Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Oprema, dodatki in tuning
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

From 850NA to 850R

Pojdi na stran  [1] 2 3 4 5
Avtor objava
volhart
19 jul 2012, 10:07 Predogled tiskanja
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Odlocil sem se, da pri 850R zamenjam skoljko. Prevoz v delavnico in nekaj zacetnih del. Vceraj popoldne in pozno v noc nam je uspelo odstraniti skoraj komplet notranjost in nekaj detajlov zunanjosti. Sedezi, tapete, tepihi itd. gre v ciscenje in obnovo.



Zelo ugodna avtovleka.



Po letu dni na dezju, snegu in soncu le nekaj povrsinske rje na mestih udarcev.



Nekaj zadev se je odstranilo kar na travniku.



V delavnici so se pokazale zmeckanine v motornem prostoru. Levi bok je ukrivljen pod nosilcem akumulatorja.



Desni bok je mocno zmeckan v okolici luci in nosilca odbijaca ter pomaknjen nazaj proti A-stebricku, kjer je tudi opazna zmeckanina. Raztrescena je skatla od ECU-ja, posoda za Vitrex, luc, vezna stena, vsi trije hladilniki, desna roka, zglob pogonske gredi, kolotek, blatnik, spodnji desni nosilec motorja, zadnji nosilec motorja ter zgornji nosilec motorja. Pa se par malenkosti bi se naslo.



Naredili smo vecino dela. Jutri gre ven se motor in zadnja prema. Sledi se zadnja sipa in avto gre v razrez.



Preoblekli ga bomo v taksnega. Ta sicer ni rdeca vulva, je pa ravno tak.

[ Uredi 08 avg 2012, 06:21 ]
Na vrh
Volvo. 4 life
19 jul 2012, 13:35
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
A bo imel sibedach?
Na vrh
Terminator
19 jul 2012, 14:43
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
Sam si ga pa kar lepo zmečkov :(

Tudi sam bi vzel školko s šibedahom ;)
Na vrh
volhart
20 jul 2012, 07:36
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Bolj od sibedaha mi je bila pomembna ustrezna barva. Sibedaha ne bo imel. Sedaj je notranjost popolnoma izropana...sledi se podvozje in motor.



Odtrgalo je zglob. Menjalnik ni videti poskodovan. Tudi most ni skrivljen, kot je bilo pricakovano, ampak je samo odtrgalo nosilec roke.



Avto super opravil svoje delo. Od voznikove sipe dalje ni niti najmanjse sledi poskodbe. Tudi rje ni bilo popolnoma nikjer.



Ta skoljka je opravila svoje. Danes se razreze.

[ Uredi 08 avg 2012, 06:24 ]
Na vrh
Damijan
20 jul 2012, 08:53
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Ce ima tvoj R strešno okno, bi jaz na tvojem mestu odrezal streho in jo shranil. Potem lahko samo zamenjaš list strehe na kateremkoli 850 limo in imaš strešno okno.

Samo razmišljam...
Na vrh
volhart
20 jul 2012, 09:22
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
R ni imel stresnega okna. Saj ni nek vecji problem, tudi ce ga ni.
Na vrh
Kristjan
20 jul 2012, 09:55
Član #1963
Prijavljen dne: 21 nov 2010, 11:54
Objav: 128
u lepo da si se odloču dušo nazaj na cesto spravit ;)
Na vrh
volhart
20 jul 2012, 11:24
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Zadnja amortizerja ne delujeta enako, eden je nekoliko mehkejsi. Narazen gresta s precejsnjim priblizno enakim uporom, skupaj pa precej bolj na mehko in z opazno razliko med njima. Kaksen predlog. Mastna sta zelo malo.
Na vrh
Damijan
20 jul 2012, 12:37
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Vkolikor amortizer masti, je zanič.
Spustila so tesnila. In olje iz notranjosti, kadar je pod pritiskom, teče ven.
Na vrh
volhart
21 jul 2012, 11:05
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Skoljka je razrezana. Shranili smo le identifikacijske stevilke, ''tank vratca''. Zanima me kako bi iz serijske stevilke karoserije ali VINa izvedel kateri po vrsti izdelan je bil tale R. Rad bi prisel do malce vec javnosti neznanih podatkov. Kajti med zadnjimi lucmi bi rad naredil crno plosco...mogoce karbonskega vzorca, na katero bi dal nekaj podatkov...recimo z zlatimi malimi pisanimi crkami ''Limited edition No. XXXX''.

[ Uredi 08 avg 2012, 06:25 ]
Na vrh
volhart
23 jul 2012, 10:23
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Ra ni vec...rdecega se je ze zacelo preoblaciti. Danes bo akcija pozno v noc.



Na vrh
volhart
23 jul 2012, 18:40
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Cas nas je prehitel. Tako smo danes odstranili le sesalni in izpusni kolektor ter alternator, kompresor klime in servo crpalko. Kompresor klime, servo crpalka in alternator gredo gor iz V70, ki so bili v uporabi le 140 kkm. Menjali bomo tudi jermenice, tako da bo motor vsaj od zunaj bolj spodoben. Zanima me, s cim bi scistil motor, da bi zopet prisel do originalnega ''mat sijaja''...sedaj je malce od olja, malce od praha, tudi ena pajcevina...skratka, rad bi, da bi bil lep na pogled. Jutri pa cel dan posvecen volvotu.

[ Uredi 23 jul 2012, 20:56 ]
Na vrh
stipemodris
24 jul 2012, 08:14
Član #2656
Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12
Objav: 98
v tej temi piše nekaj o čiščenju aluminija

http://www.favdl.net/forum/viewtopic.php?f=4&t=5693
Na vrh
volhart
24 jul 2012, 21:58
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Danes smo na rdecega prestavili vse kable iz notranjosti. Gre za dve precni ''spuri'' in eno pod armaturko. En sop kablov pa gre gor skupaj z armaturo. Avto smo notri tudi lepo spucali ter vsak detajl zamenjali z R-ovim, tudi tista dva mala ventilatorcka nad stropno tapeto. Z zadnjimi lucmi izpade ze prav hudo. Jutri se ga od znotraj oblece do konca.

[ Uredi 08 avg 2012, 06:29 ]
Na vrh
peromb
24 jul 2012, 23:24
Član #2833
Prijavljen dne: 16 jul 2012, 20:02
Lokacija: Dragu?ova
Objav: 287
imaš kako sliko,da vidimo kak to izgleda?
Na vrh
volhart
25 jul 2012, 10:44
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Nekaj iz vcerajsnjega dne...



Malenkost jih bo potrebno se v linijo postaviti.


Tega sem pa zadnjic v Skofji Loki srecal.



Motor.



To so se original kabli, sedaj so notri ze vsi iz Ra.

[ Uredi 08 avg 2012, 06:34 ]
Na vrh
Kristjan
25 jul 2012, 12:18
Član #1963
Prijavljen dne: 21 nov 2010, 11:54
Objav: 128
Dopade se mi!!!! Čeparv rdeča ni moja fajvorit barva, bo tale avto hudo izpadel.
Na vrh
volhart
25 jul 2012, 20:16
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Sedaj so vse sipe na elektricni pomik, tapete so gor, sedezi, tepihi in armaturka so noter. Avto je znotraj koncan. Jutri gre ven motor, potem pa nekaj casa gmah, da se zrihta nov motor za ta avto. Menjalo se bo teflone ventilov, vse napenjalce, jermene, vodno pumpo, scistilo karter, scistilo motor itd. Fantje...to je zakon zabava, takole avto sestavljat...kot LEGO kocke.
Na vrh
volhart
26 jul 2012, 06:19
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Zadnji Rovi amortizerji...zanimivo, da so samo enosmerni. Delujejo namrec samo pri razpenjanju. Je mogoce, da v tak avto niso dali dvosmernih?!
Na vrh
volhart
26 jul 2012, 21:47
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Danes odklopili vse motorne kable in zamenjali zadnjo premo. Rova je dobro ohranjena. Najprej smo jo delno razstavili, odstranili povrsinsko rjo, zamenjali vijake z enakimi a brez rje itd.
Pri samem stabilizatorju zadnje preme pa smo se malce poigrali in naredili dvojnega. Teoreticno mi sicer ni cisto jasno kaj se bo zgodilo, ker o tem nisem razmisljal, prakticno pa nimam izkusenj. Ce ne bo slo med voznjo v redu, gre kasneje nazaj gor samo eden.
Na vrh
piko
27 jul 2012, 13:52
Član #1460
Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02
Lokacija: Ljubljana
Objav: 256
V teoriji, če imaš zadaj trši stabilizator bo zadek bolj živahen. (oversteer)
Na vrh
volhart
27 jul 2012, 22:29
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Komi cakam, da to se v praksi vidim.
Na vrh
mihaelz
27 jul 2012, 23:54
Član #520
Prijavljen dne: 27 nov 2007, 11:08
Lokacija: TuPaTam
Objav: 446
He he, norci...seveda v pozitivnem smislu
Na vrh
Sashtk
28 jul 2012, 01:15
Član #1962
Prijavljen dne: 21 nov 2010, 00:44
Lokacija: Šempeter v Savinjski Dolini
Objav: 442
Fajn ga rihtas!!! Kapo dol... Bo treba pridet pogledat!
Na vrh
volhart
28 jul 2012, 09:04
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Vceraj zamenjali zadnji del auspuha, nekaj vijakov in nosilcev le tega. Dali smo nove zajle za rocno zavoro in nove rocne 'pakne'. Scistili smo koloteke in okolico. Nato smo imeli pa cevap piknik. Danes se verjetno ne bo delalo nic.
Na vrh
volhart
01 avg 2012, 20:34
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Volvo je noter koncan. Potreben bo se obiska kemicne cistilnice. Zadnji odbijac je pri 'plastikvarilcu' in bo naredil se en vrez za dvojni auspuh. Medtem se ze dela na motorju.
Na vrh
volhart
02 avg 2012, 21:32
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Motor...glava je dol, tefloni so zunaj. Bati in cilindri pa kot, da bi imel 150 kkm.
Na vrh
divja jaga
03 avg 2012, 12:16
Član #398
Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38
Objav: 1613
Super ti gre tole
Ali morda lahko slikaš odprt motor ter dele tega, zanimajo me predvsem tefloni.
Na vrh
volhart
03 avg 2012, 19:45
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Bo kaksna slika kasneje...moram ponovno najdit telefon...vcasih ga kar izgubim, pa se ga niti ne trudim iskat.

Prvi stroski:
-zadnji diski Brembo 295, zadnje ploscice Brembo in obe zajli za rocno...skupaj 190 eur.
-izdelava druge odprtine na zadnjem odbijacu (ki je mimogrede identicna originalni) za dvojno izpusno cev, svasanje in ojacanje plasticnih nosilcev za zadnji odbijac...tistih, ki se nekako prevec razmajejo in pol odbijac malce dol in ven visi in pa rahel popravek enega izmed kolotekov...skupaj 35 eur.

[ Uredi 03 avg 2012, 21:59 ]
Na vrh
volhart
06 avg 2012, 08:33
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Nadaljni stroski...

Prednje zavorne ploscice Brembo, koncnika stabilizatorja TRW, tesnilo izpusnega in sesalnega kolektorja, termostat in tesnilo ohisja, tefloni ventilov, rotor in vzigalna kapa skupaj 147 eur.

Rezkanje glave 10 eur.

[ Uredi 06 avg 2012, 16:02 ]
Na vrh
volhart
06 avg 2012, 20:41
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Nekaj slik iz prejsnjega tedna...



Poskodovano platisce od robnika.



Point of everything.



Kabli od R-a so napeljani.



Armaturka je skoraj sestavljena.



Motorni prostor se je v celoti ocistil in kabli pregledali in namazali...da se bodo svetili.



Dvojni stabilizator zadaj...home made.



Avto je na podvozju brez rje...pricakovano.



Nekaj novega materiala.



Tu se pocutijo boljse kot pa v skatli.

[ Uredi 06 avg 2012, 20:56 ]
Na vrh
Pojdi na stran  [1] 2 3 4 5

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 51, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5973
najnovejši član: Ubvpwcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete