D5 motorji
beso, 23 mar 2007, 15:00

Zanima me koliko je kaj življenska doba teh motorjev, seveda ob rednem vzdrževanju in zmerni vožnji ?
Je to 300 000 km ali 400 000 km ?
Zanima me za motor D5 z 163 KM.

Hvala in lep pozdrav...

Re: D5 motorji
AljAž, 23 mar 2007, 15:07

spodaj podpisani avto jih je naklepal že 255oookm. Še kar gre, brez večjih problemov... Upam da še dolgo. Mislim pa da sem videl že podatke o 350ooo km in več, a ne vem kakšna so bila popravila na konkretno teh primerih.

Re: D5 motorji
noj, 24 mar 2007, 00:09

Jaz mislim, da je to odvisno od več dejavnikov in sicer, kako se avto vozi, kje se avto vozi, kako se vzdržuje... Lahko dela samo 200.000km, u nasprotnem primeru pa 2x več ali še celo več! Sem vozil volvo s80 t6 z 360kkm, pa je avto deloval kot nov, tudi ohranjem je biu zelooo! In lastnik je rekel, da opravlja samo redne servise, vozi ga na daljše poti in seveda predvsem umirjena vožnja je to... :rezanje:

Re: D5 motorji
S60R-Ocean Race, 24 mar 2007, 14:20

Videl enkrat na rednem servisu XC90 D5 itallijanskega porekla z 320.000km pa deluje baje B.P. samo redni servisi in to je to...

Re: D5 motorji
LeonT, 31 mar 2007, 22:28

Novejšega dizla lahko totalno sesuješ že do 50tkm, če pa ga paziš (ogrevanje in hlajenje motorja ter redni servisi) pa je zadeva dolgotrajna. Vendar še vedno manj kot klasični (non-turbo) bencinarji ter dizli starega kova (brez neposrednega vbrizga- pri teh ni 500tkm nobena posebnost, medtem ko novejši prej spustijo dušo).

Če si skrben voznik lahko računaš, da boš imel mir do 300 tkm, če ne boš na kakšno slabo nafto naletel, potem zna biti drago.

Re: D5 motorji
AljAž, 24 avg 2007, 23:17

Članek iz Maja 2005;razlike med starimi in novimi d5 motorji.

Novi rod dizelskih petvaljnih motorjev podjetja Volvo Cars

* Boljše zmogljivosti in manj emisij
* Večji in elektronsko krmiljen turbinski polnilnik
* Izboljšan vbrizg goriva
* Zmogljivejša elektronika motorja
* Učinkovitejši sistem kroženja izpušnih plinov
* Samočistilni filter trdnih delcev
* Šeststopenjski menjalniki
* Pogon na vsa kolesa AWD z Instant Traction za vse večje modele Volvo


Podjetje Volvo Cars predstavlja novi rod petvaljnih dizelskih motorjev lastne izdelave v modelih Volvo S60, V70, XC70 in XC90. Leta 2001 predstavljen motor je doživel veliko izboljšav in novosti, ki se odražajo v povsem novi izkušnji vožnje z občutno boljšimi zmogljivostmi in splošnim vtisom ter obenem tvorijo precej manj emisij.
Nov dizelski motor so pravzaprav trije različni in vsi so turbinsko polnjeni. Najmočnejši med njimi, D5 z dodanimi 22 KM zdaj razvije 185 KM (136 kW). Povišek prinaša poskočno odzivnost pri visokih hitrostih z živahnimi pospeški in učinkovito potisno močjo tudi v vožnji v dolg klanec brez potrebe po pretikanju v nižjo prestavo.
Močno povišan je tudi navor - z 340 Nm na 400 Nm. Zagotavlja dodatno moč in občutno hitrejšo odzivnost tako pri nizkih kot visokih vrtljajih motorja.
“Izboljšali smo skoraj vse komponente motorja,” pravi Jörgen Svensson, Vodilni Inženir. “Voznik ga bo opisal kot živahen bencinski motor, le da je močnejši in bolj ekološko naravnan.”


Turbinski polnilnik nove generacije
Večino zaslug za boljše zmogljivosti prištevamo izboljšavam sesalnega in izpušnega sistema, novemu turbinskemu polnilniku in izboljšanemu sistemu vbrizga goriva. Povečali smo pretoke večine sesalnih in izpušnih kanalov ter za bolj učinkovito prehodnost plinov zgladili njihove prehode in zavoje.
Turbinski polnilnik nove generacije je elektronsko nadzorovan, kar mu daje hiter in natančen nadzor polnilnega tlaka. Večji kompresor prinaša večji navor in zmogljivost. Poleg tega so nastavljive lopatice turbine za boljši pretok plinov pri vseh nastavitvah rahlo ukrivljene, kar učinkuje na efekt turbinskega polnjenja, izboljšave pa se kažejo v boljšem pospeševanju in višjih hitrostih.
Ohišje turbinskega polnilnika je po novem vodno hlajeno, kar je novost pri dizelskih motorjih. Potreba po tovrstnem hlajenju se je pokazala zaradi boljših zmogljivosti, hlajenje pa po potrebi poteka tudi ko motor ugasnemo. To je še posebej pomembno med kratkimi prekinitvami vožnje pri visokih hitrostih, na primer postankih na bencinski črpalki.


Izpopolnjena tehnologija vbrizga
Kot vemo, se zrak dovaja v zgorevalne komore v valjih. Z novim elektronsko uravnavanim sistemom nadzora dodajanja plina v polnilnem kanalu omogoča brezstopenjsko variabilno nastavitev pretoka zraka, zato je fazo zgorevanja moč izredno natančno nastavljati glede na način vožnje, hitrost delovanja motorja ali obremenitev.
“Poleg tega smo zgorevalne komore povečali in s tem zmanjšali kompresijsko razmerje,” pravi Jörgen Svensson. ”rezultat so boljše zmogljivosti in manjše emisije.”
Sistem vbrizga ima nove šobe s sedmimi luknjicami za razliko od šobe v starem motorju s petimi. Mešanica goriva je bolje razpršena in izgorevanje bolj učinkovito. Vbrizgavanje goriva poteka v treh fazah: predvbrizg, primarni vbrizg in naknadni vbrizg. Zadnja faza je novost in omogoča čistejše izgorevanje in postopek čiščenja filtra trdnih delcev.
Popolnoma nov elektronsko nadzorovan sistem predgretja močno zmanjša čas ogrevanja in olajša vžig motorja v hudem mrazu.


Z novo elektroniko motorja do zmanjšanih emisij
Novi dizelski motor tvori zelo malo emisij, kar je rezultat vrste novosti in nadgradenj obstoječih lastnosti. Emisije dušikovih oksidov (Nox), so na primer prepolovljene. Nova elektronika motorja z povečano zmogljivostjo in večjim številom tipal ponuja natančnejše krmiljenje funkcij. Omenimo le elektronsko nadzorovano dodajanje plina in nov, zmogljivejši ventil za recirkulacijo izpušnih plinov za bolj natančno odmerjanje razmerja dotoka zraka in izpušnih plinov.
“Vgradili smo tudi popolnoma nov hladilnik izpušnih plinov,” pravi Jörgen Svensson. “Z njim smo zelo učinkovito znižali temperaturo izgorevanja in s tem zmanjšali emisije.”
Katalizator je nov, večji in nameščen bližje motorju tudi pri vozilih z samodejnim menjalnikom za hitrejše segrevanje in takojšen pričetek procesa čiščenja izpušnih plinov. Za zaznavo tvorbe emisij in natančnejše nastavitve mešanice goriva smo mu dodali tipalo za kisik.

Filter trdnih delcev pri vseh izvedenkah

Vse izvedenke novega dizelskega motorja imajo serijsko vgrajen filter trdnih delcev, ki iz izpuha z 95% učinkovitostjo odstrani delce saj. Filter je vrste CDPF – Coated Diesel Particulate Filter, pri katerem posebna obloga pomaga pri izgorevanju saj. Dodajanje aditivov in vzdrževanje tako nista potrebna. Izgorevanje saj traja približno 20 minut in se zgodi v intervalu po prevoženih 500 do 1000 km, odvisno od pogojev vožnje.


Tri izvedenke motorja
Novi dizelski motor je na voljo v treh izvedenkah z enako prostornino in tehnologijo:
Zmogljivost motorja KM/kW Navor Pogon
D5 185/136 (prej 163/120) 400 Nm (prej 340) AWD pogon/ prednji pogon
2.4D 163/120 (prej 130/96) 340 Nm (prej 280) prednji pogon
2.4D 126/92 (prej 116/85) 300 Nm (prej 280) prednji pogon

Poleg sprememb v tehniki smo vsem novim dizlom podaljšali servisni interval z 20,000 km na 30,000 km.


Šeststopenjski ročni in samodejni menjalniki
Za primeren občutek izredno visokega navora je motor D5 opremljen z šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Šest prestav omogoča športnejšo vožnjo. S tem menjalnikom je opremljen tudi motor 2.4D (163KM).
V tem letu bo na voljo tudi povsem nov samodejni menjalnik s šestimi prestavami, ki bo kot dodatna oprema na voljo z D5 in 2.4D (163KM) motorjema. Novi samodejni menjalnik prispeva k zelo hitri odzivnosti, še posebej pri “kick-down” menjavah v nižjo prestavo. “Lock-up” funkcija menjalniku omogoča učinkovito vlečno moč in prožnost, kar je še posebej uporabno pri vleki težkih prikolic ali prevažanju tovora.


AWD pogon na vsa kolesa z Instant Traction
Izpopolnjeni AWD sistem z Instant Traction, sprva predstavljen v XC90 V8 je sedaj dobavljiv tudi z drugimi motorji v XC90. Sistem bo možno naročiti tudi pri verzijah s štirikolesnim pogonom modelov Volvo S60, S80, V70 in XC70. Instant Traction funkcija z takojšnjo dobavo moči zadnjemu paru koles olajša speljevanje na spolzkih podlagah in učinkoviteje spravi vozilo v gibanje.
“Motor D5 s šeststopenjskim menjalnikom in AWD pogonom je skoraj nepremagljiva kombinacija,” pravi Jörgen Svensson. “Ponuja ogromno užitkov v vožnji ob izdatni moči z nizkimi vrtljaji motorja za najzahtevnejše razmere.”


Povzetek
Večina dela opravljenega na novi paleti dizelskih motorjev prinaša tako večjo moč in manjše emisije. Vsi pomembnejši dejavniki so našteti in obrazloženi v sledečem povzetku:

* Sistem vbrizga goriva je bil izboljšan z novimi šobami in naprednejšim postopkom vbrizga goriva
* Turbinski polnilnik nove generacije z novo turbino, ukrivljenimi lopaticami in elektronskim nadzorom
* Sistem izmenjave plinov je bil nadgrajen s ciljem optimizirati pretok zraka in izpušnih plinov z nizkimi izgubami polnilnega tlaka
* Za zmanjšanje emisij
* Nova elektronika motorja z več tipal za bolj natančno krmiljenje
* Nov sistem za recirkulacijo izpušnih plinov je sposoben hitreje krmiliti pretok
* Nov hladilni sistem recirkulacije izpušnih plinov ima večjo zmogljivost
* Sistem dodajanja plina je nov in elektronsko nadzorovan. Prinaša učinkovitejši nadzor deleža povratnega toka izpušnih plinov, tišje delovanje in omogoča regulacijo temperature
* Nadzorovanje vrtinčenja zraka v zgorevalni komori je za boljše zgorevanje brezstopenjsko nastavljivo
* Kompresijsko razmerje je zmanjšano z 18:1 na 17:1, kar z novimi večjimi izgorevalnimi komorami zniža kompresijske temperature in zmanjša emisije
* Sistem predgretja je nov in elektronsko krmiljen – za hitrejši vžig hladnega motorja
* Katalizator je večji in opremljen z tipalom za kisik za natančen nadzor emisij
* Samočistilni dizelski filter trdnih delcev s posebno oblogo (CDPF) je serijsko vgrajen na vseh motorjih


Re: D5 motorji
Stiffler, 25 avg 2007, 00:19

Moja zverina ma 260.ooo km pa ...deluje kot treba


..., ko povem prijateljem ali znancem da sem kupil volva waaaaw in takoj sledi uprašanje: Koliko km pa ima? Odgovorim 260.ooo km. UUUUUUUUUUUUUUuuu stari za j... si se. Noja jst nism takega mnenja, da sm se za j... in pričakujem od motorja minimalno 350.ooo km, če se motim bom pa v prihodnjosti ugotovil.

Re: D5 motorji
AljAž, 08 dec 2007, 12:59

Citat iz OffTopica, sicer se gre za daljne leto 2002:

S60R-Ocean Race je napisal ...

Malo podatkov iz Engine Expo Stuttgart 2002:

Najboljši motorji glede na porabo goriva

1. Honda hybrid 1,0 (insight)
2. Honda hybrid 1,3 IMA (civic)
3. Toyota hybrid 1,5 (prius)
4. Volkswagen 1,2 TDI (audi A2, VW lupo)
5. BMW 3,0 dizel (330d, 530d, X5)
6. Volvo D5 (S60, V70, S80)

Najboljši novi motorji

1. BMW 4,4 V8 valvetronic (745i)
2. Mercedes-Benz AMG 5,4 V8 (SL 55 AMG)
3. Volvo D5 (S60, V70, S80)
4. Honda hybrid 1,3 IMA (civic)
5. Honda 2,0 i-VTEC (civic type-R)
6. Volkswagen W8 (passat)

...

V vseh segmentih se je Volvo uvrstil med 6 najboljših motorjev na svetu. Sodelovale so pa vse avtomobilske znamke sveta tako da Volvo, kapo dol



Re: D5 motorji
volhart, 12 maj 2008, 22:54

Poznam Primoža, ki je moj mali bratranec. Ima V70 D5 2004 s 480000 km oziroma tam nekje.

Re: D5 motorji
Stiffler, 13 maj 2008, 13:03

Poznam Primoža, ki je moj mali bratranec. Ima V70 D5 2004 s 480000 km oziroma tam nekje.


Srečko bi reku... fantje KAPO DOL

Re: D5 motorji
volhart, 21 jul 2008, 21:03

Kaj menite!? Ali naprimer 150km vožnje pri 180 km/h škodi D5 letniku 2001. Ali je ta motor namenjen temu? Ali je dovolj močan, da normalno zdrži takšno pot brez kakšnih posledic?

Re: D5 motorji
mikko, 22 jul 2008, 00:05

Raje furaš 140 in si spočit, kot pa da teraš za brezveze..

Re: D5 motorji
Volvo. 4 life, 22 jul 2008, 09:13

Cotar Toni je napisal ...

Kaj menite!? Ali naprimer 150km vožnje pri 180 km/h škodi D5 letniku 2001. Ali je ta motor namenjen temu? Ali je dovolj močan, da normalno zdrži takšno pot brez kakšnih posledic?


Se vidi, da si prej fural Passata

Odgovor je DA, lahko.... to ni Audi, VW, BMW.....

Re: D5 motorji
Tadej, 22 jul 2008, 16:14

Zdravo,
če je z motorjem vse v redu in če ne vlečeš 2 toni težko jahto, mislim da nebi smelo biti težav...

Ne vem pa kaj bi bilo narobe z audijem ali bmw-jem ekvivalentne moči??

Lep pozdrav,
Tadej

Re: D5 motorji
Stiffler, 22 jul 2008, 20:17

Cotar Toni je napisal ...

Kaj menite!? Ali naprimer 150km vožnje pri 180 km/h škodi D5 letniku 2001. Ali je ta motor namenjen temu? Ali je dovolj močan, da normalno zdrži takšno pot brez kakšnih posledic?



Po taki vožnji prevei olje.

Re: D5 motorji
Postojna, 15 jul 2009, 12:31

Fantje, vozim že tretjega D5, moji kolegi vozijo D5, videl sem enega V70 -2001 - D5 z 1.1 mio km. Paziti je treba na olje, normalno je, da gre cca pol litra na 5000km, jermene je dobro menjati pred tistimi 160.000 km (moje izkušnje), ob normalni rabi, pol milijona ni noben problem ampak nekaj normalnega. Kolegi pravijo, da so okrog 350 - 450.000 km menjali injektorje in sklopko, drugega pa nič, kar se tiče motorja in menjalnika.

Re: D5 motorji
Postojna, 15 jul 2009, 12:36

Toni je napisal ...

Kaj menite!? Ali naprimer 150km vožnje pri 180 km/h škodi D5 letniku 2001. Ali je ta motor namenjen temu? Ali je dovolj močan, da normalno zdrži takšno pot brez kakšnih posledic?


Toni, jaz sem s tvojim prevozil 1530 km v enem dnevu, z enim rezervoarjem. Pri meni pod 150km/h sploh ni tekel in zdi se mi, da se je čisto dobro počutil, hehe...

Re: D5 motorji
Milos Zupancic, 12 avg 2010, 08:35

Naš Volvo S60 D5 letnik 2002 ma trenutno 313000 km in moram priznat, da še vedno teče tko k treba, res je da mal "pokadi" če pritisnem na plin malo premočno, vendar ne popije nič olja (vsaj ni vidit da bi ga).

lp, miloš

Re: D5 motorji
MitjaM, 12 avg 2010, 21:44

Moj V70 D7 avtomatik ima trenutno 243000 km

Re: D5 motorji
Lukc pa V70, 31 avg 2010, 19:07

Katero olje pa dajete v vaše D5 mlinčke?

Re: D5 motorji
Augi, 31 avg 2010, 19:50

jaz MOBIL SUPER S 10W-40, brat in oče pa trenutno Castrol SLX.

Re: D5 motorji
Ovlov, 31 avg 2010, 21:40

Ja, in zakaj ne 0W-30, kot priporoča Volvo v manualu?

Re: D5 motorji
Augi, 31 avg 2010, 22:08

ker ima 10W-40 višje temparaturno območje (ne potrebujem za ekstremni mraz, kot so ga deležni na Švedskem) in tudi v navodilih so našteta olja od SAE 0W-30 do SAE 40.

Re: D5 motorji
Ovlov, 31 avg 2010, 22:59

Although a vehicle that is recommended to use a 30 weight oil can also use a 40 weight oil, it is usually not needed. You will gain absolutely no benefit from using a thicker viscosity oil if it is not needed. The only time we recommend a 40 weight oil, such as AMSOIL's 10W-40, to a customer in a passenger car or light truck application is if the vehicle's engine is excessively worn and consumes oil at a higher than normal rate or if the vehicle is being used for very severe duty, high load, high temperature applications.

Oil Viscosity
The way that oil viscosity is referred to is by its weight. In this case, "weight" refers to the thickness of the oil and is usually measured with a Zahn cup. Any liquid has some viscosity and that viscosity changes depending on its temperature. Usually, viscosity (thickness) decreases as temperature increases. This also is true of engine oil. Engines need a thin oil at startup, so that it can get to the engine components quickly, but it needs a thicker oil when the engine is hot because a thin oil becomes too thin. This is why engine oils are supplied as dual-grade weights. When you see 10W-30 on a quart of oil, it means that it acts like 10 weight oil when it is cold (the "W" means winter, say -10^C), but acts like 30 weight oil when hot (100^C). This is not to say that it is actually thicker when it is hot. Hot 30 weight oil is thinner than cold 10 weight oil. Even so, it still helps provide the benefits of both types of oil depending on its temperature. So 0W-30 oil acts like 0 weight oil when cold, but maintains a 30 weight viscosity when hot. Think of it this way: when your engine is hot, there is basically no difference between 0W-30, 5W-30, and 10W-30 oil. They are all acting like 30 weight oil at this point. It's at cold startup, when almost all engine wear occurs, that the viscosity is different. The 0 weight oil will get to the engine components quicker than the 10 weight oil, but in reality cold 0 weight oil is still thicker than hot 30 weight oil.


Re: D5 motorji
Augi, 31 avg 2010, 23:08

Ravno po tem sem se odločil za 10W-40. Avto je že dokaj star in je poraba olja nekoliko večja, občasno se vozi tudi prikolica, pozimi pa tako ali tako vedno ogrejem motor z webastom če je zelo hladno.

Re: D5 motorji
reVOLVOraš, 11 mar 2011, 10:58

Zanima me kje kupujete potrošni material (proizvajalec). Vgrajujete originalne dele ali so kopije zadovoljive kvalitete?
Sprašujem za nadomestne dele pri malem servisu: oljni filter, naftni filter...
Katerega proizvajalca priporočate.
Olje sem nabavil Castrol edge 5W-40 po ceni 30€/4l. Cena se mi zdi relativno ugodna za sintetično olje. Možnost sem imel kupiti tudi MOBILE 5W-40 sintetika za 25€/4l. Verjetno sta olja primerljivo dobra. Ampak če se je do sedaj uporabljal Castrol se naj pa še naprej.
Kakšen nasvet za mali servis?


Re: D5 motorji
Damijan, 11 mar 2011, 13:36

Originalnih delov ni. Filtra Volvo ni, končnika Volvo ni,... Je samo v Volvo škatli. Potrebno je pogledati del v škatli, od katerega proizvajalca je.

Originalni filtri in svečke, vžigalni kabli za Volvo so nekega francoskega proizvajalca.
Za filtre priporočam Mann. Močno pa odsvetujem filtre Fram. http://www.youtube.com/watch?v=kX0xrqvlsNI

Glede olja pa imam sam negativne izkušnje s castrolom. Mobil je precej boljši, vendar ima tudi več čistil, ki jih castrol nima. Tako lahko pride do kakih nevšečnosti, ker izprane usedline lahko zamašijo pretočne kanale.
Če ti sedaj ne troši olja, uporabljaj še naprej Castrol. Saj veš, zmagovalnega konja se ne menja.

Re: D5 motorji
reVOLVOraš, 11 mar 2011, 14:56

Avto sem šele kupil in je potreben malega servisa. Prejšni prvi lastnik je vso obdobje uporabljal Castrol. Pravi, da nikoli na 15000km ni dolil olja...
Verjetno, da med oljema ni bistvene razlike saj ustrezata enakim standardom...


Re: D5 motorji
nalq4, 11 mar 2011, 23:35

Damijan je napisal ...

Originalnih delov ni. Filtra Volvo ni, končnika Volvo ni,... Je samo v Volvo škatli. Potrebno je pogledati del v škatli, od katerega proizvajalca je.

Originalni filtri in svečke, vžigalni kabli za Volvo so nekega francoskega proizvajalca.
Za filtre priporočam Mann. Močno pa odsvetujem filtre Fram. http://www.youtube.com/watch?v=kX0xrqvlsNI

Glede olja pa imam sam negativne izkušnje s castrolom. Mobil je precej boljši, vendar ima tudi več čistil, ki jih castrol nima. Tako lahko pride do kakih nevšečnosti, ker izprane usedline lahko zamašijo pretočne kanale.
Če ti sedaj ne troši olja, uporabljaj še naprej Castrol. Saj veš, zmagovalnega konja se ne menja.


Pa ima Volvo sploh kakšne svoje dobavitelje glede delov (Made in Sweden) al je verjetno večina kr od Boscha?

Re: D5 motorji
high5, 04 dec 2011, 22:49

beso je napisal ...

Zanima me koliko je kaj življenska doba teh motorjev, seveda ob rednem vzdrževanju in zmerni vožnji ?
Je to 300 000 km ali 400 000 km ?
Zanima me za motor D5 z 163 KM.

Hvala in lep pozdrav...

Frend ima na v70 prevoženih že 562.000 km... Motor suh ko suza in ne kaže da bo "dal odpoved". Tudi avtmatik mu še ni crknil.
Seveda,te motorji po mojem ob pravilmem vzdrževanje in VOŽNJI n relacije zdrijo slab miljon kilometrov.

Re: D5 motorji
SIPS, 05 dec 2011, 11:40

AljAž je napisal ...

spodaj podpisani avto jih je naklepal že 255oookm. Še kar gre, brez večjih problemov... Upam da še dolgo. Mislim pa da sem videl že podatke o 350ooo km in več, a ne vem kakšna so bila popravila na konkretno teh primerih.


Res je 2.0D









Re: D5 motorji
skorpion, 30 jan 2012, 22:22

je olje v menjalniku menjal ali je se prvi

Re: D5 motorji
D|N, 17 dec 2012, 15:58

Kako je s temi olji zdej? Castrol slx je skor 30 flik liter. Kaj so alternative?

Re: D5 motorji
tomsom, 17 dec 2012, 17:31

Shell, fuchs, mobil,... Alternativ k dreka...

Re: D5 motorji
urber, 17 dec 2012, 19:59

Kje pa imaš Castrol 30€/l ?

Re: D5 motorji
D|N, 17 dec 2012, 21:48

Euroton je 28,90. Na ebayu pa manj k 10 eurotov.

Re: D5 motorji
urber, 17 dec 2012, 22:22

Recimo;
klik
klik
Jaz sem ga tu večkrat nabavljal (Castrol). Nazadnje sem ga recimo kupil v Akvonij-u, Šentjur pri Celju, če se kaj mimo voziš (podobna cena).
Imajo pa večinoma vse trgovine z avtodeli makismalne cene olj za maloprodajo.

Re: D5 motorji
klm07, 17 dec 2012, 23:26

Pa tale je tudi za poklicati

Re: D5 motorji
D|N, 18 dec 2012, 15:59

Hvala za namige!

Re: D5 motorji
gardinjero, 19 dec 2012, 17:08

Tut jest sem menu olje in filtre kake 14 dni nazaj po prevoženih 15.000km pa sem za olje castrol za bencinarja dal za 6L okoli 40€ pri simax

Re: D5 motorji
D|N, 06 jan 2013, 11:09

Jaz sem prek ebaya uzel, pa meje vse skupej filtri pa olje prislo mal manj kot 100 evrov. Dobil sem pa SLX-a 0w-30.

Re: D5 motorji
VolvoS60, 06 jan 2013, 15:51

Jaz sem ga vedno kupoval preko e-baya Castrol slx professional 0W-30 for Volvo cars za nekje 8-10€/l. Zamenjal sem ga ze 3x in brez problema. Vem pa da je nek Castrol z oznako C4 na Leksetu za cca 28-30€/l.

Re: D5 motorji
D|N, 04 mar 2013, 15:57

Cau, mene pa zanima na kolk kilometrov se vodna pumpa menja? Pa ce je se kaj taksnega kar bi blo fajn preventivno zamenjat pri 210.000?

Lp!

Re: D5 motorji
Augi, 04 mar 2013, 17:11

pri 160k je veliki servis

Re: D5 motorji
D|N, 04 mar 2013, 18:25

Se pravi sem do 300k miren?


Re: D5 motorji
Augi, 04 mar 2013, 18:38

če je bil opravljen servis ob predpisanem času...

Re: D5 motorji
D|N, 04 mar 2013, 19:01

Sem pregledal racune pa so bli jermeni menjani pa ostala navlaka,vodna pa ne. Zato jo bom pac zdej,dokler ne odleti.....zato me zanima na kok je prepisana menjava vodne crpalke.

Re: D5 motorji
Augi, 04 mar 2013, 19:05

tisti ki je delal servis naj se vpraša po zdravju da ni še vodne črpalke menjal!

Re: D5 motorji
D|N, 04 mar 2013, 19:09

I know! Sam je ocitno kar kvalitetna,se deluje


Re: D5 motorji
tomsom, 04 mar 2013, 19:45

Ne zanašaj se na kvaliteto, ker če ti gre pumpa, škripne motor brez opozorila.

Re: D5 motorji
D|N, 04 mar 2013, 22:01

I know! Been there,done that.


Re: D5 motorji
AssKicker, 02 apr 2015, 21:37

Zdravo!
Je normalno, da se mi pri prižiganju motorja (2.4D, 93 kw, 2008 letnik) ne prikaže opozorilna lučka za olje?

Re: D5 motorji
alfaromeo, 03 apr 2015, 09:09

NE

Re: D5 motorji
grahovc, 05 apr 2015, 18:10

je že kdo montiral grelne svečke od hidrie? kakšna primerjava z Beru ali ngk?

Re: D5 motorji
tomsom, 06 apr 2015, 21:42

Jaz ene par, brez pripomb. Stare ven, hidrio noter, obrneš ključ in greš.
Pozabiš da si kaj delal na avtu. Ker baje rade pokajo pri demontaži, uporabi "janeza v piksni" ali rusty penetrator od kenta ali katerega drugega, katerega našpricaš izdatno večer pred menjavo in nato pred samo demontažo, počakaš še 10 minut in z deep socket 10mm z malo občutka demontiraš. Naviješ nove noter in to je to.

Re: D5 motorji
denzo, 03 nov 2015, 15:21

zdravo, imam eno vprašanje! vozim s60 d5 2002 letnik, in ko se vozim po avtocesti med 140 in 160kmh (2900-3100 obrati) mašina zelo "vuli". ko pridem čez 160km/h je spet vse normalno.. to dela že nekaj časa in me zanima če gdo ve kaj bi to lahko bilo? mogoče turbina? se dogaja komu podobno? lp

Re: D5 motorji
Nemc, 07 dec 2015, 21:07

Pozdravljeni, imame eno vprašanje in sicer Volvo S60 D5 veliki servis narejen pri 180.000?
Ali ni to prepozno oz kakšne morebitne težave bi se lahko pojavile! Avto sedaj 250.00
Prosim za odg
Hvala

Re: D5 motorji
Godward, 07 dec 2015, 21:15

Če pred velikim servisom ni blo problema, zakaj bi bili potem? Servis se dela na 145.000 km ali 5 let glede na Haynes manual.

Re: D5 motorji
Nemc, 07 dec 2015, 21:29

Naj ne bi bilo nobenih problemov =)
Potem pa super. Hvala za odg

Re: D5 motorji
buckozlucko, 22 feb 2016, 10:24

vozim volvo s60 d5 163 312000 redni servisi...kar se tice masine in opreme okoli njega niti najmanjsega problema se ni bilo slisal sem pa tudi jes da pri cca 400000 km prva stvar naj bi bila sklopka to je pa to in da naj bi sli se kar nekaj casa


Re: D5 motorji
VolvoTone, 12 mar 2016, 11:04

Sedem let z S60 D5 163 KM in sedaj prevoženih 335.000 km, z motorjem nobenega problema - razen izpust olja zaradi čepa, ki je bil kovinski in sem ga zamenjal s plastičnim - to je menda edina znana mana motorja, ki pa so jo tudi zdavnaj odpravili. Čep ni bil nikakršen strošek je bilo pa zaradi zamenjave veliko razdiranja, zato sem takrat pri 290.000 km preventivno zamenjal še sklopko in vztrajnik, kar pa mi je žal in ni bilo potrebe, saj mi to potrdil moj sedanji serviser s katerim sem zelo zadovoljen. Mimogrede on ima 3 Volvote in njegov XC 70 ima 417.000 km in se odziva in pelje čudovito. Imel sem nekaj težav s podvozjem - stabilizatorji in nosilci..., a v zadnem obdobju, odkar imam tega serviserja, nobenih težav. Brez problema gre Volvo 200 km/h in še čez, vsake toliko za dlje časa - 10 do 15 minut, potem pa na potovalno vožnjo 160 km/h - po podatkih navigacije. Skratka motor in avto 1 liga. Seveda pa servisi redno na 20.000 km, 1 velik narejen na 160.000 in drugi na 320.000.

Re: D5 motorji
D|N, 16 mar 2016, 22:16

Evo, moj je komaj 250k obrnil, tko da drzmo pesti, da bo 185 kavalov se naprej dolgo dirjal

Re: D5 motorji
rnisan, 17 mar 2016, 07:48

Kar se tiče mašine, če je bil zamenjan tisti čepek za olje (ne vem kak se mu prav reče), nimate nobenih skrbi. Redni servisi in pri 410.000 km avto še zmeraj lepo prede, ima miren tek, vžiga brez problema v prvo, skratka povsem brez najmanjših težav. Samo redno vzdrževat in je D5 (120 kw) zeeeeeelooooooo hvaležen motor.

Re: D5 motorji
s60r, 28 maj 2016, 16:22

lep pozdrav.
Imam volvo s80 d5 awd geartronic 2007. 315 000 servisna knjiga redno vzdrževanje na 30 000-40 000 km. avto prede kot nov nobenih težav. pred kratkim sem preventivno naliu v tank za gorivo 2 dcl tekočine za šobe in to je to.
avto 1 liga..!!!!

Re: D5 motorji
Damijan, 30 maj 2016, 15:56

Bolje bi bilo, če bi vlil 2 dl 2taktol olja za mešanico.

Re: D5 motorji
Damo, 30 maj 2016, 17:09

s60r je napisal ...

... redno vzdrževanje na 30 000-40 000 km.
Tole mi ni najbolj jasno? To se smatra pod redno vzdrževano vzdrževano vozilo?


Re: D5 motorji
Godward, 30 maj 2016, 23:53

:d vsak si redno vzdrzevanje po svoje razlaga

Re: D5 motorji
D|N, 31 maj 2016, 05:38

Saj je interval na 30k

Re: D5 motorji
S60volvo91, 16 nov 2016, 18:26

Lep pozdrav
Mene pa zanima kako je kaj s porabo olja na 15000 koliko ga kej porabi in pa ce drzi da ce zamenjas olje sintetiko da naj bi ga 2 intervala malo vec vzel? ☺

Re: D5 motorji
Sverige, 16 nov 2016, 19:22

Ne vem po kateri logiki bi ga vec popil,sem pa ze slisal za to. Pri meni je bilo tako,kolikor ga je spil z enim ga je tudi z drugim oljem. Sem pa nehal to prakticirat in ostajam na eni znamki.
Spije ga pa kolikor je zmahan motor. Stara s60 od min na max v intervalu 20k km,tale lubica zdej pa 2dcl.....

Re: D5 motorji
S60volvo91, 16 nov 2016, 19:35

Aha ja sej se tudi meni slisi cudno je pa na prejsnjem avtu bilo tako
Samo inaformativno vprasam sem pred kratkim kupil volvo s60 2008 165000 2.4D al D5 od prvega lastnika
Mam pa se eno vprasanje glede nekega pokanja samo nenajdem teme o tem ????

Re: D5 motorji
Godward, 16 nov 2016, 19:44

Jaz mam prvi D5 (l. 2003) in v 15k km ne rabim dotočit nič.


Re: D5 motorji
ovlov79, 17 nov 2016, 06:36

Jaz imam bencinarja, letnik 2004, pa delam servisni interval na 10.000km oz. 1x na leto, kljub temu, da je rečeno na 20.000km. Kdor maže, ta vozi. Tudi jaz ne maram postanega piva, ampak svežega! ;)

Re: D5 motorji
D|N, 17 nov 2016, 19:53

Meni ni treba nic dolivat pri 266k. Nivo tudi ne pade,verjetno nekaj ze,neopazno na oko. Servis pa 1x na leto,al 30k al pa 20k,kokr pride....

Re: D5 motorji
tomsom, 17 nov 2016, 20:20

Sami "vestni" lastniki. Debato o olju smo sicer že imeli, a vseeno, za mene še niso naredili olja da bi ga menjal šele na 15kkm, kaj šele 20 ali 30.
Jaz olje in oljni filter menjam na 10kkm in beton! Ostale filtre na 20kkm.

Re: D5 motorji
Godward, 17 nov 2016, 20:22

Pa ja, da 3x na leto olje menjavam...

Re: D5 motorji
D|N, 17 nov 2016, 22:31

Ni potrebnih moralnih vestnih lastnikov naprej metat predpisano je na 30k,avto deluje....kje je problem? V glavi je vec,kot v oljih...bad je,ce ga zmanjka.

Re: D5 motorji
Damijan, 17 nov 2016, 22:45

Gorivo je razmaščevalec. Torej, dlje ko se vozite z istim oljem, motor trpi na obrabi. Menjavanje na 30k km je samo marketing in vse je preračunano na 100k km, ke potem je že v glavah ljudi, da je vse zanič.
Olja, in to dobra olja, so tudi cenovno že zelo ugodna in menjavanje ni več nek strošek.

Sicer pa, vsak po svoje...

Re: D5 motorji
tomsom, 18 nov 2016, 07:55

Jaz za liter shell helix ultra 5w-40 plačam 7€ po litru in filter mann ali mahle 6-7€. 60€ glede na to da sam delam. Če greš na petrol dvigalko, ti vzamejo 12€, material nabaviš sam in privlečeš s sabo.
Glede na to da brez avta ne gre, je to minimum ki ga lahko naredim za zanesljivost.
Vsak po svoje, jaz tako, tudi ko sem vozil nove avtomobile v garanciji in intervalom 30kkm, sem šel vsakih 10kkm na menjavo olja in filtra.

Re: D5 motorji
D|N, 06 dec 2016, 21:29

Hm.....kaj pa ena palcka,ki odpira lopute? Taka.plasticna? Pr men je hin,pa potlej zgleda ne uziga lepo.....a se da sam to zamenjat,al je treba cel komplet?

Re: D5 motorji
jack8black, 07 dec 2016, 11:20

tomsom je napisal ...

Če greš na petrol dvigalko, ti vzamejo 12€, material...


Zanimivo, kje? Kaj ti rentajo avto dvigalo? 12€ je za uro ali kako?


Re: D5 motorji
tomsom, 09 dec 2016, 06:43

jack8black je napisal ...

tomsom je napisal ...

Če greš na petrol dvigalko, ti vzamejo 12€, material...


Zanimivo, kje? Kaj ti rentajo avto dvigalo? 12€ je za uro ali kako?



Ko sem menjaval gume na lokalnem petrolovem servisu, je prijazna gospa dejala da za menjavo oljnega filtra in olja, vzamejo 12€.
In to je brez izpusta olja iz hladilnika olja, kar pač zleti ven iz karterja.
Jaz to ne štejem za menjavo ampak zgolj refresh.
Vem, dlakocepim, vendar v hladilniku ostane do pol litra olja.
Vsak po svoji vesti skrbi za svoj avto, jaz tako, ker vem da je prav, drugi spet drugače, ker so-ste prepričani da je tako dobro.


Re: D5 motorji
Aws3nicK, 05 jan 2017, 20:54

Kaj pa DPF-ji pri teh mlinčkih? Dolgo zdržijo? Kako vem, kdaj ga avto "puca"?

Re: D5 motorji
VolvoTone, 25 jan 2017, 09:50

Damijan je napisal ...

Bolje bi bilo, če bi vlil 2 dl 2taktol olja za mešanico.


Katero olje 2 taktol pa priporočaš?

Re: D5 motorji
bosty_23, 25 jan 2017, 16:31

husqvarno olje....ker je švedsko

hehehe

Re: D5 motorji
Sverige, 26 jan 2017, 17:46

A vi to resno?

Re: D5 motorji
D|N, 27 jan 2017, 22:38

Ah kje, sej skos laufa

Re: D5 motorji
VolvoTone, 27 mar 2017, 22:34

Nekaj mi ni jasno - zasledil sem tega XC 70 ki ima 2,4 l motor s 120 kW (164KM) in bi torej naj bil D5 motor - dejansko pa ima oznako D4?

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11954406&display=Volvo%20XC70%20AWD%20D4%20Summum||1.LASTNIK+MAX%20...

Avto naj bi bil sicer že skoraj prodan (v preverjanju je le še leasing dokumentacija za novega lastnika), če pa ne bo šlo skozi, sem interesent. Zanima pa me to glede D4 in D5 motorja tudi sicer...

Re: D5 motorji
VolvoTone, 27 mar 2017, 22:47

Sverige je napisal ...

A vi to resno?


Čisto resno - sem prvič na 350.000 km pred nekaj dnevi vlil v rezervoar liter 2T, sicer ne Husqvarna ampak Castrol - če že ne bo koristilo, tudi škodit najbrž ne more

Re: D5 motorji
Augi, 27 mar 2017, 23:08

VolvoTone je napisal ...

Damijan je napisal ...

Bolje bi bilo, če bi vlil 2 dl 2taktol olja za mešanico.


Katero olje 2 taktol pa priporočaš?


Mineralno (ne sintetično) pri OMW je oznaka M poleg pri sintetičnem pa T

Re: D5 motorji
Godward, 28 mar 2017, 00:05

VolvoTone je napisal ...

Nekaj mi ni jasno - zasledil sem tega XC 70 ki ima 2,4 l motor s 120 kW (164KM) in bi torej naj bil D5 motor - dejansko pa ima oznako D4?

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11954406&display=Volvo%20XC70%20AWD%20D4%20Summum||1.LASTNIK+MAX%20...

Avto naj bi bil sicer že skoraj prodan (v preverjanju je le še leasing dokumentacija za novega lastnika), če pa ne bo šlo skozi, sem interesent. Zanima pa me to glede D4 in D5 motorja tudi sicer...


Pri fwd je D4 2.0 motor, pri awd pa 2.4 in tudi twin turbo.

D4 AWD is a 2.4 litre twin turbo 5cyl 163bhp (detuned D5) with more
torque than the 2.0 litre D4 FWD - probably due to the AWD?

Re: D5 motorji
VolvoTone, 28 mar 2017, 20:15

Augi je napisal ...

VolvoTone je napisal ...

Damijan je napisal ...

Bolje bi bilo, če bi vlil 2 dl 2taktol olja za mešanico.


Katero olje 2 taktol pa priporočaš?


Mineralno (ne sintetično) pri OMW je oznaka M poleg pri sintetičnem pa T


Iskal sem mineralnega, a vse kar sem lahko našel je bil le polsintetični Castrol pri Bartogu in sem raje tega vlil kakor petrolovega ali OMW - no name varianti. Sem najbrž mimo brcnil in bi bil navadni mineralni boljši.


Re: D5 motorji
VolvoTone, 28 mar 2017, 20:20

Godward je napisal ...

VolvoTone je napisal ...

Nekaj mi ni jasno - zasledil sem tega XC 70 ki ima 2,4 l motor s 120 kW (164KM) in bi torej naj bil D5 motor - dejansko pa ima oznako D4?

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11954406&display=Volvo%20XC70%20AWD%20D4%20Summum||1.LASTNIK+MAX%20...

Avto naj bi bil sicer že skoraj prodan (v preverjanju je le še leasing dokumentacija za novega lastnika), če pa ne bo šlo skozi, sem interesent. Zanima pa me to glede D4 in D5 motorja tudi sicer...


Pri fwd je D4 2.0 motor, pri awd pa 2.4 in tudi twin turbo.

D4 AWD is a 2.4 litre twin turbo 5cyl 163bhp (detuned D5) with more
torque than the 2.0 litre D4 FWD - probably due to the AWD?


Hvala za te informacije - sem tudi sam iskal na spletu pa nisem našel oz. sem našel tako da sem razumel da je D4 4 valjni - po teh informacijah pa ni panike in mi ni treba skrbeti glede navora - kot kaže pa je avto še na voljo in jutri zjutraj grem v akcijo. Če bo sojeno bo moj in če bo ta D4 upravičil tega mojega D5 v S60 bom zadovoljen - tako bosta pri hiši 2 Volvota, Toyote pa se bom na daleč izogibal.


Re: D5 motorji
Augi, 28 mar 2017, 21:31

VolvoTone je napisal ...

Augi je napisal ...

VolvoTone je napisal ...

Damijan je napisal ...

Bolje bi bilo, če bi vlil 2 dl 2taktol olja za mešanico.


Katero olje 2 taktol pa priporočaš?


Mineralno (ne sintetično) pri OMW je oznaka M poleg pri sintetičnem pa T


Iskal sem mineralnega, a vse kar sem lahko našel je bil le polsintetični Castrol pri Bartogu in sem raje tega vlil kakor petrolovega ali OMW - no name varianti. Sem najbrž mimo brcnil in bi bil navadni mineralni boljši.



Ni nič hudo narobe, vendar mineralni ima popolno izgorevanje

Re: D5 motorji
VolvoTone, 27 apr 2017, 18:30

Če povzamem - po porabljenih 3/4 rezervoarja v katerega sem dodal 1.l dvotaktola je motor postal bitveno bolj odziven, sem pa opazil da mi je ob naglem pospeševanju nekoliko pokadil, dokler nisem porabil tega rezervoarja. Motor zdaj dela v prostem teku bolj umirjeno in bolje pospešuje. To sem dodal prvič na 350 kKm in zagotovo ponovim. Naslednje leto oz. po prevoženih 20.000 km pa razmišljam da bom dodal Antigrippante - baje dela čudeže...

Re: D5 motorji
D|N, 27 apr 2017, 20:01

Kaksne cudeze? Morda kaksnemu, ki je v slabem stanju. Ce je motor ok, ne bo razlike.

Re: D5 motorji
VolvoTone, 28 apr 2017, 14:10

Ne, ni samo za motorje v slabem stanju, morda za te še najmanj - kljub rednemu servisiranju in vzdrževanju se v dovodnem sistemu, injektorjih, šobah... kar nekaj tega nabere in če ni še vse popolnoma zapacano naj bi deloval čudežno. Predvsem po 350 kkm in s preventivnim namenom ima blagodejen učinek na motor - nekaj podobnega kot prehranska dopolnila npr. pegasti badelj, za te ki ga malo več tankajo - ravno tako deluje čudežno na jetra. Če pa so jetra v slabem stanju, ne pomaga nič več, tako je menda z antigrippanntejom. Tako pravijo uporabniki in celo meritve so opravljene - poročajo o zmanjšanju porabe, mirnejšem teku motorja in povečani odzivnosti. Vsekakor bolje preventiva kakor kurativa...