|
|
From 850NA to 850R Pojdi na stran
[1]
2
3
4
5
|
|
volhart | 19 jul 2012, 10:07 | |
| Član #699Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461 | Odlocil sem se, da pri 850R zamenjam skoljko. Prevoz v delavnico in nekaj zacetnih del. Vceraj popoldne in pozno v noc nam je uspelo odstraniti skoraj komplet notranjost in nekaj detajlov zunanjosti. Sedezi, tapete, tepihi itd. gre v ciscenje in obnovo.
Zelo ugodna avtovleka.
Po letu dni na dezju, snegu in soncu le nekaj povrsinske rje na mestih udarcev.
Nekaj zadev se je odstranilo kar na travniku.
V delavnici so se pokazale zmeckanine v motornem prostoru. Levi bok je ukrivljen pod nosilcem akumulatorja.
Desni bok je mocno zmeckan v okolici luci in nosilca odbijaca ter pomaknjen nazaj proti A-stebricku, kjer je tudi opazna zmeckanina. Raztrescena je skatla od ECU-ja, posoda za Vitrex, luc, vezna stena, vsi trije hladilniki, desna roka, zglob pogonske gredi, kolotek, blatnik, spodnji desni nosilec motorja, zadnji nosilec motorja ter zgornji nosilec motorja. Pa se par malenkosti bi se naslo.
Naredili smo vecino dela. Jutri gre ven se motor in zadnja prema. Sledi se zadnja sipa in avto gre v razrez.
Preoblekli ga bomo v taksnega. Ta sicer ni rdeca vulva, je pa ravno tak.
[ Uredi 08 avg 2012, 06:21 ] | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 19 jul 2012, 13:35 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| A bo imel sibedach? | Na vrh | |
Terminator | 19 jul 2012, 14:43 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| Sam si ga pa kar lepo zmečkov :(
Tudi sam bi vzel školko s šibedahom ;) | Na vrh | |
volhart | 20 jul 2012, 07:36 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Bolj od sibedaha mi je bila pomembna ustrezna barva. Sibedaha ne bo imel. Sedaj je notranjost popolnoma izropana...sledi se podvozje in motor.
Odtrgalo je zglob. Menjalnik ni videti poskodovan. Tudi most ni skrivljen, kot je bilo pricakovano, ampak je samo odtrgalo nosilec roke.
Avto super opravil svoje delo. Od voznikove sipe dalje ni niti najmanjse sledi poskodbe. Tudi rje ni bilo popolnoma nikjer.
Ta skoljka je opravila svoje. Danes se razreze.
[ Uredi 08 avg 2012, 06:24 ] | Na vrh | |
Damijan | 20 jul 2012, 08:53 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Ce ima tvoj R strešno okno, bi jaz na tvojem mestu odrezal streho in jo shranil. Potem lahko samo zamenjaš list strehe na kateremkoli 850 limo in imaš strešno okno.
Samo razmišljam... | Na vrh | |
volhart | 20 jul 2012, 09:22 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| R ni imel stresnega okna. Saj ni nek vecji problem, tudi ce ga ni. | Na vrh | |
Kristjan | 20 jul 2012, 09:55 | |
| Član #1963 Prijavljen dne: 21 nov 2010, 11:54 Objav: 128
| u lepo da si se odloču dušo nazaj na cesto spravit ;)
| Na vrh | |
volhart | 20 jul 2012, 11:24 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Zadnja amortizerja ne delujeta enako, eden je nekoliko mehkejsi. Narazen gresta s precejsnjim priblizno enakim uporom, skupaj pa precej bolj na mehko in z opazno razliko med njima. Kaksen predlog. Mastna sta zelo malo. | Na vrh | |
Damijan | 20 jul 2012, 12:37 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Vkolikor amortizer masti, je zanič. Spustila so tesnila. In olje iz notranjosti, kadar je pod pritiskom, teče ven. | Na vrh | |
volhart | 21 jul 2012, 11:05 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Skoljka je razrezana. Shranili smo le identifikacijske stevilke, ''tank vratca''. Zanima me kako bi iz serijske stevilke karoserije ali VINa izvedel kateri po vrsti izdelan je bil tale R. Rad bi prisel do malce vec javnosti neznanih podatkov. Kajti med zadnjimi lucmi bi rad naredil crno plosco...mogoce karbonskega vzorca, na katero bi dal nekaj podatkov...recimo z zlatimi malimi pisanimi crkami ''Limited edition No. XXXX''.
[ Uredi 08 avg 2012, 06:25 ] | Na vrh | |
volhart | 23 jul 2012, 10:23 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Ra ni vec...rdecega se je ze zacelo preoblaciti. Danes bo akcija pozno v noc.
| Na vrh | |
volhart | 23 jul 2012, 18:40 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Cas nas je prehitel. Tako smo danes odstranili le sesalni in izpusni kolektor ter alternator, kompresor klime in servo crpalko. Kompresor klime, servo crpalka in alternator gredo gor iz V70, ki so bili v uporabi le 140 kkm. Menjali bomo tudi jermenice, tako da bo motor vsaj od zunaj bolj spodoben. Zanima me, s cim bi scistil motor, da bi zopet prisel do originalnega ''mat sijaja''...sedaj je malce od olja, malce od praha, tudi ena pajcevina...skratka, rad bi, da bi bil lep na pogled. Jutri pa cel dan posvecen volvotu.
[ Uredi 23 jul 2012, 20:56 ] | Na vrh | |
volhart | 24 jul 2012, 21:58 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Danes smo na rdecega prestavili vse kable iz notranjosti. Gre za dve precni ''spuri'' in eno pod armaturko. En sop kablov pa gre gor skupaj z armaturo. Avto smo notri tudi lepo spucali ter vsak detajl zamenjali z R-ovim, tudi tista dva mala ventilatorcka nad stropno tapeto. Z zadnjimi lucmi izpade ze prav hudo. Jutri se ga od znotraj oblece do konca.
[ Uredi 08 avg 2012, 06:29 ] | Na vrh | |
peromb | 24 jul 2012, 23:24 | |
| Član #2833 Prijavljen dne: 16 jul 2012, 20:02 Lokacija: Dragu?ova Objav: 287
| imaš kako sliko,da vidimo kak to izgleda?
| Na vrh | |
volhart | 25 jul 2012, 10:44 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Nekaj iz vcerajsnjega dne...
Malenkost jih bo potrebno se v linijo postaviti.
Tega sem pa zadnjic v Skofji Loki srecal.
Motor.
To so se original kabli, sedaj so notri ze vsi iz Ra.
[ Uredi 08 avg 2012, 06:34 ] | Na vrh | |
Kristjan | 25 jul 2012, 12:18 | |
| Član #1963 Prijavljen dne: 21 nov 2010, 11:54 Objav: 128
| Dopade se mi!!!! Čeparv rdeča ni moja fajvorit barva, bo tale avto hudo izpadel. | Na vrh | |
volhart | 25 jul 2012, 20:16 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Sedaj so vse sipe na elektricni pomik, tapete so gor, sedezi, tepihi in armaturka so noter. Avto je znotraj koncan. Jutri gre ven motor, potem pa nekaj casa gmah, da se zrihta nov motor za ta avto. Menjalo se bo teflone ventilov, vse napenjalce, jermene, vodno pumpo, scistilo karter, scistilo motor itd. Fantje...to je zakon zabava, takole avto sestavljat...kot LEGO kocke. | Na vrh | |
volhart | 26 jul 2012, 06:19 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Zadnji Rovi amortizerji...zanimivo, da so samo enosmerni. Delujejo namrec samo pri razpenjanju. Je mogoce, da v tak avto niso dali dvosmernih?! | Na vrh | |
volhart | 26 jul 2012, 21:47 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Danes odklopili vse motorne kable in zamenjali zadnjo premo. Rova je dobro ohranjena. Najprej smo jo delno razstavili, odstranili povrsinsko rjo, zamenjali vijake z enakimi a brez rje itd. Pri samem stabilizatorju zadnje preme pa smo se malce poigrali in naredili dvojnega. Teoreticno mi sicer ni cisto jasno kaj se bo zgodilo, ker o tem nisem razmisljal, prakticno pa nimam izkusenj. Ce ne bo slo med voznjo v redu, gre kasneje nazaj gor samo eden. | Na vrh | |
piko | 27 jul 2012, 13:52 | |
| Član #1460 Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02 Lokacija: Ljubljana Objav: 256
| V teoriji, če imaš zadaj trši stabilizator bo zadek bolj živahen. (oversteer) | Na vrh | |
volhart | 27 jul 2012, 22:29 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Komi cakam, da to se v praksi vidim. | Na vrh | |
mihaelz | 27 jul 2012, 23:54 | |
| Član #520 Prijavljen dne: 27 nov 2007, 11:08 Lokacija: TuPaTam Objav: 446
| He he, norci...seveda v pozitivnem smislu | Na vrh | |
Sashtk | 28 jul 2012, 01:15 | |
| Član #1962 Prijavljen dne: 21 nov 2010, 00:44 Lokacija: Šempeter v Savinjski Dolini Objav: 442
| Fajn ga rihtas!!! Kapo dol... Bo treba pridet pogledat!
| Na vrh | |
volhart | 28 jul 2012, 09:04 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Vceraj zamenjali zadnji del auspuha, nekaj vijakov in nosilcev le tega. Dali smo nove zajle za rocno zavoro in nove rocne 'pakne'. Scistili smo koloteke in okolico. Nato smo imeli pa cevap piknik. Danes se verjetno ne bo delalo nic. | Na vrh | |
volhart | 01 avg 2012, 20:34 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Volvo je noter koncan. Potreben bo se obiska kemicne cistilnice. Zadnji odbijac je pri 'plastikvarilcu' in bo naredil se en vrez za dvojni auspuh. Medtem se ze dela na motorju. | Na vrh | |
volhart | 02 avg 2012, 21:32 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Motor...glava je dol, tefloni so zunaj. Bati in cilindri pa kot, da bi imel 150 kkm. | Na vrh | |
divja jaga | 03 avg 2012, 12:16 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| Super ti gre tole Ali morda lahko slikaš odprt motor ter dele tega, zanimajo me predvsem tefloni.
| Na vrh | |
volhart | 03 avg 2012, 19:45 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Bo kaksna slika kasneje...moram ponovno najdit telefon...vcasih ga kar izgubim, pa se ga niti ne trudim iskat.
Prvi stroski: -zadnji diski Brembo 295, zadnje ploscice Brembo in obe zajli za rocno...skupaj 190 eur. -izdelava druge odprtine na zadnjem odbijacu (ki je mimogrede identicna originalni) za dvojno izpusno cev, svasanje in ojacanje plasticnih nosilcev za zadnji odbijac...tistih, ki se nekako prevec razmajejo in pol odbijac malce dol in ven visi in pa rahel popravek enega izmed kolotekov...skupaj 35 eur.
[ Uredi 03 avg 2012, 21:59 ] | Na vrh | |
volhart | 06 avg 2012, 08:33 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Nadaljni stroski...
Prednje zavorne ploscice Brembo, koncnika stabilizatorja TRW, tesnilo izpusnega in sesalnega kolektorja, termostat in tesnilo ohisja, tefloni ventilov, rotor in vzigalna kapa skupaj 147 eur.
Rezkanje glave 10 eur.
[ Uredi 06 avg 2012, 16:02 ] | Na vrh | |
volhart | 06 avg 2012, 20:41 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Nekaj slik iz prejsnjega tedna...
Poskodovano platisce od robnika.
Point of everything.
Kabli od R-a so napeljani.
Armaturka je skoraj sestavljena.
Motorni prostor se je v celoti ocistil in kabli pregledali in namazali...da se bodo svetili.
Dvojni stabilizator zadaj...home made.
Avto je na podvozju brez rje...pricakovano.
Nekaj novega materiala.
Tu se pocutijo boljse kot pa v skatli.
[ Uredi 06 avg 2012, 20:56 ] | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 68, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5977 najnovejši član: PeterFuh |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|