Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Oprema, dodatki in tuning
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Predelava na plin (LPG)

Pojdi na stran  1 2 3 ... 6 [7] 8 9 10 11
Avtor objava
monaco
02 mar 2012, 23:13
Član #1313
Prijavljen dne: 29 sep 2009, 08:49
Objav: 364
Plin je 45% cenejši od bencina, brez FlashLube si prihranil 30€ na 4000km. Poraba je 10% večja. A si dejansko računal tudi porabo bencina na način da si imel poln tank in potem računal še porabo bencina? Vse servise?

Super če je realnih 40%, drugače je pa tudi 30% pri teh cenah že zelo lep prihranek
Na vrh
mihaelz
02 mar 2012, 23:27
Član #520
Prijavljen dne: 27 nov 2007, 11:08
Lokacija: TuPaTam
Objav: 446
Jaz tankam na Butanplinu, ker mam to srečo, da živim skoraj čez cesto (1km) in je na poti na obvoznico in tam je cena trenutno 49% ceneje.(nekaj časa je bilo celo več kot 51 % ceneje) Če so vožnje relacijske je poraba bencina zanemarljiva. Ko je enkrat sistem ogret, preklopi po parih metrih. Pozimi -15 in do -20 preklopi po 2 kilometrih. Drugače v tehle temperaturcah od 200 do 400 m.

Torej odgovor je ja 40% z bencinom in servisom...

[ Uredi 02 mar 2012, 23:29 ]
Na vrh
Clan
02 mar 2012, 23:54
Član #1154
Prijavljen dne: 26 maj 2009, 23:40
Objav: 146
No pa da se jaz spet pristavim svoj loncek...
Debata vidim gre bolj ali manj v smeri prihranka, torej povem svoje izkusnje se enkrat na drugacen nacin.
XC70 2.4T 200KM- Avto je ze imel vgrajeno plinsko napravo Icom ob nakupu, torej strosek odbijem.
Poraba: bencin 10-12l ne glede na voznjo, plin 12,5-17l in prav ta zadnja stevilka je bla tista katera me je odvrnila od avta zaradi katerega sem se ga po hitrem postopku znebil. Pa ne govorim o ceni goriva ampak se enkrat avtonomiji. Rezervoar plina drzi 50l netto, zdej pa vi racunajte kako in kolkokrat sem moral tankat v enem dnevu Lj- Zadar in nazaj,. Verjemite mi da nisem iskal bencinskih s plinom saj jih je po hrvaski malo morje vendar se mi je zdelo zaman ustavljati se, torej je sel en tank bencina in en plina krat 2.
Drug velik problem je bil zmogljivost avta- na plin se avto od 160km/h vlece ko polz ceprav bi clovek pricakoval kaj vec od 200 konjicev. In ravno na hitrosti 160 je bila poraba ze 17l.
Ne vem no kako naj zakljucim, sej plin je OK ampak resnicno za neko pocasno voznjo, problem je da pricakujes ''nekaj vec'' od takega avta... jaz sem bil in ostal razocaran
Dodam lahko le, da ko sem imel bravota 1.2 na plin sem vedel da ni od avta kaj pricakovat ze v osnovi in sem bil z njim, kolikor se je sploh dalo bit, zadovoljen

Sem to resil z c70 2.0 T5, pa sem zdej bolj vesel
Na vrh
monaco
03 mar 2012, 00:29
Član #1313
Prijavljen dne: 29 sep 2009, 08:49
Objav: 364
Kaj si pa imel zaen čuden sistem? Jaz razlike v zmogljivostih ne opazim, je pa res (po informacijah serviserja), da nad 4500 obratih dodaja nekaj bencina k plinu... zato tudi nekoliko manjši prihranki.
Na vrh
mihaelz
03 mar 2012, 10:40
Član #520
Prijavljen dne: 27 nov 2007, 11:08
Lokacija: TuPaTam
Objav: 446
@clan, a je bila v xc-ju vgrrajena Icom Jtg tekoča faza ali navaden sistem z uparjalnikom?
Meni moja turbo 740 ne niha toliko (med 11 in 13) odvisno od mestne ali relacije. Vozim pa vedno okoli 150-160 km/h na AC in čez 13 res težko prilezem. Res je, da imam samo 160 konjičev...
Na vrh
Clan
03 mar 2012, 12:22
Član #1154
Prijavljen dne: 26 maj 2009, 23:40
Objav: 146
Icom z uparjalnikom mislim vendar nisem siguren, na sesalnem kolektorju je imel vsak valj svoj injektor.
Ja res je nihala poraba glede na nacin voznje- Mogoce pa je blo za nardit kak servis na sistemu, kaj pa vem.
Resnicno nisem dovolj pameten ampak imam nekako slabe spomine na doticen avto. Je pa na avto netu za 5600euricev vidim.
Drugace avto top ohranjen, predvsem menjalnik. Ropota samo ventilatorcek od temperature kabine.
Ali volvo res ne zna resit problema z ventilatorji sem se ze spraseval- na xc70 D5 l2004 je ropotal tisti od ventilacije na vsakem ovinku, na xc70 24t l2000 pa uni od temperature, oboje je kr nevsecno.
Moram rect da ne na v70tdi, l99 in zdej na c70, l98, ni sledu o podobnem problemu.
Na vrh
mihaelz
08 mar 2012, 02:25
Član #520
Prijavljen dne: 27 nov 2007, 11:08
Lokacija: TuPaTam
Objav: 446
4volvo je napisal(a): ...

V kratkem bom poklical na Dumido ter se konkretno pozanimal o tem. O JTG je večinoma res slišati same pozitivne kritike, razen cene seveda. Nimam časa da bi se zajebaval z raznimi šalabajzerji in hodil 100x na nastavitve sistema... Raje plačam več in če je zadeva res tako top, kot jo oglašujejo, vsaj nisi njihova vsakotedenska stranka (za kar itak nimam časa).

Druga izbira pa je PRINS VSI.

Prejete informacije posredujem na forum...

Hvala za info.


@4volvo a je kaj novega o LPG, si ti vgradil sistem - kateri in kje. Jaz iščem najprimernejšega za V70 170 ps. JTG Icom cena 2.300 eur je kar krepka (se bliža ceni celotnega avtomobila), drug sistem je 1.750 eur z elektronskim flash lubom...tudi kar krepko. Prins bi bil najbrž okoli dva čuka. Dilema

Nasveti in izkušnje dobrodošle!


Na vrh
4volvo
08 mar 2012, 10:43
Član #2350
Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14
Objav: 516
Copy/paste ponudbe avtoplin centra (Rudnik), na ponudbo Dumide še čakam. Očitno imaš ti enake informacije.

Offtopic: pri Dumidi očitno precej neradi odgovarjajo na maile, kar je zelo slabo za posel (predvidevam da pri LPG sistemih marže krepko presegajo 50%).

Pozdravljeni!

Sistem Icom JTG ne potrebuje mazanja ventilov, saj vbrizguje hladno tekočo fazo plina ter s tem izenači temperaturo izgorevanja bencinu. Pri klasičnem sistemu je ta temperatura 100-150 stopinj višja.

Smo že vgrajevali v Volve s tem motorjem in se je izkazal za neproblematičnega. Naprave v večini primerov ni potrebno več nastavljati, saj samo napravo upravlja bencinski računalnik in je s pravimi injektorji vbrizg enak kot bencinski. Vgradi se injektorje ter kalibratorje z enakim pretokom kot bencinski, vse ostalo potem dela bencinski računalnik. Vse komponente so tipa Class 1, torej prvovrstne, zato je sistem tudi dražji.

Vgradnja tega sistema zaradi zahtevnosti traja 2 dni. Za čas vgradnje lahko dobite tudi nadomestno vozilo.

Predelava vašega vozila z najnovejšim sistemom vbrizga tekoče faze plina vas stane trenutno v akciji s popustom 2300 EUR z ddv.

Klasičen sistem AEB KING bi vas stal pri nas 1500 EUR + mehansko mazanje ventilov 80 EUR ali elektronsko mazanje ventilov 250 EUR.

Financiranja trenutno ne ponujamo.


Za predelavo se (še) nisem odločil. Opažam da ob ukinitvi nepotrebnih mestnih voženj povprečna poraba ne pride čez 8, tako da se da največ prihraniti na ta način. V kratkem bo znano če bom v prihodnje opravljal 30k+ km letno namesto sedanjih 20k. Če se bo zgodila sprememba, se bom zagotovo odločil za predelavo.
Na vrh
mihaelz
08 mar 2012, 11:09
Član #520
Prijavljen dne: 27 nov 2007, 11:08
Lokacija: TuPaTam
Objav: 446
Res je identične cene sem jaz dobil od Avtoplin centra. Sem se pozanimal še malo bolj in prišel do sledečih informacij: na Dumidi me je g. Bauman itak napotil na Avtoplin center-Rudnik oz. k Tomažu Moravc. Predvidevam, da bi bila cena na Dumidi višja ali enaka.

Torej King AEB z elektronskim mazanjem 1750 Eur, Icom JTG 2.300 eur in Prins z elektronskim mazanjem bi prišel 2.290 eur z in 5 let garancije, kar se mi zdi res prava doba, ker za JTG 2 leti je mal kratka.

Jaz sem se odločil za JTG, ker se mi 10 oz. 550 eur ne zdi tako velika razlika za tako različna sistema. Resda pa, da me lahko "preseneti" kakšna menjava črpalke v rezervoarju, ki košta 300 eur, kar je bila meni največja ovira pri odločitvi.



[ Uredi 08 mar 2012, 18:01 ]
Na vrh
4volvo
08 mar 2012, 11:19
Član #2350
Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14
Objav: 516
Je res 300 €, jaz sem predvideval da je precej dražja?

Ali že imaš termin za predelavo V70?
Na vrh
mihaelz
08 mar 2012, 18:07
Član #520
Prijavljen dne: 27 nov 2007, 11:08
Lokacija: TuPaTam
Objav: 446
Čakalna doba dva do tri tedene, beja zaradi dobave ICOM-a, saj naj bi tovarna komaj sproti dobavljala sisteme.
Nič čudnega ob teh cenah bencina, saj napovedujejo še letos do jeseni ceno 2 eur za liter.

Moj termin je 27. marec ali prej, če pride sistem. Tokrat ne bom okleval kot pri 740, ko sem ga vgradil šele po dveh letih, ko je bilo mogoče predelati turbo motorje. V teh dveh letih bi se mi investicija povrnila...

Pa še link od črpalke, ki baje garantira 250.000 km

http://www.ebay.de/itm/LPG-Pumpe-T-X-V-3-ICOM-JTG-AutoGas-Gaspumpe-250-000-km-Garantie-NEU-/190646372806?pt=DE_Autoteile&hash=item2c6368c9c6

[ Uredi 08 mar 2012, 18:11 ]
Na vrh
4volvo
08 mar 2012, 19:30
Član #2350
Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14
Objav: 516
Super info, najbolje je torej kar takoj vgraditi boljšo pumpo in prvovgradno pumpo prodati (za podoben denar).

Na nekem nemškem forumu sem prebral, da nekaterim te pumpe delajo BP 100k km in več, drugi pa se pri teh kilometrih vozijo že s tretjo...

Če se do tvoje predelave sam še ne odločim, te kontaktiram, da si zadevo pobližje ogledam, če je to seveda možno.

btw. plin je šel spet gor, vsaj na petrolu - 0,844 €.

[ Uredi 08 mar 2012, 19:31 ]
Na vrh
mihaelz
08 mar 2012, 20:44
Član #520
Prijavljen dne: 27 nov 2007, 11:08
Lokacija: TuPaTam
Objav: 446
Seveda komot prideš pogledat zadevo, sem v Ljubljani. Ko bo zmontiran objavim kakšno fotko in mi pošlji ZS za kontakt, pa se dogovoriva.
Na vrh
JanT5
08 mar 2012, 23:01
Član #713
Prijavljen dne: 14 apr 2008, 16:29
Objav: 319
Res je, plin je na petrolu že 0,844€, na Butanu je še vedno 0,735€. Vendar bojo verjetno že jutri tudi Butanovci podražali, ker je to pač prevelika razlika, 11 centov na liter pa ni malo. Se mi je kar smejalo ko sem se odpeljal iz Butan pumpe, ker sem pol ure pred točil bencin na Agipu, mislim da to vse pove

[ Uredi 08 mar 2012, 23:02 ]
Na vrh
4volvo
09 mar 2012, 08:18
Član #2350
Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14
Objav: 516
JanT5: imaš ti sedaj svetlo modro T4, ki se je prodajala na Gorenjskem? (z GoPro nalepko)
Na vrh
JanT5
09 mar 2012, 08:52
Član #713
Prijavljen dne: 14 apr 2008, 16:29
Objav: 319
4volvo je napisal(a): ...

JanT5: imaš ti sedaj svetlo modro T4, ki se je prodajala na Gorenjskem? (z GoPro nalepko)


Res je
Na vrh
Paal
24 maj 2012, 04:31
Član #1960
Prijavljen dne: 20 nov 2010, 07:58
Objav: 53
Kaj je ze kdo vgradil zadevo v tujini in kako je s homologacijo?
Razmisljamo o vgraditvi v Beogradu kako je potem pri nas s servisi?
Kaksne izkusnje mogoce?
Hvala.
Na vrh
Paal
02 jul 2012, 17:53
Član #1960
Prijavljen dne: 20 nov 2010, 07:58
Objav: 53
Naj povem, da je Stari Sved dobil LPG.
V Beogradu.
Zaenkrat smo zadovoljni.
Na vrh
JanT5
03 jul 2012, 08:13
Član #713
Prijavljen dne: 14 apr 2008, 16:29
Objav: 319
Paal je napisal(a): ...

Naj povem, da je Stari Sved dobil LPG.
V Beogradu.
Zaenkrat smo zadovoljni.


Koliko pa dol pride predelava?
Na vrh
Paal
10 jul 2012, 20:14
Član #1960
Prijavljen dne: 20 nov 2010, 07:58
Objav: 53
570 eur.
Sedaj pa se homologacija.
Na vrh
JanT5
11 jul 2012, 08:57
Član #713
Prijavljen dne: 14 apr 2008, 16:29
Objav: 319
Koliko pa znaša homologacija pri nas? Zna bit kakšen zaplet ali naj bi šlo brez problema skozi?
Na vrh
mihaelz
11 jul 2012, 10:04
Član #520
Prijavljen dne: 27 nov 2007, 11:08
Lokacija: TuPaTam
Objav: 446
Paal je napisal(a): ...

570 eur.
Sedaj pa se homologacija.



Kateri sistem pa ste vgradili (večtočkovni ali navadni). Homologacija je okoli 70 eur. Če je vse ok zmontirano ne bi smelo biti zapletov. Mislim, da bo moj naslednji tudi predelan v Srbiji
Na vrh
monaco
11 jul 2012, 12:57
Član #1313
Prijavljen dne: 29 sep 2009, 08:49
Objav: 364
Ko sem se jaz zanimal, je bila cena sistema v BG 500€, pri nas pa bi enak sistem prišel 850€. Takega sistema kot bi ga jaz imel niso imeli oz bi se ga dalo dobit za skoraj tako ceno kot pri nas...
Na vrh
Paal
14 jul 2012, 22:27
Član #1960
Prijavljen dne: 20 nov 2010, 07:58
Objav: 53
Jaz sicer nimam pojma kaksem sistem imamo razen to, da je Zavolli.
Na Plineksu mi je en stric odgovoril na povprasevanje, da bi za nas avto ta isti sistem prisel 1480 evrov. Oz. najprej sem povprasala na Plineksu, kjer so podali to ceno, na voljo smo imeli se nek drug sistem za 1280. Nakar sva malo povprasala v BG in dobila ceno 570 evrov.
Homologacija je v teku oz. naslednjic ko bomo sli cez mejo bomo zadevo uredili.
Ker so mi na carinskem uradu rekli, da zna biti marsikaj odvisno od strica carinika oz. on presodi ce je vsota na racunu realna. Torej to pomeni, da je vse skupaj odvisno od njegove dobre volje in od tega ali sem jaz v minici in blond torej gre skozi, ce bom pa v mikici in kavbojkah pa ne bo zneslo. :( Bom sla se osebno pobarat na CU.
Sicer pa sedaj placamo 1 evro na 10 km, prej pa 1,7. Razlika ni kaj.
Na vrh
mihaelz
14 jul 2012, 22:46
Član #520
Prijavljen dne: 27 nov 2007, 11:08
Lokacija: TuPaTam
Objav: 446
Jaz v bodoče ne bi več delal homologacije, namreč na tehničnem se še nobeden ni obregnil vanj oz. nikoli ne gledajo pod havbo, če so tam injektorji. V prtljažniku pa, če ravno nimaš bojlerja namesto torodialnega rezervoarja, tudi nihče ne bo opazil.

Jaz sedaj ne morem dobit homologacije za starodobnika, ker imam vgrajeno plinsko napravo... bedastoča, da ji ni para. V bistvu je tehnično povsem enak samo strici na javni upravi in tisti homologarji imajo kuhane možgančeke, pa kaj čemo

Če v prometni ne bi imel vpisane homologacije bi šlo gladko čez, potrejno na LPP.
Na vrh
Paal
16 jul 2012, 05:27
Član #1960
Prijavljen dne: 20 nov 2010, 07:58
Objav: 53
S temi strici v javnih sluzbah so vedno neki problemi.
Grr.
Na vrh
monaco
16 jul 2012, 22:46
Član #1313
Prijavljen dne: 29 sep 2009, 08:49
Objav: 364
Pri starodobnikih je tako, da kakor je bilo za vozilo izdano "potrdilo o skladnosti za predelano vozilo", ne moreš dobit homologacije za starodobnika. Imam enak problem na BMWju, ker sem pred leti "za vsak slučaj" dal vpisat 16' kolesa :(
Na vrh
mihaelz
16 jul 2012, 22:50
Član #520
Prijavljen dne: 27 nov 2007, 11:08
Lokacija: TuPaTam
Objav: 446
monaco je napisal(a): ...

Pri starodobnikih je tako, da kakor je bilo za vozilo izdano "potrdilo o skladnosti za predelano vozilo", ne moreš dobit homologacije za starodobnika. Imam enak problem na BMWju, ker sem pred leti "za vsak slučaj" dal vpisat 16' kolesa :(


Pri tebi je malo manjši problem, saj samo zaprosiš za izbris in to je to. Pri meni pa moram odmontirat cel vražji sistem. Edin, če bi enga strica podmazu, da mi anulira homologacijo brez pregleda ;) bi blo še najceneje, sam se mi ne da s tem več ukvarjat. Naj grejo u tri krasne!

[ Uredi 16 jul 2012, 22:50 ]
Na vrh
monaco
16 jul 2012, 23:13
Član #1313
Prijavljen dne: 29 sep 2009, 08:49
Objav: 364
Menda to ni mogoče :(
Na vrh
mrv
26 jul 2012, 22:03
Član #1416
Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09
Lokacija: poetovio
Objav: 1234
Predelava na plin na dolgi rok uniči motor, pa naj vam rečejo karkoli
Na vrh
monaco
26 jul 2012, 22:23
Član #1313
Prijavljen dne: 29 sep 2009, 08:49
Objav: 364
In to utemeljuješ z ???
Na vrh
Pojdi na stran  1 2 3 ... 6 [7] 8 9 10 11

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 78, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete