|
|
Originalni grelec (webasto) Pojdi na stran
1
2
3
4
5
[6]
|
|
sportivo | 14 feb 2015, 15:05 | |
| Član #4357 Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45 Lokacija: Ljubljana Objav: 199
| AljAž je napisal(a): ...
Ok, se pravi se bi dalo s to zastonjsko aktivacijo narediti predgretje tako na S80 kot očetovem XC70-namreč webasto je prisoten (samo za gretje motorja). Ali ta "aktivacija" doda tudi program-timer kot opcijo na BC, namreč sedaj je ni. Zagotovo ni potrebno inštalirati kake dodatne cevi, itd?
Ima mogoce kdo kontakt od tega ki dela "zastonjsko" aktivacijo oz. Nadgradnjo softwara? | Na vrh | |
FUNTRON | 14 feb 2015, 15:11 | |
| Član #113 Prijavljen dne: 04 dec 2006, 19:46 Objav: 37
| Meni so pred parimi leti na V70 aktivirali pri Lekšetu. Cena tako smešno nizka, da je ne bom napisal. (malo zamujaš z aktivacijo. Pomlad je tu)
| Na vrh | |
sportivo | 14 feb 2015, 16:11 | |
| Član #4357 Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45 Lokacija: Ljubljana Objav: 199
| Hvala @FUNTRON! Že klicem Lekšeta če bi se slučajno kdo javil ampak itak vem da je zdaj vikend. Bom se v ponedeljek poklical.
Vem da zamujam ker je že pomlad, (bolje pozno kot nikoli), sem ga slučajno našel po 2 letih nakupa rabljenega avtomobila v vozilu. Tudi prejšnja lastnica ni vedela da ga je imela ) pomagal mi ga je odkriti tudi @tomsom! Velika HVALA tudi tomsomu!!
** Sem pa slišal od mehankarja, da se ta grelec vklaplja avtomatsko skozi celo leto, tudi poleti pri mrzlih zagonih. Za pomoč in čim-hitrejše dogrevanje motorja na delovno temperaturo.
*** Zanima me tudi sistem ki ga imajo nekateri na webastu poleti da z SMSom oz. klicem ali prek aplikacije na pametnem telefonu, sprožijo vklop grelca ali samo ventilacijo zraka in tako poleti prezrači soparno savno v avtomobilu. Se pravi bi morala biti se ena funkcija, brez vklopa grelca. Samo ventilacija.
Baje se da skombinirati original Volvo Eberspacher z vmesnikom WEBASTO THERMO CALL TC-3 (še en modul v katerega gre SIM kartica). (Nekdo je to poskusil na S80 2002) Sem kontaktiral slovenski Webasto pa so povedali, da žal ne morejo ali pa tudi ne želijo nič pomagati ker ni celoten sistem webasto in je deloma tudi Eberspacher. (BUTALCI - namesto da bi imeli zaslužek in bi prodali ThermoCall za 400€. Na eBayu se ga da dobiti tudi za 300€ ali še ceneje z avkcijo). Nakoncu so mi dali številko servisa BEJA v Sloveniji, kjer sem tudi poklical, se je oglasil nek mojster in je rekel, kot da to ni možno, ali pa še ni delal na tej stvari z Volvotom
Nekateri so to že počeli: (so nekje tudi linki iz nemčije, tutoriali - samo jih še moram poiskati) - ruski DIY tutorial za priklop Webasto Thermo Call -> http://goo.gl/aMYdyO - http://hackingvolvo.blogspot.com/2012/12/anatomy-of-ardic.html
KAJ WEBASTO THERMO CALL SPLOH JE? http://www.webasto.com/si/programi-in-proizvodi/osebna-vozila/naknadna-vgradnja-grelca/upravljanje-grelca/thermo-call/ EBERSPACHER EASYSTART CALL: http://www.eberspaecher.si/bencinski-grelniki/paleta-izdelkov/krmilni-elementi.html
Ima tudi podobno zadevo EBERSPACHER - CALLTRONIC oz. tudi EasyStart Call -> http://goo.gl/Ep9w6n
TESTNA aplikacija Webasto Thermo Call za android: (obstaja tudi za iPhone) (super deluje za stestirat - odlično!) https://play.google.com/store/apps/details?id=com.iViNi.WebiTC3Demo Aplikacija andorid Eberspacher EasyStart Call: (obstaja tudi iPhone) https://play.google.com/store/apps/details?id=synergetic.easystartcall
Sem ravnokar poklical na Eberspacher Slovenija kjer se že 2. oglasi zelo prijazen gospod 01/518 70 52. Tudi on je rekel, da serijsko vgrajen Eberspacher v Volvotih nima nič, da je to zaprta skrita Volvotova zadeva prek švedskega podjetja Arctic. (Vse gre preko Volvota). Nakoncu mi je dal telefonsko številko nekega serviserja Eberspacherja in povedal da lahko tudi njemu pokažem sheme webasto thermo call ce mu bodo v pomoc: g. Janez (iz Šentjakoba) 041/617-563, ta je povedal da verjetno se bo dalo, ampak bo malo "zajebancije". Rekel je, da si moram najprej urediti vklop grelca v kabini (je že v delu ... - pri pooblaščencu je naročen download software iz Švedske, tako da bom imel timer in vklop on/off). Potem pa je rekel, da bo probal ujeti signal za on/off in tako zvezal in aktiviral zadevo.
Cena Eberspacher EasyStart Call v SLO je 350,00 eur + ddv. Na eBayu se ga da dobiti tudi že za 269,00 EUR!
**** To se mi zdi sigurno TOP rešitev, edini pravi daljinec ne rabiš gledati na domet in če greš pozimi na kuhančka lahko avto pokličeš iz gostilne in se ta že lepo segreje. Cena je še vedno kar draga, a zgleda drugače ne gre. NAjprej ko nisem vedel da imam grelec že vgajen v avto, sem že pred tem hotel kupiti webasto pa so bile takrat drage cene 1500 eur plus ostali sladkorčki kot so npr. te prek upravljanja z telefonom. Glede na to da je grelec "podarjen" to zdaj spet ni tak strošek, samo še zmontirati ga je treba, da bo delal tako kot mora" Pa na prikazovalniku imaš vedno STATUS, ali grelec deluje ali ne, koliko je temperatura v avtu, zunaj, hladilne tekočine, koliko voltov ima akumulator. Ni slabo.
Možnosti vgradnje v volvote, tudi na original volvo ključ, razni daljinci, telefoni: http://goo.gl/jNre2z
Nekaj ima tudi VOLVO ON CALL, ampak so omejitve ... modelno leto letnik 2012+ Pri tej aplikaciji pa lahko tudi zaverglaš avto na daljavo! (Kaže koliko tudi koliko imaš natankan avto itd ... Uradni OPIS: http://www.volvocars.com/intl/services/apps-and-services/volvo-on-call#volvo-on-call-story-carousel-1/check-your-car Android aplikacija: https://play.google.com/store/apps/details?id=se.volvo.vcc
Vsekakor, se mi zdi ta najboljša zadeva, ampak v stare volvote verjetno ne bo šlo, je pa tudi cena vprašljiva.
[ Uredi 18 feb 2015, 16:36 ] | Na vrh | |
sportivo | 16 feb 2015, 12:19 | |
| Član #4357 Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45 Lokacija: Ljubljana Objav: 199
| Prilagam še tukaj nekaj slik ker prej ni bilo časa:
Mogoče kdo ve kateri je tisti manjši konektor?? Tisti večji vem da je za grelec, za manjšega pa nevem pa še nekako skupaj se drži. (Rokavice sem pa šele nakoncu porabil ko sem že vse skupaj nazaj dajal. Prej sm bil pa črn od pucanja grelca, mam še zdaj vse črno pod nohti ...)
Sledi preveklsanje kablov iz zanič zdrobljenega konektorja v kolikor toliko dobrega ...
Mislim, da je žarilna svečka Beru še original prva vgradnja, zaradi napisa Ardic (švedsko podetje, ki je stopilo skupaj in združilo grelec za volvota z Eberspacherjem), svečka je zažarela lepo rdeče, tako, da sem jo zaenkrat še pustil ohm meter mi slabo kaže in nisem mogel dobro stestirati.
Jože iz Vižmarjih mi je prodal modul za 60€, ki ga je Volvov prejšnji lastnik izgubil. Drugače bi moral plačati pri pooblačencu za novega 367 eur +ddv.
Edini senzor temperature hladilne tekočine na skrajni desni strani oblečen v penasto izolacijo, ki ga nisem uspel iztakniti, niti nisem kaj dosti poskušal, da ga ne bi "zjebal". In mi je že žal da ga nisem, ker je po vsej verjetnosti tesnilo senzorja preparelo in mislim da malo pušča zraven.
Kar je še ostalo od nalepke ...
Razstavil sem kolikor se je dalo razstavit. Spucal in dal nazaj skupaj.
Škoda, ker ga nisem še slikal še znotraj, ampak tako močno svinjski tudi spet ni bil. Notranjost sem malo z dratpiršno, pa malo saj se je usulo skozi "raufnk".
Takšen pa bi bil grelec, če bi kupil novega! | Na vrh | |
tomsom | 16 feb 2015, 20:34 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| Ja si se ga lotil... Dobro si tole poštimal. Cene za konektorje so bedne, pride sicer nekaj od senzorjev poleg, vendar ni omembe vredno. Ta inštalacija ki je na grelcu stane 290+€, zdaj za ženskega pod košem pa še ne vem. Bom pa javil ko kaj zvem.
| Na vrh | |
tomsom | 16 feb 2015, 21:06 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| Sem pa v petek našel v svojem grelcu tole
Pol lonca nafte, razlog za to je bila počena cevka takoj za membrano in je dobesedno nalivalo nafto. Delovalo je pa
takole. Sedaj pa po zamenjavi regulatorja tlaka deluje takole https://www.youtube.com/watch?v=dgcq24fqcNQ | Na vrh | |
sportivo | 17 feb 2015, 07:35 | |
| Član #4357 Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45 Lokacija: Ljubljana Objav: 199
| uh ti si svojega dobro zrihtal, če bi ti tako kadil kje na parkirišču pa nikogar v avtu bi te najbrž sigurno pričakal isti šok kot @augija. Moram nujno dobit nalepke webasto, pa jo nalepim magar na grelcem ali pa vsaj na steklo. Da ne bo kdo delal dodatne škode po nepotrebnem.
[ Uredi 17 feb 2015, 08:35 ] | Na vrh | |
Sverige | 17 feb 2015, 08:28 | |
| Član #412 Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18 Objav: 743
| Takole meni spodkadi samo prvo minuto ko se prižge, potem pa več ne kadi. Kera zadrega je to kje na semaforju.... | Na vrh | |
sportivo | 17 feb 2015, 17:52 | |
| Član #4357 Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45 Lokacija: Ljubljana Objav: 199
| Grelec uspešno posodobil pri Avtocenter Volvo Lekše! Vsa zahvala njim! Lepo se poda v potovalnem računalniku dodatni trije displayi, (Direct start park heat on/off, Park heat timer 1 in 2). Ravnokar, ko se je avto ohladil sem naredil še en test prižgal sem Direct park heat on, vklopil se je oranžna lučka na armaturi za prižgani grelec, notranji ventilator grelca se je slišalo da dela in slišalo je klikanje črpalke goriv. Nisem prepričan če je delala hkrati tudi vodna pumpa grelca ker je bil odbijač gor. Spodaj je pihal malo mlacen zrak še od prej ker je bil avto segret ( termostat v avtu se je dvignil samo za milimeter).
Ampak ognja še kar nisem slišal, sumim na dolgo cevko nafte, ki že dolga leta ni bila zalufana in je še polna zraka in mislim, da ne pride nafta do žarilne svečke. Ali pa žarilna svečka prešibko žari rdeče in se nafta ne vname? Je pa res da je zunaj 5°C. Čakam, da se spusti še za vsaj stopinjo, ker naj bi delal pod 5°C. (Čeprav mislim, da smo na kolegovem XC-90 ga testno vklopili preko Direct starta tudi poleti, nisem čisto prepričan kakšna je bila temperatura zunaj). Imam še 2 vžiga preden se grelec varnostno zaklene.
*sedaj sem probal še pri 4°C. Misim pa da se tokrat ni nič slišalo klikanje klikanje naftne črpalke, v prvem poskusu je bilo pa kar očitno. Traja ene 2-3 min potem pa crkne. Bom jutri videl kaj je kaj pokazalo na računalniku.
[ Uredi 17 feb 2015, 18:32 ] | Na vrh | |
tomsom | 17 feb 2015, 18:51 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| Grelec lahko štartaš tudi če je 45 stopinj poleti. Ko imaš direct start ON, mora delati ne glede na stopinje zunaj. Bi rekel da je regulator tlaka, tisto cevko hitro nafila z nafto ko ti pumpa za grelec štarta. Tukaj je vse možno ker vse vpliva na pravilno delovanje. Če niso upornosti v mejah točno določenih vrednosti katere so shranjene nekje v enem modulu, že kje, ga vrže "ven" in po 3-5 neuspešnih poizkusih zagona ga varnostno zaklene. Meni vem da ga po petem neuspehu zaklene. Koliko te je koštal ta šport pri Lekšetu? | Na vrh | |
sportivo | 17 feb 2015, 19:31 | |
| Član #4357 Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45 Lokacija: Ljubljana Objav: 199
| Bom se jutri videl kaj bova z Jožetom ugotovila ce bo kakšno napako taksno pokazal, ce nw pa se enkrat grelec dol in z enim dobrim volt-ohm metrom preverit vse senzorje, kontakte in regulator tlaka. Mi je ze žal da nisem pihnil z usti skozi regulator tlaka da sploh vidim ce ima pretocnost.
Pri Lekšetu me je vse skupaj prišlo 34 eur od tega nekih 12 eur za software ostalo je priklop na računalnik. Sem zelooo zadovoljen!! Igor je bil zelo prijazen.
Glede na to da sem klical tudi interclass pa so povedali da je cenejsi servisni software namenjen samo usluzbencem da stestirajo zadevo potem pa ga zvbrisejo dol in mora stranka placati drazji software za 200 eur + 60 eur priklop na tester kar je čisto odiranje! Za par klikov na racubalniku plus vtaknit vmesnik v kabini ... | Na vrh | |
tomsom | 17 feb 2015, 20:40 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| Poišči ohmske vrednosti vsake zadeve na grelcu, čeprav mislim da je regulator. Ali pa ventilator. V glavnem te stvari delajo težave. | Na vrh | |
sportivo | 18 feb 2015, 09:05 | |
| Član #4357 Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45 Lokacija: Ljubljana Objav: 199
| Ravno našel ruski tutorial-DIY preveden v slovenščino z veliko slikami in detajli, so šli celo odpirat regulator tlaka in menjali membrano. Če bo komu prav prišlo.
http://goo.gl/B29Plb
[ Uredi 18 feb 2015, 09:12 ] | Na vrh | |
damiani | 18 feb 2015, 13:15 | |
| Član #2483 Prijavljen dne: 29 nov 2011, 23:47 Objav: 139
| sportivo je napisal(a): ... Ravno našel ruski tutorial-DIY preveden v slovenščino z veliko slikami in detajli, so šli celo odpirat regulator tlaka in menjali membrano. Če bo komu prav prišlo. http://goo.gl/B29Plb O popravilu regulatorja sem že sam večkrat razmišljal, zdaj imam pa še potrdilo da se da!! Še vedno pa je vprašanje šobe na koncu cevke regulatorja ki dovaja nafto na razpršilec! Le ta sčasoma menda "odpade" iz cevke?! Vsekakor pomembna informacija!
Lxcp | Na vrh | |
sportivo | 18 feb 2015, 15:13 | |
| Član #4357 Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45 Lokacija: Ljubljana Objav: 199
| @Damiani, tukaj sem naletel še na eno stran kjer so šli v detajle z slikami o regulatorju pritiska goriva: - http://goo.gl/jIu8He.
Komur ne bo delala vodna pumpa grelca, je tukaj Tutorial - DIY, kako se zamenja "krtačke" elektromotorja: - http://goo.gl/5dt98H
Tukaj pa so še približne cene rezervnih delov grelca (Skandix): - http://goo.gl/Vl9BeJ
Nič jaz se vedno čakam na ponovni odklep grelca, imam samo 3 poskuse tudi po posodobitvi na potovalni računalnik. Potem ko bo odklenjen ga bom spet dol vzel in pogledal ali dotok nafte sploh je, potem pa še če nafto potegne skozi regulator tlaka in nakoncu še skozi šobo. Potem bi bila že skorajšnja zmaga. Moral bi vžgat! Vse ostalo izgleda kot, da deluje. Razen če svečka ne zažari dovolj močno. Upam, da bo to kdaj delalo!
Če bo grelec kdaj delal bi si želel potem na naslednji projekt, "upgrade" na upravljanje preko telefona.
[ Uredi 18 feb 2015, 16:53 ] | Na vrh | |
XC only | 18 feb 2015, 16:23 | |
| Član #3172 Prijavljen dne: 29 dec 2012, 17:09 Objav: 98
| Fantje pohitite, ker kukavica je že zelo blizu. HA HA HA | Na vrh | |
damiani | 18 feb 2015, 20:17 | |
| Član #2483 Prijavljen dne: 29 nov 2011, 23:47 Objav: 139
| XC only je napisal(a): ...
Fantje pohitite, ker kukavica je že zelo blizu. HA HA HA
Bomo pa delfine "strašil" na morju, ko bo grmelo, v kabini pa piščanca obračal!! He he he
Lxcp | Na vrh | |
tomsom | 18 feb 2015, 21:13 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| sportivo je napisal(a): ...
Če bo grelec kdaj delal bi si želel potem na naslednji projekt, "upgrade" na upravljanje preko telefona.
Ok, zdaj je tutorial in lahko popraviš, ampak ti rečem da zamenjaš-popraviš regulator tlaka in bo delalo.
| Na vrh | |
tomsom | 18 feb 2015, 21:18 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| damiani je napisal(a): ...
Še vedno pa je vprašanje šobe na koncu cevke regulatorja ki dovaja nafto na razpršilec! Le ta sčasoma menda "odpade" iz cevke?! Vsekakor pomembna informacija!
Lxcp
Tako je, spodnja slika je iz mojega "gašperčka".
| Na vrh | |
JureM | 16 nov 2017, 19:40 | |
| Član #3262 Prijavljen dne: 10 feb 2013, 08:20 Objav: 33
| Pozdravljeni. Na S80 2003 letnik, D5 imam webasto grelec, vendar ni zaznati da bi delal. Nima ročnega vklopa. Ob kakšni temperaturi bi se moral vklopit? Oziroma, kolikšna je verjetnost da po toliko letih še deluje? Je možno da je odklopjen? | Na vrh | |
Godward | 17 nov 2017, 00:24 | |
| Član #11171 Prijavljen dne: 02 jun 2014, 21:54 Objav: 598
| Tudi jaz ga imam, vendar je odklopljen. Popravilo pa bi vrjetno stalo pol vrednosti avta. | Na vrh | |
gusti_4u | 17 nov 2017, 09:50 | |
| Član #200 Prijavljen dne: 30 jan 2007, 21:42 Lokacija: Celje Objav: 410
| mene je prišlo 150€. Tople avto zjutraj...nasmeh na otroških ustih ...neprecenljivo ;) | Na vrh | |
ramzes | 17 nov 2017, 10:38 | |
| Član #13524 Prijavljen dne: 10 mar 2016, 20:04 Objav: 20
| Sam imam webasto na s60 2004. Vklopi se, ko pade temperatura pod 5 stopinj . Sem se pa lani zanimal koliko bi prisel program, da se nastima vklop z uro. Pa se je stvar precej podrazala. Vcasih je bilo skoraj zastonj sedaj pa na pooblascenem servisu pride cca 800 eur. Me zanima ce zna kdo uredit za normalno ceno?
Lp | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 41, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5977 najnovejši član: PeterFuh |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|