|
|
From 850NA to 850R Pojdi na stran
1
[2]
3
4
5
|
|
volhart | 06 avg 2012, 20:45 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Mimogrede...ce koga zanima...avto bo naprodaj. | Na vrh | |
volhart | 06 avg 2012, 20:50 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Pa se nekaj slik kako je bilo...
[ Uredi 06 avg 2012, 20:50 ] | Na vrh | |
volhart | 06 avg 2012, 20:52 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| ...
| Na vrh | |
volhart | 06 avg 2012, 20:53 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| ... | Na vrh | |
volhart | 06 avg 2012, 20:53 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| ...
| Na vrh | |
volhart | 06 avg 2012, 20:59 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Aja...glava je bila porezkana 10 centlov. | Na vrh | |
T-5R | 06 avg 2012, 21:03 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| volhart je napisal(a): ...
Rezkanje glave 10 eur.
Glava je bila rezkana, ali brušena? Meni je namreč prebilo tesnilo glave točno po pol leta uporabe! Vzrok pa je bila rezkana glava! Od takrat, dajem glave samo še brusit, da je površina ravna kot ogledalo!
| Na vrh | |
volhart | 07 avg 2012, 09:39 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Glava je bila porezkana...mislim, da ne bi smelo biti problemov, ker smo to naredili ze na marsikaterem avtomobilu in ker je to pocel mojster, ki se s tem dnevno ukvarja. Po mojem je bil problem pri tebi prevelika moc tvojega avtomobila. Evo se nekaj slik.
Danes se sestavi glava.
Jutri se precisti blok in karter.
Druga luknja.
Pa se nekaj materiala.
[ Uredi 08 avg 2012, 06:37 ] | Na vrh | |
Damijan | 07 avg 2012, 13:22 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Sej neki bo, v končni fazi bo pa v vseh pogledih samo "fejk". | Na vrh | |
mrv | 07 avg 2012, 13:38 | |
| Član #1416 Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09 Lokacija: poetovio Objav: 1234
| Si prepričan o kvaliteti Payenove dihtungen ?
| Na vrh | |
volhart | 07 avg 2012, 20:50 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Fejk je ze zdaj...original Ra ze dolgo ni vec. Pac bo kar bo. O Payenovi kvaliteti nisem preprican...mislim, pa da bi morale zadoscati, saj ne morejo biti kaj veliko drugacne od ostalih...sicer pa imam doma 5 taksnih motorjev in tudi dela samega ni veliko. Vem, da bo dobro deloval, ker se trudimo po najboljsih moceh, sicer pa je dobro deloval ze pred tem. Ce smo cisto posteni, bo avto tako ali tako ostal pri meni. | Na vrh | |
volhart | 07 avg 2012, 20:54 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Most od V70 turbota, ostalo od 850R. Malce smo v selene dodali se tesnila, da bo zadeva trsa.
[ Uredi 07 avg 2012, 20:55 ] | Na vrh | |
volhart | 07 avg 2012, 20:57 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Ja...ce bi bilo z motorjem po koncanem delu karkoli narobe, bo v enem vikendu notri tisti iz zelene T5, ki ves cas od kar ga imam, deluje odlicno. | Na vrh | |
volhart | 07 avg 2012, 21:08 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Mornar odide z ladnjo A na potovanje in za sabo vlece ladjo B...za rezervne dele v primeru kaksnih potreb po tem. Najprej zamenja jambor, nato se kaksen del. Po dolgem casu je ze prelozil iz ladje B na ladjo A vse kose. Kako naj zdaj torej poimenuje rec, ki je bila prej ladja A. To je se vedno eno izmed neresenih filozofskih vprasanj. Samo v razmislek. Sicer bom pa na tehnicnih pregledih uredil, da bo to 850R, pa ceprav preoblecen. | Na vrh | |
volhart | 08 avg 2012, 00:01 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Ravnokar je padla se odlocitev, da se v motorju pomenja se ostale zadeve...batne obrocke, lezaje, semeringe...vse to pa zaradi potrebne menjave vodil ventilov...predvsem izpusnih. Tako se bo delo z motorjem zavleklo za kaksna dva tedna. Avto gre iz delavnice in delo se bo nadaljevalo zunaj, noter pa gre ze drugi in sicer bela 850 T5 karavan s sibedahom in usnjenimi sedezi, da se ji zamenja motor. | Na vrh | |
T-5R | 08 avg 2012, 08:37 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| volhart je napisal(a): ...
Po mojem je bil problem pri tebi prevelika moc tvojega avtomobila.
Sem tud sam za trenutek pomislil na to! Vendar original tesnilo glave, ARP prižonirji (ne vijaki) glave,in boost 1bar... No Way da bi to naredilo! Zato sem pozornost usmeril na blok (ki je bil pred sestavljanjem sicer preverjen), in glavo! Uporaba povečevalnega stekla,mikroskopa,ravnila,in merilne urice, pa je pokazala napako na glavi zaradi rezkanja... Kakorkoli, od takrat sem raje previden,in mi je bolj vseč, da je glava brušena!
A zgornje kompresijske batne obročke boste tudi menjali?
Drugače pa pohvale! Rdeči R limo je zelo lep! | Na vrh | |
volhart | 08 avg 2012, 09:45 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Ja, vse obrocke bomo menjali. Mogoce je potem se cas, da nesem glavo se enkrat pobrusit. Bi to slo. | Na vrh | |
volhart | 08 avg 2012, 10:22 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Je kje v vadisu podatek o momentih zategovanja za sam motor...torej ojnice, karter, blok itd....nekako ne najdem teh podatkov. Hvala. | Na vrh | |
mrv | 08 avg 2012, 12:16 | |
| Član #1416 Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09 Lokacija: poetovio Objav: 1234
| volhart je napisal(a): ... Most od V70 turbota, ostalo od 850R. Malce smo v selene dodali se tesnila, da bo zadeva trsa.
tisti zračni kompresor levo zgoraj na mostu. Tukaj se kaj razstavi ali sčisti ? Si že kdaj delal ? Pa kakšno funkcijo ma sploh ta čuda ?
| Na vrh | |
mrv | 08 avg 2012, 12:18 | |
| Član #1416 Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09 Lokacija: poetovio Objav: 1234
| volhart je napisal(a): ...
Je kje v vadisu podatek o momentih zategovanja za sam motor...torej ojnice, karter, blok itd....nekako ne najdem teh podatkov. Hvala.
v avtodati mislim da tud piše, jaz mam trenutno blokirano nemrem pogledat | Na vrh | |
T-5R | 08 avg 2012, 12:26 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Glede obročkov sprašujem, ker v VIDI piše, da se jih ne menja, razen v skrajnih primerih! V nasprotnem primeru je možno, da se poraba olja zelo poveča! Zakaj je tako, sem že spraševal tudi na Švedskem forumu, pa nihče ne zna odgovorit! Drugače pa tightening torque imaš zraven navodil za sestavljanje! Ali pa greš na poglavje Specification mechanical! Na hitro pa: Main bearings- moraš upoštevat vrstni red zatiskanja, pa stari vijaki ne smejo presegati 118mm! Zatiska se na Nm,in stopinje! Je pa preobširno za vse napisat tle! Big end bearings- obvezna menjava vijakov, stage 1 = 20Nm, stage 2 = 90 stopinj Sump bolts 17Nm | Na vrh | |
T-5R | 08 avg 2012, 12:35 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| vajtsnejk je napisal(a): ...
tisti zračni kompresor levo zgoraj na mostu. Tukaj se kaj razstavi ali sčisti ? Si že kdaj delal ? Pa kakšno funkcijo ma sploh ta čuda ?
Tisto ni kompresor, pač pa ogljen filter bencinskih hlapov! Se nič ne čisti, le zamenja! | Na vrh | |
PP | 08 avg 2012, 12:41 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| @vajtsnejk,
tisto mislim da je lovilec bencinskih hlapov. Moja 460ka je imela podobno zadevo. Kako je z ciscenjem ne vem... | Na vrh | |
volhart | 08 avg 2012, 13:08 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Mogoce se poraba olja poveca pri zamenjavi kompresijskih obrockov le v primeru, ce so stene cilindrov ovalne in se jih pri menjavi obrockov ne 'pohona'...ce bi le poznal lepsi izraz. Stari obrocki pa so bili verjetno prilagojeni obliki sten. Mi bomo stvari premerili in ce bodo meritve znotraj normale, se bodo zamenjali le posnemalni obrocki. Sem ravnokar govoril s svojim mehanikom.
[ Uredi 08 avg 2012, 13:09 ] | Na vrh | |
mrv | 08 avg 2012, 14:17 | |
| Član #1416 Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09 Lokacija: poetovio Objav: 1234
| T-5R je napisal(a): ... vajtsnejk je napisal(a): ...
tisti zračni kompresor levo zgoraj na mostu. Tukaj se kaj razstavi ali sčisti ? Si že kdaj delal ? Pa kakšno funkcijo ma sploh ta čuda ?
Tisto ni kompresor, pač pa ogljen filter bencinskih hlapov! Se nič ne čisti, le zamenja!
Kaj pa če ga ven vzemem ? oz predelam ? Saj te hlapi lahko grejo v zrak oz v naravo. Če glih ni dovoljeno, po nemčije ti zaradi tega poteče TÜV vem
[ Uredi 08 avg 2012, 14:27 ] | Na vrh | |
piko | 08 avg 2012, 16:43 | |
| Član #1460 Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02 Lokacija: Ljubljana Objav: 256
| Ko že odpiraš motor bi lahko menjal ojnice s kovanimi, da boost dvignemo na min 1,5bar....
Če se menja batne obročke je obvezno pohonat cilindre, da se novi obročki primerno utečejo. Gre se za blago honanje z abrazivno krtačo.
Torej praviš, da je tudi luft v vodilih ventilov? | Na vrh | |
piko | 08 avg 2012, 16:47 | |
| Član #1460 Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02 Lokacija: Ljubljana Objav: 256
| T-5R je napisal(a): ... volhart je napisal(a): ...
Po mojem je bil problem pri tebi prevelika moc tvojega avtomobila.
Sem tud sam za trenutek pomislil na to! Vendar original tesnilo glave, ARP prižonirji (ne vijaki) glave,in boost 1bar... No Way da bi to naredilo! Zato sem pozornost usmeril na blok (ki je bil pred sestavljanjem sicer preverjen), in glavo! Uporaba povečevalnega stekla,mikroskopa,ravnila,in merilne urice, pa je pokazala napako na glavi zaradi rezkanja... Kakorkoli, od takrat sem raje previden,in mi je bolj vseč, da je glava brušena! A zgornje kompresijske batne obročke boste tudi menjali? Drugače pa pohvale! Rdeči R limo je zelo lep!
A tvoj je že videl več kot 1bar? Če rabiš, da se tvojega kej pohitri me kontaktiraj.
Jan
| Na vrh | |
volhart | 08 avg 2012, 18:17 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| No lepo, veliko se bom se naucil. Saj motorja ne rihtam kar sam, ampak ga dolgoletni izkuseni mehanik...tako, da bo zadeva zagotovo narejena pravilno. Za nove ojnice pa ni denarja...ko bom starejsi in ko bom imel boljso sluzbo.
[ Uredi 08 avg 2012, 18:18 ] | Na vrh | |
T-5R | 08 avg 2012, 19:11 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| [/quote1344444608]
Hvala za ponudbo! Sem te že nameraval kontaktirati, vendar pa je problem, ker motor pije olje! Tako,da moram najprej dobit dobro osnovo, nato pa naprej!
Pri mojem motorju je bila ravno to napaka, da se je cilindre pohonalo, in so (verjetno) na zgornji meji tolerance! Zato tudi enormna poraba olja! Žal toleranc osebno pri sestavljanju motorja nisem preverjal (ker sem zaupal drugim, in sem mislil, da sam tega ne znam), zato imam pa sedaj velik problem....
@Volhart, mogoče zgleda,da težim, ampak raje preverite vse skupaj 3x, da ne bo potem kakšen podoben problem! Vseeno je škoda denarja, in truda, če je rezultat slab na koncu!
[ Uredi 08 avg 2012, 19:12 ] | Na vrh | |
piko | 08 avg 2012, 19:19 | |
| Član #1460 Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02 Lokacija: Ljubljana Objav: 256
| Ja najprej se pomeri obrabo clilindra. Če je obraba prevelika je treba it na oversize bate s honanjem (na stroju) na novo dimenzijo. Če ni prevelike obrabe pa se samo s posebno krtačo površinsko pohona, da se obnovi križne zareze in zmontira nove obročke. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 43, Članov: 1 ... bosty_23 ogleduje forum.php
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5975 najnovejši član: Dmhskcrob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|