|
|
Avtomobilske znamke Pojdi na stran
[1]
2
3
4
|
|
volhart | 25 maj 2008, 11:40 | |
| Član #699Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461 | Odpiram temo, v kateri bi se konstruktivno pogovarjali o različnih znamkah avtomobilov. Nikar o tem, kdo ima hitrejšega in večjega, ampak o različnih pristopih k enakim problemov. O tehniki, udobju, ekonomiki, strategijah... Predvsem uporabne informacije, ki nam bodo razširile razgledanost. Ker smo volvaši, poskusimo vedno najti primerjavo z Volvotom, zato da bo lahko potencialni kupec na tem mestu dobil koristne informacije.
Torej, mogoče najprej o razlikah med koncerni Ford, Volkswagen in Toyota. Razpišite se. Ali se vam zdi, da je Volvo enakovredno zastopan v Sloveniji napram drugim, predvsem VAG in če ne zakaj ne? Kako to, da še ni bil avto leta?
Moje vprašanje? Kakšna je razlika med AWD pri Volvotu in Subaruju? Želel bi si natančen tehnični odgovor v smeri elektronike ali softwera.
[ Uredi 25 maj 2008, 12:30 ] | Na vrh | |
noj | 25 maj 2008, 12:27 | |
| Član #46 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01 Lokacija: Arja Vas Objav: 855
| Dobra ideja za temo! Jaz bi najprej rekel, da volvo definitivno ni tako dobro zastopan pri nas, saj je v primerjavi z primerljivimi nemškimi znamkami, veliko slabše promoviran, veliko manj avtosalonov in pa servisov! Zakaj je tako, pa mislim, da zaradi prodaje, ki je primerljivo manjša, in pa zato, ker semi zdi, da volvo vseeno ni bil nikoli za širše množice, kot npr. nemška konkurenca. Glede avta leta, pa vemo, kakšna so merila na izboru, in da še vedno večina prisega na nemce, ki so po mojem mnenju preveč hvaljeni, čeprav niso slabi avtomobili, da ne bo pomote! Mislim, da je volvo avto, ki ima nekoliko več 'duše', kot primerljivi nemški avtomobili, predvsem pa je veliko večji povdarek na varnosti, in udobju, kot pri nemcih, ki zadnje čase težijo bolj k športnosti, in vizualnem izgledu, ki naj bi dal takoj vedet, da imaš nekaj pod palcem. Volvo si kupijo večinoma ljudje, ki se ne želijo toliko izpostavljat v javnosti, kot npr. lastniki bmw-jev, volvo je za večje poznavalce avtomobilov... To je moje mnenje. Drugače pa mislim, da naj se vsak vsede v volva, ga malo zapelje, nato v konkurenco, in takoj bo začutil razliko. | Na vrh | |
AljAž | 25 maj 2008, 12:32 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Glede AWDja naj se debata nadaljuje v temi, kjer je že veliko tega napisanega: KLIK
[ Uredi 25 maj 2008, 12:33 ] | Na vrh | |
volhart | 26 maj 2008, 06:38 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Zanima me, kakšen delež ima pri motorju D5 2001 francoski Renault. Ali je celoten motor njihov? Kaj je Volvo? | Na vrh | |
volhart | 26 maj 2008, 08:09 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Zal ne, ni nobene primerjave. | Na vrh | |
volvo5er | 26 maj 2008, 08:58 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Cotar Toni je napisal(a): ...
Zanima me, kakšen delež ima pri motorju D5 2001 francoski Renault. Ali je celoten motor njihov? Kaj je Volvo?
Motor je Volvov, Renault nima nič z njim. | Na vrh | |
RollingStone | 26 maj 2008, 12:02 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Svoje deleže je imel renault pri 1.9l dizlih. D5 je volvov motor, in tisti, ki so volvu včasih posojali dizle (renault, audi) nimajo z njim popolnoma nič. | Na vrh | |
Poršejčkov at | 26 maj 2008, 22:26 | |
| Član #745 Prijavljen dne: 06 maj 2008, 22:53 Lokacija: Zgornje Pirni?e Objav: 263
| Volvov je vedno več na naših cestah, ker so vozila VAG koncerna precenjena. Slovenci smo na veliko začeli spoznavati kvaliteto in trajnost. Upam, da bo servisna mreža sledila in ne bo naredila "bad image-a" znamki.
LP, Ata Ivo
[ Uredi 27 maj 2008, 00:04 ] | Na vrh | |
AljAž | 26 maj 2008, 22:35 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| 2/3 odgovora bi sodile bol v to temo: klik
Sicer pa se povsem strinjam z "odkrivanjem Volva" in razlogi za to. Glede servisne mreže pa smo skeptični kar vsi. Osebno se mi zdi to eden izmed poglavitnih razlogov za "ne kupi".
[ Uredi 26 maj 2008, 22:37 ] | Na vrh | |
tonkoexpress | 26 maj 2008, 23:30 | |
| Član #21 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 23:49 Lokacija: dolenc Objav: 230
| Podobno je s Saab-om, na cesti jih redko vidiš, glavni problem je pa pomanjkanje servisov. Avto pa . Žal, ko kupuješ avto, se zraven vprašaš, kje je najbližji servis. In če je 100km daleč, greš verjetno kmalu gledat druge znamke. | Na vrh | |
Poršejčkov at | 27 maj 2008, 00:07 | |
| Član #745 Prijavljen dne: 06 maj 2008, 22:53 Lokacija: Zgornje Pirni?e Objav: 263
| AljAž je napisal(a): ... 2/3 odgovora bi sodile bol v to temo: klik
... ok, pospravil. Želel sem povedati, da sem vozil VAG-ova vozila in navesti razlog za prehod na VOLVO.
PS v sobotnem Delu (rubrika Avtomobilizem) se pa Volvo ne odreže najbolje (okvare na vozilih).
XC90 niti na seznam ni prišel!
| Na vrh | |
alfaromeo | 27 maj 2008, 09:36 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| ne se preveč vznemirajati, ker je dejstvo da so tovrstne ankete popačene, zardi npr. pri Merceds - Benz paket Symbio. Pri znakah s tovrstnimi paketi v slučajo okvare vozila, ADACovi strokovnjaki sploh ne pridejo zraven, zato pride do popačene statistike | Na vrh | |
lupen | 27 maj 2008, 19:07 | |
| Član #160 Prijavljen dne: 09 jan 2007, 04:36 Objav: 383
| Volvov je pri nas glede na število prebivalcev relativno malo.Zdaj se jih je kar nekaj razpaslo iz uvoza,še podebno dizlov.Poskočnih bencincev je res samo za okras.Glede nemcev je pa tako kot so že zapisali,da velja še zmeraj južnjaško mnenje,da je AUDI in VW the best of,pa makar umro,da ga nema.Enako je z BMW -ji.Volvo in Saab,kupujemo umirjeni in neupadljivi ljudje,ki hočemo ostat bolj v back stage kot se temu reče,je pa tudi res,da je servisna mreža za Švede zelo slaba,za VAGE in ostale,je pa servis pod vsakim kozolcem.Ne žalim nemških avtov,saj sem imel CLK-AJA MB kot tudi AUDI A4 1.9 TDI,ma se lahko oba skrijeta pred mojim V70.l.p.iztok | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 27 maj 2008, 19:31 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| lupen je napisal(a): ...
Volvov je pri nas glede na število prebivalcev relativno malo.Zdaj se jih je kar nekaj razpaslo iz uvoza,še podebno dizlov.Poskočnih bencincev je res samo za okras.Glede nemcev je pa tako kot so že zapisali,da velja še zmeraj južnjaško mnenje,da je AUDI in VW the best of,pa makar umro,da ga nema.Enako je z BMW -ji.Volvo in Saab,kupujemo umirjeni in neupadljivi ljudje,ki hočemo ostat bolj v back stage kot se temu reče,je pa tudi res,da je servisna mreža za Švede zelo slaba,za VAGE in ostale,je pa servis pod vsakim kozolcem.Ne žalim nemških avtov,saj sem imel CLK-AJA MB kot tudi AUDI A4 1.9 TDI,ma se lahko oba skrijeta pred mojim V70.l.p.iztok
TO MI DELI
Super argumenti, nevpadljivo - kot VOLVO !
@Noj Zelo lepo napisan text
[ Uredi 27 maj 2008, 19:31 ] | Na vrh | |
volhart | 27 maj 2008, 22:55 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Lupen, daj povej v čem je bila razlika med tvojimi A4, CLK in V70.
Še kot zanimivost, danes sem na poti v službo iz Škofje Loke v Ljubljano na Vič okrog 6-ih zjutraj naštel 5 Volvotov.
Vprašanje! Velikokrat je slišati o vzdržljivosti Honde in Toyote. Kakšen je Volvo v primerjavi z njima glede vzdržljivosti motorja? Kateri sploh so najbolj vzdržljivi današnji motorji? | Na vrh | |
lupen | 28 maj 2008, 07:58 | |
| Član #160 Prijavljen dne: 09 jan 2007, 04:36 Objav: 383
| Cotar Toni je napisal(a): ... Lupen, daj povej v čem je bila razlika med tvojimi A4, CLK in V70. Še kot zanimivost, danes sem na poti v službo iz Škofje Loke v Ljubljano na Vič okrog 6-ih zjutraj naštel 5 Volvotov. Vprašanje! Velikokrat je slišati o vzdržljivosti Honde in Toyote. Kakšen je Volvo v primerjavi z njima glede vzdržljivosti motorja? Kateri sploh so najbolj vzdržljivi današnji motorji? A4 1.9TDI,dober avtomobil,za nekoga ki dela kilometre in ni visok več kot175cm,za mene osebno precenjen avto,še posebno ker ti kot karavan,ne nudi tistega udobja,ki ga pričakuješ.Glede MB CLK,pa ga ne morem primerjat ne z Audijem,ne z Volvom,saj je to športni model,z dvoje vrat in z prostorom za štiri potnike,je pa res,da je to kar dober avto,samo premajhen za družino | Na vrh | |
RollingStone | 28 maj 2008, 10:28 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Toni: Primerjava glede vzdržljivosti motorjev vs. honda ali toyota ni enostavna. Oboji imajo super motorje, in mislim, da so po večini boljši kot volvovi N/A motorji.
Hondinih dizlov ne poznam, če bi moral pa primerjat D4-D in D5, bi pa v moji knjigi D5 zmagal.
Turbo motorji pa..... vsi vemo.... Brez konkurence. | Na vrh | |
MKovic | 28 maj 2008, 14:51 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Cotar Toni je napisal(a): ...
Vprašanje! Velikokrat je slišati o vzdržljivosti Honde in Toyote. Kakšen je Volvo v primerjavi z njima glede vzdržljivosti motorja? Kateri sploh so najbolj vzdržljivi današnji motorji?
Dandanes so razlike med proizvajalci, tako v pozitvno kot v negativno smer, zanemarljive. Z rednim preventivnim vzdrževanjem lahko prav vsak motor preživi karoserijo, v katero je vgrajen. Bolj kot mehanika je te dni problematična elektronika, ne toliko zaradi samega dejstva, da je je veliko, kot zaradi pomanjkanja izobrazbe povprečnih mehanikov. | Na vrh | |
T-5R | 29 maj 2008, 00:15 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| MKovic je napisal(a): ...
Dandanes so razlike med proizvajalci, tako v pozitvno kot v negativno smer, zanemarljive. Z rednim preventivnim vzdrževanjem lahko prav vsak motor preživi karoserijo, v katero je vgrajen. Bolj kot mehanika je te dni problematična elektronika, ne toliko zaradi samega dejstva, da je je veliko, kot zaradi pomanjkanja izobrazbe povprečnih mehanikov.
Ne morem se strinjati z napisanim. Razlike so na videz minimalne, globlje gledano pa kar velike. Je pa tako, da pač v kapitalizmu je cilj, da so ljudje čimbolj "neumni" po domače povedano, da potem proizvajalci lahko prodajajo tudi najslabša jajca. Velika večina kupuje avto na podlagi oblike, tehničnih podatkov zapisanih na papirju, in medijskega pompa, ter statistik takšnih, in drugačnih. Malo kdo se upraša koliko stane servis za vozilo, ki ga kupuje, ali pa nadomestni del....Seveda, podalšana garancija, pa "brezplačni" servisi, in podobne finte privabljajo ljudi.
Glede servisov bi jaz izpostavil kvaliteto, ne kvantiteto.
Elektronika pa je poglavje zase. Malo ljudi ve, da avtomobilske tovarne kupujejo elektroniko od podjetij npr. Bosch, Magnetti Marelli, Denso, Sagem, Siemens, Motorola,..... Ste si kdaj ogledali v živo računalnik npr. Renault Clio, in Toyote Yaris?
Bom navedel en primer, ki se je resnično zgodil, in ni osamljen. Stranka pripelje Mercedesa CLK 230 k avtoelektrikarju, ker je bilo potrebno zamenjat akumulator. To pa je mala malica, ne? Mojster zamenja akumulator, avto pa nato ne pokaže več znakov življenja. Vzrok? Tovarniška napaka Motorolinega računalnika v zadnjih levih vratih. Računalnik je crknil že mnogo preden je avto prišel k avtoelektrikarju. Ob menjavi akumulatorja se je napaka dejansko pokazala. Popravilo stane 1/3 novega.... No, sedaj pa povejte kdo je kriv? Mercedes, Motorola, avtoelektrikar? In še, kako dopovedat stranki, da mora poleg baterije plačat še popravilo raćunalnika?
Mogoče je to pisanje posledica vsakodnevnega reševanja problemov na servisu, drugače rečeno poklicna deformacija. | Na vrh | |
MKovic | 29 maj 2008, 10:56 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| V mislih sem imel kvaliteto mehanskih delov motorja, ne avtomobila v celoti. Povsem normalno je, da je kvaliteta celotnega paketa premosorazmerna s ceno. Dejstvo pa je tudi, da je življenska doba praktično vsakega motorja, ob pravilnem vzdrževanju, daljša od ekonomske življenske dobe avtomobila. 250.000 km, prevedeno v leta, upoštevajoč povprečne vozne navade pomeni 20 let aktivne rabe, doba, ki jo na zrelem avtomobilskem trgu dočaka redko kateri primerek. Kar se tiče elektronike in nesposobnosti lokalnih avtoelektričarjev, zaradi katerih morajo lastniki plačevati astronomske vsote pa raje ne bom izgubljal besed.
| Na vrh | |
MKovic | 29 maj 2008, 17:44 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Volvo. 4 Life je napisal(a): ... Kvaliteta bi rekel da izhaja iz srca proizvajalca in iz srca lastnika avtomobila
Se strinjam. | Na vrh | |
volhart | 29 maj 2008, 19:18 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Jaz tega ne vem. Kje pa je razlika v kvaliteti med Nemci in Volvom. Kaksna pa je primerjava Volva in Saba? V cem je razlika glede motorja, elektronike, materialov. Bodite prosim bolj konkretni. Verjetno tisti, ki ste mehaniki, veliko veste o avtih. Jaz pa nisem, pa bi rad vseeno vedel marsikaj. Kaj pa Volvo in Lexus? | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 29 maj 2008, 19:39 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Začuda sem bil vedno navdušen nad japonci, pa ne vem točno zakaj... morda zato, ker tako hudičevo dobro delajo Kar se tiče Lexusa, pa mi je vedno bil sanjski avto, najbolj pa me navdušuje japonska tehnologija. Saab me že dlje časa matra, pa slišim same slabe stvari, ne vem, naj kdo drug pove, vem samo, da sem samo 1x sedel v Sabbu in je bil hudičevo NEudoben!
Ker ste toliko firbčni glede mnenja o nemcih, me najbol od VSEH stvari pri nemcih moti kakovost udobja - poden! Nikoli nisem sedel slabše kot pa v kateremkoli nemcu, priznam pa, da še nisem sedel v MB, mislim pa da ni ne vem kaj bolši kot ostali ( bom poskusil pa sporočim, mika me pa prav nič ). Avtomobili so pretrdi ( sedeži - udobje ), znotraj zelo nepraktični, osebno grdi ( notri, k zunanjosti še pridem ), klavstrofobični, utesnjujoči, neprostorni, skratka neudobni. Zunanjost je tako ali tako subjektivno ocenjena, meni osebno ni noben nemc všeč! Kar se tiče kvalitete nemcev, ne vem, ker ga nisem nikoli imel, lahko vam pa povem izkušnje mojih sosedov v službi, ki imajo tgovino in delavnico Car HiFi. 99 % strank v delavnici so nemci! Ker se osebno poznamo, sem jih vprašal, zakaj toliko dela z nemci, odgovor je bil sledeč: jajca, jajca in še 1x jajca. Vsaka malenkost kvarljiva do konca. No saj pri Volvu je tudi skoz kaka šravbarija, ampak Volvo vsaj prizna napake, nemci pa krivijo, češ, sej je od Renaulta šteker lari fari.... no, saj ni važno, bo že kdo drug napisal kaj konkretnega, jaz trenutno pišem, kar so mi povedali fantje iz delavnice... Če se lahko, bi se malo dotaknil še lastnikov ( pa ne balkancev ) ampak slovencev - wannabe čefurjev, polom, te me v veliki meri motijo, pa ne bi rad posploševal, bom kar zaključil ! ... no pa nazaj k Volvu, zopet povdarjam kvaliteto ki me je najbolj pritegnila - UDOBJE. Noben na tem svetu me ne prepriča, da je katerikol drug avto bolj udoben... pa če se slučajno najde kakšen RR ali pa Bentley, ali pa ...., pa nima take osebnosti!! Druge karakteristike, ki me pritegnejo so kvaliteta, ljudje ki jih vozijo, predanost proizvajalcev, karakter, prestige, lepota, pa še marsikaj !!
Srčno upam, da bom ponosni lastnik v roku 14 dni!
p.s. prosim brez šmrki šmrki komentarjev, da sem kakega lastnika nemca užalil, ali kaj podobnega, jokat pejte kermu drugmu, ne men! brez zamere
Lp
[ Uredi 29 maj 2008, 19:47 ] | Na vrh | |
MKovic | 29 maj 2008, 21:15 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Cotar Toni je napisal(a): ... Jaz tega ne vem. Kje pa je razlika v kvaliteti med Nemci in Volvom. Kaksna pa je primerjava Volva in Saba? V cem je razlika glede motorja, elektronike, materialov. Bodite prosim bolj konkretni. Verjetno tisti, ki ste mehaniki, veliko veste o avtih. Jaz pa nisem, pa bi rad vseeno vedel marsikaj. Kaj pa Volvo in Lexus? Zadeve je težko posploševati na ta način. V takšnih primerjavah ni črnega in belega, je samo veliko sivo območje. Kaj so "nemci"? Golf SDI ali BMW 750? Oba sta dobra avtomobila, namenjena svojim ciljnim uporabnikom. Kaj je Volvo? Volvo 144 ali XC90? Oba avtomobila sta kvalitena, verjetno pa 240 zahteva bistveno manj dela. Rad bi odgovoril s pametnim argumentom, "da - nemci so slabši od Volva", vendar ne vem kako. Vsaka taka trditev bi bila podkrepljena z emocijami in ne z empiričnimi podatki. Resnica je, da Volvo pravzaprav ni zelo kvaliteten avto, je pa njegova življenska doba ob pravem vzdrževanju dolga - predvsem zaradi dobre zasnove.
| Na vrh | |
Poršejčkov at | 29 maj 2008, 22:27 | |
| Član #745 Prijavljen dne: 06 maj 2008, 22:53 Lokacija: Zgornje Pirni?e Objav: 263
| Bom povedal kar iz prve roke, kot dolgoletni lastnik "nemških" vozil.
Dobra so, pa ne vsa. Golf SDI ima svoj krog kupcev, Mercedes SLR pa savojega. Vmes so pa še Audiji, Opli, BMW-ji, Fordi, Porscheji, Maybachi, Škode, ...
Tukaj ste se razpisali o nemških vozilih kot "sranju na 3. potenco". Enostavno ni res. Srednjestare VW-je ti šraufajo pod vsakim kozolcem, pri novem ne moreš niti žarnice več sam zamenjat, na kvaliteten Volvo servis se pa moram peljati iz Ljubljane v Maribor (Pesnico). Zakaj?
Ker so Skandinavci robustni ljudje s svojskim smislom življenja, so takšni tudi njihovi avtomobili. SAAB je verjetno vsaj tako kvaliteten kot Volvo, če ne bolj. Moj sodelavec vozi Saba Cabrioleta tudi pozimi (brrrrr), prijatelj pa Audija A4. Oba trdita, da ju ne zebe. Jima verjamem.
Usnje na 3 leta starih XC90-kah je živo sranje. Zakaj? Avto je narejen za uporabo (in ne da sem stalno na alociranih servisih) ter ne za popoldanski hobi (beri: čiščenje in vzdrževanje usnja - za koga k_rca sem pa potem kupil usnje, bi raje kupil "štof").
Preden sem kupil XC-ja sem se pošteno prestrašil vaših komentarjev glede menjalnika, 4 kolesnega pogona ter ostalih strahvzbujajočih komentarjev na (tudi tem) forumih. Sem že gledal Tuarega. Pa sem vseeno kupil Volva. Zakaj? Ker ga v življenju še nisem imel in sem zmeren voznik ter ga želim ob rednem vzdrževanju voziti dolgo vrsto let.
Pozivanje serviserjev naj izrazijo svoje mnenje je "bull shit". Avti se kvarijo, Volvi in Sabi tudi.
Meni (vozniški izpit imam od l. 1978) ne bo nihče več "prodajal buč". Pleh je pleh, najboljši na svetu je tisti, ki ga ravnokar vozim.
Emotivni izbruhi me pri vozilih motijo. Ni moj član družine, je moja ljubica (če dela) ali pa moja najhujša nočna mora.
Poglejte malo ba VW Forume. Tako kot tukaj nekateri pluvajo po VAG Koncernu, po skandinavcih ne pluva nihče. Skandinavci so OK avti pa nič več. Sploh pa niso tako atraktivni, kot bi nekateri želeli. Biseri tehnika pa tudi ne. VAG in ostali nemci so pač šli v mass production.
Pa brez zamere, Ivo
[ Uredi 29 maj 2008, 22:30 ] | Na vrh | |
T-5R | 29 maj 2008, 22:42 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Ne vem, ali veste, da proizvajalci avtomobilov živijo od prodaje rezervnih delov. Proizvodnja avta je čista izguba. Zakaj je toliko elektronike v avtomobilih? Kaj je res potrebno, da trije računalniki krmilijo odpiranje šip v avtu? Elektronika je zelo poceni za proizvajalce avtomobilov, ker se proizvaja masovno. Tudi stroške proizvajalci znižujejo z vgradnjo elektronike, ker potem je potrebno le programerju malce spremenit program, in je stvar rešena. Mogoče veste koliko senzorjev ima en sodoben dieselski motor? Včasih je bilo pač potrebno krmilit, in nadzorovat vse mehansko. Mehanske sisteme pa lahko sestavlja le človek, in več ljudi predstavlja večji strošek. Menedžerjem, in vodilnim v tovarnah avtomobilov je važen samo dobiček. Zato je potrebno varčevati pri vsemu. Zakaj bi za en nov motor, ki ga mora proizvajalec dati na trg, razvijali motorni računalnik? A ni lažje naročiti programerju, naj v čimkrajšem času napiše nov program za ta motor. Seveda ga napiše, nov motor pride na trg z cel kup napakami.
Po poklicu sem elektrikar elektronik, in delam na BOSCH Diesel servisu, in sem specializiran na področju common rail vbrizgalnih sistemov.
MKovic je napisal(a): ...
V mislih sem imel kvaliteto mehanskih delov motorja, ne avtomobila v celoti. Povsem normalno je, da je kvaliteta celotnega paketa premosorazmerna s ceno. Dejstvo pa je tudi, da je življenska doba praktično vsakega motorja, ob pravilnem vzdrževanju, daljša od ekonomske življenske dobe avtomobila. 250.000 km, prevedeno v leta, upoštevajoč povprečne vozne navade pomeni 20 let aktivne rabe, doba, ki jo na zrelem avtomobilskem trgu dočaka redko kateri primerek.
To nikakor ne drži! Zakaj danes nekateri dieselski motorji zaribavajo? Zakaj začne pri CDI Mercedesovih motorjih po prevoženih 150kkm puščati kompresija ob inektorju, in v veliko primerih zgori sedež v glavi. Zakaj pri Renojevih 2.2Dci motorjih ojnice pogledajo ven iz bloka? Zakaj VP44 črpalke na Audiju, BMW, Oplu, Saabu,... (Volvo ima te črpalke samo na tovornem programu) pogosto crknejo? Zaradi slabe kvalitete materijalov. Februarja sem bil na strokovnem izobraževanju na Siciliji. Tam je zelo veliko R Cliov, in podobnih avtomobilov letnika od 2000, in novejši na avtoodpadih, ki so na zunaj večinoma odlično ohranjeni, in imajo od 100kkm, pa do 160kkm.
MKovic je napisal(a): ... Kar se tiče elektronike in nesposobnosti lokalnih avtoelektričarjev, zaradi katerih morajo lastniki plačevati astronomske vsote pa raje ne bom izgubljal besed.
Verjetno to leti na ta odstavek:
T-5R je napisal(a): ...
Stranka pripelje Mercedesa CLK 230 k avtoelektrikarju, ker je bilo potrebno zamenjat akumulator. To pa je mala malica, ne? Mojster zamenja akumulator, avto pa nato ne pokaže več znakov življenja. Vzrok? Tovarniška napaka Motorolinega računalnika v zadnjih levih vratih. Računalnik je crknil že mnogo preden je avto prišel k avtoelektrikarju. Ob menjavi akumulatorja se je napaka dejansko pokazala.
Naj povem, da se je točno enakih primerov zgodilo kar en kup, in je bila kar gužva pri mojstru, ki popravlja računalnike.
MKovic je napisal(a): ... Kar se tiče elektronike in nesposobnosti lokalnih avtoelektričarjev, zaradi katerih morajo lastniki plačevati astronomske vsote pa raje ne bom izgubljal besed.
Pred kratkim so pripeljali na servis Mercedes S 300TD letnik 1997, ker se je ugašal med vožnjo. Takoj je bilo ugotovljeno, da je napaka nekje na elektriki, in ne na vbrizgalnem sistemu. Ok, gremo peš ugotavljat kaj je narobe. Načrte je itak težko dobit, na internetu je sicer nek načrt, ki pa je za letnik 98, ki ne ustreza popolnoma. Kličem na pooblaščen servis, kjer mi "zagrozijo", naj niti ne sprašujem ničesar o tem avtu, in naj mi ne pade na misel, da bi pripeljal avto k njim v popravilo. Ponudili so mi sicer omaro visoko 3m, in široko 2m polno načrtov, naj si sam poiščem, kar želim. Hvala lepa za pomoč. Preko Bosch-a v Nemčiji le dobim načrt, ki ga iščem, in se lotim iskanja napake. Našel sem jo, v škatli z releji. Bil je "le" hladen spoj na dveh pinih. Kaj to pomeni, da sem nesposoben, in sem se okoli avta zabaval, in na koncu pisal ure na delovni nalog? In, zakaj se stranka ni obrnila na pooblaščenega serviserja? Saj imajo vse orodje, načrte, tehnično pomoč!
Odgovorite si sami na ta uprašanja, mogoče boste potem vsaj malce razumeli, kaj pomeni vsa ta elektronika v avtomobilih.
Pa še nekaj. Okoli 90% vseh napak na elektriki je v slabih spojih, slabo zaščitenih konektorjih, in podobnem. In ravno te napake je najtežje locirati. | Na vrh | |
Poršejčkov at | 29 maj 2008, 22:46 | |
| Član #745 Prijavljen dne: 06 maj 2008, 22:53 Lokacija: Zgornje Pirni?e Objav: 263
| T-5R, pod to se ti podpišem kadarkoli. Velja za vse znamke na svetu!
LP, Ivo | Na vrh | |
RollingStone | 30 maj 2008, 08:41 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| MKovic je napisal(a): ...
Resnica je, da Volvo pravzaprav ni zelo kvaliteten avto, je pa njegova življenska doba ob pravem vzdrževanju dolga - predvsem zaradi dobre zasnove.
To je morda resnica, ki se nanaša na nekatere slabše modele volvo (300, 400, s/v40,....). Mogoče celo na novejše modele, s katerimi sam nimam izkušenj (dejstvo je, da kvaliteta avtoindustrije na splošno pada). Res je pa tudi, da je volvo naredil nekaj najbolj kvalitetnih vozil nasploh (200,700,900, mogoče tudi 800). Ja, mogoče se je res našel kakšen čriček, mogoče res kak detajl ni bil dodelan, mogoče..... Ampak kvaliteta se odraža tudi v zanesljivosti avta.
T5-R: podpis.
[ Uredi 30 maj 2008, 08:45 ] | Na vrh | |
MKovic | 30 maj 2008, 10:41 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| T-5R je napisal(a): ...
... Zakaj je toliko elektronike v avtomobilih? Kaj je res potrebno, da trije računalniki krmilijo odpiranje šip v avtu? Elektronika je zelo poceni za proizvajalce avtomobilov, ker se proizvaja masovno. Tudi stroške proizvajalci znižujejo z vgradnjo elektronike, ker potem je potrebno le programerju malce spremenit program, in je stvar rešena. ...
Vsekakor se strinjam, da avtomobilski proizvajalci niso dobri samaritani, njihovo glavno vodilo pa je dobiček. Nikakor pa se ne strinjam s tvojo tezo o dobičkonosnosti poprodajnega programa. Vzdrževanje in dobava rezervnih delov je proizvajalcem breme in ne korist. Verjetno veš kakšen je delež stroškov materiala in izdelave v prodajni ceni posameznega vozil in kolikšen delež pripade distributerjem in dealerjem. Na podlagi tega si lahko preprosto izračunaš maneverski prostor proizvajalca.
Poglej, če je primerov napake na posameznem vozilu, pa naj bo to prej omenjeni CLK ali katerikoli drugi, veliko je proizvajalec primoran (tako določa zakonodaja) izdati TSB, ki problem naslavlja. V tem primeru je lastnik upravičen do brezplačnega popravila, ali vsaj do določenega procenta kulance, večina proizvajalcev pa napako odpravi kar v sklopu rednih servisov, celo brez vednosti lastnika. Seveda je lastnikova odločitev ali vozilo servisira preko pooblaščene mreže ali pa se odloča za, na prvi pogled, cenejše možnosti.
Elektronika je vse kaj več kot le cenena alternativa mehaniki. Emisijskih stopenj današnjih motorjev si brez elektronike sploh ni mogoče predstavljati. Prepričan pa sem tudi, da veliko današnjih voznikov ni pripravljenih zamenjati udobja električnih šip za mehaniko, še posebej, če lahko sosedu demonstrirajo odpiranje in zapiranje na daljavo. No, pa tudi v tem primeru niso potrebni trije računalniki. :-) Ne razumem pa čisto kaj misliš z "razvijati nov motorni računalnik"? Osnova vsakega motornega mangementa je "hardware", ki je v zasnovi soroden velikemu številu različnih modelov. Njegovo delovanje pa krmilijo programski parametri, prilagojeni konkretnemu tipu motorja. V tem ne vidim nič slabega.
Prepričan sem, da ti nisi eden tistih, ki ne znajo pravilno obrniti (kaj šele brati) niti električne sheme prednjih luči, kaj šele takšne za potovalni računalnik, nisem namigoval na to. Je pa dejstvo, da je takšnih »serviserjev« veliko. Njihova diagnoza pa navadno: napaka na elektroniki.
| Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 61, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|