|
|
Avtomatski menjalniki Pojdi na stran
1
2
3
4
[5]
6
... 11
12
13
|
|
HMX | 02 okt 2010, 15:39 | |
| Član #1694 Prijavljen dne: 18 jun 2010, 09:24 Objav: 4
| Pozdravljeni,
en majhen update.
Naredil sem redni servis na Dumidi, in zraven omenil omenjene težave glede menjalnika, in so posodobili software, in ponovno zategnili ene par nosilcev motorja.
Razlika je več kot očitna. Prestavljanje je zelo mehko, tisti "tup" je izginil, se pravi lahko zavrem-pospešim-zavrem-pospešim v križišču in nič ne cuka oziroma udari. Še ena dodatna nepričakovana sprememba pa je bilo to, da sedaj pri močnejšem pospeševanju prestavi hitreje in potem drži prestavo. Prej sem imel občutek, da se ne more odločit, al naj še enkrat prestavi navzdol, al naj že gre gor nazaj. Posledično so pospeški pri nekje pri srednji moči veliko boljši in takojšnji.
Skratka, zelo zadovoljen zaenkrat!
Lp, HMX | Na vrh | |
Edi | 18 okt 2010, 12:02 | |
| Član #310 Prijavljen dne: 28 apr 2007, 21:22 Objav: 62
| S 60 mi je že dolgo zelo všeč. Pred kratkim sem vozil najnovejši model z avtomatskim menjalnikom. Malce me je motil čas, ko elektronika skapira kaj bi jaz rad in nato poštarta, a to je verjetno moje neznanje saj mi je bila to prva vožnja z avtomatikom in sem nekako bolj navajen na ročni menjalnik. izvedel sem za en S60 2.4 D5 2400 ccm, 120 kW na žalost ima avtomatski menjalnik. Kaj mi svetujete na kaj naj bom pozoren avto ima cca 200.000km. Jaz ga bom že pazil samo ne vem kako so ga pred mano | Na vrh | |
JG | 18 okt 2010, 13:14 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Za katerega S60 se pa gre?
[ Uredi 18 okt 2010, 13:21 ] | Na vrh | |
Edi | 18 okt 2010, 15:19 | |
| Član #310 Prijavljen dne: 28 apr 2007, 21:22 Objav: 62
| JG je napisal(a): ...
Za katerega S60 se pa gre?
Avto.net
Ali kdo ve kaj več o tem avtu??
[ Uredi 18 okt 2010, 16:08 ] | Na vrh | |
cleaner | 18 okt 2010, 15:59 | |
| Član #189 Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42 Objav: 534
| O dotičnem avtu ne, lahko pa ti povem, da je menjalnik v tem primeru klasični avtomatik in ne geartronic, ki je bil tudi dobavljiv v s60. Je bolj primitiven (ne omogoča "ročnega" prestavljanja ipd), a tudi trpežnejši. Riziko pa vsekakor ostaja pri nakupu rabljenega vozila. Avtomatika najbolje preveriš na testni vožnji: 1. mehko premikanje ročice pri stacionarnem vozilu, 2. prestavljanje iz D v R in nazaj brez tresljajev in zvokov, 3. speljevanje - da se avto začne premikat, ko v D spustiš zavoro 4. zmerno pospeševanje - da mehko prestavlja navzgor 5. kickdown - pri cca 80kmh pohodiš plin do konca, menjalnik naj bi prestavil v 2. prestavo in omogočil učinkovito pospeševanje pri visokih obratih. Nato opazuješ še prestavljanje v 3. prestavo pri visokih obratih. | Na vrh | |
Edi | 18 okt 2010, 17:02 | |
| Član #310 Prijavljen dne: 28 apr 2007, 21:22 Objav: 62
| Hvala za info bom šel pogledat pa javim. | Na vrh | |
JG | 18 okt 2010, 21:41 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Edi je napisal(a): ... JG je napisal(a): ...
Za katerega S60 se pa gre?
Avto.netAli kdo ve kaj več o tem avtu??
Tega avta ne poznam, ti pa svetujem, če že avtomatika potem obvezno takšnega, kjer imaš možnost prestavljanja v načinu manual, ker v nasprotnem primeru, se boš vozil po raznik vijugastih cestah tudi če se le ta vzpenja ves čas v najvišji prestavi, kar pa povzroča dokaj anemičen avto in višjo porabo.
Glede avtomatika se ti načeloma ni treba bati, ti glej da lepo prestavlja in obvezno, če kupiš avtomat menjaj olje v njem, ker pri rabljenemu nikoli ne veš, kdaj so te zadeve menjali. | Na vrh | |
forba | 19 okt 2010, 07:14 | |
| Član #977 Prijavljen dne: 30 dec 2008, 20:08 Objav: 155
| JG: kar pa povzroča dokaj anemičen avto in višjo porabo.
Tole ni čist res, saj lahko tudi "ta star" avtomatski menjalnik z kombinacijo gumbkov (Sport in winter) prisiliš da uporablja, poleg normalne funkcije uporabe treh prestav, samo prve dve prestavi in tudi normalno prestavlja, kar pomeni normalno vožnjo med 0 in 100 km/h, če hočeš vozit hitreje...sam sem imel tudi, tako imenovan tiptronic pa mi ni ugajal... sicer pa sam vozim avtomatike že deset let in če skrbiš zanj (menjava olja in potrpežljivost pri prestavljanju na mestu) ne sme biti nobenih problemov | Na vrh | |
cleaner | 19 okt 2010, 08:18 | |
| Član #189 Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42 Objav: 534
| Se strinjam s Forbo. Moj stari S-70 je imel še enostavnejši avtomatik kot tale S60, pa se ga je dalo lepo peljat. | Na vrh | |
JG | 19 okt 2010, 08:26 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| forba je napisal(a): ...
JG: kar pa povzroča dokaj anemičen avto in višjo porabo.
Tole ni čist res, saj lahko tudi "ta star" avtomatski menjalnik z kombinacijo gumbkov (Sport in winter) prisiliš da uporablja, poleg normalne funkcije uporabe treh prestav, samo prve dve prestavi in tudi normalno prestavlja, kar pomeni normalno vožnjo med 0 in 100 km/h, če hočeš vozit hitreje...sam sem imel tudi, tako imenovan tiptronic pa mi ni ugajal... sicer pa sam vozim avtomatike že deset let in če skrbiš zanj (menjava olja in potrpežljivost pri prestavljanju na mestu) ne sme biti nobenih problemov
Saj sem napisal, avto vozi vedno v najvišji prestavi oz. sili v njo, zatorej moraš ali pritisniti na plin, da menja nižje, kar povzroča višjo porabo ali pa se sprijazniš da boš od zmernem plinu vozil v breg s peto prestavo ob 50-55 km/h, kar pa daje občutek anemičnosti, če imaš pa opcijo manual, pa daš ročno v tretjo ali četrto prestavo pa teh problemov ni. | Na vrh | |
alfaromeo | 19 okt 2010, 09:04 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Kar se mene tiče, je avtomatik zakon, pa je lahko geartronic ali pa navadni avtomat. Včasih je mogoče res hecno, ko pogledaš v kateri prestavi se voziš, a če daš "pedal to the metal" se avto premakne kot je treba.
Tudi pri navadnem avtomatu lahko izbiraš prestave, le da so premiki prestavne ročice daljši. | Na vrh | |
forba | 19 okt 2010, 09:42 | |
| Član #977 Prijavljen dne: 30 dec 2008, 20:08 Objav: 155
| Je pa seveda odvisno kakšen stroj brni v njem...v mojem primeru če ga nastavim, da vozi v prvi in drugi in če ostane zmeraj v drugi imam lep razpon od 20km/h in do 130 km/h. Več pa po ovinkastih cestah v hribih tako ali tako ni priporočljivo. Ima pa seveda geatronic tudi prednosti, a meni osebno bolj ugaja klasika. | Na vrh | |
Ovlov | 19 okt 2010, 10:14 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| forba je napisal(a): ...
... sicer pa sam vozim avtomatike že deset let in če skrbiš zanj (menjava olja in potrpežljivost pri prestavljanju na mestu) ne sme biti nobenih problemov
Kaj misliš s "potrpežljivostjo pri prestavljanju na mestu"? Da pred rdečim semaforjem prestaviš v N? Meni je Bauman rekel, da je to brez veze. Pač pustiš v D in tiščiš bremzo ... | Na vrh | |
volvo5er | 19 okt 2010, 10:59 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| cleaner je napisal(a): ...
Se strinjam s Forbo. Moj stari S-70 je imel še enostavnejši avtomatik kot tale S60, pa se ga je dalo lepo peljat.
Tvoj stari je imel tudi samo 4 prestave, kar je vsaj pri tako počasnem menjalniku zgolj prednost ;)
Osebno mi je za vozit daleč najslabša kombinacija D5 s klasičnim petstopenjskim avtomatskim menjalnikom (od vseh volvotov oz avtomobilov, ki sem jih vozil, nasploh), bolj ali manj polom na celi črti. | Na vrh | |
forba | 19 okt 2010, 12:15 | |
| Član #977 Prijavljen dne: 30 dec 2008, 20:08 Objav: 155
| Ovlov je napisal(a): ... Kaj misliš s "potrpežljivostjo pri prestavljanju na mestu"? Da pred rdečim semaforjem prestaviš v N? Meni je Bauman rekel, da je to brez veze. Pač pustiš v D in tiščiš bremzo ...
Ne, nisem milsil tole, čeprav jaz dam v N če dlje čakam...Mislil sem ko daš iz R v D ali obratno, da pač počakaš tiste pol sekunde oz. sekundo da menja in ne daš gasa...v tistem trenutku je dodajanje gasa zelo nevarno za menjalnik...
[ Uredi 19 okt 2010, 19:38 ] | Na vrh | |
supr | 19 okt 2010, 13:44 | |
| Član #862 Prijavljen dne: 25 avg 2008, 23:30 Lokacija: Slovenia Objav: 167
| @volvo5er: Zakaj je D5 geartronic polom? | Na vrh | |
cleaner | 19 okt 2010, 15:57 | |
| Član #189 Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42 Objav: 534
| ni reku geartronic, ampak tak menjalnik, kot je v oglasu. | Na vrh | |
Edi | 19 okt 2010, 20:47 | |
| Član #310 Prijavljen dne: 28 apr 2007, 21:22 Objav: 62
| Avto videl, notranjost je dala svoje skozi. Prodajalec se zgovarja, da je imel lastnik dva otroka.... Peljal ga žal nisem morda je pa ostalo dobro ohranjeno. Sicer se pa morda splača še malce počakat, da se novi s60 začnejo pojavljati na cestah. Starim bi po vseh pravilih morala cena past, kaj mislite | Na vrh | |
Torkel | 19 okt 2010, 21:23 | |
| Član #124 Prijavljen dne: 12 dec 2006, 23:10 Lokacija: Pogosto v Volvu Objav: 545
| Otroci niso ravno opravičljiv razlog, da je avto zguncan. Sam jih v avtu furam zelo pogosto in njihovi čevlji so pogosto umazani. Prav tako med vožnjo dostikrat kaj jedo. Ko pridem domov avto pač spucam in to je to. So pa Volvovi materiali zelo hvaležni za čistiti. | Na vrh | |
Sverige | 19 okt 2010, 23:32 | |
| Član #412 Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18 Objav: 743
| Jp, prej bi rekel da so otroci rezultat zguncanega avta... Ča ima to kaj veze z avtomatskim menjalnikom ?
[ Uredi 19 okt 2010, 23:32 ] | Na vrh | |
Damo | 10 nov 2010, 10:19 | |
| Član #901 Prijavljen dne: 12 okt 2008, 08:39 Objav: 175
| Še eno vprašanje . Sicer sem si malo prebral teme o avt. menjalnikih ampak nisem nikjer zasledil za kaj se uporablja tisti gumb na menjalniku W (winter?)? Menjalnik imam če se ne motim geartronic (V70,2005). Kaj se u bistvu "spremeni" če je ta gumb vklopljen? | Na vrh | |
alfaromeo | 10 nov 2010, 10:22 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| @damo. Winter je za sepljevanje na drseči podalgi (sneg, led). Prestavlja zelo zgodaj v višje vrtljaje in stem zmanjšuje navor in moč na kolesih.
V bistu simulira drsečo sklopko.
lp | Na vrh | |
cleaner | 10 nov 2010, 18:44 | |
| Član #189 Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42 Objav: 534
| Pa spelje s 3. prestavo | Na vrh | |
frajtonarca | 16 dec 2010, 13:08 | |
| Član #1997 Prijavljen dne: 10 dec 2010, 16:32 Objav: 11
| Lep pozdrav vsem! Sem bolj nov na forumu, zato mi ne zamerite če bo vprašanje malo čudno ali pa Zanima pa me, če kdo ve, ali je možno recimo pri v70(starejši letnik-recimo do 2001) ki ima avtomatski menjalnik tega zamenjati z ročnim?
| Na vrh | |
volvo5er | 16 dec 2010, 15:19 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Seveda je možno, če se pa splača je pa drugo vprašanje. | Na vrh | |
uncle | 17 dec 2010, 20:35 | |
| Član #670 Prijavljen dne: 04 mar 2008, 00:55 Objav: 130
| Kaj pa pri novi S60...na www strani piše, da ima T6 in D5 "sport mode". Ker vem, da menjalnik nima posebne "stopnje" sport sklepam, da je to mišljeno, da ima pač menjalnik inteligenco da pokapira režim vožnje in pri močnejšem plinu pač prestavlja kasneje? | Na vrh | |
Damijan | 23 feb 2011, 13:29 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| MKovic je napisal(a): ... S60R-Ocean Race je napisal(a): ...
...To pa da je menjalnik v Vel Satisu in Volvotih 01-05 enak pa ni res. ...
Sorry za off topic ampak na svetu sta samo dva proizvajalca avtomatskih menjalnikov, ki so vgajeni v 90% avtomobilov: Asian Warner (Borg Warner) in GM. Zasnova je torej pri prav vsih AW-jevih menjalnikih enaka, ostalo je variacija na temo. Nisem na tekočem z najnovejšimi dosežki na tem področju (da me ne bo kakšen volvo mojster obtožil zavajanja ), ampak pred 10+ leti je valjalo, da so praktično vsi vitalni deli med AW-jevimi in med večino GM-ovih menjalnikov iste generacije izmenljivi. Veljalo je tudi, da je "poševnooka" (torej AW) zasnova bistveno naprednejša od GM-ove. Vsak, ki je kdaj vozil klasičnega Leksusa je temu lahko pritrdil. Razne trditve v smeri boljše ali slabše kvalitete takšnih menjalnikov so torej povem enake (nepobmebne), kot prepiranje, da je VM 2.5 diesel v Cherookeeju ali Voyagerju boljši od VM 2.5 diesel Alfi 164. Vsi motorji so pač generični izdelki Italjanske firme.
Bom raje tu nadaljeval, da ne bo smetenja v neustrezni temi...
MKovic: poleg azijskega AW-ja in gringoškega GM-a, bi dodal še EU ZF-lenkrad (ki znotraj skupine skriva ZF menjalnike in kretne mehanizme ter, Volvašem tudi dobro poznane, Sachs amortizerje in sklopke), ki je tudi izmenljiv z AW. Ne po delih, temveč kot zamenjava celega menjalniškega sklopa, brez bistvenih posegov. | Na vrh | |
VolvoD5 | 09 mar 2011, 17:27 | |
| Član #2159 Prijavljen dne: 09 mar 2011, 17:24 Objav: 6
| Pozdravljeni!
Mene pa zanima, koliko bi približno stala obnova menjalnika? Ker nisem nikjer zasledil kakšne cene?
Zanima me tudi, če imata S60 in S80 ista menjalnika?
Hvala vnaprej ;)
[ Uredi 09 mar 2011, 21:26 ] | Na vrh | |
alfaromeo | 10 mar 2011, 12:18 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Vprašanje je, če se kdo sploh želi oziroma hoče ubadati s popravilom menjalnika in kako je z dobavo rezervnih delov za menjalnik.
Povprašaj na kakšnem pooblaščenem servisu.
| Na vrh | |
cleaner | 10 mar 2011, 15:44 | |
| Član #189 Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42 Objav: 534
| Morda kateri od teh dveh (informacije ni ravno sveža):
Avtomatik d.o.o. (mojster Milan) Medvedova c. 28, 1000, Ljubljana 041 620 151 01 3645 757 ali Marolt motors iz Horjula
| Na vrh | |
VolvoD5 | 10 mar 2011, 16:24 | |
| Član #2159 Prijavljen dne: 09 mar 2011, 17:24 Objav: 6
| Najprej hvala za pomoč
Veliko dobrih stvari sem že slišal za Marolt motors, tako da bom kontakteru Marolta pa bom vidu kaj se da naresti. Za mojstra Milana pa malo manj | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 52, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|