|
|
V70 R AWD, 97`, Volvo.4 Life Pojdi na stran
1
2
3
4
5
[6]
7
|
|
Volvo. 4 life | 09 mar 2009, 16:06 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Ne vem, lohk bi vedl kaj prodajajo... sej ni važn, bom že počakal, sem navajen da noben nima pojma | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 14 mar 2009, 16:14 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| No, zadeva zgleda takole ( oblečeno v temno sivo Alcantaro ), montaža števcev še sledi! Komentarji, graje ....
p.s. potrudil sem se, da se zadeva čimbolj zlije | Na vrh | |
Mihc V50 T5 | 14 mar 2009, 18:10 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| Izgleda odlično skrito, lepo si zrahital pohvalno | Na vrh | |
croma_man | 15 mar 2009, 09:27 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| razmak med stevčki ne štima | Na vrh | |
AljAž | 15 mar 2009, 09:35 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Mah meni se ne dopade. Če si že res moral to not tlačit, bi bilo bolje na sredini pod radiom. Moje mnenje. | Na vrh | |
Krchan | 15 mar 2009, 14:55 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| Tudi meni ni všeč. Po moje bi bilo lepše, če bi nastavek naredil posebej iz poliestra prav za ta namen, števce lepše razporedil... najbolj me pa moti to "mehko" oblazinjenje. Se mi zdi, da se ne sklada z oglato armaturko.
P.S. mislim da Croma dobro obvlada poliester...
[ Uredi 15 mar 2009, 14:56 ] | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 15 mar 2009, 19:40 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Zakaj se nisem odločil za prostor pod radiem:
- premalo prostora ( če bi jih stačil tam noter, bi bili pomaknjeni navzdol in ne bi nič videl ) - pepelnik postane neuporaben ( ne kadim, vendar ga včasih porabim za kaj spravit ) - tam je tudi prostor za kovance, ki ga redno uporabljam in bi postal neuporaben - še vedno je tam prazen prostor, kjer imam vedno mobitel ali pa kak Twix, Mars, Kinder Bueno
Ta zadeva pa je preprosto snemljiva in ni nikakor v napoto! Oblečena pa je v enako barvo kot Alcantara na sedežih, vsa čast mojemu tapetniku
Se pa razume da zadeva vsakemu ne more biti všeč! Meni osebno tudi ni, ker jaz tega noter ne bi tlačil, če ne bi " bilo potrebno " Sem pa zadevo izvedel s čim manj truda, zato sem se za to mesto tudi odločil ( 45 minut dela glede na to, da sem stojalo že imel, le predelati in obleči ga je bilo treba )! Upam da mi služi v koristne namene
[ Uredi 15 mar 2009, 22:45 ] | Na vrh | |
AljAž | 15 mar 2009, 19:46 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Volvo. 4 life je napisal(a): ... ...Upam da mi služi v koristne namene Močno dvomim. | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 15 mar 2009, 19:49 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Mislim, da tu dvoma ni. V nadalnjem tuningu, ki ga načrtujem bodo morali odigrati svojo vlogo, če ne jih zmečem ven tisti trenutek! | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 18 mar 2009, 20:34 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Zadeva je zmontirana ( ob pomoči Volvo5ra ), deluje odlično, boost prileze do 1,1 , nekako takole pa zgleda zadeva ponoči ... ( zvezal sem jim stikalo, da izklopiš osvetlitev, če želiš, da ni tako moteče ponoči ).
Še 1x
Če kupite tole, dobite VSE zraven, od tipal, do navodil, čeveljčkov, cevko, shem, zemljevidov, pokrovčke za števce, vijake in nekakšne objemke za montažo števcev,.... v glvanem VSE za 170€
[ Uredi 18 mar 2009, 20:40 ] | Na vrh | |
Krchan | 18 mar 2009, 20:48 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| Lep dizajn in lepa osvetlitev števcev. | Na vrh | |
Terminator | 18 mar 2009, 21:27 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| na kok se ti pa kaj temp. olja povzpne pri normalni in hitri vožnji? Namreč sam sem zamenjal tisti senzor in sedaj kaže temp. vendar ni nikoli od 90°-110° kot naj bi bila | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 18 mar 2009, 22:20 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Nisem ga še žgal " do konca " , vendar mi čez 90 še ni prišla! Pritisk olja pa ni presegel 5 bara, od 7ih na skali ob tiščanju, pri štandgasu je cca 1-1,5 . | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 21 mar 2009, 23:03 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| No, pa tole za poznavalce... je že kdo videl take sedeže, so bili res kak limited edition, al se je to spet en spomnu ??
Pa še nekaj ... danes na AC pri malo večjih brzinah zgubil plastično letvico, tisto ki od zunaj pride OB vetrobranskem steklu ( desna, sop. stran ). Zadeva se samo natakne ( da potem odfrči ), je pa v temni sivi barvi. Če se komu doma valja, KUPIM !!
Pa še nasvet... Armatura se mi je zrahljala, en dan se jo mam namen lotit, ker je zadeva nevzdržna za poslušat Kakšni predlogi, slike, kateri vijaki ponavadi popustijo, kaj zategnit, kje pridit zraven s čim manj dela/škode, .... Hvala!! | Na vrh | |
RollingStone | 22 mar 2009, 10:41 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Tisti sedeži so original od V70R, pač druga barvna kombinacija.
Armatura ima pod havbo 3 enormne šraufe, s katerimi jo lahko zategneš. Moraš pa pobrat mehanizem za brisalce stran, da lahko prideš do njih. | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 22 mar 2009, 16:18 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Teli Volvoti ubijajo
Pod havbo odstranil plastiko in oba brisalca in prišel do 4 majnih vijakov, ki predvidevam segajo do armature. Bili so popuščeni, zato sem jih zategnil, vse lepo sestavil nazaj, vendar nič bolje, mojega črička nisem ubil. Nahaja se točno za števcem, zvok pa oddaja navzgor proti armaturi... če z roko močno pritisnem na armaturo najprej naredi kričeč zvok, potem pa če močno držim, črička " stisne " vendar ga ne ubije Menim, da bi bila zadeva rešljiva, če odstranim števec in pogledam, kaj je zadaj, zato PROSIM ZA NASVET, kako vzet ven števec ???!??
sem pa pri razdiranju opazil filter kabine, ki je na svoje mesto zaliman z nekakšnim silikonom... bi moral filter imeti plastično ohišje s pokrovom, ali so bili pri meni spet na delu šalabajski
| Na vrh | |
Damijan | 22 mar 2009, 20:00 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Ma ne ne šalabajski! Filter ima plastični okvir, kamor je vpet papirnat filter. Menja se vse skupaj. Vse skupaj potegni iz črnega nosilca, ki je pritrjen na karoserijo. Če ne, pa snami kar celoten okvir in potem na mizi ugotavljaj in razstavljaj. Je pa celotni okvir, kamor je vstavljen filter, samo nataknjen na odprtino na karoseriji. Vmes je na robu odprtine samo guma. | Na vrh | |
Krchan | 11 maj 2009, 09:52 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| Lepo maš "pošlihtano" pod havbo. Bi lahko jedel iz motorja. | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 11 maj 2009, 23:30 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| AljAž je napisal(a): ... Volvo. 4 life je napisal(a): ... ...Upam da mi služi v koristne namene Močno dvomim.
Kolk sem pa happy, da imam tele števce, ne umaknem več pogleda z njih. Od začetka sem se ves čas sekiral, kaj mi je bilo tega treba, sedaj pa po vsem tem tuningu ne umaknem pogleda! Boost števec mi pomaga pri MBC-ju, ki je še vedno v fazi nastavljanja, pritisk olja je sicer neuporaben za gledat, vendar hudičevo pomemben, če slučajno pade ali naraste in nenazadnje temp. olja, ki mi pove, kdaj ima olje cca 80+ °C in je avto pripravljen za tiščanje in pa seveda ko ga tiščim kakih 20 minut do pol ure " nostop" v klanec ( pokjuka ) ali pa kaka AC in mi temp. lepo pokaže slabih 100 stopinj in me ves čas NE skrbi, da bi bilo karkoli od teh 3 stvari narobe | Na vrh | |
Terminator | 12 maj 2009, 03:10 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| super
Če bi se men kdaj olje tko ogrelo tud nebi blo slabo, odkar imam nov senzor mi še ni pokazal 90°, se sploh ne segreje pa ne vem zakaj mislš da je možno da ga tok ohlaja? Ker kolikor sem opazil, se sedaj ko je vroče zunaj malo bolj in hitreje povzpne temperatura še posebej če vozim po mestu..... | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 14 maj 2009, 18:40 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Terminator je napisal(a): ...
mislš da je možno da ga tok ohlaja?
Lej, pri mojih HP je olje vse čas cca 90 °C, to je npr. 1 urna vožnja, nonstop 150 - 200 km/h. Če pa npr 20 minut skoz klanc, 2. do konca, potem pa komaj prileze do 100 stopinj, ampak res komaj. Ti imaš pol manj konjev, zato je vrjetno normalno če ti ne pride čez 90. Poskusi ga 1x skoz tiščati 2.,3. kake 10 minut, pa boš videl! | Na vrh | |
Terminator | 14 maj 2009, 21:33 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| Sem probal pa se ne ogreje...po mestu se mi še najbolj, ko vozim počasi in se premikam v kolonah je pa trenutno temp. od 70° pa tja do 85° Saj moti me nič, samo se mi zdi pa čudno, da ko ga tiščim temp. ponavadi pada. | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 05 sep 2009, 16:53 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| da mal osvežim temo ... vprašanje: občutek imam, da če bi menjal svečke, bi motor lepše tekel, oz. bi s tem nekaj malega pridobil. Zanima me, če je kdo od vas menjal samo svečke in ob tem opazil kako razliko? Seveda Denso Iridium ... ob enem pa bi moral vrjetno menjati še kable, je kdo menjal samo to in opazil razliko ?? Ob enem, pa bi še skrajšal pot ( dobil sem od phase II. cev, ki gre čez motor ) zraka, je kdo menjal samo to in opazil razliko ?? Ne bi se rad spet metal v 100,200€+ stroške za brezveze, pa vendar bi rad s temi 3 izboljšavami pridobil vsaj kakega ponija ali 2 | Na vrh | |
bvogri | 05 sep 2009, 17:25 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Kabli se bolj malo poznajo če trenutni ne prebijajo. Svečke imam denso iridium in tudi ne opazim kakne posebne razlike VS. prejšnje NGK. So se pa stvari spremenile z cinšpulo. Avto je res začel lepše tečti, pa se mi zdi da lepše potegne sploh spodnji oprati.
Kakšne velike moči se iz tega ne da dobit pomoje.
[ Uredi 05 sep 2009, 17:28 ] | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 05 sep 2009, 17:52 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| bvogri je napisal(a): ...
Kakšne velike moči se iz tega ne da dobit pomoje...
... če prištejem še hladen zrak pozimi, sem napram poletju na +25HP | Na vrh | |
Mihc V50 T5 | 05 sep 2009, 19:11 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| OK hladen zrak gor ali dol, nekateri pravijo da če se po ljubljanski kotlini voziš ni nobene razlike hladel in topli zrak, če greš pa na primorsko se pa baje zadeve spremenijo. Možno nisem pa še opazil da bi bilo kaj drugače . | Na vrh | |
Damijan | 06 sep 2009, 19:09 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Za miren in lepši tek motorja skrbi za brezhiben dovod goriva, brezhibnost injektorjev, vžigalne tuljave, vžigalnih kablov, GMT senzor.
Če ti kabli in vžigalna delujejo bp, tudi svećke zdržijo neprimerno dlje. | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 07 sep 2009, 21:44 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Evo, danes premontiral cevi za luft ( ni se mi dal slikat ), tako kot je zadeva speljana pri phase II., se pravi cev direktno čez motor, kar malenkost skrajša pot, posledično naj bi turbina prej zagrabila, ali pa vsaj dihala malenkost hladnejši zrak ... razlike ni, mogoče samo filing, vendar po parih km, se vidi da je vse isto ... zmontiral nazaj tako kot je bilo in pozabil na to ... sploh ne vem, če bi kaj menjal, od svečk, tuljav, kablov,... ne morem dojet, da se ne da nič več potegnit od tega motorja, karkoli zamenjam sem na istih konjih AR bi rekel: pusti avto tak kot je ... res je, avto ne rabi novih svečk, filtrov, ... ker res lepo teče in brez kakršnihkoli napak, pa vendar od vseh predelav, se mi zdi da bi lahko potegnil še kaj več ... vrjamem, da mi je mehanik do sedaj naredil " safe" tuning, da bo motor delal in načeloma ne crknil še prav kmalu, pa vendar mi ne da spati od Crome 850, ki je brez čip tuninga, letela bistveno bolje, mogoče pa samo zaradi 300 kg manj pred zimo menjam benc. pumpo, malo preventivno, malo spet v upanju na kakšen konjiček, potem pa mi je zmanjkalo idej ... večji injektorji še vedno ostajajo v zraku, vendar 500€, za prazen nič, pa res ne mislim dajat ... ko bi le kdo menjal samo injektorje, pa povedal izkušnje
... upam da se ne lotim weight reduction | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|