Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Moj VOLVO
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

850 2.0 gle, 95, stipemodris

Pojdi na stran  1 2 3 [4] 5
Avtor objava
Volvej
30 nov 2012, 12:33
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Daj novo olje not v menjalnik, sploh če ne veš kaj je noter, saj ne gre dosti not kakšna 2l.
Na vrh
stipemodris
30 nov 2012, 12:48
Član #2656
Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12
Objav: 98
Ok

A potem tista teorija, ki je aktualna pri avtomatskih menjalnikih, da po menjavi celotnega olja naenkrat menjalnik zariba, za ročne ne velja?
Na vrh
Volvej
30 nov 2012, 14:31
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Ne velja. Jaz sem ravno letos na svojem menjal vso olje v menjalniku - ročni 5, dela BP, logično.

Z avtomatiki pa nimam izkušenj, ker mi niso ravno pri srcu.
Na vrh
Volvej
30 nov 2012, 14:54
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
V autodati piše za olje za tvoj menjalnik 1161645 Synthetic, zraven pod note pa še: MY 1996 -> 75W/80, kapaciteta 2,1 litra.
Na vrh
stipemodris
01 dec 2012, 18:59
Član #2656
Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12
Objav: 98
hvala za info
Na vrh
Damijan
03 dec 2012, 09:32
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Damijan je napisal(a): ...
... Od moje kante je petak iz sive litine in gol naj bi imel 140kg.


Da še malo zasmetim tvojo temo...

Sem poizkusil dvigniti motor iz avta in tovarniški podatek o 140kg je pošteno zgrešen. 2 ga komaj toliko privzdigneva, na drog, da se premakne. Pod "gol motor" pa štejem samo karter, blok, glava in sesalni kolektor.

@volhart: si mogoče uspel stehtati?
Na vrh
volhart
03 dec 2012, 10:43
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Ne se, ker se nisem imel casa do delavnice priti...sama sola jebemti.
Na vrh
stipemodris
06 dec 2012, 17:05
Član #2656
Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12
Objav: 98
Motor je sestavljen. Vse je pripravljeno za verglanje.

Pojavil se je samo en dvom in sicer: da nimam noter ABS modula. Vzel sem ga ven, da ga zalotam, vendar to še ne bo kmalu, ker nimam primernega spajkalnika.

Sedaj pa ne vem ali lahko probam brez ali ne.
Ali se lahko kaj skuri? Je že kdo to prakticiral?

Prosil bi za čimprejšnji odgovor

PS: A je še kakšna stvar, na katero moram biti pozoren?





[ Uredi 06 dec 2012, 17:07 ]
Na vrh
bvogri
06 dec 2012, 17:54
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Loh probaš... možno pa je da boš potem mogu napako ABS-ja resitirat na testerju oz. z napravico. Lahko pa da boš samo priklopil in se bo resitiralo samo po sebi.

Števec za hitrost ti ne bo deloval in seveda ABS ;)

Na vrh
T-5R
06 dec 2012, 17:57
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Lahko vžgeš tudi brez ABS modula!

Priporočam ti, da izklopiš senzor na motornigredi, vzameš ven svečke, ter malo zaverglaš v prazno! To je zato, da se vsi kanali napolnijo z oljem! Šele nato vse skupaj sestaviš, in vžgeš motor! Priporočam tudi meritev pritiska olja!

Pa veselo "verglanje"!
Na vrh
stipemodris
06 dec 2012, 18:05
Član #2656
Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12
Objav: 98
ok, grem probat, držte pesti
Na vrh
stipemodris
06 dec 2012, 18:59
Član #2656
Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12
Objav: 98
liveticker status: online

prvi poskus ni uspel.
Motor ni dobil bencina.
Predno sem prvič zaverglal sem, samo deval kontakt,(cca 15x) da bi pumpa pognala benz do motorja. (to sem prebral na enem od forumov)

Ko se je akomulator spraznil, sem odvil modri pokrov na ventilčku na letvi z injektorji, vendar ni priteklo nič.

Sedaj se akomulator polni za drugi poizkus.

ali naj pritiskam pedalo za gas, med verglanjem? Obstaja še kakšen trik, ki ga ne vem?

matr je mrz
Na vrh
T-5R
06 dec 2012, 19:18
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Pritiskanje na gas ne bo pomagalo, če ni pritiska bencina! Ko daš kontakt, mora bencinska črpalka delovati za okoli 5 sekund! Med samim vžiganjem motorja, pa mora ravno tako delovati bencinska črpalka!

Preveri z lučko, če je napanje na črpalki, preveri tudi rele bencinske črpalke v škatli z varovalkami! Rele je zelene barve, oznaka 103!
Na vrh
stipemodris
06 dec 2012, 19:53
Član #2656
Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12
Objav: 98
Bencinska črpalka deluje. Se jo sliši. Recimo da 5 sekund. Štopal pa nisem.

Če takoj ponovim kontakt, deluje krajši čas. Če pa vmes počakam 5 sekund, pa se jo sliši dalj časa.

Akomulator v drugo noče sodelovati, zato sem ga dal v garažo, da se napolni čez noč.

jutri zjutraj ponovim vajo.

Res pa je da imam bencin na rezervi in avto nagnjen nazaj. Spredaj sem ga dvignil, da sem lahko zmontiral avspuh. Mogoče da je to vzrok, in pumpa laufa na suho. Bom jutri to odpravil.
Na vrh
stipemodris
07 dec 2012, 15:00
Član #2656
Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12
Objav: 98
kangla bencina v kestl, akomulator not, kleme gor, dam kontakt, cager za benz se premakne, aha, tega pa včeri ni blo, pulz poskoči na 250, obrnem ključ, in,... vruuum...vžgal v prvo.

še kar se tresem



Na vrh
Volvej
07 dec 2012, 15:35
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Jaz ti lahko rečem samo svaka ti čast! Enjoy with your Volvo!
Na vrh
klm07
07 dec 2012, 16:06
Član #2184
Prijavljen dne: 25 mar 2011, 20:45
Objav: 409
Kapo dol
Na vrh
jama
07 dec 2012, 16:31
Član #2389
Prijavljen dne: 11 sep 2011, 11:46
Objav: 45
Bravo legenda ! Že od vsega začetka spremljam tvojo temo.
Vsaka čast.
Na vrh
bvogri
07 dec 2012, 18:34
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Čestitke.

Pa upam da bo brez problemov na dolgi rok ;)

Na vrh
stipemodris
08 dec 2012, 16:00
Član #2656
Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12
Objav: 98
Hvala za podporo. Brez vas mi nebi uspelo

Sicer pa brez straha, da bi se tema zaklenila. Da bo avto za na cesto, bo objavljenih še kar nekaj postov.

Pa tudi "chek for leaks" me še čaka.

še par slikc




današnje stanje
Na vrh
Sandi55
09 dec 2012, 18:19
Član #1042
Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56
Objav: 429
Škoda, da je sneg

Bravo Stipe! Car si! Itak smo verjeli vate in ti bili vsi po malem favš, ker sami nismo več tako zagnani (beri: neumni), da bi se šli tak overhaulin' s staro kripo...
Pa se je menjava "parih tesnil" končno le končala in vsi držimo pesti, da se ti bo izplačala (s tem mislim, da ti bo avto delal vsaj par let BP). Srečno s prvimicestnimi testi!

LP Sandi
Na vrh
volhart
09 dec 2012, 19:41
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Bravo in cestitke za zagnanost. Kjer je volja, tam je...in verjamem, da bo avto sedaj tebi se dolgo sluzil.
Na vrh
stipemodris
11 dec 2012, 21:21
Član #2656
Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12
Objav: 98
Hja, bomo videli koliko km bo zdržal brez popravil.
Fino bi blo, če tja do 500 kkm. ;)

Sedaj ko je zunaj mraz in sneg, sem se lotil zavor.



Premeril sem ploščice in diske. Mesa je dovolj na diskih kot tudi na ploščicah: spredaj 25,5mm, zadaj 9,3mm

Prvo sem planiral da bi postružil diske, vendar sem sedaj "naumil" da bi samo obnovil čeljusti, ter vse zmontiral nazaj tako kot je bilo. Moje razmišljanje je sledeče: če prej ni nič treslo in škripalo, potem tudi sedaj ne bo, če ničesar ne spremenim. (razen da odribam zaribane bate)





Pri prednjih zavorah, se vidi, da so ploščice obrabljene v konus. Debelina diska pa se z radijem manjša.

Pošmirglan disk


Če diske podrejam, moram tudi ploščice vsaj pošmirglat, da bojo nalegale lepo na disk, kar se mi zdi nepotrebno in neekonomično, ker bo potem vse tanjše, in prej zrelo za menjavo.


A je to napačno razmišlanje?





Na vrh
tomsom
11 dec 2012, 21:32
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Zamenjaj ploščice in poravnaj diske na stružnici, če iščeš rešitev za prvo silo.
Boš pa verjetno menjal tudi protiprašno zaščito na batih.?
V bistvu jo moraš.
Drejanje diskov ti pride 5€ kos, vse kar je več, me kontaktiraj ti jaz uredim za to ceno.
Do NM jih pa tudi dobimo nekako brezplačno.
Na vrh
divja jaga
11 dec 2012, 22:04
Član #398
Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38
Objav: 1613
Jaz ti priporočam, da kupiš kar nove diske in ploščice, boš vsaj vedel na čem si. Ker ta disk na tvoji fotki meni deluje zelo ubogo. Po želji.
Na vrh
stipemodris
11 dec 2012, 22:48
Član #2656
Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12
Objav: 98
@Tomson
Protiprašne gumice že imam. Sem jih naročil skupaj s tesnili.
Tudi poceni drejanje mi ni problem zrihtati. Hvala za ponudbo.

@ Jaga
Nakup novih diskov in ploščic ne pride v poštev, ker še ne vem, če bo avto sploh delal.

Zanima me samo, ali naj grem takoj drejat diske, ali je sprejemljivo za prvo silo (da stestiram avto), da pustim tako kot je, pa dam diske podrejat, ko bojo ploščice za zamenat.

V vadisu piše da je min debelina ploščic spredaj 3mm, zadaj 2mm
Ker so moje 2x debelejše se mi zdi škoda da nebi prvo te izkoristil do konca.

A s starostjo ploščice izgubljajo zavorne lastnosti?

Na vrh
volhart
12 dec 2012, 11:21
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Mojemnenje...dokler avto ne bo popolnoma operativen, kar pusti gor te ploscice in te diske...stestiras jih lahko...zaradi njih se na testu ne bos ubil...in ce bo treba, jih bos kasneje menjal...obnovi pa celjusti, kajti to je bolj izreden postopek, diski in ploscice pa so potrosni material in v njih se ne splaca vlagat, dokler avto ne bo popolnoma delujoc.
Na vrh
stipemodris
13 dec 2012, 20:52
Član #2656
Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12
Objav: 98
Zadnja dva dneva sta bila najtežja od vseh, odkar sem stopil na ta "križev" pot.
Zasluge gredo zavorni čeljusti, ki ni hotela spustiti batka iz svojih hramov.

Res je bilo neprijetno gledati manometer in ugibati, kje bo lajtngo razneslo.

Tisti "BUUUUM" ki sem ga čakal, se je naposled le zgodil pri 15barih.



čist razočaran nad bremzam
Na vrh
stipemodris
13 dec 2012, 21:29
Član #2656
Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12
Objav: 98
Gledam utor na batku in se sprašujem, zakaj se mi ni prej porodila ideja, da bi poskusil s snemalcem jermenic. Verjetno bi šlo, elegantnejše.
Na vrh
bvogri
13 dec 2012, 22:25
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
A tole je prednja čeljust tok zagrabla?? Pa batek je samo za v smeti... Izgleda je snel manjšeto pa je prhajal v stik z vodo. Nov batek je ene 15€ pomoje pa mislim da se da dobit nerjavečega. Če boš tega rihtal ne vem če bo OK na dolgi rok.

K sm jz svoje vn vzel sta bila spredaj batka k nova. Zadaj pa je samo na eni strani štekal ampak je šlo s kleščami ven. Samo nikjer pa niso bli v takem stanju. Ni kej tvoj avto je bil res samo za na odpad... dobr da maš tako voljo

[ Uredi 13 dec 2012, 22:26 ]
Na vrh
stipemodris
13 dec 2012, 22:52
Član #2656
Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12
Objav: 98
Ja, to je prednja čeljust...da bi še naše boljše polovice tok grable, a? Tudi diagnozo si pravilno postavil. Le pri predzadnjem stavku si mal v temo brcnil ;)

Tale bat je prva nepričakovana stvar, ki ni ok. Vse ostalo kar sem do sedaj premeril in stestiral, je po vadisu še uporabno.

Kje imajo bate po 15euru?

[ Uredi 13 dec 2012, 22:57 ]
Na vrh
Pojdi na stran  1 2 3 [4] 5

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 78, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5976
najnovejši član: Juliovioky
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete