|
|
855 T5, croma_man (Prodam do nedelje...) Pojdi na stran
1
2
3
4
[5]
6
7
8
|
|
Stiffler | 29 maj 2008, 15:57 | |
| Član #345 Prijavljen dne: 25 maj 2007, 09:48 Lokacija: Frogiland Objav: 374
| glasovanja že konec pa ravno ko sm hotel reči da ČRNE!! | Na vrh | |
T-5R | 29 maj 2008, 22:57 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Zainteresiran sem. Zelo rad bi montiral luči clear glass. Tiste " Evropske" pa res nimajo posrečeno postavljenih LED-ic, pa tudi smerokaz je nekam "čuden".
| Na vrh | |
croma_man | 30 maj 2008, 08:17 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| zmenjeno, ko se bom odločal za nakup naredim kar group buy temo na forumu, vidim koliko je interesa (nekaj vprašanj sem dobil tudi na p.m. - in se grem potem pogajat za ceno).
Glede evropskih luči se pa strinjam, totalno neposrečene, tiste led diode so za kozlat, pri teh se pa samo v fokus od dolge luči navrta mala luknjica za 5W žarnico in je rešen problem (žal mi angel eyes ne potegnejo ampak vseeno pašejo k luči). Xenon kit je pa mislim da potem komplet legalen ker ima avto pranje žarometov. Tud za xenon imam TUV papirje če bo kdo rabil.
[ Uredi 30 maj 2008, 08:19 ] | Na vrh | |
T-5R | 30 maj 2008, 23:34 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| croma_man je napisal(a): ...
Xenon kit je pa mislim da potem komplet legalen ker ima avto pranje žarometov. Tud za xenon imam TUV papirje če bo kdo rabil.
Tudi avtomatsko regulacijo višine mora imet. Se pa dobi tudi ta kit, le luči morajo že imeti motorčke vgrajene. | Na vrh | |
croma_man | 04 jun 2008, 11:13 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| avto se intenzivno pripravlja za prvo tekmo letos v avtoakustiki in sicer Sound quality v Kočevju 7.6.
bomo vidl a smo naredl kulturn avto za poslušat al ne | Na vrh | |
alfaromeo | 04 jun 2008, 11:27 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Jaz držim pesti ..... za volvo | Na vrh | |
croma_man | 06 jun 2008, 08:39 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
|
sicer še daleč od končanega izdelka ampak za tekmo smo zasilno "poštimal" | Na vrh | |
noj | 06 jun 2008, 09:22 | |
| Član #46 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01 Lokacija: Arja Vas Objav: 855
| velik sreče na tekmovanju! mogoče s perotom kej mim uletiva, pa kak pir ruknemo! | Na vrh | |
Terminator | 06 jun 2008, 16:23 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| Lepo si naredil prtlažni prostor mi je zelo všeč in je narejen super
Spredaj pa si pravtako naredil več kot odlično, zanima me le, če pridejo kakšne mrežice čez zvočnike in če boš zgornji del tapete tudi preoblekel v to črno kjer so zvočniki?
Pa veliko uspeha na tekmovanju držim pesti | Na vrh | |
croma_man | 07 jun 2008, 22:39 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
|
| Na vrh | |
AljAž | 07 jun 2008, 22:47 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Nekaj se to sveti..! Bravo! | Na vrh | |
Stiffler | 08 jun 2008, 00:15 | |
| Član #345 Prijavljen dne: 25 maj 2007, 09:48 Lokacija: Frogiland Objav: 374
| Čestitke | Na vrh | |
Terminator | 08 jun 2008, 01:42 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| bravo | Na vrh | |
croma_man | 12 jun 2008, 13:07 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| izpušni sistem zmontiran, ko bo bolj suho vreme še poslikam, problemi s trakcijo so nazaj, kej več pa nisem mogu testirat ker je deževalo celo pot nazaj. Prvi vtisi, motor mora zalivat z bencinom svinjsko ker mi 2,3,4 prestava pokajo med prestavljanjem tako da optimizacija mi ne uide pa s tem tud manjša poraba. Je pa kulči ko zadaj ureže pa občasno še ogenj zraven med prestavljanjem (seveda v obratih onkraj 4000)
[ Uredi 12 jun 2008, 13:26 ] | Na vrh | |
noj | 12 jun 2008, 23:23 | |
| Član #46 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01 Lokacija: Arja Vas Objav: 855
| slikce? | Na vrh | |
croma_man | 13 jun 2008, 08:02 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| slik med izdelavo ni, je pa med "predelavo" downpipea, žal je mogla bit to midnight action dejansko ob polnoči ker mi je downpipe počil - za izdelavo novega ni bilo časa tako da sma s kolegom bila primorana popravit serijski downpipe, kar se nama je pokazalo se vidi razločno na slikah, pomično merilo aka. šubler je pokazal 40mm, je pa zadeva 100% serijska na volvotih - štoflc v riti direktno pri turbini.
kaj se je dejansko avtu zgodilo s tem posegom na dowpipe-u je pa adijo pamet, bo pa ta mesec upam da kolega imel čas da dokončama nov downpipe da bodo rezultati še boljši, uglavnem turbina se zrola hudimano hitreje kot prej, rob na sliki je bil skoraj 2 cm premera in pa kontra obrnjen da so se plini vseh 300000 km kot jih ima avto zaletavali v ta rob. Kapa dol švedom da avto dejansko proizvede 226 konjev s tem (otroci zatisnite oči) drekom od dreka.
| Na vrh | |
croma_man | 09 jul 2008, 16:56 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| ...
[ Uredi 04 sep 2008, 10:39 ] | Na vrh | |
croma_man | 04 sep 2008, 10:39 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| evo fedre doma, KW 60/40 tako da upajmo da bo avto končno vsaj raven in ne povešen kot joške od kraljice.
Montaža drug teden, skupaj z obnovo vilc, puš, kugel,...
zdej pa točka 2 : boost ? odkar smo zamenjal izpušni sistem sem naredu recimo 3-4.000 km. Boostalo je odlično, boost je držalo zdej pa prasec ne drži več boosta je pa res da je sklopka tik pred zdajci (beri drsi). Je možno da mi zaradi prevelikega navora zdrsne sklopka in zato turbina ne naboosta na polno sistema? Sklopka pride sinter karbon ki preverjeno drži 500 hp/500 nm tako da bo dovolj za mojga.
Je zanimivo da dobim poln boost nekje pri 4000+ obratih šele, kar je prej pri 2800-3000 bilo nafilano, tukaj pa nabije nekje na 0.5 pa potem počasi raste in pri 4000+ dobi 0.7 bara.
Turbina ma 10.000km za sabo, na sumu imam še WG da ni membrane sesulo, tiste male cevkice ki so na sesalnem delu so vse pozamenjane, sistem ne kaže nikjer da bi spuščal,...
any ideas? | Na vrh | |
T-5R | 06 sep 2008, 09:58 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Jaz bi tudi WG pogledal/nastavil, pa še merilec pretoka zraka.
Poglej si tudi ta link!
[ Uredi 06 sep 2008, 15:18 ] | Na vrh | |
croma_man | 08 sep 2008, 13:08 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| peter danes pogledam tole zadevo, simptomi so pravi, upam da je to da bom spet happy boostal naprej
| Na vrh | |
croma_man | 09 sep 2008, 07:41 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| jebemtiš, ni blo sreče, kaj bi pa lahko bilo narobe z merilcem pretoka zraka oz. kako odpravit oz. preverit?
LP | Na vrh | |
bvogri | 09 sep 2008, 08:47 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| LMM je najlažje tako preverit, da ga pač odklopiš in če avto potem teče normalo oz. bolje je to to. So tudi neki načini meritev LMM-ja, ki pa niso nevem kako zanesljivi. | Na vrh | |
T-5R | 09 sep 2008, 20:29 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Jaz se moram popravit. Volvo 850 ima merilec mase zraka, ne pretoka, kot sem napisal v zgornjem postu. Merilec pretoka zraka se da stestirat na posebnem aparatu, medtem ko pa merilca mase (Air mass sensor) ni tako lahko. Poznat bi moral signal, ki ga le ta daje računalniku. Sicer, pa je najbolj sigurna varijanta, da ga z nekom zamenjaš, in vidiš razliko.
P.S. A ta ventil je OK?(pod številko 16) Sem se z enim 850R tud ukvarjal- podoben problem, pa je nekdo cevke zamenjal, in stvar ni delala.
[ Uredi 09 sep 2008, 20:58 ] | Na vrh | |
croma_man | 10 sep 2008, 07:49 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| št. 16 aka. Pieburg ventil aka. da mu j*** pas ma*** Pri 90% fiatov je crkoval, pri mojemu začuda je delal, rešitev je manual boost kontroler ki se zmontira namesto tega ventila, bom pa natančne informacije še dobil katero cev kam pa poročam, ker če snameš mislim da rumeno dobi avto boost do konca (dobesedno odrola do maximuma) tako da če zajebava ta ventil mi bo boost nabilo, če ne potem iščemo naprej.
LP in hvala za pomoč.
[ Uredi 10 sep 2008, 09:39 ] | Na vrh | |
croma_man | 15 sep 2008, 15:39 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| ventila še nisem preverjal ker je avto ne(R)vozen
obnavljajo se komplet roke, sprednji amortizerji, fedre 60/40 KW, upajmo da bo vsaj raven tokrat ! Do zime pride še nova karbonska sklopka da se lepo uteče do spomladi, dolgo iskana in odlašana optimizacija ECU-ja s piggyback dvojnim programom je dogovorjena in pričakuje se 330-350 HP seveda spomladi (ja mami, bom kupu Toyo R888 da nebom več gume kuru po ulici).
[ Uredi 15 sep 2008, 15:45 ] | Na vrh | |
T-5R | 15 sep 2008, 17:17 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Kaj sklopko boš dal obnovljeno, ali novo? Tudi jaz bom moral počasi zamenjati sklopko, ker včasih trese pri speljevanju.
Za optimizacijo bi se tud jaz priporočal, za kakšnen kontakt, kje, kako, za koliko €.
Hvala. | Na vrh | |
croma_man | 15 sep 2008, 21:17 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| sklopka pride sinter karbon, trenutno bo dobra stara košara ker mi je še peter dal eno da najdemo pač najbolšo (bomo videli kakšna je moja) in pa lamela gre na obnovo k sinterju. Njegove sklopke so dobre do 500 Nm in 500 Hp tako da bo sigurno odlična izbira za svoj denar. Košara je v primerjavi z 2.0 turbo od fiata kot da bi gledal tankovsko, peresa trda, masivna in pa še vedno taka kot nova.
Optimizacija bo pa dokaj ugodna, našel sem človeka ki dela na obstoječ čip in obstoječo elektroniko programe, torej na kratko (več pa ko bo projekt zaključen) e-manage elektronika, priklopi se na obstoječ računalnik (brez predelav čipov in vsega) in se lahko postavi v prvotno stanje pred predelavo ter prestavi v naslednji avto. Cena posega je od 500-800 evrov, pri največji varianti se da dobit paket nastavljanja boosta po prestavah, variablen launch control,... skratka odlična zadeva in človek ki dejansko obvlada. | Na vrh | |
Terminator | 15 sep 2008, 21:25 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| tole je pa kr fajn prebirat dobr rihtaš belega vraga
Ob vsem napisanem me pa malo zamika, da bi mojega parkiral in ob popravilu motorja, še malo dodelal zadevo da bi pridobil kakšen konjiček Sam k se pr men ustav pr dnarju sam delamo na tem da ga bo mav več
Zanima pa me kdaj računaš da bo projekt zaključen? Do takrat pa le tako naprej in veliko sreče | Na vrh | |
croma_man | 15 sep 2008, 21:36 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| spomladi se peljem z 350 konji pa če se svet postavi na glavo.
Da nebomo o denarju, kupuješ luči, maske, neke nepotrebne pizdarije za katere si zmetal vsaj 1000€. Svojega bi prodal, kupil bi T4 in bi imel mir.
Stroški ki so bili (so) pridejo za mojega volvota so naslednji :
Feltne+gume 400€ (BBS 17") Obnova in tršanje amortizerjev 160€ Izdelava kompletnega izpušnega sistema 3" in downpipe-a 400€ bonalume BOV 150€ fedre KW 60/40 150€ Turbina TD04HL16T 400€ ... še pride obnova sklopke karbon in menjava 150€ menjava vseh cevi na IC napeljavi ter front mount intercooler 150€ e-manage elektronika 600€
če kupuješ dalj časa, najdeš ugodne zadeve (določene stvari na mojem avtu so iz anglije, japonske, nemčije,...) prideš zelo poceni skozi.
avto bo naprodaj konec druge sezone, za ceno bo odločala ali originalna notranjost ali z komplet ozvočenjem. Še hitro odgovor na vprašanje zakaj bom prodajal? Tuning, avtoakustika ter tudi styling je meni hobi, avte svoje, druge gledam kot projekte in ko je zaključen gremo naprej, mogoče preživim pol leta da nebi kaj šraufal ampak to ni to. Ne morem iz svoje kože.
[ Uredi 15 sep 2008, 21:39 ] | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 57, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|