|
|
V70 R AWD, 97`, Volvo.4 Life Pojdi na stran
1
2
3
[4]
5
6
7
|
|
croma_man | 14 feb 2009, 19:06 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| pel me pel me pel me pel me | Na vrh | |
volvo5er | 14 feb 2009, 20:21 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Pridi v sredo na sestanek
| Na vrh | |
Volvo. 4 life | 14 feb 2009, 22:41 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| croma_man je napisal(a): ... pel me pel me pel me pel me
Ti kr lepo prit s svojim v sredo, da te nažgem | Na vrh | |
RollingStone | 15 feb 2009, 10:03 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Volvo. 4 life je napisal(a): ... croma_man je napisal(a): ... pel me pel me pel me pel me Ti kr lepo prit s svojim v sredo, da te nažgem
Optimist
| Na vrh | |
Volvo. 4 life | 16 feb 2009, 19:32 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Po 600 km, naj bi zadeva zgledala nekako takole
Croma, če se ti da, bi te za občutek prosil vsaj za števiko ali dve, da ne bo v sredo kakih nehotenih presenečenj | Na vrh | |
croma_man | 16 feb 2009, 20:08 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| 100-200 12.8
LP ;)
s poštimano elektroniko ciljam pod 10 sekund 100-200
[ Uredi 16 feb 2009, 20:09 ] | Na vrh | |
croma_man | 16 feb 2009, 20:12 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| Hec je v 4x4 pogonu ker ima drugačne prenose, zato sem se tudi prvič tok odpelal nad 150. Če pa gledamo realno je pa tvoj avto za ovinke, razgibane ceste in pospeševanje do 150 definitiven zmagovalec. Jaz lahko vzgojne delim samo po avtocesti, ker drugje se samo kadi od gum.
[ Uredi 16 feb 2009, 20:25 ] | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 16 feb 2009, 20:16 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Pozabil si še Winter fun
Pozabil sem še povedati, da so to " nizki " štarti in NE leteči, ter da so bile meritve opravljene večkrat in od njih vzeto povprečje. Trudil sem se meriti čim bolj točno in BREZ goljufanja! Meritve od 0-100 so bile opravljene z več videoposnetki, nato pa povprečje cca 45-ih merjenj...
Me pa zj**** ker ima 2-ga pri 95 blokado in potem moraš v tretjo tiščat, da ja izgubiš sekundo
Aja, popravek: stock po papirjih je 7,3 sek
popravil AljAž
[ Uredi 16 feb 2009, 20:24 ] | Na vrh | |
volvo5er | 16 feb 2009, 23:38 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| croma_man je napisal(a): ... 100-200 12.8 LP ;) s poštimano elektroniko ciljam pod 10 sekund 100-200
Kako ti pa to rata ?
A tak rezultat si imel na povišanem boostu ali je to zdajšnja meritev na stock zimskem boostu?? | Na vrh | |
croma_man | 17 feb 2009, 07:47 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| to je blo na 1.0 bar
na 0.7 pa nism nč kej štopal ker mam problem da mi zimske obrne v prazno v 4. na avtocesti ko naboosta turbina (not funny) !
| Na vrh | |
alfaromeo | 17 feb 2009, 09:36 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| @volvo4life. Samo pazi, da motorja ne odpre. | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 20 feb 2009, 09:22 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Da ne odpiram nove teme bi vprašal tu:
Ko pohodim gas do podna, avto vedno zacuka, se pravi ne potegne lepo, kot bi moral. To se zgodi samo, če ga od nule, pohodiš do podna, se pravi ni " tiste " odzvnosti! .. v glavnem, se poleg tega odziva odlično! Vnaprej naj povem, da je avto porihtan, se pravi nove svečke, filtri, olje, razd. kape, rotorji, alternatorji, štarteji, spucana loputa, ....
Sprašujem pa namreč zato, ker so mi že na 2 servisih rekli, da to pač je in da naj tako pustim, oz. se s tem sprijaznim, meni pa to ni nič všeč!
Hvala vnaprej za kakoršnokoli pomoč! | Na vrh | |
croma_man | 20 feb 2009, 09:47 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| rolling start pri 20-30 enako če se kotališ in pa potem nabiješ v prestavo al pa skuplaš pri 20-30 ? Lahko da je kaj pri prenosu ali imaš občutek da motor "cukne" ?
rotor ednina, štarter ednina, drugač pa kapo dol za "servis" - bi mogu bit za zgled drugim, tak avto bi si še skeptik upal čipat | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 20 feb 2009, 10:10 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Avto ne cuka nikoli pri pospeševanju, ali štartu, cukne, kot bi bil zamik pri vbrizgu, da tisti hip ko pohodiš do podna ne dobi ali bencina ali zraka, ne vem. To se dogaja npr. v 5 pri 120, 150 ali pa 180, pač vsakič cukne, razen če ga ne pohodiš do podna, kot sem napisal prej. Lahko bi bila tudi zajla za gas kaj kriva, na Dumidi so rekli da je malce rjasta in " trda ", vendar takrat ni bila kot nuja za menjavo!
Naj omenim še, da motor s čipom neprimerno lepše laufa, tako v štantgasu, kot med vožnjo. Cukanje sem opazil že prej, vendar je sedaj enako. Jutri dobim nov zračni filter pa Blowoff, pa bomo videl če bo kaj boljš | Na vrh | |
croma_man | 20 feb 2009, 10:12 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| možno da overboost? imaš boost števec? Meni se je podobno dogajalo z manualnim boost ventilom ko je ECU cutoff naredil pri previsokem boostu (logično overboosta ko ga iz nizkih obratov pohodiš).
Filter upam da si vgradni vzel ker tiste konus gobe samo sranje delajo.
[ Uredi 20 feb 2009, 10:19 ] | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 20 feb 2009, 10:26 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Dobro da si vprašal! O števcu, oz. manualnim boost ventilom še razmišljam, mi poveš prednosti in slabosti ??
Filter je zaprti, ampak namesto oriđinal, ne tisti externi za woooup zvok
[ Uredi 20 feb 2009, 10:28 ] | Na vrh | |
croma_man | 20 feb 2009, 11:25 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| jaz bom tako rekel, sila neprijetno se počutim ko ga stisnem par minut do podna na avtocesti in ne vem kak je pritisk/temperatura olja, boost lahko kontroliram in je začuda original števček točen (sem primerjal z urco za boost - fi 30). Tako da kaj ti res priporočam je da najdeš nekje prostor za 3x števec, boost, oil press, oil temp in si jih zmontiraš, takoj če/ko gre kaj narobe lahko na števčku vidiš in se pravočasno izogneš katastrofi (beri engine blowoff). Torej kaj rabiš je sendvič plata za priklop obeh tipal za olje (med oljni filter) in 3x števčki, dosti dobri kompleti so nekje 200-300€, v primerjavi s stopljenim motorjem poceni, kajneda?
Pri boost števcu je pa tudi fajn ker se pri večjem boostu lahko zgodi da kakšna cevka prepari in pušča boost, to boš na števčku takoj videl. Glede manualnega boost ventila pa pri tvojem primeru ko je čipana elektronika odsvetujem. Ne vem nobenih podatkov o tvojem čipu na koliko je odprt boost, načeloma če je elektronika predelana je boost na meji zdravega tako da ti ročni boost ventil nebo nič koristil.
[ Uredi 20 feb 2009, 11:28 ] | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 20 feb 2009, 12:41 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| aha
še malo bolj subjektivno mnenje... kam pa daš v Volvota 3 števce, pa da zgleda kolčker tok Volvish | Na vrh | |
croma_man | 20 feb 2009, 12:44 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| spodaj: lokacija pri menjalniku, pepelniku, pod radijem...
| Na vrh | |
Volvo. 4 life | 20 feb 2009, 12:54 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| aha, zadeva bi bila vrjetno custom made, 3 luknje in pa seveda snemljiva ... custom maker | Na vrh | |
croma_man | 20 feb 2009, 12:57 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| snemljiva je grda beseda
custom ja, se pa da tako narest da se da pač ob prodaji zadevo povrnit v prvotno stanje. Ti še recepturo napišem če boš sam kuhal, tud z 2 levim rokam sploh ni problem narest tega.
Vzameš dilco, najbolš za take maske delat je laminat ker je trd ko pra****, najprej izrežeš šablono iz kartona, pol prerišeš na dilco, odrežeš in brusiš dokler ne paše, kroge zrežeš ven lahko z vbodno ali pa s kronskim svedrom. Dilco lepo prebrusiš in daš gor šprickit (sprej), pobrusiš z vodobrusnim papirjem in pihneš v mat črno. Treba je par kablov potegnat iz motornega prostora in boost cevko zmontirat pa seveda v kabino spravit ampak drugače je pa res simpl.
[ Uredi 20 feb 2009, 13:00 ] | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 20 feb 2009, 13:02 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| No, to se tudi sliši ok! Kakšna stran, link za števce ... | Na vrh | |
Beastmaster | 20 feb 2009, 15:21 | |
| Član #111 Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23 Objav: 1307
| števčke daš lahko tudi v a stebriček, zgleda : , čeprav je več dela, če se ne motim jih ima Yaris zmontirane tam..? | Na vrh | |
croma_man | 20 feb 2009, 15:30 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| v stebričkih zgleda preveč hondaško - rice club (yaris no offense - i still know what you drove a few summers ago)
| Na vrh | |
Volvo. 4 life | 20 feb 2009, 15:57 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Meni tudi ni všeč! Kaj pa direktno v stebričke vdelat, kaj misliš ? | Na vrh | |
alfaromeo | 20 feb 2009, 16:03 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Tisto stebriček števčki je tudi meni to bolj tako tako Hondastyling.
Mene predvsem zanima če so kakšni števčki, ki imajo bolj pusto texturo ne da je vse skupaj ko novoletna jelka, po možnosti v nekih parih fluorestenčnih bravah. | Na vrh | |
croma_man | 20 feb 2009, 16:09 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| raid hp amber pa raid hp night so najbolj kulturni števčki ki delajo dobro in so ugodni kar se jih da dobit.
Razen seveda kvalitete ki se plača, apexi, greddy, ...
V stebriček vdelat zna bit problem ker ima vgradno globino med 4-5 cm in bojo sigurno bule, nardit ni problem, samo če ti bo ušeč je pa drugo. Volvo ima pa ful tanke stebričke spredaj tako da pomojem odpade lepa rešitev.
| Na vrh | |
Volvo. 4 life | 20 feb 2009, 16:33 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Pr men bi jih blo najbolš zvezat na navigacijo, pa bi mel lepo diskretno skrito
Tudi tam spodaj pri pepelniku ni najbolj praktično, vsaj za gledat ne, pr naših konjih maš že z volanom problem ga trdno držat
Ne bi bilo slabo ( mene sploh ne bi motilo, ker sta mi za brez veze ) v sredinskih 2 zračnikih zgoraj nad radiem kjer piha zrak, lepo se stakne, pa še globino ima, kjer so kanali | Na vrh | |
Plesko | 20 feb 2009, 17:16 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| Zelo bi bilo interesantno, da bi nekako sprogramiral zadevo da bi se prikazovala na navigacijskem displayu tako kot ina nissan gtr ali kaj podobnega, je pa res da je pomoje zadeva kar podvig. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 49, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|