From 850NA to 850R
volhart, 19 jul 2012, 10:07

Odlocil sem se, da pri 850R zamenjam skoljko. Prevoz v delavnico in nekaj zacetnih del. Vceraj popoldne in pozno v noc nam je uspelo odstraniti skoraj komplet notranjost in nekaj detajlov zunanjosti. Sedezi, tapete, tepihi itd. gre v ciscenje in obnovo.



Zelo ugodna avtovleka.



Po letu dni na dezju, snegu in soncu le nekaj povrsinske rje na mestih udarcev.



Nekaj zadev se je odstranilo kar na travniku.



V delavnici so se pokazale zmeckanine v motornem prostoru. Levi bok je ukrivljen pod nosilcem akumulatorja.



Desni bok je mocno zmeckan v okolici luci in nosilca odbijaca ter pomaknjen nazaj proti A-stebricku, kjer je tudi opazna zmeckanina. Raztrescena je skatla od ECU-ja, posoda za Vitrex, luc, vezna stena, vsi trije hladilniki, desna roka, zglob pogonske gredi, kolotek, blatnik, spodnji desni nosilec motorja, zadnji nosilec motorja ter zgornji nosilec motorja. Pa se par malenkosti bi se naslo.



Naredili smo vecino dela. Jutri gre ven se motor in zadnja prema. Sledi se zadnja sipa in avto gre v razrez.



Preoblekli ga bomo v taksnega. Ta sicer ni rdeca vulva, je pa ravno tak.

Re: From 850NA to 850R
Volvo. 4 life, 19 jul 2012, 13:35

A bo imel sibedach?

Re: From 850NA to 850R
Terminator, 19 jul 2012, 14:43

Sam si ga pa kar lepo zmečkov :(

Tudi sam bi vzel školko s šibedahom ;)

Re: From 850NA to 850R
volhart, 20 jul 2012, 07:36

Bolj od sibedaha mi je bila pomembna ustrezna barva. Sibedaha ne bo imel. Sedaj je notranjost popolnoma izropana...sledi se podvozje in motor.



Odtrgalo je zglob. Menjalnik ni videti poskodovan. Tudi most ni skrivljen, kot je bilo pricakovano, ampak je samo odtrgalo nosilec roke.



Avto super opravil svoje delo. Od voznikove sipe dalje ni niti najmanjse sledi poskodbe. Tudi rje ni bilo popolnoma nikjer.



Ta skoljka je opravila svoje. Danes se razreze.

Re: From 850NA to 850R
Damijan, 20 jul 2012, 08:53

Ce ima tvoj R strešno okno, bi jaz na tvojem mestu odrezal streho in jo shranil. Potem lahko samo zamenjaš list strehe na kateremkoli 850 limo in imaš strešno okno.

Samo razmišljam...

Re: From 850NA to 850R
volhart, 20 jul 2012, 09:22

R ni imel stresnega okna. Saj ni nek vecji problem, tudi ce ga ni.

Re: From 850NA to 850R
Kristjan, 20 jul 2012, 09:55

u lepo da si se odloču dušo nazaj na cesto spravit ;)


Re: From 850NA to 850R
volhart, 20 jul 2012, 11:24

Zadnja amortizerja ne delujeta enako, eden je nekoliko mehkejsi. Narazen gresta s precejsnjim priblizno enakim uporom, skupaj pa precej bolj na mehko in z opazno razliko med njima. Kaksen predlog. Mastna sta zelo malo.

Re: From 850NA to 850R
Damijan, 20 jul 2012, 12:37

Vkolikor amortizer masti, je zanič.
Spustila so tesnila. In olje iz notranjosti, kadar je pod pritiskom, teče ven.

Re: From 850NA to 850R
volhart, 21 jul 2012, 11:05

Skoljka je razrezana. Shranili smo le identifikacijske stevilke, ''tank vratca''. Zanima me kako bi iz serijske stevilke karoserije ali VINa izvedel kateri po vrsti izdelan je bil tale R. Rad bi prisel do malce vec javnosti neznanih podatkov. Kajti med zadnjimi lucmi bi rad naredil crno plosco...mogoce karbonskega vzorca, na katero bi dal nekaj podatkov...recimo z zlatimi malimi pisanimi crkami ''Limited edition No. XXXX''.

Re: From 850NA to 850R
volhart, 23 jul 2012, 10:23

Ra ni vec...rdecega se je ze zacelo preoblaciti. Danes bo akcija pozno v noc.





Re: From 850NA to 850R
volhart, 23 jul 2012, 18:40

Cas nas je prehitel. Tako smo danes odstranili le sesalni in izpusni kolektor ter alternator, kompresor klime in servo crpalko. Kompresor klime, servo crpalka in alternator gredo gor iz V70, ki so bili v uporabi le 140 kkm. Menjali bomo tudi jermenice, tako da bo motor vsaj od zunaj bolj spodoben. Zanima me, s cim bi scistil motor, da bi zopet prisel do originalnega ''mat sijaja''...sedaj je malce od olja, malce od praha, tudi ena pajcevina...skratka, rad bi, da bi bil lep na pogled. Jutri pa cel dan posvecen volvotu.

Re: From 850NA to 850R
stipemodris, 24 jul 2012, 08:14

v tej temi piše nekaj o čiščenju aluminija

http://www.favdl.net/forum/viewtopic.php?f=4&t=5693


Re: From 850NA to 850R
volhart, 24 jul 2012, 21:58

Danes smo na rdecega prestavili vse kable iz notranjosti. Gre za dve precni ''spuri'' in eno pod armaturko. En sop kablov pa gre gor skupaj z armaturo. Avto smo notri tudi lepo spucali ter vsak detajl zamenjali z R-ovim, tudi tista dva mala ventilatorcka nad stropno tapeto. Z zadnjimi lucmi izpade ze prav hudo. Jutri se ga od znotraj oblece do konca.

Re: From 850NA to 850R
peromb, 24 jul 2012, 23:24

imaš kako sliko,da vidimo kak to izgleda?


Re: From 850NA to 850R
volhart, 25 jul 2012, 10:44

Nekaj iz vcerajsnjega dne...



Malenkost jih bo potrebno se v linijo postaviti.


Tega sem pa zadnjic v Skofji Loki srecal.



Motor.



To so se original kabli, sedaj so notri ze vsi iz Ra.

Re: From 850NA to 850R
Kristjan, 25 jul 2012, 12:18

Dopade se mi!!!! Čeparv rdeča ni moja fajvorit barva, bo tale avto hudo izpadel.

Re: From 850NA to 850R
volhart, 25 jul 2012, 20:16

Sedaj so vse sipe na elektricni pomik, tapete so gor, sedezi, tepihi in armaturka so noter. Avto je znotraj koncan. Jutri gre ven motor, potem pa nekaj casa gmah, da se zrihta nov motor za ta avto. Menjalo se bo teflone ventilov, vse napenjalce, jermene, vodno pumpo, scistilo karter, scistilo motor itd. Fantje...to je zakon zabava, takole avto sestavljat...kot LEGO kocke.

Re: From 850NA to 850R
volhart, 26 jul 2012, 06:19

Zadnji Rovi amortizerji...zanimivo, da so samo enosmerni. Delujejo namrec samo pri razpenjanju. Je mogoce, da v tak avto niso dali dvosmernih?!

Re: From 850NA to 850R
volhart, 26 jul 2012, 21:47

Danes odklopili vse motorne kable in zamenjali zadnjo premo. Rova je dobro ohranjena. Najprej smo jo delno razstavili, odstranili povrsinsko rjo, zamenjali vijake z enakimi a brez rje itd.
Pri samem stabilizatorju zadnje preme pa smo se malce poigrali in naredili dvojnega. Teoreticno mi sicer ni cisto jasno kaj se bo zgodilo, ker o tem nisem razmisljal, prakticno pa nimam izkusenj. Ce ne bo slo med voznjo v redu, gre kasneje nazaj gor samo eden.

Re: From 850NA to 850R
piko, 27 jul 2012, 13:52

V teoriji, če imaš zadaj trši stabilizator bo zadek bolj živahen. (oversteer)

Re: From 850NA to 850R
volhart, 27 jul 2012, 22:29

Komi cakam, da to se v praksi vidim.

Re: From 850NA to 850R
mihaelz, 27 jul 2012, 23:54

He he, norci...seveda v pozitivnem smislu

Re: From 850NA to 850R
Sashtk, 28 jul 2012, 01:15

Fajn ga rihtas!!! Kapo dol... Bo treba pridet pogledat!


Re: From 850NA to 850R
volhart, 28 jul 2012, 09:04

Vceraj zamenjali zadnji del auspuha, nekaj vijakov in nosilcev le tega. Dali smo nove zajle za rocno zavoro in nove rocne 'pakne'. Scistili smo koloteke in okolico. Nato smo imeli pa cevap piknik. Danes se verjetno ne bo delalo nic.

Re: From 850NA to 850R
volhart, 01 avg 2012, 20:34

Volvo je noter koncan. Potreben bo se obiska kemicne cistilnice. Zadnji odbijac je pri 'plastikvarilcu' in bo naredil se en vrez za dvojni auspuh. Medtem se ze dela na motorju.

Re: From 850NA to 850R
volhart, 02 avg 2012, 21:32

Motor...glava je dol, tefloni so zunaj. Bati in cilindri pa kot, da bi imel 150 kkm.

Re: From 850NA to 850R
divja jaga, 03 avg 2012, 12:16

Super ti gre tole
Ali morda lahko slikaš odprt motor ter dele tega, zanimajo me predvsem tefloni.


Re: From 850NA to 850R
volhart, 03 avg 2012, 19:45

Bo kaksna slika kasneje...moram ponovno najdit telefon...vcasih ga kar izgubim, pa se ga niti ne trudim iskat.

Prvi stroski:
-zadnji diski Brembo 295, zadnje ploscice Brembo in obe zajli za rocno...skupaj 190 eur.
-izdelava druge odprtine na zadnjem odbijacu (ki je mimogrede identicna originalni) za dvojno izpusno cev, svasanje in ojacanje plasticnih nosilcev za zadnji odbijac...tistih, ki se nekako prevec razmajejo in pol odbijac malce dol in ven visi in pa rahel popravek enega izmed kolotekov...skupaj 35 eur.

Re: From 850NA to 850R
volhart, 06 avg 2012, 08:33

Nadaljni stroski...

Prednje zavorne ploscice Brembo, koncnika stabilizatorja TRW, tesnilo izpusnega in sesalnega kolektorja, termostat in tesnilo ohisja, tefloni ventilov, rotor in vzigalna kapa skupaj 147 eur.

Rezkanje glave 10 eur.

Re: From 850NA to 850R
volhart, 06 avg 2012, 20:41

Nekaj slik iz prejsnjega tedna...



Poskodovano platisce od robnika.



Point of everything.



Kabli od R-a so napeljani.



Armaturka je skoraj sestavljena.



Motorni prostor se je v celoti ocistil in kabli pregledali in namazali...da se bodo svetili.



Dvojni stabilizator zadaj...home made.



Avto je na podvozju brez rje...pricakovano.



Nekaj novega materiala.



Tu se pocutijo boljse kot pa v skatli.

Re: From 850NA to 850R
volhart, 06 avg 2012, 20:45

Mimogrede...ce koga zanima...avto bo naprodaj.

Re: From 850NA to 850R
volhart, 06 avg 2012, 20:50

Pa se nekaj slik kako je bilo...







Re: From 850NA to 850R
volhart, 06 avg 2012, 20:52

...



Re: From 850NA to 850R
volhart, 06 avg 2012, 20:53

...

Re: From 850NA to 850R
volhart, 06 avg 2012, 20:53

...



Re: From 850NA to 850R
volhart, 06 avg 2012, 20:59

Aja...glava je bila porezkana 10 centlov.

Re: From 850NA to 850R
T-5R, 06 avg 2012, 21:03

volhart je napisal ...

Rezkanje glave 10 eur.


Glava je bila rezkana, ali brušena? Meni je namreč prebilo tesnilo glave točno po pol leta uporabe! Vzrok pa je bila rezkana glava! Od takrat, dajem glave samo še brusit, da je površina ravna kot ogledalo!


Re: From 850NA to 850R
volhart, 07 avg 2012, 09:39

Glava je bila porezkana...mislim, da ne bi smelo biti problemov, ker smo to naredili ze na marsikaterem avtomobilu in ker je to pocel mojster, ki se s tem dnevno ukvarja. Po mojem je bil problem pri tebi prevelika moc tvojega avtomobila. Evo se nekaj slik.



Danes se sestavi glava.



Jutri se precisti blok in karter.



Druga luknja.



Pa se nekaj materiala.

Re: From 850NA to 850R
Damijan, 07 avg 2012, 13:22

Sej neki bo, v končni fazi bo pa v vseh pogledih samo "fejk".

Re: From 850NA to 850R
mrv, 07 avg 2012, 13:38

Si prepričan o kvaliteti Payenove dihtungen ?



Re: From 850NA to 850R
volhart, 07 avg 2012, 20:50

Fejk je ze zdaj...original Ra ze dolgo ni vec. Pac bo kar bo. O Payenovi kvaliteti nisem preprican...mislim, pa da bi morale zadoscati, saj ne morejo biti kaj veliko drugacne od ostalih...sicer pa imam doma 5 taksnih motorjev in tudi dela samega ni veliko. Vem, da bo dobro deloval, ker se trudimo po najboljsih moceh, sicer pa je dobro deloval ze pred tem. Ce smo cisto posteni, bo avto tako ali tako ostal pri meni.

Re: From 850NA to 850R
volhart, 07 avg 2012, 20:54

Most od V70 turbota, ostalo od 850R. Malce smo v selene dodali se tesnila, da bo zadeva trsa.





Re: From 850NA to 850R
volhart, 07 avg 2012, 20:57

Ja...ce bi bilo z motorjem po koncanem delu karkoli narobe, bo v enem vikendu notri tisti iz zelene T5, ki ves cas od kar ga imam, deluje odlicno.

Re: From 850NA to 850R
volhart, 07 avg 2012, 21:08

Mornar odide z ladnjo A na potovanje in za sabo vlece ladjo B...za rezervne dele v primeru kaksnih potreb po tem. Najprej zamenja jambor, nato se kaksen del. Po dolgem casu je ze prelozil iz ladje B na ladjo A vse kose. Kako naj zdaj torej poimenuje rec, ki je bila prej ladja A. To je se vedno eno izmed neresenih filozofskih vprasanj. Samo v razmislek. Sicer bom pa na tehnicnih pregledih uredil, da bo to 850R, pa ceprav preoblecen.

Re: From 850NA to 850R
volhart, 08 avg 2012, 00:01

Ravnokar je padla se odlocitev, da se v motorju pomenja se ostale zadeve...batne obrocke, lezaje, semeringe...vse to pa zaradi potrebne menjave vodil ventilov...predvsem izpusnih. Tako se bo delo z motorjem zavleklo za kaksna dva tedna. Avto gre iz delavnice in delo se bo nadaljevalo zunaj, noter pa gre ze drugi in sicer bela 850 T5 karavan s sibedahom in usnjenimi sedezi, da se ji zamenja motor.

Re: From 850NA to 850R
T-5R, 08 avg 2012, 08:37

volhart je napisal ...

Po mojem je bil problem pri tebi prevelika moc tvojega avtomobila.

Sem tud sam za trenutek pomislil na to! Vendar original tesnilo glave, ARP prižonirji (ne vijaki) glave,in boost 1bar... No Way da bi to naredilo! Zato sem pozornost usmeril na blok (ki je bil pred sestavljanjem sicer preverjen), in glavo! Uporaba povečevalnega stekla,mikroskopa,ravnila,in merilne urice, pa je pokazala napako na glavi zaradi rezkanja...
Kakorkoli, od takrat sem raje previden,in mi je bolj vseč, da je glava brušena!

A zgornje kompresijske batne obročke boste tudi menjali?

Drugače pa pohvale! Rdeči R limo je zelo lep!

Re: From 850NA to 850R
volhart, 08 avg 2012, 09:45

Ja, vse obrocke bomo menjali. Mogoce je potem se cas, da nesem glavo se enkrat pobrusit. Bi to slo.

Re: From 850NA to 850R
volhart, 08 avg 2012, 10:22

Je kje v vadisu podatek o momentih zategovanja za sam motor...torej ojnice, karter, blok itd....nekako ne najdem teh podatkov. Hvala.

Re: From 850NA to 850R
mrv, 08 avg 2012, 12:16

volhart je napisal ...

Most od V70 turbota, ostalo od 850R. Malce smo v selene dodali se tesnila, da bo zadeva trsa.







tisti zračni kompresor levo zgoraj na mostu. Tukaj se kaj razstavi ali sčisti ? Si že kdaj delal ?
Pa kakšno funkcijo ma sploh ta čuda ?



Re: From 850NA to 850R
mrv, 08 avg 2012, 12:18

volhart je napisal ...

Je kje v vadisu podatek o momentih zategovanja za sam motor...torej ojnice, karter, blok itd....nekako ne najdem teh podatkov. Hvala.



v avtodati mislim da tud piše, jaz mam trenutno blokirano nemrem pogledat

Re: From 850NA to 850R
T-5R, 08 avg 2012, 12:26

Glede obročkov sprašujem, ker v VIDI piše, da se jih ne menja, razen v skrajnih primerih! V nasprotnem primeru je možno, da se poraba olja zelo poveča! Zakaj je tako, sem že spraševal tudi na Švedskem forumu, pa nihče ne zna odgovorit!
Drugače pa tightening torque imaš zraven navodil za sestavljanje! Ali pa greš na poglavje Specification mechanical!
Na hitro pa: Main bearings- moraš upoštevat vrstni red zatiskanja, pa stari vijaki ne smejo presegati 118mm! Zatiska se na Nm,in stopinje! Je pa preobširno za vse napisat tle!
Big end bearings- obvezna menjava vijakov, stage 1 = 20Nm, stage 2 = 90 stopinj
Sump bolts 17Nm

Re: From 850NA to 850R
T-5R, 08 avg 2012, 12:35

vajtsnejk je napisal ...

tisti zračni kompresor levo zgoraj na mostu. Tukaj se kaj razstavi ali sčisti ? Si že kdaj delal ?
Pa kakšno funkcijo ma sploh ta čuda ?



Tisto ni kompresor, pač pa ogljen filter bencinskih hlapov! Se nič ne čisti, le zamenja!

Re: From 850NA to 850R
PP, 08 avg 2012, 12:41

@vajtsnejk,

tisto mislim da je lovilec bencinskih hlapov. Moja 460ka je imela podobno zadevo. Kako je z ciscenjem ne vem...

Re: From 850NA to 850R
mrv, 08 avg 2012, 12:56

ker mi računalnik napako javla glede tega pa nevem če je sensor al ta filter EVAP Ventil / EFI-541

http://translate.google.si/translate?hl=sl&sl=de&tl=sl&u=http%3A%2F%2Fwww.volvopedia.de%2Findex.php%3Ftitle%3DEFI-541

Re: From 850NA to 850R
volhart, 08 avg 2012, 13:08

Mogoce se poraba olja poveca pri zamenjavi kompresijskih obrockov le v primeru, ce so stene cilindrov ovalne in se jih pri menjavi obrockov ne 'pohona'...ce bi le poznal lepsi izraz. Stari obrocki pa so bili verjetno prilagojeni obliki sten. Mi bomo stvari premerili in ce bodo meritve znotraj normale, se bodo zamenjali le posnemalni obrocki. Sem ravnokar govoril s svojim mehanikom.

Re: From 850NA to 850R
mrv, 08 avg 2012, 14:17

T-5R je napisal ...

vajtsnejk je napisal ...

tisti zračni kompresor levo zgoraj na mostu. Tukaj se kaj razstavi ali sčisti ? Si že kdaj delal ?
Pa kakšno funkcijo ma sploh ta čuda ?



Tisto ni kompresor, pač pa ogljen filter bencinskih hlapov! Se nič ne čisti, le zamenja!



Kaj pa če ga ven vzemem ? oz predelam ? Saj te hlapi lahko grejo v zrak oz v naravo. Če glih ni dovoljeno, po nemčije ti zaradi tega poteče TÜV vem



Re: From 850NA to 850R
piko, 08 avg 2012, 16:43

Ko že odpiraš motor bi lahko menjal ojnice s kovanimi, da boost dvignemo na min 1,5bar....

Če se menja batne obročke je obvezno pohonat cilindre, da se novi obročki primerno utečejo. Gre se za blago honanje z abrazivno krtačo.

Torej praviš, da je tudi luft v vodilih ventilov?

Re: From 850NA to 850R
piko, 08 avg 2012, 16:47

T-5R je napisal ...

volhart je napisal ...

Po mojem je bil problem pri tebi prevelika moc tvojega avtomobila.

Sem tud sam za trenutek pomislil na to! Vendar original tesnilo glave, ARP prižonirji (ne vijaki) glave,in boost 1bar... No Way da bi to naredilo! Zato sem pozornost usmeril na blok (ki je bil pred sestavljanjem sicer preverjen), in glavo! Uporaba povečevalnega stekla,mikroskopa,ravnila,in merilne urice, pa je pokazala napako na glavi zaradi rezkanja...
Kakorkoli, od takrat sem raje previden,in mi je bolj vseč, da je glava brušena!

A zgornje kompresijske batne obročke boste tudi menjali?

Drugače pa pohvale! Rdeči R limo je zelo lep!


A tvoj je že videl več kot 1bar? Če rabiš, da se tvojega kej pohitri me kontaktiraj.

Jan


Re: From 850NA to 850R
volhart, 08 avg 2012, 18:17

No lepo, veliko se bom se naucil. Saj motorja ne rihtam kar sam, ampak ga dolgoletni izkuseni mehanik...tako, da bo zadeva zagotovo narejena pravilno. Za nove ojnice pa ni denarja...ko bom starejsi in ko bom imel boljso sluzbo.

Re: From 850NA to 850R
T-5R, 08 avg 2012, 19:11

[/quote1344444608]

Hvala za ponudbo! Sem te že nameraval kontaktirati, vendar pa je problem, ker motor pije olje! Tako,da moram najprej dobit dobro osnovo, nato pa naprej!

Pri mojem motorju je bila ravno to napaka, da se je cilindre pohonalo, in so (verjetno) na zgornji meji tolerance! Zato tudi enormna poraba olja! Žal toleranc osebno pri sestavljanju motorja nisem preverjal (ker sem zaupal drugim, in sem mislil, da sam tega ne znam), zato imam pa sedaj velik problem....


@Volhart, mogoče zgleda,da težim, ampak raje preverite vse skupaj 3x, da ne bo potem kakšen podoben problem! Vseeno je škoda denarja, in truda, če je rezultat slab na koncu!



Re: From 850NA to 850R
piko, 08 avg 2012, 19:19

Ja najprej se pomeri obrabo clilindra. Če je obraba prevelika je treba it na oversize bate s honanjem (na stroju) na novo dimenzijo. Če ni prevelike obrabe pa se samo s posebno krtačo površinsko pohona, da se obnovi križne zareze in zmontira nove obročke.

Re: From 850NA to 850R
piko, 08 avg 2012, 19:22

T-5R je napisal ...

[/quote1344444608]


Pri mojem motorju je bila ravno to napaka, da se je cilindre pohonalo, in so (verjetno) na zgornji meji tolerance! Zato tudi enormna poraba olja! Žal toleranc osebno pri sestavljanju motorja nisem preverjal (ker sem zaupal drugim, in sem mislil, da sam tega ne znam), zato imam pa sedaj velik problem....


@Volhart, mogoče zgleda,da težim, ampak raje preverite vse skupaj 3x, da ne bo potem kakšen podoben problem! Vseeno je škoda denarja, in truda, če je rezultat slab na koncu!




Lahko pa je problem pitja olja vožnja z serijskim ECU, ki laufa zelo bogato pri tlaku 1 bar in s tem spira olja s cilindrov in povzroča obrabo.


Re: From 850NA to 850R
volhart, 08 avg 2012, 20:17

Hvala...nihce ne tezi...vse bomo preverili veckrat, kot svetujete.

Re: From 850NA to 850R
volhart, 08 avg 2012, 20:19

Kot veste so bili R-ovi amortizerji...zadnji...zanic. Zato sem dal gor ene druge, ki so bili pri testiranju na roko trsi, imeli enako dolg hod, so se sami dvignili iz skrcene lege itd...skratka bili so dobri. Vzmeti so pa od R-ja. Sedaj je avto na stirih kolesih, sice brez motorja, ampak se mi zdi zadaj nenormalno visok...je mogoce kaj z amortizerji narobe.

Re: From 850NA to 850R
piko, 08 avg 2012, 22:51

Kaj pa ostala notranja oprema je že vsa noter?

Re: From 850NA to 850R
volhart, 09 avg 2012, 06:53

Ja...manjka se volan in pa rezervno platisce, s katerim se ne vem kaj naj naredim, ker ga en koncek manjka, tega koncka pa ni vec, ker je ob trku odletel neznano kam. To bomo resevali kasneje. Cudno je to no...bom videl kako bo, ko bo motor noter, ce ne bo drugace, bomo pa se enkrat amortizerje zamenjali z ustreznejsimi...vsekakor pa ne original Rovimi, ker so verjetno nenormalno dragi.

Re: From 850NA to 850R
volhart, 09 avg 2012, 10:02

Mogoce kdo pozna razliko med prednjimi stabilizatorji na 850 in SVC70 glede na barvno kodo. Na R-ju je bil namrec 20mm z rdeco packo, doma imam se 21,5 mm z rumeno packo iz V70 turbota. Kateri je po vasem mnenju mocnejsi? Mislim, da tisti 20 mm ni original od R ali pac...smejali smo se temu glede na to, da ima VTI 21 mm serijskega.

Re: From 850NA to 850R
volhart, 09 avg 2012, 10:36

Moram pa reci, da komaj cakam voznjo s tem avtom. Glede na to, da se je peljal bolje, predvsem skozi ovinke, od vseh 850 (kar nekaj T5) in V70 kar sem jih dal skozi...imel pa je ocitno majhen sprednji stabilizator, zjebane zadnje amortizerje, nekaj lufta na podvozju...upam, da bo tole prava raketa. Je mogoce, da je toliksno razliko pokrila spera, ki pravzaprav ne vem, kako in kdaj deluje?!

Re: From 850NA to 850R
mrv, 09 avg 2012, 11:30

piko je napisal ...

T-5R je napisal ...

[/quote1344444608]


Pri mojem motorju je bila ravno to napaka, da se je cilindre pohonalo, in so (verjetno) na zgornji meji tolerance! Zato tudi enormna poraba olja! Žal toleranc osebno pri sestavljanju motorja nisem preverjal (ker sem zaupal drugim, in sem mislil, da sam tega ne znam), zato imam pa sedaj velik problem....


@Volhart, mogoče zgleda,da težim, ampak raje preverite vse skupaj 3x, da ne bo potem kakšen podoben problem! Vseeno je škoda denarja, in truda, če je rezultat slab na koncu!




Lahko pa je problem pitja olja vožnja z serijskim ECU, ki laufa zelo bogato pri tlaku 1 bar in s tem spira olja s cilindrov in povzroča obrabo.




lahk tudi oljna cev spušča

Re: From 850NA to 850R
piko, 09 avg 2012, 14:01

volhart je napisal ...

Mogoce kdo pozna razliko med prednjimi stabilizatorji na 850 in SVC70 glede na barvno kodo. Na R-ju je bil namrec 20mm z rdeco packo, doma imam se 21,5 mm z rumeno packo iz V70 turbota. Kateri je po vasem mnenju mocnejsi? Mislim, da tisti 20 mm ni original od R ali pac...smejali smo se temu glede na to, da ima VTI 21 mm serijskega.


Tukaj je nekaj podatkov:
Volvospeed

In drug vir:
Dia 20 mm (marked red) 9173983 O.Dia 21 mm (marked yellow) 9173471 O.Dia 21.5 mm (marked yellow/blue)

Re: From 850NA to 850R
volhart, 10 avg 2012, 00:12

Konec dela za danes. Do sedaj smo brusili ventile, ravnali robove, pod tremi koti zbrusili sedeze ventilov itd. Glavo smo premerili in je super. Premerili smo lege ventilov v glavi itd itd...skratka merili smo nonstop. Odmicni gredi so tudi premerjeni in sta prakticno novi. Nihce od obiskovalcev ni mogel verjetni kilometrini. Pocasi zacenjajo gledati drugace na volvote. Vsi domaci testi, ki so jih poskusali opraviti, da bi nasli pretirano obrabljenost, so pripadli v korist volvota. Na stenah cilindrov so se zelo lepo vidne sledi originalnega honanja.

Tudi menjalnik se je vzel dol in zanimivo, nima dvomasnega vztrajnika ali pa sem smotan. Glede spere, mogoce kdo ve, koliko procentna je. Takoj je padel namrec predlog, da se jo malce podlozi in bo nekoliko mocnejsa...ne vem se o cem govorim, ker spere se nikoli nisem od blizu videl. Kosara je super, lamele in potisni lezaj pa bodo sli notri drugi, ne novi ampak v precej dobrem stanju.

Ugotovitve...bati so kovani, za ojnice se ne vemo. Ce bodo, mi svetujejo Cometic dihtungo. Pomoto sem naredil...glava je brusena in ne rezkana, ampak sedaj v tem vidi problem nas stari mehanicni macek, ki pravi, da bo prevec drselo, da bo prevec gladko, da se ne bo tesnilo lepo uleglo. Rekel je, da bo potrebno malce glavo s dolocenim brusilnim papirjem v krogih potegnit...cisto malo.

Re: From 850NA to 850R
piko, 10 avg 2012, 18:52

Ravnokar sem na mojem zmeril 22mm spredaj in 21,8mm zadaj...

Re: From 850NA to 850R
volhart, 10 avg 2012, 23:00

Zopet veliko dela...sledi cel katalog slik















Zgornji kolektor je bil na R-ju, spodnji pa je od V70 turbo, Ne vem, ali je normalno, da je taksen ali ne.



Kolekcija ventilov po obdelavi...



Izpusni ventil.



Sesalni ventil.



Oba obrocka sta bila zelo trda, eden tudi nepravilne oblike...obadva iz karterja.



Odmicna gred po meritvah skoraj kot nova.



Kolekcija na zalost nekovanih ojnic itd.



Bati so dobro ohranjeni...niso se pomerjeni, ampak na izgled niso poskodovani. So pa posnemovalni obrocki ocitno zanic, ker je spodnji kompresijski ze poln ozganin.



Izgled najslabsih dveh ojnicnih lezajev, obadva iz druge ojnice.

Re: From 850NA to 850R
piko, 10 avg 2012, 23:34

Izpušni od V70 je manj pretočen in je isti kot recimo original na T5. Tvoj je bolj pretočen ampk poglejk če nima preveč razpok.
Jaz sem na svojega montiral od novejših modelov (s60,s80,...) in sem ga še pobrusil za lepši pretok.


Re: From 850NA to 850R
volhart, 11 avg 2012, 07:11

Glede izpusnega kolektorja...tri, za debelinmo lasu velike, razpoke so na ustju sesalnega kolektorja, kot je lepo videti iz slik...drugih razpok ni. Ali je to dovolj dobro za nadaljno uporabo.

Re: From 850NA to 850R
volhart, 11 avg 2012, 07:29

Sedaj pa pride na vrsto ugotavljanje, katere lezaje kupit. Ima mogoce kdo podatke oziroma baje obstaja neka tabela lezajev, oznak na glavni gredi itd...po barvah se menda locijo rumeni, rdeci in modri. Aftermarket menda niso dobri, sploh za spodnjo stran ojnice itd. Kako naj se tega lotim, da bo prav. Mogoce veste cene originalnih lezajev?

Re: From 850NA to 850R
mrv, 11 avg 2012, 09:56

volhart je napisal ...

Zopet veliko dela...sledi cel katalog slik







Zgornji kolektor je bil na R-ju, spodnji pa je od V70 turbo, Ne vem, ali je normalno, da je taksen ali ne.





na mojem R-u je zgornji kolektor. Isto popokan. Sem dal luknjo povečjat isto kot ti skoraj do zunanjega roba, če bo kaj koristlo.

Dihtunga za kolektor pa paše od starega transporterja 2.4 dizel mislim da, posamična 5 kosov




Re: From 850NA to 850R
volhart, 11 avg 2012, 13:28

Prosil bi za pomoc...

Rabil bi podatke o vsem karakteristikah in tolerancah v samem motorju...torej debeline itd glavne gredi, ojnic, odmicnih gredi, lezajev, odstopanj itd...skratka podatke za generalko. Tega v vadisu ni nikjer najti. HVALA

Re: From 850NA to 850R
T-5R, 11 avg 2012, 14:19

Poglej sem!

Drugače pa ležaje za turbo motorje kar originalne! Prepiši si kombinacijo številk in črk na bloku, in motorni gredi, in greš na pooblaščenca! Barvna koda ne starih ležajih se pa tako zažge, da jo je nemogoče določit!
Če pa že vzameš od konkurence ležaje, pa obvezno Glyco sputter bearings (bimetalni)! Vse ostalo bo takoj zmlelo!
Mislim, pa da obstajata samo dve meri za Volvota od Glyco!

Če ti pride kaj prav, imam doma 31251598, in 31251599! Sta mi ostala od kombinacije!

Izpušni kolektor bo najbolje kakšnega drugega dobit, npr. kot je piko napisal! Kadar je enkrat počen, se stvar samo še širi, in poči tudi na zunaj!

Tesnilo od glave, pa je po mojem najbolje original! Sicer pa nisem zasledil, da bi Cometic imel v ponudbi tesnilo za 5cil. motorje...

Kaj pa motorna gred, se bo kaj olajšala? Bi priporočal tudi lajšanje vztrajnika, ter centriranje vsega skupaj z sklopko, in glavno jermenico!

Re: From 850NA to 850R
T-5R, 11 avg 2012, 14:48

vajtsnejk je napisal ...

piko je napisal ...

T-5R je napisal ...

[/quote1344444608]


Pri mojem motorju je bila ravno to napaka, da se je cilindre pohonalo, in so (verjetno) na zgornji meji tolerance! Zato tudi enormna poraba olja! Žal toleranc osebno pri sestavljanju motorja nisem preverjal (ker sem zaupal drugim, in sem mislil, da sam tega ne znam), zato imam pa sedaj velik problem....


@Volhart, mogoče zgleda,da težim, ampak raje preverite vse skupaj 3x, da ne bo potem kakšen podoben problem! Vseeno je škoda denarja, in truda, če je rezultat slab na koncu!




Lahko pa je problem pitja olja vožnja z serijskim ECU, ki laufa zelo bogato pri tlaku 1 bar in s tem spira olja s cilindrov in povzroča obrabo.




lahk tudi oljna cev spušča


Lahko bi bilo tudi to dvoje krivo! Vendar, ko sem imel sposojen ECU (čipan), je bila stvar enaka! Podatki na AFR metru, pa niso kazali pretiranega zalivanja! Ravno tako so bili izpušni plini na meritvah odlični!

Če bi pa cev tako močno puščala, bi pa bilo videti mlako olja, pa nekje bi bilo vse mastno!

Pregled cilindrov s kamero razkriva, da olje "žrejo" trije cilindri! Ostala dva pa sta čista!

Re: From 850NA to 850R
volhart, 11 avg 2012, 19:48

T-5R je napisal ...

Kaj pa motorna gred, se bo kaj olajšala? Bi priporočal tudi lajšanje vztrajnika, ter centriranje vsega skupaj z sklopko, in glavno jermenico!


Ne vem natancno, kaj bi to pomenilo glede stroskov in k cemu in koliko bi pomagalo. Ne morem si privoscit bogatije.

Re: From 850NA to 850R
T-5R, 12 avg 2012, 07:42

volhart je napisal ...

T-5R je napisal ...

Kaj pa motorna gred, se bo kaj olajšala? Bi priporočal tudi lajšanje vztrajnika, ter centriranje vsega skupaj z sklopko, in glavno jermenico!


Ne vem natancno, kaj bi to pomenilo glede stroskov in k cemu in koliko bi pomagalo. Ne morem si privoscit bogatije.



Za vse skupaj sem v Udinah odštel 250€ pred tremi leti! Ne vem pa, če ima kdo centrirni stroj za motorne gredi v SLO! Se pa pozna pri olajšanem vztrajniku, ker se motor hitreje zavrti!
Kot vsi rotirajoči deli, če niso centrirani, povzročajo vibracije, in krajšajo življensko dobo ležajev!

Kaj pa kanale v glavi, boste širili, in spolirali?

Re: From 850NA to 850R
volhart, 12 avg 2012, 07:53

Glede glave smo razmisljali tudi o tem, kaj bi bilo, ce bi dali gor glavo od 2.5 20V, ker ima ze tako vecje sesalne luknje, ampak bi verjetno bila problem kompresija. Kanale se bo brusilo, o vecanju porocam kasneje. Razmisljamo tudi, kaj bi doprinesel sesalni kolektor od 2.5 20V in prav tako sesalna loputa, ki sta obadva vecja od turbakovega.

Re: From 850NA to 850R
piko, 12 avg 2012, 12:04

Če boš uporabljal td04 turbino se ne splača večat pretoka v motor, ker že serijski motor predobro diha za tako majhno turbino.

Re: From 850NA to 850R
T-5R, 12 avg 2012, 12:17

Kolektor pusti od turbota, loputo daj od 2.5, ker je večja (76mm)! Se za malenkost poveča odzivnost gasa! Sesalni kolektor od 2.5 ima tudi drugačen kot postavitve injektorjev!

Je pa še eden restriktor v sesalnem sistemu! To je interkuler!

Re: From 850NA to 850R
volhart, 12 avg 2012, 12:21

En interkuler imam razstavljen in videti, da je volumen vstopa in izstopa zraka locen od glavnega dela hladilnika z zelo ozkimi rezami...kaj ce bi te reze povecal, nazaj skupaj sesatvil in poskusil.

Re: From 850NA to 850R
T-5R, 12 avg 2012, 12:39

Sem ravnokar prebral to:

850R intercooler from the B5234T4 engine

The manual 850R with B5234T4 250hp/350Nm engine had an intercooler upgrade. This intercooler upgrade is also to be found in the x70 T5 B5234T3 and x70R B5234T3/B5234T4 1997-1998.
This intercooler will lower the back pressure over the intercooler with 5kPa compared to the B5234T/B5234T5 intercooler.

Part number: 9447006


Vir je stran Wothrline!

KLIK!

Re: From 850NA to 850R
piko, 12 avg 2012, 22:10

Kaj takega:




Mislim da je aftermarket intercooler za Mazdo rx-7.

Re: From 850NA to 850R
volhart, 13 avg 2012, 01:17

Kar ni nujnega in kar ne zmoremo sami narediti, se ne bo delalo...ker stroski hitro narastejo v nebo. Interkuler lahko pocaka...dela je za 20 minut. Ravno tako izpusni kolektor, razen ce se najde kaksen ugoden na ebayu...do takrat bo pac gor od V70 2.0 turbo.

Re: From 850NA to 850R
volhart, 13 avg 2012, 22:57

Dva popoldanska sihta smo opravljali meritve. Mikrometri so bili najprej stestirani v Unitechu v Skofji Loki, ker smo si jih od tam tudi sposodili. Torej:

-glavna gred in odmicni gredi se samo spolirata, sta popolnoma dobri.
-ojnice se samo spolirajo, so dobre.
-spodnji del bloka se samo spolira, tudi je dober.
-bati niso ovalni in med vsemi je le stotinka milimetra razlike v premerih, so pa vsi v predpisanih merah
-najhuje je v prvem cilindru, kjer je premer le tega vecji od prvega bata za 9 stotink milimetra, drugi 7, ostali 6
-sorniki so OK
-oljna pumpa je OK

vse ostalo je OK

cilindre se bo torej dalo pohonat na LPP...kaksen nasvet glede tega...je lahko problem prevelika zracnost...ali volvo res dopusca med 1 in 3 stotinkami mm

Kako globoko pa je honanje, ce so kljub omenjeni zracnosti se vedno zelo dobro vidne sledi prejsnjega honanja?

Verjetno sem kaj pozabil, naj povem pa, da sem zelo zadovoljen z rezultati.

Re: From 850NA to 850R
stipemodris, 13 avg 2012, 23:40

Kje boste naročil nove vijake? Jaz bi jih potreboval za vztrajniik. A ma kdo izkušnje s starimi vijaki ponovno uporabljenimi? A je to zelo narobe, če daš kar iste nazaj gor?

Re: From 850NA to 850R
volhart, 15 avg 2012, 00:00

Za vijake se se nisem odlocil. Za glavo jih sicer ze imam od Payen...nimam pojma o njhovi kvaliteti, ampak mislim, da nekim standardom morajo ustrezati. Za ojnice jih bom kupil pri Leksetu, ostalih pa tako nima smisla menjati. Dihtunge, oringe, obrocke, lezaje in vodila ventilov pa na volvo lekse in upal na kaksen popust. Po dobrem razmisleku pa bom Payenovo dihtungo vrnil in kupil originalno volvotovo...raje sedaj kot kasneje. Danes se je pucalo bate, se enkrat zadeve malce nakljucno premerilo in veliko predebatiralo, kaj in kako sedaj.

Re: From 850NA to 850R
T-5R, 15 avg 2012, 07:02

Hm, zakaj pa kupuješ originalne ojnice? BTW, koliko pa je cena?

Re: From 850NA to 850R
volhart, 15 avg 2012, 07:52

Ne, ne novih ojnic...samo nove vijake za ojnice. Mimogrede, mogoce veste, koliko je lahko zracnosti med batom in cilindrom, glede na to da se bodo cilindri honali, bati so pa recimo za stotko znucani...ravnotako bi vprasal za ojnice in ojnicne lezaje. Raje vprasam se tukaj, da bo stvar veckrat preverjena in da se cifre ujemajo.

Re: From 850NA to 850R
volhart, 15 avg 2012, 09:37

Se enkrat bi vprasal za nasvet glede sledecega problema...

Iz dveh virov sem dobil podatek, da je razlika v premeru batov in cilindrov na novem motorju med 0,01 in 0,03mm.

Bati so znucani za 0.01mm, cilindri pa so rahlo ovalni in tudi znucani in sicer najhuje do 0.08mm.

Sedaj je torej maksimalna razlika med bati in cilindri 0.09mm v enem primeru, sicer pa manj. To je bistveno prevec glede na podatke o novem motorju.

PODATKI SO:

Cilindri...
81,01-81,02mm novi
81,20-81,21mm prvo brusenje
81,40-81,41mm drugo brusenje

Bati...
80,99-81,00mm novi
81,177-81,192 prvi oversize
81,377-81,392 drugi oversize

MOJE MERE SO:

Cilindri...
81,05-81,09mm

Bati...
80,98-80,99mm

Ali lahko dam cilindre pohonat...verjetno vzamejo 0,01mm in vstavim noter obstojece bate. Mislite, da bodo ropotali, pili olje ali povzrocali kaksne druge probleme. Ce cilindre pohonamo na prvo brusenje, je seveda treba dati noter bate prvi oversize?! No tega ne bi rad pocel, ker bo zadeva ze predraga. Rad bi obdrzal originalne bate. Ce minimalno pohonamo in obrzimo original bate, bo razlika v premeru okrog 0,1mm in ne med 0,01-0,03mm kot v primeru novega motorja. Prosim za nasvet. Slisal sem celo, da ne bo nic hudega, ce je ta razlika malce vecja, sploh za vecje moci od serijskega. Hvala.

Re: From 850NA to 850R
007, 15 avg 2012, 15:55

Sicer prihajam bolj iz motorističnih voda vendar, v kolikor boš dal brusit/honat cilindre obvezno večje bate!
Razlika med merami, ki si jih navedel med prvim brušenjem cilindra in prvimi oversize bati pa so prave(od 0,008mm do 0,033mm).
Ne vem od kje tebi 0,1mm?

Malo pa mi je čudno da so se stene cilindrov na katerih so trde prevleke nikasila, hardcroma ali česa podobnega bolj zrabile kot pa sami bati? So vaše meritve točne?
V kolikor so še vidne sledi honanja in ni kakega ˝robčka˝ na stenah cilindra bi bil moj predlog, da daš le nove bate.




Re: From 850NA to 850R
volhart, 15 avg 2012, 16:19

Zadnja dva stavka sem malce nerodno povedal...sem ze popravil. 0.1mm bi prisla razlika, ce bi cilindre dal minimalno pohonat in vstavil obstojece bate. Torej en predlog je nic honati cilindre. Bomo se enkrat premerili vse. Na cilindrih so zelo lepo po vsej povrsini vidne taksne krizne sledi honanja. Mogoce smo se zmotili pri meritvi. Bomo danes ali pa jutri premerili se enkrat. Hvala. Bi pa res rad obdrzal obstojece bate in ojnice, ker bo zadeva sicer predraga.

Re: From 850NA to 850R
volhart, 16 avg 2012, 21:15

No, meni pa je bolj logicno, da se obrabijo stene cilindrov kot pa bati...mogoce se motim. Po stenah cilindrov nonstop nekaj laufa in se obnje drgne...obrocki, ob stene batov pa bore malo, razen ce jih premetava.

Re: From 850NA to 850R
piko, 16 avg 2012, 23:41

Flexhone

Re: From 850NA to 850R
volhart, 18 avg 2012, 01:24

Danes smo se malce merili...ojnice smo zategnili na predpisan moment in najvec kar smo izmerili napake je bilo 4 mikrone...ojnice so torej super. Sicer pa smo bolj ali manj cistili razlicne dele in naredili malo senznama delov, ki jih bo potrebno narociti...v ponedeljek bo tako obisk na Leksetu.

Re: From 850NA to 850R
volhart, 19 avg 2012, 22:06

Kupil sem V70 2.0 T5 AWD, ki se bo takoj prodajal naprej. Kupil sem ga v glavnem zaradi izpusnega sistema, ki ima dvojno cev itd. Ce koga zanima kaj vec, podrobnosti na:

http://www.vozimvolvo.si/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?49816.last

Re: From 850NA to 850R
volhart, 22 avg 2012, 18:21

Mogoce kdo ve na pamet...kako bi na 850R prestavil AWD iz V70 Ph1. Najbolj me zanima, kaj bi bil najvecji problem. Seveda tudi ne bi rad posegal v samo karoserijo oziroma cimmanj...ker bi se original prema in menjalnik seveda spravil, da bi bila mozna kasnejsa zamenjava, ce bi me to kdaj prijelo.

Re: From 850NA to 850R
Damijan, 22 avg 2012, 20:53

Najprej preveri, če je sama karoserija za 2WD ali 4WD enaka. Spredaj rabiš razširjen tunel za odgon na menjalniku, sam sredinski tunel pa mora biti bolj globok, beri višji, zaradi kardana. Potem je pa tu še zadnji diferencial, kateri praviloma pobere nekaj prostora v dnu prtljažnika.

Re: From 850NA to 850R
piko, 22 avg 2012, 23:57

Je dooable.

850R AWD

Re: From 850NA to 850R
volhart, 23 avg 2012, 00:45

Po se nekaj prebranih forumih je bolj ali manj ocitno, da z volvotovim AWD ne pridobis kaj dosti...zgubis nekaj moci in nekaj koncne hitrosti. V pospeseku z mesta ni razlike. Ta AWD je baje misljen bolj za gazenje po snegu, cesar pa tale 850 ne bo videla. Sem pa prebral, da je zadnje vzetemenje in vpetje boljse kot pri 2wd. Ce bi torej vzel zadnjo premo brez pogonskih sklopov naj bi se bolje peljal. Mogoce poskusim to. V Vsakem primeru se doma shrani oba kompleta.

Re: From 850NA to 850R
bvogri, 25 avg 2012, 00:36

volhart je napisal ...

...Ce bi torej vzel zadnjo premo brez pogonskih sklopov naj bi se bolje peljal. Mogoce poskusim to. V Vsakem primeru se doma shrani oba kompleta.


Enako idejo sem imel tudi sam pred parimi leti ;)

Drugače pa te občudujem koliko volje imaš s tem projektom. Komaj čakam na končni rezultat.

Re: From 850NA to 850R
piko, 31 avg 2012, 19:22

Kako napreduje?

Re: From 850NA to 850R
volhart, 31 avg 2012, 20:33

Upam, da naslednji teden dobim vse potrebne dele...potem gre dalje. Sem pa ta dva tedna bolj malo naredil, ker ni bilo casa.

Re: From 850NA to 850R
volhart, 21 sep 2012, 19:34

Dobil sem predracun za dele...navedem, da bo jasno, kaksne so cene...

-set batnih obrockov, lezaji glavne gredi in ojnicni lezaji skupaj cca 720 eur
-tesnilo glave, kolektorjev in vsa ostala vodna in oljna tesnila cca 200 eur
-jermena, napenjalci, vodna pumpa 420 eur

Cene so kar brutalne.

Re: From 850NA to 850R
alfaromeo, 21 sep 2012, 20:54

Kaj glava je okej ?!
Oljno črpalko se pri takem posegu menja ali ne ?
Mogoče veš koliko so tefloni, ventli?

Re: From 850NA to 850R
volhart, 22 sep 2012, 07:04

Vsako zadevo je potrebno dobro premerit, pa bos pribljizno vedel, ce je OK. Glava je OK, tefloni ventilov stanejo cca 40 eur, oljno pumpo smo premerili in je prakticno kot nova. Dobre motorje je delal volvo. Najbolj me je pravzaprav zaskrbelo, ko smo jemali dol ''oljne brizgalke'', ki spricajo olje v cilindre...priporocal bi, da se jih pri nasih avtih spuca, ker dela ni veliko, dostop pa je iz zadnje strani bloka.

Re: From 850NA to 850R
piko, 22 sep 2012, 11:15

volhart je napisal ...

Dobil sem predracun za dele...navedem, da bo jasno, kaksne so cene...

-set batnih obrockov, lezaji glavne gredi in ojnicni lezaji skupaj cca 720 eur
-tesnilo glave, kolektorjev in vsa ostala vodna in oljna tesnila cca 200 eur
-jermena, napenjalci, vodna pumpa 420 eur

Cene so kar brutalne.


Jaz bi na tvojem mestu šel na neoriginalne dele. Mal preišči po volvospeed forumu recimo, kjer dosti odpirajo te mašine.
Jermene napenjalce in vodno pumpo sigurno ne rabiš original robo.
Pa verjetno rabiš samo nove ojnične ležaje.
Če bi kej original vzel bi vzel samo tesnilo glave. Ležaje verjetno dobiš še celo kakšne neoriginal uprated. Potem si pa lahko privoščiš še kovane ojnice.

lp J
Pa pomoje rabiš samo ojnične ležaje.

Re: From 850NA to 850R
volhart, 12 okt 2012, 15:57

Danes sem odnesel blok na LPP. Prisel sem s podatki, ki so se ujemali tudi s podatki, ki so jih imeli oni. Ne bo slo...po koncanem honanju bi bilo razlike 1,4 centla med premerom obstojecih batov in pohonanih cilindrov. Potrebno bi bilo vstavit nove 1. oversize bate. Zato se projekt sedaj ustavi. Nadaljevalo se bo cez par let in takrat gre vanj nekaj takega, da se bo iz njega iztisnilo kaksnih 500 konjev. To je pa to zaenkrat. Tema se lahko do nadaljnega zaklene.

Re: From 850NA to 850R
volhart, 05 dec 2012, 20:08

Padla je zacasna odlocitev in sicer, da gre v limuzino motor 2.3T5 iz mojega karavan. Ta se nazalost ne proda za zeljeno ceno, to je okrog 1400 eur, zato ga raje porabim za sebe. Glava se bo zamenjala, ostalo se uporabi od tega. Motor gre ven naslednji teden, nato porocam dalje.

Re: From 850NA to 850R
volhart, 05 dec 2012, 20:18

Padla je zacasna odlocitev in sicer, da gre v limuzino motor 2.3T5 iz mojega karavan. Ta se nazalost ne proda za zeljeno ceno, to je okrog 1400 eur, zato ga raje porabim za sebe. Glava se bo zamenjala, ostalo se uporabi od tega. Motor gre ven naslednji teden, nato porocam dalje.

Re: From 850NA to 850R
Volvej, 05 dec 2012, 20:50

Keri motor boš dal pa v karavana? Ker jaz bi pol raje karavana naredo v R-a, ker je karavan vsaj meni veliko bolj kulski voz, pa še barve je take kot so bili R-i, z bež notranjostjo bi zmagal, volanske pa tudi že ma gor.

Re: From 850NA to 850R
volhart, 05 dec 2012, 21:08

V karavana ne bo slo nic...bo pac uporaben za dele...ali pa bo cakala samo skoljka, ker je dobra... Kot pravim, ce se ne proda za 1400 eur, ga raje ponucam in ostalo zmecem na odpad. Ne...karavanov imam dovolj...rdeca limuzina bo najbolje izpadla...pa ze vse od Ra je na njej.

Re: From 850NA to 850R
dijo_porko, 13 dec 2012, 20:32

Lepo je slisat, da se bo se vozil, ceprav ne v skladu s prvotnimi zamislimi.

Re: From 850NA to 850R
volhart, 21 feb 2013, 18:56

No, pa bo prislo do spremembe. Poleti se bo ponovno vse zadeve prestavilo v tole skoljko in R bo zopet crne barve. Ker pa je rdec precej lep, se ga bo uredilo do konca z nekim drugim motorjem, po moznosti turbo. In ta crn ima mimogrede se sibedah...ZAKON.




Re: From 850NA to 850R
Volvo. 4 life, 21 feb 2013, 20:30

Super!

Re: From 850NA to 850R
volhart, 15 mar 2013, 16:48

No, s crnim ne bo nic, ker se je tip premislil v zadnjem trenutku...iz 350 je ceno ob ogledu dvignil na 600, ces da je notri nova sklopka in da ima zelo lepo ohranjene sedeze. Avto pa v glavnem zariban in se ne premakne tudi 10 metrov. Sem mu reku, vzemte ven sklopko in sedeze in karkoli se hocete pa za 350 eur pridem cez tri dni iskat kar od njega ostane. On pa, sam tega ne znam...a jebi ga pol. Tako, da vulva ostaja, kar mi sploh ni zal, ker bo tale rdeca barva ubijala.

Re: From 850NA to 850R
Kržo, 16 mar 2013, 02:43

za koliko bi ti prodal mašino od R-a?

Re: From 850NA to 850R
volhart, 16 mar 2013, 05:57

Miha...jo ne prodam ;)...tak al tak bi pa rabu se kable, racunalnik, menjalnik, malce podvozja itd...bo prehuda ce bos po delih kupoval...bolje takoj eno T5 kupit pa vse premetat...ampak se ti ne splaca, ker je vecina T5 motorno v slabsem stanju, tvoj avto pa je v dobrem stanju.

Re: From 850NA to 850R
Kržo, 16 mar 2013, 12:53

Sj zato pa prašam, k vem da je tvoja R mašina v dobrem stanju Letos naredim upgrade podvozja 302mm zavorni koluti, amortizerji, tako da zadevo pripravim za primer, swapa mašine. Če pa ta mašina drži pa še toliko bolje, se bom pa varneje vozil okoli

Re: From 850NA to 850R
volhart, 16 mar 2013, 13:32

Ne ne ne 'Miha ga piha'. 302 mm diski ne gredo niti na tvoje zavorne celjusti niti na tvoja Columba platisca. 302mm imas moznost na 17 col platiscih, ostala so premajhna razen Perfo, ki so pa redke. Mogoce zamenjaj le prednji in zadnji stabilizator s tistimi iz turbota, ker so mocnejsi, pa bo avto malce manj plaval in bo varnejsi. Pa za amortizerje poskrbi, ce se nisi za kaksne trse.

Od Ra motor je dober po vseh meritvah, razen cilindri imajo med 5 in 9 stotkami zracnosti, kar pomeni da bi imeli v primeru honanja le te prevec in bi rabil druge bate notri dat...za to pa ni denarja. Pa Rov motor je enak kot vsaka druga T5, razlike so drugje.

Re: From 850NA to 850R
Kržo, 16 mar 2013, 15:11

Kolikor sem gledal, sem videl, da se prodajajo kiti z zavornimi čeljustmi, rotorji in ploščicami in se da to enostavno zamenjat s starimi manjšimi. Amortizerji pa obvezno pridejo trši. Kakšen pa je strošek za menjavo batov?

Re: From 850NA to 850R
volhart, 16 mar 2013, 17:22

Miha...taksni kiti zagotovo niso poceni, ce so kaj vredni. naj ti dobronamerno svetujem, da je tale tvoj avto popolnoma super, ravno taksen kakrsen je zdaj in zagotovo eden najboljsih kar sem jih videl...pusti takega. Z vsem tem ne bos prav nic dosegel, le denar bos proc vrgel. Ce te tako drzi, da bi nekaj vlagal in projektiral, si raje kupi se enega za hobi. Nima smisla na 2.5 20V metat 302 diske, menjavat bate in podobno...zagotovo ne. Bistveno vec ucinka bo, ce bos imel dva...kupi si na primer leksetovo 244 ali kaj podobnega...pa naj slucajno ne zveni kot reklama za mojo 480, ceprav bi bilo sigurno bolje kot pa to kar opisujes.

Menjava batov...vseh pet, ce ne bos sam delal sigurno okrog 1500 eur.

Re: From 850NA to 850R
Kržo, 17 mar 2013, 02:05

Sem bil prepričan, da je to kaj cenejši šport ...

Re: From 850NA to 850R
alfaromeo, 19 mar 2013, 09:34

KRŽO: Pusti tako kot je. Bo najbolje in najceneje in kotalilo se bo še dolgo časa.

Re: From 850NA to 850R
volhart, 19 mar 2013, 20:23

Poleti...





Re: From 850NA to 850R
divja jaga, 20 mar 2013, 18:01

Jaz že dva tedna iščem eno fotko rdečega R-a pa je še nisem našel... :(

Re: From 850NA to 850R
Volvo. 4 life, 20 mar 2013, 18:55

divja jaga je napisal ...

Jaz že dva tedna iščem eno fotko rdečega R-a pa je še nisem našel... :(


Google images kar jih češ ;)

Re: From 850NA to 850R
divja jaga, 20 mar 2013, 21:14

Volvo. 4 life je napisal ...

divja jaga je napisal ...

Jaz že dva tedna iščem eno fotko rdečega R-a pa je še nisem našel... :(


Google images kar jih češ ;)

Sem imel v mislih eno res dobro fotko ;)