|
| Volvo razvil nov energijsko učinkovit GTDi motor | | | |
| Volvo cars je pred nekaj dnevi predstavil povsem nov turbo-polnilniško gnan bencinski motor - GTDi (Gasoline Turbocharged Direct Injection). Le-ta ponuja hkrati visoke zmogljivosti ter nizko porabo. Maksimalna moč motorja znaša 203 konjskih moči, pri 1750 obratih/min pa vas bo razvajal z 300 Nm navora. Volvo ob tem pravi: "Uspeli smo narediti štiricilinderski motor, ki je tako močan kot 2.5 literski petcilinderski. Lahko bi rekli, da smo s tem ustvarili kompromis med željami strank po visoko-zmogljivih motorjih ter skrbjo za okolje". Za tem uspehom se skriva nov in patentiran turbo sistem, ki so ga razvili v sodelovanju z Borg-Warner Turbo System ter Benteler Automotive. Več tehničih podatkov si lahko preberete tukaj.
In kako se motor obnese? V prihodnosti ga bomo videli v S80, V70 in XC60, kjer se bo poraba gibala med 7,9 (S80) in 8,6 (XC60).
[Vpisal MaverickT] | |
| Prvi posnetki novega Volva S60 | | | |
| Z novim letom so pri Volvu objavili prve posnetke nove šestdesetice. Sami komentirajo: "Izgleda in pelje se kot še noben Volvo doslej. Njegova tehnologija pa vam bo pomagala, da boste varneje in bolj sigurni prišli na vse cilje svojih poti."
Model bo prvič v živo predstavljen na ženevskem salonu marca letos, prvi model pa bo iz ghentske tovarne na ceste zapeljal v začetku letošnjega poletja.
[Submitted by MaverickT] | |
| Heico Sportiv Volvo C30 1.6D DRIVe | | | |
| Podjetje Heico Sportiv je pripravilo paket predelav za ravnokar osveženi, najmanjši Volvov model C30 1.6D DRIVe.
Zanimivo, da se predelovalci vozil vedno pogosteje odločajo predelovati tudi ekološko in drugače okolju prijazne izpeljanke serijskih vozil. Podjetje Heico Sportiv je pod drobnogled vzelo ekološko močno »ozaveščen« avto, Volvo C30 1.6D DRIVe, ki s pomočjo sistemom varčevanja z gorivom, kot so Stop/Start ter sistemom regeneracije energije ob zaviranju, v povprečju porabi zgolj 3,9 litra dizla na 100 km.
več si preberite tukaj vir: avtomobilizem [Submitted by Beastmaster] | |
| Z enim tankom od Züricha do Göteborga | | | |
|
Varčna vožnja z Volvovimi avtomobili je postala pravi trend. Veliko modelov DRIVe se uporablja v mnogih izzivih. Voznikova pričakovanja pa so vedno znova presežena. Tri ekipe, sestavljene iz dveh voznikov, so vozile tri volve V50 DRIVe. Ena ekipa je bila moška, druga ženska tretja pa mešana. Vsi so prevozili 1.535 kilometrov, od Züricha to Göteborga, zgolj z enim tankom goriva. Izziv so prav vsi zaključili s povprečno porabo goriva 3,2 litra na 100 prevoženih kilometrov ali manj. Jasno je, da so vsi pripeljali na končno destinacijo v Göteborg, kjer ima Volvo Cars svojo bazo. Po 24 urah vožnje, razporejenih skozi tri dni, sta kot zmagovalna ekipa prva prišla na cilj mešana ekipa Claudia Fortes in Christop Saur. Porabila sta 47,59 litrov dizelskega goriva, s povprečno porabo 3,1 litra na 100 kilometrov, kar je kar 21 odstotkov manj kot uradna poraba goriva za volvo V50 DRIVe s Start/stop tehnologijo. Tudi ostali dve ekipi sta imeli porabo goriva pod 3,2 litra na 100 kilometrov. Povprečna hitrost voznikov je bila med 70 in 80 kilometrov na uro. »Kmalu smo se privadili prehitevanja ostalih voznikov v prometu, predvsem na nemških avtocestah, saj smo vozili z nizko hitrostjo,« pravi Claudia Fortes. »Vendar je bilo vredno! Bilo je resnično doživetje voziti tako varčno.«
vir: avtombilizem.com, Volvo [Submitted by Beastmaster] | |
| Volvovi hibrid - leta 2012 | | | |
|
Volvo bo predstavil serijska vozila na hibridni bencinsko-električni pogon že leta 2012. Električna energija iz baterije bo zadovoljevala dnevne transportne potrebe 75 odstotkov evropskih voznikov, za daljše poti ali ob prazni bateriji pa se bo samodejno zagnal učinkovit dizelski hibridni motor. Z enim rezervoarjem in uporabo električnega motorja bo mogoče prevoziti okoli 1.200 kilometrov, izpusti CO2 bodo nižji kot 50 gramov na kilometer, z enim litrom goriva pa bi naj avto prevozil do 63 kilometrov. Volvo je prepričan, da bodo v kupci v prihodnje posegali po varnih in udobnih avtomobilih z dobrimi voznimi lastnostmi in nosilnostjo, ne glede na tip pogona. Hibridna električno-dizelska vozila predstavljajo privlačno alternativo, saj ponujajo najboljše iz obeh svetov: izjemno nizko porabo goriva in izpuste CO2, velik doseg in izvrstne zmogljivosti.
več si preberite tukaj vir: avtombilizem.com [Submitted by Beastmaster] | |
|
|
Gostov: 24, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 6007 najnovejši član: Gelarfer |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 527
Prejšnje ankete
|
|
|