Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Avtomobilizem
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

[Anketa] Diesel VS Bencin

Pojdi na stran  1 2 [3] 4 5 6 7 8 9
Avtor objava
S60R-Ocean Race
19 dec 2006, 23:11
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Grim znam! Ali S40 T5 nije za isti namjen kao S80 D5. Sa S80 se vozi lagano i elegantno i to je njemu primarno. S40 T5 je za vozit tvrke i terat ga u božjo mater. Ne govorim da isto ne ide sa S80 ali baš S80 je elegantna limuzina.
Na vrh
Misko
19 dec 2006, 23:18
Član #130
Prijavljen dne: 16 dec 2006, 22:23
Objav: 26
Tudi mene zamika včasih dizel, še posebej ko mi prijatelj kaže svoj BC na njemu pa 6.5l povprečna poraba. Ampak se vedno vrnem na bencinarja. Vsekakor odvisno od prevoženih kilometrov. Jaz jih na mesec naredim cca 2000 in se mi tudi ne izplača nakup dizla.

Še o porabi, z mojim V70 2.4T 2001 avtomatik imam povprečno porabo zadnjih nekaj mesecev 10.3 l, je pa to 90% mestna vožnja. To je odkar vozim poleg psa v avtu še otroka.
Sem pa za hec parkrat meril porabo do morja (Piran) in pri varčnih 140km/h sem na koncu prišel do 8.6l. Enkrat mi je BC celo kazal da imam do praznega tanka še 980 km ^o) Nikoli jih z enim tankom še nisem naredil več kot slabih 700km.
Vse to merjeno po BC.

Na vrh
S60R-Ocean Race
19 dec 2006, 23:26
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Misko nehaj! :tongue:
V70....2.4 TURBOOO....Automatic....AAAAAA (@)

Zakon pa 200 konjev pa če smo že pri porabi meni mestne kuri ko sem nazadnje mesec nazaj pogledal 11L pa ima moj 122 konjev pa od tega jih je nekaj še ponijev :tongue: dokler mi ne porihtalo ventilov baje da bo potem bol cuknil :-d

[ Uredi 19 dec 2006, 23:27 ]
Na vrh
Misko
19 dec 2006, 23:38
Član #130
Prijavljen dne: 16 dec 2006, 22:23
Objav: 26
Ja, meni je tudi všeč , se pa zadnje čase vozim čisto na easy. Edino v avtu bistvu lahko počivam (ip) . In v Volvu je to počitek z velkim P. Čisti užitek. Brez hrupa in tresenja.

[ Uredi 19 dec 2006, 23:40 ]
Na vrh
S60R-Ocean Race
19 dec 2006, 23:47
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Da ne bomo off topic...

Na vrh
grimreaper
20 dec 2006, 08:40
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

Grim znam! Ali S40 T5 nije za isti namjen kao S80 D5. Sa S80 se vozi lagano i elegantno i to je njemu primarno. S40 T5 je za vozit tvrke i terat ga u božjo mater. Ne govorim da isto ne ide sa S80 ali baš S80 je elegantna limuzina.


Ja ni nisam spominjao S40 T5 (iako mi on bas i nije za neke trke, mislim da se i njemu vise svidja ganjanje po ravno cesti), vec sam mislio na 850/x70 seriju. Vozio sam samo V50 T5 AWD (iako je to zapravo 2.5T sa 10KS vise), ali samo rucni pa ne mogu o tome pricat. Ono sto hocu rec je da automatic jako smiri T5 motor. Uh, otisli smo u OT. Vratimo se na temu ;)

[ Uredi 20 dec 2006, 08:42 ]
Na vrh
Tomaz40
20 dec 2006, 08:55
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984
grimreaper je napisal(a): ...


Bas si penzioner hahaha. OK, ima automatic svojih cari, i u nekim autima svakako pase. Ali, kad probas T5 sa rucnim mjenjacem, i T5 sa automatskim... Ja o automatici ne bi ni sekunde razmisljao ;)



Ma daj... Kako lahko tako grdo govoriš??? :O Na pikniku me je Domžalčan peljal s svojim C70 T5, potem sem pa kasneje sam peljal S60 T5 avtomatik in ti povem poezija. Zame je to idealen avto. Ravno prave velikosti za moje vožnje, moči ima dovolj za avtomatika, pa še prestavljat ti ni treba, če nočeš. Če ti pa srce poželi šaltanja imaš pa ''tiptronic''. Sicer ga nisem mogel daleč peljat ker ni bil registrian, tako da sem se vozil samo po Letališki gor in dol, ampak v 4. se prižiga lučka DSC, ker ima motor še vedno dovolj moči da zakoplje.

Čudovit avto in sploh niso tako nesramno dragi. Dobiš zelo lepega z relativno malo kilometrov in kar nekaj opreme za cca 15.000€. Kaj drugega bi si sploh še lahko zaželel?
Na vrh
grimreaper
20 dec 2006, 09:36
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Tomaz40 je napisal(a): ...


Ma daj... Kako lahko tako grdo govoriš??? :O Na pikniku me je Domžalčan peljal s svojim C70 T5, potem sem pa kasneje sam peljal S60 T5 avtomatik in ti povem poezija. Zame je to idealen avto.



Nisi skuzio sto sam htio rec. Nisam ja rekao da je T5 sa automaticom slab ili los, naprotiv. Ali T5 je masina koja... koju "treba krotit" hehe. Vozio sam C70 2.3T5 automatic i sve je to lijepo, ali ne u mjeri kao kad "operiras" sa rucnim mjenjacem. Priznam, S80 2.9 automatic mi savrseno pristaje. Motor razvija linearno snagu, cijeli auto je nekak podesen na udobnost, volan je malo tupast i taj auto kao cjelina mi odgovara uz automatic. No, C70 mi nekako nije sjeo. I ovaj V70R koji pokusavam kupit mi nije bas idealna kombinacija. Nemam osjecaj kontrole nad autom u mjeri u kojoj bi imao sa rucnim (i gubi mi se zadovoljstvo u voznji). Mooooozda da je geartronic...

No, ovo o cemu mi pricamo je skroz subjektivne prirode, kaj ne? ;) Nekome bi vjerojatno R automatic bio savrsena kombinacija.
Na vrh
Tomaz40
20 dec 2006, 09:42
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984
grimreaper je napisal(a): ...


No, ovo o cemu mi pricamo je skroz subjektivne prirode, kaj ne? ;) Nekome bi vjerojatno R automatic bio savrsena kombinacija.


Ja avtomatik vs. ročni in tudi bencin vs. dizel je popolnoma subjektivna odločitev. Nekomu paše eno, drugemu drugo.

Sem pa bil prepričan, da so R samo ročni. Pred kakim mesecem ali pol meseca sem gledal na mobile.de in so bili vsi S60 R izključno ročni.
Da bi imel enkrat S60R aut. Grem vsako nedeljo k maši.
Na vrh
Tomaz40
20 dec 2006, 09:52
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984
Grim: Nekdo na forumu mi je poslal ZS, če te spet napadam!

NE NE NE!

Avtomatik vs. ročni je popolnoma subjektivna odločitev in ni bil napad nate. Stavek kako lahko tako govoriš je 100% zafrkancija.
Na vrh
grimreaper
20 dec 2006, 09:55
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Nemam pojma ko ti je to poslao, ali ja tvoj post uopce nisam shvatio kao napad. Ne znam zasto bi?
Na vrh
grimreaper
20 dec 2006, 09:57
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Tomaz40 je napisal(a): ...


Sem pa bil prepričan, da so R samo ročni. Pred kakim mesecem ali pol meseca sem gledal na mobile.de in so bili vsi S60 R izključno ročni.
Da bi imel enkrat S60R aut. Grem vsako nedeljo k maši.


Ako se dobro sjecam, na volvospeed forumu sam procitao da je V70 R 98-00 isao iskljucivo kao automatic. Za nove mislim da nije to pravilo, iako je najpopularniji.
Na vrh
Tomaz40
20 dec 2006, 10:02
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984
grimreaper je napisal(a): ...

Tomaz40 je napisal(a): ...


Sem pa bil prepričan, da so R samo ročni. Pred kakim mesecem ali pol meseca sem gledal na mobile.de in so bili vsi S60 R izključno ročni.
Da bi imel enkrat S60R aut. Grem vsako nedeljo k maši.


Ako se dobro sjecam, na volvospeed forumu sam procitao da je V70 R 98-00 isao iskljucivo kao automatic. Za nove mislim da nije to pravilo, iako je najpopularniji.


Ja saj sem sedaj tudi jaz našel S60 avt. Očitno jih samo takrat ni bilo in sem prehitro sklepal. V glavnem my new dream car.
Na vrh
grimreaper
20 dec 2006, 10:49
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Evo, shefe, otvaram ;)
Na vrh
Hong Kong
20 dec 2006, 17:22
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Ce zdaj govorim o xc90 benciner in dizel je razlika tovarniska iz knjige 3 litre ali nekaj manj.
A nova cena je taksna da je razlika tudi 2,9 SIT.

233,50 SIT 95
230,60 SIT Dizel

Dizel zastrupljuje okolje trikrat bolj kot benciner ceprav benciner vrze nekaj g vec CO2 in ostalih strupov...

Je pa res, da je ze leta in leta LAMBDA sonda na bencinerjih veliko pripomogla temu, da je zmanjsevanje emisije plinov zmansano na minimum ker:

Lambda sonda je del sistema za zmansevanje emisije plinov in porabe goriva.
Senzor meri in belezi delez kisika v izpusnih plinih, ki izhajajo iz motorja in preko elektronskega sistema posilja podatke, ki potem uravnavajo delovanje naprav za brizganje goriva.
Naprava nenehno uravnava razmerje zraka in goriva zaradi doseganja optimalnih pogojev za izgorevanje, hkrati pa, skupaj s katalizatorjem ucinkovito zmansuje emisijo skodljivih izpusnih plinov (ogljikovodika, ogljikovega monoksida in dusikovih oksidov).

Dizel pa ima Bosch pumpo in dizno direktno in hasta la vista v okolje , no baje so dali kot novo foro filter delcev... :tongue: (ci) a nic ne pomaga ce se kadi ko stara lokomotiva. (st) (st) (st) (au)

Benciner je zakon. ;) (R) (au)

[ Uredi 20 dec 2006, 17:29 ]
Na vrh
tomazKK
20 dec 2006, 18:54
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
Branko, skupni vod, ne več Bosch pumpa...
Ravno z natančnejšim vbrizgom (elektromagnetni ventili na šobah) in višjim ter stalnim tlakom so diesli zelo pridobili na manjši emisiji + filtri trdnih delcev. In evolucija se nadaljuje. Ne brkat dizle izpred 10 let. Takratni so imeli en vbrizg na 4takte, zdajšnji z e-m ventilom vbrizgne tudi do 9-krat. To vse pripomore k boljšemu izgorevanju. Pa imaš tu še Egr-ventil (exhaust-gas recirculation valve)... Ni pa tud zanemarljivo, da ima diesl boljši izkoristek goriva kot bencinar. Saje pa... ...bodo s časom tud to rešli do konca. Moram pa še mal pobrskat kakšne emisije ima kej bio-diesel (6) ... ...sam to je že skor OT.
Konc koncev pa vsakmu svoje. Moje razloge je Tomaz40 lepo opisal s primerjavo očetovga BMW-ja in njegovga V40... :tongue: ;)
Na vrh
Hong Kong
20 dec 2006, 19:24
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
No pa se eden podatek zelo pomemben in to samo od tovarne Volvo.

V letu 2005 je Volvo prodal na 5 vecjih trgih

292.864 bencinerjev in 148.600 dizlov

No comment please. :tongue:
Na vrh
tomazKK
20 dec 2006, 19:30
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
Nič presenetljivga.
Volvo ni VW. ;)
Na vrh
grimreaper
20 dec 2006, 19:43
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Hong Kong je napisal(a): ...

No pa se eden podatek zelo pomemben in to samo od tovarne Volvo.

V letu 2005 je Volvo prodal na 5 vecjih trgih

292.864 bencinerjev in 148.600 dizlov

No comment please. :tongue:



Potpuno irelevantan podatak. Volvo najveci dio prodaje ima u USA, a ko tamo kupuje dizel? A i nemoj zanemarit cinjenicu da Volvo ima poprilicnu ponudu benzinskih motora, a bez dileme su preslabi u ponudi dizela.
Na vrh
Damijan
21 dec 2006, 07:00
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
V eni od letošnjih revij Življenje in Tehnika.

Končni sklep, da je diesel huda obremenitev za okolje. Za doseganje novih eko norm imajo zdaj še en rezervoar za razredčeno "Svinjsko scalino", bolj znano kot Add-Blue!

Le-to vbrizgavajo v izpuh, kar hladi izpušne pline. Zaradi extremno visokih temp. izpušnih plinov molekule razpadajo in nastajajo nevarni plini. Z dodatnim vbrizgavanjem Add-Blue-ja pa se samo poveča izpust CO2, H2O in amonijaka.

Zanimivo (meni) branje in kako so se zadev lotile posamezne avtomobilske firme.
Na vrh
Hong Kong
21 dec 2006, 21:06
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
No pa da povem novicko:
Odlocil sem se, da kupim v zacetku leta 2007 se C30 in sem resno premisljeval, da bi imel drug avto v hisi in to dizel...kljub testni voznji vseh Volvo dizlov od S40 do S80 in XC90 in C30 dizel se nisem odlocil in bom vzel bencinerja.
Ne glih T5 ker ne rabim dva enaka motorja ki pijeta a nekaj manjsega sam da ima Volvo motor ne pa Fordova jajca.
(a) Lahko noc.

[ Uredi 21 dec 2006, 21:07 ]
Na vrh
grimreaper
21 dec 2006, 21:17
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Hong Kong je napisal(a): ...


Ne glih T5 ker ne rabim dva enaka motorja ki pijeta a nekaj manjsega sam da ima Volvo motor ne pa Fordova jajca.



Kaj tocno fali Fordovim masinama? 1.8 i 2.0 su odlicne masine, i nema razloga da ih se izbjegava. Po nekim mjerenjima S40 2.0 ide bolje od 2.4 140, a pritom i manje trosi. No, ostaje cinjenica da zvuk 5 cilindara ipak nece nikad dostic ;)
Na vrh
tomazKK
21 dec 2006, 22:46
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
Damijan je napisal(a): ...

V eni od letošnjih revij Življenje in Tehnika.

Končni sklep, da je diesel huda obremenitev za okolje. Za doseganje novih eko norm imajo zdaj še en rezervoar za razredčeno "Svinjsko scalino", bolj znano kot Add-Blue!

Le-to vbrizgavajo v izpuh, kar hladi izpušne pline. Zaradi extremno visokih temp. izpušnih plinov molekule razpadajo in nastajajo nevarni plini. Z dodatnim vbrizgavanjem Add-Blue-ja pa se samo poveča izpust CO2, H2O in amonijaka.

Zanimivo (meni) branje in kako so se zadev lotile posamezne avtomobilske firme.

Če se ne motim je to Mercedesova fora... ...in kako so oni mislili s tem vstopiti na Californijski trg, kjer so dizli zarad emisij prepovedani (oz. ne dosegajo njihovih visokih norm)??? (?)
Nč jasn... :ugly:
Na vrh
Damijan
22 dec 2006, 07:13
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Ne, ni mercedesova fora. Kar istočasno bijejo boj VOLVO, SCANIA, MAN, DAF,...

Nekateri gredo v smeri uporabe Add-Blue, dodatni rezervoar in zaenkrat še težave s črpalkami po svetu, ki nimajo tekočine za dotakanje.
Drugi pa razvijajo v smeri z EGR ventilom (ventili).
Na vrh
Hong Kong
22 dec 2006, 08:07
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Dragi moji forumasi dizel bo zgodovina v roku 5 let ali manj.
Zakaj? Ne glede na naftno mafijo po svetu Bi-fuel in ostala
alternativna goriva se tako sirijo da boli glava.
Plin poznam od lta 1984 dalje ko sem kupil Bmw 315 a ga je Petrolova
druscina prepovedovala skupaj z politicnimi komunisti leta in leta
saj Petrol ni imel interesa.
Zdaj pa so stvari drugacne.Evropa je tukaj.Konkurenca in plin se
siri na veliko.Tudi Volvo ze leta vgrajuje plin in se ostale sisteme ki
ne skodijo okolju in so cenejsi.
Bi-fuel varianta se naveliko prodaja na Svedskem in Nemciji.Tudi ta novi C30
lahko kupis Bi-fuel tako, da ceprav je trenutno narejen samo za Svedski trg jaz bi narocil enega s plinsko instalacijo original tovarnisko seveda.
In odlocitev je padla kakrsen koli model Volvo BI-fuel v letu 2007. YES!!! :ip:
Pa ne za mene za bejbo, jaz itak gas do daske.Hebes svabski dizel.
Tako kot je napisal S60R OR, ko imam se vozim ko nimam sedim doma. ;) (y)

http://www.volvocars.com/corporation/environment/Alternativefuels/VolvoBi-Fuel.htm

[ Uredi 22 dec 2006, 08:12 ]
Na vrh
c70
22 dec 2006, 08:17
Član #3
Prijavljen dne: 11 nov 2006, 22:18
Objav: 1247
Eh naslednji moj avto bo itak bencinar... tale diesel se tako počas ogreje... :disgust:
Na vrh
grimreaper
22 dec 2006, 08:19
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Hong Kong je napisal(a): ...

Dragi moji forumasi dizel bo zgodovina v roku 5 let ali manj.



Oklada? ;)
Na vrh
Hong Kong
22 dec 2006, 09:42
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Enako je bilo pred parimi leti z ISDN.Zgodovina in zastarela tehnologija.
VDSL uporabljam ze eno leto in trikrat ceneje kot ISDN.
Na vrh
Hong Kong
22 dec 2006, 15:37
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Nic hudega ce nisem odgovoril Grimu itak ce jaz napisem belo on napise crno.hahahaha salim se samo ti uzivaj. :tongue:
Na vrh
tomazKK
22 dec 2006, 17:10
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
grimreaper je napisal(a): ...

Hong Kong je napisal(a): ...

Dragi moji forumasi dizel bo zgodovina v roku 5 let ali manj.



Oklada? ;)

Let me spice things up a bit. (6)
http://www.mrsharkey.com/lpg.htm
muhahahahahaha (6) :-d (6)
Na vrh
rdomin
22 dec 2006, 18:20
Član #125
Prijavljen dne: 13 dec 2006, 02:24
Objav: 6
Mogoce sem zgresil in je ze kje napisano, zmagovalec 24 urne dirke v Le Mans je bil diesel. Torej trenutna tehnologija omogoca vsaj enakovredne performace obeh motorjev.
Sam sicer vozim diesel V40, vsekakor pa bi rajse od tega vozil kaksen hibrid na etanol (najcistejsa tehnologja, pa se kmetje bi imli kaj od tega). Npr. ena dobra baterija (pa ne tista, ki jo proizvaja Sony) pomaga motorju na notranje izgorevanje, ki se vrti pri optimalnih obratih, glede na porabo. Ce je potreba po moci vecja kot lahko da motor potem pomaga baterija, vecji del casa pa tako vozimo pod optimalnimi pogoji in takrat bi se lahko baterija polnila, ravno tako tudi pri zaviranju. Nekaj podobnega naj bi bil Toyotin hibrid, vendar je na bencin in delovanje motorja ni omojeno na optimalno stevilo vrtljajev.

Strinjam pa se z Brankom, da bo diesel v nekaj letih pozaba, vendar skupaj z bencin masino, ker bo tako ali tako enrat zmanjkalo nafte.
Na vrh
Pojdi na stran  1 2 [3] 4 5 6 7 8 9

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 78, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5976
najnovejši član: Juliovioky
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete