Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Raba in vzdrževanje
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Originalni grelec (webasto)

Pojdi na stran  1 2 3 4 [5] 6
Avtor objava
SIPS
10 dec 2013, 12:05
Član #528
Prijavljen dne: 01 dec 2007, 21:25
Objav: 194
Pozdravljeni,

tudi, jaz sem pri svojem V70 odkril dodatni grelec pod sprednjim kolesom, vendar ne deluje (Niti ni videti, da bi bil kdaj rabljen, saj je izpuh popolnoma čist, verjetno pa bi moral biti malo črn? )
Kje naj se zadeve najprej lotim? Verjetno najprej na servis naložiti software, da bom sploh imel možnost timerjev in vklopa na BC, ali kaj drugega?
Hvala za nasvet.

Lp Miha
Na vrh
Spletna stran
S60D5Gear
10 nov 2014, 11:31
Član #1437
Prijavljen dne: 28 dec 2009, 09:59
Lokacija: Slovenija
Objav: 193
Uporabniki webasta, kar pravite: se mi splača vgraditi grelec v S60 D5 2005 ali ne?
Je to blagodejno za avto / motor?

Malo cincam, ker avto je vreden 2-3k EUR, vgradnja Webasta je pa 1000 EUR.
Vseeno mi ni škoda vložiti denarja, ampak samo če imam kaj od tega

Kaj pravite?
Na vrh
4volvo
10 nov 2014, 12:22
Član #2350
Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14
Objav: 516
Če misliš avto imeti še nekaj let, se izplača. Če ga boš naslednje leto prodajal, zaradi vgrajenega grelca ne boš dobil niti 1 € več.
Na vrh
S60D5Gear
10 nov 2014, 12:55
Član #1437
Prijavljen dne: 28 dec 2009, 09:59
Lokacija: Slovenija
Objav: 193
Avto mislim imeti čim dlje, ker mi služi odlično (390.000 km brez omembe vrednih težav). Takoj podpišem za naslednjih 390.000

Ravno zato sprašujem se izplača zaradi blagodejnega učinka na motor?
Na vrh
Tex
10 nov 2014, 13:01
Član #10542
Prijavljen dne: 31 mar 2014, 21:24
Lokacija: Ljubljana
Objav: 455
Seveda se splača,kaj čakaš, kaj je lepšega, kot vsesti se v topel avto, z ogretim motorjem !
PS: a niso imeli večinoma vsi D5 motorji grelec že vgrajen, naložiti pa je potrebno le software ?

[ Uredi 10 nov 2014, 13:01 ]
Na vrh
Augi
10 nov 2014, 13:50
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
sm bi raje prihranil denar za naslednji avto ali kakšno drugo popravilo. Enostavno je predrag glede na vrednost vozila. In če je šel prvih 390kkm brez bo še naslednjih ;)

se pa strinjam da je zelo dober občutek, ko se pozimi vsedeš v ogret avto
Na vrh
tomsom
10 nov 2014, 16:20
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Občutek je odličen ko se usedeš v odtaljen avto, poleg tega pa še motor skoraj na delavni temperaturi, kabina pa juhuhu topla.
Če trofiš, se da, kje urajmati kakšno rabljeno za sorazmerno razumljivo ceno, je to odlična naložba.
Na vrh
gorgh
10 nov 2014, 16:40
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Huh, to bi blo tud nekaj zame...pa me je hitr minilo

Pisal za foro na webasto.si....cena od 1.500 do 1.800 za c70 mk1

Hvala lepa, raj zmrzujem v avtu tistih 5 min da se navadim na mraz
Na vrh
Tex
08 dec 2014, 19:17
Član #10542
Prijavljen dne: 31 mar 2014, 21:24
Lokacija: Ljubljana
Objav: 455
Ok, pa drugačno vprašanje...

Kakšna je razlika med webastom na motorju 2.5tdi 140hp in webastom na D5 163hp ?
Na vrh
mrv
08 dec 2014, 19:24
Član #1416
Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09
Lokacija: poetovio
Objav: 1234
Tex je napisal(a): ...

Ok, pa drugačno vprašanje...

Kakšna je razlika med webastom na motorju 2.5tdi 140hp in webastom na D5 163hp ?




Verjetno v oem kataloški, tudi v samih lastnosti webastoja. Novejši se bo morda posledično malenkost prej segrel, manjšo porabo imel, morda daljšo življensko dobo, cenejšo svečko z dalšim življenskim obdobjem itd.....

Lahko pa da sta zadeve materialno identične in je samo razlika v SW

[ Uredi 08 dec 2014, 19:26 ]
Na vrh
Tex
08 dec 2014, 21:31
Član #10542
Prijavljen dne: 31 mar 2014, 21:24
Lokacija: Ljubljana
Objav: 455
Hvala, vendar v tem odgovoru,ki si ga podal ugibaš na slepo in nimaš pojma, torej sva na istem... ;)
Na vrh
sportivo
10 feb 2015, 22:39
Član #4357
Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45
Lokacija: Ljubljana
Objav: 199
Odlicna tema! Bravo tomsom za super slikovni material!

Kupil rabljen D5 kjer nisem vedel ne jaz ne prejšnji lastnik da ima avto webasto! Treba ga je samo se usposobiti ker mislim da ne deluje.

Je kdo ugotovil ce ze kdo ugodno "odklene" grelec oz. Da se prikaže timer za vklop v potovalnem računalniku?

Tezko najdem podatke glede specifikacije katera žarilna svecka mora biti notri, ima mogoce kdo podatke. Se da dobiti kje ugodneje? Na summitu hocejo zanjo dobrih 83,00 eur + DDV.







Ravnokar sem govoril z @volvomojstrom in je rekel, da lahko aktivira in posodobi software in nastavi timer v potovalni racunalnik za cca 200,00 EUR. Ceneje kot 500,00 EUR je že. Pa še vedno mislim, da bi lahko bil tisti software se malo cenejsi. Sem pa z @volvomojstrom zelo zadovoljen, mi je ze enkrat menjal čep med menjalnikom in masino, ko se meni ni dalo vsega razdirat.

[ Uredi 11 feb 2015, 09:04 ]
Na vrh
damiani
11 feb 2015, 09:07
Član #2483
Prijavljen dne: 29 nov 2011, 23:47
Objav: 139
BERU IRELAND 0 102 174 304 12V ARDIC 3730104, enaka je tudi v Audiju! Ebay.de vabi!! Zamenjava svečke absolutno predraga vsaj za pol! (just my opinion) Pa si 100% da je grelna svečka?? Ker s temi grelci je kot z Volvoti: Dokler ne probaš, ne veš!!!!

Pa naj greje!

Lxcp
Na vrh
sportivo
11 feb 2015, 09:24
Član #4357
Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45
Lokacija: Ljubljana
Objav: 199
Najlepša hvala @damiani!

Nisem 100% da je smao žarilna svečka, sigurno je še kaj več. ampak to je vse kar sem nahitro zagledal pod avtom, da je malo zarjavelo okoli nje in se ni bila verjetno nikoli menjan in nasploh verjetno grelec nikoli ni bil servisiran. (280.000 km trenutno prevozenih in bog ve koliko še prevrtenih zraven).

Bo treba snet celo zadevo dol tako kot je to naredil @tomsom in vse razdreti in očistiti. Verjetno je zanič tudi šoba in cevi hladilne tekočine so sigurno slabo pritrjene ker je grelec spodaj kar vlazen od fluorescenčne tekočine.

SIPS je napisal(a): ...

Pozdravljeni,

tudi, jaz sem pri svojem V70 odkril dodatni grelec pod sprednjim kolesom, vendar ne deluje (Niti ni videti, da bi bil kdaj rabljen, saj je izpuh popolnoma čist, verjetno pa bi moral biti malo črn? )
Kje naj se zadeve najprej lotim? Verjetno najprej na servis naložiti software, da bom sploh imel možnost timerjev in vklopa na BC, ali kaj drugega?
Hvala za nasvet.

Lp Miha

A je možno, da ta grelec ni aktiviran in sploh ni nikoli še delal?? Ker moj aluminiast dimnik je tudi kot nov, nič sajast??


**So mi pa ravnokar poslali ponudbo še iz Summit servisa kjer je prav tako 200,00 EUR aktivacija timerja v potovalnem računalniku.

Še nekdo, ki je poservisiral svojo peč, -slikovni material:
http://goo.gl/UvcO5J


Upam da bo moj Volvo grelec kdaj delal tako kot dela ta na posnetku.
https://www.youtube.com/watch?v=d5LSHtRctmE


***Zanima me, ali bi bilo kaj narobe če bi samo demontiral grelec in zamašil cevi hladilnika z čepi. Potem pa bi dal odbijač nazaj gor in bi se okrog vozil z taksnim avtom dokler ne poserviseram grelca v delavnici? Samo verjetno ni dobro zaradi odklopljenega akumulatorja, da ne bi kaj "zbrkljalo" v spominu ... pa se vprasanje kako bi resil z crpalko goriva.

Verjetno najboljse da avto miruje z odklopljeno baterijo dokler se stvar ne postima.

[ Uredi 11 feb 2015, 10:24 ]
Na vrh
tomsom
11 feb 2015, 11:40
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Črpalka goriva za grelec je ločena. Če odstraniš grelec moraš obvezno skleniti krog kroženja hladilne tekočine , vstop-izstop hladilne tekočine. Blindiraš samo v primeru da snameš, servisiraš in sestaviš nazaj.
Na vrh
sportivo
11 feb 2015, 12:44
Član #4357
Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45
Lokacija: Ljubljana
Objav: 199
Trenutno je zadeva razdrta in stanje je katastrofalno. Konektor skurjen od webasta totalno. Skatla racunalnik ki gre v konektor od webasta oa je sploh ni!! Mogoce kdo ve cebo koliko stane?
Na vrh
sportivo
11 feb 2015, 14:02
Član #4357
Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45
Lokacija: Ljubljana
Objav: 199
Evo se slika moje grozljivke!

Ima kdo računalnik webasta viska??





***To je racunalnik ki mi manjka P/N 3730751-4, upam da mi ga bo pooblaščeni volvo servis lahko priskrbel pa upam da ne bo koštal tudi celo bogastvo:
http://3.bp.blogspot.com/-uzTT0P51A1E/UMe8FPTyulI/AAAAAAAAAD4/8KiavsPfkQE/s640/2012-12-08+18.19.07.jpg

zdele sem dobil odgovor iz KMAGa in sicer računalnik 376,00 EUR + DDV, konektor 2,00 EUR + DDV. Bom še malo počakal jutri me pokliče en gospod pa bo pogledal če ima enega rabljenega doma.


Aja pa ko sem snemal dol cev za nafto se mi je zdela cevka cisto suha. Kot da že leta ne bi nafta notri tekla. Tudi vonja ni bilo o nafti ... sem probal se malo pozaugat pa ni slo nic ven. ?


Še en lep DIY tutorial:
http://hackingvolvo.blogspot.com/2012/12/anatomy-of-ardic.html

[ Uredi 11 feb 2015, 15:52 ]
Na vrh
tomsom
11 feb 2015, 15:54
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Mislim da se ti skoraj bolj splača kupit rabljen kos za 200-300€.
Najprej si zmontiraj delujoco webasto- bi se našla kakšna, da vidiš kaj in kako.
Poženeš jo preko dice vmesnika, ne rabis timerja, se mi zdi. Imas pa res dizaster spodaj. Pa da ti je plata tako zgorela.... Skoraj inposible. :-)
Bi bilo pametno stestirat kaj vse potrebujes, preracunat in pol v nabavo. Po moje je comp nov ene 300+€, pa regulator, pa senzor temperature ziher, ker je stari zatajil, komplet inštalacijo, pa svečka, pa ventilator,.... Skoraj komplet vse, ostane ohišje. 1000+€ je nova montaža. Kupiš dobro rabljeno, pomenjaš kose in voziš. Strošek. Dobra rabljena od 200-700€. Pa recimo da jo dobis za 300+300 servisni material. Pa smo tle tle... Definitivno prej probaj ce je samo parking heater modul ali kaj vec, poleg instalacijske kite.
Na vrh
MarkoD
11 feb 2015, 16:14
Član #11880
Prijavljen dne: 08 avg 2014, 22:22
Objav: 263
sportivo je napisal(a): ...

Evo se slika moje grozljivke!




Pa je to skurjen?
Men bolj deluje da je zarad vode ratal.
Na vrh
sportivo
11 feb 2015, 17:20
Član #4357
Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45
Lokacija: Ljubljana
Objav: 199
Ce natancno pogledam res sicer tezko vidim stopljeno plastiko. Konektor je vidt stisnjen in razbit. Kasneje je pa verjetno se oksidiral. Nekdo od prejsnjih lastnikov je noral imeti karambol zato tudi ni racunalnika.

Ali se vidi da na sliki manjkajo tudi senzorji? Moram se kaj dokupit?
Na vrh
tomsom
11 feb 2015, 20:17
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Ja, zgleda zbit in oksidiran. Ne vidi se senzorja na ohišju. Videt je samo svečko in vodno črpalko. To bo še zanimivo... Jaz imam fotocelico-senzor plamena in senzor temperature če ti kaj prav pride za sprobat.
Na vrh
tomsom
11 feb 2015, 20:22
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Pa eventuelno ti lahko dam svoj modul za probat če je to TO.
Pa morda bi ti en "zajeban" model celo webasto dal za sprobat.
Tudi sam čakam regulator tlaka, je škripnu, tako da če bo kaj lufta za vikend, bo akcija, in se lahko oglasiš.
Na vrh
sportivo
11 feb 2015, 21:19
Član #4357
Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45
Lokacija: Ljubljana
Objav: 199
Hvala @tomsom za vso prijaznost in pomoč. Mislim, da sem na zadnji strani grelca videl 2 senzorja ki sta privijačena na ohišje. En na desni strani z rdečim debelim kablom in kvadratastim kontaktom mislim da je ta za temperaturo. Potem na sredini je kot ena ozemljitev, majhen crn kabl. Na levi strani je pa en cuden (senzor?) nasproti tistega za temperaturo. (Mogoče je ravno obratno in je to foto-celica plamena)

Saj mogoče dobim jutri že računalnik in bom probal stestirati. Upam, da bo delalo. Žarilna svečka je stestirana, zaenkrat deluje dobro. Vodna pumpa in notranji ventilatorja tudi oba delujeta. Je bila pa miza kar polna saj, večinoma ki so padle skozi dimnik, notranjost je bila pa še kar solidno čista.

@tomsom, kje pa pride regulator tlaka? Nevem, če sem ga opazil.

[ Uredi 11 feb 2015, 21:21 ]
Na vrh
tomsom
11 feb 2015, 21:38
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Ja, 2 senzorja sta, eden temperatura hladilne eden grelca. Regulator tlaka ti je tisto na kar nataknes lajtungo za nafto, en krogec pa ena drobna zavita cevkica ki brizga gorivo v burning enoto. Fotocelica je direkt pod vetrnico ventilatorja.
Drugač pa, lej ga, jst rad pomagam, mi ni nben problem.
Včasih sem nerazumljivo sarkastičen, to je pa tud vse.
JBG, I'm not perfect!
Če kaj rabiš, dregni! Bom probal...
Na vrh
sportivo
12 feb 2015, 07:46
Član #4357
Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45
Lokacija: Ljubljana
Objav: 199
Hvala tomsom super si naredil in slike in komentarje res vzamem vse nazaj, kar sem takrar rekel v naglici.

Ahaaa tisti regulator tlaka da zna delati težave. Razmisljam, da bi ga spihal s kompresorjem. Hvala tudi za opis vseh senzorjev.
Na vrh
tomsom
12 feb 2015, 07:54
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Ni panike, ni panike, ni panike!
Ne spihuj regulatorja ker je notri membranica!!!!!
Morda je še dober, č ga pihneš bo "odletel".
Na vrh
sportivo
12 feb 2015, 18:09
Član #4357
Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45
Lokacija: Ljubljana
Objav: 199
Sem uposteval tvoj nasvet tomsom in nisem nič šaril s kompresorjem okoli regulatorja tlaka.

Dobil sem rabljen modul za 60,00 eur. Samo se prevekslati moram kabel čevlje. Sem razdrl modul, da bi videl v kaksnem stanju so kontakti in lepsega vezja se nisem videl v življenju. Nedotaknjen in cel prevlečen z tankim slojem nekaksnega silikona. Na njem so bili prvi moji prstni odtisi.

Je pa zaninivo. Na zunanji skatlici pise volvo in part number (nalepka). Na notranji pa je vgravirano: Saab

Se maloo pa bomo videli ce bo grelec "prdnu"!
Na vrh
sportivo
13 feb 2015, 11:36
Član #4357
Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45
Lokacija: Ljubljana
Objav: 199
Sem ravnokar vse zmontiral in zalufal. Vse skupaj je delalo 3min potem se je sistem samodejno izklopil. Potem sem se 2x ugasil in prizgal avto, z njim se je 2x tudi vklopil grelec potem pa nic vec. Naj bi se varnostno zaklenil in se ga odklene le s testerjem.

Na zacetku je pihal mrzel zrak iz cevi, svecka je bila na otip oduzunaj vroca. Vodno pumpo se je tudi slisalo da laufa. Na zacetku prvic je slišalo tudi kako klika crpalka za nafto potem pa nic vec. Na zacetku mi je sigurno zrak najprej potegnilo ker je bila cev cidto suha.
Spodaj da bi bila posoda vroca, to pa ne ... Cez cas je pihal mlacen zrak ven tudi posoda je bila spodaj mlacna in po ceveh. Smpak to je sigurno segrel ze motor.

Se bo treba se malo igrat ...

[ Uredi 13 feb 2015, 11:36 ]
Na vrh
Sverige
13 feb 2015, 12:30
Član #412
Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18
Objav: 743
Mogoče kaj povezano z zunajno temperaturo. Meni se ne vklopi če je zunaj več kot 5 stopinj.
Na vrh
tomsom
13 feb 2015, 14:48
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Če imaš koga z dice pa ti naj ga laufne. Samo po moje je regulator hin ce ni dolgo laufal.
Na vrh
sportivo
13 feb 2015, 17:48
Član #4357
Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45
Lokacija: Ljubljana
Objav: 199
Mislim da mi je kazalo v avtu 4 stopinje. Ga je vklopilo 3x ampak vsakokrat je delal samo 3 minute. Sedaj pa se je samodejno zaklenil. Cisto mozno da je regulator tlaka zanic. Sumim pa tudi kontakte ki sem jih iz starega polomljenega konektorja tlacil v novega in upam da mi ni katerega izrinilo ven. Sej verjetno se bo videlo na testerju.
Na vrh
Pojdi na stran  1 2 3 4 [5] 6

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 55, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5976
najnovejši član: Juliovioky
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete