|
 |
XC90 2016 nov motor
|
|
iKlancar | 12 nov 2023, 04:07 | |
| Član #28421Prijavljen dne: 12 nov 2023, 03:54 Objav: 2 | PODATKI O VOZILU
VIN: YV1LCA4BCG1044734
Prva registracija: 2015-11-20 Prva registracija v SI: 2021-11-15 UVOŽEN Oznaka motorja: D4204T11 Motor: 165 kW, 1969 ccm
Avto kupil v Sloveniji od fizicne osebe marca 2023, septembra moral zamenjat obe turbini (Interclass Cars) avto pa je 18.10. po nekaj tisoc prevozenih kilometrih sporocil “Ni tlaka motornega olja, varno ustavite), zatem je sporocilo izginilo. To se je v naslednjih parih urah zgodilo CCA 10x, prevozil se cca 20km nakar so se sporocila zacela zgoscevat, avto je zacel “cukat” zato sem se takoj ustavil. Zdaj interclass pravi da se je odvil vijak na bloku motorja in da potrebujejo za podrobnejso oceno skode najvrjetneje demontirat motor, kar ocenjujejo na tisocaka.
Je kdo od vas imel podobno izkusnjo, kako jo je reseval? Po opisanem kaksen nasvet, mnenje?
Najcenejsa opcija mi deluje menjava motorja v celoti z rabljenim, toda na internetih zaenkrat brez srece.
Avto ima 130.000 km, pripeljan je z Nemcije.
| Na vrh | |
daikini | 12 nov 2023, 07:04 | |
| Član #14877 Prijavljen dne: 16 avg 2018, 09:22 Lokacija: Ljubljana Objav: 132
| Pozdravljem,
malce nesreče imaš glede tega, ampak je bilo tudi znano, da prve XC90 (letnik 2015) so imele neke težave z D5 motorji. Nakup drugega motorja je kar finančni zalogaj. Jaz osebno bi dal da se postavi diagnoza in ocena stroška popravila. Potem pa oceniš kaj je zate bolj sprejemljivo. | Na vrh | |
alfasan | 18 nov 2023, 16:12 | |
| Član #14691 Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39 Objav: 241
| Seveda gre tukaj za tipično stvarno napako!!! Takoj ko je prišlo do okvare bi moral obvestiti prodajalca, in mu pisno napisati oster dopis. pri teh kilometrih pač avto ne sme crkniti, razen če je nekdo z njim delal izjemno grdo in ga ni servisiral ali je imel serijsko napako ali pa stvarno napako. V vskaem primeru je odgovonost na strani prodajalca.
O določenih hibah prodajalec mora obvestiti kupca. Danes sem gleda len oglas za volvo v60 in prodajalec lepo napiše da avto pokuri dobrih 0.5 litra olja na 1000 km. S pripombo da je to čist normalno za VEA motorje. Korektno da je napisal, saj če nebi je odgovoren za stvarno napako, nikakor pa to ni normalno za VEA motorje. Šlo je za napako motorja.
[ Uredi 18 nov 2023, 16:14 ] | Na vrh | |
Volvej | 19 nov 2023, 11:11 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1549
| Kolikor je meni znano imajo 2015 D5 motorji serijske težave z batnimi obročki in porabo olja, mislim da je Volvo te napake odpravil z letnikom 2017.
Kot vidim piše, da ga je kupil od fizične osebe in ne od avtohiše, tam bi morda še dobil nekaj garancije, pri nakupu od fizične osebe pa tega ni. Je potrebno narediti lasten research predno se kupi takšen avto, saj to zdaj že povsod po spletu piše, da ne kupit 2015 D5. Ampak vse to o čemer se sedaj pogovarjamo so težave z batnimi obročki, ki v tem zapisu niso relevantne.
Koliko jaz vidim iz zapisa so tukaj bile težave s turbinami, ki so jih zamenjali. Se pravi vse zgoraj zapisano ni relevantno. Verjetno si ob menjavi turbin na uradnem servisu dobil neko garancijo na takšen poseg? Ne more se kar zgodit, da bi se "odvil vijak na bloku motorja", razen če so kaj malomarno sestavili. Tukaj pa je lahko krivda na strani servisa, če poseg ni bi kvalitetno opravljen.
Jaz predlagam, da se prvo zmenite kdo je kriv za nastalo škodo. Tukaj na forumu ti težko pomagamo po zapisanem. Sploh ne vemo kakšen vijak na bloku motorja se je odvil. Verjetno imaš na bloku vsaj 20 različnih vijakov, na različnih mestih, ki jih lahko odviješ :-) | Na vrh | |
iKlancar | 21 nov 2023, 03:48 | |
| Član #28421 Prijavljen dne: 12 nov 2023, 03:54 Objav: 2
| Hja, prodajalec je fizična oseba, valda pravi da je bilo prej z avtom vse ok. Pa tudi zares sem z njim po nakupu od marca do septembra že naredil 10K kilometrov, avto se, ko se, pelje ko puter.
Interclass, ki je menjal turbine pravi: "vijak, ki se je odvil in povzročil iztekanje olja ni vijak za izpust motornega olja ampak se nahaja na stranici bloka motorja na strani zobatega jermena. Tega vijaka pri menjavi turbin nismo odvijali. Zakaj se je odvil nimam pojasnila." To je njihov odgovor na mailu.
Če bi vedel, vedež bi bil. Zdaj imam 2015 D5. Zdaj ga lahko zamenjam z drugim - kakšnim?
Skratka padla je odločitev da menjam motor. Cene so od 4.000 - 7.000 za full engine, nekih 40 - 80.000 km. Poreklo Švedska, Danska, Nemčija... Kupit bom moral itak na slepo, prav prekleto dobrega občutka pa prodajalci ne dajejo - slaba, počasna, površna komunikacija... Je kje blizu kdo ki je zasledil podoben motor in ga še ni na internetih?
[ Uredi 21 nov 2023, 03:54 ] | Na vrh | |
Volvej | 21 nov 2023, 19:11 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1549
| Jaz ti predlagam, da vzameš motor od letnika 2017 naprej, se pravi od takrat ko je Volvo odpravil težavo z batnimi obročki.
Načeloma tudi ne rabiš celega motorja, ampak gol motor. Injektorje, pumpo, itd lahko prestaviš. Turbine tudi, sploh če imaš nove.
Za motor poglej avto.net karambolirana vozila, če je kakšen primeren Volvo. Drugače poglej še na stran Švedskih avtoodpadov https://www.bildelsbasen.se/ | Na vrh | |
gajo | 22 nov 2023, 10:13 | |
| Član #13788 Prijavljen dne: 30 sep 2016, 22:14 Lokacija: celje Objav: 11
| VV: opcija je da se vzame popolnoma nov motor na pooblaščenem servisu ki pa stane cca 7000€, bolje dati tisočaka zraven kot pa za rabljen motor katerega stanje se ne pozna
| Na vrh | |
HitriZajcek | 25 nov 2023, 19:58 | |
| Član #24435 Prijavljen dne: 28 jan 2022, 20:10 Objav: 28
| Dve morda neumni vprašanji:
Olje je iztek(a)lo, ti pa nisi opazil nobene omembe vredne luže pod avtom, niti doma?
Napisalo je da je tlak olja prenizek, ti si po ustavitvi (in ko se je ohladil) preveril nivo olja in si ugotovil kaj?
Kakor razumem bi zdaj kar šel menjat motor, čeprav si napisal samo da ima premalo olja in da cuka ... | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
 |
|
 |
Gostov: 34, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5939 najnovejši član: Suprizzy |
 |
 |
Ni dogodkov
|
 |
 |
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
 |
|