Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Oprema, dodatki in tuning
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Predelava na plin (LPG)

Pojdi na stran  [1] 2 3 ... 9 10 11
Avtor objava
Sašo
26 jan 2007, 13:52 Predogled tiskanja
Član #181
Prijavljen dne: 22 jan 2007, 10:01
Objav: 5
Nazdar!
Zanima me, ali ima kdo izmed gospode žlahtne kakšne izkušnje s plinom? Zadeva se zdi na papirju privlačna: napeljava bi me koštala 400 jurjev - vozim (že 12 let) volvo 850 GLT 2.5 20V karavan, 220.000 km - vložek naj bi se povrnil najkasneje v dveh letih, potem pa skoraj 2 x cenejša kilometrina, pa še motorju in katalizatorju naj bi bilo prizneseno...
Sašo



[ Uredi 08 dec 2007, 16:20 ]
Na vrh
grimreaper
26 jan 2007, 16:49
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Ako je vjerovt nasim ugraditeljima i serviserima, Volvovi motori (5-cil) odlicno rade sa plinom u svim verzijama i ne rade nikakve probleme. I sam planiram stavit LPG u 850ku kroz par mjeseci.
Na vrh
BOB
26 jan 2007, 17:24
Član #117
Prijavljen dne: 08 dec 2006, 23:45
Objav: 67
Plin ima prednosti in nekaj pomankljivosti.

Prednosti:

Vsekakor cena plina
Manjša obraba motorja (olje se ne manj maže...)
Prijaznejši do okolja

Pomankljivosti:

Cena vgradnje je relativno visoka, prihranek se pokaže prej če delaš veliko kilometrov z avtom ki relativno veliko žre (bencina)

Zmanjšan prtljažni prostor (če daš rezervoar v prostor za rezervno gumo je toroidni rezervoar dražji in manjši + nimaš več rezerve)

Če ne vgradiš toroidnega rezervoarja zgubiš prednosti karavana, ker ko podreš sedeže nimaš več lepega ravnega prtljažnika

Relativno majhen doseg zaradi majhnega tanka.

Kljub temu da imaš elektroventil za zapiranje dotoka plina pri samem rezervoarju ne smeš parkirati v nekaterih podzemnih garažah.

V Sloveniji je zaenkrat malo bencinskih pump ki imajo tudi plin.



Za debato:

padec moči motorja je s sodobnimi sistemi relativno skoraj enak nuli.

Izpušni sistem prej prerjavi, ker je v plinu precej vode in se pojavlja kondenz


Dejstvo:

Plin je za uporabo v avtu varen. Gori v usmerjenem plamenu za razliko od razlitega bencina.

tanki ki se vgrajujejo so zelo robustni in odporni na udarce in podobno.


Če se odločiš za vgradnjo to naredi pri nekom, ki ima s tem izkušnje in ni šušmar. Vsi novejši sistemi se nastavljajo z računalnikom za kar je potrebna oprema in znanje.

Evo toliko.




[ Uredi 26 jan 2007, 17:25 ]
Na vrh
alfaromeo
26 jan 2007, 17:40
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Se strinjam z bobom.
Na vrh
Sašo
28 jan 2007, 20:02
Član #181
Prijavljen dne: 22 jan 2007, 10:01
Objav: 5
Lepa hvala za odgovor Reaperju, Bobu in Alfiju... Pravzaprav sem tudi sam še kar poučen v teoriji v zvezi s tem – a rad bi prebral še kaj iz prve roke o tem, kako se zadeva obnaša v praksi. Zatorej še enkrat: je med vami kdo, ki se vozi na plin?
Na vrh
AljAž
28 jan 2007, 20:36
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Sašo je napisal(a): ...

Zatorej še enkrat: je med vami kdo, ki se vozi na plin?

:rit: :emot4: Samo kadar jem pasulj, prebranac ali chilli con carne..a to je verjetno OT. :embar:

[ Uredi 28 jan 2007, 20:37 ]
Na vrh
Damijan
28 jan 2007, 23:17
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Sašo je napisal(a): ...

Lepa hvala za odgovor Reaperju, Bobu in Alfiju... Pravzaprav sem tudi sam še kar poučen v teoriji v zvezi s tem – a rad bi prebral še kaj iz prve roke o tem, kako se zadeva obnaša v praksi. Zatorej še enkrat: je med vami kdo, ki se vozi na plin?


Kolega ima plinski sistem v Lancii Kappi in je prezadovoljen. Vozi se večinoma na relacije v tujino, avto je že davno presegel 300k km. Edina minusa, ki ju je omenil:
- zaseden prostor za rezervno kolo
- premalo razširjena mreža za oskrbo z avtoplinom

Zadeva je izvedena pri profiju in ni nikakršne bojazni glede explozije, samovžiga, puščanja,... saj ima sistem vod plina zelo varovan.
Na vrh
Tomaz40
29 jan 2007, 08:16
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984

Sicer se napeljava za plin meni ne splača, zato se nisem ravno posvečal tematiki, vendar se strinjam z dejstvi, ki jih je naštel BOB, dodal pa bi še nekaj zadev:

Kot je rekel BOB, v nekaterih parkirnih hišah ne smeš parkirat če imaš plin v avtu, vendar praktično vsi to delajo, ker se instalacija plina na zunaj ne vidi.

Rezervoar za plin ni nikoli napolnjen 100% ampak mislim da samo nekje 80%, ker se plin na različnih temperaturah krči in rasteza. Poleg tega imaš tudi varnostni ventil na tanku, ki plin spusti ven, kadar je pritisk previsok.

Pomankljivost, ki je BOB ni omenil, je pa ta, da motor vedno zaženeš na bencin in šele ko se ogreje prešaltaš na plin. Če to storiš prehitro, lahko motor crkne in ga potem ne moreš več zagnat, ker so vsi vodi polni plina in ne bencina. Torej dejansko obtičiš sredi ceste in avta ne moreš zagnat. Možno pa je, da so to kakšne napeljave, ki so že zasterele in so jih zamenjale druge, boljše, ki teh težav nimajo. Vseeno sem ti raje omenil problem, da se boš lahko pozanimal.
Na vrh
grimreaper
29 jan 2007, 08:27
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Tomaz40 je napisal(a): ...


Kot je rekel BOB, v nekaterih parkirnih hišah ne smeš parkirat če imaš plin v avtu, vendar praktično vsi to delajo, ker se instalacija plina na zunaj ne vidi.



Kod nas svi auto sa LPG-om imaju naljepnice na staklima, a vjerujem da je svagdje tako. Osim ilegalno ugradjenih.
Na vrh
Devinius977
29 jan 2007, 11:15
Član #183
Prijavljen dne: 23 jan 2007, 18:34
Objav: 30
grimmy... nije baš tako...
Ja imam llegalno ugrađeni plin i namam naljepnicu nastaklu. Pitao sam na tehničkom da mi ju daju ali su rekli da nema potrebe..
Na vrh
Devinius977
29 jan 2007, 11:17
Član #183
Prijavljen dne: 23 jan 2007, 18:34
Objav: 30
neeee.....
ne ilegalno.... mislio sam na to kada sam htio napisati "LEGALNO"..
ruka mi je brža od mozga..
Na vrh
BOB
29 jan 2007, 11:34
Član #117
Prijavljen dne: 08 dec 2006, 23:45
Objav: 67
Tomaz40 je napisal(a): ...

Pomankljivost, ki je BOB ni omenil, je pa ta, da motor vedno zaženeš na bencin in šele ko se ogreje prešaltaš na plin. Če to storiš prehitro, lahko motor crkne in ga potem ne moreš več zagnat, ker so vsi vodi polni plina in ne bencina. Torej dejansko obtičiš sredi ceste in avta ne moreš zagnat. Možno pa je, da so to kakšne napeljave, ki so že zasterele in so jih zamenjale druge, boljše, ki teh težav nimajo. Vseeno sem ti raje omenil problem, da se boš lahko pozanimal.



Vsi novi sistemi, so računalniško podprti in se preklop z bencina na plin izvede samodejno, ko motor doseže določene parametre (ponavadi se mora hladilna tekočina segreti na 35 stopinj+ ) preklop se potem izvrši samodejno, tako da če ne preklapljaš sam ni nevarnosti da bi avto crknil, ker se plin še ne bi uparjal. Ravno take fore, kdaj preklopiti in nastavljanje parametrov zahtevajo znanje in opremo.

Sodelavec je v AUDI (5 valjni motor) ugradil plin, tanka na Hrvaškem je presrečen in zadovoljen, pravi da ni padca moči preklop na plin praktično ne čuti (razen v denarnici :hoping: ).....
Na vrh
grimreaper
29 jan 2007, 11:36
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Bratic je u zadnje 2 godine ugradio plin u Astru i Octaviu, i oba puta je na atestu dobio naljepnicu, koja bi tebala bit kao naljepnica od registracije, kaj ne?
Na vrh
Tomaz40
29 jan 2007, 11:44
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984
BOB je napisal(a): ...


Vsi novi sistemi, so računalniško podprti in se preklop z bencina na plin izvede samodejno, ko motor doseže določene parametre (ponavadi se mora hladilna tekočina segreti na 35 stopinj+ ) preklop se potem izvrši samodejno, tako da če ne preklapljaš sam ni nevarnosti da bi avto crknil, ker se plin še ne bi uparjal. Ravno take fore, kdaj preklopiti in nastavljanje parametrov zahtevajo znanje in opremo.


Kako zadeva deluje nimam pojma, sem pa vseeno napisal ker škodit ne more.
Na vrh
alfaromeo
29 jan 2007, 13:35
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Da ne bomo filozoforali preveč. V kolikor boš imel omenjeni avtomobil dalj časa in se z njim prevoziš veliko, potem se ti vgradnja vsekakor izplača. Pod pogojem da tam kjer se voziš so LPG pumpe. Kolega je uredil plinsko napeljavo na avomobilu, ko je imel cca 270kkm. Je zelo zadovoljen. Rekel je, da bi verjetno dal večji tank (valjatstega namesto toroidnega), ako bi zadevo monitral še enkrat, zaradi avtonomije. Kot je napisal damijan, ti tudi jaz predlagam da zadevo uredijo profesionalci. Lahko se pozanimam kje je to on vgradil.

Parkirne hiše. Parkirati je prepovedano le v parkirne hiše, ki so pod zemljo. Zakaj ?!? Ker je plin težji od zraka in se usede na dno garaže. Smrtno nevarno. ;)
lp
Na vrh
Sašo
29 jan 2007, 17:44
Član #181
Prijavljen dne: 22 jan 2007, 10:01
Objav: 5
Hvaležen ti bom za priporočilo omenjenega profija ... In še nekaj. Jaz bi tank seveda vgradil v prostor za rezervno kolo, da ne bi trpel prtljažnik - in tako ostal brez rezervnega kolesa. Ima kdo kaj pojma o tistih sprejih, s katerimi se napolni preluknjano zračnico? Je zadeva 100% uporabna?
Na vrh
Sašo
29 jan 2007, 17:57
Član #181
Prijavljen dne: 22 jan 2007, 10:01
Objav: 5
Aja, še to, za morebitne interesente: meni so na koprski firmi, kjer se ukvarjajo s tovrstnimi predelavami, povedali, da lahko inštalacijo brez težav preneseš na drug avto; stroški niso omembe vredni (10.000 dobrih starih SIT), tank pa ti zamenjajo z drugim. Se pravi, da pogoj, da misliš sedanji avto imeti dolgo, ni tako odločilen ...
Na vrh
noj
07 maj 2007, 21:43
Član #46
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01
Lokacija: Arja Vas
Objav: 855
Kako se pa kej gibljejo cene predelave na plin? Od do? V Sloveniji in na Hrvaškem? Upam, da to že kje ne piše... Pa zanima me še, če ima kdo kakšne kontakte od kakšnih predelovalce, naslove spletnih strani, ipd...

[ Uredi 07 maj 2007, 21:46 ]
Na vrh
AljAž
07 maj 2007, 22:12
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Kolikor sem jaz gledal, je predelava občutno cenejša na Hrvaškem. Tudi logično, saj je več strank a hkrati še več ponudnikov. Ker sem tudi sam pomislil na to-pa ne v zvezi z mojim S80, sem malo pregledal net; vpiši v google: avto plin in bo nekaj rezultatov, na cro google pa auto plin in še več zadetkov Če dobim kak konkreten odgovor v zvezi z mojimi vprašanji (ravno danes sem poslal, kako naklučje hehe), objavim.

[ Uredi 07 maj 2007, 22:13 ]
Na vrh
RollingStone
07 maj 2007, 23:15
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Če bom še našel, bom nalepil linke strani srbskih in bosanskih firm, ki se s tem ukvarjajo. Kolikor se spomin, je zadeva konkretno cenejša, kot pri nas (cca 10% naših cen). Res pa je, da naši (mogoče samooklicani) strokovnjaki pravijo, da so srbski sistemi za 150€ dobri za jugote in stoenke, za kaj novejšega pa neuporabne. Spet drugi, prav tako samooklicani strokovnjaki pa pravijo, da gre za povsem isto zadevo, kot jo imajo italijani in nemci, le da je cenejša.

No, kolikor se spomnim, je bila povprečna cena teh sistemov nekje 10 - 15% naših cen. Ker nimam izkušenj, prav tako pa ne verodostojnih mnjenj, kako je z južnimi sistemi, menim, da se stvar splača raziskat. Mogoče bi bilo le malce nerodno, če bi bilo treba uveljavljati garancijo?

Če se bom jutri spomnil, in če bom linke sploh še našel, jih prilepim.
Na vrh
Beastmaster
08 maj 2007, 08:55
Član #111
Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23
Objav: 1307
Po Bih in H, je res precej cenejše, vendar kako pa je z garancijo in servisi(nastavitve itd..) je pa vprašanje.
Prijatelj ima www.avtonaplin.si pri njem vem da so delali že marsikaj, lahko pa mu pošlješ povpraševanje, sigurno ti bo znal vse razložit in povedat a se ti v resnici splača...

[ Uredi 08 maj 2007, 09:37 ]
Na vrh
AljAž
08 maj 2007, 09:24
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Na Sigas sem informativno vprašal za predelavo V50 T5 na plin in dobil prijazen odgovor:
Cena: 1400€+ddv (sistem Tartarini), homologacija cca 80€, torodialni 50L rezervoar(vgradnja cilindričnega ni nič cenejša, saj potrebuješ dodatne komponente npr. teleskopske palice, pasovi, plinskotesno ohišje multiventila itd.). Z vgradnjo v V70 in XC70 imajo izkušnje in tam gredo 60L t. rezervoarji. Poraba 10-15%večja, servisi za plin na 20 000km stanejo cca 20-40€, garancija 100 000km oz. 2 leti.
Na vrh
AljAž
08 maj 2007, 18:49
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Prekopirano iz novo začete teme o istih tegobah:

Blaž 460 je napisal(a): ...

No, mene pa zanima, ali je imel kdo že kakšne izkušnje glede avtoplina.

Zadeva me je kar zrajcala in sicer, ker:
- plin je pol cenejši od bencina (ca 0,55€)
- glede na porabo in kilometre, se mi hitro povrne, recimo v letu
- avto bom imel do konca faxa, torej 5 let, verjetno tudi še naprej
- ker imam štiritočkovni vbrizg, odstajajo novejše inštalacije, ki imajo zelo malo izgubo moči in kapljico večjo porabo
- imam oboje: bencin in plin
- če se gre na kak daljši izlet je to dobro za vse udeležence
- dobro pa se bom počutil tudi ob dejstvu, da se bom z bencinarjem vozil poceni, kakor s kakšnim šparovnim dizelčkom in bom hkrati tudi pripomogel k čistejšemu okolju

Torej sami plusi .....

Zanima me pa s tehnološkega stališča, kako je s preprogramiranjem računalnika in kako potem izgleda, če preklopim na bencin.

Na vrh
noj
08 maj 2007, 18:52
Član #46
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01
Lokacija: Arja Vas
Objav: 855
Hvala za informacije! Upam, da mi bo še kakšen kolega iz Hrvaške znal povedati kako je to pri njih...
Na vrh
volvo5er
08 maj 2007, 21:30
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Tu je napisan en članek o avto plinu (povezava na strani spodaj levo)
Hrvaški Volvo Klub

Za informacije iz prve roke pa lahko vprašaš tudi na njihovem forumu
VKH Forum
Na vrh
LeonT
27 maj 2007, 13:57
Član #228
Prijavljen dne: 27 feb 2007, 20:34
Objav: 37
Jaz vozim na plin (sicer ne volvo, ampak ni razlike) in je prihranek cca. 30% glede na ceno bencina. Še vedno prvih 3-5 km voziš na bencin, da se motor ogreje, pozimi lahko še več, potem pa avtomatično preklopi na plin. Poraba je 15% večja, pri teranju pa tudi do 25% večja, ker ima plin manjšo energijsko vrednost.

Tako da realno računajte na to, da boste stroške za benz zmanjšali za 30%.
Na vrh
Stiffler
27 maj 2007, 20:20
Član #345
Prijavljen dne: 25 maj 2007, 09:48
Lokacija: Frogiland
Objav: 374
Evo našeu sm temo glede avto plina. Sicer ni volvo tema ampak beseda teče o plinu. http://avtomoto.siol.net/default.asp?article_id=11181010703190746290
Na vrh
Majkl
30 jun 2007, 00:38
Član #359
Prijavljen dne: 05 jun 2007, 22:48
Objav: 346
Sicer nevem če je tema še aktivna, vendar vam bom vseeno podal nekaj informacij ki sem jih pridobil preden sem se odločil za vgradnjo plina v svojega S40!
Našel sem 3 dokaj resne firme ki vgrajujejo plin pri nas, cene pa se razlikujejo med enim in drugim predvsem zato ker ponujajo različne sisteme! Sam sem se odločil za vgradnjo pri gospodu iz Kopra (041379365), ki se je angažiral in mi res use povedal ter na koncu ponudil sistem za 1200€(+100€ za hlajenje izpušnih ventilov)!

Torej najbolši sistem, ki ga priporoča gospod predvsem za nove avtomobile, je PRINS VSI cena pa 1600€. Ta baje najbolj točno posnema delovanje z bencinom!
Potem pa sta TARTARINI in AUTOGAS ITALIA, ki naj bi bila dokaj podobna, edinole autogas je novejši in naj bi bil malenkost blj dodelan cena obeh je 1500€, vendar za autogas dobite na gotovino 300€ popusta!

Glede rezervarja je useeno cena ni bila ne večja ne manjša ne glede na to kateri rezervar bi uzel, sem pa videl v njegovi laguni (in se sam odločil za isto opcijo) da je rezervar namesto rezervnega kolesa vendar je višji kot je bilo kolo, potem pa razliko ki nastane zaradi višjega rezervarja zapolni z trdo peno in je pač dno prtljažnega prostora malo višje kot sicer(cca 3-5cm).

Glede porabe(pozabil sem koliko literški je rezervar) vendar sva računala da če imam sedaj porabo 10l/100km bom potem prevozil nekje 500km! Ker se v sližbo vozim iz Domžal v Il.Bistrico (cca 100kmx2 na dan), na relaciji imam 3 pumpe, mislim da mi nebo treba več vozit na bencin, torej bi se mi morala investicija povrniti v 1 letu potem pa sam še profit!

V roku 14dni bi morala zadeva laufat na plin, takrat sporočim kako se obnese pa še sproti kako je z porabo in vzdrževanjem...!

Če je še kako uprašanje ali pokličite gospoda ali pa mi napišite na forum pa ko se odpeljen do njega uprašam in sporočim!

Na vrh
Blaž 460
30 jun 2007, 01:02
Član #40
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52
Lokacija: Ljubljana
Objav: 814
odlično! poročaj, kakšna je situacija, saj se meni tudi zadeva dopade in je zelo dobra alternativa dizlu! me pa zanima, kater motor imaš notri.
Na vrh
sebaveh
30 jun 2007, 01:18
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
Rad bi omenil le eno majhno malenkost - namreč na armaturki, oziroma osrednji konzoli, bi potem najlepše izpadlo, če naročiš prav original gumb za vklop tega sistema, ima pa že napis "LPG" na sebi Nekaj podobnega kot to:
Oziroma ta - mislim da ima celo merilnik količine plina tam, kjer je ponavadi merilnik temperature vode. Original seveda, verjetno bi se za to dalo zamenjat instrumente. http://i9.ebayimg.com/06/m/000/7e/02/1a80_27.JPG

[ Uredi 30 jun 2007, 01:37 ]
Na vrh
Spletna stran
Majkl
30 jun 2007, 13:38
Član #359
Prijavljen dne: 05 jun 2007, 22:48
Objav: 346
@blaž460, poskusil se bom dogovoriti da bi mi stvar poslikal med nastajanjem...! glede porabe, preformansa bom usekakor kaj napisal, vendar pozneje.
Glede avta pa S40 l96, 1.8 16v, 230kkm.

@sebaveh Hm ideja je prav zanimiva, in če obstaja in bo gospoda volja, bo vsekakor originalen gumb! Glede merilnikov sem pa že sam razmišljaj da bi med merilnikom bencina in temp. vode (nad njima je dovolj prostora) nekako vstavil merilnik za LPG. (omejuje me premalo znanja glede teh merilnikov ker neven na kakšnem principu delujejo, če mi vgradi xy merilnik ga lahko jaz naknadno snamem dol in zamenjam ali ne!?)
Na vrh
Pojdi na stran  [1] 2 3 ... 9 10 11

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 42, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5972
najnovejši član: Twxqrprob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete