdo cukne, ko prvič prestavi iz 1 v drugo prestavo.
Kaj je narobe?
Na servisu so rekli, da bo treba menjati konektorje...
Zanima me, če ima kdo še take izkušnje?
Hvala za odgovor,
čau

Koliko pa je cena teh konektrojev ? Menjanje konektorjev, katerih ?
Olje je bilo kdaj menjano od leta 2009 ?

[ Uredi 21 nov 2014, 10:04 ]
Na vrh
Unknown
01 dec 2014, 20:05
Član #6929
Prijavljen dne: 05 sep 2013, 21:36
Objav: 76
Pozdrav usem skupaj!!!
Med branjem foruma sem se odločil da še jaz povem moj problem...Imam volvota V70 2004 2.4D5 geratronica in ko je mrzel mi cuka 1,2,3 prestava ko se pa segreje pa koker mu paše samo zelo malo...občasno pa tudi ko šalta navzdol ni cukne iz 3 v 2...Pozna kdo kakšno rešitev???


Hvala...

Na vrh
Augi
01 dec 2014, 20:53
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
resitev je menjalnik dol in pogledat kje je problem
Na vrh
tomsom
01 dec 2014, 22:18
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Augi je napisal(a): ...

resitev je menjalnik dol in pogledat kje je problem

Ni takoj menjalnik za dol. V 98 procentih se ta problem reši z popolno menjavo olja in krmilko.
Po napisanem vrstnem redu.
Na vrh
Unknown
02 dec 2014, 20:38
Član #6929
Prijavljen dne: 05 sep 2013, 21:36
Objav: 76
Zanimivo...je pa res da je kkšn let nazaj menjalnik dol ker je ostal brez prestave...takrat so zamenjali oz. popravili vandler in zamenjali olje tako so povedali...je lahko to kakšna posledica tega?...koliko pa pride krmilna enota?
Na vrh
tomsom
03 dec 2014, 06:52
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Okrog 625€, poleg tega računaj še karton (12L) olja, drobižek manj kot 100€, ker pred menjavo krmilke moraš OBVEZNO spustiti prek novo olje.
Na vrh
dixidoo
06 dec 2014, 20:11
Član #12340
Prijavljen dne: 26 okt 2014, 19:16
Objav: 2
Fantje, pozdravljeni!

Dejte mi malo pomagati prosim. Gre za S60, 2005, D5, avtomatik. V 90% vse dela tako kot mora. Če pa kdaj na hitro pritisnem po gasu in pospesim, se nekaj spremeni v menjalniku. Ko hitrost pada in bi bilo potrebno prestavljanje iz 3je v 2go, naredi to na zelo trdo. Se cuti. Potem recimo avto ugasnem, parkiram, ni problema naslednjih par sto kilometrov in potem spet ponovitev tega problema.
In se če dam v R, vcasih se mi zdi da ne gre lepo, kot da ga nekaj blokira, počasi spuščam bremzo, avto ne gre nikamor.

Kakšnji predlogi. Olje v menjlaniku menjano pred 20k kilometri.

Lep pozdrav
Na vrh
Damijan
24 jan 2015, 14:37
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Aisin Warner menjalniki so Toyota. DImenzionirani so na Toyotino olje TypIV. Od nadomestkov je še njboljši Mobil, kateri ima za avtomatike TypIV. Manda se ga pri nas pa ne dobi. Od ostalih je pa edini pogojno sprejemljiv pribložek olja za ta menjalnik, oljevv embalaži Volvo.

Tudi menjava krmilne plošče je menda velikokkrat stran vržen denar.

Zato raje po olje na Toyota servis.
Pa še malo študije glede Aisin Warneja http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=36&t=18161&hilit=aisin
Na vrh
Pojdi na stran  1 2 3 ... 7 [8] 9 ... 11 12 13

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 71, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete