Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Avtomobilizem
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

VAGina TSI motorji

Pojdi na stran  [1] 2
Avtor objava
Volvoline
16 dec 2010, 00:27 Predogled tiskanja
Član #96
Prijavljen dne: 23 nov 2006, 21:13
Lokacija: Loka
Objav: 178
Se je kdaj kdo spraševal, na koliko boosta delajo TSI motorji?
Danes sem se malo pozanimal o tem in našel podatke za motor 1.4 TSI twincharge 125kW, ki ima vzporedno nameščena kompresor in turbo.
Številke so impresivne:
-kompresor že od štandgasa fila z 1,2 bar
-največji skupni tlak obeh skupaj je 2,5 bar
-nad 3500 rpm turbina dela samostojno (ni bilo točnega podatka, očitno z 1,3 bar)

Torej, volvomani vseh dežel, navijmo še mi boost na naših starih jajcih, da bo gate paralo
Na vrh
RollingStone
16 dec 2010, 00:51
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Lahko. Boost navit je mali problem. Se pa bojim, da to ni zdravo za motor.

1.4 turbo = bullshit. There's no replacement for displacement.
Na vrh
tomazKK
16 dec 2010, 15:04
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
Treba probat.

Octavia ma celo 1.2T, pa se baje čist lepo pelje...
Na vrh
divja jaga
16 dec 2010, 15:12
Član #398
Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38
Objav: 1613
tomazKK je napisal(a): ...

Treba probat.

Octavia ma celo 1.2T, pa se baje čist lepo pelje...

Koliko časa se bo pa peljala je pa en velik
A ni 1.2 premajhen motor za to "kravo"??
Na vrh
bvogri
16 dec 2010, 16:28
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Vsi TSi-ji se res lepo peljejo in ponujajo dosti navora v spodnjem območju. Lansko leto, ko sem predstavljal škodo yeti sem probal vse izvedenke od 1.2-2.0 v RS-ju. 1.2 TSi daje neprimerno boljši občutek kot stari atmosferski 1.6 recimo, za normalnega voznika ki avta ne preganja skos v visoke obrate je veliko bolj primeren.
Poraba je bila zmerna, je pa v vsakem primeru vsaj 2l višja kot pri TDi-ju iste moči. Vzdržljivost pa bo čas pokazal...
Na vrh
scorpio
18 dec 2010, 12:43
Član #1635
Prijavljen dne: 01 maj 2010, 18:10
Objav: 174
sam delam na vw-audi servisu in lahko mirne vesti povem da so ti motorji eno veliko sranje. tehnični podatki so impresivni in tudi ko motor dela je vse ok, ampak ko začne zajbavat pa zajbava do konca. pr nas smo menjali že 5 motorjev in noben ni imel več kod 60.000km. vsi so bili v golfih in 1.4. močno dvomim da bodo ti motorji dosegli tako lepe kilometraže kod naši švedi.;)
Na vrh
RollingStone
19 dec 2010, 08:30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Saj je po svoje logično. 1.4 mlinček pač ne more poganjat avta od tone in pol, vsaj ne dolgo. Ne glede na to, koliko turbin/kompresorjev mu obesiš gor.

1.4 turbo je pravi motor za unote, petke in podbne zadeve. V raznih golfih ali touranih, ki se po teži lahko primerjajo z 850ko, pa je 1.4 motor bolj kot ne šala.

Na vrh
Sverige
19 dec 2010, 08:42
Član #412
Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18
Objav: 743
Čeprav, včasih, ko se je olje v motorju menjalo na 5k km, se nam je tudi zdelo nepojmljivo, olje menjat na 20k km, pa nova olja to omogočajo. Pomojem ne smemo bit preveč skeptični glede vzdržljivosti teh motorjev.
Na vrh
tomazKK
19 dec 2010, 16:48
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
Vzdržljivost motorja ni odvisna od kubature.

Scorpio, hočeš mal opisat kaj je šlo pri tistih motorjih narobe?
Na vrh
bvogri
19 dec 2010, 17:20
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
VAG koncernu izgleda zadnja leta dela velik problem kvaliteta.
Tudi nenapiljen 2.0TDi(103kw) ima baje premnogo težav, sploh do 06' Prosim še jaz kakšno na to temo in na temo TSIjev @scorpio.

Šparanje z navijanjem motorjev res ne gre.
Na vrh
scorpio
20 dec 2010, 21:47
Član #1635
Prijavljen dne: 01 maj 2010, 18:10
Objav: 174
na enem je naredilo za pest veliko luknjo v blok motorja (pri tem je šlo za napako v materijalu) vsi ostali pa so imeli počen en bat. to se je dogajalo samo pri 170 konjskih motorjih. škoda da sm slike zbrisal iz telefona da bi lahko pokazal. imeli pa smo tudi že težave z loputami zraka in z kompresorji. obstajajo nekakšne tovarniške akcije z preventivnim zmanjševanjem moči, kar je zame malce smešno. nasplošno pa sta audi in vw močno razočarala kar se kvalitete in vzdržljivosti tiče.
Na vrh
Volvoline
20 feb 2011, 13:34
Član #96
Prijavljen dne: 23 nov 2006, 21:13
Lokacija: Loka
Objav: 178
Imel priložnost preizkusiti Fabio RS 1.4 TSI DSG 132kw na Škoda dnevu na Vranskem.
Motor: lepo pospešuje, zelo ravna krivulja navora, ampak to je DOLGCAJT. Če ne "rukne v hrbet", je vse džabe.
Poraba na testu: 18,9
Na vrh
S60R-Ocean Race
20 feb 2011, 13:46
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
tomazKK je napisal(a): ...

Vzdržljivost motorja ni odvisna od kubature.


Pa še kako. Sicer ni na prvem mestu med parametri, je pa takoj na drugem ali tretjem.
Na vrh
tomazKK
20 feb 2011, 17:58
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
Razložiš malo?
Na vrh
S60R-Ocean Race
20 feb 2011, 18:18
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
tomazKK je napisal(a): ...

Razložiš malo?


Motorji v veliko kubaturo pod pogojem da so tudi kvalitetno narejeni, bodo držali bistveno dlje kot motorji z nižjo kubaturo. Recimo če primerjam Volvo 1.6 in Volvo T5.
Prvič, pri visokih hitrostih se bo večji motor ( navadno ) sukal nižje kar botruje nižji obrabi materialov. Suče se lahko nižje ker ima obilico moči in navora. Npr. S60 T5 ima pri 140km/h komaj 3.000rpm medtem ko ima recimo C30 1.6 krepko proti 4.000. ( morda nisem dal prave primerjave, sicer pa je isto če primerjamo volvov atmosferski 3.2 inline 6 )
Motor z večjo prostornino se bistveno manj muči da premika nek XY avtomobil, za dosegane normalnih pospeškov se bo tudi manj sukal, medtem ko je potrebno avto z nižjo kubaturo temu primerno bolj priganjat za doseganje istih pospeškov ( normalnih ).
Večji motor, motor z večjo prostornino ima posledično tudi močnejši blok motorja, boljše uležajanje gredi... Če se recimo z avtomobilom dela kilometre, in dosegaš na AC visoke hitrosti, bo motor z manj prostornine bistveno prej dotrajan. Recimo C30 z motorjem 1.6 se pri 180km/h suče že proti rdečem polju medtem ko ima C30 T5 pri tej hitrosti nekje optimalne delovne obrate, se suče nižje, doziranje bencina je nižje, sami deli v motorju imajo nižje temperature, motor je bistveno manj obremenjen kot pa 1.6L pri katerem mu iztiskaš dušo za 180km/h... Motorji z večjo kubaturo so posledično večji, imajo več cilindrov in vsa obremenitev se prerazporedi, motor teče bolj sinhrono, mirneje. Simple as that


[ Uredi 20 feb 2011, 18:21 ]
Na vrh
Augi
20 feb 2011, 21:16
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
@S60R-Ocean Race, C30 1.6 ne gre 180km/h... vsaj meni ni uspelo...
Na vrh
S60R-Ocean Race
20 feb 2011, 21:19
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Augi je napisal(a): ...

@S60R-Ocean Race, C30 1.6 ne gre 180km/h... vsaj meni ni uspelo...


Evo, pa smo tam, še en dokaz koliko več ima tak majhen motor za počet v primerjavi z večjim.
Na vrh
RollingStone
21 feb 2011, 00:04
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
S60R-Ocean Race je napisal(a): ...



Motorji v veliko kubaturo pod pogojem da so tudi kvalitetno narejeni, bodo držali bistveno dlje kot motorji z nižjo kubaturo. Recimo če primerjam Volvo 1.6 in Volvo T5.
Prvič, pri visokih hitrostih se bo večji motor ( navadno ) sukal nižje kar botruje nižji obrabi materialov. Suče se lahko nižje ker ima obilico moči in navora. Npr. S60 T5 ima pri 140km/h komaj 3.000rpm medtem ko ima recimo C30 1.6 krepko proti 4.000.


To je fora menjalnika oziroma prestavnega razmerja, motor s tem nima nič.

S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

Motor z večjo prostornino se bistveno manj muči da premika nek XY avtomobil, za dosegane normalnih pospeškov se bo tudi manj sukal, medtem ko je potrebno avto z nižjo kubaturo temu primerno bolj priganjat za doseganje istih pospeškov ( normalnih ).


Delno imaš prav. Ob predpostavki, da sta oba avta enako težka in imata enak zračni upor. Še vedno pa z pravim menjalnikom lahko narediš pospeške recimo 6s 0-100 tudi na 1.6 motorju. Brez kakšnega hudega priganjanja. Bi pa trpela končna hitrost.


S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

Večji motor, motor z večjo prostornino ima posledično tudi močnejši blok motorja, boljše uležajanje gredi...


Močnejši blok motorja je fora samo ene zadeve, torej hlajenja (oziroma raztezanja snovi pri segrevanju). Starejši majhni motorji imajo precej močnejše bloke, kot novejši večji motorji. Delno igrajo vlogo tudi materiali.

Boljše uležajenih gredi ne bi komentiral, ker je stavek zelo vrjetno največji hec ki sem ga slišal ta teden.


S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

Recimo C30 z motorjem 1.6 se pri 180km/h suče že proti rdečem polju medtem ko ima C30 T5 pri tej hitrosti nekje optimalne delovne obrate, se suče nižje, doziranje bencina je nižje, sami deli v motorju imajo nižje temperature, motor je bistveno manj obremenjen kot pa 1.6L pri katerem mu iztiskaš dušo za 180km/h... Motorji z večjo kubaturo so posledično večji, imajo več cilindrov in vsa obremenitev se prerazporedi, motor teče bolj sinhrono, mirneje. Simple as that



To, koliko obratov ima kater avto pri določeni hitrosti (če izpustimo dizelske agregate), je spet fora prestavnega razmerja. Sama motorja bi imela bistveno manjšo razliko.

Doziranje bencina pri T5 nikakor ni nižje kot pri 1.6.

Temperatura delov motorja je odvisna predvsem od obratov motorja in ne od prostornine. Torej je pri manjših motorjih višja, pa spet predvsem zaradi menjalnika oz. prestavnega razmerja.

Edina stvar je, da se (prostorninsko) manjši motor bolj matra premikat avto z enako težo, kot pa večji motor. Od tod večja obraba motorja. Prestavna razmerja pa so pač izračunana tako, da ima vozilo v povezavi z določenim motorjem zadovoljive pospeške, zadovoljivo končno hitrost, zadovoljivo porabo goriva,...... Torej nekje nekaj mora trpet.

Spet je pa tako: Pri manjših turbinskih motorjih se ta obraba zmanjša. Če računamo, da ima naprimer večji model VWja s tem motorjem primerljivo maso z volvom 850, je edina slaba stvar tega motorja prevelika obraba v nizkih vrtljajih, v visokih pa je obraba manjša. Če seveda ne upoštevamo dejsta, da imajo dotični mlinčki konstrukcijsko napako, ki jo je nekdo tukaj že opisal.

Za manjše oziroma lažje avtomobile je 1.4 turbo motor vrjetno kar dobra izbira.

Ena stvar pa še vedno drži. Poraba pri teh mlinčkih je višja, kot pri naprimer 1.8 turbo motorju. In če potrebuješ navor v pravih obratih, še vedno drži, ˝there's no replacement for displacement˝.



Na vrh
S60R-Ocean Race
21 feb 2011, 00:07
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
RollingStone je napisal(a): ...

Boljše uležajenih gredi ne bi komentiral, ker je stavek zelo vrjetno največji hec ki sem ga slišal ta teden.


Pa mi ti povej, na kolikih mestih je uležajena odmična gred od VW 1.4, na kolikih mestih pa Volvov inline6, 3.2? Hec?

In seveda da so obrati pogojeni s prestavnim razmerjem. Hotel sem povedati, da ni kavnega mlinčka, ki bi v 5. prestavi pri 140 imel 2.500rpm. Večji obrati, večja obraba.

Kar se tiče porabe pa itak... S60 2.4 140 in T5 pijeta po mestu nekje enako. Na relacijo T-5 spije manj.

Aja, @Rollingstone: ˝there's no replacement for displacement˝
It is, Volvo's turbo Sicer se pa delno strinjam ja. 4.4 V8 od Volvota

[ Uredi 21 feb 2011, 00:14 ]
Na vrh
RollingStone
21 feb 2011, 00:15
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Če je večkrat uležajena, še ne pomeni, da je bolje uležajena. Bolje uležajena gred je mit. Lahko je dobro uležajena (z mazanjem ležajev), ali slabo uležajena (brez mazanja ležajev). Slednja tako ali tako ne bi zdržala dolgo.

Kolikokrat je uležajena, pa niti ni važno. Če do maksimalnih obratov drži center, je dobro. Kolikokrat je uležajena, pa je odvisno od števila batov. Med vsakim cilindrom je en ležaj, pa še eden pred prvim cilindrom in edem za zadnjim cilindrom. Torej je logično, da ima šestak več ležajev kot pa dvocilinderc. V8 ima naprimer enako kot 4 cilinderc.


In ja, 2.4 in T5 imata približno enkao porabo. V nižjih obratih ima 2.4 nižjo. Ampak prestavna razmerja niso enaka. Kot sem že rekel, tukaj proizvajalci upoštevajo mnogo stvari. Od porabe, izpušnih plinov, pospeškov, končne hitrosti, možnosti povečanja teže (naprimer vleka prikolice),....

[ Uredi 21 feb 2011, 00:18 ]
Na vrh
S60R-Ocean Race
21 feb 2011, 00:20
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
@RollingStone:
Definitivno imajo manjši motorji nižjo življensko dobo. A si predstavljaš da bi gnalo 940-ko ne 2.3L inline4 ampak 1.6inline? Pomoje na cesti ne bi bilo več nobenega.
Na vrh
RollingStone
21 feb 2011, 00:26
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Vrjetno lahko, če bi dali zraven pravi menjalnik. Seveda pa ob tem ne bi upoštevali vsega prej naštetega.

Če pa upoštevajo toliko stvari, pa mora biti motor temu primeren. Sama teža avta igra veliko vlogo. 1.6 motor bi tako težo komaj premikal. Ampak spet morajo zadovoljiti potrebe kupcev (te pa narekujejo cene cestnin, zavarovalniški razredi in nenazadnje cena bencina). Zaradi tega pa pridejo ven take spake. 1500kg in 1.4 motor....
Na vrh
Damijan
21 feb 2011, 09:12
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Rolling, zelo je odvisno od uležajenja motorne gredi. npr. 4 valjnik je ali 3x uležajen, ali 5x. Isto je pri več valjnikih. In zelo je pomembno, kolikokrat je uležajena. Upogibne sile so zel ovelike.

Omenil si, foro menjalnika oziroma prestavnega razmerja, in da motor s tem nima nič.
Vsakemu, ki malo ve o tehniki motorjev in uporabi logiko, je takoj jasno, da je ogromno odvisno od prestavnega razmerja. Tako ne moreš nekega 1,2 motorja priklopiti na menjalnik od T-5, ker verjetno niti speljati ne bi mogel zaradi prestavnega razmerja. Vsak menjalnik je prilagojen zmogljivostim motorja.

Toplotne obremenitve motorja so s5 predmet termodinamike motorja in razmerja med gorivom in zrakom. Zaradi napačnega razmerja se topijo notranjosti motorjev. Znano iz napačnega tuninga T motorjev.

Tale tvoj komentar, da boljše uležajenih gredi ne bi komentiral, ker je stavek zelo vrjetno največji hec ki si ga slišal ta teden, bi bilo bolje, če ga ne bi napisal.
Fizika že v osnovni šoli razlaga, kako je odvisna velikost površine, na katero deluje določena sila.
Zato je odvisno od samega pristopa pri konstruiranju, kak ovelik varnostni faktor si boš privoščil. Boš reskiral z rezervo, ali boš hodil po robu. Če imaš rezervo, imaš več materiala, večjo težjo, višjo porabo, bolj si siguren. O felerju konstruiranja pa si preberi angleški TDI forum, kjer imaš slike razdrtega motorja.
Na vrh
RollingStone
21 feb 2011, 10:20
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Če dobro prebereš, sem napisal popolnioma isto kot ti. Razen seveda tega, da še nisem videl naprimer 3x uležajenega 4 cilinderca, oziroma 4x uležajenega 6 cilinderca. Potem je to slabše glede na silo, ki jo gred premaguje.

Mogoče nisem dovolj prešraufal, ampak pri naprimer 4 cilindercu še nisem videl samo 3x uležajene.... Vedno 5x. Tudi nikoli nisem videl večkrat uležajene.

Vedno kolikor je batov +1. Če je manjkrat uležajena bi jo upogibna sila zvila. Da bi imela ležajev več kot je batov +1, pa tudi ne gre. Razen če si kdaj videl da ima ležaj med vsakim ventilom posebaj.

Kako je uležajena, pa je odvisno. Mora biti mazanje, drugače ne dela prav dolgo. Način ležajev je spet odvisen od motorja (lahko ima mostičke, kar pomeni ločen ležaj, ki ga je možno menjat, ali tako kot naprimer T5, brušen ležaj, ki ga ni mogoče zamenjat). Kaj je bolje je brezveze razpravljat, ker obe varianti držita ohoho kilometrov.

Torej če je prava toleranca pri ležajih, pa najsibodo taki ali drugačni, in če imajo pravilno mazanje, je dobro uležajena gred. Kolikokrat je uležajena, je pa odvisno od batov.

Ne moreš reči, da je gred pri 6 cilindercu bolje uležajena, kot pri 4 cilindercu. Če ima prvi 7 ležajev, drugi pa 5, je to glede na silo, ki jo prenaša, popolnoma isto (seveda ob predpostavki, da je mazanje in toleranca ujema pravilna). Če bi imela zadeva ležajev manj (naprimer 3 pri 4 cilindrih) bi bilo to slabše. Ampak tega še nisem videl, tako, da predvidevam, da je zadeva zelo redka.

[ Uredi 21 feb 2011, 10:24 ]
Na vrh
Volvej
21 feb 2011, 10:52
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Da je vzdržljivost motorja odvisna od volumna, je čisto odvisno s katerega stališča gledaš. Če imaš C30 z 1.6 motojem in V70 z 2.4 motorjem pomoje ni nekih blaznih razlik oz. to sploh ni nekako primerljivo. Da je v 1500 kg težkem avtu bolje imeti 2.0T kot 1.4T in da bo 1.4T manj zdržal je logično, ampak ne zaradi voluma. 2.0T bo zdržal več ker je manj navit kot 1.4T. Torej je za vzdržljivost po moje pomembno razmerje moč/volumen.

Če ima tale 1.4TSI res 125kW to je 167KM je za moje pojme prenavit in bo takšen motor logično zdržal manj kot kakšen stari ameriški V8 350cui, to je nekje 5.8L, ki je tudi imel nekje 170KM.
Na vrh
JG
21 feb 2011, 11:04
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
Samo avtomobilizem gre pa ravno v smer nižja kubatura in visoka moč motorja. Recimo Volvo 2.0T je imel 180 konj, sedaj ima 1.6T 180 konj in vsi tehnični podatki so na strani manjšega motorja, kako bo z vdržljivostjo se še ne ve, sam pa menim, da z vsakdanjo zmerno uporabo avta, vdržljivost ne bi smela biti slabša pri motorjih z nižjo kubaturo.
Na vrh
S60R-Ocean Race
21 feb 2011, 11:19
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Za Rollinga vem, da kar precej ve, ostali pa ne vem če ravno iz tehničnega vidika vedo o čem je sploh govora oziroma o čem pišem jaz in Damijan ...
Na vrh
rdečs40
21 feb 2011, 17:03
Član #50
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 11:25
Objav: 382
Včasih tudi "common sense" prinese enak rezultat oz. razumevanje problema kot "fizikalna" razlaga. Mislim, da smo vsi dovolj "razviti", da razumemo o čem teče debata :-)
Ne me narobe razumeti, lepo je prebrat malo bolj strokovno razlago, ni pa treba ostalih zatirat :-)
Na vrh
volhart
21 feb 2011, 17:10
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

Za Rollinga vem, da kar precej ve, ostali pa ne vem če ravno iz tehničnega vidika vedo o čem je sploh govora oziroma o čem pišem jaz in Damijan ...


Navedi najprej svojo izobrazbo, preden namigujes na druge.
Na vrh
sebaveh
21 feb 2011, 18:39
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
RollingStone je napisal(a): ...

Mogoče nisem dovolj prešraufal, ampak pri naprimer 4 cilindercu še nisem videl samo 3x uležajene....


Torej še nisi imel fičeka narazen?


(Nisem si mogel pomagat)

Drugače pa, ali niso rekli da bodo TSI motorje prenehali izdelovati zaradi prevelikih stroškov izdelave?
Na vrh
Spletna stran
S60R-Ocean Race
21 feb 2011, 22:00
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
volhart je napisal(a): ...

S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

Za Rollinga vem, da kar precej ve, ostali pa ne vem če ravno iz tehničnega vidika vedo o čem je sploh govora oziroma o čem pišem jaz in Damijan ...


Navedi najprej svojo izobrazbo, preden namigujes na druge.

Da takšne stvari veš, ne rabiš bit izobražen v tej smeri, le malce common sense-a uporabiš in malce znanja o avtomobilizmu in tehniki. Sicer sem pa strojnik, če te to tako zanima.

Na vrh
Pojdi na stran  [1] 2

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 66, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete