Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Avtomobilizem
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

[Anketa] Diesel VS Bencin

Pojdi na stran  1 [2] 3 4 5 6 7 8 9
Avtor objava
Hong Kong
18 dec 2006, 17:48
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
No da dodam podatke kateri vas zanimajo.
Vsi dizli cez 2000 kubikov od Volva ce jih tiscis na
avtocesti kurijo cez 14 litrov in ne nakladajte, da se je
on vozil 200 km na uro in da je kuril samo 9 litrov.
Pa se povprecno.Meni tudi kaze da mi kuri samo 8 litrov
ce hoces povprecno tudi ce grem 200km na uro.
Resetirati je treba racunalnik in samo na ravnem cestiscu
lahko dobis povprecno pa se ta nikoli ni to kar napise.

Ce jaz peljem tocno 200 km na uro XC90 mi kuri 16,8 l POVPRECNO.
Ce ga tiscim da to ni povprecje pa kuri 22 litrov in vec zato prosim,
da se vzdrzite o tej povprecni porabi na 200km na uro.
Dizel S80 D5 novi model na 200km na uro je kuril 19,4 litra.
Vse te steevilke so nerealne in nikoli tocne ker je ta mereilec narejen
samo za okvirni pregled porabe in nikoli ni tocen.
Sem vam ze slikal na 80 km na uro da mi kuri manj kot dizelas 6,4 l
lepe voznje od Kamnika do Ljubljane.In lastnik XC90 dizel ni mogel verjeti
saj se je z menoj peljal in videl kolikokrat smo resetirali porabo in vzeli od treh resetiranjih povprecje.

Dizel ima veliko vec tezav in okvar kot benciner da o placilih servisa ne govorimo.
V 6 mesecih sem naredil 33.000 km z uzitkom v voznji po celi Evropi in Balkanu.Nocem niti racunati ker nikoli nisem koliko je to dizla koliko bencina.
Ceprav so mi dajali razlicne dizle ko sem imel svoje avte na servisih, zal dizel nikoli ne bo imel tisto kar ima benciner v nujnih primerih pa da se se ne vem koliko razvija a se zal ne bo.
Moj motor ima dvojno variabilno-konstantno odpiranje ventilov-dva motorja v enem-mal gasa mal se premakne ventil-manj pokuri-vec gasa vec se odpre in vec kuri a tudi gre ko avion.
Zdaj po 6 mesecih voznje vam povem, da bi samo zaradi teze moj avto bil se boljsi ce bi imel recimo od oka se kaksnih 30-40 konjev vec.
Na vrh
Hong Kong
18 dec 2006, 17:53
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Pa se nekaj. Videl sem pri znancu avto mehaniku Audi turbo dizel spredaj brez maske ker je bil pod vodo in so ga demontirali.Nov par mesecev star avto.
Tako zakompliciranega sistema cevi, pa vsega na sprednjem delu motorja in potem toliko tehnologije na samem motorju je tako zakomplicirano pri Audiju, da ko ti kaj crkne bog ne daj saj je poopravilo takoj nekaj milijonov je rekel serviser.Poglej Volvo dizel motor, komapaktno narejen, enostavno in efikasno.
Audi je imel da si prisel do motorja za skinuti brez lazi skoraj 30 ali vec delov, cevk itn...jajca prekomplicirana.BOm najdel sliko ne boste verjeli.
In kaj placujemo Nemcem? Pocitinice na Tajskem.

Volvo motor


in potem Audi diesel motor spodaj. :tongue:


[ Uredi 18 dec 2006, 18:15 ]
Na vrh
tomazKK
18 dec 2006, 18:35
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
Blaž je napisal(a): ...

AljAž je napisal(a): ...

No potem sklepam da sem jaz zadrogiran dizelaš.


Sva že dva! ;) (y)



Ne, ne... ...trije.

Js mam in bom imel dizla zarad užitka... ...težko razložt... ...pač uživam, ker vleče z malo obrati... ...skratka traktor.
Pa tud, če bi isto žrl kot bencinar... :-p
Na vrh
AljAž
18 dec 2006, 18:41
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Hong Kong je napisal(a): ...

No da dodam podatke kateri vas zanimajo.
Vsi dizli cez 2000 kubikov od Volva ce jih tiscis na
avtocesti kurijo cez 14 litrov in ne nakladajte, da se je
on vozil 200 km na uro in da je kuril samo 9 litrov.
Pa se povprecno.Meni tudi kaze da mi kuri samo 8 litrov
ce hoces povprecno tudi ce grem 200km na uro.
Resetirati je treba racunalnik in samo na ravnem cestiscu
lahko dobis povprecno pa se ta nikoli ni to kar napise.

Ce jaz peljem tocno 200 km na uro XC90 mi kuri 16,8 l POVPRECNO.
Ce ga tiscim da to ni povprecje pa kuri 22 litrov in vec zato prosim,
da se vzdrzite o tej povprecni porabi na 200km na uro.
Dizel S80 D5 novi model na 200km na uro je kuril 19,4 litra.
Vse te steevilke so nerealne in nikoli tocne ker je ta mereilec narejen
samo za okvirni pregled porabe in nikoli ni tocen.
Sem vam ze slikal na 80 km na uro da mi kuri manj kot dizelas 6,4 l
lepe voznje od Kamnika do Ljubljane.In lastnik XC90 dizel ni mogel verjeti
saj se je z menoj peljal in videl kolikokrat smo resetirali porabo in vzeli od treh resetiranjih povprecje.



Ker se Branko ne da in ne da glede porabe (ki pa tako in tako bojda ni pomembna) bom nekaj dodal.
Moj stari je vozil Safrana 2.5 mislim da 124KW, mašina je bila Volvotova(5valjev). Ker ne verjame računalniku in tako je tudi prav, računa porabo na tank in gibala se je v mejah od 8,5 in 9,5 l/100km.
Naslednji avto je bil ta s80 D5, ki ga je vozil na istih poteh in seveda na isti način kot Safrana. Motor isto cca 2,5l prostornine, 5 valjev, 120KW. Poraba med 5,5 in 6,5 l/100km.
Jaz ga z mojim načinom vožnje ne spravim pod 6, Safrana pa nisem mogel pod 10. Tako je bilo in pika.
Podatke sem dal, če si kdo hoče kaj računat, saj sta avta in motorja primerljiva (ravnotako glede leta proizvodnje).

Meni je pa itak dizla lepše pelat.
Na vrh
Bosti
18 dec 2006, 19:02
Član #86
Prijavljen dne: 21 nov 2006, 22:20
Objav: 9
Glasujem za dizla.
Moja prejšnja avta sta bila S40 T4 in R19 16V, oba poskočna, da je bilo veselje, vendar sem nekako ugotovil, da sem začel postajati bolj umirjen voznik in mi zaradi tega bolj ustreza dizel - čeprav tudi S60 D5 ni ravno pohleven.
Na vrh
noj
18 dec 2006, 19:47
Član #46
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01
Lokacija: Arja Vas
Objav: 855
Da še js povem moj pogled na diesel in bencin! Glede useh primerjav bom povedal tole: zelo odvisno je katere avtomobile primerajmo! Če primerjamo xc90 d5 z 185km in 2.5t z 210km v porabi praktično ni razlike, oz. bi verjel Brankotu da njegovi pije manj(glede na to da praktično vozim skoraj usak dan xc90 d5 kakšne stranke in računalniki kažejo porabo nekje med 11-13l povprečno)! In zakaj nej bi temu tako bilo? Zato ker je avto zelo težek, hkrati ima relativno velik zračni upor in je 185km diesel skoraj da preslabotna mašina, oz. se veliko bolj matra 'premaknit' avto kot 2.5t! Drugače je pri kakem v40, kjer je res razlika med porabo kakšna 2 litra...U prid dieselu! Potem so tukaj pospeški oz. občutki v vožnji. Diesel ima v primerjavi z enako močnim bencincem več navora, in ti med 2-4 tisoč obratov veliko bolje vleče, ampak to je pa tudi to! Moji občutki pri vožnji dizla so, da ko imam občutek, da je avto začel 'vlečt', in postanem veseu, mi ostane samo prestavljanje v višjo prestavo, ker je takrat veselja že konec! Potem zvok bencinarja je za moja ušesa svetlobna leta boljši! Tudi pri kajenju in smrdenju je isto... Zato mislim, da je bencin še vedno zakon! Če želiš 'šparat' kupi bencin, in daj notri napeljavo za plin! Vozil se boš ceneje, kot s primerljivo močnim dieselom, in še vedno boš imeu avto, ki ne bo use črno za njim, ne bo občutno bolj smrdel... Cena bencinarja proti dieselu je še vedno manjša, zato ostanek vložiš v plin in si na boljšem! ;) To je moje skromno mnenje! :tongue:
Na vrh
grimreaper
18 dec 2006, 19:51
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Ne znam cemu debata o potrosnji dizela. Ukoliko ne govorimo o nekim ekstremima voznje, dizel u pravilu trosi manje i to je cista fizika. Ne zelim nikog uvrijedit, ali mi tvrdnje o ogromnoj potrosnji Volvovih dizela stvarno ne drze vodu.

S60R, mora da si gadno stiskao D5icu kad je tolika potrosnja. Ali, nije to nista cudno. Ja sam resetirao BC na ocevom S80 2.4 140 i dok sam nasao parking u blizini kuce, prosjek se zaustavio na 25L. Bez da sam prelazio 3000rpm i stiskao gas do poda. Imao sam ovog ljeta priliku skoro cijeli dan vozit V70 D5. Prosjek je bio ravno 7.5L, a skoro pola od kilometraze je napravljeno u jako brzom ritmu.

Ako potrosnju stavimo u drugi plan, i ja dajem prednost benzincima. Zbog zvuka, linearnog nacina rada, a svakako i zbog navike. Koliko je meni cudno vozit dizela, toliko je mom frendu koji cijeli zivot vozi dizele cudno vozit moj auto.
Na vrh
AljAž
18 dec 2006, 19:52
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Če bi imeli kaj več BČ s plinom....(kot je to na Hrvaškem).
Na vrh
Plesko
18 dec 2006, 19:54
Član #15
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53
Objav: 937
Bencin dobi glas, predvsem zaradi kratkih relacij ki jih delamo doma, pa dizli še zdej niso tolk kultivirani no vsaj ne tok.
Na vrh
noj
18 dec 2006, 19:57
Član #46
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01
Lokacija: Arja Vas
Objav: 855
Aja, pa še rad bi dodal, da diesel ni za mestno vožnjo, ni dobro za mašino! To vam bo usak mehanik povedu! ;) :tongue:
Na vrh
grimreaper
18 dec 2006, 20:34
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
noj je napisal(a): ...

Aja, pa še rad bi dodal, da diesel ni za mestno vožnjo, ni dobro za mašino! To vam bo usak mehanik povedu! ;) :tongue:


Ovo drzi. Plus novi dizeli sa filterom cadje ne vole kratke voznje nikako.
Na vrh
S60R-Ocean Race
18 dec 2006, 20:45
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Bravo Noj in Grim! Pol si pa folk misli kak je cool ko jim diesel po mestu kuri 7L. Pa kak poceni se vozijo a so ga v osnovi plačali 500 jurjev ali pa še več kot bencinarja. Če delaš letno več kot 50 tisoč kilometrov se splača Diesel ja. Jaz delam letno nekaj manj pa še vedno....Bencin. Pa moj 1.8, 122konjev ni nevem kaj pa ga ne menjam za S40 Diesel. Razen za novega S40 D5 samo če bi kupoval bi vzel T5 AWD. Isto je z S80. S80 D5 me je res prepričal fajn potegne pa niti ne zmanjka mu tako hitro da bi moral prestavit ampak če bi kupoval bi vzel 2.5T ali pa V8 - ki ga ne rabim ker ta motor je brutalen, sem ga peljal.
Na vrh
RollingStone
19 dec 2006, 01:06
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
S60R: če računalnik resetiraš, ti nekaj časa kaže tako rekoč trenutno porabo, tako, da ni čudno, da ti je kazal 27 litrov. Bencinec ko ga resetiraš kaže 40. Drugače je res, da dizel načeloma pokuri manj kot bencinar. Pri dizlu mi je všeč tudi navor v nizkih vrtljajih. Ampak turbo bencinec te ne prikrajša za ta navor, le da je dosegljiv nekaj obratov višje. Res je tudi, da so turbo bencinarji zelo priročni, tudi kar se tiče varnosti (vsaj pri prehitevanju).
Kakorkoli, turbo bencinec je zakon, tako ali drugače. Sicer je res, da se naprimer v70 d5 ne bi branil, ampak prej bi gledal za R-om ali T5, šele nato za dizlom.

Kar se tiče šparovne navade: v mojih volvih sem imel potovalni računalnik, pa sem ga največkrat imel nastavljenega, da je kazal zunanjo temperaturo. No, tudi porabo sem sem ter tja pogledal, ampak sem vozil tako, da bi lahko kvečjemu primerjal, kdaj je najvišja. Tako, da mi je bilo vseeno, koliko avto pokuri.

Sicer pa - vw tdi naprimer na relacije pokuri (ob priganjanju) 8 litrov. Moja 460 je na itso progo (ob še večjem priganjanju pokurila 10. S tem, da sem se v 460 peljal lepše kot v vw, brez problema prehiteval,.... Nekako je tako, da kljub 2 litrom večje porabe še vedno pridobiš veliko. Pa še smejejo se ti ne, ker se za tabo ne kadi črno.
Na vrh
Hong Kong
19 dec 2006, 08:10
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Glede obratov nimas prav.
Moj 2.5T ima od 1500 obratov naprej kompletno moc navora.
Kateri dizel to ima?

This five-cylinder engine uses a light pressure turbocharger to generate 210 hp, getting the big 4x4 to 60mph in a brisk 9.3 seconds.

The torque figure of 320Nm is available from as low as 1500rpm, giving this powerplant almost diesel-like low end flexibility.

Druga stvar je glede zmanjsane porabe:
Ceprav ima 4 x 4 je prenos moci na sprednjih kolesih v normalni voznji in je adaptiven ter takoj menja avtomaticno ce zacutijo senzorji da si dal gas ali da je cesta spremenila oprijem itn...in ce avto poganja spredaj 90% konstantno in ne na vsa 4 kolesa spara veliko vec.
A "lock-up" feature reduces engine speed and help saves fuel.
Five-speed transmission: gears 3, 4, and 5


p.s. ko sem se odlocal kaj bom kupil so me vsi prepricevali za dizla ker veliko km naredim a sem rekel NE.Vozil sem XC90 dizel in na nekaj pozabljate:
Avto ceprav ga vecina vozi sama moras napolniti se 4 potnike in nekaj prtljage in potem iti na test voznjo.
Dizel XC90 sploh ni mogel uz hrib ko sem bil natovorjen in se je matral ko stara gara.Kadil je crni dim kot da sem zazgal v Bronxu sod od nafte.
Res je da tudi moj benciner nima taksno fleksibilnost ko je bil natovorjen z 4 potniki in prtljago a je bil vseeno bolj okreten in ni se drl ko dizel uz hrib.
Dizel se je drl tudi niz hrib.


[ Uredi 19 dec 2006, 08:32 ]
Na vrh
S60R-Ocean Race
19 dec 2006, 11:11
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Branko sej veš ko sva šla na švedsko sva imela več kot 500kg tovora s seboj. 50L vina, 10vezov piva....tralala.....za strica in avto šel komot v hrib in prehitevala sva normalno. Pa še 215km/h sva šla 8-|

[ Uredi 19 dec 2006, 11:11 ]
Na vrh
grimreaper
19 dec 2006, 11:23
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Hong Kong je napisal(a): ...


p.s. ko sem se odlocal kaj bom kupil so me vsi prepricevali za dizla ker veliko km naredim a sem rekel NE.Vozil sem XC90 dizel in na nekaj pozabljate:
Avto ceprav ga vecina vozi sama moras napolniti se 4 potnike in nekaj prtljage in potem iti na test voznjo.
Dizel XC90 sploh ni mogel uz hrib ko sem bil natovorjen in se je matral ko stara gara.Kadil je crni dim kot da sem zazgal v Bronxu sod od nafte.
Res je da tudi moj benciner nima taksno fleksibilnost ko je bil natovorjen z 4 potniki in prtljago a je bil vseeno bolj okreten in ni se drl ko dizel uz hrib.
Dizel se je drl tudi niz hrib.



Opet dolazimo do cinjenice da je pristup odabiru motora svakog auta jako individualan. Neko isto tako moze rec da mu XC90 2.5T trosi vise od T6 jer on vozi uvjek 5 osoba sa sobom, i nikad ne vozi ispod 220km/h. Dakle, sve ovisi o vozacu, njegovim potrebama i jos dosta stvari.
Na vrh
grimreaper
19 dec 2006, 11:27
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

Bravo Noj in Grim! Pol si pa folk misli kak je cool ko jim diesel po mestu kuri 7L. Pa kak poceni se vozijo a so ga v osnovi plačali 500 jurjev ali pa še več kot bencinarja. Če delaš letno več kot 50 tisoč kilometrov se splača Diesel ja.


Ne znam kako je kod vas, ali kod nas je razlika u cijeni izmedju dizela i benzinca sve manja. Stovise, sve su cesce akcije gdje se dizel dobija po cijeni benzinca. Zadnja je bila za Mazdu 6. Ja ne radim puno km godisnje, ali radje vozim 120KS sa >300Nm nego 120KS sa <200Nm. Ja vise ni ne koristim argument potrosnje za dizele, jer je benzin + LPG najjeftinija opcija. No, i dalje ostajem kod toga da je nezahvalno usporedjivat jedne i druge, jer je jako puno detalja ovdje u pitanju o kojima nije bilo rijeci. Eto, meni je drazi benzinac, ali mi je isto tako D5 u V70ki ostao u jako lijepom sjecanju.
Na vrh
JG
19 dec 2006, 11:33
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
Moj glas gre dieslu
Na vrh
Blaž
19 dec 2006, 13:10
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283
Kot zanimivost!
Danes ponoči se je zgodilo naslednje:

Dizelsko gorivo se je pocenilo za 1,10 tolarja na 224,90 tolarja za liter, bencin pa se je podražil. Cena za liter 95-oktanskega bencina se je zvišala za 50 stotinov na 232,80 tolarja, 98-oktanskega bencina pa za 40 stotinov na 235,40 tolarja.

Na vrh
AljAž
19 dec 2006, 18:05
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Tako tako! Mi na vsak dinar gledamo. hahaha
Na vrh
S60R-Ocean Race
19 dec 2006, 18:13
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Pa še malo glede pospeškov. Volvo C30 od 0-100km/h

D5 ( aut ) 180konjev: 8,4s
2.4i ( aut ) 170 konjev : 8,1s

Glede na 10konjev več...in navora 110nm več....in turbo polnilnik...bi ga moral dizel raztrgati ampak ravno to je napaka....DIESEL....

[ Uredi 19 dec 2006, 18:14 ]
Na vrh
volvo5er
19 dec 2006, 18:23
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

D5 ( aut ) 180konjev: 8,4s
2.4i ( aut ) 170 konjev : 8,1s


A niso to podatki za ročni menjalnik
Na vrh
grimreaper
19 dec 2006, 18:48
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

Pa še malo glede pospeškov. Volvo C30 od 0-100km/h

D5 ( aut ) 180konjev: 8,4s
2.4i ( aut ) 170 konjev : 8,1s

Glede na 10konjev več...in navora 110nm več....in turbo polnilnik...bi ga moral dizel raztrgati ampak ravno to je napaka....DIESEL....


Zaboravljas na cinjenicu da diesel ima manji radni raspon. No, stavi podatke o medjuubrzanjima, pa ces vidit kako D5 doslovno pojede 2.4i.
Na vrh
Tomaz40
19 dec 2006, 19:16
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984
grimreaper je napisal(a): ...

S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

Pa še malo glede pospeškov. Volvo C30 od 0-100km/h

D5 ( aut ) 180konjev: 8,4s
2.4i ( aut ) 170 konjev : 8,1s

Glede na 10konjev več...in navora 110nm več....in turbo polnilnik...bi ga moral dizel raztrgati ampak ravno to je napaka....DIESEL....


Zaboravljas na cinjenicu da diesel ima manji radni raspon. No, stavi podatke o medjuubrzanjima, pa ces vidit kako D5 doslovno pojede 2.4i.


Točno tako! Dizel ni za pospeške, saj to ni eksploziven motor. Probaj pospešit od 80-120 v 5.prestavi pa boš videl kaj pomeni navor!!

Ali pa za avto priklopi prikolico in nanjo naloži kakih 400 kilogramov tovora in pospešuj kakor ti je volja. Bencinar ostane DALEČ zadaj. In to je zaradi ... NAVORA, ki ga ima DIZEL.

Moj oče ima dizla BMW 318dT s 115 konji in jest imam mojega bencinarja V40 s 115 konji. Primerjava: Na mojega dodatna teža zelo vpliva, ker se pozna že 80 kilski sopotnik, medtem ko se to pri očetovem ne pozna. Pri njegovem se dosti manj prestavlja, klanec ki ga moj težko zmore s 3. prestavo, ga njegov brez težav s 4., pa če bi bil klanec daljši bi brez težav prestavil v 5.prestavo (dvomim pa da bi se lahko v 5. peljal na vrh).
Glede pospeškov 0-100 pa: BMW 11,5 in Volvo 10,6.
Na vrh
Hong Kong
19 dec 2006, 20:48
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Pred parimi dnevi sem vozil S40 T5 in na 180 km na uro
sem dal full gas in je potegnil ko zmaj, ko hudic in si cutil pospesevanje
in moc da je na tej hitrosti potegnil ko konjska ergela.Nikoli ne bo katerikoli dizel potegnil tako in na tej hitrosti.(ci) :tongue:
Lahko noc in (ci)

[ Uredi 20 dec 2006, 06:40 ]
Na vrh
AljAž
19 dec 2006, 22:06
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Kaj ste živčni hehehe
Glede pospeševanja pa tokle: Jaz ne dragam in pospeške rabim ko prehitim kamion ali avto od recimo 80 do 110km/h v peti brzini mi noben primerljiv bencinar ne pride blizu, ne da šalta v tretjo. In to mi je všeč. Ne rabim da vleče ko Osovnikar na 100m:) Ali pa da pridem od 180 do 220 "v šusu." Zato se mi zdi dizel boljša izbira.

Meni dizel (y)
Brankotu bencin (y)

hehehe

[ Uredi 19 dec 2006, 22:09 ]
Na vrh
grimreaper
19 dec 2006, 22:30
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Hong Kong je napisal(a): ...

No zdaj pa dovolj.
Pred parimi dnevi sem vozil S40 T5 in na 180 km na uro
sem dal full gas in je potegnil ko zmaj, ko hudic in si cutil pospesevanje
in moc da je na tej hitrosti potegnil ko konjska ergela.Klinc bo katerikoli dizel
potegnil tako in na tej hitrosti.


Branko, brkas kruske i jabuke. Steta sto nisi za usporedbu uzeo S60R.
Na vrh
S60R-Ocean Race
19 dec 2006, 22:32
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
In smo spet tukaj. Nimaš pa takšnih pospeškov kot če bencinar šalta dol in niti ni fora bencinarja mučit ga pod nizkimi vrtljaji ampak vrteti. Bilokakšen avtomatik če ga boš tiščal ti bo pa menjal navzdol tudi če je dizel. In v S80 pa hudičevo paše avtomatika že za bencinarje da dizelašev ne omenjam ker menjuje optimalno. Moj naslednji Volvo bo avtomatik 101%. Si ne znam predstavljati lepo limuzino S80 pa sklopka in prestavna ročica...brrr.... :ugly:
Mu niti ne paše...
Na vrh
AljAž
19 dec 2006, 22:38
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
a čmo še eno temo narest avtomatik/ročni m. ? Jz pa avtomatiku ne zaupam na celi črti, ah....
Na vrh
S60R-Ocean Race
19 dec 2006, 22:58
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Lahko ja hehe :tongue:
Na vrh
grimreaper
19 dec 2006, 22:59
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

In smo spet tukaj. Nimaš pa takšnih pospeškov kot če bencinar šalta dol in niti ni fora bencinarja mučit ga pod nizkimi vrtljaji ampak vrteti. Bilokakšen avtomatik če ga boš tiščal ti bo pa menjal navzdol tudi če je dizel.



Nije sve tako crno-bijelo...
Zakaj mi se cini da mozemo ovako beskonacno? hehe
Ajmo slozit jedan kompromis - koliko ljudi toliko cudi. Mojem stilu voznje bi dizel idealno odgovarao jer 95% moje voznje je ispod 3500 okretaja. Netko drugi voli tjerat auto u visoke okretaje, i zato mu dizel ne odgovara.

S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

In v S80 pa hudičevo paše avtomatika že za bencinarje da dizelašev ne omenjam ker menjuje optimalno. Moj naslednji Volvo bo avtomatik 101%. Si ne znam predstavljati lepo limuzino S80 pa sklopka in prestavna ročica...brrr.... :ugly:
Mu niti ne paše...


Bas si penzioner hahaha. OK, ima automatic svojih cari, i u nekim autima svakako pase. Ali, kad probas T5 sa rucnim mjenjacem, i T5 sa automatskim... Ja o automatici ne bi ni sekunde razmisljao ;)


Na vrh
Pojdi na stran  1 [2] 3 4 5 6 7 8 9

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 46, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5973
najnovejši član: Ubvpwcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete