|
|
Predelava na plin (LPG) Pojdi na stran
1
2
3
... 5
[6]
7
... 9
10
11
|
|
monaco | 21 nov 2010, 23:38 | |
| Član #1313 Prijavljen dne: 29 sep 2009, 08:49 Objav: 364
| Na plin prevoženih od začetka leta cca 30000km, po začetnih težavah z nastavitvami zdaj zelo zadovoljen, poraba plina slabih 11l/100km sicer večinoma relacija, toda dinamična vožnja skozi ovinke (brez šparanja) in po AC (160+).
Prins: koliko bi stala menjava mehanskega FlashLube za elektronskega?
Kar se tiče podtlaka: pri večjih obremenitvah ga zmanjka zaradi delovanja turbine. Zato ima večina turbo motorjev nastavljeno, da se pri višjih vrtljajih doda minimalna količina bencina v določenih intervalih (tega ti monterji seveda ne povejo) | Na vrh | |
bvogri | 13 dec 2011, 22:16 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| @mihaelz, alfaromeo, clan? ne spmonim se več uporabnikov, ki imate avtomobile na plin. Koliko km ste že opravili in ali se vam je poraba olja kaj povečala? Sem slišal več mnenj, da LPG zaradi višjih tempetratur pri vžigu kuri teflone in lahko vpliva tudi obročke - odvisno od občutljivosti posameznega motorja. Nekateri mehaniki pravijo neumnost, drugi LPG na dolgi rok ni dober...
No mi smo v dveh in pol letih naredili kar nekaj kilometrčkov se mi pa zdi da je poraba iz intervala v interval malenkost večja... Krize sicer ni in je v mejah normale (trenutno do 1l na 5.000km) a upam da čez nekaj 10kkm ne bo treba vozit kantice v prtljažniku. | Na vrh | |
mihaelz | 13 dec 2011, 23:59 | |
| Član #520 Prijavljen dne: 27 nov 2007, 11:08 Lokacija: TuPaTam Objav: 446
| @bvogri v bistvu težko rečem karkoli glede porabe olja, ker mi je puščalo in sem ga v bistvu po menjavi vsemogočih tesnil, šele prejšnji mesec uspelo ustaviti Naredili smo šele nekje dobrih 10.000 po enem letu LPG, ker sem bil tri mesece na Haitiju. Pred puščanjem mi olja ni popapcal praktično nič na 15.000 km. Imam pa občutek, kot da je olje po menjavi postalo hitreje temnejše kot pred LPG. Res pa je, da sem menjal tudi olje. Prej sem uporabljal 5w40 iz Leclerca sedaj pa imam notri Motul 5w40 Sporočim, če opazim kakšno spremembo v porabi olja. Sem pa slišal ravno obratno, da je za sam motor boljše na dolgi rok z LPG.
No upam, da se ti poraba olja unese. | Na vrh | |
mihaelz | 14 dec 2011, 00:20 | |
| Član #520 Prijavljen dne: 27 nov 2007, 11:08 Lokacija: TuPaTam Objav: 446
| AljAž je napisal(a): ...
Kolikor sem sam računal se ne splača - če daš za diesla enako kot za bencinarja skupaj s predelavo na plin. Porabiš recimo 7l/100km diesla (D5) oz. 12-13l/100km plina (2.5T), ki je sicer okvirno pol cenejši. Torej stroški z gorivom so približno enaki. Sam bom zato še nekaj časa vozil diesle.
Mogoče si po dveh letih prišel do tega, vendar moram pripomniti, da dizli daleč najbolj obremenjujejo okolje in je kot gorivo premalo obdavčeno in rezultat vedno več dizlov na naših cestah in vedno bolj usran zrak | Na vrh | |
bvogri | 14 dec 2011, 01:17 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Hvala za odgovor Jaz pa upam da ga tebi ne bo nič tako kot prej
No naša 850 je že prej nekaj malega požgala. Pač občutek sem dobil da pa se to od predelave še malenkostno poslabšuje. Morda je vzrok tudi kje drugje... Za uvod bi se moral lotiti PCV sistema, pa bo pršlo na vrsto ko bo zunaj vsaj 10 stopinj več
[ Uredi 14 dec 2011, 01:22 ] | Na vrh | |
monaco | 14 dec 2011, 10:16 | |
| Član #1313 Prijavljen dne: 29 sep 2009, 08:49 Objav: 364
| Letos je bilo prevoženih na plin sicer precej manj kilometrov, ker je avto zaradi drugih težav precej časa stal, toda po cca 60000km lahko rečem, da je poraba olja minimalna, olje ostane veliko dlje čisto kot je prej na bencin, notri dajem esso 5-40w Poraba plina je cca 10% večja od porabe bencina. | Na vrh | |
JG | 14 dec 2011, 10:29 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| AljAž je napisal(a): ...
Kolikor sem sam računal se ne splača - če daš za diesla enako kot za bencinarja skupaj s predelavo na plin. Porabiš recimo 7l/100km diesla (D5) oz. 12-13l/100km plina (2.5T), ki je sicer okvirno pol cenejši. Torej stroški z gorivom so približno enaki. Sam bom zato še nekaj časa vozil diesle.
Bi pa jaz osebno tukaj še nekaj dodal, če kupim Volvo diesel cca 200 konj starega 3 leta s 100-120 km in temu dieslu podobnega bencinarja, katerega predelam na plin, dam za oba avta približno 20000 eur. Po recimo petih letih in prevoženih 150000 kilometrih, bom diesla prodal za nekje 7000 eur, bencinarja pa po teh pogojih sploh ne bom mogel prodati, ampak ga bom lahko dal zastonj, če mi bo slučajno kdo želel kupiti rabljeno plinsko inštalacijo. Torej je amortizacija v tem primeru v prid dieslu in to za približno 1200 eur letno (predpostavil sem, da bi rabljeno plinsko inštalacijo nekdo vzel za 1000 eur) | Na vrh | |
mihaelz | 14 dec 2011, 10:51 | |
| Član #520 Prijavljen dne: 27 nov 2007, 11:08 Lokacija: TuPaTam Objav: 446
| JG je napisal(a): ... AljAž je napisal(a): ...
Kolikor sem sam računal se ne splača - če daš za diesla enako kot za bencinarja skupaj s predelavo na plin. Porabiš recimo 7l/100km diesla (D5) oz. 12-13l/100km plina (2.5T), ki je sicer okvirno pol cenejši. Torej stroški z gorivom so približno enaki. Sam bom zato še nekaj časa vozil diesle.
Bi pa jaz osebno tukaj še nekaj dodal, če kupim Volvo diesel cca 200 konj starega 3 leta s 100-120 km in temu dieslu podobnega bencinarja, katerega predelam na plin, dam za oba avta približno 20000 eur. Po recimo petih letih in prevoženih 150000 kilometrih, bom diesla prodal za nekje 7000 eur, bencinarja pa po teh pogojih sploh ne bom mogel prodati, ampak ga bom lahko dal zastonj, če mi bo slučajno kdo želel kupiti rabljeno plinsko inštalacijo. Torej je amortizacija v tem primeru v prid dieslu in to za približno 1200 eur letno (predpostavil sem, da bi rabljeno plinsko inštalacijo nekdo vzel za 1000 eur)
Mogoče pri tvoji računici...kot sem že napisal, dizel gorivo je prepoceni napram bencinu, da se dušimo v nanodelcih dizla pa vsem dol visi z državo vred in to je lep pokazatelj osveščenosti malega človeka.
Torej amortizacija naših pljuč pač ne šteje....
| Na vrh | |
JG | 14 dec 2011, 11:36 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| mihaelz je napisal(a): ... JG je napisal(a): ... AljAž je napisal(a): ...
Kolikor sem sam računal se ne splača - če daš za diesla enako kot za bencinarja skupaj s predelavo na plin. Porabiš recimo 7l/100km diesla (D5) oz. 12-13l/100km plina (2.5T), ki je sicer okvirno pol cenejši. Torej stroški z gorivom so približno enaki. Sam bom zato še nekaj časa vozil diesle.
Bi pa jaz osebno tukaj še nekaj dodal, če kupim Volvo diesel cca 200 konj starega 3 leta s 100-120 km in temu dieslu podobnega bencinarja, katerega predelam na plin, dam za oba avta približno 20000 eur. Po recimo petih letih in prevoženih 150000 kilometrih, bom diesla prodal za nekje 7000 eur, bencinarja pa po teh pogojih sploh ne bom mogel prodati, ampak ga bom lahko dal zastonj, če mi bo slučajno kdo želel kupiti rabljeno plinsko inštalacijo. Torej je amortizacija v tem primeru v prid dieslu in to za približno 1200 eur letno (predpostavil sem, da bi rabljeno plinsko inštalacijo nekdo vzel za 1000 eur) Mogoče pri tvoji računici...kot sem že napisal, dizel gorivo je prepoceni napram bencinu, da se dušimo v nanodelcih dizla pa vsem dol visi z državo vred in to je lep pokazatelj osveščenosti malega človeka. Torej amortizacija naših pljuč pač ne šteje....
Glej nisem mislil to kot provokacija, ampak veliko ljudi ima hude probleme s prodajo rabljenih vozil predelanih na plin, tudi tukaj na forumu smo bili priča enemu primeru (V40 T4), ki pa po vsej verjetnosti ni osamljen. Zato v EU 95% ljudi vozi diesel in ne kombinacijo bencin+plin.
Tudi sam sam nekaj časa razmišljal v smeri bencin+plin, pa se nisem odločil in se verjetno tudi ne bom v prihodnje.
Glede kemijske sestave enega ali drugega pogonskega agregata pa ne vem nič in ti verjemem na besedo, da pač diesel onesnažuje bolj kot bencinar, tako da je tvoj razmislek o amortizaciji na drug način popolnoma upravičen.
[ Uredi 14 dec 2011, 11:38 ] | Na vrh | |
monaco | 14 dec 2011, 12:27 | |
| Član #1313 Prijavljen dne: 29 sep 2009, 08:49 Objav: 364
| To je zdaj spet odvisno od primera. Ne vidim racionalnega razloga zakaj bi človek raje kupil rabljenega dizla od bencinarja predelanega na plin. Sploh če je dizel višjega razreda, pripeljan iz tujine, kar v 90% na avto.net pomeni krepko zbite kilometre.
Dodaten argument je tudi, da imaš z dizlom relativno visoke stroške vzdrževanja, pri 250k+ kilometrov še raznorazne menjave grelnih svečk, tlačnih črpalk, turbin... (ok D5 je tud menda svetla izjema), pri bencinarju načeloma nimaš kaj delat... | Na vrh | |
4volvo | 14 dec 2011, 14:24 | |
| Član #2350 Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14 Objav: 516
| + ZVOK volvovih bencinskih 5 valjnikov | Na vrh | |
Clan | 14 dec 2011, 15:30 | |
| Član #1154 Prijavljen dne: 26 maj 2009, 23:40 Objav: 146
| Uh kaksna razprava, eni bi bli ekonomi, drugi ekologi... to nikoli ni in ne bo slo skupaj
Sam sem vozil in imel oboje, na koncu sem pristal na turbo bencinarjih in dokler mi denarnica to dopusca ne mislim niti pomisliti vec na dizla ali plin. Seveda mi moje razmisljane omogoca mentaliteta vas slovencev, kajti ce ni dizel ni vreden nic. Tako jaz ''kupim'' avto in dam za njega najmanj pol manj kakor za dizla, vozim se 10 krat bolje zame in na koncu ne razmisljam kako in za koliko bom ta isti avto prodal ker ga enostavno prodam po smesni ceni, podobni kakor sem ga kupil, podarim za dele ali pa peljem na odpad, in s tem sem izgubil manj denarja, zivcev in predvsem slabe volje, kakor vi, ki ze v osnovi razmisljate kaksno bo imel avto vrednost cez n let. Predvsem bi rekel kupujte avte, primerne vasemu zepu in vam bo ne glede na gorivo in stroske avto vedno v veselje in ne breme.
Seveda pa stvar posameznika, odlocitev je vasa in verjetno vam tudi prava.
Lep dan kokrkoli se naprej, T. | Na vrh | |
mihaelz | 14 dec 2011, 16:11 | |
| Član #520 Prijavljen dne: 27 nov 2007, 11:08 Lokacija: TuPaTam Objav: 446
| Clan je napisal(a): ...
Uh kaksna razprava, eni bi bli ekonomi, drugi ekologi... to nikoli ni in ne bo slo skupaj Seveda mi moje razmisljane omogoca mentaliteta vas slovencev, kajti ce ni dizel ni vreden nic.
Lejga Clan a ti nisi slovenc al kako hehe
Samo pripomnim, da ravno ekologija in ekonomija gresta lahko prav lepo skupaj in zaenkrat to omogoča LPG, ker nas bodo z elektro agregati še lep čas nategovali.
Ne razumem pa te, zakaj nikoli ne bi pomislil več plin, saj kadar želiš ga samo izklopiš in imaš tvoj turbo bencinar v praktično intaktnem stanju...
No seveda vsak po svoje, je rekle tisti, ki je kravo s svedrom dru.
| Na vrh | |
Clan | 14 dec 2011, 17:30 | |
| Član #1154 Prijavljen dne: 26 maj 2009, 23:40 Objav: 146
| @bvogri: glede porabe olja, mislim da nisem opazil velikih sprememb, prej bi rekel da se poraba pri mojih veca zaradi obrabljenosti turbine kakor ventilov, saj na XC70 2.4t se je to poznalo, na bravotu z atm motorjem pa ne. C70 T5 olja ne spara pa nima plinske instalacije!?
Je pa kakor pravi Mihaelz olje vec casa cisto, ker plin ne daje toliko saj, vendar sem ze razpravljal in bral o tem z malo vecjimi mojstri kakor sem sam (no jaz sem itak blefer) in so mi povedali, da ne glede na barvo olja se lastnosti olja pod tlacnimi in temperaturnimi upori spremeni, kar tudi verjamem. Ze hidravlika nam vse pove o tem. Zdej pa ali je bolje menjati olje na 10000km ali 100000km pa naj vsak presodi sam. Moj prvih avtov fiat tempra 1.6ie je zdrzal z istim oljem preko 70000km, pol je sla glava, pa smo zbrusli pa je slo se naslednjih 50000, pol pa odpad- Strosek na 120000km: Bencin+kakih 20L olja 15W-40 iz ''lidla'', plus brusenje glave in delo pod kozolcem. Niti enkrat menjan filter za olje!
@Mihaelz: seveda sem slovenec, tako kot vsi vi, vendar mogoce kakor se marsikdo tukaj izstopam iz mentalitete, ili holzwagen dizel ili nista... Na plin pa nebi pomislil ker me resnicno moti premala avtonomija, to je pa tudi vse- aja da bi pa bombolo v prtljazniku vozu pa mi na kraj pameti ne pade. | Na vrh | |
bvogri | 14 dec 2011, 20:04 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| U se je pa vnela debata... No mi imamo vse kombinacije doma tako da ne bom preveč pameten Od vsega je verjetno najcenejši in najbolj ekološki avtobus, kolo in pešhonda
S porabo olja me je prestrašil frend, ki je delal t.i. mini generalno prav zaradi porabe olja. Ima pa dobre dve leti montiran LPG. Tefloni so bili dejansko v zelo slabem stanju. Njegov mehanik trdi da je posledica LPG-ja. Sem pa slišal že od drugih mehanikov, da je lahko predelava škodljiva in vprašanja če motor dela kot je treba na našem volvotu. Na drugi stani kot pravim tisti, ki pravijo da plin ni škodljiv. Olje je dejansko bolj čisto.
Nam se je recimo predelava že obrestovala. Takoj bi spet montiral LPG na nek avto, ki nima previsoke tržne vrednosti je pa mehanično odličen in ga je zato neracionalno šenkat za male pare. Bi pa temeljito premislil o predelavi avtomobila, ki ima recimo tržno vrednost čez 5k€ oz. bi se bolj pozanimal o samih razlikah med sistemi (izbral najboljše) in dal verjetno še dodatno mazanje ventilov.
[ Uredi 14 dec 2011, 20:06 ] | Na vrh | |
alfaromeo | 15 dec 2011, 09:28 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| sam sem naredil nekih 24kkm s plinom. Povečano porabo olja nisem opazil. Sem pa oopazil da je olje bolj čisto.
Debate da LPG škodi ne verjamem ravno najbolj. Vse debate PRO in Contra LPG so bolj tako tako. Jaz sem bil s plinom super zadovoljen. Je pa dejstvo da se pri vgrdanji in izbiri plinskega sistema ne sme škrtarit.
Lp | Na vrh | |
Krchan | 15 dec 2011, 13:32 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| Da še jaz pristavim svoj lonček glede LPG-ja. Ob nakupu avtomobila sem imel v planu vgradnjo LPG sistema. Tudi zato sem iskal močnejšega bencinarja, kupil S40 T5. Po peračunavanju bencin-LPG pa sem prišel do naslednjih ugotovitev.
Vožnja na bencin, 5 let, cca 125000km. Stroški bencina cca 15000€, kar znese cca 3000€ na leto.
Vožnja na plin, 5 let, cca 125000km: - 100.000 km na plin = cca 8300€ - 25.000 km na bencin = cca 3000€ - vgradnja plinske naprave cca 2000€ - letni servis naprave + menjava filtrov = cca 5x100€ SKUPAJ = 13.800€, oz. 1200€ ceneje kot na bencin, oz. 240€ prišparam na leto, 20€ na mesec...
Če ob prodaji avta prodam LPG sistem posebej, bi mogoče dobil jurja nazaj, kar bi pomenilo, da na leto prišparam 440€, ampak se najverjetneje s tem ne bi ukvarjal in bi ga "častil" skupaj z avtom, kot večina drugih.
In kaj sem ugotovil? Da se za dobrih 200€ na leto ne bom ustavljal vsakih 300 km na bencinskah, zraven iskal bencinske ki imajo tudi plin, prosjačil "bencinkelnerje" da mi pridejo avto natankat (sem slišal da večina ne dovoli, da tankaš sam ), da si ne bom manjšal prtljažnika in vozil rezervo v prtljažniku in ne pod njim, da ne bom po nepotrebnem avta obtežil za dodatnih skoraj 100kg, vsako leto imel na skrbi še servisiranje za LPG, hodil na razne "kalibracije" sistema, izgubil nekaj konjev in navora itd. Za piškavih 20€ na mesec... Razumem, da ste si nekateri izračunali da se vam LPG izplača, meni se ne.
| Na vrh | |
monaco | 15 dec 2011, 14:14 | |
| Član #1313 Prijavljen dne: 29 sep 2009, 08:49 Objav: 364
| kje si pa ti prišel na 25000km na bencin? Meni pri temperaturah okrog 0°C preklopi po manj kot 2 km (s tem da 700m naredim tako ali tako brez gasa po klancu navzdol). Potem mi še vedno ostane 60km (oz 37, odvisno kdo gre z njim v službo) na plin. Pri tvoji računici bi to pomenilo večino voženj krajših od 7km - v tem primeru se res ne izplača ne plin, ne nafta.
Poleg tega pride dobra plinska naprav za T5 motor 1600€ (dodatnih slabih 100€ plusa na leto).
Drugače pa XC70 2.4T z rezervoarjem namesto rezervnega kolesa tankam na dobrih 400km (pač na vsaki črpalki ni plina, pa raje tankam prej), namesto rezervnega kolesa imam tist kit (tako kot imajo serijsko novi MBji) - če bi gumo presekal imam tako ali tako v vsakem primeru asistencu in se tako ali tako ne bi ukvarjal z menjavo kolesa na AC, kelnarja ne rabiš prosjačit nikjer, ker na vseh črpalkah tankaš sam (razen mogoče kaki xy privat v kakih rovtah). Pri nastavitvah pa imaš vedno 2 možnosti - enako porabo in manjši navor in moč ali enako moč in navor ter nekoliko večjo porabo. Po defaultu ti nastavijo enako moč, toda nekoliko večjo porabo - preden kupiš sistem, se ti lažejo, da bo poraba večja 2-5%, v praksi je kar 10%.
Je pa res, da imaš na začetku v veliko primerih nekaj nastavljanja sistema, pa da ti 5x 50€ za servis ne uide, če hočeš obdržat 5 let garancije na sistem. | Na vrh | |
Krchan | 15 dec 2011, 14:32 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| Hja, računal sem na takšno porabo bencina ker bi mi najbrž "dopizdilo", kot je mojemu sodelavcu, za vsako ceno se ustavljat in iskat LPG bencinsko, ker bi najbrž občasno tudi šel kam, kjer LPG-ja ne bi bilo, pa tudi večina pravi, da se bencina v resnici porabi več, kot se obljublja pri vgradnji. Sicer pa itak ni važno, če ste z LPG zadovoljni, hvalabogu. Hotel sem samo povedat to, da razne obljube, da se prišpara recimo 40%, ker je LPG toliko cenejši, buče! | Na vrh | |
monaco | 15 dec 2011, 14:50 | |
| Član #1313 Prijavljen dne: 29 sep 2009, 08:49 Objav: 364
| Večino časa se voziš po istih relacijah in veš kje so bencinske pač temu prilagodiš kje se ustaviš. Mogoče 2x letno se mi zgodi, da že moram razmišljat o tem, pa še tu sem si dal na navigacijo LPG bencinske in hitro dobim podatkek o najbližji. Realni prihranek je nekje 30%, pa še to če delaš dovolj km. Pri 40k km letno je to veliko, pri 15k km letno nima smisla zaradi "stranskih učinkov" kot si jih opisal.
Pa še nekaj - v avstriji je LPG tankat praktično mission impossible, tako da če kdo dosti vozi v tej smeri, naj bo previden. Je pa res, da če greš v DE, imaš prvo črpalko malo čez mejo, tako da pri večini ni problema z dosegom med zadnjo slo in prvo DE. | Na vrh | |
mihaelz | 15 dec 2011, 20:52 | |
| Član #520 Prijavljen dne: 27 nov 2007, 11:08 Lokacija: TuPaTam Objav: 446
| @Krchan, "buče" bi se predvsem lahko reklo tvoji računici
[ Uredi 15 dec 2011, 20:53 ] | Na vrh | |
Krchan | 15 dec 2011, 21:31 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| mihaelz je napisal(a): ... @Krchan, "buče" bi se predvsem lahko reklo tvoji računici
Kaj pa je narobe z njo? | Na vrh | |
forba | 16 dec 2011, 07:30 | |
| Član #977 Prijavljen dne: 30 dec 2008, 20:08 Objav: 155
| Tudi jaz sem dolgo razmišljal o plinu in se zanj nisem odločil le zaradi financ, ki v danem trenutku niso bile ta prave, tako da še zmeraj vozim na bencin. Ker sem večino leta v Italiji naj samo povem trenutno razmerje cene bencina in plina: Bencin 1,70 (če imaš srečo, zna biti tudi 1,80), plin največ 0,70 centov. Meni bi se trenutno hudo splačalo. Če bo takšno razmerje ostalo, mislim da bom pri naslednji bolj svetli situaciji vgradil plin. Seveda pa bom vgradil sistem s tekočo fazo i-com JTG. | Na vrh | |
monaco | 16 dec 2011, 10:41 | |
| Član #1313 Prijavljen dne: 29 sep 2009, 08:49 Objav: 364
| Hitro še zračunaj koliko te vsak mesec čakanja "stane" ;) Večina predelovalcev omogoča tudi ugodno financiranje in pri takem razmerju pa če delaš dovolj km, že iz razlike brez težav kriješ obrok. | Na vrh | |
4volvo | 01 mar 2012, 19:03 | |
| Član #2350 Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14 Objav: 516
| Ali je kdo iz foruma že vgrajeval plin pri Dumidi? Izkušnje?
Nekje sem zasledil, da naj bi oni vgrajevali sistem proizvajalca JTG, ki vbrizgava tekočo fazo plina (brez vparjalnika torej). Praktično naj ne bi bilo razlike v porabi plin-bencin, pa tudi moč naj bi ostala enaka, edino cena naprave naj bi bila višja (okrog 2k €).
LP | Na vrh | |
monaco | 01 mar 2012, 20:13 | |
| Član #1313 Prijavljen dne: 29 sep 2009, 08:49 Objav: 364
| Zadeva naj bi bila zelo dobra, ker je Dumida tudi pooblaščeni serviser za Volvo je super ker se potem ne morejo kaj zgovarjat, le ko sem se jaz zanimal, bi me vgradnja v 2.4T prišla preko 2500€...
Je pa dejstvo, da zaradi različne energijske vrednosti poraba plin-bencin ob enaki moči niti teoretično ne more bit popolnoma enaka. | Na vrh | |
4volvo | 01 mar 2012, 21:59 | |
| Član #2350 Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14 Objav: 516
| V kratkem bom poklical na Dumido ter se konkretno pozanimal o tem. O JTG je večinoma res slišati same pozitivne kritike, razen cene seveda. Nimam časa da bi se zajebaval z raznimi šalabajzerji in hodil 100x na nastavitve sistema... Raje plačam več in če je zadeva res tako top, kot jo oglašujejo, vsaj nisi njihova vsakotedenska stranka (za kar itak nimam časa).
Druga izbira pa je PRINS VSI.
Prejete informacije posredujem na forum...
Hvala za info. | Na vrh | |
monaco | 01 mar 2012, 22:46 | |
| Član #1313 Prijavljen dne: 29 sep 2009, 08:49 Objav: 364
| Sporoči! Problem sistemov na tekočo fazo je v tem, da je ekonomska upravičenost investicije vprašljiva. Če se vrne recimo šele po 3 ali več letih... | Na vrh | |
Volvej | 02 mar 2012, 08:47 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| Ja odvisno koliko km delaš letno. | Na vrh | |
monaco | 02 mar 2012, 15:49 | |
| Član #1313 Prijavljen dne: 29 sep 2009, 08:49 Objav: 364
| Drži, samo ne gledat samo razlike v ceni goriva. Še servis plinske naprave z menjavo filtrov + flashlube (čeprav nekatri pravijo, da ga Volvo ne rabi) + bencin pri hladnem ter bencin pri polni obremenitvi... pri navadnem dobrem sistemu je realni prihranek 30%, pri tekoči fazi cca 5% več. | Na vrh | |
mihaelz | 02 mar 2012, 18:06 | |
| Član #520 Prijavljen dne: 27 nov 2007, 11:08 Lokacija: TuPaTam Objav: 446
| Po moji računici in to konkretni je dosedaj po 20.000 km prihranek reči piši nič manjši kot 40 %
p.s. Aja, sistem Lovato, osnovni brez flasha seveda...
[ Uredi 02 mar 2012, 18:06 ] | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 42, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|