Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Oprema, dodatki in tuning
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Predelava na plin (LPG)

Pojdi na stran  1 2 [3] 4 ... 9 10 11
Avtor objava
Yaris
14 jan 2008, 14:11
Član #118
Prijavljen dne: 10 dec 2006, 13:25
Objav: 141
No iz lastnih izkušenj ti lahko predlagam Avtonaplin. Naredijo izredno lepo za vidt, preklopa se ne občuti, poraba res samo malenkost višja kot pri bencinu 14,4 na 15,0. Samo delovanje odlično. So pa tudi izredno korektni, serviser Ivo - Procar, k njemu ne grem več, je pri menjavi tesnila glave neki čaral in ni priklopil nazaj cevi, ki gre iz plinskega uparjalnika do turbine. In ker mi avto po servisu ni vlekel, ko je zagrabila turbina sem poklical Avtonaplin in je res prijazni serviser prišel do moje službe v roku 1 ure, ko sem poklical in stavr uredil.

Kar pa se tiče raznih dr. in mag. me je pa kr strah k takim pelat avto, ker v veliki večini mašine še vidl niso, teorijo pa obvladajo (mogoče). No ampak to je moje mnenje
Na vrh
Yaris
14 jan 2008, 14:19
Član #118
Prijavljen dne: 10 dec 2006, 13:25
Objav: 141
Servisna knjižica se dobi tudi pri Avtonaplinu, garancija 5 let na kompletno predelavo.
S tem da je PRINS VSI nizozemska, edini, ki mi je zagotovil, da mi sistem deluje pri V70 T5 v vsakem režimu vožnje in ker imam v planu povečat konjenico, da sistem ostane isti in da tudi deluje.
Na vrh
simonsbek
15 jan 2008, 11:05
Član #578
Prijavljen dne: 13 jan 2008, 17:56
Objav: 1
Marjan, samo na obalo ne hodi. Vsaj ne kar se tiče predelave avtomobilov na plin. V poduk si oglej tri tožbe na okrajnem sodišču v Kopru in sicer ena od njih K/212-06 (to je moja). Takrat sem imel Duratekov motor v Fokusu in so šli ventili kaput po 6.348 km. Sumit je podal izvedeniško mnenje v katerem smo dokazali, da je kriv plin oziroma pardon gospod serviser Robert, ker je pozabil dodati v te motorje dodatno mazivo za ventilje. (izgovor-NI VEDEL).
Pa da nebo pomote, tudi sedaj se še vozim na plin z drugim avtomobilom, ki pa so ga predelali v Srbiji. No ni bilo brez frke ampak avto zdaj teče. Koker pa slišim mislim, da ma Plineks res največ pohval, pa tud ta iz Avtomotiva v Celju, ki dela za Sigas ni slab.

lp, Simon
Na vrh
Alenka
15 jan 2008, 11:20
Član #585
Prijavljen dne: 15 jan 2008, 10:44
Objav: 2
Jaz sem, preden sem se odločila, kontaktirala z vsemi moznimi vgrajevalci v Sloveniji, ki sem jih lahko našla. Saj vgradnje delajo marsikje, samo nekateri so se za to prav specializirali in jim je to glavna in edina dejavnost, s katero se ukvarjajo, drugi delajo poleg tega še 10 drugih stvari in je logično, da ne sledijo tako vsemu, kot tisti prvi, so pa še tretji, ki samo prodajajo sisteme (tako kot kruh v trgovini), zanimiva jim je samo marža, ki si jo nabijejo, o samem delovanju pa dobesedno pojma nimajo.

Ko si rekel Yaris, da se doktorjev oziroma mag. bojiš, bi te pa vprašala, kakšen kader pa misliš, da razvija tehnologijo po svetu? Mislim, da je Marjan hotel povedati, da eni vgrajevalci imajo strokovni back-up, ne govori pa, da montirajo oni (vsaj jaz ga tako razumem). To je iz mojega vidika IZREDNO POHVALNO!

Da še končam mojo zgodbo. Ker mi je SIGAS najbližji, sem se odločila za montažo pri njih. Tudi v pogovorih so mi obljubljali in razlagali stvari, ki jih takrat sploh nisem razumela, saj se nisem spuščala v delovanje plinskih sistemov. Fantje v Jesenicah na Dolenjskem - Jazbar, so mi vgradili sistem v 3 dneh, vendar so mi ga potem nastavljali 3 krat po 2 dni, pa še potem avto ni vredu delal. In tukaj je potem pomemben strokoven kader, o katerem ti Yaris govorim malo prej.

Klicala sem vse druge mozne servisne točke SIGasa, in ene sploh ne obstajajo, drugi se ne javljajo, tretji pa pravijo, da Jazbar zna od njih največ in če on ne naredi, ne naredi nihče.
Potem sem slučajno videla članek v Mladini in stopila v kontakt z Dr. Pogorevcem. On mi je napako na instalaciji lociral v 5 minutah, jo odpravil in avtomobil perfektno nastavil.

Vožnja na plin v mojem avtomobilu je šele potem dobila pomen. NASVET: dobro premislite pred odločitvijo KJE predelate avto.

LP
Na vrh
Marjan Kotnik
15 jan 2008, 12:17
Član #573
Prijavljen dne: 10 jan 2008, 17:31
Objav: 6
Tip motorja je KT111A18AVEABN5.
Upam, da je prava.
Na vrh
Marjan Kotnik
15 jan 2008, 12:21
Član #573
Prijavljen dne: 10 jan 2008, 17:31
Objav: 6
Simon tebe pa lih ne razumem najbolš ampak najberš hvala....
drugače so mi pa že pri Sigasu povedali, da majo kar nekaj tožb uloženih proti avtonaplin in tud proti drugim sam mislim, da se tu kr vsi neki nategujejo med seboj...

To mene načeloma ne zanima rad bi pa še kakšno mnenje o plinu in kakšnjo izkušnjo.

Kdo pozna RONALD servis iz Gradca?
Na vrh
Marjan Kotnik
15 jan 2008, 12:29
Član #573
Prijavljen dne: 10 jan 2008, 17:31
Objav: 6
Drugač, kar se pa motorja tiče oziroma ventilov, so mi pa v Sigasu povedali, da opel zdrži in da ni panike. v Kopru je rekel, da se mora pozanimat (šele po tem ko sem mu povedal tvoje mnenje) in da me pokliče nazaj (še vedno čakam)pri Plineksu pa so mi to potrdili vendar naj bi v takšne in podobne motorje ugrajevali nekakšne "lube" ( mogoče sem si narobe zapomnil) kateri pripomorejo k mazanju oz hlajenju ventilov.

Povej še tvoje mnenje.
Na vrh
Majkl
15 jan 2008, 18:57
Član #359
Prijavljen dne: 05 jun 2007, 22:48
Objav: 344
simonsbek je napisal(a): ...

Marjan, samo na obalo ne hodi. Vsaj ne kar se tiče predelave avtomobilov na plin. V poduk si oglej tri tožbe na okrajnem sodišču v Kopru in sicer ena od njih K/212-06 (to je moja). Takrat sem imel Duratekov motor v Fokusu in so šli ventili kaput po 6.348 km. Sumit je podal izvedeniško mnenje v katerem smo dokazali, da je kriv plin oziroma pardon gospod serviser Robert, ker je pozabil dodati v te motorje dodatno mazivo za ventilje. (izgovor-NI VEDEL). Pa da nebo pomote, tudi sedaj se še vozim na plin z drugim avtomobilom, ki pa so ga predelali v Srbiji. No ni bilo brez frke ampak avto zdaj teče. Koker pa slišim mislim, da ma Plineks res največ pohval, pa tud ta iz Avtomotiva v Celju, ki dela za Sigas ni slab.

lp, Simon


Pa kaj ste nori kje ste bili ko sem spraseval kam naj dam predelat avto!? Use opisano se je V Kopru dogajalo tudi meni,...! Hvala nevem komu mi stvar se ni odpovedala!!! OMG, nujno moram nekam na preventivni pregled napeljave!!!
Pa se nekaj v cetrtek (10.1) sem klical gospoda serviserja zaradi homologacije, v petek dobim njegov klic da sem mu naredil "dobro" reklamo na volvo forumu..., da ga je klicala neka gospa. Nebom niti ugibal kdo je bil/bila vendar napisal nisem nicesar kar bi ne bilo res!!!
Na vrh
Majkl
15 jan 2008, 19:05
Član #359
Prijavljen dne: 05 jun 2007, 22:48
Objav: 344
Pa se nekaj, naslednji avto bo tudi na plin vendar bo predelava opravljena na Hrvaskem oz Srbiji! Veliko slabse od tega nemore bit cena je pa nekje 50% manjsa!
Na vrh
Majkl
16 jan 2008, 12:37
Član #359
Prijavljen dne: 05 jun 2007, 22:48
Objav: 344


Graf je za SLO ceno LPGja (mislim da je danes oz včeraj skočila cena LPGja čez 0,70€), spodaj pa si poglejte cene na HR. Pa naj mi kdo razloži če more!!!

Tako je litra Eurosupera po novom 8,25 kn(1,123€), a litra Eurodizela 8,20 kn(1,116€).Cijena LPG auto plina ostala je ista 3,35 kn(0,456€) za litru plina. Vir: AUTO-MOTO MAGAZIN 10.01.2008
Na vrh
Marjan Kotnik
16 jan 2008, 13:23
Član #573
Prijavljen dne: 10 jan 2008, 17:31
Objav: 6
jah...po vsem tem vidim, da se v Srbiji nekateri res spoznajo, če te ne nategnejo.
Po, drugi strani pa sami proizvajalci ne skrivajo podatkov, da so produkti izven EUja slabše kakovosti (5 razred) in ne ustrezajo našim standardom pa tud na LPPju dejali, da ne bom mogel homologirat naprave, če mi bodo ugradili po njihovih standardih, čeprav...
Na vrh
Alenka
16 jan 2008, 14:30
Član #585
Prijavljen dne: 15 jan 2008, 10:44
Objav: 2
Cena plina je se kar ista, sem preverila (od 0,55 Eur Valencic do 0,68 plinarna). Na plinarni so mi zagotovili, da bo cena plina padla, ko se konča kurilna sezona (v Sloveniji se zaradi malega št. predelanih vozil na plin velik odstotek plina porabi za ogrevanje in mu le to narekuje ceno - visoka pozimi, nizja poleti).

Kaka Srbija fantje, lepo vas prosim. So mojemu prijatelju tudi rekli, da je spodaj cena polovična. Samo povedali niso, da je to cena za monovbrizgalni sistem. In so mu ga tudi vgradili na BMWja 523i. Po 7800 km mu je zaradi detonacije počil sesalni kolektor, zdaj pa naredimo računico. V Sloveniji je cena sekvenčnega sistema za tak avtomobil okoli 1750 EUR.
On je plačal: 890 EUR predelava
300 EUR pot (bencin, cestnine, hrana)
Ko se je vrnil, mu je avtomobil cukal in je šel na ponovne nastavitve: 300 EUR pot
Nakar mu je počil sesalni kolektor:
880 rabljen - brez premontaže,
kar je 2370 EUR,
pa še pravega plinskega sistema za njegov motor nima. Pa da pozabimo na to, da mora plačati še delo za menjavo kolektorja in homologirati ne more sistema. Če je to računica, pol pa kar...

Upajmo, da se oblasti držijo obljubljenega, da bo plin tako poceni, pa bom jaz vesela.
Na vrh
Majkl
16 jan 2008, 19:07
Član #359
Prijavljen dne: 05 jun 2007, 22:48
Objav: 344
Alenka je napisal(a): ...

Cena plina je se kar ista, sem preverila (od 0,55 Eur Valencic do 0,68 plinarna). Na plinarni so mi zagotovili, da bo cena plina padla, ko se konča kurilna sezona (v Sloveniji se zaradi malega št. predelanih vozil na plin velik odstotek plina porabi za ogrevanje in mu le to narekuje ceno - visoka pozimi, nizja poleti).

Kaka Srbija fantje, lepo vas prosim. So mojemu prijatelju tudi rekli, da je spodaj cena polovična. Samo povedali niso, da je to cena za monovbrizgalni sistem. In so mu ga tudi vgradili na BMWja 523i. Po 7800 km mu je zaradi detonacije počil sesalni kolektor, zdaj pa naredimo računico. V Sloveniji je cena sekvenčnega sistema za tak avtomobil okoli 1750 EUR.
On je plačal: 890 EUR predelava
300 EUR pot (bencin, cestnine, hrana)
Ko se je vrnil, mu je avtomobil cukal in je šel na ponovne nastavitve: 300 EUR pot
Nakar mu je počil sesalni kolektor:
880 rabljen - brez premontaže,
kar je 2370 EUR,
pa še pravega plinskega sistema za njegov motor nima. Pa da pozabimo na to, da mora plačati še delo za menjavo kolektorja in homologirati ne more sistema. Če je to računica, pol pa kar...

Upajmo, da se oblasti držijo obljubljenega, da bo plin tako poceni, pa bom jaz vesela.


Glede nihanj cen plina gor dol, nemorem ničesar reč, vendar graf ki sem ga prilimal(vir: www.petrol.si) nikjer ne prikazuje nihanja gor dol, ampak samo rast v zadnjih nekaj mesecih! Upam pa da bo cena spomladi res padla!
Tvojega zadnjega odstavka pa ne razumem, kako poceni naj bi bil plin!? OK v Ribnici 0.55€ je uredu, PETROLovih 0.68€ je pa nategovanje in ni poceni. IMHO

EDIT: Alenka ZS maš...!

[ Uredi 16 jan 2008, 19:47 ]
Na vrh
AljAž
19 jan 2008, 19:14
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3765
Prestavljeno:
moj volvo je napisal(a): ...

že en meseca razmišljam da si predelam mojega s 60 na plin.in sem se vsepovsod pozanimal in mi svetovali da se obrnem na plineks.prijatelj ima v njegovem mercedesu inštalacijo ki so jo montirali in je zelo zadovoljen.poraba goriva plina je ostala enaka kot bi se vozil na bencin le da plača samo .55 eur za liter.preklop je samodejen in tudi vožnja se ne razlikuje.v bistvu sploh nisem opazil razlike.na njihovi strani www.plineks.si sem si napravil izračun in bi na moje kilometre privarčeval čez 1500 eur na leto.tako da nebom več razmišljal saj izgubljam vsak dan denar

S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

Plinsko napeljavo za Volva ti bodo znali najbolje narediti na pooblaščenem Volvo servisu Dumida v Mariboru, kjer imajo koncesijo za vgradnjo LPG naprav v avtomobile Volvo. Prav v S60 so že montirali LPG in lastnik je zelo zadovoljen. Motor v S60 pa je 2.0T 180 konjev. Le obrni se na njih, tudi cena je baje zelo konkurenčna temu plineksu in če bom sam kdaj dal narediti LPG v Volva bom avto najraje zaupal mojstrom na Dumidi ker vsaj kar se Volvov tiče bi dal avto v roke najraje njim pa tudi na predelavo LPG. Se le spoznajo na Volve v potankosti kar pa pomeni zelo veliko.

Yaris je napisal(a): ...

Fantje jaz lahko rečem le to splača se, avto dela lepše na plin kot na bencin, razlika v moči je res malenkostna, se sploh ne opazi. Poraba približno ista, pri meni 4% večja. Olje je po 5000km še kot novo.

Samo ne pozabi, da moraš NUJNO za dobro delovanje na dolgi rok dati vgraditi tudi dodatno mazanje ventilov.

Na vrh
robertxc70
19 jan 2008, 21:45
Član #373
Prijavljen dne: 12 jun 2007, 14:06
Objav: 5
Imam xc70, let.04 2.5 turbo in sem ga predelal na plin. Avto se normalno obnaša.
Namesto rezervne gume ima 60l. kesl,vžiga na bencin,pri 1700 obratih se avtomatsko priklopi na plin.Avto ima mogoče 10 do 15 konjev manj ko se vozi na plin, ampak pri 210 konjih to ni problem.Poraba bencima in plin je pa skoraj ista(ca.11-12l/100km) Sam veš kakšna je cena litra bencina,liter plina pa je 48 centov.Vozim se bolj poceni kot,da bi imel kakega malega dizlaša, imam pa zver pod pokrovom.
Predelava me je prišla 1500€, imam garancijo in redne servise.
Kratko in jedrnato-se splača,sem zadovolen!!
Robi
P.S.
Če hočeš informacije o majstorju, mi pošlji mail,da mu ne bom delal reklame na forumu.

info©potocnica.net
Na vrh
S60R-Ocean Race
21 jan 2008, 01:46
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Slišal sem da močnejši avtomobili ki so predelani na plin oziroma tisti, ki se jih pogosto tišči v visoke obrate rabijo neko hlajenje ventilov, ki jih sicer hladi bencin. Zanima pa me v kakšni meri je to res in ali bi to S80 T6 potreboval.
Hvala za odgovore
Na vrh
Marjan Kotnik
22 jan 2008, 17:33
Član #573
Prijavljen dne: 10 jan 2008, 17:31
Objav: 6
Kolker se zdaj zanimam za vgradnjo plina naj bi nekateri avtomobili potrebovali nekakšen "lub" ki naj bi mazal ventilje. to naj bi rabili predvsem neki tipi fodovih motorjev in ne za mojega.(čeprav so mi pri enem od monterjev povedali, da škodi nikakor ne) Ti pa predlagam, da kontaktiraš enega od monterjev plina, čeprav pazi, ker jaz sem našel samo dva, ki sta mi o tem sploh znala kaj povedati.
Na vrh
alfaromeo
22 jan 2008, 19:25
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3812
@: kaj pa na "the servisu" nič ne vedo ?
Na vrh
monstrum
28 jan 2008, 20:51
Član #555
Prijavljen dne: 25 dec 2007, 12:19
Lokacija: SVETA ANA
Objav: 12
Marjan Kotnik je napisal(a): ...

Kolker se zdaj zanimam za vgradnjo plina naj bi nekateri avtomobili potrebovali nekakšen "lub" ki naj bi mazal ventilje. to naj bi rabili predvsem neki tipi fodovih motorjev in ne za mojega.(čeprav so mi pri enem od monterjev povedali, da škodi nikakor ne) Ti pa predlagam, da kontaktiraš enega od monterjev plina, čeprav pazi, ker jaz sem našel samo dva, ki sta mi o tem sploh znala kaj povedati.

Pozdravljeni,

flash lube se vgrajuje obvezno v Ford,Honda,Toyota in VOLVO, zaradi keramičnih ventilskih sedežev.
Na vrh
Majkl
28 jan 2008, 22:13
Član #359
Prijavljen dne: 05 jun 2007, 22:48
Objav: 344
monstrum je napisal(a): ...

Pozdravljeni,

flash lube se vgrajuje obvezno v Ford,Honda,Toyota in VOLVO, zaradi keramičnih ventilskih sedežev.


In če tega nimaš je SIGURNO ali samo MOŽNO da gre use skupaj k hudiču!
Na vrh
monstrum
29 jan 2008, 20:04
Član #555
Prijavljen dne: 25 dec 2007, 12:19
Lokacija: SVETA ANA
Objav: 12
nič ni sigurno, možno pa je vse
Na vrh
Frantz
30 jan 2008, 09:32
Član #521
Prijavljen dne: 28 nov 2007, 23:15
Objav: 37
Kako je pa z vonjem? Sodelavec ima avto predelan na plin in vonj po plinu je v avtu precej močan. Ali je to stalnica pri takih predelavah?
Na vrh
monstrum
30 jan 2008, 21:13
Član #555
Prijavljen dne: 25 dec 2007, 12:19
Lokacija: SVETA ANA
Objav: 12
Frantz je napisal(a): ...

Kako je pa z vonjem? Sodelavec ima avto predelan na plin in vonj po plinu je v avtu precej močan. Ali je to stalnica pri takih predelavah?



ali ne tesni, ali pa ima vgrajenega venturija, pri novejših sistemih vonja praktično ni, razen pri tankanju.saj tako je pri meni.
Na vrh
Majkl
05 feb 2008, 19:40
Član #359
Prijavljen dne: 05 jun 2007, 22:48
Objav: 344
Evoga 16kkm je mimo od predelave mojega S40 1.8 na plin! Rezultat je nekako takšen 16.000km - 1475l LPG - 87l Super100 (usi računi so spravljeni!)
Torej porabil sem približno 1100€ če bi vozil na bencin bi porabil nekje 1450€ (z povprečno 9l, kar je max kar bi lahko bilo!) razlika 350€ !
Predelava pa 1200€, torej še trikrat toliko da bom na nuli! Brez vštete homologacije in zgubljenih živcev!

Upam da bo naslednja izkušnja z plinom bolša!

PS. Nekateri novi uporabniki foruma, ki so na hitro nekaj pokomentirali SAMO v izbi LPG so izginili, nihče ne prebira ZS, kaj šele da bi odgovoril! Zanima me kdo ste/so? Najverjetneje kdo od tistih ki ste bili poljuvani pa ne upate s svojim imenom v javnost, kar dokazuje vašo krivdo...!
Na vrh
perimund
07 feb 2008, 12:03
Član #473
Prijavljen dne: 29 okt 2007, 14:02
Objav: 152
Predelava pa plin je dobrodosla predvsem za avtomobile ki porabijo nad 12l, pri porabi 14-15+ se relativno hitro "povrne" vlozeni denar.

Jaz gledam nas to predelavo kot na ekoloski + in na + glede delovanja motorja. Obenem pa prihranek min 30%.

Ce bi npr. prodal avto in dodal 2k€ bi imel novejsi dizel s porabo cca10l moje voznje - avto pa se vedno ne bi imel takih pospeskov/moci kot T5....

Predelava na plin je zame tako kot nova alu platisca ali sportno podvozje. Avto je lepsi/boljsi se vedno rabi gorivo in nikoli se ti denar za te neumnosti ne povrne - razen ce ob prodaji te kose prodas posebej.

Majkl prihranil si 300€ tudi to je nekaj + onesnazevanje okolja si zamnjsal za vsaj 70% - hvala.

l.p.
Peter
Na vrh
RollingStone
07 feb 2008, 12:12
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Če je cena plina res že 68 centov se sploh ne izplača. Sploh pa ne na rabljenem avtu, katerega bi najvrjetneje prodal preden bi se ti povrnilo.

Pa mal pazite na te instalacije po Balkanu. Vrjetno je stvar razvita in je delovala na jugotih in podobnih gajbah; dvomim pa, da so taki sistemi primerni za volva.
Na vrh
Yaris
26 feb 2008, 15:02
Član #118
Prijavljen dne: 10 dec 2006, 13:25
Objav: 141
No pa sem tudi jaz prišel na porabo plina 13,77/100km.
Jaz moram še enkrat povedat, da sem izredno srečen, bencin sem nazadnje tankal 21.11 za 10EUR, je še sedaj notr Ampak, se mi sedaj lučka pržge, če je avto na klancu.
No jaz sem do sedaj na gorivu prihranil 180,87EUR/2213km se pravi da bom imel investicijo pri 20.000 notr, kar se mi ne zdi slabo.
Na vrh
perimund
27 feb 2008, 17:10
Član #473
Prijavljen dne: 29 okt 2007, 14:02
Objav: 152
Danes sem se fiksno dogovoril za vgradnjo LPG tako da porocam vtise ko bo zmontirano. ;)

Na vrh
Majkl
27 feb 2008, 17:57
Član #359
Prijavljen dne: 05 jun 2007, 22:48
Objav: 344
perimund je napisal(a): ...

Danes sem se fiksno dogovoril za vgradnjo LPG tako da porocam vtise ko bo zmontirano. ;)




Zanimivo, torej si ti tisti ki se dogovarja oz se je dogovoril z Anderejem, za vgradnjo? Ker mi je rekel da ravnokar štimajo eno 850ko in da bo povedal kako je uspelo! Če nisi je*i ga, je pa še ena ki se bo valila po cestah na plin.
Upam da boš poročal preden se odpravim, kako je uspelo! Upajmo na najbolše!
Na vrh
perimund
27 feb 2008, 20:11
Član #473
Prijavljen dne: 29 okt 2007, 14:02
Objav: 152
Moj je V70 T5, mi ga bo pa kolega predelal kle na dolenjskem. Vsekakor sporocim kako se bo obneslo
Na vrh
perimund
07 mar 2008, 23:14
Član #473
Prijavljen dne: 29 okt 2007, 14:02
Objav: 152
Evo vceraj prevzel avto, sistem Landirenzo Omegas, rezervar namesto gume 65l. Avtomatski preklop ko je voda 40+ in prvic obrati nad 1700rpm - vec ali manj je pri vseh sistemih isto kolikor sem gledal.
Zadeva je od danes na probi (naredil 150km) zaenkrat deluje in daje dober obcutek se posebej ko natankas po dolgem casu za 38€ poven tank.
Izgubil je nekaj moci se vedno z lahkoto cez 230km/h + pospeski malo slabse, vendar je majster rekel naj se vozim kakih 1000km potem pa mi lahko ecu-mape poravi za 20% in bom lahko prisel na zelo podobne preformanse kot na benz.

Bom videl kaksna bo poraba, konec koncev za "normalno voznjo do 200 je cist ok (saj sem vgradil LPG za sparat pri normalni voznji). Ce mi pa kak ata z Auditom spije zivce - lahko se zmeraj pritisnem na konof in mu pokazem kako gladko gre na benz do 250 in +

Sporocim ko izpraznim tank kako in kaj novega. Zaenkrat mi je žal samo to da LPG nisem dal vgradit ze v jeseni saj bi imel ze 1/4 povrnjenega.

LPG rocks!
Na vrh
Pojdi na stran  1 2 [3] 4 ... 9 10 11

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 33, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5211
najnovejši član: Lojzek
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 500
Prejšnje ankete