Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Raba in vzdrževanje
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Originalni grelec (webasto)

Pojdi na stran  1 2 3 [4] 5 6
Avtor objava
Zadet
11 feb 2012, 08:19
Član #472
Prijavljen dne: 29 okt 2007, 09:11
Objav: 6
Ponovno hvala za info, tomsom.
Še eno vprašanje - zakaj je potreben odklop akumulatorja?
Ali s tem lahko pripravim računalnik, da dovoli ponoven vklop, po tem ko se webasto "zaklene" po parih neuspelih poskusih vžiga?
Na vrh
tomsom
11 feb 2012, 08:58
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Točno zakaj v detajle ti ne znam povedati zakaj je potreben odklop, je pa pravilo tako, da ko kaj šariš okrog kakršne koli inštalacije, odklopiš akumulator.
V tem primeru boš odklapljal grelec in to je, vsaj meni, zadosten razlog da sem razklemal.
Mogoče nesmisel, vendar jaz ko sem luči poliral, sem jih demontiral in zadevo opravil na kolenih, sem odklopil akumulator.
Dvomim da odkleneš opcijo grelca z odklopom akumulatorja, ker mislim da se napaka shrani v eprom.
Na vrh
Zadet
11 feb 2012, 09:43
Član #472
Prijavljen dne: 29 okt 2007, 09:11
Objav: 6
A pa se da grelec stestirat mimo računalnika? Direktni priklop na napetost ali kaj podobnega?
Ker ne vem kako naj odkrijem napako, če ga ne poskušam zagnat.
Na vrh
gregork
25 okt 2012, 22:06
Član #1585
Prijavljen dne: 23 mar 2010, 19:37
Objav: 15
Bliža se zima, na svoji s60-ki pa imam problem z grelcem in upam na kakšno pomoč... Najprej da malo razložim stvar.. Grelec je bil od prejšne zime zaklenjen, avto je bil pred kratkim na servisu Dumida kjer bi naj odpravili to napako. Stvar so resetirali, zamenjali šobo in po njihovih zagotovilih bi naj grelec delal.. Avto pripeljem domov, naslednji dan probam, zgodba enaka kot leto nazaj, preden se je zaklenil.. Storili niso nič, še stestirali ne, kar seveda od takega servisa nisem pričakoval...

In tako sem se sam lotim reševanja tega problema, obrnem cel internet in Vido.. Grelec lahko vklopim preko BC-ja, tako da testiranje ni problem.. Pri vklopu se ventilator zavrti, pumpa za vodo se prižge, nato sledi grelna svečka in črpalka goriva in se prižge.. Samo izgorevanje se sliši kot da bi gorelo na momente bolj in na momente bolj slabo.. Dela kakšne pol minute, včasih dve in nato se izklopi, ter cel proces ponovi. Po dveh procesih vse izklopi, voda oz. motor je še vedno čisto hladen. Grelec čisto nič ne kadi, razen ko se izklopi (bel dim). Grelec postavim na mizo, razdrem, sčistim, izvedem meritve, katere so sledeče:

- temperaturni senzor za vodo - 14 kohm
- senzor ognja - do 1kohm (upornost se zelo hitro spreminja, odvisno od količine svetlobe)
- senzor za zaščito pred pregretjem - 0 ohm
- črpalka goriva - 10 ohm
- črpalka vode - nisem meril ampak dela 100%
- grelna svečka - cca 1ohm

Po vseh teh meritvah predvidevam da je z temi deli vse OK, šoba je nova in glede na to da so mi na servisu zamenjali šobo je napaka najverjetneje na samem izgorevanju (torej šoba - regulator pritiska - črpalka goriva) kajti zrak se tukaj ne regulira. Ostane samo še regulator pritiska in črpalka goriva. Zdej pa vprašanje, koliko je sploh možno da odpove črpalka goriva, glede na to da je upornost na navitju črpalke prava, mi je pa mal čudno da črpalka ne deluje vedno z istim zvokom.. parkrat naredi tk-tk uredu, parkrat pa kot da bi jo nekaj dušilo (malo bolj potiho) in takrat tudi gori slabše.. Bi mi lahko kdo to potrdil ali je to normalno ali ne?! Grelec pa izklopi kar iz nenada, črpalka še vedno deluje par sekund po tem, kako je z regulatorjem, je že imel kdo problem z njim in kako se je grelec obnašal? In še to, ta grelna svečka zažari samo pri zagonu ali žari ob celem procesu delovanja?

Upam na kakšno pomoč, informacijo... ;))
Na vrh
tomsom
26 okt 2012, 05:00
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Svečka žari cel čas delovanja, sicer ni izgorevanja.
Nisem prepričan da bo delovalo, vendar, natoči rezervar z gorivom do vrha.
V kolikor ti potem dela, je problem na črpalki goriva katera ne prečrpava med prekati.
Po drugi strani pa zopet avto nebi delal ko ti pade nivo goriva če ti ta črpalka nebi delovala.
Lahko da ima ločeno črpalko goriva za grelec in je tam napaka-ugibam.
Zvok ob pravilnem delovanju grelca je konstantno enak, razen start-stop.
Lahko pa je problem samo v šobi




Sicer dvomim da bi to na servisu spregledali, pa vendar.
Če imaš grelec v kosih, mogoče nebi bilo neumno preveriti.

Ali pa senzor za nadzor plamena


Kako je z upornostjo na posameznih kosih pa nebi vedel.
Po moje je problem na črpalki goriva, senzorju za nadzor plamena, ali pa na šobi.
Preveri še cevi za dovod goriva na grelec, lahko da ti kje vleče zrak.

Upam da nisem povzročil preveč zmede, vendar je težko takole po opisu odpravljati napake.
Upam da boš rešil.

[ Uredi 26 okt 2012, 06:31 ]
Na vrh
bojko
26 okt 2012, 10:28
Član #1639
Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06
Objav: 552
Če imaš šobo vredu (si 100%, al so ti samo rekli, da so jo menjali?) je napaka najverjetneje na regulatorju pritiska ali fotocelici(senzor nadzora pritiska).
Na vrh
Augi
26 okt 2012, 13:37
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
tudi če so zunanje temp previsoke (ali pa ne dela temp senzor) se hitro izklopi.
In kaj naj bi na servisu stestirali? Si ga pripeljal tja, so naredili "servis" in si se odpeljal, ali si pustil avto tam tudi čez noč?
Na vrh
gregork
26 okt 2012, 16:12
Član #1585
Prijavljen dne: 23 mar 2010, 19:37
Objav: 15
tomsom, kot sem videl po prejšnih temah si se tudi ti že ukvarjal z grelcem in če odgovorim.. Črpalka ni problem, avto deluje BP, tudi z rezervo, tako da to izključujem. Res pa je da za grelec in za motor ni ista črpalka, za motor je pretočna, za grelec pa pulzna (pri naftnem filtru), tako da se nafta ne vrača nazaj v rezervoar. Lahko bi bil problem res v kakem zraku, če ga kje zraven vleče, tako da to morem še pregledati. V šobi ni problem, šoba je res zamenjana, stisnjena na novo na cevko od regulatorja pritiska. Sem pa tudi snel cevko od nafte pri grelcu in ga prižgal ter nafta konstantno kaplja, tako da nafta je, nevem pa če z pravim pritiskom in glede na to da se grelec vedno in brez problema prižge ter deluje en čas, dvomim v problem pri črpalki.

Prišel sem do zaključka da najprej menjam senzor za nadzor plamena, strošek ni velik, dela pa lahko velike probleme. Je že naročen, dobim v ponedeljek, zmontiram in poročam..

Pri direknem zagonu iz BC-ja zunanje temperature ne vplivajo na to da bi grelec hitro izklopil, njega samo zanima temperatura vode, delati mora vedno dokler ne doseže voda delovne temperature. Avto je bil na servisu več kot en teden, zarad menjave šobe še dva dni dlje kot je bilo dogovorjeno, tudi po popravilu so imeli časa še več kot en cel delovni dan, kajti nisem uspel it takoj po avto.. po tem sem tudi sklepal da stvar deluje, tudi serviser je to zagotovil.. Žal mene več ne vidijo in ni to edina stvar ampak ni tema namenjena temu tako da..

Te upornosti so prave, neka odstopanja seveda so, napisal sem jih zato ker bodo gotovo komu še prišle prav.
Na vrh
bojko
26 okt 2012, 18:45
Član #1639
Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06
Objav: 552
lahko še probaš fotocelico odmontirati in direkt vanjo svetiti z baterijo, boš videl, če bo kaj razlike.
Na vrh
gregork
27 okt 2012, 09:42
Član #1585
Prijavljen dne: 23 mar 2010, 19:37
Objav: 15
bojko, ideja je dobra vendar s tem nebi ugotovil ali senzor deluje ali ne, rešitev bi bila edino če bi namesto senzorja vezal potenciometer, vendar ne vem točne upornosti, katere ima (delujoč) senzor.. Ve kdo mogoče?
Na vrh
PP
27 okt 2012, 12:25
Član #706
Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04
Lokacija: SLB
Objav: 673
Pelji ga na Webasto/Eberspacher servis in ga bodo priklopili na njihov tester, pa bo povedal točno kje ga boli :-)
Sem pred mesecem popravljal Webasto L.97, pa je že imel diagnostiko.
Drugače pa koliko si opisoval bi stavil na senzor temperature ali pa je kaj narobe z vodno pumpo (poglej če žene vodo). Verjetno je temperatura vode previsoka in ugasne.

lp

PP
Na vrh
tomsom
27 okt 2012, 12:59
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Po trditvah mojstra eber-webaste, se articova grijalica ne konekta z diagnostiko.
Na vrh
bojko
27 okt 2012, 15:04
Član #1639
Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06
Objav: 552
Funkcija fotocelice je, da zaznava plamen, če ga ne zazna (verjetno v dovoljšni meri) ugasne zadevo. S svetenjem v serzor bi ugotovil, če fotocelica mogoče še deluje, a ne več tak, kot bi mogla.
No sicer pa itak dobiš novo in boš takrat točno videl, če je napaka tu, al je kje drugje.
Al pa kot piše PP, mogoče ti hladilna tekočina ne kroži in zato ugaša.

[ Uredi 27 okt 2012, 15:05 ]
Na vrh
tomsom
02 jan 2013, 16:35
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Razkosal sem grelec...
Ker mi je začelo nekaj švrljat in je bilo neprijetno za ušesa, pa še ker sem dlakocepec, je situacija sledeča.
2011 v oktobru sem menjal regulator pritiska, takrat sem grelec tudi pošteno očistil vseh saj in ostalega sranja ki se nabere.
Ugotovil sem da izgleda grelec izredno slabo za obdobje delovanja ene sezone in pol.
Sem prepričan da nebi bilo čisto nič narobe če bi ga pred vsako "kurilno" sezono očistil.

No, problem pri meni pa je v ležajih na elektromotorju ventilatorja.
Ker se ločeno samo ventilatorja ne dobi več, mi je 350€ malo veliko, glede na to da je vse ostalo dobro.
Do lanskega leta se je elektromotor dalo dobiti kot samostojen kos, sedaj pa ne več.
Jajca!
A da menjam celo garnituro, z šobo, regulatorjem, motorček z ventilatorjem in gorilcem je pa malo nekulturna, sploh cenovno.
Razkopal sem elektromotor in zadevo malo preplonkal.
Malo sem klical okrog kje bi se kaj dobilo, in povsod tema, razen OEM. A jebeš ti to!
Našel sem te miniaturne ležajče iz elektomotorja za nekaj manj kot 5€.
Tako da je avto v kosih in čakam ležaje.
Bo pa to cel projekt zamenjati te ležajčke, ker je na osovini, kjer je iz ene stani prišraufana šoba gor, na drugi strani rotor.
Ok, šoba gre stran, treba bo pa sneti še rotor, ker gresta oba ležaja dol na isti strani, ker je premer osovinice različen.
Skratka, cela drvarnica, vseeno pa raje malo jabezancije, kot da kihnem tam na pult 350€.
Temo v kratkem okrepim še z foto materialom, če koga zanima.
Na vrh
D|N
02 jan 2013, 21:02
Član #147
Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54
Lokacija: Ljubljana
Objav: 480
Men je tud crknil grelec.....nekej casa je biu kar glasen, je cudno ropotal, zdej se pa ne zazene....:(
Na vrh
borogal
04 jan 2013, 18:03
Član #3128
Prijavljen dne: 11 dec 2012, 16:52
Lokacija: Sevnica
Objav: 2
Očitno nas je več takih z podobnimi problemi.Grelec je postajal vse glasnejši nato pa tišina.Očitno ležaji,tako da se tudi sam podajam na lov za ležaji.
Na vrh
tomsom
04 jan 2013, 18:57
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Možno da so ležaji...
Pa veš kje dobiš ležaje in kje točno so ti ležaji namščeni?
Edina stvar ki je uležajena na grelcu je elektromotor ventilatorja.
Vprašam ker ne vem koliko ti je zadeva poznana.
V kolikor te zanima drobovina elektromotorja ali celega grelca kar vprašaj.
Jaz šele v torek dobim ležaje in je avto na kanalu z odprtim nosom.

Dodajam številko ležajev.
NMB R-1340 HH
Dobiš v conradu, iskalnik napolni z 214434 številkami in dobiš.
Ko boš in če boš menjal ležaje, bo potrebna manjša predelava na oddaljenosti ležajev od rotorja.
V kolikor pustiš malo fore da jih ne daš na mesto starih, jih boš natančno v položaj stisnil v končni fazi z ležiščem ležaja.
Vendar ne pretiravati z kladivom ker je aluminij bolj kot kvas.

[ Uredi 04 jan 2013, 19:14 ]
Na vrh
borogal
04 jan 2013, 19:26
Član #3128
Prijavljen dne: 11 dec 2012, 16:52
Lokacija: Sevnica
Objav: 2
Zaenkrat mi je vse jasno imam motorček že razstavljen.Z menjavo ležajev pa imam že kar nekaj izkušenj,sicer z malce večjimi.Pa svetujem ti da ne snemaš rotorja.Na strani kjer je šoba je po moje samo puša katero je potrebno sneti nato pa še ležaj.Se bom z tem pozabaval jutri dopoldan.Da pa avto ni na kanalu in je normalno vozen,sem pa povezal cevi hladilne tekočine.Kje pa dobiti ležaje,pa zaenkrat še ne vem.
Na vrh
tomsom
04 jan 2013, 19:37
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Pozabil... Imaš prav, puša je, sem jo snel.
Zgoraj sem ti napisal kje dobiš ležaje.
Meni ni pene ker imam še dva avta na razpolago, pa je lahko na kanalu.
Ni pa noben volvo.
Ležaji z poštnino 8€ ni neka bogatija napram celemu ventilatorju za 150€, kar je prava redkost.
Jaz sem našel samo enega, drugače pa 350€ komplet gorilec.
Na vrh
tomsom
13 jan 2013, 11:25
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Kako zgleda ce se ti grelec zaklene?
Meni starta za 3-5 sekund in, ali ugasne ali pa za trenutek zalaufa, izgorevanje izkljuci in vodna crpalka se dela kako minuto.
Ideje?
Meni jih je zmanjkalo pa sem skoraj diplomiral.
Na vrh
tomsom
15 jan 2013, 11:04
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Nihče ne ve?
Na vrh
Augi
15 jan 2013, 15:55
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
greš na servis, da ti s testerjem pobriše napake, in dela dalje. zaklene se pa po 3 neuspelih poskusih zagona.
Na vrh
tomsom
22 jan 2013, 14:18
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Grijalica še ne dela.
Zamenjani ležaji na elektromotorju in motor teče gladko kot miška.
Na testerju mi izpiše napako da je ventilator visok, in po novem še, da je problem na fotocelici-masa.
Včeraj sem klical v Bejo za fotocelico in po parih stavkih mi možakar pravi, zamenjaj cel sredinski del, gorilec, regulator pritiska in motor z ventilatorje.
Baje da ko v štartu naredi prvi izpih obenem preveri delovanje celotnega sistema in v kolikor ni v tolerančnih mejah vsa napetost in upornost, se sploh ne trudi zaganjati grelca ampak ga avtomatsko vrže ven.
Sedaj pa mi sploh ni jasno o kakšnih vrednostih se tukaj pogovarjamo, ker motor res teče gladko.
Zaenkrat še piham v roke...
Stikamo glave skupaj in zadevo preučujemo kaj in kako.
Nebi kupoval kompleta ki stane 350€, bi pa prosil če ima morda kdo kakšen motor na lagerju za probo, da vidim če je res problem v motorju ali res fotocelica ali kaj drugega.
Uslugo sem pripravljen tudi plačati.
Na vrh
Volvej
22 jan 2013, 14:26
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1553
Čist tak eno vprašanje iz firbca. Se da v V70 D5 '05-'07 tudi naknadno vgradit webasto grelec + timer? Paše tudi od predfacelift modelov?
Na vrh
tomsom
22 jan 2013, 15:17
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Volvej je napisal(a): ...

Čist tak eno vprašanje iz firbca. Se da v V70 D5 '05-'07 tudi naknadno vgradit webasto grelec + timer? Paše tudi od predfacelift modelov?


Vse se da če je volja in perje.
Na vrh
tomsom
08 feb 2013, 21:26
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Malo oživitve...
Danes sem se spet malo lotil mojega grelca.
Ker se mi je pri zadnjem poizkusu zagona dobesedno stopil motor, sem z veliko sreče dobil za drobiž nadomestnega.
Po prvih parih zagona je bilo kar otožno gledati in poslušati vse skupaj...





Ko je pumpa potegnila vodo in sistem za dovod goriva izpodrinil zrak v ceveh, je bila pesem popolnoma druga.
V glavnem, grelec dela tako kot mora.

Kitajček pa tudi...
Na vrh
dr_ito
05 dec 2013, 12:42
Član #1332
Prijavljen dne: 12 okt 2009, 13:54
Objav: 38
Pozdrav

Tudi meni je nehal delovati grelec. Ali še kdo drug popravlja (obnavlja) grelce ?, razen na uradnem servisu. Sem se zgovarjal, kit za obnovitev pride 360€ + delo.

Lp
Na vrh
tomsom
05 dec 2013, 12:58
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Če ti je riknu ventilator potem ti ni druge kot da vzameš kit za obnovo.
Če je kaj drugega, se dobi po kosih.
Na vrh
dr_ito
05 dec 2013, 13:57
Član #1332
Prijavljen dne: 12 okt 2009, 13:54
Objav: 38
Mislim, da ventilator ni. Močan moder dim, en dan delal en ne, potem pa tišina.
Na vrh
tomsom
05 dec 2013, 15:32
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Potem je sigurno problem na regulatorju tlaka ali šobi.
Cena okrog 100€.
Imaš ZS.
Na vrh
gregork
05 dec 2013, 15:34
Član #1585
Prijavljen dne: 23 mar 2010, 19:37
Objav: 15
Samo da jaz svojo zgodbo izpred enga leta povem do konca.. bila je fuč črpalka za gorivo pod zadnjimi desnimi vrati.. cena na pooblaščencu 195eur, kopij nisem našel.. Sedaj dela perfektno, brez najmanjšega dima.. naj povem še da je stara črpalka še delala, vendar ne tako kot bi morala.. na stari se je slišalo da dela enkrat bolj, drugič manj, nova pa konstantno "udarja".. če pride komu v pomoč..
Na vrh
Pojdi na stran  1 2 3 [4] 5 6

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 50, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5972
najnovejši član: Twxqrprob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete