Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Avtomobilizem
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

[Anketa] Diesel VS Bencin

Pojdi na stran  1 2 3 4 5 [6] 7 8 9
Avtor objava
Tomaz40
29 dec 2006, 11:44
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984
sebaveh je napisal(a): ...

zaj pa jaz vas vprašam: Koliko bencinarjev je sposobnih speljati z mesta v 1. prestavi, brez da se dotakneš gasa? :tongue:


To je pri večini avtomobilov mogoče. Že pri 460 1.7 letnik 91 si lahko speljal brez gasa.


Hong Kong je napisal(a): ...

Koji ce ti klinc navor ce ne gre nikamor?


No pri tej trditvi moraš upoštevat tudi zadnja dva posta od Grima in DJ-a. In sicer to kar si napisal je res, ker je bencinski motor bolj eksploziven, dizel pa malo bolj len. Vendar če pa na avto priklopiš kako bivalno prikolico al v avto naložiš nekaj teže, je bencinar pečen in nima niti najmanjših pogojev proti dizlu.
Na vrh
MKovic
29 dec 2006, 14:03
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
sebaveh je napisal(a): ...

zaj pa jaz vas vprašam: Koliko bencinarjev je sposobnih speljati z mesta v 1. prestavi, brez da se dotakneš gasa? :tongue:


Prav vsi, pri katerih motor nadzira elektronika. Nekaj let nazaj sem stavil, da lahko avto z mesta spelje v peti prestavi v prostem teku. Stavo sem dobil, trpela pa je sklopka. ;)

Ta debata očitno ne vodi k konstruktivnemu koncu. Kot pravi latinski izrek: o okusih ni vredno razpravljati. Nekateri prisegajo na diesle, drugi na bencinarje, moj šef pa na Toyoto Prius. :-)
Na vrh
Hong Kong
29 dec 2006, 16:44
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Tudi jaz sem glih vceraj prebral novicko da bo novi XC60 tudi imel bio etanol gorivo in moj naslednji avto bo sigurno na dvojno gorivo.Zaenkrat novi naj pije in me dobro sluzi.Srecno.

http://www.swedespeed.com/news/publish/Volvo_News/article_978.html

Environmental benefits
“One single renewable fuel will not be able to replace today’s fossil fuels, and the range of alternative fuels will probably be far wider in the future. Many different fuels and technologies are therefore being developed in parallel. Ethanol reduces dependency on fossil fuels and Volvo Cars’ FlexiFuel programme makes a vital contribution to our strategy of environmental sustainability,” concludes Fredrik Arp, President and CEO of Volvo Cars.

Kaj je bila tema na zacetku? :^) Aha dizel is bljak. ;) :tongue: (bah)


[ Uredi 29 dec 2006, 16:48 ]
Na vrh
tomazKK
29 dec 2006, 18:22
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
Kakšen je torej lahko sklep?
Diesel kadi, ma navor, ne gre nikamor = ZELO SLABO.
Bencinar ma manj navora, ne kadi, pa leti ko prasica = ZELO DOBRO, res. Vse kar svet rabi, so avtomobili, ki bodo letel ku svinja. Tko, če že gremo nesmiselno vlečt vsak na svoj konc...

Pa ne primerjat motorje po kubaturi, ampak po KW... ...ker bi tko tud T5 bil nascan in to od motocikla. Predstavlite si, da ima Aprilia V2 s borim litrom prostornine 143KM (pa obstajajo še močnejši), pa nima turbine.

Js mam zelo rad bencinarje, ampak mam rajš (in bolj mi ustreza) dizel, ker ne rabim, da mi vleče več kot do 4500rpm, s tem da se pr bencinarju zame veselje prepozno začne. In ne rabim turirat pa se komurkoli dokazvat.
In nenazadnje še mal pije.
Na vrh
Hong Kong
30 dec 2006, 08:03
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Ne gre za dokazovanje to smo delali ko smo imeli 18 let.
Gre se za varnost predvsem tako kot Volvo pove.Prvo varnost.
Zal me ne boste prepricali, da je pri prehitevanju trubo dizel enak
kot benciner ker nikoli ne bo.
Moje prehitevanje zadnjih 25 Let za volanom dokazuje, da v stiski edino varnost ti lahko ponudi benciner.Na 160km na uro sem dodal gas in
me je potegnil iz neprimerne situacije.

Dizel je za ljudi ki vozijo pocasi, umirjeno. Jaz imam raje energicno voznjo, ne recem, da ne vozim tudi pocasi in lepo...Najboljsi primer je bil pred mesecem dni na Svedsko...zmenila sva se strogo po pravilih 120-140 km na uro obcasno smo ga mal ocistili saj na 210 in naredil sem z enim taknom 630 km cisto do rezerve in na rezervi se 45 km.
Moram povedati, da cesta ni ravna po Avstriji, Nemciji...sami hribcki...
Tank ima 80 litrov dragi moji in cist izracun kaze 7.87 l/100 km poraba.
Plus da sem imel 500kg robe za gor natovorjene.
Da ne pozabim gor in dol sem tankal 6 krat.tako da podatki drzijo.



[ Uredi 30 dec 2006, 08:10 ]
Na vrh
AljAž
30 dec 2006, 10:23
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Hong Kong je napisal(a): ...

Ne gre za dokazovanje to smo delali ko smo imeli 18 let.
Gre se za varnost predvsem tako kot Volvo pove.Prvo varnost.
Zal me ne boste prepricali, da je pri prehitevanju trubo dizel enak
kot benciner ker nikoli ne bo.
Moje prehitevanje zadnjih 25 Let za volanom dokazuje, da v stiski edino varnost ti lahko ponudi benciner.Na 160km na uro sem dodal gas in
me je potegnil iz neprimerne situacije.

Dizel je za ljudi ki vozijo pocasi, umirjeno. Jaz imam raje energicno voznjo, ne recem, da ne vozim tudi pocasi in lepo...Najboljsi primer je bil pred mesecem dni na Svedsko...zmenila sva se strogo po pravilih 120-140 km na uro obcasno smo ga mal ocistili saj na 210 in naredil sem z enim taknom 630 km cisto do rezerve in na rezervi se 45 km.
Moram povedati, da cesta ni ravna po Avstriji, Nemciji...sami hribcki...
Tank ima 80 litrov dragi moji in cist izracun kaze 7.87 l/100 km poraba.
Plus da sem imel 500kg robe za gor natovorjene.
Da ne pozabim gor in dol sem tankal 6 krat.tako da podatki drzijo.



Ou my God! Ou my God!

Kje si ti dobu 7,87l meni ni jasno. Ali recimo da je lapsus, ali pa ne znaš matematike, ki jo učijo še daleč predno si star 18 let. Ni VSEENO kaj je nad in pod ulomkovo črto! Pri naslednjih izračunih bodi pozoren na zapis enot (km/L, L/km...)

Let me clearify:
Ti si delil 630km z 80L =7,875km/L Torej km/L --> 7,875kilometra z 1 litrom bencina. In ne 100km z 7,875L. (yn)
Po tvojem izračunu torej več kot bi naredil km s tankom večja bi bila poraba (km so nad ulomkovo črto in večji kot so, večja je končna vrednost)

Pravilni izračun se glasi
80L deljeno z 630km =0,127L/km Torej ti avto pije 0,127L na kilometer oz preračunano (x100) 12,7L na 100km! (y)
Branko za tvojo matematiko bi dobil cvek v 6 razredu OŠ (sklepni račun ipd.) Ali si šprical?

Ni čudno da ne pridemo na konec s to debato.


[ Uredi 30 dec 2006, 10:44 ]
Na vrh
Hong Kong
30 dec 2006, 11:12
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
8 litrov poraba. Pika.

[ Uredi 30 dec 2006, 11:13 ]
Na vrh
Hong Kong
30 dec 2006, 11:13
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Ma nobeden ni delil z 80 ? 8 litrov sem imel porabo v cisto normalni voznji.
Ne kuzis.Palis se na vsako besedo ko Trabant.
8 litrov bencina. Povprecje.Tvoj izracun je nekaj cisto drugega nisi dojel nima veze.
Pridi da te provozam po obvoznici 120 km na uro da vidis porabo. 8,6 l

[ Uredi 30 dec 2006, 11:17 ]
Na vrh
AljAž
30 dec 2006, 11:25
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Ne izmotavaj se zdaj, ko sam dobro veš da si falil. Od kje ti pa potem 7,87L/100km? Ker vsi BC računajo samo na 1 decimalko, torej si MORAL sam nekako izračunati ta podatek. Kako pa sicer računaš porabo na tank? Ker BTW, BC lažejo eni več drugi manj!
Na vrh
alfaromeo
30 dec 2006, 11:44
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Nevem.... Nekaj očitno tukaj ne štima. Ali si imel 8 litrov povprečje na tank, ali je to povprečje parih kilometrov?? Če je povprečje na tank, potem bi z enim tankom prevozil slabih 1000 km.

Itq pa se že celo temo meša jabuke hruške in klobase. Turbo diesel Vs. bencinar v prožnosti sploh nista primerljiva, ker se Turbo D lepo odpelje naprej.
V vsakodnevni vožnji se potrebuje navor in ne moč. Za Lagodno vožnjo mora biti krivulja navora čim bolj ravna, kar pomeni, da je skozi vse območje vrtljajev na voljo max. navor.
Poglejte si podatke prožnosti med trubod D in becin za BMW E39.
520d 136km 280Nm 80 - 120 km/h ----> 9,3
523i 170km 245Nm 80 - 120 km/h -----> 9,2
525d 163 Km 350 Nm 80 - 120km/h ----> 7,8
528i 194 km 280 Nm 80 - 120 Km/h -----> 8,2
535i 250km 345Nm 80 - 120 km/h -------> 7,4
530d 186 Km 390 Nm 80 - 120 km/h ----> 7,2
540i 286 km 440Nm 80 - 120 km/h ---> 6.2

Turbo bencinar Vs turbo diesel je malo drugačna zgodba. Predvsem je manjaša razlika v navoru, posledično tudi manjša razlika v elastičnosti oziroma prožnosti motorja. Podatkov nimam.


Neizpodibtna dejstva:
~ diesel porabi manj kot bencinar
~ diesel je okolju manj priznesljiv kot bencinar
~ diesel ima večji izkoristek, zato oddaja manj toplote, kar se pozna pozimi, pri gretju kabine


lp

[ Uredi 30 dec 2006, 11:50 ]
Na vrh
Hong Kong
30 dec 2006, 12:01
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Ni dojel ker ne bere "med vrsticam". 8-)
meni pije 8 normalne voznje pa se Vi na glavo
postavite z vasimi dizli.V novem letu se
priklopite na Bosch pumpo. :O :tongue: (tu) (bah)
Dizel NO thanks. <o)
A neizpodbitna dejstva zal ne drzijo vec.
Zimi benciner greje ko nor v 2 min. <o)
Dizel isti avto ista voznja pokuri le 2 litra manj. :^) Zanemarljivo
za uzitke katere daje benciner in varnost.

[ Uredi 30 dec 2006, 12:18 ]
Na vrh
shooter
30 dec 2006, 12:21
Član #141
Prijavljen dne: 27 dec 2006, 09:20
Objav: 27
No, še malo mojega rezultata...

Na češko do Prage...potovalna varianta...čez Avstrijo do 160/ uro, po Češki normalno...

4,6/100 km...a bo OK?!..

Ista zgodba...izlet po Bosni...poraba 4,7/ 100.

Pa da ne pozabim...4 v avtu, naložen konkretno (ker je bil vmes na izletu tudi obisk Arizone v Brčkem)!

Torej....diesel...večno...ne bi Nemci toliko vlagali v razvoj dieselnov, če to ne bi bilo dobro za prihodnost nemške avto industrije...

Sicer pa velja tisto, kar sem povedal že nekaj strani nazaj...če imaš avto za vozit, potem diesel. Če ga imaš pa za to, da ga imaš, pa benz!

Pri servisih pa ne more biti diesel dražji, ker se pri dieselnu menja samo olje in oljni filter. Vse ostalo se menja občasno in po potrebi...

Je pa tudi tako, kot so Nemci rekli...jedem das seine....vsakemu svoje!

;)

Na vrh
alfaromeo
30 dec 2006, 12:59
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
@Honh Kong:še enkrat, ker se očitno nisva zstopila ....
Neizpodibtna dejstva:
~ diesel porabi manj kot bencinar
~ diesel je okolju manj priznesljiv kot bencinar
~ diesel ima večji izkoristek, zato oddaja manjtoplote, kar se pozna pozimi, pri (zakasnelem)gretju kabine


@shooter: Kaj se pa pri bencinarju menja razen olja in oljnega filtra?? Pozabil si še zračni filter, filter za klimo... ;)
Trubo diesel je bolj občutljiv motor od NA bencinarja. Ima šobe ima turbino,.... ki niso ravno poceni kosi .....

mal štosa: Meni žre NULA, če ga imam parkiranega
Na vrh
Hong Kong
30 dec 2006, 13:40
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Do drugega leta bova koncala.hahahaha.
Ma treba vas na dizel nakuriti in zazgati ko
bencinerja gas do daske.......v Novo leto 2007 Veselo vsem clanom (d) (d)
Na vrh
shooter
30 dec 2006, 14:10
Član #141
Prijavljen dne: 27 dec 2006, 09:20
Objav: 27
He he he he

Sem že zgoraj napisal...jedem das seine...
Na vrh
grimreaper
30 dec 2006, 15:59
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
alfaromeo je napisal(a): ...


Za Lagodno vožnjo mora biti krivulja navora čim bolj ravna, kar pomeni, da je skozi vse območje vrtljajev na voljo max. navor.
Poglejte si podatke prožnosti med trubod D in becin za BMW E39.
520d 136km 280Nm 80 - 120 km/h ----> 9,3
523i 170km 245Nm 80 - 120 km/h -----> 9,2
525d 163 Km 350 Nm 80 - 120km/h ----> 7,8
528i 194 km 280 Nm 80 - 120 Km/h -----> 8,2
535i 250km 345Nm 80 - 120 km/h -------> 7,4
530d 186 Km 390 Nm 80 - 120 km/h ----> 7,2
540i 286 km 440Nm 80 - 120 km/h ---> 6.2

Turbo bencinar Vs turbo diesel je malo drugačna zgodba. Predvsem je manjaša razlika v navoru, posledično tudi manjša razlika v elastičnosti oziroma prožnosti motorja. Podatkov nimam.


Neizpodibtna dejstva:
~ diesel porabi manj kot bencinar
~ diesel je okolju manj priznesljiv kot bencinar
~ diesel ima večji izkoristek, zato oddaja manj toplote, kar se pozna pozimi, pri gretju kabine



Potpis. Nije to nikakva filozofija, niti tu treba ista dokazivat.
Na vrh
grimreaper
30 dec 2006, 16:00
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Hong Kong je napisal(a): ...

Ni dojel ker ne bere "med vrsticam". 8-)
meni pije 8 normalne voznje pa se Vi na glavo
postavite z vasimi dizli.


Da nemas ti dizel pod haubom? hahaha Mi sa napol laksim autom i napol manjom snagom sa mukom postizemo 8L prosjek...
Na vrh
alfaromeo
30 dec 2006, 17:11
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Uh HH mal pretiravaš z zažiganjem zapriseženih dizelašev....... ;) imajo v trgovini petarde in ognjemete;)

Na vrh
Hong Kong
30 dec 2006, 17:30
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Ma ne dojemate nic.Drugo leto mogoc.LOL 8-)
Grimy ti opet po tvoje, kad nece Muhamed brdu...
Usporedjujemo 2 ista auta i ne manje ili lakse.Citaj bre
i pisi da te ceo svet razume. ;) (y)
Na vrh
grimreaper
30 dec 2006, 17:39
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Hong Kong je napisal(a): ...

Ma ne dojemate nic.Drugo leto mogoc.LOL 8-)
Grimy ti opet po tvoje, kad nece Muhamed brdu...
Usporedjujemo 2 ista auta i ne manje ili lakse.Citaj bre
i pisi da te ceo svet razume. ;) (y)


A kaj ja to nisam skuzio? Imas rekordno nisku prosjecnu potrosnju i neargumentirano pljujes dizele :tongue:
OK, mislim da smo svi skuzili da ne volis dizele, al nema smisla sad blatit ih bez nekoh konkrentih argumenata.

Vidim da cu morat otvorit temu SUV vs. karavan hahahaha
Na vrh
tomazKK
30 dec 2006, 18:20
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
grimreaper je napisal(a): ...

Vidim da cu morat otvorit temu SUV vs. karavan hahahaha

Joj, joj...
Pol pa sledi tole -----> (li) (st) (um) (u) :@
Na vrh
Hong Kong
30 dec 2006, 19:46
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Ma ne mi se hecamo in uzivamo v tem.nazdravje
:sleepy2: (d)
Na vrh
grimreaper
30 dec 2006, 21:21
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Branko, oce C30 bit 2.0d? haha
Na vrh
S60R-Ocean Race
31 dec 2006, 15:00
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
No dragi dizelaši! Včeraj naredil test z mojim bencinarjem in prišel do sledečih zanimivih ugotovitev. Odpravljal sem se v Ljubljano in avto sem tankal za 5 jurjev tako praznega da se je zadnje kilometre pred tankanjem slišala bencinska črpalka. Zakaj? ker skoraj točno vem koliko se naredi z rezervo ob normalni vožnji. Se pravi: 5 tisoč sit bencina( OMV ) = 21,45 Litrov. Resetiram vse funkcije BC-ja in se ospravim proti LJ. Cca. 20km po avtocesti si premislim ker se mi ni mudilo in zavijem pri Slovenski Bistrici na staro cesto. Do sem šibal 150km/h. Stara cesta suha, prazna. Vozim koliko so dopuščale zimske gume, avto in cesta. Vbistvu sem dirkal do meje zmožnosti avta. Parkiram v LJ na Prulah in pogledam porabo...6,4L/100km OPA! čez x časa se odpravim po ISTI poti nazaj. Pridem nazaj v MB, dirkal enako kot tja...poraba 6,3L/100km ampak še najbol zanimivo!!!! Ko sem prišel domov mi je v rezervoarju ostalo še za krepkih 130kilometrov bencina!!! Tankal 5 jurjev!!! Pazi to!!







Sklep: slika 2 pokaže, da je od mojega doma, LJ, nazaj 272,7kilometrov. Plus še 130 kilometrov po BC-ju, on to vzame z rezervo in teh 130 narediš 101% ob istem stilu vožnje. Ko se pa meni prižge "FUEL" (beri: tank je prazen ), pa naredim po mestu še najmanj 40 kilometrov kar pomeni na magistrali ob enakomerni vožnji še najmanj 10 več. Ampak zaradi varnosti rezerve da se avto res ne ustavi vzamem podatek 20 kilometrov in sledijo izračuni:

Se pravi: 272,7 prevoženih + 130 po BC + 20 z FUEL
422,2 kilometrov z petimi tisočaki!!!
Izračun porabe: 21,45L goriva / 422,2 pa še krat 100

Poraba: 5,08L/100Km po izračunu, po BC pa ker on to vzame z
veliko rezervo 6,3L/100km

Smo zaključili debato poraba diesel in bencin? Diesel? Bljak, fuj, NE HVALA!
Če pa kdo zgoraj navedenih podatkov ne verjame pa ga rade volje to razdaljo z 5 jurji peljem pa še lep izlet bi bil kot sem ga imel jaz!
Na vrh
MKovic
31 dec 2006, 15:23
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

Poraba: 5,08L/100Km po izračunu, po BC pa ker on to vzame z veliko rezervo 6,3L/100km


Brez zamere ampak tako malo ne žre niti Chevy Kalos moje drage pa se na tej relaciji vozi pogosto. Da bi do takšnih rezultatov prišel z S40? Močno dvomim.
Ne maram dieslov ampak takšno samo-zavajanje se mi zdi brezsmiselno. Moj BMW porabi za 100 km 18 litrov, V40 T4 jih je 13 kadar je bil dobre volje, to vem in vzamem v zakup. Če bi se želel voziti poceni pa bi si omislil diesla.
Zgoraj omenjeni Kalos v najboljšem primeru (v vseh pogledih pa gre za majhno ekonomično vozilo) popije 7 l/100km. Da bi bil S40 za cel liter ekonomičnejši? Potem Volvo vanj ne bi silil zelo slabega in tehnično nedoraslega diesla. :-)
Na vrh
S60R-Ocean Race
31 dec 2006, 15:25
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
DJ: relacija, stara cesta, razpon od 70-120km/h cruisanje. veliko hribčkov in ovinkov v/na katerih plin popolnoma spustiš in tudi to se pozna. Itak pa avto med 70-120 najmanj pije. Pa še 5. prestava in moj izračun štima (y) (y) ;)
Poizkusi enkrat!
Na vrh
S60R-Ocean Race
31 dec 2006, 15:26
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
MKovic je napisal(a): ...

S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

Poraba: 5,08L/100Km po izračunu, po BC pa ker on to vzame z veliko rezervo 6,3L/100km


Brez zamere ampak tako malo ne žre niti Chevy Kalos moje drage pa se na tej relaciji vozi pogosto. Da bi do takšnih rezultatov prišel z S40? Močno dvomim.
Ne maram dieslov ampak takšno samo-zavajanje se mi zdi brezsmiselno. Moj BMW porabi za 100 km 18 litrov, V40 T4 jih je 13 kadar je bil dobre volje, to vem in vzamem v zakup. Če bi se želel voziti poceni pa bi si omislil diesla.
Zgoraj omenjeni Kalos v najboljšem primeru (v vseh pogledih pa gre za majhno ekonomično vozilo) popije 7 l/100km. Da bi bil S40 za cel liter ekonomičnejši? Potem Volvo vanj ne bi silil zelo slabega in tehnično nedoraslega diesla. :-)



A greva probat da ti dokažem? Rade volje!
Na vrh
S60R-Ocean Race
31 dec 2006, 15:29
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Moj rekord z polnim tankom je pa 860kilometrov po avtocesti. 110 + tempomat. Prišel sem iz Maribora daleč daleč za Frankfurt preden sem točil....860Km
Na vrh
S60R-Ocean Race
31 dec 2006, 15:46
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
No da še malo pohvalim diesle kolega ki ima S60D5 je bil letos poleti s punco na izletu po italiji malo Rim pa to... povedal mi je da je vozil celi čas po avtocesti penzionistično 110 na tempomat in je naredil skoraj 1300 kilometrov z eni tankom 70L! Jaz naredim z 60L max 860 mogoče še kaj zraven ker v tujini ko mi piše še cca. 65 do nule grem tankat ker nikoli ne veš kaj se lahko zgodi ali pa da je kje kakšna bencinska zaprta.

[ Uredi 31 dec 2006, 15:47 ]
Na vrh
AljAž
31 dec 2006, 15:47
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
@S60R OR: Tisto kar računa BC lahko kar pozabiš. Ko jaz natankam polno mi kdaj kaže da lahko naredim tudi 1700km do konca.Dejansko pa jih niti približno ne naredim toliko. Se pravi prva napaka-tistih 130km, plus še tista rezerva 20km-druga napaka. Sploh pa ko si dotankal avto ne moreš biti sure koliko je/ni še notri. Verjamem da se bi tvoj avto dalo peljati (v peti, 70-120) s porabo okoli 6-7L, pa tudi BC laže vsaj za pol litra.



[ Uredi 31 dec 2006, 15:47 ]
Na vrh
S60R-Ocean Race
31 dec 2006, 15:49
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Pazi Aljaž! Sem zaradi bencina že 1x na cesti ostal in to nalašč da sem videl koliko naredim z rezervo, seveda sem zraven imel kantico. 50 kilometrov pa se ustavim. Pri cca. 42km na rezervi že slišiš piskanje bencinske črpalke in to sem že slišal preden sem včeraj tankal se pravi v tanku je bilo še par deci... Mogoče liter.

Ne rečem pa, po mestu mi pa pije 9-10. Moj motor ima že variabilno krmiljenje ventilov kar zmanjša porabo ker motor se prilagaja ali ga stiskaš na gas ali ne. In potem daja najbolšo mešanico zrak/gorivo ali se mu zdi da rabiš pospešek ne bo šparal z bencinom če pa voziš konstantno pa bo šopal zrak,

[ Uredi 31 dec 2006, 15:51 ]
Na vrh
Pojdi na stran  1 2 3 4 5 [6] 7 8 9

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 58, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5976
najnovejši član: Juliovioky
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete