Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Avtomobilizem
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

[Anketa] Diesel VS Bencin

Pojdi na stran  1 2 3 4 5 6 [7] 8 9
Avtor objava
Tomaz40
31 dec 2006, 15:56
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984
Sicer nisem pristaš dizla (na začetku teme sem napisal da bi si kupil raje bencinarja s turbino), ampak tole so pa take buče, da če jih stisnemo, lahko dobimo ven že skoraj olje za solato zabelit. Brez zamere, ampak pretiravat pa res ni treba.

Govora je (če se ne motim) o 1.8 122 PS. Če pri tem avtu voziš športno in na meji avta boš imel po regionalni cesti porabo 8-9. Včeraj sem bil tudi jaz na relacijski vožnji in sicer Trzin-Bled-Trzin. Tankal sem na Bledu, potem iskal parkirni prostor, 1,5 ure hodil po Bledu, potem pa vžgal mrzel avto in se odpeljal proti Trzinu. Peljal sem se najprej po regionalki v koloni med 80 in 100 (konstantna vožnja), potem po AC sem se peljal cca 130 kmh (prazna cesta) in šel na izvozu Krajn-vzhod dol, ter peljal do Trzina po regionalni cesti (srednje prometa) do Trzina, kjer sem imel porabo 6,4. Vožnja je bila normalna, če pa bi bila športna, bi bila poraba 8-9l/100.

OR, če stisneš avto, do njegovih mej in do meje zimskih gum tudi približno PRIBLIŽNO nimaš porabe 6,4 litrov. Take porabe pri stiskanju nimaš niti na dizlu, kaj šele na bencinarju. Sam sem imel pri mojem najmajšo porabo 5,8L/100 km, pa še to ko sem se vozil na relaciji Ljubljana-Vrhnika praktično vedno v 5. prestavi.

Volvotov 1.8 motor je zelo varčen dokler ga voziš konstantno, ko ga pa priganjaš in voziš športno pa lahko popije tudi do 9 ali celo 10 litrov.

Priznam pa, da je mogoče da se najino definiranje športne vožnje močno razlikuje. Ampak res MOČNO!
Na vrh
S60R-Ocean Race
31 dec 2006, 15:56
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Bravo DJ! Ne govorim da mi pije 6,3 ker ni res! Pije 9-10. Če pa vozim relacijo in to zmerno recimo po magistrali 80,90,100 pa mi sploh ne pije ampak gre na hlape! In ravno relacija, brez ustavljanja, dokaj majhne hitrosti botrujejo da mi je pil 6,3. 272 prevoženih kilometrov pa še 130 bi jih lahko naredil po magistrai se pravi na enak način vožnje. Se pravi 402Km. Poraba----->cca. 5,5L. Ampak res z občutkom, ne tururat ipd...
Če mi kdo ne verjame se lahko dogovorimo da mojega praznega natankam v MB, pridem v LJ nekoga vzamem zraven, se peljeva nazaj v MB in spet nazaj v LJ kar nanese 407 km.

[ Uredi 31 dec 2006, 16:01 ]
Na vrh
Tomaz40
31 dec 2006, 16:00
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984
S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

Bravo DJ! Ne govorim da mi pije 6,3 ker ni res! Pije 9-10. Če pa vozim relacijo in to zmerno recimo po magistrali 80,90,100 pa mi sploh ne pije ampak gre na hlape!


Potem to tako povej, ker to še zdaleč NI športna vožnja na zmožnosti avta, ampak je normalna vožnja po magistralah.
Na vrh
S60R-Ocean Race
31 dec 2006, 16:03
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
cca. 110 je po magistrali ( ovinkih ) že kar dirkanje tam okoli Bistrice, Konjic, Frankolovega, za celjem niti ne ker so ravnine potem pa spet Trojane ipd...
Sem ga tudi do 130-140 stisnil enkrat, dvakrat...

[ Uredi 31 dec 2006, 16:04 ]
Na vrh
AljAž
31 dec 2006, 16:06
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

cca. 110 je po magistrali ( ovinkih ) že kar dirkanje tam okoli Bistrice, Konjic, Frankolovega, za celjem niti ne ker so ravnine potem pa spet Trojane ipd...
Sem ga tudi do 130-140 stisnil enkrat, dvakrat...


Nima veze ovinki. Dirkanje je za moje pojme poln gas iz ovinka, do konca ravnine, polna bremza pred ovinkom. Se pravi kokr leti. Nevarno za vse živo okoli in samega tebe. (yn)

Vse drugo je enakomerna vožnja malo hitreje ali počasneje z pač malo večjimi centrifugalnimi silami v ovinkih.

[ Uredi 31 dec 2006, 16:11 ]
Na vrh
Tomaz40
31 dec 2006, 16:16
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984
AljAž je napisal(a): ...

S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

cca. 110 je po magistrali ( ovinkih ) že kar dirkanje tam okoli Bistrice, Konjic, Frankolovega, za celjem niti ne ker so ravnine potem pa spet Trojane ipd...
Sem ga tudi do 130-140 stisnil enkrat, dvakrat...


Nima veze ovinki. Dirkanje je za moje pojme poln gas iz ovinka, do konca ravnine, polna bremza pred ovinkom. Se pravi kokr leti. Nevarno za vse živo okoli in samega tebe. (yn)


Ja to je hitra vožnja po magistralnih cestah, vendar če se voziš praktično neprestano v 5. prestavi ne moreš rečt da je to športna vožnja na meji.

Tako kot si pa sedaj opisal pa popolnoma verjamem, in ti povem da bi lahko porabo na magistralah zbil še za več kot 1 liter, če bi gledal na porabo.

PS: Nasvet, ki ti bo mogoče kaj pomagal, mogoče pa tudi ne. Probaj enkrat ali dvakrat tankat na črpalki MOL. Sam sem imel porabo še nižjo od 5,8 o kateri sem govoril v enem izmed gornjih postov, ampak ker nisem resetiral BC ne vem koliko je bila. Je pa tako, da sem nalil poln tank (cca 56 litrov - cca 4 litri so bili še v tanku)) prevozil sem 100 kilometrov in BC mi je kazal range še 1100 kilometrov. Na žalost je najbližja MOL črpalka v Logatcu. :sorry:
Na vrh
S60R-Ocean Race
31 dec 2006, 16:34
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Tomaz40, imas prav! Tankal sem že 1x na MOL-u v Slov. Bistrici in avto celo lepše teče v prostem teku nevem kako ampak to sem se prepričal. Eanko ko sem natočil enkrat na AGIP-u malo ven iz Celja. Drgače pa tankam OMV.
Na vrh
AljAž
31 dec 2006, 17:16
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Nič čudnega. Skoraj zagotovo imajo drugega dobavitelja goriva.
Na vrh
tomazKK
31 dec 2006, 17:17
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
Kar se Agipa tiče lahko tud js potrdim (MOL-ovga goriva pr nas še ni :( ). Odkar tankam na Agipu moj dizlčk vleče malo lepše pod nizkimi obrati (pri porabi se niti ne pozna), od kolega bencinar ima pa od 0,5-0,75 litra porabe manj!!
Na vrh
Hong Kong
31 dec 2006, 17:33
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
grimreaper je napisal(a): ...

Branko, oce C30 bit 2.0d? haha


C30 v letu 2007 bo sam nikakor, da me preprica da bo D5.
Ce bo vse ok na kraju ce biti 2.4i i sasvim dosta za njega.
A kar se tice dirkanja vam povem ce jaz dirkam z mojim po normalni cesti
in norim kot bi se temu pravilno reklo naredim samo 440 km
z enim tankom. (d) (d) (d) (d) (d) (d) :-p

[ Uredi 31 dec 2006, 17:40 ]
Na vrh
shooter
01 jan 2007, 09:50
Član #141
Prijavljen dne: 27 dec 2006, 09:20
Objav: 27
C30 D5...to pa mora bit raketa...

Bo treba probat...dirkalnik, pije pa kot vžigalnik!

Samo HK ne mara dieselnov...napaka...

;)
Na vrh
alfaromeo
01 jan 2007, 23:02
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Mater ste naštancal.. ;) Če se še kdo ni vozil po magistralkah okoli SL. bistrice in Sl. Konjic, naj povem da hitrosti okoli 110 km/h niso tako majhne.
In nevem od kje vam, da je športna vožnja neprestano "šaltanje" in turiranje v rdeče polje.

Mene bolj zanima povprečje na tank, kot pa zgodbice v smislu, če se peljem dol iz Vršiča mi žre o.2 l bencina, če se ne peljem mi sploh ne žre 8-|.
Sicer je S60R-OR dokazal, da se da tudi tako, a dvommim da je to lahko povprečje parih tankov, kaj šele par tisoč kilometrov. Tako da se mi zdi ta podatek zavajujoč...

@DJ očitno sva dva, ki tega ne znava.... Jaz blizu 9 pridem, manj je pa težko, sploh če je kaj mesta. :-#

OT:@Mkovič: tudi mene zaima kakašen projektil voziš?? 540i, M5, M3? Kako da ni volvo *-) ;) :-*
Na vrh
MKovic
02 jan 2007, 12:02
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
alfaromeo je napisal(a): ...

OT:@Mkovič: tudi mene zaima kakašen projektil voziš?? 540i, M5, M3? Kako da ni volvo *-) ;) :-*


Moj standardni "dobavitelj in serviser" se poleg Volvov ukvarja tudi z BMW-ji pa sem se odločil za 525. Novi Volvi me tako ne pritegnejo več, Forda lahko kupim za pol manj, BMW pa zaenkrat ostaja edina neodvisna avtomobilska tovarna (pogojno) starega kova. :-)
Sicer pa nisem čisto ne-Volvoski. Črni 740 mu še vedno dela družbo, nekaj časa pa iščem "razumno" ponudbo, najraje bi si omislil 240, eventuelno tudi 960.
Na vrh
Tomaz40
02 jan 2007, 12:10
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984
alfaromeo: To o čimer ti govoriš je dinamična vožnja in ne športna.

Da pa ti in DJ nimata porabe menj kot 9 je pa logično, ker morata skrbeti za krmo dosti večih konjev.
Tako S60 OR kot jaz imava 1.8 in 115 oz 122 konjev, vidva pa ''malenkost'' več.

MKovic: E39?

[ Uredi 02 jan 2007, 12:11 ]
Na vrh
grimreaper
02 jan 2007, 12:48
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
MKovic je napisal(a): ...

Novi Volvi me tako ne pritegnejo več, Forda lahko kupim za pol manj, BMW pa zaenkrat ostaja edina neodvisna avtomobilska tovarna (pogojno) starega kova.


Pa nije da su svi aktualni modeli Volva sa Fordovim dijelovima. Ako se ne varam, u vecini su.
Na vrh
volvo5er
02 jan 2007, 14:02
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
DJ je napisal(a): ...

Ce se ne motim:

C30, S40, V50 ... Ford
S60, V70, XC70, S80, XC90 ... Volvo



V grobem tole kar drži (y)
Na vrh
alfaromeo
02 jan 2007, 14:26
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
OFF TOPIC ;)
@ Tomaž40: Kakorkoli. Z, kakor ti praviš, dinamično vožnjo se, da prehiteti marsikaterega športnega voznika. Kdo je potem bolj športen, dirkaški ?!? ;P

@Mkovic: Tole je pa zanimivo slišati, da 525 (194KM) porabi 18 l/100km. Verjetno je običajno povprečeje okoli 11. Tudi meni so zelo všeč 960, še bolj pa V90 executive . 740 torej še vedno prodajaš?? Se ne spomnim več, če je turbo??

Na vrh
AljAž
02 jan 2007, 14:46
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
DJ je napisal(a): ...

Ce se ne motim:

C30, S40, V50 ... Ford
S60, V70, XC70, S80, XC90 ... Volvo


C30, C70, S40, V50 ... Ford
S60, V70, XC70, S80, XC90 ... Volvo
Na vrh
grimreaper
02 jan 2007, 14:55
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
A i na kraju krajeva, Fordovi dijelovi nisu donjeli nista lose. Naprotiv, Focus ima odlican ovjes, i vjerujem da je dobar temelj. Treba bit realan, danas se sve vise kupuje oznaka na haubi i "celofan", a manje ono pod haubom.
Na vrh
MKovic
02 jan 2007, 15:41
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
alfaromeo je napisal(a): ...


>>>Tole je pa zanimivo slišati, da 525 (194KM) porabi 18 l/100km. Verjetno je običajno povprečeje okoli 11. Tudi meni so zelo všeč 960, še bolj pa V90 executive . 740 torej še vedno prodajaš?? Se ne spomnim več, če je turbo??<<<



OT:
Normalna poraba za 525 je nekje okoli 16-22 litrov, je pa res, da je večinoma vožen mrzel in na kratke razdalje. Ali izračun po BC-ju drži pa (še) nisem preverjal.

740 bo verjetno kar ostal in počakal na oldtimerski status. Na žalost ni turbo (kar je poleg ne-klime tudi edina zamera), se pa še vedno igram z idejo, da bi to postal. :-)

In k Fordu: komentar je bil mišljen samo napol resno. Sicer nimam nič proti tej tovarni (Scorpia imam še vedno v lepem spominu), je pa res, da je Volvo, pa ne samo zaradi Forda, izgubil del svojega šarma in istovetnosti, na kateri je gradil pol stoletja. Alternativa s katero je bil soočen v novem globalnem svetu - propad - pa bi bila verjetno še slabša.

V trenutni ponudbi Volvov, po mojem okusu, ni avta, ki bi ponujal to, kar je Volvo predstavljal: preprostost dizajna in uporabe (tako v estetskem predvsem pa tehničnem smislu). Bil je zelo soliden, robusten, *skoraj* luksuzni avto brez yupijevskega predznaka BMW-jev, Mercedes-ev in Audij-ev. Na žalost temu ni več tako.
Na vrh
grimreaper
02 jan 2007, 16:45
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
MKovic je napisal(a): ...


V trenutni ponudbi Volvov, po mojem okusu, ni avta, ki bi ponujal to, kar je Volvo predstavljal: preprostost dizajna in uporabe (tako v estetskem predvsem pa tehničnem smislu). Bil je zelo soliden, robusten, *skoraj* luksuzni avto brez yupijevskega predznaka BMW-jev, Mercedes-ev in Audij-ev. Na žalost temu ni več tako.



Priznajem, dizajn je vrlo subjektivna stvarm ali meni Volvo dizajn djeluje iznimno cisto i bez kichenja (novi S80 npr), unutranjost cisti skandinavski dizajn. OK, ovo sa solidnoscu drzi. Nazalost, to je cijena opstanka :-(
Na vrh
MKovic
02 jan 2007, 20:05
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
grimreaper je napisal(a): ...

Priznajem, dizajn je vrlo subjektivna stvarm ali meni Volvo dizajn djeluje iznimno cisto i bez kichenja (novi S80 npr), unutranjost cisti skandinavski dizajn. OK, ovo sa solidnoscu drzi. Nazalost, to je cijena opstanka :-(



Kar se tiče estetike se poplnoma strinjam.
Na vrh
birdy
12 jun 2007, 14:01
Član #101
Prijavljen dne: 27 nov 2006, 14:52
Objav: 9
da dodam en postek
524 td bivsi avto moje mame poraba 10 neglede kaj si delal z njim(jajca prokleta-pa se nkamor ni sel)
528 i (192km) trenutn avto moje mame poraba pri njeni voznji 10.4 (moja voznja 9.6) avto se pelje solidno

AR75 2.0ts("90) poraba 10/8 avto leti primerljivo-oz mal manj (pac tok manj kg)

kar se tice porabe in sparanja kupis r-cloi 1.5dci(k tist je pa realnih 5) oz Fiat uno 1.0-1.1 k ma pa se manj kt 5 porabe

sam komplet vse udobje/moc itd vrzes stran

tko da, ker nisem tgovski potnik, ki dela ogromno kilometrov iz svojega zepa gre moj glas bencincem(nujno turbo bencincem)

drugace pa dopuscam moznost da me b keri diesel v prihodnosti preprical drugace(najbrz bo bmw al pa jtd)

ps
pa ne pozabit da vecinoma primerjate benz vs T diesel

pss
pa ne srat z navorom disla ker: naj si keri prebere spec od bmw 335i (sm ga vozu..in pocas in na meji) ki je vzoren primer sodobnega turbo benz

psss
dinamicen in ne vem kaj vse oh in sploh motor dejte pokazite mi dizla ki bo od 50- 150(lahko tudi visje sam ni fer do diesla) v 5.(koncni) prestavi vstrajal z mojo 20 let staro alfo 75 1.8t IE (ce vam je pa to premocno lahko vzamem 15 let staro AR 75 2.0TS)

pssss
drugace pa bi citiral clarksona pa se ne spomnem dobesedno
"diesel je za tiste ki jih zena doma gnjavi, so zafurstrirani s sparanjem in se slapijo kok njihovi avti letijo, medtem ko ne upajo kupit bencinarja" to je nekak priblizen citat iz glave napisan

[ Uredi 12 jun 2007, 14:06 ]
Na vrh
grimreaper
12 jun 2007, 14:21
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
birdy je napisal(a): ...

da dodam en postek
524 td bivsi avto moje mame poraba 10 neglede kaj si delal z njim(jajca prokleta-pa se nkamor ni sel)
528 i (192km) trenutn avto moje mame poraba pri njeni voznji 10.4 (moja voznja 9.6) avto se pelje solidno


524TD nije bas najsretniji primjer. 525TDS je potpuno druga prica.

birdy je napisal(a): ...


AR75 2.0ts("90) poraba 10/8 avto leti primerljivo-oz mal manj (pac tok manj kg)

kar se tice porabe in sparanja kupis r-cloi 1.5dci(k tist je pa realnih 5) oz Fiat uno 1.0-1.1 k ma pa se manj kt 5 porabe



Samo zanemarujes jako puno stvari koje su itekako bitne...

birdy je napisal(a): ...


ps
pa ne pozabit da vecinoma primerjate benz vs T diesel



Da, i?


birdy je napisal(a): ...


pss
pa ne srat z navorom disla ker: naj si keri prebere spec od bmw 335i (sm ga vozu..in pocas in na meji) ki je vzoren primer sodobnega turbo benz



Potpuno je bespredmetno raspravljat o usporedbi benzinac vs atmo dizel. I svakom tko imalo razumije princip rada dizela i benzinaca ce to razumit.

Rijec je o razlicitim tehnologijama i ako donekle pokusamo izjednacit odnos snaga/cijena/... danas se vise-manje moze samo gledat B vs TD ili TB vs TD.

A kaj se tice 335i... Uvjek moze jace. Kaj je sa Q7 v12 TDI sa 1000Nm?

birdy je napisal(a): ...


psss
dinamicen in ne vem kaj vse oh in sploh motor dejte pokazite mi dizla ki bo od 50- 150(lahko tudi visje sam ni fer do diesla) v 5.(koncni) prestavi vstrajal z mojo 20 let staro alfo 75 1.8t IE (ce vam je pa to premocno lahko vzamem 15 let staro AR 75 2.0TS)

pssss
drugace pa bi citiral clarksona pa se ne spomnem dobesedno
"diesel je za tiste ki jih zena doma gnjavi, so zafurstrirani s sparanjem in se slapijo kok njihovi avti letijo, medtem ko ne upajo kupit bencinarja" to je nekak priblizen citat iz glave napisan


Clarksona je zabavna osoba, kao i cijela emisija Top Gear. Ali Top Gear je jedno, stvarnost je nesto skroz drugo. Bilo bi super kad bi si ljudi mogli priustit luksuz da biraju aute po kriterijima koje oni gledaju...


[ Uredi 12 jun 2007, 14:22 ]
Na vrh
S60R-Ocean Race
12 jun 2007, 14:24
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
MKovic prosim te lepo, 22 litrov pije Jeep Cheroke 4.0 High Output pa še to če ga ne šparaš kaj bo toliko pil 525BMW. Saj pa ni Big Block 8.7L V8 Hemi
Na vrh
birdy
12 jun 2007, 14:28
Član #101
Prijavljen dne: 27 nov 2006, 14:52
Objav: 9
oblubu sm en post sam kaj k eni ne razumejo

335i vs Q7
6 cilindov vs 12 cilindov
...
..
v glavnem ne mores mesat jabolk in hrusk

me pa veseli da nisi ponudu Q7 za test proznosti proti moji stari lubici

lp ;)

ps
tole sm pozabu
po izobrazbi sem elektrinik sedaj studiram strojnistvo pa vse svoje avte do sedaj sem sam servisiral, nekaj pa vseeno vem o avtih in motorjih (ceprav se na fakulteti raje ukvarjam z JET-i, sam bom raje tiho bo kakega sparovcka pobral ce zinem porabo)

[ Uredi 12 jun 2007, 14:33 ]
Na vrh
S60R-Ocean Race
12 jun 2007, 14:34
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Jaz grem s teboj tekmovat s S60 D5

p.s:Birdy, naprošam te, če pišeš slovnično pravilno Slovenščino in ne "kaj k eni, oblubu sm".

Na vrh
birdy
12 jun 2007, 14:45
Član #101
Prijavljen dne: 27 nov 2006, 14:52
Objav: 9
se opravicujem iz najglobljih globin mojega srca, ker sem uporabil pogovorno "lublanscino"


za test proznosti pa predlagam da se zmenimo 1x nasleden mesec ko nau izpitov, da vidimo kaj ma boljso proznost 20 let star italjanski motor(ki ima zasnovo v zacetku 70 let v avtodelti), brez zamikanja ventilov s po eno svecko na valj in minijaturnim Garretom T3 za pomoc v primerjavi z relativno novim D5 volvovim turbo diesel motorjem(s casti vrednimi 185 km) enim batom vec in kar 6 deci vecjo prostornino ki mu prav tako pomaga turbo puhalo, da ne pozabimo na prestavo vec

ce mene prasas bo zanimivo (upam da ne prevec za policaje )

ps
a ti sploh lahko vozis 50 v 6. prestavi?

[ Uredi 12 jun 2007, 14:47 ]
Na vrh
grimreaper
12 jun 2007, 14:58
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
birdy je napisal(a): ...

oblubu sm en post sam kaj k eni ne razumejo

335i vs Q7
6 cilindov vs 12 cilindov
...
..
v glavnem ne mores mesat jabolk in hrusk



Isto tako se nadam da razumijes da je i usporedba atmo benzinac i atmo dizel podjednakog obujma mijesanje jabuka i krusaka.

birdy je napisal(a): ...

me pa veseli da nisi ponudu Q7 za test proznosti proti moji stari lubici

lp ;)

ps
tole sm pozabu
po izobrazbi sem elektrinik sedaj studiram strojnistvo pa vse svoje avte do sedaj sem sam servisiral, nekaj pa vseeno vem o avtih in motorjih (ceprav se na fakulteti raje ukvarjam z JET-i, sam bom raje tiho bo kakega sparovcka pobral ce zinem porabo)


Eto, drago mi je da onda razumijes zasto se usporedjuje ovo kaj se usporedjuje i zakaj nema smisla usporedjivat npr. S60 2.4 D5 163KM i S60 2.4T 200KM, nego se za usporedbu uzima atmo 2.4 sa 170KM.
Na vrh
AljAž
12 jun 2007, 15:10
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
birdy je napisal(a): ...

da dodam en postek
524 td bivsi avto moje mame poraba 10 neglede kaj si delal z njim(jajca prokleta-pa se nkamor ni sel)
528 i (192km) trenutn avto moje mame poraba pri njeni voznji 10.4 (moja voznja 9.6) avto se pelje solidno

AR75 2.0ts("90) poraba 10/8 avto leti primerljivo-oz mal manj (pac tok manj kg)

kar se tice porabe in sparanja kupis r-cloi 1.5dci(k tist je pa realnih 5) oz Fiat uno 1.0-1.1 k ma pa se manj kt 5 porabe

sam komplet vse udobje/moc itd vrzes stran

tko da, ker nisem tgovski potnik, ki dela ogromno kilometrov iz svojega zepa gre moj glas bencincem(nujno turbo bencincem)

drugace pa dopuscam moznost da me b keri diesel v prihodnosti preprical drugace(najbrz bo bmw al pa jtd)



Da se ne bomo spet in spet delali pametne, konkreten moj primer. S80D5, 164KS, povprečna poraba med 6 in 7.5l/100km, pospešek do 100km/h pod 10s. Nimam občutka da bi karkoli izgubil na račun udobja ali športnosti. Pije pa občutno MANJ kot primerljiv bencinar.

Roko na srce-ne poznam nikogar, ki je vozil diesel in šel nazaj na bencinarja. Poznam ducat ljudi ki je storilo obratno.

Sedaj ali je bolje diesel ali bencinar-poglejmo malo kaj se vozi po cestah in kaj večinoma stoji v garažah. Seveda pa ima vsak svobodo svojega mnenja, ti si ga povedal, jaz se s tabo nikakor ne strinjam, in kaj potem. Gremo dalje... vsakemu svoje:)
Na vrh
Blaž 460
26 jul 2007, 17:47
Član #40
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52
Lokacija: Ljubljana
Objav: 814
dizel je za traktorje ..... pa me je en dizlaš dost hitro zatrl, da bencin je pa za motorne kosilnice

tako bom povedal - meni preprosto ni všeč - imamo jih tu na firmi. Zadeva nekaj klokota tam spredaj, pol k hočeš mal pospešit, pa ni nič, dokler turbina ne zagrabi. No, in kot je že branko povedal, se po treh sekundah veselje konča. Najbolj me pa moti to, da pri dizlu sploh ne vem, v kateri prestavi sem (ponavadi je ena višje, kot pri bencinarju) in potem hočem šalthebl nekam tiščat.

Zadrogirani dizelaši so tisti, ki kupija dizla in se potem vozijo na razdalje 5 km po mestu in mogoče kaj daljše 2x letno. Isto velja za tiste, ki kupijo dizla, da bi jim nudil športnost. In potem primerjajo z bencinarjem. Tudi na tem forumu je že nekdo napisal, da je turbodizla in atmosferca bedarija primerjat. Naj primerjajo TD in bencinca s turbino. Dizl je đipe in za traktorje, ter za avte, s katerimi se vozimo v Nemčijo in nazaj.
Na vrh
Pojdi na stran  1 2 3 4 5 6 [7] 8 9

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 38, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5977
najnovejši član: PeterFuh
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete