Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Oprema, dodatki in tuning
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

From 850NA to 850R

Pojdi na stran  1 2 [3] 4 5
Avtor objava
piko
08 avg 2012, 19:22
Član #1460
Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02
Lokacija: Ljubljana
Objav: 256
T-5R je napisal(a): ...

[/quote1344444608]


Pri mojem motorju je bila ravno to napaka, da se je cilindre pohonalo, in so (verjetno) na zgornji meji tolerance! Zato tudi enormna poraba olja! Žal toleranc osebno pri sestavljanju motorja nisem preverjal (ker sem zaupal drugim, in sem mislil, da sam tega ne znam), zato imam pa sedaj velik problem....


@Volhart, mogoče zgleda,da težim, ampak raje preverite vse skupaj 3x, da ne bo potem kakšen podoben problem! Vseeno je škoda denarja, in truda, če je rezultat slab na koncu!




Lahko pa je problem pitja olja vožnja z serijskim ECU, ki laufa zelo bogato pri tlaku 1 bar in s tem spira olja s cilindrov in povzroča obrabo.
Na vrh
volhart
08 avg 2012, 20:17
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Hvala...nihce ne tezi...vse bomo preverili veckrat, kot svetujete.
Na vrh
volhart
08 avg 2012, 20:19
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Kot veste so bili R-ovi amortizerji...zadnji...zanic. Zato sem dal gor ene druge, ki so bili pri testiranju na roko trsi, imeli enako dolg hod, so se sami dvignili iz skrcene lege itd...skratka bili so dobri. Vzmeti so pa od R-ja. Sedaj je avto na stirih kolesih, sice brez motorja, ampak se mi zdi zadaj nenormalno visok...je mogoce kaj z amortizerji narobe.
Na vrh
piko
08 avg 2012, 22:51
Član #1460
Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02
Lokacija: Ljubljana
Objav: 256
Kaj pa ostala notranja oprema je že vsa noter?
Na vrh
volhart
09 avg 2012, 06:53
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Ja...manjka se volan in pa rezervno platisce, s katerim se ne vem kaj naj naredim, ker ga en koncek manjka, tega koncka pa ni vec, ker je ob trku odletel neznano kam. To bomo resevali kasneje. Cudno je to no...bom videl kako bo, ko bo motor noter, ce ne bo drugace, bomo pa se enkrat amortizerje zamenjali z ustreznejsimi...vsekakor pa ne original Rovimi, ker so verjetno nenormalno dragi.
Na vrh
volhart
09 avg 2012, 10:02
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Mogoce kdo pozna razliko med prednjimi stabilizatorji na 850 in SVC70 glede na barvno kodo. Na R-ju je bil namrec 20mm z rdeco packo, doma imam se 21,5 mm z rumeno packo iz V70 turbota. Kateri je po vasem mnenju mocnejsi? Mislim, da tisti 20 mm ni original od R ali pac...smejali smo se temu glede na to, da ima VTI 21 mm serijskega.
Na vrh
volhart
09 avg 2012, 10:36
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Moram pa reci, da komaj cakam voznjo s tem avtom. Glede na to, da se je peljal bolje, predvsem skozi ovinke, od vseh 850 (kar nekaj T5) in V70 kar sem jih dal skozi...imel pa je ocitno majhen sprednji stabilizator, zjebane zadnje amortizerje, nekaj lufta na podvozju...upam, da bo tole prava raketa. Je mogoce, da je toliksno razliko pokrila spera, ki pravzaprav ne vem, kako in kdaj deluje?!
Na vrh
mrv
09 avg 2012, 11:30
Član #1416
Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09
Lokacija: poetovio
Objav: 1234
piko je napisal(a): ...

T-5R je napisal(a): ...

[/quote1344444608]


Pri mojem motorju je bila ravno to napaka, da se je cilindre pohonalo, in so (verjetno) na zgornji meji tolerance! Zato tudi enormna poraba olja! Žal toleranc osebno pri sestavljanju motorja nisem preverjal (ker sem zaupal drugim, in sem mislil, da sam tega ne znam), zato imam pa sedaj velik problem....


@Volhart, mogoče zgleda,da težim, ampak raje preverite vse skupaj 3x, da ne bo potem kakšen podoben problem! Vseeno je škoda denarja, in truda, če je rezultat slab na koncu!




Lahko pa je problem pitja olja vožnja z serijskim ECU, ki laufa zelo bogato pri tlaku 1 bar in s tem spira olja s cilindrov in povzroča obrabo.




lahk tudi oljna cev spušča
Na vrh
piko
09 avg 2012, 14:01
Član #1460
Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02
Lokacija: Ljubljana
Objav: 256
volhart je napisal(a): ...

Mogoce kdo pozna razliko med prednjimi stabilizatorji na 850 in SVC70 glede na barvno kodo. Na R-ju je bil namrec 20mm z rdeco packo, doma imam se 21,5 mm z rumeno packo iz V70 turbota. Kateri je po vasem mnenju mocnejsi? Mislim, da tisti 20 mm ni original od R ali pac...smejali smo se temu glede na to, da ima VTI 21 mm serijskega.


Tukaj je nekaj podatkov:
Volvospeed

In drug vir:
Dia 20 mm (marked red) 9173983 O.Dia 21 mm (marked yellow) 9173471 O.Dia 21.5 mm (marked yellow/blue)

[ Uredi 10 avg 2012, 18:53 ]
Na vrh
volhart
10 avg 2012, 00:12
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Konec dela za danes. Do sedaj smo brusili ventile, ravnali robove, pod tremi koti zbrusili sedeze ventilov itd. Glavo smo premerili in je super. Premerili smo lege ventilov v glavi itd itd...skratka merili smo nonstop. Odmicni gredi so tudi premerjeni in sta prakticno novi. Nihce od obiskovalcev ni mogel verjetni kilometrini. Pocasi zacenjajo gledati drugace na volvote. Vsi domaci testi, ki so jih poskusali opraviti, da bi nasli pretirano obrabljenost, so pripadli v korist volvota. Na stenah cilindrov so se zelo lepo vidne sledi originalnega honanja.

Tudi menjalnik se je vzel dol in zanimivo, nima dvomasnega vztrajnika ali pa sem smotan. Glede spere, mogoce kdo ve, koliko procentna je. Takoj je padel namrec predlog, da se jo malce podlozi in bo nekoliko mocnejsa...ne vem se o cem govorim, ker spere se nikoli nisem od blizu videl. Kosara je super, lamele in potisni lezaj pa bodo sli notri drugi, ne novi ampak v precej dobrem stanju.

Ugotovitve...bati so kovani, za ojnice se ne vemo. Ce bodo, mi svetujejo Cometic dihtungo. Pomoto sem naredil...glava je brusena in ne rezkana, ampak sedaj v tem vidi problem nas stari mehanicni macek, ki pravi, da bo prevec drselo, da bo prevec gladko, da se ne bo tesnilo lepo uleglo. Rekel je, da bo potrebno malce glavo s dolocenim brusilnim papirjem v krogih potegnit...cisto malo.
Na vrh
piko
10 avg 2012, 18:52
Član #1460
Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02
Lokacija: Ljubljana
Objav: 256
Ravnokar sem na mojem zmeril 22mm spredaj in 21,8mm zadaj...
Na vrh
volhart
10 avg 2012, 23:00
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Zopet veliko dela...sledi cel katalog slik















Zgornji kolektor je bil na R-ju, spodnji pa je od V70 turbo, Ne vem, ali je normalno, da je taksen ali ne.



Kolekcija ventilov po obdelavi...



Izpusni ventil.



Sesalni ventil.



Oba obrocka sta bila zelo trda, eden tudi nepravilne oblike...obadva iz karterja.



Odmicna gred po meritvah skoraj kot nova.



Kolekcija na zalost nekovanih ojnic itd.



Bati so dobro ohranjeni...niso se pomerjeni, ampak na izgled niso poskodovani. So pa posnemovalni obrocki ocitno zanic, ker je spodnji kompresijski ze poln ozganin.



Izgled najslabsih dveh ojnicnih lezajev, obadva iz druge ojnice.
Na vrh
piko
10 avg 2012, 23:34
Član #1460
Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02
Lokacija: Ljubljana
Objav: 256
Izpušni od V70 je manj pretočen in je isti kot recimo original na T5. Tvoj je bolj pretočen ampk poglejk če nima preveč razpok.
Jaz sem na svojega montiral od novejših modelov (s60,s80,...) in sem ga še pobrusil za lepši pretok.
Na vrh
volhart
11 avg 2012, 07:11
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Glede izpusnega kolektorja...tri, za debelinmo lasu velike, razpoke so na ustju sesalnega kolektorja, kot je lepo videti iz slik...drugih razpok ni. Ali je to dovolj dobro za nadaljno uporabo.
Na vrh
volhart
11 avg 2012, 07:29
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Sedaj pa pride na vrsto ugotavljanje, katere lezaje kupit. Ima mogoce kdo podatke oziroma baje obstaja neka tabela lezajev, oznak na glavni gredi itd...po barvah se menda locijo rumeni, rdeci in modri. Aftermarket menda niso dobri, sploh za spodnjo stran ojnice itd. Kako naj se tega lotim, da bo prav. Mogoce veste cene originalnih lezajev?
Na vrh
mrv
11 avg 2012, 09:56
Član #1416
Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09
Lokacija: poetovio
Objav: 1234
volhart je napisal(a): ...

Zopet veliko dela...sledi cel katalog slik







Zgornji kolektor je bil na R-ju, spodnji pa je od V70 turbo, Ne vem, ali je normalno, da je taksen ali ne.





na mojem R-u je zgornji kolektor. Isto popokan. Sem dal luknjo povečjat isto kot ti skoraj do zunanjega roba, če bo kaj koristlo.

Dihtunga za kolektor pa paše od starega transporterja 2.4 dizel mislim da, posamična 5 kosov




[ Uredi 11 avg 2012, 10:03 ]
Na vrh
volhart
11 avg 2012, 13:28
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Prosil bi za pomoc...

Rabil bi podatke o vsem karakteristikah in tolerancah v samem motorju...torej debeline itd glavne gredi, ojnic, odmicnih gredi, lezajev, odstopanj itd...skratka podatke za generalko. Tega v vadisu ni nikjer najti. HVALA
Na vrh
T-5R
11 avg 2012, 14:19
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Poglej sem!

Drugače pa ležaje za turbo motorje kar originalne! Prepiši si kombinacijo številk in črk na bloku, in motorni gredi, in greš na pooblaščenca! Barvna koda ne starih ležajih se pa tako zažge, da jo je nemogoče določit!
Če pa že vzameš od konkurence ležaje, pa obvezno Glyco sputter bearings (bimetalni)! Vse ostalo bo takoj zmlelo!
Mislim, pa da obstajata samo dve meri za Volvota od Glyco!

Če ti pride kaj prav, imam doma 31251598, in 31251599! Sta mi ostala od kombinacije!

Izpušni kolektor bo najbolje kakšnega drugega dobit, npr. kot je piko napisal! Kadar je enkrat počen, se stvar samo še širi, in poči tudi na zunaj!

Tesnilo od glave, pa je po mojem najbolje original! Sicer pa nisem zasledil, da bi Cometic imel v ponudbi tesnilo za 5cil. motorje...

Kaj pa motorna gred, se bo kaj olajšala? Bi priporočal tudi lajšanje vztrajnika, ter centriranje vsega skupaj z sklopko, in glavno jermenico!
Na vrh
T-5R
11 avg 2012, 14:48
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
vajtsnejk je napisal(a): ...

piko je napisal(a): ...

T-5R je napisal(a): ...

[/quote1344444608]


Pri mojem motorju je bila ravno to napaka, da se je cilindre pohonalo, in so (verjetno) na zgornji meji tolerance! Zato tudi enormna poraba olja! Žal toleranc osebno pri sestavljanju motorja nisem preverjal (ker sem zaupal drugim, in sem mislil, da sam tega ne znam), zato imam pa sedaj velik problem....


@Volhart, mogoče zgleda,da težim, ampak raje preverite vse skupaj 3x, da ne bo potem kakšen podoben problem! Vseeno je škoda denarja, in truda, če je rezultat slab na koncu!




Lahko pa je problem pitja olja vožnja z serijskim ECU, ki laufa zelo bogato pri tlaku 1 bar in s tem spira olja s cilindrov in povzroča obrabo.




lahk tudi oljna cev spušča


Lahko bi bilo tudi to dvoje krivo! Vendar, ko sem imel sposojen ECU (čipan), je bila stvar enaka! Podatki na AFR metru, pa niso kazali pretiranega zalivanja! Ravno tako so bili izpušni plini na meritvah odlični!

Če bi pa cev tako močno puščala, bi pa bilo videti mlako olja, pa nekje bi bilo vse mastno!

Pregled cilindrov s kamero razkriva, da olje "žrejo" trije cilindri! Ostala dva pa sta čista!
Na vrh
volhart
11 avg 2012, 19:48
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
T-5R je napisal(a): ...

Kaj pa motorna gred, se bo kaj olajšala? Bi priporočal tudi lajšanje vztrajnika, ter centriranje vsega skupaj z sklopko, in glavno jermenico!


Ne vem natancno, kaj bi to pomenilo glede stroskov in k cemu in koliko bi pomagalo. Ne morem si privoscit bogatije.
Na vrh
T-5R
12 avg 2012, 07:42
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
volhart je napisal(a): ...

T-5R je napisal(a): ...

Kaj pa motorna gred, se bo kaj olajšala? Bi priporočal tudi lajšanje vztrajnika, ter centriranje vsega skupaj z sklopko, in glavno jermenico!


Ne vem natancno, kaj bi to pomenilo glede stroskov in k cemu in koliko bi pomagalo. Ne morem si privoscit bogatije.



Za vse skupaj sem v Udinah odštel 250€ pred tremi leti! Ne vem pa, če ima kdo centrirni stroj za motorne gredi v SLO! Se pa pozna pri olajšanem vztrajniku, ker se motor hitreje zavrti!
Kot vsi rotirajoči deli, če niso centrirani, povzročajo vibracije, in krajšajo življensko dobo ležajev!

Kaj pa kanale v glavi, boste širili, in spolirali?
Na vrh
volhart
12 avg 2012, 07:53
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Glede glave smo razmisljali tudi o tem, kaj bi bilo, ce bi dali gor glavo od 2.5 20V, ker ima ze tako vecje sesalne luknje, ampak bi verjetno bila problem kompresija. Kanale se bo brusilo, o vecanju porocam kasneje. Razmisljamo tudi, kaj bi doprinesel sesalni kolektor od 2.5 20V in prav tako sesalna loputa, ki sta obadva vecja od turbakovega.
Na vrh
piko
12 avg 2012, 12:04
Član #1460
Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02
Lokacija: Ljubljana
Objav: 256
Če boš uporabljal td04 turbino se ne splača večat pretoka v motor, ker že serijski motor predobro diha za tako majhno turbino.
Na vrh
T-5R
12 avg 2012, 12:17
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Kolektor pusti od turbota, loputo daj od 2.5, ker je večja (76mm)! Se za malenkost poveča odzivnost gasa! Sesalni kolektor od 2.5 ima tudi drugačen kot postavitve injektorjev!

Je pa še eden restriktor v sesalnem sistemu! To je interkuler!
Na vrh
volhart
12 avg 2012, 12:21
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
En interkuler imam razstavljen in videti, da je volumen vstopa in izstopa zraka locen od glavnega dela hladilnika z zelo ozkimi rezami...kaj ce bi te reze povecal, nazaj skupaj sesatvil in poskusil.
Na vrh
T-5R
12 avg 2012, 12:39
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Sem ravnokar prebral to:

850R intercooler from the B5234T4 engine

The manual 850R with B5234T4 250hp/350Nm engine had an intercooler upgrade. This intercooler upgrade is also to be found in the x70 T5 B5234T3 and x70R B5234T3/B5234T4 1997-1998.
This intercooler will lower the back pressure over the intercooler with 5kPa compared to the B5234T/B5234T5 intercooler.

Part number: 9447006


Vir je stran Wothrline!

KLIK!
Na vrh
piko
12 avg 2012, 22:10
Član #1460
Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02
Lokacija: Ljubljana
Objav: 256
Kaj takega:




Mislim da je aftermarket intercooler za Mazdo rx-7.

[ Uredi 12 avg 2012, 22:11 ]
Na vrh
volhart
13 avg 2012, 01:17
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Kar ni nujnega in kar ne zmoremo sami narediti, se ne bo delalo...ker stroski hitro narastejo v nebo. Interkuler lahko pocaka...dela je za 20 minut. Ravno tako izpusni kolektor, razen ce se najde kaksen ugoden na ebayu...do takrat bo pac gor od V70 2.0 turbo.
Na vrh
volhart
13 avg 2012, 22:57
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Dva popoldanska sihta smo opravljali meritve. Mikrometri so bili najprej stestirani v Unitechu v Skofji Loki, ker smo si jih od tam tudi sposodili. Torej:

-glavna gred in odmicni gredi se samo spolirata, sta popolnoma dobri.
-ojnice se samo spolirajo, so dobre.
-spodnji del bloka se samo spolira, tudi je dober.
-bati niso ovalni in med vsemi je le stotinka milimetra razlike v premerih, so pa vsi v predpisanih merah
-najhuje je v prvem cilindru, kjer je premer le tega vecji od prvega bata za 9 stotink milimetra, drugi 7, ostali 6
-sorniki so OK
-oljna pumpa je OK

vse ostalo je OK

cilindre se bo torej dalo pohonat na LPP...kaksen nasvet glede tega...je lahko problem prevelika zracnost...ali volvo res dopusca med 1 in 3 stotinkami mm

Kako globoko pa je honanje, ce so kljub omenjeni zracnosti se vedno zelo dobro vidne sledi prejsnjega honanja?

Verjetno sem kaj pozabil, naj povem pa, da sem zelo zadovoljen z rezultati.
Na vrh
stipemodris
13 avg 2012, 23:40
Član #2656
Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12
Objav: 98
Kje boste naročil nove vijake? Jaz bi jih potreboval za vztrajniik. A ma kdo izkušnje s starimi vijaki ponovno uporabljenimi? A je to zelo narobe, če daš kar iste nazaj gor?

[ Uredi 13 avg 2012, 23:42 ]
Na vrh
volhart
15 avg 2012, 00:00
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Za vijake se se nisem odlocil. Za glavo jih sicer ze imam od Payen...nimam pojma o njhovi kvaliteti, ampak mislim, da nekim standardom morajo ustrezati. Za ojnice jih bom kupil pri Leksetu, ostalih pa tako nima smisla menjati. Dihtunge, oringe, obrocke, lezaje in vodila ventilov pa na volvo lekse in upal na kaksen popust. Po dobrem razmisleku pa bom Payenovo dihtungo vrnil in kupil originalno volvotovo...raje sedaj kot kasneje. Danes se je pucalo bate, se enkrat zadeve malce nakljucno premerilo in veliko predebatiralo, kaj in kako sedaj.
Na vrh
Pojdi na stran  1 2 [3] 4 5

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 51, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5972
najnovejši član: Twxqrprob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete