Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Raba in vzdrževanje
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Avtomatski menjalniki

Pojdi na stran  1 2 3 [4] 5 ... 11 12 13
Avtor objava
S60R-Ocean Race
28 jan 2008, 12:24
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
V novih S80/V70/XC70 ni več GM-ovih menjalnikov, so 6 brzinski Aisini. 99,00 T6 niso imeli nobenih problemov, že res da menjalnik ni nek brilijant, več problemov so imeli vozniki z mirkanjem svoje desne noge od tod pa toliko okvar.
Na vrh
RollingStone
28 jan 2008, 12:30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
klik

Kakor je videti iz teh komentarjev imajo vsi volvi z GM menjalnikom te probleme, tudi 2003 in novejši. Bo pa kdo, ki se na avtomatike spozna, povedal več.

Zanimivo pa je, da so baje letniki 2005+ popravljeni in nimajo teh težav.

Sicer pa tudi vsi starejši niso imeli, torej je neka možnost, da so vozniki sami uničili te menjalnike.

[ Uredi 28 jan 2008, 12:33 ]
Na vrh
S60R-Ocean Race
28 jan 2008, 12:34
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Ma na tem car survey lahko piše vsak šalabajzer morda nekateri prav nalašč blatijo določeno znamko...
Na vrh
RollingStone
28 jan 2008, 12:36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Tudi to je možno. Samo mislim, da se večina ne bi spuščala v to.
Na vrh
Volvo. 4 life
28 jan 2008, 13:11
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

V novih S80/V70/XC70 ni več GM-ovih menjalnikov, so 6 brzinski Aisini. 99,00 T6 niso imeli nobenih problemov, že res da menjalnik ni nek brilijant, več problemov so imeli vozniki z mirkanjem svoje desne noge od tod pa toliko okvar.



No zanima me za T6 v XC90 pri novejših letnikih od 00-07? So še vedno GM-ovi noter in kako se obnesejo?
Na vrh
S60R-Ocean Race
28 jan 2008, 13:14
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
XC90 T6 niso delali nevem kako dolgo nevem točno do kdaj ampak sigurno ne do 2007. Obnese se enako kot na S80 T6 saj je menjalnik isti. Sicer pa XC90 T6 težko spraviš pod 16L porabo.
Na vrh
Volvo. 4 life
28 jan 2008, 13:19
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

Sicer pa XC90 T6 težko spraviš pod 16L porabo.



Zakon

... to je samo 1,5 litra več kot moj... za preživet!

[ Uredi 28 jan 2008, 13:20 ]
Na vrh
boris
23 sep 2008, 11:18
Član #880
Prijavljen dne: 19 sep 2008, 15:56
Objav: 17
uglavnem, bom malo obnovil temo, in odgovoril na določene nejasnosti, ki imam občutek, da nekateri "učiste krivo vero"...

kod je nekdo omenil kar nekaj postov nazaj, je pač avtomatski menjalnik tisti, kateri je sposoben menjat sam.
ampak to je resnično zelo laično mnenje.

uglavnem, za moje pojme je tapravi "avtomatik" samo tisti, ki ima planetna zobniška gonila in namesto sklopke takoimenovani pretvornik navora, ki ni ničdrugega kod hidrodinamična sklopka z vgrajenim nepremičnim "statorjem"

vse ostale robotizirane različice, like SMG, selespeed... pa so čistonavadni shaltgetribe z hidravličnim krmiljenjem. torej še vedno imajo enolamelno suho sklopko, katero jo krmili hidravlični cilinder, in namesto shalthebla sta dva hidravlična cilindra ki menjujesta prestave. vse skupaj pa nadzira kontrolna enota, ki je povezana z CAN vodilom.

šeststopenjski DSG je v teoriji zgrajen zelo podobno kod ročni menjalnik, s tem da ima dve mokri večlamelni sklopki (isto kot sklopke pri motornih kolesih).
zakaj je v njem olje in oljna črpalka?
zato ker oljna črpalka skrbi za:
-tlačno mazanje ležajev in zobnikov,
-potreben pritisk mehatronika in hidravličnega krmiljenja hidravličnih cilindrčkov za prestavljanje
-potreben pritisk delovnih "obročastih batov" kateri pritisnejo na sklopko, jo spojijo
seveda olje ima še eno bistveno funkcijo, hladi vse sestavne dele

torej DSG nima torque converterja!!!

sedemstopenjski DSG pa ima dve večlamelni suhi sklopki. kar pomeni da sklopke olje ne maže in niti hladi. (tudi ducati ima večlamelno suho sklopko)
izvedba je cenejša ampak tudi manj zmogljiva, beri se pregreje
zato pa sedemstopenjse DSGje vgrajujejo v vozila z motorji kateri imajo manj kot 250Nm, šeststopenjski z mokrimi sklopkami pa prenesejo okrog 400Nm. številke niso popolnoma točne, ampak samo za primerjavo, če pa koga zanima prav točen podatek, mu ga lahko izbrskam...
Na vrh
1-ej
27 jan 2009, 14:35
Član #448
Prijavljen dne: 17 avg 2007, 04:57
Objav: 326
Vprašanje glede avt. menjalnik v 850 T5-r, za tole sem že spraševal pa pravijo da je vse ok, meni pa ne da miru!
Skratka, ko je avto hladen oz od začetka ko ga prižgem in se malo peljem , ko dam v R "rikverc" ne sune in ne naredi "klenk" in se cev avto zatrese kot bi menjalnik dol padu (no ni tok hudo sam me moti).
Ko pa se vozim ali pa pridem naprimer domov in moram malo po "rikvercat" in zamenjam v R pa "KLENK" in se vse zatrese!
Je mogoče da je problem v Olju , ki je v menjalniku!
Torej ko je hladen dela ko urca, ko se segreje pa klenka in to samo v R ostalo špila 100 na uro!
Mnenja prosim!
Na vrh
bvogri
27 jan 2009, 15:06
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Sicer se prev nič ne spoznam na aut. menjalnike. Vem pa samo, da je olje potrabno menjat najkasneje pri realnih 150.000 km. Če ima avto čez to številko je priporočljivo menjat 3 servise po 1/3, da ni šoka za menjalnik... saj je starejše olje gostejše in seveda manj čisto. Aja pa daj menjat nekumu, ki ima nekaj pojma.

[ Uredi 27 jan 2009, 15:09 ]
Na vrh
1-ej
27 jan 2009, 15:55
Član #448
Prijavljen dne: 17 avg 2007, 04:57
Objav: 326
Se kdo javi, ki ima izkušnje s tem?
Na vrh
cleaner
28 jan 2009, 12:11
Član #189
Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42
Objav: 534
Sigurno tako obnašanje ni normalno. Za začetek bi jaz zamenjal olje v menjalniku, škodit ne more.
Mimogrede, meni se je pripetilo, da sem dal v R, pa je avto stal na mestu. Premaknil se je šele, ko sem dal malo več plina, takrat se je slišal tudi klenk. Izkazalo se je, da so se zlimale pakne od ročne zavore.
Na vrh
alfaromeo
28 jan 2009, 12:39
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Jaz bi pogledal nosilce. V kolikor še nisi zamenjal olja ti predlagam da to storiš čimpreje.

Jaz sem na jeep-u to zamenjal čisto enosatvno. Ker ni nikjer odprtine za izpuščanje olja, sem odvijačil karter menjalnika, zamenjal filter olja, tesnilo, po navodilih privijačil kater nazaj in dolil olje čez šipko, veliko več kot maximum. Zalaufal motor se malo sprehodil čez menjalnik in še dolil olje.

Sicer pa poglej kakšna je procedura menjave olja menjalnika v VADISu

[ Uredi 28 jan 2009, 12:41 ]
Na vrh
Volvo. 4 life
28 jan 2009, 13:57
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Jaz ti iz izkušenj povem, da bolje ne bo nič. Bo ok za menjalnik če boš olje zamenjal, da ti bo delal še naprej, vendar cukanja, zatikanja, klenkanja in podobno se ne boš znebil. Jaz sem menjal olje v menj., menjal neke B4 ventile, menjal nosilce motorja, nosilce menjalnika, češ da so ti krivi, da avto " premakne " za pol metra, ko daš v rikverc .... yeah right ... menjalnik je dal toliko kilometrov skozi in v takem stanje pač je. Rekel si da boš delal swap, naredi računico koliko te pride to, ali pa kaka obnova menjalnika, vendar spod 2500 € se nimaš kaj pogajat pri obnovi. Pa opozarjam te, da si ne boš delal prevelikega stroška z olepšanjem manjših popravkih ( lepotnih ), da bi menjalnik nehal cukat ... ker boš prišel samo do enormnih stroškov
Na vrh
alfaromeo
28 jan 2009, 14:40
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
@volvo.4life : Tvoj je bil geartronic, ki je bolj sofisticiran posledično ima tudi več kosov, ki se lahko "pokvarijo" kot pa automat v T-5R, ki je čisto arhaičen avtomat brez možganov po vzoru amerikancev.

Še eno banalno vprašanje je olja dovolj v menjalniku.
Na vrh
cleaner
28 jan 2009, 15:14
Član #189
Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42
Objav: 534
No ja, ni ravno space shuttle, povsem brez pameti pa tudi ni. Ne zna se prilagajati slogu vožnje, kljub temu pa ima računalnik, ki mu pove, kdaj šaltat glede na položaj pedala za plin, prilagaja režim , če greš v hrib ali dol, glede na nadmorsko višino (če je redkejši zrak je posledično nižja moč motorja), ...
V Vadisu je na voljo veliko informacij o tem.
Na vrh
Volvo. 4 life
28 jan 2009, 18:45
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
alfaromeo je napisal(a): ...

Še eno banalno vprašanje je olja dovolj v menjalniku.


Ta podatek je drugače ključen, ni pa važno če ga je dovolj, škodi mu tudi če ga je preveč!! Važno je, če ga je ravno prav, zopet pa ponavljam, da s tem NE rešiš problema!
Na vrh
alfaromeo
29 jan 2009, 11:51
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
alfaromeo je napisal(a): ...
... dolil olje čez šipko, veliko več kot maximum. Zalaufal motor se malo sprehodil čez menjalnik in še dolil olje.


Da ne bo kdo mislil, da je sedaj v avtom. menjalnik več olja kot je predpisao. Zakaj sem nalil več kot maximum ko sem menjal olje?
1. Zamenjal sem filter olja, ki suh požre kar nekaj olja
2. Ko avto "zalaufaš" in se prenosi v menjalniku obračajo olje razmeče okoli. Stanje olja se pa vsaj pri Jeepu, verjetno pa tudi pri ostalih avtomobilih z automati, meri ko je olje segreto na delovno temperaturo in pri prižganem avtombilu, potem ko se z ročico sprehodiš čez vse pozicije menjalnika v poziciji N. Tkarat je olja bistveno manj kot če kontroliraš olje pri ugasnjenem avtombilu z mrzlim menjalnikom.

p.s. v kolikor je v aut. menjalniku premalo olja le ta cuka in se išče.

@enej: z polosmi in ostalimi prenosi je vse okej?


[ Uredi 29 jan 2009, 11:54 ]
Na vrh
1-ej
29 jan 2009, 18:01
Član #448
Prijavljen dne: 17 avg 2007, 04:57
Objav: 326
Hvala za ideje. Med vožnjo dela BP sploh ne veš kdaj menja sam greeeee . Ko pa se ustavim in hočem dat v R pa naredi klenk to je vse olja je zadost. Za ostalo pa nisem majster in gre avto čimprej na Dumido na en konkreten servis(olja,filtri,jermena...)zbiram denar ker bo račun verjetno .
Sej ta klenk bi še preživel, če mi bi kdo reku. To je ro nič ni narobe!
Potem ok nej klenka !
Na vrh
Volvo. 4 life
29 jan 2009, 18:39
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Ti bo Bauman povedal, če se pa kej prej vidimo, ti bom pa jaz lahko povedal,seveda če je občutek še ostal ... no, vrjetno je
Na vrh
HMX
18 jun 2010, 16:09
Član #1694
Prijavljen dne: 18 jun 2010, 09:24
Objav: 4
Pozdravljeni,

sem novinec na forumu, novopečeni lastnik 2006 letnika Volvota S60 T5.

Ker je to moj prvi avtomatik, in ker sem že prej slišal, da so tile Volvotovi avtomatski menjalniki recimo temu občutljivi (od kolega oče je prvi lastnik S80 T6, in je že 2x popravljal menjalnik, drugič potem celo zamenjal, s tem da avto nima niti 100.000 km).

Sedaj pa imam določena opažanja glede obnašanja menjalnika, in me zanima, če so v mejah normale.

1. Zjutraj, ko je olje v menjalniku še hladno, se sliši takšen zamolkel "tup", ko prestavim iz P v D oziroma R. Ko je menjalnik ogret, se skoraj nič ne sliši.

2. Včasih, ko pripeljem v križišče, in zadnji hip zavrem in potem pravokotno zavijem, menja v prvo prestavo zelo sunkovito, da se tudi sliši takšen "tup", kot zjutraj pri prehodu iz park načina. To je edini pogoj, kjer mi je uspelo doseči takšen efekt. Pa še to zgolj ene parkrat.

3. Ko vozim s tempomatom na vsake kvatre avto malenkost trzne, kot če bi recimo imel ročni menjalnik, in bi za trenutek spustil plin in ga takoj spet dodal. Recimo moj prejšnji mondeo TDCi je znal biti kar "tečen" glede tega. Čeprav se mi zdi, da je to normalen način "lovljenja" nastavljene hitrosti.

Avto ima 146.000 km. Sicer ima avto potrjeno servisno knjižico, ampak bom verjetno vseeno preventivno zamenjal tudi olje v menjalniku pri nasljednjem servisu pri 150.000km

Lp,
HMX

[ Uredi 18 jun 2010, 16:45 ]
Na vrh
PP
18 jun 2010, 17:02
Član #706
Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04
Lokacija: SLB
Objav: 673
Preveri sprednji spodnji nosilec motorja, tako imenovani dusilec navora. Glede na kilometre in tvoj opis bi znalo biti to!

lp

PP
Na vrh
HMX
22 jun 2010, 13:30
Član #1694
Prijavljen dne: 18 jun 2010, 09:24
Objav: 4
Hvala, PP,

sprednji spodnji nosilec bom sigurno preveril.

Samo to bi še vprašal, katere od zgornjih simptomov bi to eventuelno pokrilo?
Vse tri? Če bi moral ugibati, bi rekel, da nekako 2. in 3. Kaj pa točka 1.? Je to normalno?

Lp,
HMX
Na vrh
noj
22 jun 2010, 20:42
Član #46
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01
Lokacija: Arja Vas
Objav: 855
Točka 1. je, če si isto predstavljava, povsem normalna. Najbolje, da povprašaš še ko boš delal servis tudi mehanika. Drugače pa pozdravljen na forumu, in upam da kmalu predstaviš svojega lepotca v galeriji, ker je res redek primerek pri nas. Pa veliko užitka in varne
Na vrh
supr
29 sep 2010, 18:27
Član #862
Prijavljen dne: 25 avg 2008, 23:30
Lokacija: Slovenia
Objav: 167
Hej,

imam Volvo S60 D5, 2004/11, 120kw, tip motorja D5244T, Geartronic menjalnik.

Zamenjal bom olje (4l zaenkrat) in me zanima, če je olje ATF (HFM) 3309 MPM pravo?

[ Uredi 29 sep 2010, 20:49 ]
Na vrh
Spletna stran
S60R-Ocean Race
29 sep 2010, 22:02
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
@HMX:
Normalno je da malo "trzne" ko prestaviš iz P v D ali R. Olje v menjalniku menjaj kako pogosto le moraš. Najbolje bi bilo pri vsakem rednem servisu, ni pa seveda mus. Bolje preventiva kot kurativa.
Ne, Volvoti nimajo občutljivih menjalnikov. So pa vsi avtomatiki občutljivi na ljudi, ki ne znajo voziti le teh.
Glede S80-tke... Sam sem imel S80 T6 z 240.000km pa je menjalnik deloval brez vsakega problema. Je pa res da so tile menjalniki GM-ovi, v tvojem S60 je pa Aisin Warner. Si pa lahko kar predstavljam da ta človek ni znal pravilno "rokovati" z avtom, da je pri 100.000km že menjal menjalnik kaj šele popravljal...

@supr:
Da, 3309 je pravo olje a priporočam ti da noter daš original VOLVO ATF. Mislim da je tudi cena enaka kot Dextron ATF 3309.
Ven pa spusti toliko olja, kolikor se samo ven iz karterja izteče, ne vleči olja ven z "šlauhi" ali pumpaj ven na suho s tem da avto vmes poženeš, s tem boš menjalnik uničil. Ne se igrat s temi rečmi.

[ Uredi 29 sep 2010, 22:03 ]
Na vrh
supr
29 sep 2010, 22:16
Član #862
Prijavljen dne: 25 avg 2008, 23:30
Lokacija: Slovenia
Objav: 167
@S60R-Ocean Race: tnx, saj mislim, da je pravo, glede na to, da ga je računalnik na servisu pokazal glede na podatke mojega avta.

Sicer je pa točno to plan, kar si omenil - 4l ven starega not, 4l novega not, in čez 60.000 spet isto. Vsaj mislim, da je to pravi postopek.
Na vrh
Spletna stran
S60R-Ocean Race
29 sep 2010, 22:18
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
supr je napisal(a): ...

Sicer je pa točno to plan, kar si omenil - 4l ven starega not, 4l novega not, in čez 60.000 spet isto. Vsaj mislim, da je to pravi postopek.


Tako je!
Na vrh
S60R-Ocean Race
29 sep 2010, 22:22
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Moraš bit pozoren da ti ne dotočijo preveč olja not. Potem je menjalnik tudi fuč, ponavadi ostane v brzini in se ne da več rešit.
Pri S60 se meri olje v menjalniku mislim da ko je avto vgasnjen in se olje odteče v karter in potem imaš indikator HOT in COLD. Recimo pri 850-kah se meri ko je avto prižgan.

[ Uredi 29 sep 2010, 22:23 ]
Na vrh
supr
30 sep 2010, 09:44
Član #862
Prijavljen dne: 25 avg 2008, 23:30
Lokacija: Slovenia
Objav: 167
A je pri vseh avtomatikih tako, da je ob preveliki količini olja konec z njimi?
Na vrh
Spletna stran
S60R-Ocean Race
30 sep 2010, 16:47
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
supr je napisal(a): ...

A je pri vseh avtomatikih tako, da je ob preveliki količini olja konec z njimi?


Tega ti ne bi znal povedat. Kolega je na 850 2.5 20V nalil pol litra preveč in je bilo konec. Isto se je zgodilo z S60 D5 katerega lastnika tudi poznam. Tako da zna biti, ja.
Na vrh
Pojdi na stran  1 2 3 [4] 5 ... 11 12 13

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 101, Članov: 1 ...
piko ogleduje forum.php

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5977
najnovejši član: PeterFuh
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete