Kateri avto naj izberem
Švedmorebitprh, 03 maj 2012, 23:16

Zaradi novega družinskega člana in cen goriva se bom moral zgleda počasi posloviti od moje ljubljene 960ke :( Naslednji avto bo verjetno diesel sigurno pa karavan. Odločam se med naslednjimi karavani: Volvo V50 ali V70, Citroen C5, Peugeot 508SW, Saab 9-3 sportcombi, Mazda 6 in Opel insignia. Kaj naj izberem in kateri od naštetih avtov ima po vaše najboljše razmerje med ceno in kakovostjo?

Re: Kateri avto naj izberem
Augi, 03 maj 2012, 23:54

definitivno V70 D5

Re: Kateri avto naj izberem
Torkel, 04 maj 2012, 06:46

Se strinjam z Augijevo izbiro

Re: Kateri avto naj izberem
Kelvan, 04 maj 2012, 07:57

V70 itak... ali pa Saab 9-5

Moj tiskar ima C5 (karavan) in je zelo zadovoljen, ker ima res ogromen prtljažnik in ker je bil sorazmerno dokaj poceni... je pa malo manj zadovoljen s pogostimi servisi



Re: Kateri avto naj izberem
garfield, 04 maj 2012, 08:00

garfield je napisal ...

Ker se nisem razpisal, se bom pa zdaj: Mi smo imeli volvota v50 2.0.d z opremo kinetic. Z njim smo bili zelo zadovoljni, vendar je kaj kmalu postal premajhen. Zato so bili za naslednji avto kandidati:
-Volvo v70, xc70
-opel vectra
-ford mondeo
-peugeot 407
-citroen c5
Volvo je bil predrag,mondeo nič pametnega v ponudbi, peogeot in pa C5 pa za očeta preveč grda. Opel vectra pa je dobra kupčija, saj je poceni. Mi smo jo kupili letnik 2007 z opremo elegance. Priporočam opermo cosmo. Če boš vzel volvo, pa oprema summum, ter pa awd.


Tole sem enkrat napisal. Sej ne rečem, V50 mi je prirasla k srcu, ampak od novembra 2010 furam Vectro in jo več nedam, lastim si že pa drugo, ker sem decembra 2011 naredil totalko. Zdej šele vidm, da je to res varen avto.

Re: Kateri avto naj izberem
Smejko, 04 maj 2012, 09:30

Sicer nevem kakšen je tvoj proračun a za "borih" 21 jurjev že dobiš novo v50 polar edition. Meni se zdi to kar dober deal. Sicer pa kak V70 itak, tudi Insignia mi ne deluje slab avto. C5 pa ne, ker bo čez 3 leta vreden res malo za moje pojme.

Re: Kateri avto naj izberem
nkidess86, 04 maj 2012, 14:22

seveda V70 D5 ker najbolj udoben, varen, prostoren pa je VOLVO ;)
brat ima Saab 9-3 1.9 dizla 110kW in je dober avto samo vse eno bom rekel da volvoti so bolj prostorni in udobni (trenutno on tudi razmišlja o nakupu Volvota (ko bo najdel pravega )

LP

Re: Kateri avto naj izberem
Švedmorebitprh, 04 maj 2012, 15:40

Hvala za odgovore. Zadnjič sem bil v Milanu in sem videl ogromno novih C5 karavanov in moram rečt, da mi zgleda super. Saab 9-5 mi je tud super samo se mi zdi , da gre za tehnologijo 90ih najraj bi mel seveda V70 sam kaj, ko je tako drag.


Re: Kateri avto naj izberem
revival, 04 maj 2012, 16:11

Žal je saab v 80% opel

Re: Kateri avto naj izberem
Damijan, 04 maj 2012, 22:40

Vsi pravite samo volvo, pa totalno brez argumentov pišete.

Iz prve roke:

- C5 karavan, če res rabiš prostor. Vožnja in udobje v vožnji, ni primerljivega vozila. Motor HDi vrhunski. To je naslednji avto, katerega bi imel, ali eventuelno DS5. Zadnji C5 je tudi oblikovno krasen avto. Edini problem je bil komplet sklopka. V čem je bil problem ne vem, so pa vse menjali v garanciji. Trenutno je 6. različica kompleta sklopke za ta vozila in izgleda, da so odpravili težavo. Če kupiš primerek s papirjem pri pooblaščenem dilerju, nimaš kaj zgrešiti.
Cena novega pa hitro pada, ker Citroën ima vedno neke akcije, s katerimi tako zbijajo cene.

- Insignia tudi zelo kvaliteten voz. Zelo dobro drži ceno, posledično je kar drag rabljen. Samo preglednost iz avta pa nikakršna. Ima zalo nizka stranska stekla.

- Mazda6 pač japonec. Kvaliteta ni vprašljiva. Ker se riža drži pregovorna zanesljivost, bodi previden pri nakupu. Vsak novejši primerek ima novoceno nižjo od primerljivega starejšega. Ljudje pač ne preverjajo tega in na trgu so stare kripe, brez opreme, v ponudbi dražje od novejših. Ergo, novejši primerek z bistveno več opreme ima vedno nižjo novo ceno od primerljivega predhodnika.

Re: Kateri avto naj izberem
SIPS, 04 maj 2012, 23:22

Primer:)

Zelo, dober prijatelj, je pred dvemi leti kupoval druzinski avto, zelo si je zelel volvota V70, ker sem ga "okuzil" z volvoti.No pa se z zeno vendarle nista odlocila za slednjega, ker sta se baje zaljubila v C5 Break.Kupila sta novega C5 Break Exlusive za 28.000eur.Torej, da napisem zgodbo:Avto je letnik 2010 torej zadnji model in z vso opremo tudi Hidroaktivno vzmetenje.
Prvo leto je avto sluzil odlicno, potem pa se je zacelo z okvarami.Najprej mu je med zapiranjem prtljaznih vrat odpovedala elektronika, tako da so se vrata zapirala samo se rocno in ne vec s pritiskom na gumb.Po dobrih dveh mesecih je na prednjem levem amortizerju al kakorkoli se ze imenuje ta del ki dviga in spusca avto, odpovedala neka gumica in ven je steklo hidravlicno olje tako, da je bil avto na tleh in ni bil vec vozen.Zadnjo zimo mu je odpovedla baterija, (akumulator) na servisu so mu jo zamenjali.Ko je hotel mehanik zagnati avto po menjavi baterije le ta ni vec vzgal.Razlog: med menjavo baterije je skurilo racunalnik, tako da je moral menjat tudi to.Pred, kratkim pa je "crknil' tudi uparjalnik za klimo.Vsako leto na avtu zamenja neomejeno kolicino zarnic, ker mu crkavajo, lahko bi rekel, da tedensko....

Ne kritiziram, samo napisem, njegovo izkusnjo s C5.
Mogoce je tudi to, da ni imel srece in je slucajo naletel na tak avto :(


Lp miha

Re: Kateri avto naj izberem
Tonch, 05 maj 2012, 14:29

Hja kolega ima C5 pa prav tako menja žarnice skorajda tedensko. Pa še vedno je zaljubljen v ta avto čeprav ima kar nekaj okvar...haldilnik za klimo, sklopka itd...če samo napišem za primerjavo....na moji S60 še nisem menjal ene spredne žarnice(že trkam po lesu-glavi hehhe). Ne šimfam povem kake ima un izkušnje....Je pa res da ima C5 velik več prostora

Re: Kateri avto naj izberem
JG, 06 maj 2012, 17:43

Takih sedežev, kot jih ima V70, jih C5 nima. Sedel v obeh, meni je Volvo boljši. Seveda govorim o V70 II, ker če je pa govor o V70 III, pa niti ni konkurent C5, začenjši z udobjem...

Glede pokvarljivosti, pa ne vem, kako je to pri Citroenu, za D5 lahko rečem, da po 170k prevoženih kilometrih nobenega problema, za Citroena diesla, je bilo pa že kar nekaj primerov tu na forumu, ki so imeli težave, ker kot je meni znano, uporablja Volvo v nekaterih modelih motorje PSA, katere najdemo tudi v Citroenu.

Re: Kateri avto naj izberem
Damijan, 06 maj 2012, 21:25

Za avtomobile, naveden v mojem predhodnem postu, sem podal izkušnje iz prve roke.

Glede PSA motorjev, vgrajenih v Citroën ali Volvo, pa je razlika. Nekako tako, kot Hondin motor v Hondi ali v Roverju.

Re: Kateri avto naj izberem
Krchan, 06 maj 2012, 23:10

Damijan je napisal ...

Glede PSA motorjev, vgrajenih v Citroën ali Volvo, pa je razlika. Nekako tako, kot Hondin motor v Hondi ali v Roverju.


Nisem seznanjen s tem, ampak vseeno ne verjemem... kje pa naj bi bila razlika?

Re: Kateri avto naj izberem
G@sper, 07 maj 2012, 05:16

edina razlika, je v cenah na uradnih servisih. Drugače pa je motor komplet isti!

Re: Kateri avto naj izberem
Damijan, 07 maj 2012, 10:31

Je še veliko drugih dejavnikov, razmerij, ki vplivajo na sam motor.
Je imel Rover komplet isti motor kot Honda, pa je zdržal neprimerno manj.

Vpliva že sama konfiguracija ECU, vsa prestavna razmerja + dimenzija pnevmatik, teža vozila,... kar je drugače kot pri Citroenu.
Motor kot sam, fizično, pa je isti.

Re: Kateri avto naj izberem
Augi, 07 maj 2012, 10:45

no ja, potem se pa jaz sprašujem, kako to da stari 2.5 TDI- ji zdržijo ogromno tako v audijih kot volvotih, pa je razen motorja tudi vse drugače? ...

Re: Kateri avto naj izberem
G@sper, 07 maj 2012, 10:57

Primer Renault Lagune 1.9 dci in Volva v40 s tem motorjem.
Pri renaultu so mašine crkovale kot pri tekočem traku, pri volvu, pa zdržale kar lepo število kilometrov. Zakaj??

Renault je imel servisni interval na 30 000km Volvo pa na 15.000. Software ne vpliva bistveno, govora je pa tako in tako v motorju.
Pri 2.5 tdi, pa je bil enako motor komplet isti, le menjalnik je bil tu volvov, ki je bil 5 stopenjski, vendar iz lastnih izkušenj vem, da je šel volvo s 5-imi prestavami bolje kot audi a6 s 6-imi. Saj je je imel volvo daljše prestave.



Re: Kateri avto naj izberem
Volvej, 07 maj 2012, 13:04

G@sper je napisal ...

Primer Renault Lagune 1.9 dci in Volva v40 s tem motorjem.
Pri renaultu so mašine crkovale kot pri tekočem traku, pri volvu, pa zdržale kar lepo število kilometrov. Zakaj??

Renault je imel servisni interval na 30 000km Volvo pa na 15.000. Software ne vpliva bistveno, govora je pa tako in tako v motorju.


Ja samo kolko jaz vem so ble še druge razlike recimo turbina drugem mestu, da se ni vse pregrevalo kot pri laguni, ojačana glavna gred, ... Torej v osnovi enak motor, samo ga je volvo izboljšal, da dela kot treba.

Re: Kateri avto naj izberem
G@sper, 07 maj 2012, 16:29

Ne kupim teh informacij, videl že preko 100 motorjev golih in laguninih in volvovih in vse je bilo popolnoma isto, ne podobno-isto... Drugačen je le software in interval.
Velikokrat smo montirali tudi turbino iz volva na renaulta in je vse na istem mestu.

Re: Kateri avto naj izberem
Smejko, 07 maj 2012, 23:30

Vem da imajo večji Volvaki mašine, ki so jih sami naredili, kdaj bodo pa opustili mašine PSA koncerna, ki jih vgrajujejo v manjše modele? Sam imam ravno takega in mi deluje dosedaj že 5 let bp z veliko prevoženimi kilometri. Ni spet nevem kaj ampak tako zanič kot tu nekateri pišejo pa spet ni.

Če mi ne crkne kaj večjega do ene 350.000, ko bom avto zamenjal za novega bom celo rekel, da so te mašine odlične.

Re: Kateri avto naj izberem
alfaromeo, 08 maj 2012, 09:04

Malo si nametal avtomobile skupaj, ki so si zelo različni. V50 ali V70, Citroen C5, Peugeot 508SW, Saab 9-3 sportcombi, Mazda 6 in Opel insignia.

Ker si višje rasti ti V50 in saab 9-3 odsvetujem. Poleg tega sta tudi občutno manjša od ostalih. Opel insignia je na vzven zelo velik / ogromen avto, ko odpreš prtjažnik sledi veliko razočaranje. Prtljažnik je majhen in čudnih dimenzij.

Sam bi izbiral med citroenom C5 in volvo V70. Dejstvo je da za ceno rabljenega V70 ph III, dobiš novo C5.

Re: Kateri avto naj izberem
gusti_4u, 08 maj 2012, 09:06

Novejši kot je avto, več ima elektronike in drugih priteklin...več lahk in bo crknilo!! To je dejstvo! Tudi start-stop je en takih stvari. Zmanjša porabo, ti pa elektronika in akumulator prej nese in že si na slabšem!
Torej starejši avto z nekaj osnovne elektronike (klima,šipe..)pa je to-to!!

naj povem še izkušnjo. Žena je imela služben avto. Ga pelje na servis, ker ji je priletel kamen v šipo,da jo zamenjajo. Avto star 1 leto! Šipo uspešno zamenjajo, peljejo avto v pralnico in spo ga "prtišali" ven! Ni več vžgal!!!! Teden dni so potrebovali, da so ga usposobili!! GROZA!!

Re: Kateri avto naj izberem
alfaromeo, 08 maj 2012, 10:09


gusti 4u: V določenih delih se strinjam. Se mi pa poraja nasledje vprašanje ali je opisan dogodek problem avtombila ali nesposobnega serviserja.
Dostikrat se izkaže, da so avtombili neprimerno vzdrževani in šalabajzersko "šraufani".
Brez zamere.

Re: Kateri avto naj izberem
PP, 08 maj 2012, 10:34

!!!!OFF Topic!!!!

Zakaj si pa ne kupite te stare avte, ki imajo malo elektronike? Sedaj so zelo ugodni, ce si izberes pravega zanj placas samo 10% zavarovanja (oldtimer).

Ljudje pac radi negativno govorimo o stvareh, ki jih ne razumemo. Pocasi se bo generacija starih mehanikov zamenjala z generacijo, ki jim elektronika ni tuja in potem se bo naslo kaj drugega za "sinfat".

Cez 30 let boste rekli: Avti na fosilna goriva to so bile masine, ne pa ta novi elektro avtomobili... komaj cakam :-)

Re: Kateri avto naj izberem
mihaelz, 08 maj 2012, 10:41

PP je napisal ...

!!!!OFF Topic!!!!

Zakaj si pa ne kupite te stare avte, ki imajo malo elektronike? Sedaj so zelo ugodni, ce si izberes pravega zanj placas samo 10% zavarovanja (oldtimer).

Ljudje pac radi negativno govorimo o stvareh, ki jih ne razumemo. Pocasi se bo generacija starih mehanikov zamenjala z generacijo, ki jim elektronika ni tuja in potem se bo naslo kaj drugega za "sinfat".

Cez 30 let boste rekli: Avti na fosilna goriva to so bile masine, ne pa ta novi elektro avtomobili... komaj cakam :-)


Jaz imam enostaven odgovor, ker je klinčeva izbira takih avtov pri nas. Sem iskal skoraj desetletje lepega karavana od serije 200 do 900 pa dejansko pri nas lepih primerkov, ki se prodajajo skorajda ni. Če kakšen že pride mimo moraš imet res srečo, da ga tudi ujameš.

p.s. Sicer pa @Svedmorabitprh a imaš 960 limuzino, da moraš menjati? Če imaš karavana predelaj na LPG in se ti bo smejalo naprej

Re: Kateri avto naj izberem
tomazKK, 08 maj 2012, 17:43

Za take peneze lahk nardiš kar češ. Kupš staro gajbo 2/7/9 pa narediš generalno.
Stegnt se do konca za to, da je avto mlad pa lep? pfffff...


Re: Kateri avto naj izberem
Majkl, 08 maj 2012, 20:08

G@sper je napisal ...

Ne kupim teh informacij, videl že preko 100 motorjev golih in laguninih in volvovih in vse je bilo popolnoma isto, ne podobno-isto... Drugačen je le software in interval.
Velikokrat smo montirali tudi turbino iz volva na renaulta in je vse na istem mestu.

Majkl je napisal ...


datum objave 05 Mar 2010, 22:24; tema kjer je objavljeno KLIK


Tole je račun delov za velik servis, zakaj, če je motor isti kot v Laguni, niso vsi kosi od Lagune ampak tudi od Masterja in Cliota in celo nekaj od S/V40? In tu je odgovor zakaj avtomobili crkujejo, ker je kup ljudi VIDELO 100 motorjev in nekaj servisiral kot prvega! Pa brez zamere...

Re: Kateri avto naj izberem
G@sper, 08 maj 2012, 21:08

Majkl je napisal ...

G@sper je napisal ...

Ne kupim teh informacij, videl že preko 100 motorjev golih in laguninih in volvovih in vse je bilo popolnoma isto, ne podobno-isto... Drugačen je le software in interval.
Velikokrat smo montirali tudi turbino iz volva na renaulta in je vse na istem mestu.

Majkl je napisal ...


datum objave 05 Mar 2010, 22:24; tema kjer je objavljeno KLIK


Tole je račun delov za velik servis, zakaj, če je motor isti kot v Laguni, niso vsi kosi od Lagune ampak tudi od Masterja in Cliota in celo nekaj od S/V40? In tu je odgovor zakaj avtomobili crkujejo, ker je kup ljudi VIDELO 100 motorjev in nekaj servisiral kot prvega! Pa brez zamere...



Servisirali smo že zagotovo okoli 30 teh ISTIH motorjev 1.9 dci (generalna obnova, brušenje glave, menjava ležajev, turbin). In nimam reči drugega kot, to da si navaden bedak, če verjameš, da je kaj drugače. Kosi so seveda od masterja in cliota, saj je motor od renaulta in ni vse uporabljeno samo v laguni ampak tudi v drugih renaultih... Pri jermenu piše v40- no razloži mi kaj je tu razlika? Če obadva zdržita npr. 90 000, ni nobeden boljši. Opažam, da je zračni filter tudi volvov- to je pa zgolj zaradi ohišja, velikosti, saj ni isti avto. Kabinski filter ima prav tako drugačen volvo- vendar to zopet ne vpliva, na to, da bi bil avto drugačen, ali kako drugače bolj vzdržljiv. Če ne bil moj očev tem poslu že preko 25 let, nebi govoril tega. Tako sem pa dejansko videl več teh golih motorjev in me res moti, ko mi nekdo hoče vcepiti nekaj, kar vem, da zagotovo ni res.
-------------------------------------------
Sicer pa tema je o tem, kaj naj možakar izbere za vozit.
Predlagam zagotovo Volvo v70II D5 185 konjev, saj je to res enkraten avto, praktično brez slabih lastnosti, pa še motor je odličen. Tudi avtomatik nima slaba izbira. Pa tudi poraba ne bo nič nižj pri 163 konjskem d5.


Re: Kateri avto naj izberem
noj, 08 maj 2012, 21:35

SIPS je napisal ...
Najprej mu je med zapiranjem prtljaznih vrat odpovedala elektronika, tako da so se vrata zapirala samo se rocno in ne vec s pritiskom na gumb.Po dobrih dveh mesecih je na prednjem levem amortizerju al kakorkoli se ze imenuje ta del ki dviga in spusca avto, odpovedala neka gumica in ven je steklo hidravlicno olje tako, da je bil avto na tleh in ni bil vec vozen.Zadnjo zimo mu je odpovedla baterija, (akumulator) na servisu so mu jo zamenjali.Ko je hotel mehanik zagnati avto po menjavi baterije le ta ni vec vzgal.Razlog: med menjavo baterije je skurilo racunalnik, tako da je moral menjat tudi to.Pred, kratkim pa je "crknil' tudi uparjalnik za klimo.Vsako leto na avtu zamenja neomejeno kolicino zarnic, ker mu crkavajo, lahko bi rekel, da tedensko....



Tle morem samo še nekaj dodati. Prva elektronska prtljažna vrata sem pokvaril ravno na v70 ph.3. Nato kolegi še na bmw-ju x5, mb gl320cdi,... Pokvarijo se lahko prvi dan, če z njimi ne znaš ravnat. Pač so mehanizmi zelo občutljivi... Kar se tiče akumulatorja in menjave, je bila očitno opravljena nestrokovno (med menjavo avtomobilu niso dovajali el. toka brez prekinitve), očitno so aku. enostavno odklopili, in potem novega priklopili-posledica je dostikrat skurjena elektronika. Jaz bi menjal servis. Vse ostalo kot si opisal pa so bile očitne napake v materialu-hvala bogu, da se je to zgodilo v garanciji, ne izven nje.

Drugače pa da se vrnemo nazaj k bistvu, avtorju bi tudi sam priporočal c5 ali v70, insignia je čisto pretrda, torej zate ni. Ti rabiš udoben, velik avto za križarjenje, brez kančka športnosti, to pa sta v70 in c5. Saab in v50 pa so že ugotovili pred menoj, da sta premajhna. Pa uspešen nakup ;)


Re: Kateri avto naj izberem
Volvej, 08 maj 2012, 22:07

G@sper je napisal ...

Majkl je napisal ...

G@sper je napisal ...

Ne kupim teh informacij, videl že preko 100 motorjev golih in laguninih in volvovih in vse je bilo popolnoma isto, ne podobno-isto... Drugačen je le software in interval.
Velikokrat smo montirali tudi turbino iz volva na renaulta in je vse na istem mestu.

Majkl je napisal ...


datum objave 05 Mar 2010, 22:24; tema kjer je objavljeno KLIK


Tole je račun delov za velik servis, zakaj, če je motor isti kot v Laguni, niso vsi kosi od Lagune ampak tudi od Masterja in Cliota in celo nekaj od S/V40? In tu je odgovor zakaj avtomobili crkujejo, ker je kup ljudi VIDELO 100 motorjev in nekaj servisiral kot prvega! Pa brez zamere...



Servisirali smo že zagotovo okoli 30 teh ISTIH motorjev 1.9 dci (generalna obnova, brušenje glave, menjava ležajev, turbin). In nimam reči drugega kot, to da si navaden bedak, če verjameš, da je kaj drugače. Kosi so seveda od masterja in cliota, saj je motor od renaulta in ni vse uporabljeno samo v laguni ampak tudi v drugih renaultih... Pri jermenu piše v40- no razloži mi kaj je tu razlika? Če obadva zdržita npr. 90 000, ni nobeden boljši. Opažam, da je zračni filter tudi volvov- to je pa zgolj zaradi ohišja, velikosti, saj ni isti avto. Kabinski filter ima prav tako drugačen volvo- vendar to zopet ne vpliva, na to, da bi bil avto drugačen, ali kako drugače bolj vzdržljiv. Če ne bil moj očev tem poslu že preko 25 let, nebi govoril tega. Tako sem pa dejansko videl več teh golih motorjev in me res moti, ko mi nekdo hoče vcepiti nekaj, kar vem, da zagotovo ni res.
-------------------------------------------
Sicer pa tema je o tem, kaj naj možakar izbere za vozit.
Predlagam zagotovo Volvo v70II D5 185 konjev, saj je to res enkraten avto, praktično brez slabih lastnosti, pa še motor je odličen. Tudi avtomatik nima slaba izbira. Pa tudi poraba ne bo nič nižj pri 163 konjskem d5.



Samo če so deli enaki na pogled še to ne pomeni, da niso morda Volvo deli narejeni iz boljših materialov, z boljšimi proizvodnimi postopki. Sicer nočem nekaj pametovat, ker sem videl samo še par razkopanih motorjev od lagune, od Volvota pa samo sestavljene, ampak vem da sem na nekem tujem forumu, bral da je naredil Volvo reinforced renault engine.

Re: Kateri avto naj izberem
bojko, 09 maj 2012, 09:06

noj je napisal ...



... Kar se tiče akumulatorja in menjave, je bila očitno opravljena nestrokovno (med menjavo avtomobilu niso dovajali el. toka brez prekinitve), očitno so aku. enostavno odklopili, in potem novega priklopili-posledica je dostikrat skurjena elektronika....



Kaj tale procedura za menjavo akumulatorja je specifika pri Citroenu?


Re: Kateri avto naj izberem
bsheep, 09 maj 2012, 12:30

Po opazovanju in branju te teme moram se jaz malo napisati.

Mogoce se kdo spominja ali pa tudi ne.Sam sem imel C5 in zamenjal za V70ph1.Zelo imam rad avtomatika zato je tudi volvo avtomatik.Moj prvi avtomatik je bil C5 2.0hdi 110 exclusive in res da je imel full opreme res noro sama elektronika...Nad avtomatskim bolje receno robotskim menjalnkom sem bil zelo zelo razocaran in temo posledicno je bila tudi poraba.Kot sem ze bral glede sedezov v C5 to ni avtomobilski sedez ampak vrtna klop brez oprijema samo pac da so sedezi mehki - francoz.Drugace pa o zarnicah nevem kwa nakladate sem imel P307 in C5 in pri obeh se prtuzujejo glede zarnic,ko ti crkne ena zamenjas obe in je zadeva resena.Drugace pa C5 res ogromen avto z veliko elektronike , ko ti zacne nagajat hidravlika raje prodas , ker ne hidravlicni sistem so vezane zavore,servo volan...Res da ima citroen hidravliko v avtomobilh ze 40let in da obvladajo ampak ko ti zacne srat se enkrat vprasas kaj bos.

Nimam nic proti citroenu saj sem ga imel ampak , ce hocs imet avto in malo bolj vzdrzljiv vzames VOLVO V70 !

Skoraj vsi C5 so 2.0HDI 110 ,kar je za tak ogromen avto premalo mocen motor saj mu zelo hitro zmanka moci temu primerna spet poraba ,ker se dobesedno muci. 2.2HDI 134 stran od njega ,ker ima zelo veliko seriskih napak na motorju in si vsak mesec na servisu. HDI 136 6 prestav kater motor je tudi v S40 in V50 2.0D jih je pa zelo malo na slovenskem trgu v C5.Ce bi nasel C5 HDI136 bi ti ga skoraj priporocal.Ampak na koncu bi raje imel V70 je prevec plusov...

C5 na 18 col je pa zgledal tkole...


Re: Kateri avto naj izberem
Švedmorebitprh, 09 maj 2012, 19:23

[quote]
[quote]
!!!!OFF Topic!!!!



p.s. Sicer pa @Svedmorabitprh a imaš 960 limuzino, da moraš menjati? Če imaš karavana predelaj na LPG in se ti bo smejalo naprej
[/quote1336583854]
Ja , limuzina je. Sam res, vi bi vsi imeli stare volvote brez elektronike , ko bom pa hotel prodati mojo 960 je pa noben tud povohu ne bo. Proavto je mel na dvorišču 5 let na prodaj krasno 240 turbo klasiko pa je na konc tud za 500 ni noben vzel tko, da je zdaj na odpadu.


Re: Kateri avto naj izberem
JG, 09 maj 2012, 20:18

[/quote1336583854]
Ja , limuzina je. Sam res, vi bi vsi imeli stare volvote brez elektronike , ko bom pa hotel prodati mojo 960 je pa noben tud povohu ne bo. Proavto je mel na dvorišču 5 let na prodaj krasno 240 turbo klasiko pa je na konc tud za 500 ni noben vzel tko, da je zdaj na odpadu.
[/quote1336587339]

To je značilno za forum fane, vsi bi klasiko, ko je pa za kupit pa vsi roke stran. Pa taki ljubitelji. Ti kar pojdi po Volvota (ali keri drug avto) s polno elektronike, se ti bo smejalo vsaj še enkrat toliko kot pa v starih šarah.

Re: Kateri avto naj izberem
mihaelz, 09 maj 2012, 20:57

[quote]
[quote]
[quote]
!!!!OFF Topic!!!!



p.s. Sicer pa @Svedmorabitprh a imaš 960 limuzino, da moraš menjati? Če imaš karavana predelaj na LPG in se ti bo smejalo naprej
[/quote1336583854]
Ja , limuzina je. Sam res, vi bi vsi imeli stare volvote brez elektronike , ko bom pa hotel prodati mojo 960 je pa noben tud povohu ne bo. Proavto je mel na dvorišču 5 let na prodaj krasno 240 turbo klasiko pa je na konc tud za 500 ni noben vzel tko, da je zdaj na odpadu.

[/quote1336589934]


Takole bi jaz na hitro ovrgel tole trditev, namreč, še vsi volvoti od serije 100 do 900, če rečemo da je to klasika, so se še vsi prodali in to precej hitro. Še z Beastmastrom sva se nekaj dajala za eno podrto 240 karavan za 500 eur. Če pa je res podrt ali težaven šestak, nekaravan in še avtomatik povrhu, ki pogoltne preko 15 litrov pa bo težje s prodajo.
Da ne govorimo, če se pojavi Amazon, P1800 ali P544 na Avtonetu, saj to je skoraj kot mali božji čudež!!!

Mimogrede, katero 240 ko je mel prohaska na dvorišču, a uno bordo rdečo z eno čudno masko, ki jo je iz švice pripeljal in rekel, da jo pod 5.000 eur ne da , no da jo je za 500 ponujal se mi zdi mal čudno za Iveka

Re: Kateri avto naj izberem
Švedmorebitprh, 09 maj 2012, 21:26

Moj ni avtomatik, ker je 2.5L in ubistvu je poraba enaka kot pri prejšnjem ceglu 740 2.0L. Pri večji hitrosti recimo 150km na uro 960 troši manj kot 740, po mestu pa malenkost več.
240tko sem nazadnje pred kakšnim letom videl za 1500 zdaj pa je bojda na odpadu. Maska ne vem, če je bila čudna saj so imeli turbaki drugačno masko od navadnih 240. Res ga je škoda turbaka saj je imel več opreme kot večina 740k. Samo štrihnt bi ga blo treba.


Re: Kateri avto naj izberem
Volvoline, 09 maj 2012, 23:20

Pri tistem 240T je bil največji problem ta, da je bil od velemojstra Iveka (beri: nateg skoraj neizbežen).

@Švedmorebitprh:
Torej imaš menjalnik M90 in letnik 95+?

Re: Kateri avto naj izberem
zagy, 10 maj 2012, 11:55

ahaaaaaa!!!....Zdej pa vem kak so se na odpadu znašle felge od turbaka 240 .
No , za ostale ....ste že prepozni, prodam pa felge za 700 15 cola obnovljene.

Re: Kateri avto naj izberem
Sandi55, 10 maj 2012, 14:37

Volvoline je napisal ...

Pri tistem 240T je bil največji problem ta, da je bil od velemojstra Iveka (beri: nateg skoraj neizbežen).


Mene ne vidi... Mogoče za kak del, ampak jih tudi prodaja, kot, da so iz zlata.

Re: Kateri avto naj izberem
Švedmorebitprh, 10 maj 2012, 15:02

Dej ne bluzite. Avto je bil razen grde barve intakten, top zustand tko rekoč.
Ja volvoline letnik 95 je. Ne vem a je menjalnik M90 vem pa, da je vrhunski.
P.S. Noben ni komentiral Peugeot 508SW in Ford S-max.

Re: Kateri avto naj izberem
JG, 10 maj 2012, 15:05

Švedmorebitprh je napisal ...

Dej ne bluzite. Avto je bil razen grde barve intakten, top zustand tko rekoč.
Ja volvoline letnik 95 je. Ne vem a je menjalnik M90 vem pa, da je vrhunski.
P.S. Noben ni komentiral Peugeot 508SW in Ford S-max.


Saj mislim, da tako Ford, Peugeot kot Citroen uporabljanjo enake oz. podobne motorje, tako da bi znalo biti kar se tiče vzdrževanja zelo podobno. Drugače 508SW je karavan in s tem bolj podoben C5 SW, medtem ko je S-Max enoprostorec in to velik, ga ima moj sodelavec s katerim BP prevaža tri otroke.

Tako da, tehnika podobna, kaj ti je pa bolj všeč oz. potrebuješ pa verjetno veš?



Re: Kateri avto naj izberem
Švedmorebitprh, 12 maj 2012, 16:59

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5364432&show=1
Kaj pa tale? Men se zdi kar dobra cena za avto velikosti V70 z malo kilometri in vso opremo pa še verjetno zna vsak, ki šraufa alfe in fiat-e poservisirat ta motor plus , da je poceni registracija.

Re: Kateri avto naj izberem
mihaelz, 12 maj 2012, 17:34

Jaz bi navijal za V70 D5, za ta denar že zadnje generacije... Tale Saab Griffina od daleč ni videl z dizl motorčkom, al so začel na vse štancat tako kot na Volvo R design... mogoče Griffin design

Re: Kateri avto naj izberem
MKovic, 12 maj 2012, 17:42

Švedmorebitprh je napisal ...

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5364432&show=1
Kaj pa tale? Men se zdi kar dobra cena za avto velikosti V70 z malo kilometri in vso opremo pa še verjetno zna vsak, ki šraufa alfe in fiat-e poservisirat ta motor plus , da je poceni registracija.

Malo za šalo: ko vidim v njem enak radio, kot v Chevrole Aveu me zmrazi. :-)
Pa zares: upoštevaj, da je avto sirota in pregovorni mali Frenkenstein (deli iz vseh vetrov združeni v celoto). Kako in kaj bo z (specifičnimi) rezervnimi deli jutri, ne ve nihče. Cena je razumna, avto ni slab. Kot družinski delovni konj? Sem skeptičen...

Re: Kateri avto naj izberem
divja jaga, 12 maj 2012, 18:04

MKovic je napisal ...

Švedmorebitprh je napisal ...

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5364432&show=1
Kaj pa tale? Men se zdi kar dobra cena za avto velikosti V70 z malo kilometri in vso opremo pa še verjetno zna vsak, ki šraufa alfe in fiat-e poservisirat ta motor plus , da je poceni registracija.

Malo za šalo: ko vidim v njem enak radio, kot v Chevrole Aveu me zmrazi. :-)
Pa zares: upoštevaj, da je avto sirota in pregovorni mali Frenkenstein (deli iz vseh vetrov združeni v celoto). Kako in kaj bo z (specifičnimi) rezervnimi deli jutri, ne ve nihče. Cena je razumna, avto ni slab. Kot družinski delovni konj? Sem skeptičen...

Offtopic... @MKovic, zakaj misliš, da jutri oz. v prihodnosti ne bi bilo rezervnih delov?


Re: Kateri avto naj izberem
Ovlov, 12 maj 2012, 18:19

Jaz pa ne vem, a je imel lastnik tako koščeno škofijo al kaj - ampak usnje na sedalnem delu, pa tudi na levem robu, se mi zdi takšno, kot da bi se vozilo precej dlje kot 60.000km ...

Re: Kateri avto naj izberem
Švedmorebitprh, 12 maj 2012, 18:29

Težko dobiš manj kot 5 let star V70 z najmanj 150000 prevoženimi za ta denar. A ni ta 1.9 fiatov motor med najbolj sigurnimi diesli.


Re: Kateri avto naj izberem
revival, 12 maj 2012, 19:36

150 konjski ni najbolj posrečen,ima kar nekaj hib,preveri na opel forum,ali pa saab forum

Re: Kateri avto naj izberem
mihaelz, 12 maj 2012, 20:02

Švedmorebitprh je napisal ...

Težko dobiš manj kot 5 let star V70 z najmanj 150000 prevoženimi za ta denar. A ni ta 1.9 fiatov motor med najbolj sigurnimi diesli.



Če jih ma ta 60.000 sem jaz papež

Re: Kateri avto naj izberem
iGor, 12 maj 2012, 20:13

hibe: sesalni kolektor , egr ventil, vztrajnik ---> najbol pogoste hibe, drugače pa pri oplu (sem si ga lastil) te na vsake toliko cajta preseneti kakšna lučka na armaturi, aja pa tudi cevke od turbine in ostale rade preperevajo, pač povem kar sem jaz doživel =), če pa že gledaš te 1.9 motorje, glej da bo tista 120 konjska, je manj preglavic ;)

Re: Kateri avto naj izberem
noj, 12 maj 2012, 20:24

bojko je napisal ...

noj je napisal ...



... Kar se tiče akumulatorja in menjave, je bila očitno opravljena nestrokovno (med menjavo avtomobilu niso dovajali el. toka brez prekinitve), očitno so aku. enostavno odklopili, in potem novega priklopili-posledica je dostikrat skurjena elektronika....



Kaj tale procedura za menjavo akumulatorja je specifika pri Citroenu?



Ne, tako naj bi zgledala pravilna menjava pri vseh novejših avtomobilih.


Re: Kateri avto naj izberem
bojko, 12 maj 2012, 20:49

noj je napisal ...

bojko je napisal ...


Kaj tale procedura za menjavo akumulatorja je specifika pri Citroenu?



Ne, tako naj bi zgledala pravilna menjava pri vseh novejših avtomobilih.



V VIDI še česa takega nisem zasledil. No govorim za letnik 2004, kar je verjetno že prestar avto, da bi ga šteli med novejše.


Re: Kateri avto naj izberem
MKovic, 12 maj 2012, 21:18

divja jaga je napisal ...

MKovic je napisal ...

Švedmorebitprh je napisal ...

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5364432&show=1
Kaj pa tale? Men se zdi kar dobra cena za avto velikosti V70 z malo kilometri in vso opremo pa še verjetno zna vsak, ki šraufa alfe in fiat-e poservisirat ta motor plus , da je poceni registracija.

Malo za šalo: ko vidim v njem enak radio, kot v Chevrole Aveu me zmrazi. :-)
Pa zares: upoštevaj, da je avto sirota in pregovorni mali Frenkenstein (deli iz vseh vetrov združeni v celoto). Kako in kaj bo z (specifičnimi) rezervnimi deli jutri, ne ve nihče. Cena je razumna, avto ni slab. Kot družinski delovni konj? Sem skeptičen...

Offtopic... @MKovic, zakaj misliš, da jutri oz. v prihodnosti ne bi bilo rezervnih delov?


Mothership je mrtva -> nihče ni obvezan proizvajati rezervnih delov zanj. Oldsmobilovi lastniki (ki je bil prav tako pod okriljem GM) že točijo krokodilje solze. Morda se motim, ampak verjetno Saabove modele (iz GM ere) čaka enaka usoda.

Re: Kateri avto naj izberem
MKovic, 12 maj 2012, 21:27

noj je napisal ...

bojko je napisal ...

noj je napisal ...



... Kar se tiče akumulatorja in menjave, je bila očitno opravljena nestrokovno (med menjavo avtomobilu niso dovajali el. toka brez prekinitve), očitno so aku. enostavno odklopili, in potem novega priklopili-posledica je dostikrat skurjena elektronika....



Kaj tale procedura za menjavo akumulatorja je specifika pri Citroenu?



Ne, tako naj bi zgledala pravilna menjava pri vseh novejših avtomobilih.


To so nas učili že v 90-ih na "prastarih" Volvih: obvezno napajanje preko cigaretnega vžigalnika, preden odklopiš akumulator. Si privarčuješ vsaj ponovno nastavljanje radijskih popstaj za lastnika. :-)

Re: Kateri avto naj izberem
T-5R, 13 maj 2012, 19:16

MKovic je napisal ...

noj je napisal ...

bojko je napisal ...

noj je napisal ...



... Kar se tiče akumulatorja in menjave, je bila očitno opravljena nestrokovno (med menjavo avtomobilu niso dovajali el. toka brez prekinitve), očitno so aku. enostavno odklopili, in potem novega priklopili-posledica je dostikrat skurjena elektronika....



Kaj tale procedura za menjavo akumulatorja je specifika pri Citroenu?



Ne, tako naj bi zgledala pravilna menjava pri vseh novejših avtomobilih.


To so nas učili že v 90-ih na "prastarih" Volvih: obvezno napajanje preko cigaretnega vžigalnika, preden odklopiš akumulator. Si privarčuješ vsaj ponovno nastavljanje radijskih popstaj za lastnika. :-)


Se opravičujem za OFF topic, vendar ravnokar brskam po tehničnih navodilih za zamenjavo akumulatorja pri V70, letnik 04!
Citiram "The ignition should be off for at least 5 minutes before the battery is disconnected from the car to alow the control modules time to store information"

Nikjer ne piše, da je potrebno napajati karkoli! Je pa potrebno pred priključitvijo kleme - pola, prestavit ključ na pozicijo 2, in inicializirati UEM (Upper Electronic Module), vsa okna, ventilator kabine, na koncu še nastavit uro!

Sedaj pa vprašanje! Je postopek pravilen, ali je kljub vsemu potrebno zasilno napajanje? Kaj pa v primeru, ko je potrebno na avtu varjenje (npr. TIG, MIG,...)? Vemo, da so pri varjenju tokovi kar močni, pa tudi ustvarja se elektromagnetno polje!


Re: Kateri avto naj izberem
Ovlov, 13 maj 2012, 21:20

No ja, tole sem sicer že nekje objavil, ampak škoditi najbrž ne more, če še enkrat (in če namesto 5 minut počakaš 10, kot očitno hočejo za modele '05) ...

Replacing the battery
Version A

Switch off the ignition.
Wait at least 10 minutes after switching off the ignition before disconnecting the battery so that all information in the car's electrical system can be stored in the control modules.
Remove the bolts on the retaining bracket over the battery and lift out the bracket.
Disconnect the negative (ground) cable first.
Fold up the plastic cover over the positive battery terminal.
Disconnect the positive cable and lift off the plastic cover.
Pull the ventilation hose* from the battery.
Remove the bolt on the lower retaining bracket and remove the bracket.
Lift out the old battery and put a new one into place.
Put the lower retaining bracket in place and retighten the bolt.
Press the cover for the positive battery terminal into place.
Reconnect the positive cable.
Fold down the lid of the plastic cover over the positive terminal.
Connect the negative (ground) cable.
Be sure that the ventilation hose* is securely connected to the battery and that the other end of the hose is properly routed through the ventilation opening in the floor of the battery compartment.
· Reinstall the retaining bracket over the battery and retighten the nuts.
Version B

Switch off the ignition.
Unscrew the cover over the battery. Wait at least 10 minutes after switching off the ignition before disconnecting the battery so that all information in the car's electrical system can be stored in the control modules.
Disconnect the negative (ground) cable first.
Disconnect the positive cable and pull the ventilation hose* from the battery.
Remove the bolt on the lower retaining bracket and remove the bracket.
Lift out the old battery and put a new one into place.
Put the lower retaining bracket in place and retighten the bolt.
Connect the positive cable first.
Connect the negative (ground) cable.
Be sure that the ventilation hose* is securely connected to the battery and that the other end of the hose is properly routed through the ventilation opening in the floor of the battery compartment.
Reinstall the cover and screw it securely in place.

Re: Kateri avto naj izberem
tomazKK, 14 maj 2012, 17:33

A koleke je tud treba kupt?

Re: Kateri avto naj izberem
MKovic, 14 maj 2012, 19:15

Navodila na embalaži klinastih jermenov, naprodaj v Ameriki:
1. Switch the engine off
2. ... :-)

Napis na embalži dežnika:
This is NOT a flying aparatus

Opozorilo na klipsni kulija:
Not intended for climbing

I kid you not :-)

Re: Kateri avto naj izberem
alfaromeo, 15 maj 2012, 09:14

Prosim, da se držite teme

Re: Kateri avto naj izberem
tomazKK, 15 maj 2012, 17:33

Party breaker.