|
|
Originalni grelec (webasto) Pojdi na stran
1
[2]
3
4
5
6
|
|
aly | 06 dec 2008, 21:04 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| Evo, frišne informacije direktno od Lekšeta. Original grelce imajo samo vozila z motorji D5. Ker je motor D5 zelo masiven in rabi več energije, da se ogreje.
Slovenija je priključena Nemškemu trgu, kart se tiče Volvov. Ta trg nima serisko vgrajenih grelcev. Da pa se jih dokupiti kot dodatno opremo. Tisti avti, ki so uvoženi iz italije, pa sploh nimajo grelcev, ker je tam podnebje še toplejše.
Glede V50: trditev o električnih grelcih je napačna. Električne grelce (na omrežje) imajo samo v skandinavskih državah, kjer imajo na parkiriščih vtičnice. Kot električno gretje sicer lahko smatramo tiste "grelne svečke", ki dogrevajo hladilno tekočino (glej temo o svečkah za dizle). Te ne ogrevajo kabine.
Kako ugotoviti, če ima V50 grelec? Če je motor spodaj popolnoma zaprt, potem nima grelca. Če pa so pred sprednjimi kolesi v plošči luknje, je tam izpuh grelca na gorivo. Ob štartu avta se tam kadi ven. Moj nima grelca (uvoz iz italije).
[ Uredi 06 dec 2008, 21:23 ] | Na vrh | |
AljAž | 07 dec 2008, 15:37 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Tole z V50 je malo čudno, ker je grelec na el. omrežje v dodatni opremi, tistega na gorivo pa ne najdeš nikjer-razen nek "remote control" za "fuel heater", "fuel heaterja" pa ni nikjer...
Evo grelca na D5 motorjih, pred kolesom:
| Na vrh | |
Seid02 | 08 feb 2009, 14:54 | |
| Član #927 Prijavljen dne: 11 nov 2008, 07:59 Objav: 242
| glede grelca. Imam s60 2.4 96kw. iz Belgije. Ali bi ta avto imal serijsko webasto ? | Na vrh | |
AljAž | 09 feb 2009, 19:19 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Bencinar? Mislim da ne. | Na vrh | |
Seid02 | 09 feb 2009, 19:34 | |
| Član #927 Prijavljen dne: 11 nov 2008, 07:59 Objav: 242
| Ne, diesel petvaljni.
[ Uredi 09 feb 2009, 19:38 ] | Na vrh | |
AljAž | 09 feb 2009, 19:37 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Aja 2.4D To pa skoraj gotovo. | Na vrh | |
Seid02 | 09 feb 2009, 20:32 | |
| Član #927 Prijavljen dne: 11 nov 2008, 07:59 Objav: 242
| Torej načeloma grem na servis in prosim za nadgradnjo programa za nadzor webasta?
[ Uredi 09 feb 2009, 20:40 ] | Na vrh | |
AljAž | 09 feb 2009, 20:41 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Seid02 je napisal(a): ...
Torej načeloma grem na servis in prosim za nadgradnjo programa za nadzor webasta?
Da. In načeloma vzemi s seboj 500€ ali mastercard. | Na vrh | |
Seid02 | 09 feb 2009, 20:49 | |
| Član #927 Prijavljen dne: 11 nov 2008, 07:59 Objav: 242
| ola :( v kakšnem programskem jeziku je pa ta software napisan
| Na vrh | |
AljAž | 09 feb 2009, 20:56 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Vidiš, včasih se splača prebrati temo od začetka. | Na vrh | |
Poršejčkov at | 09 feb 2009, 20:57 | |
| Član #745 Prijavljen dne: 06 maj 2008, 22:53 Lokacija: Zgornje Pirni?e Objav: 263
| Tale Webasto je prav carska zadeva (zdaj pozimi, četudi je v "triplex" garaži). Se vsedeš in s segreto mašino prec po gasu. Jaz imam avto uvožen iz Avstrije in je bil glede na opremo serijsko vgrajen.
Edino kar mi gre na živce, da ga moram aktivirat vsak večer (oz. dan) za naslednje jutro. Imam tudi dva timerja (za npr. zjutraj in popoldne oz. zvečer).
Ne razumem pa povsem funkcije "direct start". Ali je bila že kje opisana?
Lp, Ivo | Na vrh | |
Seid02 | 09 feb 2009, 20:58 | |
| Član #927 Prijavljen dne: 11 nov 2008, 07:59 Objav: 242
| ja sej sem jo samo očitno nisem spremljal cene ah če bi bla potreba po webastu velika potem je cena sprejemljiva - za mojo razvajeno rit bo gretje sedezev citso zadščevalo | Na vrh | |
AljAž | 09 feb 2009, 21:02 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| "direct start" je takojšen prižig grelca. Greš v avto, daš kontakt (ali morda celo brez-ne vem) in prižgeš grelec, zapreš avto, zakleneš in greje. Se pravi če moraš it v službo pol ure pred predvidenim, greš pred zajtrkom v avto in ga vžgeš-grelec. | Na vrh | |
Poršejčkov at | 09 feb 2009, 21:07 | |
| Član #745 Prijavljen dne: 06 maj 2008, 22:53 Lokacija: Zgornje Pirni?e Objav: 263
| A tako. Hvala.
| Na vrh | |
strojnik | 12 nov 2009, 15:51 | |
| Član #1031 Prijavljen dne: 15 feb 2009, 13:11 Objav: 134
| No da malce obudim temo po dolgem času...tale "Fuel heater" oziroma webasto po domače je resnično super zadeva , edino napako ki ima je ta, da moraš vsak dan posebej nastavljati čas, kdaj naj bo vozilo ogreto. Imam pa dve vprašanji, in sicer:
1. v primeru, da se od doma odpravim prej, kakor imam nastavljen čas in mi grelec še lepo greje, ali moram grelec preden vozilo prižgem ugasniti, ali se to zgodi avtomatsko ko avto prižgem
2. kako je z vzdrževanjem grelca...glede na to, da gre za zgorevalno komoro, šobe itd. (če prav zastopim)
Glede porabe...povprečna poraba se mi je dvignila za 0,4L/100km ob tem, da grelec greje vsako jutro med tednom in včasih tudi čez vikend (se pravi cca. 20-25 krat na mesec)... | Na vrh | |
Poršejčkov at | 12 nov 2009, 18:03 | |
| Član #745 Prijavljen dne: 06 maj 2008, 22:53 Lokacija: Zgornje Pirni?e Objav: 263
| strojnik je napisal(a): ... No da malce obudim temo po dolgem času...tale "Fuel heater" oziroma webasto po domače je resnično super zadeva , edino napako ki ima je ta, da moraš vsak dan posebej nastavljati čas, kdaj naj bo vozilo ogreto. Imam pa dve vprašanji, in sicer: 1. v primeru, da se od doma odpravim prej, kakor imam nastavljen čas in mi grelec še lepo greje, ali moram grelec preden vozilo prižgem ugasniti, ali se to zgodi avtomatsko ko avto prižgem 2. kako je z vzdrževanjem grelca...glede na to, da gre za zgorevalno komoro, šobe itd. (če prav zastopim) Glede porabe...povprečna poraba se mi je dvignila za 0,4L/100km ob tem, da grelec greje vsako jutro med tednom in včasih tudi čez vikend (se pravi cca. 20-25 krat na mesec)...
Na XC90:
jaz imam naštimana dva štartna časa:
zjutraj 07.30 in zvečer npr. 19.30. Kakor razumem (in kakor pri meni deluje, se do tega trenutka motor in kabina ogrejeta, ker ob 07.32, ko se vsedem v avto nič več ne "ruži", samo toplo je ).
Ker imam čase nastavljene, s "prstanom" na levi obvolanski ročici vrtin tako dolgo, da pridem do področja za Fuel heater in nato z gumbom na ročici vrednost OFF spremenim v ON (ga aktiviram). Gumb držim cca 3 - 5 sekund.
Če pridem v avto preden konča segrevanje (npr. 07:25), ga na enak način izklopim, preden vžgem motor (ob kontaktu seveda).
Malo večja poraba?! Nenadomestljivo se je zjutraj usesti v ogret avto.
| Na vrh | |
AljAž | 12 nov 2009, 18:50 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Poraba naj bi bila z uporabo grelca enaka ali pa celo manjša kot mrzel zagon motorja+segrevanje s tekom. Če imaš zelo nizek nivo goriva se grelec ne bo prižgal. Po navodilih tudi ni primerno ogrevati vozila, kadar je čas samega ogrevanja daljši kot trajanje vožnje, ki sledi (verjetno kaj v povezavi z akumulatorjem??). | Na vrh | |
Poršejčkov at | 12 nov 2009, 21:51 | |
| Član #745 Prijavljen dne: 06 maj 2008, 22:53 Lokacija: Zgornje Pirni?e Objav: 263
| AljAž je napisal(a): ...
... Če imaš zelo nizek nivo goriva se grelec ne bo prižgal.
Po navodilih tudi ni primerno ogrevati vozila, kadar je čas samega ogrevanja daljši kot trajanje vožnje, ki sledi (verjetno kaj v povezavi z akumulatorjem??).
... oz. se bo izklopil, ko bo zaznal prenizek nivo goriva (na BC je pisalo še za 40 km nafte, grelec se je ugasnil, sem dobil obvestilo o vzroku na BC).
Te druge trditve pa ne razumem. Čas ogrevanja motorja je verjetno odvisen od višine/nižine zunanje temperatute. Jaz nastavim čas (končanja?) ogrevanja. Teoretično BC izračuna čas potrebnega ogrevanja do določene temperature.
Potem se pa peljem 10 minut v službo? Kako vem, da ne kršim zgoraj zapisanega?
LP, Ivo | Na vrh | |
AljAž | 13 nov 2009, 07:18 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Ja ta čas je odvisen od temperatur. Preberi si navodila, tam sem to prebral, lahko da so že kaj spremenili ta čas. Mislim da je pri temperaturah pod 0 stop.C čas ogrevanja vsaj 15min. Sicer pa enkrat stestiraj...
[ Uredi 13 nov 2009, 07:20 ] | Na vrh | |
Švedmorebitprh | 13 nov 2009, 10:07 | |
| Član #408 Prijavljen dne: 11 jul 2007, 12:55 Objav: 228
| Zakaj moraš pa vsak dan štimat? Jaz mam lepo naštiman na 7:50 in potem samo vsak večer pritisneš T1 ali T2 in daš gretje na full (zelo pomembno) in avto je odtajan in vroč. Glede akumulatorja je pa tko, da webasto ogromno požre, kar pomeni, da tisti ,ki imate star ali bolj švoh akumulator veliko tvegate. Se mi je že zgodilo, da sem zaspal, webasto je grel, avto pa ni vžgal. | Na vrh | |
Krchan | 13 nov 2009, 22:16 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| Res škoda, da se pri originalni vgradnji Webasta ne dobi zraven daljinca. Jaz imam "aftermarket" vgradnjo z daljincem, sicer zmontirano na uradnem Volvo servisu in je zadeva tako dobra, da mislim da boljše sploh ne more biti... Daljinec vleče zelo daleč, piše da do 1km, tako da ga vklopim kar iz stanovanja, ima pa še kar nekaj funkcij. Seveda lahko izbiraš temperaturo, s pritiskom na gumb preveriš koliko stopinj je v avtu, seveda ima takojšnji vklop, lahko ga vklopiš za določen čas (od 10 min do 2 uri), najboljša pa je seveda funkcija "budilka", ko si zvečer (iz stanovanja ) nastaviš čas odhoda, Webasto pa nato sam izračuna, koliko prej se mora vklopit, da bo avto ob nastavljeni uri ogret...
Model daljinca je T100 (klik), pa še lično je oblikovan, da izgleda kot obesek za ključe.
V glavnem, v prejšnjem avtu sem imel gretje sedežev in ogrevano vetrobransko steklo, kar je sicer super, ampak Webasto je . Nikoli več brez... | Na vrh | |
aly | 16 nov 2009, 23:39 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| reds40t5 je napisal(a): ... Jaz imam "aftermarket" vgradnjo z daljincem, sicer zmontirano na uradnem Volvo servisu Proizvajalec? Prodajna cena? Cena vgradnje?
[ Uredi 16 nov 2009, 23:39 ] | Na vrh | |
Krchan | 17 nov 2009, 07:46 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| aly je napisal(a): ... reds40t5 je napisal(a): ... Jaz imam "aftermarket" vgradnjo z daljincem, sicer zmontirano na uradnem Volvo servisu Proizvajalec? Prodajna cena? Cena vgradnje?
Proizvajalec je Webasto, za ceno pa ne vem, ker je to vgradil že prejšnji lastnik v Nemčiji.
Po eBayu pa samo daljinec (Telestart T100) stane 300EUR+
[ Uredi 17 nov 2009, 11:14 ] | Na vrh | |
Krchan | 17 nov 2009, 17:48 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| Uhhh, se pravi 1700EUR. Bom raje odmontiral, ko bom avto menjal, kot pa novo kupoval. Vrednost avta zaradi Webasta najbrž ni omembe vredno večja... | Na vrh | |
Borcix | 17 nov 2009, 22:31 | |
| Član #833 Prijavljen dne: 03 avg 2008, 22:38 Lokacija: Prekmurec v Ljubljani Objav: 99
| Šele zdaj sem zasledil tole temo ...
Torej bi naj vsi D5 motorji imeli to gretje?
Mater bi bil več kot hvaležen/zadovoljen če bi moj to tudi imel ...
S60 D5 2004 letnik uvožen iz nizozemske/belgije ...
A se zadeva vidi s prostim očesom ali je treba kaj "razdirati" da jo opaziš?
Pa še vprašanj imam, samo raje počakam na kak odgovor, da se še bolj ne blamiram | Na vrh | |
Švedmorebitprh | 18 nov 2009, 10:14 | |
| Član #408 Prijavljen dne: 11 jul 2007, 12:55 Objav: 228
| 1700 EUR je super cena, ker če hočeš na Audiju original webasto je doplačilo 4000 EUR. Je pa res , da za ta denar raje predelam avto na plin. | Na vrh | |
alkor | 18 nov 2009, 10:32 | |
| Član #72 Prijavljen dne: 17 nov 2006, 20:38 Objav: 155
| na ebayu je webasto z daljincem vred cca 1200 €. Nov , račun. Vsaj kar sem nazadnje gledal.
+ montaža pri nas, ki pa ne vem kolk stane.
LP, a | Na vrh | |
strojnik | 13 apr 2010, 21:21 | |
| Član #1031 Prijavljen dne: 15 feb 2009, 13:11 Objav: 134
| Še vedno me zanimata odgovora na moja dva zgoraj omenjena vprašanja...Ali ima kdo preverjene informacije kako je s tem? | Na vrh | |
Poršejčkov at | 13 apr 2010, 23:29 | |
| Član #745 Prijavljen dne: 06 maj 2008, 22:53 Lokacija: Zgornje Pirni?e Objav: 263
| strojnik je napisal(a): ...
1. v primeru, da se od doma odpravim prej, kakor imam nastavljen čas in mi grelec še lepo greje, ali moram grelec preden vozilo prižgem ugasniti, ali se to zgodi avtomatsko ko avto prižgem
2. kako je z vzdrževanjem grelca...glede na to, da gre za zgorevalno komoro, šobe itd. (če prav zastopim)
1. da, pri mojem zavrtim kolesce na levi ročici in držim gumb, da preklopi na OFF, pomeni, da ga ročno ugasnem,
2. ne vem, verjetni bi BC kaj javil.
Poraba je malce večja tudi pri meni (v zimskem času, ko sem uporabljal grelec), vendar ne za toliko, kot si napisal. Cca 0,2l/100 km.
LP, Ivo
| Na vrh | |
Augi | 14 apr 2010, 09:12 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| BC ne javi kaj, če je napaka, vidi se pa dfa nekaj ni vredu po tem, ko precej dolgo greje motor in kabino. To je znak da je potrebno opraviti servis. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 66, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5976 najnovejši član: Juliovioky |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|