Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Moj VOLVO
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

850 2.0 gle, 95, stipemodris

Pojdi na stran  1 2 3 4 [5]
Avtor objava
bvogri
14 dec 2012, 02:06
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Vprašaj pri Potokar-ju, sicer pa mislim da je tudi po drugih trgovinah. Vprašaj tudi iz česa so, drugače pa vem da jih nekdo dela privat (nerjaveče) pa sem imel cifro dve leti nazaj... zdj pa če jo spet najdem ti napišem ;)

Tok spet ne smejo grabt

[ Uredi 14 dec 2012, 02:08 ]
Na vrh
stipemodris
15 dec 2012, 09:49
Član #2656
Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12
Objav: 98
Po obnovi "zdrave" čeljusti, sem med preučevanjem že odsluženih gumic, dobil zelo kul idejo.

Kaj če probam usposobit zaribano čeljust, na njo pa namestim tastare gumice od "tazdrave" čeljusti.

Če bo delal, super, bom dal kr na avto, da stestiram koliko časa bo zdržalo.
Če ne, mi ostane še en set novih gumic za nov bat, oz drugo čeljust.

Šmirgl u roke in gaza.

Odbrusil sem desetinko mm. Sedaj je premer bata pri utoru 56,8mm



Pri čeljusti se nisem preveč trudil s čiščenjem utorov.



asemmbly


Prvi testi


Ven pa not gre. Gumice tudi ni snelo. Tesnenje zavorne tekočina pa je ?.

To bi verjetno lahko tudi stestiral z inekcijo.


Na vrh
divja jaga
15 dec 2012, 10:20
Član #398
Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38
Objav: 1613
Jaz osebno bi takoj na začetku zamenjal ploščice, ker meni osebno delujejo katastrofalno.
Imam ene doma, samo nisem 100%, če pašejo. Lahko ti jih pošljem in poskusiš.
Na vrh
stipemodris
15 dec 2012, 11:47
Član #2656
Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12
Objav: 98
hvala za ponudbo in za skrb. To cenim.
Vendar naj te ne motijo ploščice. Tisto svinarijo na površini bom odbrusil in bodo izgledale čist ok.

v vednost: Nov bat pri Potokarju je 22euru, na zalogi imajo 4 komade.
Na vrh
stipemodris
04 jan 2013, 14:37
Član #2656
Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12
Objav: 98
Pozdravljeni

Veliko zdravja in sreče v letu 2013.
In čim manj nevšečnosti z vašimi konjički

Jaz te sreče nisem imel.
Zgodil se je neljubi dogodek, ki bo to temo podaljšal vsaj še za pol leta.

Avto od včeraj ni več nepremičnina, tako da sem se že veselo vozil z njim po dvorišču. Zvečer pa sem prišel do britkega spoznanja, da je motor zaključil svojo kariero.

Po tem ko je motor vžgal, ga nisem več kurblal in sem se lotil podvozja. Opazil sem da mi spušča hladilna tekočina, ker je bila na menjalniku luža. Sklepal sem, da mi spušča pri cevi, ki gre do pečke in se nisem preveč sekiral.

Včeraj pa sem videl, da mi meša olje in vodo, ter da kaplja med blokom in menjalnikom.

Ali mi je počil blok zaradi zmrzali? Prej je bil antifriz notr. Jaz sem spustil ven hladilno na kilerju in zadaj na bloku.

Nisem pa spihal cevi, ker mi ni na pamet prišlo da je še kaj hladilne tekočine v bloku.

upam da bo konec leta boljši

lp, Nejc
Na vrh
bvogri
04 jan 2013, 23:46
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Blok je bil verjetno počen ali pa načet že prej. Sej nočem bit pameten ampak že v začetku teme sem izrazil dvom da je glava oz. blok v redu. Sploh ker verjetno ni samo 1x zakuhal in še hladna voda se verjetno zlivala v topel motor že pred tabo če je tako kadil. Da pa preveriš izpravnost pa obojega pa je treba dat stvari v pregled. 99,99999% je vredu če spustiš vodo samo spodaj na hladilniku. Sam sem tako delal na ex S70 lep čas ko se je vozila na vodo in je bilo zunaj pod 0.

Če bi na tvojem mestu naredil kaj je to menjava motorja ampak dvomim po stanju tvojega avta. S tem pa spet reskiraš slab motor itd... Vem da je en uporabnik prodajal 850 2.0 limo po delih pa mogoče kontaktiraš njega. Najbolje da iz tega narediš koline, pa imaš za dobre denarje lepe 850/V70 bencinarje na trgu in je stvar rešena. S tem avtom pa si imel dobro šolo in boš vse poznal.

Ne se sekirat. Nisi prvi ki se je napel s staro garo ;))
Na vrh
volhart
05 jan 2013, 07:02
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Tudi moj predlog je tak...tole je bil odlicen schnell kurz iz avtomehanike...pa se poceni. Sedaj pa nekaj drugega delujocega kupi pa bo. Motorje sicer imam jaz, ampak te zadeva ne bo prisla dovolj poceni da bi se ti resno splacala. Takole...motor vzamem iz svojega avta in ti ga na paleti dam za 250 eur. Tebe nato caka se ogromno dela pa zagotovo se nakup kaksnega jermena, olja itd...strostki bodo hitro na noivoju tistega crnega V70 za koliko ze...850 eur.
Na vrh
stipemodris
05 jan 2013, 09:10
Član #2656
Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12
Objav: 98
Ja sedaj je odprtih precej možnost kako napreji. Verjetno bo šel res za dele. Vsekakor bom pa še enkrat vse odprl in pogledal iz radovednosti.

Ko sem ga jaz kupil ni mešalo vode in olja. Pa sem se vozil z njim 5 dni preizkušnje po lokalnih hribih.

Najbolj bedno je, da motor lepo dela in nič več ne kadi.

Na vrh
stipemodris
16 feb 2013, 20:49
Član #2656
Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12
Objav: 98
Pozdrvaljeni

Ponoven preobrat v volvo sagi

Od šoka sem si opomogel in sklenil, da dam mojemu volvotu še eno šanso.

Zahvaljujoč forumu, sem uspel dobiti enak motor. V motor sem pihnil s kompresorjem in dobil zelo podobne rezultate kot pri originalnem motorju. Ta motor naj bi imel 280k km za sabo.



Ko sneg skopni ponovim vajo.

lp, Nejc
Na vrh
stipemodris
31 dec 2013, 09:41
Član #2656
Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12
Objav: 98
Pozdravljeni vsi skupaj.

Po dolgem času se spet javljam.

Z volvom sva imela še nekaj dogodivščin od mojega zadnjega posta na tem forumu.
Ker nisem imel več takšnega navdiha nisem veliko slikal.

Zamenjal sem motor. V drugo je res pain . Vmes sem še kaj polomil, ker nisem bil več tako previden kot prvič.

Naredu sem še eno neumnost. Motor sem vzel ven, brez da bi spustil olje iz karterja. Tako sem šele po odstranitvi motorja ugotovil, da blok sploh ni počen, ampak je spustilo tesnilo na glavi. V karterju ni bilo prisotne vode. Bolečina.

kakorkoliže...ko je avto vžgal sem ponovno začutil veselje v sebi, kakršnega sem imel, ko sem bil na začetku te dogodivščine.

Avto je sedaj vozen. Zaenkrat še ne pušča nič.

Še video po zagonu. Snemal sem s telefonom, zato je kvaliteta slabša.
http://www.youtube.com/watch?v=UDkZuJP9E-M

V prihodnjem letu vsem želim veliko zdravja in veselja s svojimi konjički in svojimi bljižnjimi

PS: Zdej se končno lahk štroma lotm ;)
Na vrh
bvogri
31 dec 2013, 13:22
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Zvok ni glih svilen :/
Na vrh
stipemodris
31 dec 2013, 14:54
Član #2656
Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12
Objav: 98
Zvok je bil na začetku, kot da bi bil diezel. Potem se je normaliziral
Na vrh
stipemodris
04 jan 2014, 14:54
Član #2656
Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12
Objav: 98
Prosim, če mi pomagate razčistit par stvari.

Kako deluje števec za hitrost na 850, letnik 96?
Ali se hitrost meri preko abs senzorja in abs modula.?
Ali gre preko konektorja na menjalniku pri diferencialu?

Pri meni je ta konektor prazen. Pogrešam kabel. Ali je ta konektor odveč, ali je to izvor problema, da mi števec hitrosti ne deluje?

Gori mi tudi lučka abs, tracs. Modul sem že enkrat polotal vendar to ni rešilo težave. Lučka še zmer sveti.

Na netu sem zasledil, da je vzrok največkrat v abs modulu.

hvala vnaprej
Na vrh
bvogri
04 jan 2014, 22:39
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Če prav vidim imaš noveši ABS tako da gre prek tega modula ja ;) Mogoče je napaka na katerem od senzorjev. Hitrost pobira mislim da na enem izmed prednjih koles.

Si odstranil folijo čez vezje preden si lotal?

[ Uredi 04 jan 2014, 22:40 ]
Na vrh
stipemodris
07 jan 2014, 11:51
Član #2656
Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12
Objav: 98
hvala za odgovor

Bom probal prvo senzorja zamenat.

Folijo(lak) sem odstranil samo na tistih mestih kjer sem lotal.

Na vrh
stipemodris
10 maj 2015, 19:30
Član #2656
Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12
Objav: 98
Pozdrav vsem skupaj

motor mi je začel nagajat. To se je zgodilo čez noč.
Težko vžiga, šele v tretjem poskusu
V prodtem teku nihajo obrati med 600-900rpm,
ko se ogreje so obrati lepo na 900
zelo slabo pospešuje, nima nobene moči
tudi po zvoku se sliši, da ni vse tako kot je bilo

Če odklopim maf, ne opazim nobene razlike.

To sem opazil danes.
Sem sklenil da prvo vprašam in potem brskam po netu

Zmeril sem samo Upornost maf-a, ki je cca 1,8kiloohmov

Za vsak nasvet vam bom hvaležen.

LP nejc
Na vrh
alfaromeo
11 maj 2015, 09:22
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
motor prostega teka
lambda
kapa
rotor
Na vrh
stipemodris
11 maj 2015, 22:15
Član #2656
Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12
Objav: 98
Če izklopim maf se delovanje motorja ne spremeni.
Če izklopim konektor iz motorčka prostega teka pa se delovanje motorja poslabša.

ALi lahko iz tega sklepam, da je zanič maf?

Na vrh
stipemodris
14 maj 2015, 18:44
Član #2656
Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12
Objav: 98
Avto že dela. 1. in 3. svečka nita pravilno delovali.
Na vrh
stipemodris
27 jul 2015, 20:32
Član #2656
Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12
Objav: 98
Pozdravljeni

Meni pa pcv sistem ne deluje. Enkrat sem ga že čistil. Oil trap-a nisem zamenjal. Zgleda kot da je spet totalno zabit. Avta nisem uporabljal skoraj nič (ne se bat, bom objavil ko ga bom registriral )

V kakšnem intervalu naj bi se pvc čistil, oz koliko časa traja dokler se spet ne zabije. vaše izkušnje?

Ali nedelovanje sistema povzroči tudi to, da ni 100% zatesnjen.
Eno plastično cevko sem polomil in jo zalimal nazaj s tesa trakom

Če pcv ni ustrezno zatesnjen, ali to vpliva na prosti tek.

Po koliko kilometrih ti začne puščati olje, če se voziš z zabitim pcv sistemom.
Je možno še kaj hujšega, če tega ne odpraviš?

A sploh komu deluje ta sistem na 850-ki ?

Lep pozdrav
Na vrh
1-ej
28 jul 2015, 06:25
Član #448
Prijavljen dne: 17 avg 2007, 04:57
Objav: 326
Jaz sem lani zamenjal komplet PCV sistem in deluje B.P. naročil sem pa pri IPD imajo kar nekaj KIT-ov v opciji. Imel sem pa problem z prevelikim tlakom v motorju in mi je olje izstopalo preko turbine in intercoolerja, da o pihanju iz "šipke" za olje niti ne govorim. Sedaj dela avto super!
Na vrh
alfaromeo
20 avg 2015, 10:42
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Jaz sem dal zamenjati PCV in ostalo na 360 in nekaj kkm. Kakšne bistvene razlike nisem opazil, ker očitno ni bil zabasan.
Na vrh
stipemodris
13 maj 2016, 18:25
Član #2656
Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12
Objav: 98
Pozdravljeni

Moj volvo je res dogodivščina. Sploh ne neha s svojimi zagonetkami.

Včeraj sem ga registriral.

Po namestitvi registrskih tablic, pa se vsedem v avto na dvorišču in bum, izgubim pogon po 5ih metrih. wtf... to pa ni dobr Pogledam spodaj in vidim zlomljena gred zgloba.

Potrebujem desno os. Tadolgo.
Če jo kdo ima se priporočam.
Mogoče jo ima frenk, sam sem zgubil njegovo številko

Mogoče rabim samo zunanji del homokinetičnega zgloba. Nisem še nič razdiral.
Na vrh
Pojdi na stran  1 2 3 4 [5]

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 73, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5976
najnovejši član: Juliovioky
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete