Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Raba in vzdrževanje
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Avtomatski menjalniki

Pojdi na stran  1 2 3 ... 6 [7] 8 ... 11 12 13
Avtor objava
Volvo. 4 life
07 mar 2013, 17:41
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
gorgh je napisal(a): ...

PP je napisal(a): ...

Mislim da je že nekdo na tem forumu zapisal: Če je bilo olje v menjalniku redno menjano ga redno menjaj dalje.
Drugače pa pusti in dokler bo šlo bo šlo!



No, malo se bodo teme spreminjale iz dizla vs bencin na tole )

O tem sem govoril....kaj pol, to je dejansko tako kot napisano ali so to klobase?

Kaj pa naprimer, da se odločim, seveda po preverjanju olja da se izkaže da je črn in smrdljiv, pustim tako kot je, kaj potem ko in če zariba neha delat karkol, pride v poštev samo menjava celega avt menjalnika ali posamezne komponente ki se okvari zarad slabega olja? Strošek česarkoli popravlat v avt menjalniku je verjetno takoj na 1.000 eur.....

Na vrh
gorgh
25 mar 2013, 10:04
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Pri meni je bil menjan B4 čep - in je malenkost boljše ( pa saj ubistvu to so res malenkosti, menjalnik drugač šalta lepo, ne zamuja, ne dviga vmesnih obratov ko šalta gor, skratk vse OK), obenem sem imel priložnost tudi videt olje v menjalniku ( tistega pol deci raje manj kolkr ga je ven stekl ko se je čep odstranilo ) in je tko no...ni glih črne barve, pa niti ne glih rdeče...nekaj vmes - vleče na tako pinky - rdečo barvo - ko sem poduhal olje je čist tak sladkast vonj, nič ne smrdi....se prav, glede na to, lahko olje menjam v avt. menjalniku brez slabe vesti/slabega občutka, da kaj nebi delalo ko bi zamenjal...?




[ Uredi 25 mar 2013, 10:05 ]
Na vrh
zasavc
25 maj 2013, 20:13
Član #1311
Prijavljen dne: 28 sep 2009, 16:27
Objav: 14
Zanima me pri bencinskem motorju 2.9 včasih menjalnik ne prestavi v tretjo prestavo, tako da se lahko voziš nekje 60km/h.. mogoče kakšen nasvet kaj bi lahko bilo narobe oz v čem je stvar. kolega ima takšne probleme, ker pa ga večinoma ni v slo avtomobil stoji v garazi.
Na vrh
vale3
19 jun 2013, 00:03
Član #5274
Prijavljen dne: 18 jun 2013, 23:34
Objav: 6
pozdravljeni. imam par vprašanj in sicer ali ima gdo izkušnje iz volan servisem v mengšu? menjalnik mi zelo grdo prestavavlja izven mesta še gre po mestu pa iz prve v drugo zabija potem v drugi na 3000 obratov potem še še drži v drugi oz kot da je nekje med prestavo potem spet zabije v tretjo. imel sem ga na testu in javi da je nekaj narobe iz lamelami. kolk bi približno stala obnova. koga svetujete?
lp
Na vrh
tomsom
19 jun 2013, 08:46
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Kot prvo, kateri avto oziroma tip motorja, letnik, potem se da kaj več povedati.
Na vrh
vale3
19 jun 2013, 14:26
Član #5274
Prijavljen dne: 18 jun 2013, 23:34
Objav: 6
tomsom je napisal(a): ...

Kot prvo, kateri avto oziroma tip motorja, letnik, potem se da kaj več povedati.

Na to pa pozabm s60 D5 2005 letnik, 5 prestav
Na vrh
tomsom
19 jun 2013, 14:49
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Tako, izkušenj z volan servisom nimam, morda kdo drug.?
Za lamele mojstri v tujini trdijo da so lifetime, da ni varijante da se skurijo, razen v določenih primerih kot je naprimer bil od enega uporabnika foruma, ko je imel skurjene lamele za rikverc, se pravi, ob normalni uporabi lamele zdržijo 2-3 menjalnike.
Jih pa radi menjajo pri nas, saj je to dober denar, že na urah dela se lepo zasluži če greš odpirat menjalnik.
To pomeni da je nekdo kuril po rikvercu kar na polno, vzdrževanje menjalnika pa je bilo nično.
Upam se trditi da imaš problem samo na krmilni plošči, kar pomeni da je znesek mislim da 470GBP + davek + 25GBP prevoz iz anglije, in nato še sveže olje ki te pride cca 100€ 12L, da konkretno spereš menjalnik.
Malo se pozanimaj še naokrog kako je kaj s cenami, vendar dvomim da bo kaj ceneje pri nas.

Kako je bilo z vzdrževanjem menjalnika do sedaj? Koliko kilometrov imaš narejenih?

[ Uredi 19 jun 2013, 14:51 ]
Na vrh
vale3
19 jun 2013, 15:07
Član #5274
Prijavljen dne: 18 jun 2013, 23:34
Objav: 6
Lastnik avta sem sele slabo leto. Olje je bilo menjano pri 200000 zdaj jih pa ima 245000. Avto je biu vozen vecinoma relacije v prvih 3 letih 150000. Nasledn lastnik pa naj bi se tud bol po avtocesti vozu. Pri volan servisu sem biu bol na hitro mi je reku da je verjetno lj z krmilno in pa da ni treba cele menjat da dobi vse dele za njo. Se pa niti ne spoznam na avtomatske menjalnike. Uceraj sem ga meu pa na testu pa je nekaj z lamelami javlo. Si ze gdaj naroceval iz anglije?
Lp
Na vrh
JG
19 jun 2013, 15:35
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
Jaz ti svetujem da čim prej menjaš olje v menjalniku. Če se zadeve ne bodo obnesle se obrni tukaj:
http://www.avtomatski-menjalniki.si

Mimogrede imaš tak avto, kot sem si ga lastil sam S60 Summum D5 5pr. geartronik.

[ Uredi 19 jun 2013, 15:35 ]
Na vrh
vale3
19 jun 2013, 15:58
Član #5274
Prijavljen dne: 18 jun 2013, 23:34
Objav: 6
Hvala se bom potem kr oglasu v horjulu in poskusu ce bo kj bolse.
Na vrh
tomsom
19 jun 2013, 17:26
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Menjava olja teh "bacilov" sigurno ne bo pozdravila.
Vrgel boš denar stran, oziroma si boš dvakrat naredil stroške.
Pozanimaj se koliko te stanejo ti deli, da ni na koncu račun tak, kot če bi iz anglije naročil celo krmilko.
Na vrh
vale3
19 jun 2013, 21:25
Član #5274
Prijavljen dne: 18 jun 2013, 23:34
Objav: 6
Mogoce gdo ve za ksno anglesko stran oz kje se da dobit krmilno?
Na vrh
tomsom
19 jun 2013, 21:40
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
jpat.co.uk, kontaktna oseba ti je najboljša izbira Jon Parfitt na mail Jon©jpat.co.uk,
tel: +441934853956 ali Tim Collins- Tim©jpat.co.uk.
Možakarja sta zelo uredu in tudi z nasveti sta radodarna.
Cena krmilke je 523GBP z poštnino v Slo.
Na vrh
tomsom
19 jun 2013, 21:53
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Morda da bi bilo v tvojem primeru dovolj če bi krmilko snel, dal v kose, očistil in na novo pretesnil.
Frišno župco, adapt mode in da to zadostuje
Včasih zna tole zabijanje2-3-2 povzročati tudi servo cover-B4.
Cena: tesnila krmilke: 42,31GBP z poštnino, B4 servo cover pa je okrog 27€ na pooblaščencu pri nas.
Na vrh
vale3
19 jun 2013, 22:56
Član #5274
Prijavljen dne: 18 jun 2013, 23:34
Objav: 6
Hvala tomsom bom jim probal na mail prvo mal opisat ce mi bojo znal se kj pomagat. Sem pa se v dvomih kam peljat avto ker tale v horjulu mi je mal tko. Rekl so da je v vsakem primeru treba menjalnik dol uzet pa da zacnemo pr 1000€ nekje tale v mengsu pa da ne pa tud iz avto aktiva k njemu vozjo menjalnike

[ Uredi 19 jun 2013, 23:18 ]
Na vrh
klm07
20 jun 2013, 09:42
Član #2184
Prijavljen dne: 25 mar 2011, 20:45
Objav: 409
Modeli iz Horjula so zlatarji in poleg njih jih je še kar nekaj.
Na vrh
gorgh
20 jun 2013, 10:39
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Kaj to s krmilno ploščo preverjeno odpravi napake?

Glede na to, da je ornk drag ta del....da bi kar tako na blef menjal to...?

Meni sicer šalta lepo, z občasnimi izpadi, najbolj problematična je iz 2. v 3. in pa ko recimo hitrost pada brez bremzanja in pri 30 zopet začneš pospeševat vrže kar v drugo, ko bi brez problema lahko ostalo v 3..... pa mal mi obrati skačejo med šaltanjem gor ( minimalno ).

Menjan olje, menjan b4 čep, min boljše oz isto kot prej, brez efekta. rad bi samo še prej naredil update softwara od rač. menjalnika če to obstaja kje....verjetno da mora bit kakšn novejši software oz. mapa anyone?
Na vrh
tomsom
20 jun 2013, 11:21
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Glede na to koliko je cena pri naših trgovcih, je tole dokaj poceni.
Se jo pa da dobiti tudi ceneje, recimo automaticchoice.com je že eden od njih, imajo franšizo v Romunij in Sloveniji-Maribor.
Za update pa kar na pooblaščenca, lahko da bo boljše že s tem update-om, samo glede na tvoj opis-not.
Glede na strošek, jo pa najprej operi in predihtaj, pa boš videl če bo boljše.
Na vrh
gorgh
20 jun 2013, 12:15
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Je to velik dela dol dat in je usrano delo - bo olje od menjalnika teklo ven? Sperem s čim? Nitrom/bencinom/wd-jem?

Kje se to sploh nahaja, gre to samo dol al je treba pol motorja razkopat al je enostavno dostopno?

Thanx za tole, to bom sigurno probal še prej, potem pa update
Na vrh
gorgh
27 jun 2013, 10:19
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Eno vprašanje glede spodnjega izdelka:
http://www.ebay.co.uk/itm/Automatic-Gearbox-Stop-Slip-VOLVO-C70-S70-V70-S80-S90-V90-XC60-XC70-XC90-fix-/300917993272?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AVolvo|Model%3AC70|Cars+Type%3AT5&hash=item46101c2f38

Je kdo to že uporabil? Mislite, da je za kaj ali rajši roke stran?

Mislim, dobro, glede na vrednost bi kupil in sprobal - če bo boljše superca odlično, če ne bo nič bolje ok, smo pač probal in je tako kot je, cvikam samo v primeru, da ne bo še velik slabše ko bi to not vlil....

Mnenja? hvala
Na vrh
tomsom
27 jun 2013, 15:02
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Bom kratek...
Ne drkaj po menjalniku če ti dela tako kot treba.
Tisto "za vsak slučaj" odmisli.
Na vrh
apache
29 jun 2013, 12:25
Član #1187
Prijavljen dne: 24 jun 2009, 09:41
Objav: 290
1. računalniško preverit odstopanja med prestavam (tudi pritisk)
2. menjava problematičnega dela (95%) je to krmilna plata on luft v njej
3. ko je vse zamenjano, kot je rekel tomsom zamenjat župco (flush olja)
4. po 200-300 km po potrebi dolit olje, če je potrebno.


To je glih tako kot bi šel zdravniku in on ti reče, da bo prvo potrebna dializa potem pa šivanje ....
Z menjavo olja (kot edino kar misliš naredit) ne rešiš NIČ, kvečjemu lahko samo pokakaš cel menjalnik kot so ga meni.
AJA PA ŠE NEKAJ !!!! Pomoje bo težko (zelo težko) dobiti enga ki se spozna na avtomatike v SLO...

Velik sreče
Na vrh
apache
29 jun 2013, 12:27
Član #1187
Prijavljen dne: 24 jun 2009, 09:41
Objav: 290
AJA.... pa B4 je pa tudi en lep marketinški trik. Vsa čast za komercialiste v volvotu
Na vrh
gorgh
29 jun 2013, 13:15
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
In kdo mi lahko naredi prvo tocko pri nas v slo?
Na vrh
tomsom
29 jun 2013, 20:42
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Marketinški trik je tudi to da je krmilka takoj cu grunt, pa ni čisto tako.
Dostikrat je dovolj da jo predihtaš in očistiš.
Na vrh
apache
03 jul 2013, 20:52
Član #1187
Prijavljen dne: 24 jun 2009, 09:41
Objav: 290
Seveda, če znaš ugotovit, videt in rešit problem z tapravim orodjem. Ponavadi (99%) folk tega ne ve in smo tam k smo. Plačaj miško " dok ti oči ne pobelijo"

[ Uredi 03 jul 2013, 20:54 ]
Na vrh
slartibartfastt
16 avg 2013, 09:38
Član #6423
Prijavljen dne: 16 avg 2013, 09:25
Objav: 9
večna tema?

zdravo - sem nov in tukaj in dokaj frišn lastnik XC 70 l2007 (model 2006), D5 6 stopenjski avtomatik. 190kkm

Rabim mnenje...

danes je menjalnik začel nagajat, naenkrat ni našel brzine, zato sem ga spravil k lokalnemu mehaniku. Olje naj bi bilo menjano pred cca 20kkm
Klical sem g. Slavka (Drenov grič), pa pravi kontrolna plošča menjalnika, zaenkrat se lahko vozim vendar sledi menjava, najbrž bo to 1000 EUR+ ?

Moj mehanik pravi, da nima kaj brskat - niti ne moremo preveriti kvalitete ali količine olja? Da rabim profesionalno pomoč. Na testerju (ročna zadeva) pravi neznana napaka v menjalniku / pobrisano.

Zdaj bolj trdo menja v prvo in R, drugega še nisem opazil (nisem priganjal). Zaenkrat ni ponovno javil napake, vendar se izpod avta sliši nekakšno "jamranje", ki je odvisno od obratov, ne od hitrosti.

Mnenja - kontrolna plošča menjava ali čiščenje? Bi lahko bilo kaj drugega?

Predlogi ?

Pred nakupom sem bral o težavah z menjalniki na XC70, vendar bolj na starejšem 5 stopenjskem modelu, se pojavljajo enake težave na 6 stopenjskih?

LP






[ Uredi 16 avg 2013, 09:39 ]
Na vrh
tomsom
16 avg 2013, 21:59
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Če je problem v krmilni plošči, je znesek nove, z vsemi solenoidi, z poštnino iz UK, 498€.
jpat.co.uk je naslov spletne strani.
Pardon, taka je cena za AW55-50SN, za AWTF 80SC, kar je model tvojega menjalnika je pa, se ne spomnim, ali malo cenejša ali malo dražja. Neke hude razlike ni.
Jon je zelo uredu dečko, lahko ga pokličeš, sem nekje pustil v tej temi kontakte, lahko pošlješ mail in vse podatke od avta, in ti bo model poslal ceno.
Fantje so ažurni in se na odgovor ne čaka dolgo.
Iz prakse, v istem dnevu.
Pri nas tržijo krmilko za 1200€, zato se raje poizkusi dogovoriti da pripelješ krmilko, pa da ti jo samo zamenjajo.
To je cca 4-5 ur dela.
Pri tem servisu računaj še na novo olje, katerega bi jaz na tvojem mestu kupil pri jantrade-u.
Daleč najbolj ugoden za mobil 3309, lahko pa daš tudi ravenol, shell, toyota tip IV, original volvo, vse omenjeno je enako olje, le cena je različna.
Srečno!

Popravek: v ceno krmilke katero sem dal malo višje, prištej še 20% davka.
Torej, 600€.


[ Uredi 16 avg 2013, 22:37 ]
Na vrh
Ovlov
17 avg 2013, 12:56
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
slartibartfastt je napisal(a): ...

danes je menjalnik začel nagajat, naenkrat ni našel brzine, zato sem ga spravil k lokalnemu mehaniku. Olje naj bi bilo menjano pred cca 20kkm


Če me spomin ne vara, se je pa zdaj nabralo (na tem forumu) že kar nekaj takih, ki jim je zadeva crknila, "potem ko je bilo olje pred ca. 20kkm menjano"...
Bom počasi začel verjeti, da je imel Bauman vendarle prav, ko je pridigal postopno (polovično) menjavo (ravno zaradi takšnih primerov kot je zgornji) ...

Pa še nekaj me zanima (Tomsom): kaj še lahko gre - razen krmilke - pri takšnem menjalniku večjega (in dražjega)? Ali ti - glede na servisersko sceno - sploh še preostane kaj drugega, kot da v takšnem primeru "streljaš na slepo"?

(Ta zadeva me matra, ker se še zdaj nisem odločil, ali naj - pri 180.000 km - zamenjam vse olje ali samo pol, tako kot mi ga je Bauman pred 60kkm. Lepše, kot mi menjalnik dela zdaj, mi namreč ne more.)
Na vrh
tomsom
17 avg 2013, 15:32
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Marsikaj lahko gre rakom žvižgat.
Planetarni modul, 15 stopinjski pogonski zobniki, pumpa, wandler, katerokoli ležaj, zobnik,....
Kdor je to tehnologijo pogruntal je itak zame znanstvenik.
Se ravno ukvarjam s svojo krmilko, mi dela sive lase za popi....
Cel postopek pa predstavim v temi pod "moj volvo", tudi slikovno, da se malo bolj razjasni zadeve.
Tale vesoljska tehnologija kar vzame časa.
Pri nas je samo eden od mojstrov, kateremu bi jaz dal svoj menjalnik.
Na žalost.
Na vrh
Ovlov
17 avg 2013, 16:07
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
tomsom je napisal(a): ...

Pri nas je samo eden od mojstrov, kateremu bi jaz dal svoj menjalnik.


Nadaljevanje z osupljivim razpletom sledi ... (Grizem si nohte od napetega pričakovanja in čakam, kdaj bo teden naokoli )
Na vrh
Pojdi na stran  1 2 3 ... 6 [7] 8 ... 11 12 13

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 58, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5983
najnovejši član: Wllkeirob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete