Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Raba in vzdrževanje
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

D5 motorji

Pojdi na stran  [1] 2 3
Avtor objava
beso
23 mar 2007, 15:00 Predogled tiskanja
Član #251
Prijavljen dne: 18 mar 2007, 17:08
Objav: 5
Zanima me koliko je kaj življenska doba teh motorjev, seveda ob rednem vzdrževanju in zmerni vožnji ?
Je to 300 000 km ali 400 000 km ?
Zanima me za motor D5 z 163 KM.

Hvala in lep pozdrav...

[ Uredi 18 maj 2007, 00:04 ]
Na vrh
AljAž
23 mar 2007, 15:07
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3764
spodaj podpisani avto jih je naklepal že 255oookm. Še kar gre, brez večjih problemov... Upam da še dolgo. Mislim pa da sem videl že podatke o 350ooo km in več, a ne vem kakšna so bila popravila na konkretno teh primerih.
Na vrh
noj
24 mar 2007, 00:09
Član #46
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01
Lokacija: Arja Vas
Objav: 850
Jaz mislim, da je to odvisno od več dejavnikov in sicer, kako se avto vozi, kje se avto vozi, kako se vzdržuje... Lahko dela samo 200.000km, u nasprotnem primeru pa 2x več ali še celo več! Sem vozil volvo s80 t6 z 360kkm, pa je avto deloval kot nov, tudi ohranjem je biu zelooo! In lastnik je rekel, da opravlja samo redne servise, vozi ga na daljše poti in seveda predvsem umirjena vožnja je to... :rezanje:
Na vrh
S60R-Ocean Race
24 mar 2007, 14:20
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Videl enkrat na rednem servisu XC90 D5 itallijanskega porekla z 320.000km pa deluje baje B.P. samo redni servisi in to je to...
Na vrh
LeonT
31 mar 2007, 22:28
Član #228
Prijavljen dne: 27 feb 2007, 20:34
Objav: 37
Novejšega dizla lahko totalno sesuješ že do 50tkm, če pa ga paziš (ogrevanje in hlajenje motorja ter redni servisi) pa je zadeva dolgotrajna. Vendar še vedno manj kot klasični (non-turbo) bencinarji ter dizli starega kova (brez neposrednega vbrizga- pri teh ni 500tkm nobena posebnost, medtem ko novejši prej spustijo dušo).

Če si skrben voznik lahko računaš, da boš imel mir do 300 tkm, če ne boš na kakšno slabo nafto naletel, potem zna biti drago.
Na vrh
AljAž
24 avg 2007, 23:17
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3764
Članek iz Maja 2005;razlike med starimi in novimi d5 motorji.

Novi rod dizelskih petvaljnih motorjev podjetja Volvo Cars

* Boljše zmogljivosti in manj emisij
* Večji in elektronsko krmiljen turbinski polnilnik
* Izboljšan vbrizg goriva
* Zmogljivejša elektronika motorja
* Učinkovitejši sistem kroženja izpušnih plinov
* Samočistilni filter trdnih delcev
* Šeststopenjski menjalniki
* Pogon na vsa kolesa AWD z Instant Traction za vse večje modele Volvo


Podjetje Volvo Cars predstavlja novi rod petvaljnih dizelskih motorjev lastne izdelave v modelih Volvo S60, V70, XC70 in XC90. Leta 2001 predstavljen motor je doživel veliko izboljšav in novosti, ki se odražajo v povsem novi izkušnji vožnje z občutno boljšimi zmogljivostmi in splošnim vtisom ter obenem tvorijo precej manj emisij.
Nov dizelski motor so pravzaprav trije različni in vsi so turbinsko polnjeni. Najmočnejši med njimi, D5 z dodanimi 22 KM zdaj razvije 185 KM (136 kW). Povišek prinaša poskočno odzivnost pri visokih hitrostih z živahnimi pospeški in učinkovito potisno močjo tudi v vožnji v dolg klanec brez potrebe po pretikanju v nižjo prestavo.
Močno povišan je tudi navor - z 340 Nm na 400 Nm. Zagotavlja dodatno moč in občutno hitrejšo odzivnost tako pri nizkih kot visokih vrtljajih motorja.
“Izboljšali smo skoraj vse komponente motorja,” pravi Jörgen Svensson, Vodilni Inženir. “Voznik ga bo opisal kot živahen bencinski motor, le da je močnejši in bolj ekološko naravnan.”


Turbinski polnilnik nove generacije
Večino zaslug za boljše zmogljivosti prištevamo izboljšavam sesalnega in izpušnega sistema, novemu turbinskemu polnilniku in izboljšanemu sistemu vbrizga goriva. Povečali smo pretoke večine sesalnih in izpušnih kanalov ter za bolj učinkovito prehodnost plinov zgladili njihove prehode in zavoje.
Turbinski polnilnik nove generacije je elektronsko nadzorovan, kar mu daje hiter in natančen nadzor polnilnega tlaka. Večji kompresor prinaša večji navor in zmogljivost. Poleg tega so nastavljive lopatice turbine za boljši pretok plinov pri vseh nastavitvah rahlo ukrivljene, kar učinkuje na efekt turbinskega polnjenja, izboljšave pa se kažejo v boljšem pospeševanju in višjih hitrostih.
Ohišje turbinskega polnilnika je po novem vodno hlajeno, kar je novost pri dizelskih motorjih. Potreba po tovrstnem hlajenju se je pokazala zaradi boljših zmogljivosti, hlajenje pa po potrebi poteka tudi ko motor ugasnemo. To je še posebej pomembno med kratkimi prekinitvami vožnje pri visokih hitrostih, na primer postankih na bencinski črpalki.


Izpopolnjena tehnologija vbrizga
Kot vemo, se zrak dovaja v zgorevalne komore v valjih. Z novim elektronsko uravnavanim sistemom nadzora dodajanja plina v polnilnem kanalu omogoča brezstopenjsko variabilno nastavitev pretoka zraka, zato je fazo zgorevanja moč izredno natančno nastavljati glede na način vožnje, hitrost delovanja motorja ali obremenitev.
“Poleg tega smo zgorevalne komore povečali in s tem zmanjšali kompresijsko razmerje,” pravi Jörgen Svensson. ”rezultat so boljše zmogljivosti in manjše emisije.”
Sistem vbrizga ima nove šobe s sedmimi luknjicami za razliko od šobe v starem motorju s petimi. Mešanica goriva je bolje razpršena in izgorevanje bolj učinkovito. Vbrizgavanje goriva poteka v treh fazah: predvbrizg, primarni vbrizg in naknadni vbrizg. Zadnja faza je novost in omogoča čistejše izgorevanje in postopek čiščenja filtra trdnih delcev.
Popolnoma nov elektronsko nadzorovan sistem predgretja močno zmanjša čas ogrevanja in olajša vžig motorja v hudem mrazu.


Z novo elektroniko motorja do zmanjšanih emisij
Novi dizelski motor tvori zelo malo emisij, kar je rezultat vrste novosti in nadgradenj obstoječih lastnosti. Emisije dušikovih oksidov (Nox), so na primer prepolovljene. Nova elektronika motorja z povečano zmogljivostjo in večjim številom tipal ponuja natančnejše krmiljenje funkcij. Omenimo le elektronsko nadzorovano dodajanje plina in nov, zmogljivejši ventil za recirkulacijo izpušnih plinov za bolj natančno odmerjanje razmerja dotoka zraka in izpušnih plinov.
“Vgradili smo tudi popolnoma nov hladilnik izpušnih plinov,” pravi Jörgen Svensson. “Z njim smo zelo učinkovito znižali temperaturo izgorevanja in s tem zmanjšali emisije.”
Katalizator je nov, večji in nameščen bližje motorju tudi pri vozilih z samodejnim menjalnikom za hitrejše segrevanje in takojšen pričetek procesa čiščenja izpušnih plinov. Za zaznavo tvorbe emisij in natančnejše nastavitve mešanice goriva smo mu dodali tipalo za kisik.

Filter trdnih delcev pri vseh izvedenkah

Vse izvedenke novega dizelskega motorja imajo serijsko vgrajen filter trdnih delcev, ki iz izpuha z 95% učinkovitostjo odstrani delce saj. Filter je vrste CDPF – Coated Diesel Particulate Filter, pri katerem posebna obloga pomaga pri izgorevanju saj. Dodajanje aditivov in vzdrževanje tako nista potrebna. Izgorevanje saj traja približno 20 minut in se zgodi v intervalu po prevoženih 500 do 1000 km, odvisno od pogojev vožnje.


Tri izvedenke motorja
Novi dizelski motor je na voljo v treh izvedenkah z enako prostornino in tehnologijo:
Zmogljivost motorja KM/kW Navor Pogon
D5 185/136 (prej 163/120) 400 Nm (prej 340) AWD pogon/ prednji pogon
2.4D 163/120 (prej 130/96) 340 Nm (prej 280) prednji pogon
2.4D 126/92 (prej 116/85) 300 Nm (prej 280) prednji pogon

Poleg sprememb v tehniki smo vsem novim dizlom podaljšali servisni interval z 20,000 km na 30,000 km.


Šeststopenjski ročni in samodejni menjalniki
Za primeren občutek izredno visokega navora je motor D5 opremljen z šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Šest prestav omogoča športnejšo vožnjo. S tem menjalnikom je opremljen tudi motor 2.4D (163KM).
V tem letu bo na voljo tudi povsem nov samodejni menjalnik s šestimi prestavami, ki bo kot dodatna oprema na voljo z D5 in 2.4D (163KM) motorjema. Novi samodejni menjalnik prispeva k zelo hitri odzivnosti, še posebej pri “kick-down” menjavah v nižjo prestavo. “Lock-up” funkcija menjalniku omogoča učinkovito vlečno moč in prožnost, kar je še posebej uporabno pri vleki težkih prikolic ali prevažanju tovora.


AWD pogon na vsa kolesa z Instant Traction
Izpopolnjeni AWD sistem z Instant Traction, sprva predstavljen v XC90 V8 je sedaj dobavljiv tudi z drugimi motorji v XC90. Sistem bo možno naročiti tudi pri verzijah s štirikolesnim pogonom modelov Volvo S60, S80, V70 in XC70. Instant Traction funkcija z takojšnjo dobavo moči zadnjemu paru koles olajša speljevanje na spolzkih podlagah in učinkoviteje spravi vozilo v gibanje.
“Motor D5 s šeststopenjskim menjalnikom in AWD pogonom je skoraj nepremagljiva kombinacija,” pravi Jörgen Svensson. “Ponuja ogromno užitkov v vožnji ob izdatni moči z nizkimi vrtljaji motorja za najzahtevnejše razmere.”


Povzetek
Večina dela opravljenega na novi paleti dizelskih motorjev prinaša tako večjo moč in manjše emisije. Vsi pomembnejši dejavniki so našteti in obrazloženi v sledečem povzetku:

* Sistem vbrizga goriva je bil izboljšan z novimi šobami in naprednejšim postopkom vbrizga goriva
* Turbinski polnilnik nove generacije z novo turbino, ukrivljenimi lopaticami in elektronskim nadzorom
* Sistem izmenjave plinov je bil nadgrajen s ciljem optimizirati pretok zraka in izpušnih plinov z nizkimi izgubami polnilnega tlaka
* Za zmanjšanje emisij
* Nova elektronika motorja z več tipal za bolj natančno krmiljenje
* Nov sistem za recirkulacijo izpušnih plinov je sposoben hitreje krmiliti pretok
* Nov hladilni sistem recirkulacije izpušnih plinov ima večjo zmogljivost
* Sistem dodajanja plina je nov in elektronsko nadzorovan. Prinaša učinkovitejši nadzor deleža povratnega toka izpušnih plinov, tišje delovanje in omogoča regulacijo temperature
* Nadzorovanje vrtinčenja zraka v zgorevalni komori je za boljše zgorevanje brezstopenjsko nastavljivo
* Kompresijsko razmerje je zmanjšano z 18:1 na 17:1, kar z novimi večjimi izgorevalnimi komorami zniža kompresijske temperature in zmanjša emisije
* Sistem predgretja je nov in elektronsko krmiljen – za hitrejši vžig hladnega motorja
* Katalizator je večji in opremljen z tipalom za kisik za natančen nadzor emisij
* Samočistilni dizelski filter trdnih delcev s posebno oblogo (CDPF) je serijsko vgrajen na vseh motorjih


[ Uredi 25 avg 2007, 00:48 ]
Na vrh
Stiffler
25 avg 2007, 00:19
Član #345
Prijavljen dne: 25 maj 2007, 09:48
Lokacija: Frogiland
Objav: 374
Moja zverina ma 260.ooo km pa ...deluje kot treba


..., ko povem prijateljem ali znancem da sem kupil volva waaaaw in takoj sledi uprašanje: Koliko km pa ima? Odgovorim 260.ooo km. UUUUUUUUUUUUUUuuu stari za j... si se. Noja jst nism takega mnenja, da sm se za j... in pričakujem od motorja minimalno 350.ooo km, če se motim bom pa v prihodnjosti ugotovil.
Na vrh
AljAž
08 dec 2007, 12:59
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3764
Citat iz OffTopica, sicer se gre za daljne leto 2002:

S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

Malo podatkov iz Engine Expo Stuttgart 2002:

Najboljši motorji glede na porabo goriva

1. Honda hybrid 1,0 (insight)
2. Honda hybrid 1,3 IMA (civic)
3. Toyota hybrid 1,5 (prius)
4. Volkswagen 1,2 TDI (audi A2, VW lupo)
5. BMW 3,0 dizel (330d, 530d, X5)
6. Volvo D5 (S60, V70, S80)

Najboljši novi motorji

1. BMW 4,4 V8 valvetronic (745i)
2. Mercedes-Benz AMG 5,4 V8 (SL 55 AMG)
3. Volvo D5 (S60, V70, S80)
4. Honda hybrid 1,3 IMA (civic)
5. Honda 2,0 i-VTEC (civic type-R)
6. Volkswagen W8 (passat)

...

V vseh segmentih se je Volvo uvrstil med 6 najboljših motorjev na svetu. Sodelovale so pa vse avtomobilske znamke sveta tako da Volvo, kapo dol

Na vrh
volhart
12 maj 2008, 22:54
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Poznam Primoža, ki je moj mali bratranec. Ima V70 D5 2004 s 480000 km oziroma tam nekje.
Na vrh
Stiffler
13 maj 2008, 13:03
Član #345
Prijavljen dne: 25 maj 2007, 09:48
Lokacija: Frogiland
Objav: 374
Poznam Primoža, ki je moj mali bratranec. Ima V70 D5 2004 s 480000 km oziroma tam nekje.


Srečko bi reku... fantje KAPO DOL
Na vrh
volhart
21 jul 2008, 21:03
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Kaj menite!? Ali naprimer 150km vožnje pri 180 km/h škodi D5 letniku 2001. Ali je ta motor namenjen temu? Ali je dovolj močan, da normalno zdrži takšno pot brez kakšnih posledic?
Na vrh
mikko
22 jul 2008, 00:05
Član #10
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:18
Objav: 214
Raje furaš 140 in si spočit, kot pa da teraš za brezveze..
Na vrh
Volvo. 4 life
22 jul 2008, 09:13
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3307
Cotar Toni je napisal(a): ...

Kaj menite!? Ali naprimer 150km vožnje pri 180 km/h škodi D5 letniku 2001. Ali je ta motor namenjen temu? Ali je dovolj močan, da normalno zdrži takšno pot brez kakšnih posledic?


Se vidi, da si prej fural Passata

Odgovor je DA, lahko.... to ni Audi, VW, BMW.....
Na vrh
Tadej
22 jul 2008, 16:14
Član #95
Prijavljen dne: 23 nov 2006, 16:54
Objav: 100
Zdravo,
če je z motorjem vse v redu in če ne vlečeš 2 toni težko jahto, mislim da nebi smelo biti težav...

Ne vem pa kaj bi bilo narobe z audijem ali bmw-jem ekvivalentne moči??

Lep pozdrav,
Tadej
Na vrh
Stiffler
22 jul 2008, 20:17
Član #345
Prijavljen dne: 25 maj 2007, 09:48
Lokacija: Frogiland
Objav: 374
Cotar Toni je napisal(a): ...

Kaj menite!? Ali naprimer 150km vožnje pri 180 km/h škodi D5 letniku 2001. Ali je ta motor namenjen temu? Ali je dovolj močan, da normalno zdrži takšno pot brez kakšnih posledic?



Po taki vožnji prevei olje.
Na vrh
Postojna
15 jul 2009, 12:31
Član #1213
Prijavljen dne: 10 jul 2009, 03:48
Lokacija: Postojna
Objav: 94
Fantje, vozim že tretjega D5, moji kolegi vozijo D5, videl sem enega V70 -2001 - D5 z 1.1 mio km. Paziti je treba na olje, normalno je, da gre cca pol litra na 5000km, jermene je dobro menjati pred tistimi 160.000 km (moje izkušnje), ob normalni rabi, pol milijona ni noben problem ampak nekaj normalnega. Kolegi pravijo, da so okrog 350 - 450.000 km menjali injektorje in sklopko, drugega pa nič, kar se tiče motorja in menjalnika.
Na vrh
Spletna stran
Postojna
15 jul 2009, 12:36
Član #1213
Prijavljen dne: 10 jul 2009, 03:48
Lokacija: Postojna
Objav: 94
Toni je napisal(a): ...

Kaj menite!? Ali naprimer 150km vožnje pri 180 km/h škodi D5 letniku 2001. Ali je ta motor namenjen temu? Ali je dovolj močan, da normalno zdrži takšno pot brez kakšnih posledic?


Toni, jaz sem s tvojim prevozil 1530 km v enem dnevu, z enim rezervoarjem. Pri meni pod 150km/h sploh ni tekel in zdi se mi, da se je čisto dobro počutil, hehe...
Na vrh
Spletna stran
Milos Zupancic
12 avg 2010, 08:35
Član #1769
Prijavljen dne: 10 avg 2010, 11:57
Objav: 8
Naš Volvo S60 D5 letnik 2002 ma trenutno 313000 km in moram priznat, da še vedno teče tko k treba, res je da mal "pokadi" če pritisnem na plin malo premočno, vendar ne popije nič olja (vsaj ni vidit da bi ga).

lp, miloš
Na vrh
MitjaM
12 avg 2010, 21:44
Član #1770
Prijavljen dne: 10 avg 2010, 18:52
Objav: 49
Moj V70 D7 avtomatik ima trenutno 243000 km
Na vrh
Lukc pa V70
31 avg 2010, 19:07
Član #559
Prijavljen dne: 29 dec 2007, 09:57
Lokacija: Nova Gorica
Objav: 382
Katero olje pa dajete v vaše D5 mlinčke?
Na vrh
Augi
31 avg 2010, 19:50
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 955
jaz MOBIL SUPER S 10W-40, brat in oče pa trenutno Castrol SLX.
Na vrh
Ovlov
31 avg 2010, 21:40
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 643
Ja, in zakaj ne 0W-30, kot priporoča Volvo v manualu?
Na vrh
Augi
31 avg 2010, 22:08
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 955
ker ima 10W-40 višje temparaturno območje (ne potrebujem za ekstremni mraz, kot so ga deležni na Švedskem) in tudi v navodilih so našteta olja od SAE 0W-30 do SAE 40.

[ Uredi 31 avg 2010, 22:48 ]
Na vrh
Ovlov
31 avg 2010, 22:59
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 643
Although a vehicle that is recommended to use a 30 weight oil can also use a 40 weight oil, it is usually not needed. You will gain absolutely no benefit from using a thicker viscosity oil if it is not needed. The only time we recommend a 40 weight oil, such as AMSOIL's 10W-40, to a customer in a passenger car or light truck application is if the vehicle's engine is excessively worn and consumes oil at a higher than normal rate or if the vehicle is being used for very severe duty, high load, high temperature applications.

Oil Viscosity
The way that oil viscosity is referred to is by its weight. In this case, "weight" refers to the thickness of the oil and is usually measured with a Zahn cup. Any liquid has some viscosity and that viscosity changes depending on its temperature. Usually, viscosity (thickness) decreases as temperature increases. This also is true of engine oil. Engines need a thin oil at startup, so that it can get to the engine components quickly, but it needs a thicker oil when the engine is hot because a thin oil becomes too thin. This is why engine oils are supplied as dual-grade weights. When you see 10W-30 on a quart of oil, it means that it acts like 10 weight oil when it is cold (the "W" means winter, say -10^C), but acts like 30 weight oil when hot (100^C). This is not to say that it is actually thicker when it is hot. Hot 30 weight oil is thinner than cold 10 weight oil. Even so, it still helps provide the benefits of both types of oil depending on its temperature. So 0W-30 oil acts like 0 weight oil when cold, but maintains a 30 weight viscosity when hot. Think of it this way: when your engine is hot, there is basically no difference between 0W-30, 5W-30, and 10W-30 oil. They are all acting like 30 weight oil at this point. It's at cold startup, when almost all engine wear occurs, that the viscosity is different. The 0 weight oil will get to the engine components quicker than the 10 weight oil, but in reality cold 0 weight oil is still thicker than hot 30 weight oil.
Na vrh
Augi
31 avg 2010, 23:08
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 955
Ravno po tem sem se odločil za 10W-40. Avto je že dokaj star in je poraba olja nekoliko večja, občasno se vozi tudi prikolica, pozimi pa tako ali tako vedno ogrejem motor z webastom če je zelo hladno.
Na vrh
reVOLVOraš
11 mar 2011, 10:58
Član #2121
Prijavljen dne: 11 feb 2011, 09:29
Lokacija: 03
Objav: 53
Zanima me kje kupujete potrošni material (proizvajalec). Vgrajujete originalne dele ali so kopije zadovoljive kvalitete?
Sprašujem za nadomestne dele pri malem servisu: oljni filter, naftni filter...
Katerega proizvajalca priporočate.
Olje sem nabavil Castrol edge 5W-40 po ceni 30€/4l. Cena se mi zdi relativno ugodna za sintetično olje. Možnost sem imel kupiti tudi MOBILE 5W-40 sintetika za 25€/4l. Verjetno sta olja primerljivo dobra. Ampak če se je do sedaj uporabljal Castrol se naj pa še naprej.
Kakšen nasvet za mali servis?
Na vrh
Spletna stran
Damijan
11 mar 2011, 13:36
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1916
Originalnih delov ni. Filtra Volvo ni, končnika Volvo ni,... Je samo v Volvo škatli. Potrebno je pogledati del v škatli, od katerega proizvajalca je.

Originalni filtri in svečke, vžigalni kabli za Volvo so nekega francoskega proizvajalca.
Za filtre priporočam Mann. Močno pa odsvetujem filtre Fram. http://www.youtube.com/watch?v=kX0xrqvlsNI

Glede olja pa imam sam negativne izkušnje s castrolom. Mobil je precej boljši, vendar ima tudi več čistil, ki jih castrol nima. Tako lahko pride do kakih nevšečnosti, ker izprane usedline lahko zamašijo pretočne kanale.
Če ti sedaj ne troši olja, uporabljaj še naprej Castrol. Saj veš, zmagovalnega konja se ne menja.
Na vrh
reVOLVOraš
11 mar 2011, 14:56
Član #2121
Prijavljen dne: 11 feb 2011, 09:29
Lokacija: 03
Objav: 53
Avto sem šele kupil in je potreben malega servisa. Prejšni prvi lastnik je vso obdobje uporabljal Castrol. Pravi, da nikoli na 15000km ni dolil olja...
Verjetno, da med oljema ni bistvene razlike saj ustrezata enakim standardom...
Na vrh
Spletna stran
nalq4
11 mar 2011, 23:35
Član #1388
Prijavljen dne: 16 nov 2009, 17:05
Objav: 1
Damijan je napisal(a): ...

Originalnih delov ni. Filtra Volvo ni, končnika Volvo ni,... Je samo v Volvo škatli. Potrebno je pogledati del v škatli, od katerega proizvajalca je.

Originalni filtri in svečke, vžigalni kabli za Volvo so nekega francoskega proizvajalca.
Za filtre priporočam Mann. Močno pa odsvetujem filtre Fram. http://www.youtube.com/watch?v=kX0xrqvlsNI

Glede olja pa imam sam negativne izkušnje s castrolom. Mobil je precej boljši, vendar ima tudi več čistil, ki jih castrol nima. Tako lahko pride do kakih nevšečnosti, ker izprane usedline lahko zamašijo pretočne kanale.
Če ti sedaj ne troši olja, uporabljaj še naprej Castrol. Saj veš, zmagovalnega konja se ne menja.


Pa ima Volvo sploh kakšne svoje dobavitelje glede delov (Made in Sweden) al je verjetno večina kr od Boscha?
Na vrh
high5
04 dec 2011, 22:49
Član #2105
Prijavljen dne: 03 feb 2011, 20:48
Objav: 150
beso je napisal(a): ...

Zanima me koliko je kaj življenska doba teh motorjev, seveda ob rednem vzdrževanju in zmerni vožnji ?
Je to 300 000 km ali 400 000 km ?
Zanima me za motor D5 z 163 KM.

Hvala in lep pozdrav...

Frend ima na v70 prevoženih že 562.000 km... Motor suh ko suza in ne kaže da bo "dal odpoved". Tudi avtmatik mu še ni crknil.
Seveda,te motorji po mojem ob pravilmem vzdrževanje in VOŽNJI n relacije zdrijo slab miljon kilometrov.
Na vrh
SIPS
05 dec 2011, 11:40
Član #528
Prijavljen dne: 01 dec 2007, 21:25
Objav: 191
AljAž je napisal(a): ...

spodaj podpisani avto jih je naklepal že 255oookm. Še kar gre, brez večjih problemov... Upam da še dolgo. Mislim pa da sem videl že podatke o 350ooo km in več, a ne vem kakšna so bila popravila na konkretno teh primerih.


Res je 2.0D







Na vrh
Spletna stran
Pojdi na stran  [1] 2 3

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 23, Članov: 2 ...
gusti_4u ogleduje forum.php
mVm ogleduje pm.php

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 4683
najnovejši član: smukster
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 475
Prejšnje ankete