Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Avtomobilizem
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Kateri avto naj izberem

Pojdi na stran  [1] 2
Avtor objava
Švedmorebitprh
03 maj 2012, 23:16 Predogled tiskanja
Član #408
Prijavljen dne: 11 jul 2007, 12:55
Objav: 228
Zaradi novega družinskega člana in cen goriva se bom moral zgleda počasi posloviti od moje ljubljene 960ke :( Naslednji avto bo verjetno diesel sigurno pa karavan. Odločam se med naslednjimi karavani: Volvo V50 ali V70, Citroen C5, Peugeot 508SW, Saab 9-3 sportcombi, Mazda 6 in Opel insignia. Kaj naj izberem in kateri od naštetih avtov ima po vaše najboljše razmerje med ceno in kakovostjo?
Na vrh
Augi
03 maj 2012, 23:54
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
definitivno V70 D5
Na vrh
Torkel
04 maj 2012, 06:46
Član #124
Prijavljen dne: 12 dec 2006, 23:10
Lokacija: Pogosto v Volvu
Objav: 545
Se strinjam z Augijevo izbiro
Na vrh
Kelvan
04 maj 2012, 07:57
Član #796
Prijavljen dne: 25 jun 2008, 16:12
Objav: 470
V70 itak... ali pa Saab 9-5

Moj tiskar ima C5 (karavan) in je zelo zadovoljen, ker ima res ogromen prtljažnik in ker je bil sorazmerno dokaj poceni... je pa malo manj zadovoljen s pogostimi servisi

Na vrh
Spletna stran
garfield
04 maj 2012, 08:00
Član #2128
Prijavljen dne: 16 feb 2011, 19:20
Lokacija: Ljubljana
Objav: 265
garfield je napisal(a): ...

Ker se nisem razpisal, se bom pa zdaj: Mi smo imeli volvota v50 2.0.d z opremo kinetic. Z njim smo bili zelo zadovoljni, vendar je kaj kmalu postal premajhen. Zato so bili za naslednji avto kandidati:
-Volvo v70, xc70
-opel vectra
-ford mondeo
-peugeot 407
-citroen c5
Volvo je bil predrag,mondeo nič pametnega v ponudbi, peogeot in pa C5 pa za očeta preveč grda. Opel vectra pa je dobra kupčija, saj je poceni. Mi smo jo kupili letnik 2007 z opremo elegance. Priporočam opermo cosmo. Če boš vzel volvo, pa oprema summum, ter pa awd.


Tole sem enkrat napisal. Sej ne rečem, V50 mi je prirasla k srcu, ampak od novembra 2010 furam Vectro in jo več nedam, lastim si že pa drugo, ker sem decembra 2011 naredil totalko. Zdej šele vidm, da je to res varen avto.
Na vrh
Smejko
04 maj 2012, 09:30
Član #2532
Prijavljen dne: 29 dec 2011, 22:55
Lokacija: Bled
Objav: 114
Sicer nevem kakšen je tvoj proračun a za "borih" 21 jurjev že dobiš novo v50 polar edition. Meni se zdi to kar dober deal. Sicer pa kak V70 itak, tudi Insignia mi ne deluje slab avto. C5 pa ne, ker bo čez 3 leta vreden res malo za moje pojme.
Na vrh
nkidess86
04 maj 2012, 14:22
Član #959
Prijavljen dne: 04 dec 2008, 21:19
Lokacija: Vojnik-SLO
Objav: 924
seveda V70 D5 ker najbolj udoben, varen, prostoren pa je VOLVO ;)
brat ima Saab 9-3 1.9 dizla 110kW in je dober avto samo vse eno bom rekel da volvoti so bolj prostorni in udobni (trenutno on tudi razmišlja o nakupu Volvota (ko bo najdel pravega )

LP
Na vrh
Švedmorebitprh
04 maj 2012, 15:40
Član #408
Prijavljen dne: 11 jul 2007, 12:55
Objav: 228
Hvala za odgovore. Zadnjič sem bil v Milanu in sem videl ogromno novih C5 karavanov in moram rečt, da mi zgleda super. Saab 9-5 mi je tud super samo se mi zdi , da gre za tehnologijo 90ih najraj bi mel seveda V70 sam kaj, ko je tako drag.
Na vrh
revival
04 maj 2012, 16:11
Član #1874
Prijavljen dne: 04 okt 2010, 18:14
Objav: 220
Žal je saab v 80% opel
Na vrh
Damijan
04 maj 2012, 22:40
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Vsi pravite samo volvo, pa totalno brez argumentov pišete.

Iz prve roke:

- C5 karavan, če res rabiš prostor. Vožnja in udobje v vožnji, ni primerljivega vozila. Motor HDi vrhunski. To je naslednji avto, katerega bi imel, ali eventuelno DS5. Zadnji C5 je tudi oblikovno krasen avto. Edini problem je bil komplet sklopka. V čem je bil problem ne vem, so pa vse menjali v garanciji. Trenutno je 6. različica kompleta sklopke za ta vozila in izgleda, da so odpravili težavo. Če kupiš primerek s papirjem pri pooblaščenem dilerju, nimaš kaj zgrešiti.
Cena novega pa hitro pada, ker Citroën ima vedno neke akcije, s katerimi tako zbijajo cene.

- Insignia tudi zelo kvaliteten voz. Zelo dobro drži ceno, posledično je kar drag rabljen. Samo preglednost iz avta pa nikakršna. Ima zalo nizka stranska stekla.

- Mazda6 pač japonec. Kvaliteta ni vprašljiva. Ker se riža drži pregovorna zanesljivost, bodi previden pri nakupu. Vsak novejši primerek ima novoceno nižjo od primerljivega starejšega. Ljudje pač ne preverjajo tega in na trgu so stare kripe, brez opreme, v ponudbi dražje od novejših. Ergo, novejši primerek z bistveno več opreme ima vedno nižjo novo ceno od primerljivega predhodnika.

[ Uredi 04 maj 2012, 22:41 ]
Na vrh
SIPS
04 maj 2012, 23:22
Član #528
Prijavljen dne: 01 dec 2007, 21:25
Objav: 194
Primer:)

Zelo, dober prijatelj, je pred dvemi leti kupoval druzinski avto, zelo si je zelel volvota V70, ker sem ga "okuzil" z volvoti.No pa se z zeno vendarle nista odlocila za slednjega, ker sta se baje zaljubila v C5 Break.Kupila sta novega C5 Break Exlusive za 28.000eur.Torej, da napisem zgodbo:Avto je letnik 2010 torej zadnji model in z vso opremo tudi Hidroaktivno vzmetenje.
Prvo leto je avto sluzil odlicno, potem pa se je zacelo z okvarami.Najprej mu je med zapiranjem prtljaznih vrat odpovedala elektronika, tako da so se vrata zapirala samo se rocno in ne vec s pritiskom na gumb.Po dobrih dveh mesecih je na prednjem levem amortizerju al kakorkoli se ze imenuje ta del ki dviga in spusca avto, odpovedala neka gumica in ven je steklo hidravlicno olje tako, da je bil avto na tleh in ni bil vec vozen.Zadnjo zimo mu je odpovedla baterija, (akumulator) na servisu so mu jo zamenjali.Ko je hotel mehanik zagnati avto po menjavi baterije le ta ni vec vzgal.Razlog: med menjavo baterije je skurilo racunalnik, tako da je moral menjat tudi to.Pred, kratkim pa je "crknil' tudi uparjalnik za klimo.Vsako leto na avtu zamenja neomejeno kolicino zarnic, ker mu crkavajo, lahko bi rekel, da tedensko....

Ne kritiziram, samo napisem, njegovo izkusnjo s C5.
Mogoce je tudi to, da ni imel srece in je slucajo naletel na tak avto :(


Lp miha
Na vrh
Spletna stran
Tonch
05 maj 2012, 14:29
Član #1972
Prijavljen dne: 26 nov 2010, 22:59
Objav: 106
Hja kolega ima C5 pa prav tako menja žarnice skorajda tedensko. Pa še vedno je zaljubljen v ta avto čeprav ima kar nekaj okvar...haldilnik za klimo, sklopka itd...če samo napišem za primerjavo....na moji S60 še nisem menjal ene spredne žarnice(že trkam po lesu-glavi hehhe). Ne šimfam povem kake ima un izkušnje....Je pa res da ima C5 velik več prostora
Na vrh
JG
06 maj 2012, 17:43
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
Takih sedežev, kot jih ima V70, jih C5 nima. Sedel v obeh, meni je Volvo boljši. Seveda govorim o V70 II, ker če je pa govor o V70 III, pa niti ni konkurent C5, začenjši z udobjem...

Glede pokvarljivosti, pa ne vem, kako je to pri Citroenu, za D5 lahko rečem, da po 170k prevoženih kilometrih nobenega problema, za Citroena diesla, je bilo pa že kar nekaj primerov tu na forumu, ki so imeli težave, ker kot je meni znano, uporablja Volvo v nekaterih modelih motorje PSA, katere najdemo tudi v Citroenu.

[ Uredi 06 maj 2012, 17:46 ]
Na vrh
Damijan
06 maj 2012, 21:25
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Za avtomobile, naveden v mojem predhodnem postu, sem podal izkušnje iz prve roke.

Glede PSA motorjev, vgrajenih v Citroën ali Volvo, pa je razlika. Nekako tako, kot Hondin motor v Hondi ali v Roverju.
Na vrh
Krchan
06 maj 2012, 23:10
Član #893
Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50
Lokacija: Krško
Objav: 1259
Damijan je napisal(a): ...

Glede PSA motorjev, vgrajenih v Citroën ali Volvo, pa je razlika. Nekako tako, kot Hondin motor v Hondi ali v Roverju.


Nisem seznanjen s tem, ampak vseeno ne verjemem... kje pa naj bi bila razlika?
Na vrh
G@sper
07 maj 2012, 05:16
Član #1423
Prijavljen dne: 20 dec 2009, 19:17
Lokacija: Krško
Objav: 135
edina razlika, je v cenah na uradnih servisih. Drugače pa je motor komplet isti!
Na vrh
Damijan
07 maj 2012, 10:31
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Je še veliko drugih dejavnikov, razmerij, ki vplivajo na sam motor.
Je imel Rover komplet isti motor kot Honda, pa je zdržal neprimerno manj.

Vpliva že sama konfiguracija ECU, vsa prestavna razmerja + dimenzija pnevmatik, teža vozila,... kar je drugače kot pri Citroenu.
Motor kot sam, fizično, pa je isti.

[ Uredi 07 maj 2012, 10:32 ]
Na vrh
Augi
07 maj 2012, 10:45
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
no ja, potem se pa jaz sprašujem, kako to da stari 2.5 TDI- ji zdržijo ogromno tako v audijih kot volvotih, pa je razen motorja tudi vse drugače? ...
Na vrh
G@sper
07 maj 2012, 10:57
Član #1423
Prijavljen dne: 20 dec 2009, 19:17
Lokacija: Krško
Objav: 135
Primer Renault Lagune 1.9 dci in Volva v40 s tem motorjem.
Pri renaultu so mašine crkovale kot pri tekočem traku, pri volvu, pa zdržale kar lepo število kilometrov. Zakaj??

Renault je imel servisni interval na 30 000km Volvo pa na 15.000. Software ne vpliva bistveno, govora je pa tako in tako v motorju.
Pri 2.5 tdi, pa je bil enako motor komplet isti, le menjalnik je bil tu volvov, ki je bil 5 stopenjski, vendar iz lastnih izkušenj vem, da je šel volvo s 5-imi prestavami bolje kot audi a6 s 6-imi. Saj je je imel volvo daljše prestave.

Na vrh
Volvej
07 maj 2012, 13:04
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
G@sper je napisal(a): ...

Primer Renault Lagune 1.9 dci in Volva v40 s tem motorjem.
Pri renaultu so mašine crkovale kot pri tekočem traku, pri volvu, pa zdržale kar lepo število kilometrov. Zakaj??

Renault je imel servisni interval na 30 000km Volvo pa na 15.000. Software ne vpliva bistveno, govora je pa tako in tako v motorju.


Ja samo kolko jaz vem so ble še druge razlike recimo turbina drugem mestu, da se ni vse pregrevalo kot pri laguni, ojačana glavna gred, ... Torej v osnovi enak motor, samo ga je volvo izboljšal, da dela kot treba.
Na vrh
G@sper
07 maj 2012, 16:29
Član #1423
Prijavljen dne: 20 dec 2009, 19:17
Lokacija: Krško
Objav: 135
Ne kupim teh informacij, videl že preko 100 motorjev golih in laguninih in volvovih in vse je bilo popolnoma isto, ne podobno-isto... Drugačen je le software in interval.
Velikokrat smo montirali tudi turbino iz volva na renaulta in je vse na istem mestu.
Na vrh
Smejko
07 maj 2012, 23:30
Član #2532
Prijavljen dne: 29 dec 2011, 22:55
Lokacija: Bled
Objav: 114
Vem da imajo večji Volvaki mašine, ki so jih sami naredili, kdaj bodo pa opustili mašine PSA koncerna, ki jih vgrajujejo v manjše modele? Sam imam ravno takega in mi deluje dosedaj že 5 let bp z veliko prevoženimi kilometri. Ni spet nevem kaj ampak tako zanič kot tu nekateri pišejo pa spet ni.

Če mi ne crkne kaj večjega do ene 350.000, ko bom avto zamenjal za novega bom celo rekel, da so te mašine odlične.
Na vrh
alfaromeo
08 maj 2012, 09:04
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Malo si nametal avtomobile skupaj, ki so si zelo različni. V50 ali V70, Citroen C5, Peugeot 508SW, Saab 9-3 sportcombi, Mazda 6 in Opel insignia.

Ker si višje rasti ti V50 in saab 9-3 odsvetujem. Poleg tega sta tudi občutno manjša od ostalih. Opel insignia je na vzven zelo velik / ogromen avto, ko odpreš prtjažnik sledi veliko razočaranje. Prtljažnik je majhen in čudnih dimenzij.

Sam bi izbiral med citroenom C5 in volvo V70. Dejstvo je da za ceno rabljenega V70 ph III, dobiš novo C5.
Na vrh
gusti_4u
08 maj 2012, 09:06
Član #200
Prijavljen dne: 30 jan 2007, 21:42
Lokacija: Celje
Objav: 410
Novejši kot je avto, več ima elektronike in drugih priteklin...več lahk in bo crknilo!! To je dejstvo! Tudi start-stop je en takih stvari. Zmanjša porabo, ti pa elektronika in akumulator prej nese in že si na slabšem!
Torej starejši avto z nekaj osnovne elektronike (klima,šipe..)pa je to-to!!

naj povem še izkušnjo. Žena je imela služben avto. Ga pelje na servis, ker ji je priletel kamen v šipo,da jo zamenjajo. Avto star 1 leto! Šipo uspešno zamenjajo, peljejo avto v pralnico in spo ga "prtišali" ven! Ni več vžgal!!!! Teden dni so potrebovali, da so ga usposobili!! GROZA!!
Na vrh
Spletna stran
alfaromeo
08 maj 2012, 10:09
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866

gusti 4u: V določenih delih se strinjam. Se mi pa poraja nasledje vprašanje ali je opisan dogodek problem avtombila ali nesposobnega serviserja.
Dostikrat se izkaže, da so avtombili neprimerno vzdrževani in šalabajzersko "šraufani".
Brez zamere.
Na vrh
PP
08 maj 2012, 10:34
Član #706
Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04
Lokacija: SLB
Objav: 673
!!!!OFF Topic!!!!

Zakaj si pa ne kupite te stare avte, ki imajo malo elektronike? Sedaj so zelo ugodni, ce si izberes pravega zanj placas samo 10% zavarovanja (oldtimer).

Ljudje pac radi negativno govorimo o stvareh, ki jih ne razumemo. Pocasi se bo generacija starih mehanikov zamenjala z generacijo, ki jim elektronika ni tuja in potem se bo naslo kaj drugega za "sinfat".

Cez 30 let boste rekli: Avti na fosilna goriva to so bile masine, ne pa ta novi elektro avtomobili... komaj cakam :-)
Na vrh
mihaelz
08 maj 2012, 10:41
Član #520
Prijavljen dne: 27 nov 2007, 11:08
Lokacija: TuPaTam
Objav: 446
PP je napisal(a): ...

!!!!OFF Topic!!!!

Zakaj si pa ne kupite te stare avte, ki imajo malo elektronike? Sedaj so zelo ugodni, ce si izberes pravega zanj placas samo 10% zavarovanja (oldtimer).

Ljudje pac radi negativno govorimo o stvareh, ki jih ne razumemo. Pocasi se bo generacija starih mehanikov zamenjala z generacijo, ki jim elektronika ni tuja in potem se bo naslo kaj drugega za "sinfat".

Cez 30 let boste rekli: Avti na fosilna goriva to so bile masine, ne pa ta novi elektro avtomobili... komaj cakam :-)


Jaz imam enostaven odgovor, ker je klinčeva izbira takih avtov pri nas. Sem iskal skoraj desetletje lepega karavana od serije 200 do 900 pa dejansko pri nas lepih primerkov, ki se prodajajo skorajda ni. Če kakšen že pride mimo moraš imet res srečo, da ga tudi ujameš.

p.s. Sicer pa @Svedmorabitprh a imaš 960 limuzino, da moraš menjati? Če imaš karavana predelaj na LPG in se ti bo smejalo naprej

[ Uredi 08 maj 2012, 10:44 ]
Na vrh
tomazKK
08 maj 2012, 17:43
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
Za take peneze lahk nardiš kar češ. Kupš staro gajbo 2/7/9 pa narediš generalno.
Stegnt se do konca za to, da je avto mlad pa lep? pfffff...
Na vrh
Majkl
08 maj 2012, 20:08
Član #359
Prijavljen dne: 05 jun 2007, 22:48
Objav: 346
G@sper je napisal(a): ...

Ne kupim teh informacij, videl že preko 100 motorjev golih in laguninih in volvovih in vse je bilo popolnoma isto, ne podobno-isto... Drugačen je le software in interval.
Velikokrat smo montirali tudi turbino iz volva na renaulta in je vse na istem mestu.

Majkl je napisal(a): ...


datum objave 05 Mar 2010, 22:24; tema kjer je objavljeno KLIK


Tole je račun delov za velik servis, zakaj, če je motor isti kot v Laguni, niso vsi kosi od Lagune ampak tudi od Masterja in Cliota in celo nekaj od S/V40? In tu je odgovor zakaj avtomobili crkujejo, ker je kup ljudi VIDELO 100 motorjev in nekaj servisiral kot prvega! Pa brez zamere...
Na vrh
G@sper
08 maj 2012, 21:08
Član #1423
Prijavljen dne: 20 dec 2009, 19:17
Lokacija: Krško
Objav: 135
Majkl je napisal(a): ...

G@sper je napisal(a): ...

Ne kupim teh informacij, videl že preko 100 motorjev golih in laguninih in volvovih in vse je bilo popolnoma isto, ne podobno-isto... Drugačen je le software in interval.
Velikokrat smo montirali tudi turbino iz volva na renaulta in je vse na istem mestu.

Majkl je napisal(a): ...


datum objave 05 Mar 2010, 22:24; tema kjer je objavljeno KLIK


Tole je račun delov za velik servis, zakaj, če je motor isti kot v Laguni, niso vsi kosi od Lagune ampak tudi od Masterja in Cliota in celo nekaj od S/V40? In tu je odgovor zakaj avtomobili crkujejo, ker je kup ljudi VIDELO 100 motorjev in nekaj servisiral kot prvega! Pa brez zamere...



Servisirali smo že zagotovo okoli 30 teh ISTIH motorjev 1.9 dci (generalna obnova, brušenje glave, menjava ležajev, turbin). In nimam reči drugega kot, to da si navaden bedak, če verjameš, da je kaj drugače. Kosi so seveda od masterja in cliota, saj je motor od renaulta in ni vse uporabljeno samo v laguni ampak tudi v drugih renaultih... Pri jermenu piše v40- no razloži mi kaj je tu razlika? Če obadva zdržita npr. 90 000, ni nobeden boljši. Opažam, da je zračni filter tudi volvov- to je pa zgolj zaradi ohišja, velikosti, saj ni isti avto. Kabinski filter ima prav tako drugačen volvo- vendar to zopet ne vpliva, na to, da bi bil avto drugačen, ali kako drugače bolj vzdržljiv. Če ne bil moj očev tem poslu že preko 25 let, nebi govoril tega. Tako sem pa dejansko videl več teh golih motorjev in me res moti, ko mi nekdo hoče vcepiti nekaj, kar vem, da zagotovo ni res.
-------------------------------------------
Sicer pa tema je o tem, kaj naj možakar izbere za vozit.
Predlagam zagotovo Volvo v70II D5 185 konjev, saj je to res enkraten avto, praktično brez slabih lastnosti, pa še motor je odličen. Tudi avtomatik nima slaba izbira. Pa tudi poraba ne bo nič nižj pri 163 konjskem d5.
Na vrh
noj
08 maj 2012, 21:35
Član #46
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01
Lokacija: Arja Vas
Objav: 855
SIPS je napisal(a): ...
Najprej mu je med zapiranjem prtljaznih vrat odpovedala elektronika, tako da so se vrata zapirala samo se rocno in ne vec s pritiskom na gumb.Po dobrih dveh mesecih je na prednjem levem amortizerju al kakorkoli se ze imenuje ta del ki dviga in spusca avto, odpovedala neka gumica in ven je steklo hidravlicno olje tako, da je bil avto na tleh in ni bil vec vozen.Zadnjo zimo mu je odpovedla baterija, (akumulator) na servisu so mu jo zamenjali.Ko je hotel mehanik zagnati avto po menjavi baterije le ta ni vec vzgal.Razlog: med menjavo baterije je skurilo racunalnik, tako da je moral menjat tudi to.Pred, kratkim pa je "crknil' tudi uparjalnik za klimo.Vsako leto na avtu zamenja neomejeno kolicino zarnic, ker mu crkavajo, lahko bi rekel, da tedensko....



Tle morem samo še nekaj dodati. Prva elektronska prtljažna vrata sem pokvaril ravno na v70 ph.3. Nato kolegi še na bmw-ju x5, mb gl320cdi,... Pokvarijo se lahko prvi dan, če z njimi ne znaš ravnat. Pač so mehanizmi zelo občutljivi... Kar se tiče akumulatorja in menjave, je bila očitno opravljena nestrokovno (med menjavo avtomobilu niso dovajali el. toka brez prekinitve), očitno so aku. enostavno odklopili, in potem novega priklopili-posledica je dostikrat skurjena elektronika. Jaz bi menjal servis. Vse ostalo kot si opisal pa so bile očitne napake v materialu-hvala bogu, da se je to zgodilo v garanciji, ne izven nje.

Drugače pa da se vrnemo nazaj k bistvu, avtorju bi tudi sam priporočal c5 ali v70, insignia je čisto pretrda, torej zate ni. Ti rabiš udoben, velik avto za križarjenje, brez kančka športnosti, to pa sta v70 in c5. Saab in v50 pa so že ugotovili pred menoj, da sta premajhna. Pa uspešen nakup ;)


[ Uredi 08 maj 2012, 21:36 ]
Na vrh
Pojdi na stran  [1] 2

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 57, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete