|
|
850 2.0 gle, 95, stipemodris Pojdi na stran
1
2
[3]
4
5
|
|
mrv | 08 avg 2012, 19:49 | |
| Član #1416 Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09 Lokacija: poetovio Objav: 1234
| RollingStone je napisal(a): ...
To je blo za zamenjat že 40.000 km nazaj.
Al pa turška kvaliteta ;)
| Na vrh | |
stipemodris | 16 avg 2012, 23:30 | |
| Član #2656 Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12 Objav: 98
| Volvo avantura je dobila novo poglavje. Med čiščenjem karterja sem prišel do spoznanja, da bo čiščenje ter sestavlanje motorja precejšnja muka, če bom ležal pod avtom na travi. Odločil sem se da motor sestavim v garaži. Ker mi dvigalo tipa "žirafa" ni všeč, predvsem kar se tiče shranjevanja, v že tako premajhni garaži, sem sklenil narediti multifunkcijski montažni of road žerjav.
nastala je tale mrcina (dam v najem- ugodno )
ki je svojo nalogo opravila ko keks
tako da bo, od sedaj naprej vse skupaj bolj ergonomsko
hvala za vse nasvete, še posebej @t5-r glede mehanizma za havbo. Zadnji semering sem pa dobil dol.
PS: last but not least: še slika moje nove pridobitve v garaži, s katero je bilo vrtanje profilov pravo veselje.
Lep pozdrav
| Na vrh | |
bvogri | 16 avg 2012, 23:46 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Si pa resno zagrabil.
No upam, da ti uspe ;) | Na vrh | |
stipemodris | 17 avg 2012, 10:52 | |
| Član #2656 Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12 Objav: 98
| jaz tud
taprav žur še pride | Na vrh | |
stipemodris | 20 avg 2012, 07:42 | |
| Član #2656 Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12 Objav: 98
| Par vprašanj
Tesnilni kit za pokrov ventilov in karter: A je nujno da je kit anaeroben? Ali je lahko laterikoli za 5 euru. Če ja, katere barve naj bo? A se splača kupit original?
S čim namažeš semering pri montaži? S kakšno mastjo?
Na kakšen način vi čistite motor? Sam uporabljam Nitro pa čopič, vendar gre zelooooo počasi. A je kakšna hitrejša alternativa?
Za vsakeršen info bom hvaležen | Na vrh | |
stipemodris | 23 avg 2012, 18:52 | |
| Član #2656 Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12 Objav: 98
| ALi lahko vzameš dol pokrov od pasti za olje(oil trap), da ga lahko sčistiš od znotraj? Sem v dvomih, ker mi deluje kot da je vse skupaj zalepljeno.
Hvala vnaprej | Na vrh | |
tomsom | 23 avg 2012, 19:25 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| Predlog za čiščenje motorja: Razmaščevalci: MAG, meglio, dexal, v primeru da ni namenskega acidnega čistila. Po pranju obvezno silikon sprej po motorju, ker drugače aluminij preveč oksidira in je grdo. | Na vrh | |
stipemodris | 23 avg 2012, 21:19 | |
| Član #2656 Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12 Objav: 98
| hvala, bom nabavil in poskusil | Na vrh | |
stipemodris | 28 avg 2012, 00:13 | |
| Član #2656 Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12 Objav: 98
| Spet bi rabil malo pomoči.
Sem pred naročitvijo rezervnih delov. Po ogledovanju spletnih strani in primerjanju cen, sem že skoraj odločen, da bom naročil dele pri skandixu, razen če me boste odvrnili od tega. Ker to delam prvič, rajši še prej vprašam, da preprečim morebitne nevšečnosti.
Kakšne so vaše iskušnje? Njihova spletna stran mi deluje zelo ok, pa še cene imajo najnižje. Vsaj od teh ki sem jih zasledil.
deli ki jih mislim naročiti so: set tesnil(glava, karter, oljna pumpa), filtre, semeringe,oba jermena, en nosilec motorja, palca od stabilizatorja do amortizerja, zavorni set za vse 4 čeljusti, molijeva mast, gasket maker,... 30 kosov za 400euru je naneslo. Ni pa zraven napenjalcev, ker jih že mam in pa tekočin, o katerih še ne razmišljam. Vse skupi pride samo 5kg, torej mam še 25kg do podražitve poštnine (jupi ) A Se splača tudi olje naročit pri njih?
Če je pa slučajno že kdo naroču head set, me zanima, če so zraven tudi o-ringi za injektorje.(na sliki desno od teflonov. 10 jih je) http://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/gaskets/cylinder-head/gasket-set-cylinder-head/1010506/
A se da dobiti kje še ugodneje material za servis? | Na vrh | |
T-5R | 28 avg 2012, 22:49 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Tesnilno maso za pokrov ventilov, in karter priporočam original! Ne uporabljaj kakršne koli ostale zmazke!
Če hočeš, da semering tesni, ga ne mažeš po zunanji strani, če si tako mislil! Seveda ga pa naoljiš po površini, kjer nalega na gred!
Za čiščenje notranjosti motorja je najbolje uporabit pralni bencin, če je precej umazano, pa industrijska sredstva za razmastitev, nato pa kot že omenjeno namensko acidno čistilo!
Oil trap je zaprtega tipa, in se ga zamenja, če je preveč umazan!
Scandix ima večinoma China robo! Če hočeš drago kupovat Kitajski materijal, kar! S tistimi seti pa je ponavadi tako, da zmeraj kaj manjka, ali pa ni enako tistemu, kar rabiš! Na koncu le ugotoviš, da stvar ni tako poceni!
Osebno, bi se pozanimal še kje drugje za cene glede na kvaliteto!
| Na vrh | |
kowa | 29 avg 2012, 12:35 | |
| Član #1485 Prijavljen dne: 28 jan 2010, 08:49 Objav: 186
| HEHE legenda Boš avto poskusil registrirat? | Na vrh | |
stipemodris | 29 avg 2012, 23:29 | |
| Član #2656 Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12 Objav: 98
| aha. Če skandix drago prodaja kitajsko robo, kje potem poceni prodajajo kitajsko robo? Kje se da naročiti kvalitetno nekitajsko robo?
| Na vrh | |
volhart | 30 avg 2012, 06:45 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Tudi sam tako razmisljam. No, po parih predlogih in dobrem razmisleku sem se odlocil, da bom vse motorne dele (komplet tesnil, kompletz lezajev in obrockov itd. vzel original volvotovih. So pa res precej precej drazji. Zato tudi toliko zamika pri napredovanju. Ne bi vedel, ali so res toliko boljsi kot so drazji, ampak bom pa vsaj pomirjen, da je sestavljen tako kot je treba. Sicer sem pa enkrat uporabil dele iz partsforvolvo...torej ScanTech. | Na vrh | |
bojko | 30 avg 2012, 07:15 | |
| Član #1639 Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06 Objav: 552
| volhart je napisal(a): ...
... Sicer sem pa enkrat uporabil dele iz partsforvolvo...torej ScanTech.
In so bili ok, ali je šlo kaj narobe? No verjetno ste pa že vsi opazili, da ima Skandix tudi kar precej ponudbe originalnih delov, toliko za cenovno primerjavo s cenami pri naših pooblaščencih.
[ Uredi 30 avg 2012, 07:17 ] | Na vrh | |
alfaromeo | 07 sep 2012, 09:10 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Od scantecha sem kupil "komande" za električni pomik oken. Okna so delala, se pa ni odprl pokrov za gorivo.
Zadevo, scantech sweden made in china, sem poslal nazaj, kupil original, ki je stal cca 20% več in zadeva funkcionira brez problemov.
Tako da od scantecha nič več. | Na vrh | |
stipemodris | 19 sep 2012, 16:30 | |
| Član #2656 Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12 Objav: 98
| Ponovni update
Deli so prispel predvčerajšnjim. Na koncu sem jih vseeno naročil pri skandixu, le da sem skenslal sete tesnil in vsako tesnilo naročil posebej po kataloški številki. Kar pa niso imeli sem naročil pri summitu. Čiščenje je tudi pri koncu. Nekatera tesnila so bolj boga, na vseh semeringih pa piše germany in zgledajo ok. Zobat jermen in tesnilni kit so pa original.
Teflončke sem tudi dobil ven. Res so majčkeni
lp, Nejc
| Na vrh | |
volhart | 19 sep 2012, 16:40 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Vse pohvale. | Na vrh | |
klm07 | 19 sep 2012, 19:50 | |
| Član #2184 Prijavljen dne: 25 mar 2011, 20:45 Objav: 409
| Kapo dol sam ne vem na drugi sliki kaj dela revija Vikend zraven, ker je več kot očitno, da bo šel ves prosti čas v bolid in še enkrat kapo dol | Na vrh | |
stipemodris | 20 sep 2012, 22:23 | |
| Član #2656 Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12 Objav: 98
| hvala za pohvale
Pot do tehničnega pa je še dolga...
Stay tuned ;)
| Na vrh | |
stipemodris | 10 okt 2012, 18:26 | |
| Član #2656 Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12 Objav: 98
| Motor je že skoraj sestavljen. Potek sestavljanja kažejo slike, ki si sledijo v kronološkem zaporedju.
menjava teflonov.
namestitev oljne pumpe
vztrajnika
centriranje sklopke
installing gearbox like a boss. Še zadihal se nisem......NOT
Vse je pripravljeno za namestitev karterja
Pokrov. Pasto sem razmazal kar z ohišjem pinkala. Šlo je zelo lepo. Upam da bo tesnilo tudi lepo.
Cvinganje pokrova
crank lock
cam lock
jermen
Sedaj pa vprašanje za znalce.
Oznake(Nisem jih jaz risal. So bili že od prej) na jermenicah se pokrijejo "u nulo", vendar se vidi po odtisu glave vijaka na jermenici, da je položaj gredi malenkost zamaknjen glede na položaj, kot ga je imela odmična gred preden sem narazen vzel. Ker sem vse 3 gredi u nulo nastavil, tako kot piše v vadisu in zakajlal, menim, da je bilo prej pač malenkost zamaknjeno od optimalne lege. Kaj vi mislite? Ali naj nastavim stvari identično kot so bile prej? A naj te oznake sploh upoštevam?
Sem pa zmontiral tastar jermen, tako da še imam manevrski prostor za nastavitve. Nov jermen še čaka v škatli.
Ps: Pa zanima ma tudi kje se kontrolira nivo olja v menjalniku. Brez neljubih dogodkov seveda ni šlo. Tale pregled olja v menjalniku je bil čisto nepričakovan.
| Na vrh | |
bvogri | 10 okt 2012, 19:35 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Glede odmičnih naj bi se dale malenkost nastavljati kot se spominim davnih pogovorov pri Parklju (več moči ali boljši navor spodaj). Mislim da ne bi smelo biti nič narobe če je malenkost drugačna lega.
Drugače pa upam da bo čimprej laufalo in vse tesnilo. Imaš res voljo za tale avto... | Na vrh | |
stipemodris | 11 okt 2012, 20:03 | |
| Član #2656 Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12 Objav: 98
| Izgleda da je bil vzrok stari jermen. Ob namestitvi novega je zamik odtisa glave vijaka na jermenici izginil. Vijak je lepo pokril odtis, tako da sedaj vse štima. ouyea | Na vrh | |
D|N | 20 okt 2012, 05:13 | |
| Član #147 Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54 Lokacija: Ljubljana Objav: 480
| Se enkrat od zacetka prebral temo....in lahko recem....Respect! | Na vrh | |
stipemodris | 10 nov 2012, 01:14 | |
| Član #2656 Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12 Objav: 98
| Po daljši pavzi se spet javljam.
Oktober je bil slab mesec, kar se tiče volvo avanture, ker nisem imel časa (vsak vikend je nekaj vmes prišlo)
Motor sem dal nazaj v avto. Nisem ga popolnoma sestavil, ker sem "cvikal", kako bo šlo noter.
hotel sem vse opraviti v enem dnevu in potem žerjav pospravit pod streho, da mi nebi ponoči zarjavel. Ker je šlo vse počasneje, kot sem planiral, sem moral hiteti in sem spustil motor noter, brez da bi prišravfal servo pumpo in kompresor klime. To se je kasneje izkazalo za napako, vendar mi je na koncu (1 teden kasneje) nekako uspelo vse prišravfat.
Ker imam motor sedaj v avtu, nimam več udobnega zavetja garaže. Odkar se je ura prestavila, je takoj tema, potem je tu še deževje in nizke temperature, tako da gre sedaj še bolj po polžje...(bo treba neki pozidat:) )
Upam da bo do novga leta čim več sončnih dni, takšnih, kot je bil današnji.
še par slikc:
Menjava tega nosilca je bila precejšen zalogaj. Vsaj za mene. Ko je guma do konca notri, greš lahko na zasluženo pivo
kolektor je nared za frezanje prirobnice
žerjav sem tudi prebarval
LP,Nejc
[ Uredi 10 nov 2012, 01:22 ] | Na vrh | |
stipemodris | 29 nov 2012, 20:38 | |
| Član #2656 Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12 Objav: 98
| Ponoven update
Stvari pod pokrovom, se normalizirajo
Trenutno čakam da mi ponovno pofrezajo kolektor. Pri prvem poizkusu je preveč treslo, ker ni bil kolektor dovolj togo vpet na nosilec, in sam nosilec tudi ni bil dovolj tog.
Dodal sem diagonale, in vse skupaj zavaril. kolektor pa z gurtno našponal na nosilec. Upam da v drugo ne bo zapletov.
Rabil bi pa pomoč pri izbiri olja za menjalnik. Med menjavo semeringov in med transportom se mi je izlilo precej olja iz menjalnika. Po prebiranju forumov, sem zasledil da notri uporabniki zlivajo 75w80 ali 75w90. Zanima me tudi, ali naj olje samo dolijem, ali naj zamenjam celotno olje? Staro olje mi deluje na pogled(kot kri) in po vonju (precej smrdi, nič po zažganem) ok. Slika je v enem od prejšnjih postov.
Kakšne so vaše izkušnje? Kaj mi priporočate? Gre se za menjalnik M56.
| Na vrh | |
Damijan | 30 nov 2012, 09:38 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Ali mogoče veš, pa še kdo drug, koliko tehta gol volvakov petak, motor?
Zanima me, ker je od volov kante aluminijast. Od moje kante je petak iz sive litine in gol naj bi imel 140kg. | Na vrh | |
volhart | 30 nov 2012, 10:30 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Ga stehtam v soboto. | Na vrh | |
Damijan | 30 nov 2012, 10:59 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| No dej, približno. 10 kil +/- nima veze. | Na vrh | |
stipemodris | 30 nov 2012, 11:46 | |
| Član #2656 Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12 Objav: 98
| Tehtal ga nisem, tako da tega podatka nimam. Po občutku bi pa rekel da blok skupaj z glavo ni bistveno težji od menjalnika.
Ko sem motor vzel ven je bil samo blok + glava, in je bilo vse otročje lahko.
Ko sem pa nazaj deval blok z menjalnikom, pa ni žerjav šel nikamor (brez matranja)
[ Uredi 30 nov 2012, 12:04 ] | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 72, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 6011 najnovejši član: LieseTew |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 527
Prejšnje ankete
|
|
|