Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Oprema, dodatki in tuning
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

From 850NA to 850R

Pojdi na stran  1 2 3 [4] 5
Avtor objava
T-5R
15 avg 2012, 07:02
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Hm, zakaj pa kupuješ originalne ojnice? BTW, koliko pa je cena?
Na vrh
volhart
15 avg 2012, 07:52
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Ne, ne novih ojnic...samo nove vijake za ojnice. Mimogrede, mogoce veste, koliko je lahko zracnosti med batom in cilindrom, glede na to da se bodo cilindri honali, bati so pa recimo za stotko znucani...ravnotako bi vprasal za ojnice in ojnicne lezaje. Raje vprasam se tukaj, da bo stvar veckrat preverjena in da se cifre ujemajo.
Na vrh
volhart
15 avg 2012, 09:37
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Se enkrat bi vprasal za nasvet glede sledecega problema...

Iz dveh virov sem dobil podatek, da je razlika v premeru batov in cilindrov na novem motorju med 0,01 in 0,03mm.

Bati so znucani za 0.01mm, cilindri pa so rahlo ovalni in tudi znucani in sicer najhuje do 0.08mm.

Sedaj je torej maksimalna razlika med bati in cilindri 0.09mm v enem primeru, sicer pa manj. To je bistveno prevec glede na podatke o novem motorju.

PODATKI SO:

Cilindri...
81,01-81,02mm novi
81,20-81,21mm prvo brusenje
81,40-81,41mm drugo brusenje

Bati...
80,99-81,00mm novi
81,177-81,192 prvi oversize
81,377-81,392 drugi oversize

MOJE MERE SO:

Cilindri...
81,05-81,09mm

Bati...
80,98-80,99mm

Ali lahko dam cilindre pohonat...verjetno vzamejo 0,01mm in vstavim noter obstojece bate. Mislite, da bodo ropotali, pili olje ali povzrocali kaksne druge probleme. Ce cilindre pohonamo na prvo brusenje, je seveda treba dati noter bate prvi oversize?! No tega ne bi rad pocel, ker bo zadeva ze predraga. Rad bi obdrzal originalne bate. Ce minimalno pohonamo in obrzimo original bate, bo razlika v premeru okrog 0,1mm in ne med 0,01-0,03mm kot v primeru novega motorja. Prosim za nasvet. Slisal sem celo, da ne bo nic hudega, ce je ta razlika malce vecja, sploh za vecje moci od serijskega. Hvala.

[ Uredi 15 avg 2012, 16:17 ]
Na vrh
007
15 avg 2012, 15:55
Član #2616
Prijavljen dne: 16 feb 2012, 20:53
Objav: 15
Sicer prihajam bolj iz motorističnih voda vendar, v kolikor boš dal brusit/honat cilindre obvezno večje bate!
Razlika med merami, ki si jih navedel med prvim brušenjem cilindra in prvimi oversize bati pa so prave(od 0,008mm do 0,033mm).
Ne vem od kje tebi 0,1mm?

Malo pa mi je čudno da so se stene cilindrov na katerih so trde prevleke nikasila, hardcroma ali česa podobnega bolj zrabile kot pa sami bati? So vaše meritve točne?
V kolikor so še vidne sledi honanja in ni kakega ˝robčka˝ na stenah cilindra bi bil moj predlog, da daš le nove bate.


Na vrh
volhart
15 avg 2012, 16:19
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Zadnja dva stavka sem malce nerodno povedal...sem ze popravil. 0.1mm bi prisla razlika, ce bi cilindre dal minimalno pohonat in vstavil obstojece bate. Torej en predlog je nic honati cilindre. Bomo se enkrat premerili vse. Na cilindrih so zelo lepo po vsej povrsini vidne taksne krizne sledi honanja. Mogoce smo se zmotili pri meritvi. Bomo danes ali pa jutri premerili se enkrat. Hvala. Bi pa res rad obdrzal obstojece bate in ojnice, ker bo zadeva sicer predraga.

[ Uredi 15 avg 2012, 16:26 ]
Na vrh
volhart
16 avg 2012, 21:15
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
No, meni pa je bolj logicno, da se obrabijo stene cilindrov kot pa bati...mogoce se motim. Po stenah cilindrov nonstop nekaj laufa in se obnje drgne...obrocki, ob stene batov pa bore malo, razen ce jih premetava.
Na vrh
piko
16 avg 2012, 23:41
Član #1460
Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02
Lokacija: Ljubljana
Objav: 256
Flexhone
Na vrh
volhart
18 avg 2012, 01:24
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Danes smo se malce merili...ojnice smo zategnili na predpisan moment in najvec kar smo izmerili napake je bilo 4 mikrone...ojnice so torej super. Sicer pa smo bolj ali manj cistili razlicne dele in naredili malo senznama delov, ki jih bo potrebno narociti...v ponedeljek bo tako obisk na Leksetu.
Na vrh
volhart
19 avg 2012, 22:06
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Kupil sem V70 2.0 T5 AWD, ki se bo takoj prodajal naprej. Kupil sem ga v glavnem zaradi izpusnega sistema, ki ima dvojno cev itd. Ce koga zanima kaj vec, podrobnosti na:

http://www.vozimvolvo.si/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?49816.last
Na vrh
volhart
22 avg 2012, 18:21
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Mogoce kdo ve na pamet...kako bi na 850R prestavil AWD iz V70 Ph1. Najbolj me zanima, kaj bi bil najvecji problem. Seveda tudi ne bi rad posegal v samo karoserijo oziroma cimmanj...ker bi se original prema in menjalnik seveda spravil, da bi bila mozna kasnejsa zamenjava, ce bi me to kdaj prijelo.
Na vrh
Damijan
22 avg 2012, 20:53
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Najprej preveri, če je sama karoserija za 2WD ali 4WD enaka. Spredaj rabiš razširjen tunel za odgon na menjalniku, sam sredinski tunel pa mora biti bolj globok, beri višji, zaradi kardana. Potem je pa tu še zadnji diferencial, kateri praviloma pobere nekaj prostora v dnu prtljažnika.
Na vrh
piko
22 avg 2012, 23:57
Član #1460
Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02
Lokacija: Ljubljana
Objav: 256
Je dooable.

850R AWD
Na vrh
volhart
23 avg 2012, 00:45
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Po se nekaj prebranih forumih je bolj ali manj ocitno, da z volvotovim AWD ne pridobis kaj dosti...zgubis nekaj moci in nekaj koncne hitrosti. V pospeseku z mesta ni razlike. Ta AWD je baje misljen bolj za gazenje po snegu, cesar pa tale 850 ne bo videla. Sem pa prebral, da je zadnje vzetemenje in vpetje boljse kot pri 2wd. Ce bi torej vzel zadnjo premo brez pogonskih sklopov naj bi se bolje peljal. Mogoce poskusim to. V Vsakem primeru se doma shrani oba kompleta.
Na vrh
bvogri
25 avg 2012, 00:36
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
volhart je napisal(a): ...

...Ce bi torej vzel zadnjo premo brez pogonskih sklopov naj bi se bolje peljal. Mogoce poskusim to. V Vsakem primeru se doma shrani oba kompleta.


Enako idejo sem imel tudi sam pred parimi leti ;)

Drugače pa te občudujem koliko volje imaš s tem projektom. Komaj čakam na končni rezultat.
Na vrh
piko
31 avg 2012, 19:22
Član #1460
Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02
Lokacija: Ljubljana
Objav: 256
Kako napreduje?
Na vrh
volhart
31 avg 2012, 20:33
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Upam, da naslednji teden dobim vse potrebne dele...potem gre dalje. Sem pa ta dva tedna bolj malo naredil, ker ni bilo casa.
Na vrh
volhart
21 sep 2012, 19:34
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Dobil sem predracun za dele...navedem, da bo jasno, kaksne so cene...

-set batnih obrockov, lezaji glavne gredi in ojnicni lezaji skupaj cca 720 eur
-tesnilo glave, kolektorjev in vsa ostala vodna in oljna tesnila cca 200 eur
-jermena, napenjalci, vodna pumpa 420 eur

Cene so kar brutalne.
Na vrh
alfaromeo
21 sep 2012, 20:54
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Kaj glava je okej ?!
Oljno črpalko se pri takem posegu menja ali ne ?
Mogoče veš koliko so tefloni, ventli?
Na vrh
volhart
22 sep 2012, 07:04
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Vsako zadevo je potrebno dobro premerit, pa bos pribljizno vedel, ce je OK. Glava je OK, tefloni ventilov stanejo cca 40 eur, oljno pumpo smo premerili in je prakticno kot nova. Dobre motorje je delal volvo. Najbolj me je pravzaprav zaskrbelo, ko smo jemali dol ''oljne brizgalke'', ki spricajo olje v cilindre...priporocal bi, da se jih pri nasih avtih spuca, ker dela ni veliko, dostop pa je iz zadnje strani bloka.

[ Uredi 22 sep 2012, 07:06 ]
Na vrh
piko
22 sep 2012, 11:15
Član #1460
Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02
Lokacija: Ljubljana
Objav: 256
volhart je napisal(a): ...

Dobil sem predracun za dele...navedem, da bo jasno, kaksne so cene...

-set batnih obrockov, lezaji glavne gredi in ojnicni lezaji skupaj cca 720 eur
-tesnilo glave, kolektorjev in vsa ostala vodna in oljna tesnila cca 200 eur
-jermena, napenjalci, vodna pumpa 420 eur

Cene so kar brutalne.


Jaz bi na tvojem mestu šel na neoriginalne dele. Mal preišči po volvospeed forumu recimo, kjer dosti odpirajo te mašine.
Jermene napenjalce in vodno pumpo sigurno ne rabiš original robo.
Pa verjetno rabiš samo nove ojnične ležaje.
Če bi kej original vzel bi vzel samo tesnilo glave. Ležaje verjetno dobiš še celo kakšne neoriginal uprated. Potem si pa lahko privoščiš še kovane ojnice.

lp J
Pa pomoje rabiš samo ojnične ležaje.
Na vrh
volhart
12 okt 2012, 15:57
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Danes sem odnesel blok na LPP. Prisel sem s podatki, ki so se ujemali tudi s podatki, ki so jih imeli oni. Ne bo slo...po koncanem honanju bi bilo razlike 1,4 centla med premerom obstojecih batov in pohonanih cilindrov. Potrebno bi bilo vstavit nove 1. oversize bate. Zato se projekt sedaj ustavi. Nadaljevalo se bo cez par let in takrat gre vanj nekaj takega, da se bo iz njega iztisnilo kaksnih 500 konjev. To je pa to zaenkrat. Tema se lahko do nadaljnega zaklene.
Na vrh
volhart
05 dec 2012, 20:08
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Padla je zacasna odlocitev in sicer, da gre v limuzino motor 2.3T5 iz mojega karavan. Ta se nazalost ne proda za zeljeno ceno, to je okrog 1400 eur, zato ga raje porabim za sebe. Glava se bo zamenjala, ostalo se uporabi od tega. Motor gre ven naslednji teden, nato porocam dalje.
Na vrh
volhart
05 dec 2012, 20:18
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Padla je zacasna odlocitev in sicer, da gre v limuzino motor 2.3T5 iz mojega karavan. Ta se nazalost ne proda za zeljeno ceno, to je okrog 1400 eur, zato ga raje porabim za sebe. Glava se bo zamenjala, ostalo se uporabi od tega. Motor gre ven naslednji teden, nato porocam dalje.
Na vrh
Volvej
05 dec 2012, 20:50
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Keri motor boš dal pa v karavana? Ker jaz bi pol raje karavana naredo v R-a, ker je karavan vsaj meni veliko bolj kulski voz, pa še barve je take kot so bili R-i, z bež notranjostjo bi zmagal, volanske pa tudi že ma gor.
Na vrh
volhart
05 dec 2012, 21:08
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
V karavana ne bo slo nic...bo pac uporaben za dele...ali pa bo cakala samo skoljka, ker je dobra... Kot pravim, ce se ne proda za 1400 eur, ga raje ponucam in ostalo zmecem na odpad. Ne...karavanov imam dovolj...rdeca limuzina bo najbolje izpadla...pa ze vse od Ra je na njej.
Na vrh
dijo_porko
13 dec 2012, 20:32
Član #1601
Prijavljen dne: 04 apr 2010, 15:00
Objav: 17
Lepo je slisat, da se bo se vozil, ceprav ne v skladu s prvotnimi zamislimi.
Na vrh
volhart
21 feb 2013, 18:56
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
No, pa bo prislo do spremembe. Poleti se bo ponovno vse zadeve prestavilo v tole skoljko in R bo zopet crne barve. Ker pa je rdec precej lep, se ga bo uredilo do konca z nekim drugim motorjem, po moznosti turbo. In ta crn ima mimogrede se sibedah...ZAKON.


Na vrh
Volvo. 4 life
21 feb 2013, 20:30
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Super!
Na vrh
volhart
15 mar 2013, 16:48
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
No, s crnim ne bo nic, ker se je tip premislil v zadnjem trenutku...iz 350 je ceno ob ogledu dvignil na 600, ces da je notri nova sklopka in da ima zelo lepo ohranjene sedeze. Avto pa v glavnem zariban in se ne premakne tudi 10 metrov. Sem mu reku, vzemte ven sklopko in sedeze in karkoli se hocete pa za 350 eur pridem cez tri dni iskat kar od njega ostane. On pa, sam tega ne znam...a jebi ga pol. Tako, da vulva ostaja, kar mi sploh ni zal, ker bo tale rdeca barva ubijala.

[ Uredi 15 mar 2013, 16:49 ]
Na vrh
Kržo
16 mar 2013, 02:43
Član #2769
Prijavljen dne: 27 maj 2012, 11:39
Lokacija: Vrhnika
Objav: 148
za koliko bi ti prodal mašino od R-a?
Na vrh
volhart
16 mar 2013, 05:57
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Miha...jo ne prodam ;)...tak al tak bi pa rabu se kable, racunalnik, menjalnik, malce podvozja itd...bo prehuda ce bos po delih kupoval...bolje takoj eno T5 kupit pa vse premetat...ampak se ti ne splaca, ker je vecina T5 motorno v slabsem stanju, tvoj avto pa je v dobrem stanju.
Na vrh
Pojdi na stran  1 2 3 [4] 5

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 43, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5975
najnovejši član: Dmhskcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete