Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Avtomobilizem
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

[Anketa] Diesel VS Bencin

Pojdi na stran  1 2 3 [4] 5 6 7 8 9
Avtor objava
AljAž
23 dec 2006, 00:03
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Hong Kong je napisal(a): ...

Enako je bilo pred parimi leti z ISDN.Zgodovina in zastarela tehnologija.
VDSL uporabljam ze eno leto in trikrat ceneje kot ISDN.


Kako lahko SPLOH primerjaš razvoj internetnih komunikacij in razvoj motorjev z notranjim izgorevanjem?? uf. 8o|
Na vrh
Hong Kong
23 dec 2006, 07:50
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Lahko.Telefon obstaja cca enako dolgo kot motor.
Lahko sem ponosen, da je moj pradedek zasluzen
in je v enciklopediji, da je prvi telegraf instaliran in povezan
iz Crne Gore z Dunajem prek Sarajeva zahvaljujoc njemu
in poziciji katero je tedaj imel v Sarajevu pod Avstrougarsko vlado.
Poglej razvoj telefon in motor cisto enak. Poglej ISDN tehnologijo ki
so nam je Nemci spet uturili ko je zastarela.
Ko sem zivel v Italiji v Slo niso slisali
za GSM leta 1993.Bil je samo NMT spet zastareli Svedski sistem.
Zdaj pa se vsaka krava okrog vratu ima alarm prek Gsm-a.
To je razvoj-produkcija-uporaba.
To je bistvo in bi fuel vozila se naveliko prodajajo in se
bojo da ne mores zamisliti.Jaz natankam 17.000 Sit poln tank
danes a z Bi-fuelom bom natocil za 4000 Sit in se enako vozil.
ok mal off topic a vseeno.VW je prodal na Kitajsko
leta 1997 kompletne linije starih tovarn demontirali so ih in
nalozili na ladje ter jih sestavili na Kitajskem za zastareli VW Pasat.
Videl na moje oci. :O Pujski Nemski. (bah)
Poglej danes Kitajsko? Volvo im je ponudil izgradnjo novih tovarn in
ze delajo NOVE Volvo avte a ne stara zastarela jajca VW.Kuzis bistvo? :^)

[ Uredi 23 dec 2006, 08:02 ]
Na vrh
AljAž
23 dec 2006, 10:24
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Ne mislim telfona ampak internet, kar sem napisal.. 5 let v razvoju interneta je isto kot 50 let v razvoju motorjev z notranjim izgorevanjem. Poleg tega, poglej kateri lobiji so najmočnejši na svetu - je to poleg bančnega mogoče naftni? Se pravi kar hočejo to dosežejo. Nafte ne zmanjkuje, ampak ji z omejevanjem črpanja višajo ceno, da imajo večje dobičke... In koliko % prispeva transport k onesnaževanju okolja? (relativno malo) Tako da glede na vse to, mislim da bo povprečen avto na cesti čez pet let dizel, saj povprečen avto NI NOV avto. Seveda bo pa več bi fuel-a in ostalih alternativ kot sedaj.
Na vrh
tomazKK
23 dec 2006, 16:52
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
Zračni, ladijski in cestni promet prispeva 14% k onesnaževanju okolja.

Vir: Delo, 23.12.'07.
Na vrh
AljAž
23 dec 2006, 16:55
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
tomazKK je napisal(a): ...

Zračni, ladijski in cestni promet prispeva 14% k onesnaževanju okolja.

Vir: Delo, 23.12.'07.

Ja sem videl v sobotni. Saj pravim...
Na vrh
grimreaper
24 dec 2006, 12:28
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Hong Kong je napisal(a): ...

Nic hudega ce nisem odgovoril Grimu itak ce jaz napisem belo on napise crno.hahahaha


Nemoj se sad izmotavat hahaha
Na vrh
MiRo
24 dec 2006, 16:10
Član #2
Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44
Objav: 889
od vedno vozim bencinarje in tu ostajam... zakaj? ne vem ampak noben diesel me še ni prepričal, da bi ga zamenjal za bencinarja... kaj pa vem, nikakor se ne morem sprijaznit s šklopotanjem... je pa to verjetno 'nočna mora' iz otroštva, ko so imeli pri sosedovih dva TASova golfa ll., ki sta me vsako jutro (namesto ure) prebujala z najbolj negravžnim zvokom, ki ga lahko mašina proizvede... hujše ko bi koza po plehu srala :$
Na vrh
Spletna stran
tomazKK
24 dec 2006, 17:21
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
Golf II je pa res brutal old school diesel (st) :-d hahahaha...
....sam tejle dandanašnji commonrailčki čist lepo predejo (@) ;) .
Na vrh
grimreaper
24 dec 2006, 19:56
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Ja slicne traume imam od tetinog Yuga koji je iz tvornice dosao sa cudnim pojacanim zvukom ;)
Na vrh
shooter
27 dec 2006, 10:03
Član #141
Prijavljen dne: 27 dec 2006, 09:20
Objav: 27
Kdor uporablja avto za vožnjo, potem diesel! Kdor ga ima zato, da ima avto...bencinar!

Meja je enih 15.000/leto.

Jst jih naredim 40-45.000 na leto in mi drugega kot diesel ne pride v poštev! Pa poraba je minimalna, glede na težo in moč vozila, da o navoru, ki je bistven, v primerjavi bencinarja in dizla, niti ne govorim.

No, če se pa poigraš še z vrsto goriva...pa itaq...

Sicer sam še nisem eksperimentiral na tem področju z D5 motorjem, vendar pravijo, da gre prav normalno, le v zimskem času je potreben dodatek.


Torej...diesel! Pa še navor je boljši! ...glasnost motorja?...ko si v avtu...ne veš, ali je bencinar ali diesel...sicer me pa pri porabi pod 6 litrov prav malo briga, če se sliši, da je diesel...

^o)
Na vrh
AljAž
27 dec 2006, 10:09
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
shooter je napisal(a): ...

Kdor uporablja avto za vožnjo, potem diesel! Kdor ga ima zato, da ima avto...bencinar!

Meja je enih 15.000/leto.

Jst jih naredim 40-45.000 na leto in mi drugega kot diesel ne pride v poštev! Pa poraba je minimalna, glede na težo in moč vozila, da o navoru, ki je bistven, v primerjavi bencinarja in dizla, niti ne govorim.

No, če se pa poigraš še z vrsto goriva...pa itaq...

Sicer sam še nisem eksperimentiral na tem področju z D5 motorjem, vendar pravijo, da gre prav normalno, le v zimskem času je potreben dodatek.


Torej...diesel! Pa še navor je boljši! ...glasnost motorja?...ko si v avtu...ne veš, ali je bencinar ali diesel...sicer me pa pri porabi pod 6 litrov prav malo briga, če se sliši, da je diesel...

^o)


(y) (y) vidim da nas je že več - zadrogiranih dizelašev
ta D5 je huda droga...


[ Uredi 27 dec 2006, 10:09 ]
Na vrh
shooter
27 dec 2006, 10:13
Član #141
Prijavljen dne: 27 dec 2006, 09:20
Objav: 27
Definitivno! Ni ga čez diesel!

Izpit imam 15 let, od 8ih avtomobilov, sem imel samo 2 bencinarja. In tako bo tudi ostalo!

Trenutno z 80ko naredim okoli 1200 km na tank, včasih tudi več...

Tako da...ni druge...diesel...pa navor je impresija...kako lepo potegne...

Baje, da je pa 60ka že skoraj dirkaška...sploh, če je čipana na 200KS!

;)
Na vrh
MiRo
27 dec 2006, 12:08
Član #2
Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44
Objav: 889
bom na kratko razložil še mojo filozofijo, ki zaenkrat dela... vozim bencinarja in zaenkrat prepričan, da cenje kot dizla, vendar je razlika pri meni skrita drugje, saj se vozim z vagonom za katerega sem odštel reci piši 80ksit+45ksit, da sem ga poštimal v nulo + zavarovanje, ki me stane cca 110ksit/leto.

V njem je hvaležna B23E, ki razen menjave olja in filtrovna 15kkm praktično ne potrebuje ničesar (razen 1l olja na 8kkm, ki mi ga popije), stroj pa prede ko 'singerica'. Ostalih stroškov s tem vagonom praktično nimam in mehankarjev praktično ne obiskujem (le pred tehničnim, da zamenjamo kakšen končnik za 5ksit in ga preventivno pregledamo).

Ko gledam novejše stroje s katerimi se preganjate vi in ko gledam stroške rednih in ostalih servisov se znova in znova vrže na rit ter si vedno rečem... o vulvica moja ti si zakon!

Tudi mi2 jih tolčema cca. 40kkm na leto pa mi naj kdo potegne letne stroške svojega novega vagona jaz pa svojega, pa da vidimo kdo se vozi ceneje

Res, da je moja situacija malček eksotična... 20 let stara kanta, 400kkm ipd., ampak je še zmer vagon z vso mogočo opremo, ki čudežno še vsa deluje, vožnja z njo je pa itaq užitek 8-|

ja, včasih so delali avte, danes pa...

Na vrh
Spletna stran
Hong Kong
27 dec 2006, 12:26
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Sosed je lansko leto kupil cisto nov model OPEL in ne mi recti kaksen komonrail in sranja.Ko ga vzge zjutraj celi blok slisi kako ropota kot stari
Golf. To je sramota od OPELa v tem casu pa vi mislite kar cete.KO Ferguson traktor dela na tri takta in ropota obupno.Sramota in pika.

TO ni tocno ce delas 30.000 km letno da rabis dizla? Od kje ti ta teorija? Od predsodkov ali Gorenjcev?
Imam prijatelje ki delajo po 80.000 km letno pa imajo bencinerje in ne da bi sparali ker ocitno je vama dizelasima samo to na umu in nic drugega.
Voznja z bencinerjem je uzivanje.Nobeden mi ne bo rekel, da vibracije ki ih dela dizel motor slisne ali neslisne nimajo posledice tudi na osebe v avtu ko se vozijo, saj je dokazano, da se vibracije prenasajo na cloveka ze na zelo nizkih frekvencah katere dizel motor proizvaja.Tudi ta novi.
Pisuka se mozgani ti vibrirajo... :tongue:
Glih mal prej se vracam iz Lj. domov na ravnem v koloni na Mengeskem polju...frajer prehiteva kolono in bejba na zacetku kolone na sred polja je en odcep za SCT zavije brez zmigavca...ocitno je mislila, da je sama na cesti, tip je zvil v njivo in mu nic ni bilo, jaz pa sem full dal gas in po desni prehitel ce ne bi se vsi skupaj zabili.Ceprav je bila lepa distanza dizel nikoli da je nevem kaksen commonrail, turbodizel te iz taksne situacije ne potegne.Cim mal zabremzas z dizlom nima vec moci in pika.
Da koncam Benciner je zakon.
(y) Klinc bi to naredil z kakrsnim koli dizlom.NIKOLI.
Na vrh
grimreaper
27 dec 2006, 12:35
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Hong Kong je napisal(a): ...

Ceprav je bila lepa distanza dizel nikoli da je nevem kaksen commonrail, turbodizel te iz taksne situacije ne potegne.Cim mal zabremzas z dizlom nima vec moci in pika.
Da koncam Benciner je zakon.
(y) Klinc bi to naredil z kakrsnim koli dizlom.NIKOLI.


Tebe su strasili sa dizelom kad si bio klinac ili su u pitanju neke druge dizel traume? hahaha

Zvuk dizela ti je jedini argument, sve ostalo ne drzi vodu. Probaj BMW 330d, pa javi kako ide ;)
Na vrh
shooter
27 dec 2006, 13:30
Član #141
Prijavljen dne: 27 dec 2006, 09:20
Objav: 27
Glede komentarjev o dieslu in bencinarju so nekaj vredni samo tisti, ki so že kdaj vozili oba. Jst sem preizkusil oba tipa, imel sem celo 2 bencinarja v lastni varianti, enega celo 3 leta.

Žal me ne bo nihče prepričal, da je bencinar boljši. Seveda, pod pogojem, da se voziš. Če pa imaš avto samo zato, da ga imaš, potem pa veselo po benzu.

Preprost izračun pa pove, da se pri večjem številu kilometrov diesel bolj obnese v kontekstu stroškov, kot bencinar.


Je pa tudi tako...vsak si naj kupi, kar si hoče. Zato pa tudi delajo oboje! Če te hrup in vibracije motijo, potem bencinar... Če te pa moti pretirano odtekanje tolarjev oz. € čez auspuh, potem pa diesel...

Sam vem, če bi imel pri 163KS dieselna enega bencinarja z vsaj 220 KS bencinarja (kar je glede na navor adekvatna primerjava), potem mi mi bencinar zagotovo ne bi porabil povprečno pod 6 na 100km. In glede na to, da je na 100 km razlike v porabi vsaj ene 3 litre, pa glede na to, da je bencin dražji za 8 sit, je to v povprečju 700 sit na 100 km, pri 1000 km je to 7.000 sit, pri 10000 70.000 sit, pri 100.000 km pa 700.000 sit (3.000 €). Seveda, v povprečju.

Če jst pri dieselnu pritisnem, se mi poraba poveča za liter, mogoče dva. Pri benzu pa najmanj za 3. Torej, stroški bencinarja pri športni vožnji še bolj naraščajo.

In glede na to, da vedno kupim rabljen avto v Nemčiji (2-4 leti star), z vsakim naredim okoli 150.000, bi lahko rekel,da privarčujem ca. 5000€, kar pa ni malo. Jasno, v nabavni ceni vozila bencinar ni toooliko cenejši... Razlika v ceni je do 1000€...

Torej....se izplača?!

Jasno, še vedno pa pravim ,da si naj vsak kupi tisto, kar mu je bolj pri srcu...

;)
Na vrh
shooter
27 dec 2006, 13:32
Član #141
Prijavljen dne: 27 dec 2006, 09:20
Objav: 27
Pa še na tistga Opla...

Ko bavarcu rečeš, kakšen je pa Opel...kot nemški avto...

Pove nič...se pa prešerno nasmeje... 8-|
Na vrh
AljAž
27 dec 2006, 13:41
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
shooter je napisal(a): ...

Glede komentarjev o dieslu in bencinarju so nekaj vredni samo tisti, ki so že kdaj vozili oba. Jst sem preizkusil oba tipa, imel sem celo 2 bencinarja v lastni varianti, enega celo 3 leta.

Žal me ne bo nihče prepričal, da je bencinar boljši. Seveda, pod pogojem, da se voziš. Če pa imaš avto samo zato, da ga imaš, potem pa veselo po benzu.

Preprost izračun pa pove, da se pri večjem številu kilometrov diesel bolj obnese v kontekstu stroškov, kot bencinar.


Je pa tudi tako...vsak si naj kupi, kar si hoče. Zato pa tudi delajo oboje! Če te hrup in vibracije motijo, potem bencinar... Če te pa moti pretirano odtekanje tolarjev oz. € čez auspuh, potem pa diesel...

Sam vem, če bi imel pri 163KS dieselna enega bencinarja z vsaj 220 KS bencinarja (kar je glede na navor adekvatna primerjava), potem mi mi bencinar zagotovo ne bi porabil povprečno pod 6 na 100km. In glede na to, da je na 100 km razlike v porabi vsaj ene 3 litre, pa glede na to, da je bencin dražji za 8 sit, je to v povprečju 700 sit na 100 km, pri 1000 km je to 7.000 sit, pri 10000 70.000 sit, pri 100.000 km pa 700.000 sit (3.000 €). Seveda, v povprečju.

Če jst pri dieselnu pritisnem, se mi poraba poveča za liter, mogoče dva. Pri benzu pa najmanj za 3. Torej, stroški bencinarja pri športni vožnji še bolj naraščajo.

In glede na to, da vedno kupim rabljen avto v Nemčiji (2-4 leti star), z vsakim naredim okoli 150.000, bi lahko rekel,da privarčujem ca. 5000€, kar pa ni malo. Jasno, v nabavni ceni vozila bencinar ni toooliko cenejši... Razlika v ceni je do 1000€...

Torej....se izplača?!

Jasno, še vedno pa pravim ,da si naj vsak kupi tisto, kar mu je bolj pri srcu...

;)


Se povsem strinjam!

Zadnji tank sem izračunanal porabo 7,4l/100km. Po AC od 160km/h do 200km/h. Ostalo: gas izza ovinka, s semaforja itd...Tak način vožnje cca 3/4 tanka, ostalo normalno po omejitvah in brez konstantnih pospeševanj.
Na vrh
tomazKK
27 dec 2006, 17:58
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
grimreaper je napisal(a): ...

Hong Kong je napisal(a): ...

Ceprav je bila lepa distanza dizel nikoli da je nevem kaksen commonrail, turbodizel te iz taksne situacije ne potegne.Cim mal zabremzas z dizlom nima vec moci in pika.
Da koncam Benciner je zakon.
(y) Klinc bi to naredil z kakrsnim koli dizlom.NIKOLI.


Tebe su strasili sa dizelom kad si bio klinac ili su u pitanju neke druge dizel traume? hahaha

Zvuk dizela ti je jedini argument, sve ostalo ne drzi vodu. Probaj BMW 330d, pa javi kako ide ;)

Velik (xx) grdi :-[ črni (bah) DIESEL (st) !!!!!! hehehehe ;)
Na vrh
Hong Kong
27 dec 2006, 18:17
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Hallo fantje dizel ni avto, dizel je za kamione, traktorje, motokultivatorje...
Prav v tem je problem ker stalno nekaj preracunavate kako je dizel cenejsi , ma klinc je cenejsi.
Vozi XC90 dizel in ga goni in vozi benciner pa da vidis kako isti ta dizel pije ko nor.Minimalno pri teranju dizla sem imel 12 litrov. Treba je to maso od 2,5 tone premakniti a z dizlom ali bencinerjem isti k.
Aha pa se to dizel je za penzionerje s kapo na glavi.
Isto kot da na jadrnici vzges motor in jadras a imas naravno silo vetra.
Dizel je shit in pika. :tongue:
Na vrh
AljAž
27 dec 2006, 18:31
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Branko kaj si živčen? :-| Meni se pa bencinarji zdijo poden. Jaz če bi si kupil XC90, bi bil D5. Pač tko je. Vsakemu svoje. Če bi s__l keš pa bi si mogoče omislil W8.
Da so pa bencinarji cenejši (ali pa enaki/primerljivi) glede porabe in vzdrževanja, če gledamo na približno iste performanse avta in sam avto, pa lahko prepričuješ koga drugega in ne mene, ker smo imeli doma veliko različnih avtov, poznam pa tudi ljudi ki so mi blizu in vozijo in prisegajo na bencin ter so prepričevali da se to splača in je folk potem ugotovil da so se nasral z bencinarjem. ;)

[ Uredi 27 dec 2006, 18:32 ]
Na vrh
MKovic
27 dec 2006, 19:01
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
AljAž je napisal(a): ...

Ja nekaj bo že na dizlih, če se je toliko vlagalo in se še v razvoj teh motorjev.


Drži, napačna davčna politika Evropske Unije. ;)
Diesli so čisto sprejemljiva pogonska sila za aplikacije kjer je potrebno veliko navora ob nizkih obratih, recimo ladije in trkatorji. :-)
Zakaj bi kdo želel takšen motor, iz tehničnega stališča vgraditi v majhen in lahek avto mi ni bilo nikoli jasno.
Verjamem pa v perspektivo dieslov v kontekstu bio-diesla in hibridnega pogona.
Na vrh
MKovic
27 dec 2006, 19:11
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
MiRo je napisal(a): ...

... V njem je hvaležna B23E, ki razen menjave olja in filtrovna 15kkm praktično ne potrebuje ničesar (razen 1l olja na 8kkm, ki mi ga popije), stroj pa prede ko 'singerica'.
ja, včasih so delali avte, danes pa...



Se bom močno uprl skušnjavi in zadnjega stavka ne bom nadaljeval. :-)
Pod ostalo se podpišem z velikimi črkami. :-)
Na vrh
Hong Kong
27 dec 2006, 19:22
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Zal ne bo drzalo da je vzdrzevanje dizla ceneje kot bencinerja.
Pred meseci je eden od clanov ki ima XC dizla naredil redni servis
in jaz pred parimi dnevi in je njegov servis bil drazji za 24.000 sit
od mojega.Pika.Isto vozilo-dizel-benciner.
Nisem zivcen nego vas dizelase palim na svecke za Novo leto. (^) :-p


Na vrh
AljAž
27 dec 2006, 19:39
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Hong Kong je napisal(a): ...

Zal ne bo drzalo da je vzdrzevanje dizla ceneje kot bencinerja.
Pred meseci je eden od clanov ki ima XC dizla naredil redni servis
in jaz pred parimi dnevi in je njegov servis bil drazji za 24.000 sit
od mojega.Pika.Isto vozilo-dizel-benciner.
Nisem zivcen nego vas dizelase palim na svecke za Novo leto. (^) :-p



Hehe samo svečke ne bojo dobr gorele na dizel- bomo raj vas kuril in bo ognjemet

Pa tudi če je servis dražji se sigurno prinese not s porabo. Vem da D5 v 80ki dela fantastično in se mu po porabi ne more približat noben benz. Niti približno. Mogoče je D5 za v XC90 prešibka mašina in zato relativno več rabi.

Evo še ene res čudne primerjave a iz prve roke. S80D5 in MB A170. Poraba prvega v povprečju 6,5, drugega 9,0
Pa sta avta sploh primerljiva po teži, udobju, performansah???
Upam da je tukaj kdo ki ima s80 benz pa primerjamo stroške in porabo.

Sploh pa se bencinarji skos zgovarjate kok je važen dobr filing itd. in da poraba nima veze. Kaj je potem res?
Na vrh
volvo5er
27 dec 2006, 20:07
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
AljAž je napisal(a): ...

Sploh pa se bencinarji skos zgovarjate kok je važen dobr filing itd. in da poraba nima veze. Kaj je potem res?


Oboje, namreč dokler uživamo v vožnji poraba res ni pomembna, ko pa računamo koliko porabimo za vožnjo pa postane tudi poraba pomembna.
Na vrh
AljAž
27 dec 2006, 20:46
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
volvo5er je napisal(a): ...


Oboje, namreč dokler uživamo v vožnji poraba res ni pomembna, ko pa računamo koliko porabimo za vožnjo pa postane tudi poraba pomembna.



težka enačba *-) :ugly:
Na vrh
AljAž
27 dec 2006, 21:03
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Hong Kong je napisal(a): ...

Hallo fantje dizel ni avto, dizel je za kamione, traktorje, motokultivatorje...
Prav v tem je problem ker stalno nekaj preracunavate kako je dizel cenejsi , ma klinc je cenejsi.
Vozi XC90 dizel in ga goni in vozi benciner pa da vidis kako isti ta dizel pije ko nor.Minimalno pri teranju dizla sem imel 12 litrov. Treba je to maso od 2,5 tone premakniti a z dizlom ali bencinerjem isti k.
Aha pa se to dizel je za penzionerje s kapo na glavi.
Isto kot da na jadrnici vzges motor in jadras a imas naravno silo vetra.
Dizel je shit in pika. :tongue:


Dizel je cenejši. Razni stroji, kamioni, traktorji, vlaki, ladje, agregati ipd. so stroji, ki delajo v industriji ali transportu. Edino kar tu šteje je efektivnost. Se pravi kako čim ceneje, z manj okvar, manj stroškov nekaj narediti, proizvesti, nekam priti...

Na vrh
tomazKK
27 dec 2006, 23:15
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
AljAž je napisal(a): ...

Mogoče je D5 za v XC90 prešibka mašina in zato relativno več rabi.


Where (the f****) is D6 ? (6)
Na vrh
tomazKK
27 dec 2006, 23:24
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
volvo5er je napisal(a): ...

Oboje, namreč dokler uživamo v vožnji poraba res ni pomembna, ko pa računamo koliko porabimo za vožnjo pa postane tudi poraba pomembna.

Js samo dodam pozitiven predznak na to izjavo in velja to tud zame.

OT: A bi lahko slikco iz tvojga avatarja nalimu v kakšni temi... :teeth: ...zarad avta (seveda). :teeth:
Na vrh
Hong Kong
28 dec 2006, 08:17
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Imel sem MB A170 CDI in pozre 5-6 litrov.
(Pardon bejba ga je vozila, jaz bi dobil ospice od dizla...hahaha)
Na vrh
Pojdi na stran  1 2 3 [4] 5 6 7 8 9

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 73, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5976
najnovejši član: Juliovioky
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete