Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Avtomobilizem
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Kateri avto naj izberem

Pojdi na stran  1 [2]
Avtor objava
Volvej
08 maj 2012, 22:07
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
G@sper je napisal(a): ...

Majkl je napisal(a): ...

G@sper je napisal(a): ...

Ne kupim teh informacij, videl že preko 100 motorjev golih in laguninih in volvovih in vse je bilo popolnoma isto, ne podobno-isto... Drugačen je le software in interval.
Velikokrat smo montirali tudi turbino iz volva na renaulta in je vse na istem mestu.

Majkl je napisal(a): ...


datum objave 05 Mar 2010, 22:24; tema kjer je objavljeno KLIK


Tole je račun delov za velik servis, zakaj, če je motor isti kot v Laguni, niso vsi kosi od Lagune ampak tudi od Masterja in Cliota in celo nekaj od S/V40? In tu je odgovor zakaj avtomobili crkujejo, ker je kup ljudi VIDELO 100 motorjev in nekaj servisiral kot prvega! Pa brez zamere...



Servisirali smo že zagotovo okoli 30 teh ISTIH motorjev 1.9 dci (generalna obnova, brušenje glave, menjava ležajev, turbin). In nimam reči drugega kot, to da si navaden bedak, če verjameš, da je kaj drugače. Kosi so seveda od masterja in cliota, saj je motor od renaulta in ni vse uporabljeno samo v laguni ampak tudi v drugih renaultih... Pri jermenu piše v40- no razloži mi kaj je tu razlika? Če obadva zdržita npr. 90 000, ni nobeden boljši. Opažam, da je zračni filter tudi volvov- to je pa zgolj zaradi ohišja, velikosti, saj ni isti avto. Kabinski filter ima prav tako drugačen volvo- vendar to zopet ne vpliva, na to, da bi bil avto drugačen, ali kako drugače bolj vzdržljiv. Če ne bil moj očev tem poslu že preko 25 let, nebi govoril tega. Tako sem pa dejansko videl več teh golih motorjev in me res moti, ko mi nekdo hoče vcepiti nekaj, kar vem, da zagotovo ni res.
-------------------------------------------
Sicer pa tema je o tem, kaj naj možakar izbere za vozit.
Predlagam zagotovo Volvo v70II D5 185 konjev, saj je to res enkraten avto, praktično brez slabih lastnosti, pa še motor je odličen. Tudi avtomatik nima slaba izbira. Pa tudi poraba ne bo nič nižj pri 163 konjskem d5.



Samo če so deli enaki na pogled še to ne pomeni, da niso morda Volvo deli narejeni iz boljših materialov, z boljšimi proizvodnimi postopki. Sicer nočem nekaj pametovat, ker sem videl samo še par razkopanih motorjev od lagune, od Volvota pa samo sestavljene, ampak vem da sem na nekem tujem forumu, bral da je naredil Volvo reinforced renault engine.
Na vrh
bojko
09 maj 2012, 09:06
Član #1639
Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06
Objav: 552
noj je napisal(a): ...



... Kar se tiče akumulatorja in menjave, je bila očitno opravljena nestrokovno (med menjavo avtomobilu niso dovajali el. toka brez prekinitve), očitno so aku. enostavno odklopili, in potem novega priklopili-posledica je dostikrat skurjena elektronika....



Kaj tale procedura za menjavo akumulatorja je specifika pri Citroenu?
Na vrh
bsheep
09 maj 2012, 12:30
Član #1928
Prijavljen dne: 03 nov 2010, 22:33
Objav: 512
Po opazovanju in branju te teme moram se jaz malo napisati.

Mogoce se kdo spominja ali pa tudi ne.Sam sem imel C5 in zamenjal za V70ph1.Zelo imam rad avtomatika zato je tudi volvo avtomatik.Moj prvi avtomatik je bil C5 2.0hdi 110 exclusive in res da je imel full opreme res noro sama elektronika...Nad avtomatskim bolje receno robotskim menjalnkom sem bil zelo zelo razocaran in temo posledicno je bila tudi poraba.Kot sem ze bral glede sedezov v C5 to ni avtomobilski sedez ampak vrtna klop brez oprijema samo pac da so sedezi mehki - francoz.Drugace pa o zarnicah nevem kwa nakladate sem imel P307 in C5 in pri obeh se prtuzujejo glede zarnic,ko ti crkne ena zamenjas obe in je zadeva resena.Drugace pa C5 res ogromen avto z veliko elektronike , ko ti zacne nagajat hidravlika raje prodas , ker ne hidravlicni sistem so vezane zavore,servo volan...Res da ima citroen hidravliko v avtomobilh ze 40let in da obvladajo ampak ko ti zacne srat se enkrat vprasas kaj bos.

Nimam nic proti citroenu saj sem ga imel ampak , ce hocs imet avto in malo bolj vzdrzljiv vzames VOLVO V70 !

Skoraj vsi C5 so 2.0HDI 110 ,kar je za tak ogromen avto premalo mocen motor saj mu zelo hitro zmanka moci temu primerna spet poraba ,ker se dobesedno muci. 2.2HDI 134 stran od njega ,ker ima zelo veliko seriskih napak na motorju in si vsak mesec na servisu. HDI 136 6 prestav kater motor je tudi v S40 in V50 2.0D jih je pa zelo malo na slovenskem trgu v C5.Ce bi nasel C5 HDI136 bi ti ga skoraj priporocal.Ampak na koncu bi raje imel V70 je prevec plusov...

C5 na 18 col je pa zgledal tkole...


[ Uredi 09 maj 2012, 13:08 ]
Na vrh
Švedmorebitprh
09 maj 2012, 19:23
Član #408
Prijavljen dne: 11 jul 2007, 12:55
Objav: 228
[quote]
[quote]
!!!!OFF Topic!!!!



p.s. Sicer pa @Svedmorabitprh a imaš 960 limuzino, da moraš menjati? Če imaš karavana predelaj na LPG in se ti bo smejalo naprej
[/quote1336583854]
Ja , limuzina je. Sam res, vi bi vsi imeli stare volvote brez elektronike , ko bom pa hotel prodati mojo 960 je pa noben tud povohu ne bo. Proavto je mel na dvorišču 5 let na prodaj krasno 240 turbo klasiko pa je na konc tud za 500 ni noben vzel tko, da je zdaj na odpadu.
Na vrh
JG
09 maj 2012, 20:18
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
[/quote1336583854]
Ja , limuzina je. Sam res, vi bi vsi imeli stare volvote brez elektronike , ko bom pa hotel prodati mojo 960 je pa noben tud povohu ne bo. Proavto je mel na dvorišču 5 let na prodaj krasno 240 turbo klasiko pa je na konc tud za 500 ni noben vzel tko, da je zdaj na odpadu.
[/quote1336587339]

To je značilno za forum fane, vsi bi klasiko, ko je pa za kupit pa vsi roke stran. Pa taki ljubitelji. Ti kar pojdi po Volvota (ali keri drug avto) s polno elektronike, se ti bo smejalo vsaj še enkrat toliko kot pa v starih šarah.

[ Uredi 09 maj 2012, 20:19 ]
Na vrh
mihaelz
09 maj 2012, 20:57
Član #520
Prijavljen dne: 27 nov 2007, 11:08
Lokacija: TuPaTam
Objav: 446
[quote]
[quote]
[quote]
!!!!OFF Topic!!!!



p.s. Sicer pa @Svedmorabitprh a imaš 960 limuzino, da moraš menjati? Če imaš karavana predelaj na LPG in se ti bo smejalo naprej
[/quote1336583854]
Ja , limuzina je. Sam res, vi bi vsi imeli stare volvote brez elektronike , ko bom pa hotel prodati mojo 960 je pa noben tud povohu ne bo. Proavto je mel na dvorišču 5 let na prodaj krasno 240 turbo klasiko pa je na konc tud za 500 ni noben vzel tko, da je zdaj na odpadu.

[/quote1336589934]


Takole bi jaz na hitro ovrgel tole trditev, namreč, še vsi volvoti od serije 100 do 900, če rečemo da je to klasika, so se še vsi prodali in to precej hitro. Še z Beastmastrom sva se nekaj dajala za eno podrto 240 karavan za 500 eur. Če pa je res podrt ali težaven šestak, nekaravan in še avtomatik povrhu, ki pogoltne preko 15 litrov pa bo težje s prodajo.
Da ne govorimo, če se pojavi Amazon, P1800 ali P544 na Avtonetu, saj to je skoraj kot mali božji čudež!!!

Mimogrede, katero 240 ko je mel prohaska na dvorišču, a uno bordo rdečo z eno čudno masko, ki jo je iz švice pripeljal in rekel, da jo pod 5.000 eur ne da , no da jo je za 500 ponujal se mi zdi mal čudno za Iveka

[ Uredi 09 maj 2012, 21:04 ]
Na vrh
Švedmorebitprh
09 maj 2012, 21:26
Član #408
Prijavljen dne: 11 jul 2007, 12:55
Objav: 228
Moj ni avtomatik, ker je 2.5L in ubistvu je poraba enaka kot pri prejšnjem ceglu 740 2.0L. Pri večji hitrosti recimo 150km na uro 960 troši manj kot 740, po mestu pa malenkost več.
240tko sem nazadnje pred kakšnim letom videl za 1500 zdaj pa je bojda na odpadu. Maska ne vem, če je bila čudna saj so imeli turbaki drugačno masko od navadnih 240. Res ga je škoda turbaka saj je imel več opreme kot večina 740k. Samo štrihnt bi ga blo treba.
Na vrh
Volvoline
09 maj 2012, 23:20
Član #96
Prijavljen dne: 23 nov 2006, 21:13
Lokacija: Loka
Objav: 178
Pri tistem 240T je bil največji problem ta, da je bil od velemojstra Iveka (beri: nateg skoraj neizbežen).

@Švedmorebitprh:
Torej imaš menjalnik M90 in letnik 95+?
Na vrh
zagy
10 maj 2012, 11:55
Član #355
Prijavljen dne: 02 jun 2007, 12:34
Objav: 85
ahaaaaaa!!!....Zdej pa vem kak so se na odpadu znašle felge od turbaka 240 .
No , za ostale ....ste že prepozni, prodam pa felge za 700 15 cola obnovljene.
Na vrh
Sandi55
10 maj 2012, 14:37
Član #1042
Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56
Objav: 429
Volvoline je napisal(a): ...

Pri tistem 240T je bil največji problem ta, da je bil od velemojstra Iveka (beri: nateg skoraj neizbežen).


Mene ne vidi... Mogoče za kak del, ampak jih tudi prodaja, kot, da so iz zlata.
Na vrh
Švedmorebitprh
10 maj 2012, 15:02
Član #408
Prijavljen dne: 11 jul 2007, 12:55
Objav: 228
Dej ne bluzite. Avto je bil razen grde barve intakten, top zustand tko rekoč.
Ja volvoline letnik 95 je. Ne vem a je menjalnik M90 vem pa, da je vrhunski.
P.S. Noben ni komentiral Peugeot 508SW in Ford S-max.
Na vrh
JG
10 maj 2012, 15:05
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
Švedmorebitprh je napisal(a): ...

Dej ne bluzite. Avto je bil razen grde barve intakten, top zustand tko rekoč.
Ja volvoline letnik 95 je. Ne vem a je menjalnik M90 vem pa, da je vrhunski.
P.S. Noben ni komentiral Peugeot 508SW in Ford S-max.


Saj mislim, da tako Ford, Peugeot kot Citroen uporabljanjo enake oz. podobne motorje, tako da bi znalo biti kar se tiče vzdrževanja zelo podobno. Drugače 508SW je karavan in s tem bolj podoben C5 SW, medtem ko je S-Max enoprostorec in to velik, ga ima moj sodelavec s katerim BP prevaža tri otroke.

Tako da, tehnika podobna, kaj ti je pa bolj všeč oz. potrebuješ pa verjetno veš?

Na vrh
Švedmorebitprh
12 maj 2012, 16:59
Član #408
Prijavljen dne: 11 jul 2007, 12:55
Objav: 228
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5364432&show=1
Kaj pa tale? Men se zdi kar dobra cena za avto velikosti V70 z malo kilometri in vso opremo pa še verjetno zna vsak, ki šraufa alfe in fiat-e poservisirat ta motor plus , da je poceni registracija.
Na vrh
mihaelz
12 maj 2012, 17:34
Član #520
Prijavljen dne: 27 nov 2007, 11:08
Lokacija: TuPaTam
Objav: 446
Jaz bi navijal za V70 D5, za ta denar že zadnje generacije... Tale Saab Griffina od daleč ni videl z dizl motorčkom, al so začel na vse štancat tako kot na Volvo R design... mogoče Griffin design
Na vrh
MKovic
12 maj 2012, 17:42
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
Švedmorebitprh je napisal(a): ...

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5364432&show=1
Kaj pa tale? Men se zdi kar dobra cena za avto velikosti V70 z malo kilometri in vso opremo pa še verjetno zna vsak, ki šraufa alfe in fiat-e poservisirat ta motor plus , da je poceni registracija.

Malo za šalo: ko vidim v njem enak radio, kot v Chevrole Aveu me zmrazi. :-)
Pa zares: upoštevaj, da je avto sirota in pregovorni mali Frenkenstein (deli iz vseh vetrov združeni v celoto). Kako in kaj bo z (specifičnimi) rezervnimi deli jutri, ne ve nihče. Cena je razumna, avto ni slab. Kot družinski delovni konj? Sem skeptičen...
Na vrh
divja jaga
12 maj 2012, 18:04
Član #398
Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38
Objav: 1613
MKovic je napisal(a): ...

Švedmorebitprh je napisal(a): ...

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5364432&show=1
Kaj pa tale? Men se zdi kar dobra cena za avto velikosti V70 z malo kilometri in vso opremo pa še verjetno zna vsak, ki šraufa alfe in fiat-e poservisirat ta motor plus , da je poceni registracija.

Malo za šalo: ko vidim v njem enak radio, kot v Chevrole Aveu me zmrazi. :-)
Pa zares: upoštevaj, da je avto sirota in pregovorni mali Frenkenstein (deli iz vseh vetrov združeni v celoto). Kako in kaj bo z (specifičnimi) rezervnimi deli jutri, ne ve nihče. Cena je razumna, avto ni slab. Kot družinski delovni konj? Sem skeptičen...

Offtopic... @MKovic, zakaj misliš, da jutri oz. v prihodnosti ne bi bilo rezervnih delov?
Na vrh
Ovlov
12 maj 2012, 18:19
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
Jaz pa ne vem, a je imel lastnik tako koščeno škofijo al kaj - ampak usnje na sedalnem delu, pa tudi na levem robu, se mi zdi takšno, kot da bi se vozilo precej dlje kot 60.000km ...

[ Uredi 12 maj 2012, 18:32 ]
Na vrh
Švedmorebitprh
12 maj 2012, 18:29
Član #408
Prijavljen dne: 11 jul 2007, 12:55
Objav: 228
Težko dobiš manj kot 5 let star V70 z najmanj 150000 prevoženimi za ta denar. A ni ta 1.9 fiatov motor med najbolj sigurnimi diesli.
Na vrh
revival
12 maj 2012, 19:36
Član #1874
Prijavljen dne: 04 okt 2010, 18:14
Objav: 220
150 konjski ni najbolj posrečen,ima kar nekaj hib,preveri na opel forum,ali pa saab forum
Na vrh
mihaelz
12 maj 2012, 20:02
Član #520
Prijavljen dne: 27 nov 2007, 11:08
Lokacija: TuPaTam
Objav: 446
Švedmorebitprh je napisal(a): ...

Težko dobiš manj kot 5 let star V70 z najmanj 150000 prevoženimi za ta denar. A ni ta 1.9 fiatov motor med najbolj sigurnimi diesli.



Če jih ma ta 60.000 sem jaz papež
Na vrh
iGor
12 maj 2012, 20:13
Član #2443
Prijavljen dne: 24 okt 2011, 18:15
Objav: 103
hibe: sesalni kolektor , egr ventil, vztrajnik ---> najbol pogoste hibe, drugače pa pri oplu (sem si ga lastil) te na vsake toliko cajta preseneti kakšna lučka na armaturi, aja pa tudi cevke od turbine in ostale rade preperevajo, pač povem kar sem jaz doživel =), če pa že gledaš te 1.9 motorje, glej da bo tista 120 konjska, je manj preglavic ;)
Na vrh
noj
12 maj 2012, 20:24
Član #46
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01
Lokacija: Arja Vas
Objav: 855
bojko je napisal(a): ...

noj je napisal(a): ...



... Kar se tiče akumulatorja in menjave, je bila očitno opravljena nestrokovno (med menjavo avtomobilu niso dovajali el. toka brez prekinitve), očitno so aku. enostavno odklopili, in potem novega priklopili-posledica je dostikrat skurjena elektronika....



Kaj tale procedura za menjavo akumulatorja je specifika pri Citroenu?



Ne, tako naj bi zgledala pravilna menjava pri vseh novejših avtomobilih.
Na vrh
bojko
12 maj 2012, 20:49
Član #1639
Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06
Objav: 552
noj je napisal(a): ...

bojko je napisal(a): ...


Kaj tale procedura za menjavo akumulatorja je specifika pri Citroenu?



Ne, tako naj bi zgledala pravilna menjava pri vseh novejših avtomobilih.



V VIDI še česa takega nisem zasledil. No govorim za letnik 2004, kar je verjetno že prestar avto, da bi ga šteli med novejše.
Na vrh
MKovic
12 maj 2012, 21:18
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
divja jaga je napisal(a): ...

MKovic je napisal(a): ...

Švedmorebitprh je napisal(a): ...

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5364432&show=1
Kaj pa tale? Men se zdi kar dobra cena za avto velikosti V70 z malo kilometri in vso opremo pa še verjetno zna vsak, ki šraufa alfe in fiat-e poservisirat ta motor plus , da je poceni registracija.

Malo za šalo: ko vidim v njem enak radio, kot v Chevrole Aveu me zmrazi. :-)
Pa zares: upoštevaj, da je avto sirota in pregovorni mali Frenkenstein (deli iz vseh vetrov združeni v celoto). Kako in kaj bo z (specifičnimi) rezervnimi deli jutri, ne ve nihče. Cena je razumna, avto ni slab. Kot družinski delovni konj? Sem skeptičen...

Offtopic... @MKovic, zakaj misliš, da jutri oz. v prihodnosti ne bi bilo rezervnih delov?


Mothership je mrtva -> nihče ni obvezan proizvajati rezervnih delov zanj. Oldsmobilovi lastniki (ki je bil prav tako pod okriljem GM) že točijo krokodilje solze. Morda se motim, ampak verjetno Saabove modele (iz GM ere) čaka enaka usoda.
Na vrh
MKovic
12 maj 2012, 21:27
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
noj je napisal(a): ...

bojko je napisal(a): ...

noj je napisal(a): ...



... Kar se tiče akumulatorja in menjave, je bila očitno opravljena nestrokovno (med menjavo avtomobilu niso dovajali el. toka brez prekinitve), očitno so aku. enostavno odklopili, in potem novega priklopili-posledica je dostikrat skurjena elektronika....



Kaj tale procedura za menjavo akumulatorja je specifika pri Citroenu?



Ne, tako naj bi zgledala pravilna menjava pri vseh novejših avtomobilih.


To so nas učili že v 90-ih na "prastarih" Volvih: obvezno napajanje preko cigaretnega vžigalnika, preden odklopiš akumulator. Si privarčuješ vsaj ponovno nastavljanje radijskih popstaj za lastnika. :-)
Na vrh
T-5R
13 maj 2012, 19:16
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
MKovic je napisal(a): ...

noj je napisal(a): ...

bojko je napisal(a): ...

noj je napisal(a): ...



... Kar se tiče akumulatorja in menjave, je bila očitno opravljena nestrokovno (med menjavo avtomobilu niso dovajali el. toka brez prekinitve), očitno so aku. enostavno odklopili, in potem novega priklopili-posledica je dostikrat skurjena elektronika....



Kaj tale procedura za menjavo akumulatorja je specifika pri Citroenu?



Ne, tako naj bi zgledala pravilna menjava pri vseh novejših avtomobilih.


To so nas učili že v 90-ih na "prastarih" Volvih: obvezno napajanje preko cigaretnega vžigalnika, preden odklopiš akumulator. Si privarčuješ vsaj ponovno nastavljanje radijskih popstaj za lastnika. :-)


Se opravičujem za OFF topic, vendar ravnokar brskam po tehničnih navodilih za zamenjavo akumulatorja pri V70, letnik 04!
Citiram "The ignition should be off for at least 5 minutes before the battery is disconnected from the car to alow the control modules time to store information"

Nikjer ne piše, da je potrebno napajati karkoli! Je pa potrebno pred priključitvijo kleme - pola, prestavit ključ na pozicijo 2, in inicializirati UEM (Upper Electronic Module), vsa okna, ventilator kabine, na koncu še nastavit uro!

Sedaj pa vprašanje! Je postopek pravilen, ali je kljub vsemu potrebno zasilno napajanje? Kaj pa v primeru, ko je potrebno na avtu varjenje (npr. TIG, MIG,...)? Vemo, da so pri varjenju tokovi kar močni, pa tudi ustvarja se elektromagnetno polje!
Na vrh
Ovlov
13 maj 2012, 21:20
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
No ja, tole sem sicer že nekje objavil, ampak škoditi najbrž ne more, če še enkrat (in če namesto 5 minut počakaš 10, kot očitno hočejo za modele '05) ...

Replacing the battery
Version A

Switch off the ignition.
Wait at least 10 minutes after switching off the ignition before disconnecting the battery so that all information in the car's electrical system can be stored in the control modules.
Remove the bolts on the retaining bracket over the battery and lift out the bracket.
Disconnect the negative (ground) cable first.
Fold up the plastic cover over the positive battery terminal.
Disconnect the positive cable and lift off the plastic cover.
Pull the ventilation hose* from the battery.
Remove the bolt on the lower retaining bracket and remove the bracket.
Lift out the old battery and put a new one into place.
Put the lower retaining bracket in place and retighten the bolt.
Press the cover for the positive battery terminal into place.
Reconnect the positive cable.
Fold down the lid of the plastic cover over the positive terminal.
Connect the negative (ground) cable.
Be sure that the ventilation hose* is securely connected to the battery and that the other end of the hose is properly routed through the ventilation opening in the floor of the battery compartment.
· Reinstall the retaining bracket over the battery and retighten the nuts.
Version B

Switch off the ignition.
Unscrew the cover over the battery. Wait at least 10 minutes after switching off the ignition before disconnecting the battery so that all information in the car's electrical system can be stored in the control modules.
Disconnect the negative (ground) cable first.
Disconnect the positive cable and pull the ventilation hose* from the battery.
Remove the bolt on the lower retaining bracket and remove the bracket.
Lift out the old battery and put a new one into place.
Put the lower retaining bracket in place and retighten the bolt.
Connect the positive cable first.
Connect the negative (ground) cable.
Be sure that the ventilation hose* is securely connected to the battery and that the other end of the hose is properly routed through the ventilation opening in the floor of the battery compartment.
Reinstall the cover and screw it securely in place.
Na vrh
tomazKK
14 maj 2012, 17:33
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
A koleke je tud treba kupt?
Na vrh
MKovic
14 maj 2012, 19:15
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
Navodila na embalaži klinastih jermenov, naprodaj v Ameriki:
1. Switch the engine off
2. ... :-)

Napis na embalži dežnika:
This is NOT a flying aparatus

Opozorilo na klipsni kulija:
Not intended for climbing

I kid you not :-)
Na vrh
alfaromeo
15 maj 2012, 09:14
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Prosim, da se držite teme
Na vrh
tomazKK
15 maj 2012, 17:33
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
Party breaker.
Na vrh
Pojdi na stran  1 [2]

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 48, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete