|
|
855 T5, croma_man (Prodam do nedelje...) Pojdi na stran
[1]
2
3
4
5
6
7
8
|
|
croma_man | 28 avg 2007, 22:32 | |
| Član #439Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610 | takle, sem že skoraj 1 teden ponosen lastnik T5-ke.
zadeva laufa, se premika, gre, leti, piha,...skratka dela ko švicarska emm švedska ura.
Odbijači bojo dobili osvežitev oz. mal moje predelave decentne in je potem z zunanjostjo tud konec, nasadil sem gor 7.5x17 feltne in pa 225/45/17 bridgestone potenza 050 gume, ki ne ribajo nikjer
Zaenkrat bo avto dobil namesto obstoječega ventila blowoff Bonalume ki ga mam še od coupeja, fi 76 od turbine do konca z prehodnimi lonci, potem bomo pa vidli kaj bo z boostom za postorit. Pa seveda nove fedre ker so stare zadnje odslužile, najbrž bo podvozje 50/40 z novimi plinskimi amortizerji.
Par slikic od danes na hitro :
turbo zakon
naslov popravil AljAž
[ Uredi 24 apr 2009, 15:36 ] | Na vrh | |
Stiffler | 28 avg 2007, 22:44 | |
| Član #345 Prijavljen dne: 25 maj 2007, 09:48 Lokacija: Frogiland Objav: 374
| hmmm.... komentar ----> prvi pogled
....naudušenje
supr stvar! | Na vrh | |
Terminator | 28 avg 2007, 22:46 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| Wellcome
pa spet maš hude fotke | Na vrh | |
croma_man | 28 avg 2007, 22:48 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| fotke bojo lepše iz boljših lokacij takoj ko bo čas za spolirat pa osvežit odbijače, morm eno T5-R kombinacijo nardit z kulturno odprtino za IC. | Na vrh | |
Stiffler | 28 avg 2007, 22:50 | |
| Član #345 Prijavljen dne: 25 maj 2007, 09:48 Lokacija: Frogiland Objav: 374
| ... pričakujemo fotke ... | Na vrh | |
volvo5er | 28 avg 2007, 23:14 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Super fotke, skoraj nisem prepoznal avta na njih
Le tako naprej. | Na vrh | |
Tea | 29 avg 2007, 09:32 | |
| Član #255 Prijavljen dne: 21 mar 2007, 11:17 Objav: 581
| Avto je , fotke so pa res hudo dobre....
Veliko užitkov !!!!
Lp Tea | Na vrh | |
RollingStone | 29 avg 2007, 09:46 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Hm, če imaš kompleten izpuh 3˝ se bo to že kar orng poznalo. Boost pa lahko nabiješ na 1,2 bar, kar bi skupaj z izpuhom nanenslo preko 320 hp. Koliko pa je dejanskega pomena za to, je stvar posameznika, ampak avto že v stock stanju dobesedno žre prednje gume. | Na vrh | |
croma_man | 20 dec 2007, 09:34 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| no ja, kljub veliko izgubljenim postom v tej debati mal nadaljujem s pisanjem
Turbina nova zmontirana, blowoff zmontiran, čakam na mojga mojstra za avspuhe da nardi 3" straight sistem in pa letimo na optimizacijo ECU-ja na upajmo 300 okroglih.
Avto že zdej gre dobesedno "kot svinja", hudi problemi do tretje prestave s trakcijo pa še tretja kdaj pa kdaj obrne zdej ko so take okolju prijazne temperature.
bom kak filmček posnel če bo bolj toplo za vikend...
| Na vrh | |
RollingStone | 20 dec 2007, 12:01 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| 300 okroglih dobiš že z optimizacijo ECUja. S tako turbino, ECUjem in straight boš mislim da dobil kar nekje med 320 in 350hp. | Na vrh | |
croma_man | 20 dec 2007, 13:20 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| eno je teorija, eno je praksa...če si predvžig zamakneš tako in vzameš v visokih obratih nekaj bencina da povečaš detonacijo na batu se da dvignit tud prek 300, sam verjam da tistih 300 tud 300 km nebo držalo. Pa ne govorim kr tako ker sem mel pri prejšnjem avtu identičen problem, kupil sem čip ki je imel mape tako narejene da bi zamlel motor v 1000 km, sreča da sma s senico pred tem pogledala mape in krivulje... ni vse zlato kar se sveti, se pa lepo sliši 300, ampak pri 15T turbini je tud to problem ker je premajhna in ne drži boosta v visokih obratih.
| Na vrh | |
RollingStone | 20 dec 2007, 13:35 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Meni je T5R s stock turbino kar lepo držal 309hp. Sicer ga nisem imel dolgo, je pa držal krepko več kot 1000 kilometrov.
Boosta je bilo 1,25 bar. Sicer pa možno, da ni šlo vse k vragu zaradi overboosta....
Drugače pa zmontiraj LSD. Je nujen pri taki moči. TRACS je samo za okras. | Na vrh | |
croma_man | 20 dec 2007, 13:54 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| TRACS-a nimam sploh, je pa katastrofa v ovinku že zdej ;) LSD mam od Coupeja še, sam bo treba doktorat nardit iz upasovanja na volvota ker je na osi montiran. Delal je pa u nulo - visko scena. | Na vrh | |
RollingStone | 20 dec 2007, 16:38 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Saj je večina LSDjev na visko osnovi. Pa ni slaba zadeva. | Na vrh | |
T-5R | 22 dec 2007, 21:08 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Kako pa je z katalizatorjem pri takih predelavah? Zmontirate kakšnegega bolj "pretočnega"? Pa še nekaj me zanima. Sicer je malce OFF topic..... Ima kdo zmontiran sekvenčni Blow off? | Na vrh | |
alfaromeo | 22 dec 2007, 23:27 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Sliši se dobro. V kolikor se bom sam lotil takega "projekta" bo na prvem mestu LSD.
btw: koliko košta da T-5 spraviš na 300KM, seveda takšnih, da lahko računaš še na cca 100kkm na 325kkm podlage | Na vrh | |
T-5R | 23 dec 2007, 11:40 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Jaz sem gledal ta LSD na Heico Sportiv. Cena je 1590€ + poštnina. Ampak še prej iščem menjalnik M56H. Ti menjalniki naj bi bili "ojačani", in so bili izdelani po letu 1996. | Na vrh | |
RollingStone | 23 dec 2007, 12:21 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Mnja, M56H je sicer res ojačan. Ampak tudi serijski menjalnik in T5 motor naj bi zdržala nekaj čez 300hp brez kakšnih težav.
Alfaromeo: vprašanje, kako bi se stvar obnesla pri tvoji kilometraži.... | Na vrh | |
croma_man | 23 dec 2007, 12:30 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| jst mam 280.000 km in kar se tiče materialov in motorja je še vedno "tok tok" v tipi topi stanju, je bilo že večina stvari menjanih, tud jst sm že pozamenjal veliko dotrajanih delov ampak to je davek na star avto ki ga vsi plačujemo ki vozimo močne avte stare 10 let. Jst na svojem prejšnjem turbaču nisem dajal gor katalizatorja pa tud na tem ga ne bo, pač bo tehnični šel "čez veze" in je to to. Pretočni katalizatorji 3" stanejo preveč in še izgubiš par konjev na njih tako da to pri meni odpade.
Za LSD je pa huda cena, npr. Hammanov LSD za 335i biturbo BMW stane 1000€ pa je v igri več konjev, dražji avto,...
| Na vrh | |
RollingStone | 23 dec 2007, 13:34 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Itak gre pri tunanju katalizator dol. Čez tehničnega boš pa po parih letih itak šel po vezah, saj drugače ne bo šlo. Sicer pa se da za 5 ali 10€ vse zmenit.... | Na vrh | |
Terminator | 04 jan 2008, 17:47 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| se pravi boš imel wuferje vbistvu v prostoru za rezervno gumo? Ker če razumem pravilno me zanima kaj pride potem čez? morda pleksi? če pride pleksi bo verjetno naluknjan ali kako drugače? in pa ali ne bo nič vibriral (nadležen zvok) ko boš nabijal wufrje? | Na vrh | |
croma_man | 04 jan 2008, 18:02 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| za vse je poskrbljeno, čez pridejo kovinske mrežice ki imajo konkretno nosilnost (ob priložnosti slikam), dajo se dobit v dimenzijah 16,20,25,30 cm, zelo fina mreža in pa tud zgledajo zelo konkretno v primerjavi z mrežami iz konrada,... čez pride pokrov iz mediapana ki bo fiksiran v nosilce za dno in pa izrezi v pokrovu za 2 mrežice. Sem že par avtov na tak način naredil ker je vedno več ljudi ki bi imeli woofer in hkrati prostor v prtlažniku. | Na vrh | |
croma_man | 08 jan 2008, 08:01 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| takle avtoradio iz japonske prispel, opisan kot Alpine's flagship torej top of the pops, narjen za japonski trg in ga v evropi ni mogoče za dobit.
http://www.melting-pot.com/website/productinfo/detailsMDAW988J.html
prekleti indijanci carinski so mi rabljen avtoradio nabil carino 51,29€ in pa davka 83,53€ na 499USD vrednosti fakture.
naša država rula, namesto gov.si bi mogla met domeno gov.na
[ Uredi 08 jan 2008, 08:01 ] | Na vrh | |
sebaveh | 08 jan 2008, 12:16 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Ja, carina na radio sprejemnike je 13% , za druge komponente pa manj.
Pa ima možnost da nastaviš radio tuner na evropsko območje frekvenc? -Med 87,5 do 108 MHz? Ker vem da imajo japonci malo drugačno območje tam...
Ampak ena stvar pri vseh radijih pa je tako klišejasta - Tistih (samo) 6 tipk za prednastavljene postaje. 99,8% radiov, bilokatere znamke, bilokaterega cenovnega razreda... Ne bom še lep čas razumel tega. Medtem ko so original HU volvo radiji na vrtljiv gumb za neposredno izbiranje med 20-imi postajami | Na vrh | |
croma_man | 08 jan 2008, 12:39 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| sem dobil zraven band expander tako da tud radio dela b.p.
alpine je v sezoni 2006/2007 prodajal glide touch ki je bil drsni kontakt namesto teh 6 gumbov ampak je klavrno propadel in 2008 modeli že imajo spet te gumbe.
| Na vrh | |
Terminator | 08 jan 2008, 14:41 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| pa saj ima večina radijev več kot 6 postaj... je že res da je samo 6 tipk, vendar se podvojijo oz. celo potrojijo z funkcijo F1, F2..... | Na vrh | |
croma_man | 08 jan 2008, 15:19 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| radio načeloma sploh ne poslušam, še traffic info včasih izklopim ker mi je tečen. | Na vrh | |
Terminator | 08 jan 2008, 21:23 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| a lahko kej več napišeš o tem radiju? | Na vrh | |
croma_man | 08 jan 2008, 21:32 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| lahk ja, mislim da sem edini celo v evropi ki si ga lasti ker ga na niti enem forumu nisem najdu.
Sem pa utegnil danes zadevo celo zmontirat, radio ima zvokovno podprte menije (radio govori v angleščini), pa če gledaš najbolši alpine pri nas ki se ga da kupit ima ta še 2-3x več funkcij, v menijih najdeš tudi nastavitve kateri avto imaš, in od 500 prednastavljenih je bil tudi volvo 850 karavan tak da sem se lahko malo poigral, radio zanima tudi če imaš iz blaga sedeže ali iz usnja ker tudi to vpliva na zvok.
pisu bi lahk še cel teden Zdej še počakam na ojačevalce in zmontiram upam da do spomladi vse. Se bo pa absolutno dalo zadevo na kaki brnčičevi al pa kakem srečanju slišat, če bom pa tekmoval v kvaliteti zvoka v sezoni 2008 bom pa še videl, po 3 letih bi že pasal comeback
pa kot zanimivost, zraven je band expander ki lepo popravi frekvence na evropski nivo. Čeprav tudi brez vleče do 90 Mhz kar pa je za celjsko regijo več kot preveč.
[ Uredi 08 jan 2008, 21:34 ] | Na vrh | |
RollingStone | 09 jan 2008, 06:43 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Izgleda super (radio mislim). Kaj pa če bo šel k vragu? Garancije ni...
Samo carina je pa astronomska.... Saj vsi vemo, kako naša gov.na služijo.... | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 89, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5978 najnovejši član: Vjiupsrob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|