Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Moj VOLVO
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

V50 T5 Summum '04

Pojdi na stran  1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10
Avtor objava
Mihc V50 T5
03 jul 2011, 21:23
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Sem malo preveril račun in vse skupaj seštel in ugotovil da mi niso upoštevali rabata. Kar pa potem vse skupaj znese na okroglo 1000€.

[ Uredi 03 jul 2011, 21:24 ]
Na vrh
SepoX
04 jul 2011, 05:55
Član #94
Prijavljen dne: 23 nov 2006, 13:51
Lokacija: Novo mesto
Objav: 198
Rabat so ti upoštevali, je pa približno isti znesek kot DDV zato se ti zdi sumljivo.

Drgač pa ne vem kaj se razburjate. Tako ceno ti deli imajo, ne zdej omenjat vaše prjatle in razne "blizu" originalne dele. Mihc ima dele noter, ki imajo originalno nalepko in je s tem pridobil tudi garancijo na vse skupaj. In to je to kar šteje!
Na vrh
Krchan
04 jul 2011, 07:20
Član #893
Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50
Lokacija: Krško
Objav: 1259
Saj se nobeden ne razburja. Sem pač pogledal račun in povedal kaj mi je čudno. Zobati jermen ne more koštat skoraj 200 eur, to je že za set s šponarji veliko, in njemu so računali set, kjer bi po logiki morali biti šponarji zraven, pa še oba šponarja posebej. Saj lahko da se motim in da so pač takšne cene, ampak jaz bi vseeno dvignil telefon in vprašal.
Na vrh
Mihc V50 T5
04 jul 2011, 18:12
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Ni nobene napake to pač je taka cena kaj čm, za plačat je pa še kdaj bo kaj pa nimaš kaj hehe
Na vrh
Mihc V50 T5
28 avg 2011, 14:32
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Evo v petek bil na Dumidi smo naredil Redni servis in montažo zadnjih park senzorjev z manšo težavo. In sicer napačni kabli od S60, tako da moram počakat na prave potem pa bo zadeva delovala. Račun pa priložim ko ga dobim.
Podarim plastike, ki so bile pred body kitom gor, edino kar je drugače od ostalih je to da ima zadaj izrez za izpuh.

Lp Miha
Na vrh
Mihc V50 T5
03 sep 2011, 10:56
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Sem si včeraj vzel čas in pri menjavi Bi-xenona sem še očistil obe parabol-ni leči in razlika je očitna.
očiščena:

ne:

Na vrh
Krchan
03 sep 2011, 12:12
Član #893
Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50
Lokacija: Krško
Objav: 1259
Tudi jaz se že nekaj časa spravljam k čiščenju luči, pa me zanima, če je zahteven poseg ali se vse komot razstavi, kaj moram pazit itd. Do sedaj sem samo iztaknil luč, ko sem probaval tiste LED parkirne lučke, luči razstavljal pa še nisem.
Na vrh
Mihc V50 T5
04 sep 2011, 12:18
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Poseg nič zahteven veliko previdnosti in natančnosti malo moraš biti sam svoj mojster in gre. Nisem razdiral celega ohišja luči, ampak samo od zadaj, kjer zamenjaš žarnice odstraniš pokrov odviješ 3 torks vijake in dobiš komplet žaromet. potem ločiš kroman odlitek od držala leče. Potem ti v roki ostane samo držalo leče in leča. Lečo drži ring ki ga z petih strani tiščijo kovinski zavihki. Odvihaš, previdno vzameš ring ven potem pa lečo pazi da ti leča ne pade ven. potem se ti zdi, da je čista leča pa ni zgleda kakor, da bi imela neko naneseno plast. Očistil sem jo z alkoholnim čistilom( jaz osebno sem uporabil Loctite sprej za čiščenje površin kjer se nanašajo silikonska tesnila) obrisal z krpo, ki ne pušča ali vsaj najmanj pušča mucke za sabo. Priporočam da preden daješ nazaj leče posveti z baterijo skozenj da boš videl ali so kje kakšne pikice prahu ali kaj podobnega. potem pa nazaj tako kot sem dal narazen pa skupaj in enako ponoviš z drugo, sta pa dve različni cifri torksa.

LP Miha
Na vrh
Krchan
04 sep 2011, 21:38
Član #893
Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50
Lokacija: Krško
Objav: 1259
Hvala za opis. Ko bo čas, se lotim dela.
Na vrh
AljAž
23 jan 2012, 18:57
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Sem tudi jaz spucal leče in je res razlika očitna-ko gledaš luč od zunaj. Sem mislil, da bo tudi pri kratkih/dolgih lučeh opazna razlika-da pač snop seže dlje...vendar tega nisem opazil. Je bila pri tebi kakšna razlika v vidljivosti ponoči?
Na vrh
Mihc V50 T5
22 mar 2012, 18:40
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Ni šans da bi opazil razliko, razen če bi slikal prej in zdaj. Lahko smo rečem, da je mogoče veliko bolj svetlejše kot prej.

V tem času sem si dokupil še strešne prečke za 185.50 €

Bordanje v Avstriji (simonhohe)

Pa pod nujno bo čas da zamenjam ključavnico za vžig, ker zdaj ga pa že močno biksa.

LP Miha
Na vrh
Mihc V50 T5
26 maj 2012, 11:01
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Spet malo premikam svoje konjičke in imam par vprašanj za vas.

Zanima me katera tekočina gre v intercooler in katera je najboljša?
Katero servo olje je najboljše v EU ali pri nas?

Drugače sem pa pred kratkim naročil od ELEVATE Intercooler, cel komplet zavornega sistema, nosilec motorja ( moral bi biti boljši od originala zaradi navora) in še neki novega ki pa ne vem kako naj pove po slovensko. (Performance Inlet Manifold)

Hvala LP Miha
Na vrh
Mihc V50 T5
01 avg 2012, 08:44
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
pozdravljeni, zanima me kako odpreti sovoznikova vrata če jih ne odklene? in kako jih pripravit do tega da bi jih odklenil?

hvala LP
Na vrh
tomazs
01 avg 2012, 14:36
Član #2460
Prijavljen dne: 07 nov 2011, 13:47
Objav: 45
Če jih ne odklene potem verjetno ne dela motorček za odlepanje. Iz notranje strani odkleneš vrata tako, da potegneš ročko za odpiranje vrat. prvič odklene, drugič pa odpre.
Na vrh
Mihc V50 T5
01 avg 2012, 15:38
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Problem je ker prvič potegneš in jih ne odklene , kljukica gre gor ampak ko spustiš kljuko gre tudi kljukica nazaj dol. Tudi če jo z roko za držim jo mora nek močan feder vlečt nazaj. Se počutim kot tisti v velosterju zadaj hehe )
Na vrh
tomazs
01 avg 2012, 16:52
Član #2460
Prijavljen dne: 07 nov 2011, 13:47
Objav: 45
Aha, pol pa maš problem :(
Probaj razdret ključavnico pa boš vidu kaj je na stvari.
Na vrh
doctor_v50
01 avg 2012, 18:24
Član #954
Prijavljen dne: 30 nov 2008, 15:55
Lokacija: ljubljana
Objav: 172
sej ti ne rabiš sovoznikovih vrat če voziš:P heheh
Na vrh
Mihc V50 T5
01 avg 2012, 21:24
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Na žalost še do ključavnice ne morem, v bistvu je pa sovoznikova vrata sploh nimajo razen mehanizem, ki pa je v vratih.
Doctore V50: imaš prav samo mojo drago je pa malce bolj strah se vozit zadaj kot spredaj. HeHe
Na vrh
Krchan
08 avg 2012, 21:46
Član #893
Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50
Lokacija: Krško
Objav: 1259
Si rešil ključavnico? Drgač ga pa lepo "tunaš" vidim. Dej še kako slikco gor, pa napiš kolk kej zdej to leti....ker se bol mal vidma, drugač bi pa še rajši sam sprobal...
Na vrh
Mihc V50 T5
08 avg 2012, 22:09
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Ključavnice še zdaj nisem rešil nimam časa na žalost. No ko smo ravno pri tem so bili danes manjši zapleti na carine ampak bomo vse uredil da bo prav in potem začnemo z montažo. Potem se bom pa potrudil za kakšen film-ček.
Sem pa ravno kar prebral da bi pa na mojega šla K16 turbina tako da za prihodnost enkrat si jo bom nabavil.
Je pa nekaj pri teh modelih S40/V50 se mi zdi da je podvozje bolj v k.... kar bo treba pa še po študirat ali bo dovolj samo stabilizatorje zamenjat in amortizerje z vzmetmi. Počasi pa bo

v kratkem priletijo tudi slikice, kaj mislite ko bom menjal diske da bi pred tem še vse štiri ležaje zamenjal ne bi bilo neumno?
verjetno so v 8 letih nekaj že odslužili.
Na vrh
volhart
09 avg 2012, 06:55
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Po mojem si ni potrebno delat nepotrebnega stroska...lezaje takoalitako slisis, ko so res zanic. Raje si kupi mocnejse stabilizatorje, ce ti hodi kaj viska...in pa turbino seveda.
Na vrh
piko
09 avg 2012, 14:12
Član #1460
Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02
Lokacija: Ljubljana
Objav: 256
Don't fix what ain't broke.....pravijo američani. (sleng.... da ne bo kdo popravljal stavka)

Na vrh
Mihc V50 T5
09 avg 2012, 16:51
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Se strinjam samo pač prišlo mi je na misel da bi še ležaje menjal ko bomo ravno toliko podrli zadevo.

Hvala
Na vrh
volhart
09 avg 2012, 23:52
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Pravzaprav menjava lezajev ne pomeni 'toliko podrtega', zato nikar.
Na vrh
Mihc V50 T5
10 avg 2012, 12:56
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
OK, kaj pa varianta da bi se jih z mastjo samo do mazalo, verjetno ''nipla'' za do mazovanje nima.
Na vrh
urber
10 avg 2012, 14:25
Član #921
Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29
Lokacija: Laško
Objav: 817
Menjava enega ležaja je okoli pol ure od ene ure dela, pri V50-ki ležaj še precej km zdrži potem ko se ga sliši (na sestrinem V50 smo prevozili zagotovo kakšnih 3000km, nekako se ni našlo časa za menjavo ker ležaj še ni bil glasen).
Tako da, brez veze preventivno menjavat, ker imaš dosti časa za zamenjavo ko ga enkrat slišiš.
Na vrh
Mihc V50 T5
14 avg 2012, 22:30
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Tako deli so doma, zdaj pa v vikend akcijo in vse skupaj zmontirat.





Na vrh
Mihc V50 T5
15 avg 2012, 08:38
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Potreboval bi pomoč in sicer gledam za zavorno tekočino in malo berem forume in po prebranem se mi zdi da ni važno ker DOT 4/5/5.1 je samo kako dobro prenese vrelišče. Kajti gledam za Castrol SRF, v Sloveniji se ga ne dobi. Zdaj pa ne vem niti koliko gre tekočine v zavorni sistem in če je priporočljivo vlit to tekočino?

Hvala
Na vrh
bojko
15 avg 2012, 20:43
Član #1639
Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06
Objav: 552
Če se ne motim DOT 4 in 5.1 ni kompatibilno z DOT 5
Na vrh
Mihc V50 T5
15 avg 2012, 22:05
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
to sem zasledil, da se ne smejo med seboj mešati ker so iz različnih snovi, se mi zdi da je vrelišče najbolj pomembno.
Na vrh
Mihc V50 T5
18 avg 2012, 22:07
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Takole intercooler je gor zgleda fenomenalno, pojavila se je pa počena cevka, ki pride na ohišje oljnega filtra ( kot pri Krchanu ) se pravi bom zamenjal tudi to, mogoče zna vplivat na tisto membranco v ohišju pri oljnem filtru do zdaj je bila počena cevka tako da lahko zaradi tega ni prišlo do te težave še. ( ne kliči hudiča ). potem pa vse skupaj zmontirat nazaj, upam da bodo imeli cevko v gumijastem stanju tako kot je Krchan dobil, da se delo zaključi upam da vsaj v ponedeljek ali torek.
Prodam intercooler original, ki je bil gor.
Še malo slik:

tako zdaj čaka :(



Počena cevka joj


z intercoolerjem Nice



original interculer


Na vrh
Pojdi na stran  1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 63, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5983
najnovejši član: Wllkeirob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete