|
|
855 T5, croma_man (Prodam do nedelje...) Pojdi na stran
1
2
3
4
5
[6]
7
8
|
|
croma_man | 19 sep 2008, 07:47 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| takle 60/40 je zmontirano, avto mormo spolirat ker je v katastrofalnem stanju pa bomo drug teden kako sliko usekal še.
Morm se pa res zahvalit petru (volvo5er) ker je spet rešil avto pred vsaj 7-10 dnevnim počitkom in iskanjem delov po Italiji. Dec pač je na mestu in ma tist kar se rabi. Po menjavi feder je počil na "aksšenklu" nosilec kugle in sreča da se je to zgodilo na dvorišču ko smo gledali kako gre z nižino skoz. Razlog napake ? 225/45/17 in spredaj notranji blatniki ne grejo skup oz. so šli in se pri polno navitem volanu naslonilo na plastiko ter ustvarilo trenje, ker pa je kugla in komplet puše novo se te niso vdale oz. zamaknile kot prej ampak se je vdal ta nosilec.
Napaka odpravljena, vožnja športna, brez nagibanja, še enkrat pa hvala volvo5er !
- iščem pa zgornja 2 sprednja nosilca amortizerja oz. puše oz. federteller ker je levi čisto zanič, desni se pa tud počasi poslavlja. Cena novih, nadomestnih,... vse pride prav.
[ Uredi 19 sep 2008, 07:49 ] | Na vrh | |
Volvosson | 19 sep 2008, 13:59 | |
| Član #44 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 19:58 Objav: 17
| Pri Lekšetu je bil komad 2 meseca nazaj 37€, če se ne motim. Lahko pa doma pogledam, če še imam račun, in ti povem točno.
Še dobro, da sem dal na svojega 215/45/17, da nisem imel podobnih problemov kot ti. | Na vrh | |
croma_man | 19 sep 2008, 14:12 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| so imeli na zalogi? rabim nujno drug teden ! | Na vrh | |
T-5R | 19 sep 2008, 19:55 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| croma_man je napisal(a): ...
Turbina TD04HL16T 400€
A sem jaz kaj spregledal........., ker se mi zdi, da si imel 19T gor. | Na vrh | |
croma_man | 19 sep 2008, 20:35 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| jp, 19ka je šla za odličen denar na hrvaško, ponudba je bila dobra, avto pa nisem mel pripravljen za to turbino, rabil bi obdelano glavo, odmične, drug izpušni da bi jo lahko izkoristil, tako pa sem imel samo svinjsko turbo luknjo in je zdej 16ka odličen vmesni člen. Ko bo potrebno bomo pa novo 19ko naročil čeprav se dolar dviguje je še kar ugodno. | Na vrh | |
croma_man | 20 sep 2008, 22:27 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| moneyshot !
| Na vrh | |
alfaromeo | 21 sep 2008, 23:43 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| dojaja | Na vrh | |
croma_man | 22 sep 2008, 08:18 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| dj mi tvoj odbijač.press (vrnem ko svojga zalaufaš spet)
| Na vrh | |
Beastmaster | 22 sep 2008, 09:27 | |
| Član #111 Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23 Objav: 1307
| croma_man je napisal(a): ...
dj mi tvoj odbijač.press (vrnem ko svojga zalaufaš spet)
Tačas pa svojega dol spustiš.... | Na vrh | |
croma_man | 22 sep 2008, 09:42 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| ja sej k bi mel cajt dokončat odbijač nebi blo problemov, tko pa vsak dan al montiram kej al pa drajsam poliester za druge.
| Na vrh | |
Volvosson | 24 sep 2008, 11:43 | |
| Član #44 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 19:58 Objav: 17
| croma_man said ...
so imeli na zalogi? rabim nujno drug teden !
Računa ne najdem, na zalogi so jih imeli dosti. Če morajo slučajno naročiti, ponavadi dobijo naslednji delovni dan. | Na vrh | |
croma_man | 24 sep 2008, 12:34 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| sem dobil v celju za isti denar pri avtomarko. Hvala vseeno. | Na vrh | |
croma_man | 24 sep 2008, 12:43 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| 15psi here I come, naročeno iz Anglije, MBC od coswortha - ker se cenim ne kupujem čang-šlang. Začasno oz. do drugega leta bo odlična rešitev, do 1 bar, če pa hočem zapret turbino jo lahko tudi na 0.1-0.2 bara dam - trakcija na zimskih 16 colah do tretje prestave drsi - po mokrem je avto nevozen drugače.
[ Uredi 24 sep 2008, 12:45 ] | Na vrh | |
Tea | 26 sep 2008, 16:22 | |
| Član #255 Prijavljen dne: 21 mar 2007, 11:17 Objav: 581
| Ej čistttt hudaaa fotka........ | Na vrh | |
croma_man | 27 sep 2008, 01:34 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| še 2 topgear fotke by me
| Na vrh | |
croma_man | 02 okt 2008, 12:50 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| MBC dela probleme mamo mu je***...
fuel cutoff pri 0.7 bara, nemiren tek motorja, boosta kot da bi turbina rabila 2-3 sekunde da napolni sistem. Pa je MBC 100% ok ker smo ga sprobali na drugem avtu, priklopljen je tako kot mora bit in vse. Ko sem pa nazaj zmontiral original MBC mi pa boosta še manj kot prej, cca 0.4 bara. Danes pozamenjam komplet cevke ki imajo veze z turbino in pritiskom.
any ideas? Svečke še nisem menjal, katere se priporočajo? Je kdo v LJ ki na ultrazvok čisti injektorje? Sem v petek v lj pa bi dal to sčistit preventivno.
[ Uredi 02 okt 2008, 12:53 ] | Na vrh | |
T-5R | 02 okt 2008, 20:41 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Zapelji se do Gorice, ali pa po pošti pošlji inektorje, bomo ščistili, in preverili na test bench-u.
Za svečke, pa vzemi Denso iridium.
[ Uredi 02 okt 2008, 20:43 ] | Na vrh | |
croma_man | 11 okt 2008, 20:14 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| T-5R mi lahko model poveš za svečke?
drugače pa mi je uspelo dobit 1.0 bara pritiska konstantnega, sicer po XYZ zamenjanih cevkah in 20x prestavljenem MBC/originalnem pieburg ventilom tako da počasi začenjam verjet that there is a TURBO GOD v originalno verzijo tak ne verjamem (NA is for pussies).
avtu se trga tako da tist ki misli 1.2 bara vozit priporočam pregled glave in drugih vitalnih organov preden se usede za volan. Že 1.0 s totalno drsečo sklopko je nehumano pa sem navajen brcanja.
Tako da do spomladi imam spet nekaj novega da se navadim, potem pa 1.2 bara z elektroniko (pa če stojim na mestu bom pa burnout delal pri 1000 obratih, mi je vseeno, 1.2 bara hočem imet).
Blowoffu se je pa tudi strgalo, piha kot da bi iz kompresorja cev snel
grem jst naprej konje sprehajat, PEACE !
| Na vrh | |
RollingStone | 11 okt 2008, 20:22 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| croma_man je napisal(a): ...
(NA is for pussies).
1,2 bara mora bit. Boost contoller gor pa da strga gajbo na pol. | Na vrh | |
croma_man | 11 okt 2008, 20:29 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| dec ne gre, pri malo čez 1.0 se konča za originalen ECU zgodba. Če pa maš v rokavu kakšne nasvete kako pretentat MAF senzor da bi spustil več čez pa kr. Sam pomoje več kot 1.0 ni varno.
Je pa zanimivo zakaj mi je MBC ven metal pomoje, fedro sem imel preveč zavito, bolj je noter več boosta dovoli, mislim da je blo na 1.4 nastavljeno ampak po skali ni prišlo prek 1.0 ko je že začelo cutoff delat. Potem sem odvil ventil in voila, 1.0 konstanta. No pustmo da sm pozamenjal vse 6/8mm cevke ki so bile vezane po motorju.
| Na vrh | |
RollingStone | 11 okt 2008, 20:46 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Pojma nimam. Vem, da pri T-5Ru spusti skozi 1,25 bar, pri zadnjih modelih pa celo 1,3 bar. Ampak za kratek čas.
Kakšen števec pa imaš? Ker natančnost teh zadev je lahko zelo zelo slaba. | Na vrh | |
croma_man | 11 okt 2008, 21:15 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| urco smo prklopl kr gor pa je točno na koncu skale 1.0.
Volvo makes accurate measuring instruments dude ! | Na vrh | |
alfaromeo | 13 okt 2008, 09:27 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Zakon. Komičakam, da naberem $$$$$. | Na vrh | |
croma_man | 13 okt 2008, 11:11 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| a za mojga?
nehi se vozt z V8 pi**a
[ Uredi 13 okt 2008, 17:57 ] | Na vrh | |
T-5R | 19 okt 2008, 17:53 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| croma_man je napisal(a): ...
T-5R mi lahko model poveš za svečke?
T-5R je napisal(a): ... Za T5 grejo Iridium Power IK 22. Obstajajo tudi Iridium Racing: Kako je točno z toplotno vrednostjo pri navitem motorju, pa bi moral kakšnega tunerja vprašat. Nekaj podatkov se najde tudi na www strani Denso. Uvoznik Denso za Slovenijo pa je Dovžan.
Glede boosta pa mislim, da je 1bar v višjih prestavah že zgornja meja zdravega pri stock motorju. Predvsem ne smejo biti "špice". Drugače pa je v nižjih prestavah boost lahko 1.3bara.
| Na vrh | |
croma_man | 28 okt 2008, 08:30 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| volvo je na zimskem boostu 0.4-0.5 bara tako da bo še kaj zimskih gum ostalo, spomladi pa na resno optimizacijo.
Vmes smo menjal pečko (hvala peter) in sem doživljal 5x travmo na našem predragem RSL-u (ne najdem besede), naročl napačne cevi, namesto 2 dni čakal 7, pa še danes sem spet mogu it po vmesni člen med kabino - pečko - motorjem ker so notri vse puše polomljene in požrte (leta nardijo svoje). Tako da se bom najbrž čez kak teden že lahko grel v avtu.
No pa da sem se potolololažil sem našel T5-R odbijač sprednji, slike sledijo ko grem po njega in zmontiram
Bo pa predelan originalni naprodaj ker s tem podvozjem 60/40 je premalo ground clearance beri preveč nizko pride.
| Na vrh | |
RollingStone | 28 okt 2008, 09:24 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Že čakamo slikce... | Na vrh | |
Beastmaster | 03 nov 2008, 19:51 | |
| Član #111 Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23 Objav: 1307
| HOČMO ! Kšn fly run iz 2 v 3, no, ali obratno... | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 07 nov 2008, 18:32 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| We want numbers, we want....
od 0-100 od 0-200 od 0-280
na 402
p.s. Kako kaj kaže s sklopko in pa LSD ??
[ Uredi 07 nov 2008, 19:56 ] | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 56, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5984 najnovejši član: proertral |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|