Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Avtomobilizem
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

VAGina TSI motorji

Pojdi na stran  1 [2]
Avtor objava
Damijan
22 feb 2011, 09:20
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Rolling: 3x uležajena motorna gred pri starih Škodinih motorjih. Modeli RS so imeli pa isti motor, 5x uležajen. Ležaj pa širok kot A4 format...
Na vrh
Ovlov
22 feb 2011, 10:26
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

Za Rollinga vem, da kar precej ve, ostali pa ne vem če ravno iz tehničnega vidika vedo o čem je sploh govora oziroma o čem pišem jaz in Damijan ...


Meni pa se zdi - če mi S60R-Ocean Race dovoli pripombo - da ni toliko važno, ali je gred uležajena 3x ali 5x, ampak bolj to, da je takšna, da kokoši na njej udobno prenočujejo.
Na vrh
S60R-Ocean Race
22 feb 2011, 13:42
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Ovlov je napisal(a): ...

Meni pa se zdi - če mi S60R-Ocean Race dovoli pripombo - da ni toliko važno, ali je gred uležajena 3x ali 5x, ampak bolj to, da je takšna, da kokoši na njej udobno prenočujejo.


Na vrh
t5s60
22 feb 2011, 14:33
Član #1083
Prijavljen dne: 27 mar 2009, 01:13
Objav: 24
Zdravo!
Da se mal vmešam, bolše uležajenje je čist lovska. Vsak proizvajalc strmi dobremu uležajenju (razen renault- poznamo težave) in mislim da ni več 4 cilinderskega motorja ki bi imel 3x podprto gred (yugo 45 jo je imel, pa so bili problemi). Prostornino pa zoptimizira proizvajalec gledena vozilo je pa res da eni uspe drugim ne. Predvsem delajo premajhne motorje za določene modele in pride do utrujenosti materiala in posledični do deformacij. Pa naj povem še en zelo zanimiv in presenetljiv podatek, volvo v70 D5 164km ima enak avtomatski menjalnik kot renault velsatis 3.0D 177km, podatka o navori nimam, ampak naj povem da je prestavno razmerje manjše oz. je krajši menjalnki od velsatisa čeprav je večja prostornina in km, pa da o vzdržljiosti 3.0D ne govorimo. Razlagajte si po svoje kje so težave za okvare. Lp
Na vrh
Damijan
22 feb 2011, 14:58
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Dejstvo je, da je večkrat po malem bolje kot 2x na široko uležajenje. Vendar, če je tudi to minimalno uležajenje dobro načrtovano, širina, je problem skoraj neznaten.
ZDaj je problem, da vsi vse načrtujejo z minimalnimi stroški in minimalno porabljenim materialom. Tako se uporablja čedalje nižji varnostni faktor pri konstruiranju. Zato hodijo "po robu". Upam, da si znaš predstavljati, da bi bil ta faktor povsod 1...

Pri menjalnikih je pa tako, da so lahko različna prestavna razmerja med samimi prestavami, ali pa samo različno prestavno razmerje na končni stopnji na diferencialu.
Na vrh
S60R-Ocean Race
22 feb 2011, 15:41
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
t5s60 je napisal(a): ...

Zdravo!
Da se mal vmešam, bolše uležajenje je čist lovska. Vsak proizvajalc strmi dobremu uležajenju (razen renault- poznamo težave) in mislim da ni več 4 cilinderskega motorja ki bi imel 3x podprto gred (yugo 45 jo je imel, pa so bili problemi). Prostornino pa zoptimizira proizvajalec gledena vozilo je pa res da eni uspe drugim ne. Predvsem delajo premajhne motorje za določene modele in pride do utrujenosti materiala in posledični do deformacij. Pa naj povem še en zelo zanimiv in presenetljiv podatek, volvo v70 D5 164km ima enak avtomatski menjalnik kot renault velsatis 3.0D 177km, podatka o navori nimam, ampak naj povem da je prestavno razmerje manjše oz. je krajši menjalnki od velsatisa čeprav je večja prostornina in km, pa da o vzdržljiosti 3.0D ne govorimo. Razlagajte si po svoje kje so težave za okvare. Lp


Motor 3.0 V6 Dci je polomija. Vzet iz ISUZU-jevega poltovornjaka. 200.000 na tem motorju je čudež, v kolikor vem, so imeli velike probleme s hlajenjem.

To pa da je menjalnik v Vel Satisu in Volvotih 01-05 enak pa ni res.
Menjalniki v Volvoih so Aisin Warner AW55-50SN ( 55-51 pa za AWD ), v Vel Satisu pa SU1 ( tudi v Laguni 3.0V6 in 2.2dci ). Ohišje, oljna črpalka in wandler, pravtako pa drobovje menjalnika je različno, najbrž pa uporabljajo kakšne skupne dele, ker sta oba menjalnika narejena na Aisionovi platformi AF33. Na tej platformi delani Aisini so vgrajeni tudi v Saab 9-3, Lancia Thesis, Opel Signum, Vectra, Nissan... Ti menjalniki pa se med seboj zelo razlikujejo kot sem že gori omenil. Zanimivo je, Vel Satis naprimer nima ventila B4, ki ga imata Volvo in Lancia. Že samo to priča o precej drugačni zasnovi. Volvo, Saab in Nissan imajo ( tega nisem preveril ) baje konstrukcijsko enak menjalnik, vsi ostali so drugačni. Prejšnji teden sem imel priložnost videt Aisina v Lancii Thesis in menjalnik je sicer podoben Volvovem a niti slučajno enak.

RENAULT:



VOLVO:

Na vrh
alfaromeo
22 feb 2011, 15:44
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
S60R Preberi naslov teme. In nehaj srat klamfe po forumu.
Na vrh
S60R-Ocean Race
22 feb 2011, 15:46
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
alfaromeo je napisal(a): ...

S60R Preberi naslov teme. In nehaj srat klamfe po forumu.


Pa ti povej razlike med menjalniki na tej platformi... Če že jaz serjem
Konec
Na vrh
alfaromeo
22 feb 2011, 15:50
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

Če že jaz serjem
Konec



Si prebral naslov teme?!? Kaj ima jo veze VAGina in TSI z fuking menjalniki od vlesatisa in volva ?!?

Razen to da si ti to vse prešraufal in to prakrat miže...

Si moten ?!?
Na vrh
Volvoline
22 feb 2011, 22:08
Član #96
Prijavljen dne: 23 nov 2006, 21:13
Lokacija: Loka
Objav: 178
alfaromeo je napisal(a): ...
Si prebral naslov teme?!? Kaj ima jo veze VAGina in TSI


Ha ha, sam res!

Mene je v štartu zanimalo, na kakšnem boostu ti motorji delajo, in ali kaj zamujam, če ga nimam. Hvalabogu sem imel šanso preizkusit na Vranskem, in videl, da nič ne zamujam.
Na vrh
sebaveh
22 feb 2011, 23:23
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
Me pa še zanima, koliko je kaj predvidena življenjska doba teh motorjev, če so že tako naviti? Ali lahko pričakujemo 300.000 km?
Na vrh
Spletna stran
bvogri
23 feb 2011, 01:14
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Volvoline je napisal(a): ...

alfaromeo je napisal(a): ...
Si prebral naslov teme?!? Kaj ima jo veze VAGina in TSI


Ha ha, sam res!

Mene je v štartu zanimalo, na kakšnem boostu ti motorji delajo, in ali kaj zamujam, če ga nimam. Hvalabogu sem imel šanso preizkusit na Vranskem, in videl, da nič ne zamujam.



Aja in kaj te je zmotilo? Preveč zvezno podajanje moči
Res nič ne bom trdil o zanesljivosti teh motorjev. Poznam samo enega dejanskega lastnika osebno in z 2.0TSi-jem nima težav. Ampak peljejo se pa vsi odlično. Probal sem vse od 1.2 do 2.0 in res zalagajo z navorom v niskih obratih in se radi zavrtijo. Suberb z 1.8 TSi-jem se je brez problemov lani odpeljal od 850 2.5 20V ob tem pa je imel pri nenehnem priganjanju porabo kot jo imam v volvotu pri normalni vožnji.
Kdor trdi, da se 1.4 TSi en more kosat z težo npr. Superba ga še ni preiskusil. Zelo lahkoten je za vozit.

Mislim, da bo VW moral malo več dat na kvaliteto pa bo. Podobni turbo malčki prihajajo različno hitro k vsem znamkam. Tudi volvo ni izvzet. Če jih bodo konstruirali primerno navijanju jaz ne vidim problema.
Šparanje+ navijanje pa je problem že od nekdaj.
Na vrh
Volvoline
23 feb 2011, 01:37
Član #96
Prijavljen dne: 23 nov 2006, 21:13
Lokacija: Loka
Objav: 178
bvogri je napisal(a): ...


Aja in kaj te je zmotilo?


Pa saj ni slab motor (1.4), samo zanimalo me je, ali kaj bistvenega zamujam. V smislu, da bi moral šparat, zapufat se, v končni fazi "hrepenet" po takem "tehnološkem čudu".
1.8 in 2.0 TSI pa je gotovo čisto druga zgodba.

Zveznost navora, pa če se to še tako lepo bere v avtomobilističnih publikacijah in vidi na grafih, je ena sama žalost. To je vožnja za žensko populacijo.
Na vrh
RollingStone
23 feb 2011, 08:58
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
t5s60 je napisal(a): ...

Zdravo!
Da se mal vmešam, bolše uležajenje je čist lovska. Vsak proizvajalc strmi dobremu uležajenju (razen renault- poznamo težave) in mislim da ni več 4 cilinderskega motorja ki bi imel 3x podprto gred (yugo 45 jo je imel, pa so bili problemi). Prostornino pa zoptimizira proizvajalec gledena vozilo je pa res da eni uspe drugim ne. Predvsem delajo premajhne motorje za določene modele in pride do utrujenosti materiala in posledični do deformacij.



+1. Čeprav jaz še vedn nisem videl 3x uležajene gredi. Izgleda da bom res moral mal še jugote pa fičkote šraufat. No ja, je pa tudi res, da večinoma šraufam samo volve, za drugo niti nimam interesa.
Na vrh
RollingStone
23 feb 2011, 09:08
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Damijan je napisal(a): ...

Dejstvo je, da je večkrat po malem bolje kot 2x na široko uležajenje. Vendar, če je tudi to minimalno uležajenje dobro načrtovano, širina, je problem skoraj neznaten.
ZDaj je problem, da vsi vse načrtujejo z minimalnimi stroški in minimalno porabljenim materialom. Tako se uporablja čedalje nižji varnostni faktor pri konstruiranju. Zato hodijo "po robu". Upam, da si znaš predstavljati, da bi bil ta faktor povsod 1...

Pri menjalnikih je pa tako, da so lahko različna prestavna razmerja med samimi prestavami, ali pa samo različno prestavno razmerje na končni stopnji na diferencialu.



Se strinjam. Če je ležaj širok 10 cm, je to slabše (več trenja). Če je ležajev manj, je to slabše (zvijanje gredi).
Na vrh
Damijan
23 feb 2011, 09:20
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
RollingStone je napisal(a): ...
Se strinjam. Če je ležaj širok 10 cm, je to slabše (več trenja). Če je ležajev manj, je to slabše (zvijanje gredi).


Ni bistveno več trenja, ker zadeve, uležajene z drsnimi ležaji, nimajo medsebojnega kovinskega stika. Vse plava oziroma teče po oljnem filmu. Tu ima veliko vlogo zmogljivost oljne črpalke..

Pri manjkratnem uležajenju je zvijanje gredi rešeno s konstrukcijo, ker je med ležaji ojnic bistveno debelejša. Temu primerno je tudi teža večja. Pri večkratnem uležajenju pa je lahko gred lažja in zaradi več ležajev je potem bolje centrirana. Sama teža gredi, med vrtenjem, pa vpliva tudi na odzivnost motorja in mirnost teka. Tako je lepša krivulja navora, višja moč, manjša poraba goriva,...
Na vrh
Ivch
23 feb 2011, 10:10
Član #462
Prijavljen dne: 21 okt 2007, 23:36
Objav: 27
Ni ravno to, po čemer je Volvoline spraševal v prvem postu te teme, lahko pa vseeno svojo izkušnjo življenja s TSI mlinčkom deliim z vami.
Približno pol leta imamo doma Octavio Combi 1.2 TSI. Je naslednica razbitega '93 945Gl, katerega slike so bile tudi tu na forumu. Na začetku sem bil sam zelo skeptičen do 1.2 motorčka v Octaviji, vendar sem po testnih vožnjah in temeljitem premisleku o tem, kakšnim in čigavim potrebam bo avto dejansko služil, prišel do sklepa, da je to prava izbira. Avto namreč uporablja moja draga za cca. 60km dnevne vožnje po bolj ali manj uravnanem terenu. Po prevoženih 12Kkm lahko povem, da je sicer treba kar nekaj privajanja in prilagajanja stila vožnje, vendar se z vožnjo v čim nižjih vrtljajih, izkoriščanjem naravne konfiguracije terena in zaviranjem z motorjem, da spraviti porabo zelo nizko. Npr: relacija Novo mesto - Kostanjevica in obratno 4.6 - 5.0L/100 km, ipd. In ne, pri tem ne gre za pretirano "cijazenje" in oviranje prometa, temveč za vožnjo po predpisanih omejitvah. Seveda poraba takoj naraste, ko Bajsa ugleda hrib ali avtocesto. Na avtocesti pri 150km/h je npr. izmerjena poraba 8.1L, pri 110km/h (je deževalo, zato sem lahko vozil tako počasi) pa le 5.6L/100 km. Skupna povprečna poraba je konstantno nekje med 5.8-6.0L, kar je točno toliko, kot obljublja tovarna. Še nekaj, kar je moji dragi zelo všeč, je obisk bencinske na vsakih 900 km in ne na vsakih 450km kot z 945Gl (LPG), manj všeč ji je seveda račun, ki je enkrat višji Argumenti, ki so ob nakupu prevladali so: zelo ugodna cena za karavana, varčnost in zadostnost za potrebe, garancija in nenazadnje tudi to, da je Octavia po faceliftu pravzaprav ratala kar lep avto... Po pol leta lastništva lahko potrdiva, da popolnoma ustreza pričakovanjem in potrebam ter da sva z Bajso zelo zadovoljna.
Res pa je tudi, da je meni osebno v tem avtu edini "gušt" šparat gorivo in o kakih pravih užitkih v vožnji ne morem govorit. Strinjam se z nekom pred mano, ki je napisal, da je tak motor (vsaj v tako velikem avtu) za žensko vožnjo , žalostno je le, da ob obstoječih prometnih predpisih in višinah kazni tudi "pravim voznikom" ne ostane kaj dosti drugega, kot peljati po predpisih.
Zelo ste se razpisali o povezavi med prostornino in vzdržljivostjo motorja... Moje mnenje je, da je to razmerje manj pomembno kot pa sam način oz. stil vožnje v življenski dobi avtomobila v kombinaciji s potrebami posameznika ter glede na slednje izbira motorja... Seveda ob rednem in kvalitetnem vzdrževanju in ob predpostavki, da niso prisotne konstrukcijske napake/pomanjkljivosti. Za primer: Volvo PVR bencinski motorji in Volvo "VW+1 cilinder" dizli...

Torej TSI motor z majhno prostornino v velikem avtu? Za vožnjo po omejitvah po lokalnih in regionalnih cestah in le občasno po avtocestah in ob upoštevanju nizke izhodiščne cene za nov avto, nizkih stroškov registracije&zavarovanja in relativno nizke porabe...absolutno ja!
Za pretežno avtocestne relacije, za bolj dinamično vožnjo/užitek v vožnji, "friziranje" in "trackday"...absolutno ne!
Na vrh
Damijan
23 feb 2011, 11:14
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
@Ivch: stil vožnje pustimo ob strani. Lahko je XXXXX kW, pa je kmalu premalo. Dajmo smatrat, v tej temi, da gre za "normalnega" uporabnika.

@Rolling: Evo, našel slike 3x uležajene glavne gredi od Škode
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=444

Pa še slika golega bloka
http://skoda.panda.cz/obrazky2/345_30a.jpg
Na vrh
MKovic
23 feb 2011, 11:54
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

@RollingStone:
Definitivno imajo manjši motorji nižjo življensko dobo. A si predstavljaš da bi gnalo 940-ko ne 2.3L inline4 ampak 1.6inline? Pomoje na cesti ne bi bilo več nobenega.


Starega Volvovega Amazona sicer ni gnal 1.6 ampak 1.8 litrski motor z, za današnje čase, nepojemljivimi 80+ konji. Zadeva ima CELO 3x uležajeno gred pa vendar je točno takšen motor, sicer v Volvu P1800 nosilec Guniessevega rekorda vzdržljivosti. G. Irw Gordon je z avtom s takim motorjem prevozil (nisem na tekočem) definitivno več kot 2.5 miljona milj. Na drugi strani je Volvov (PRV) V6 s prostornino 2.8 oziroma 2.9 litrov in z 5x uležajenimi obemi gredmi, ki pa žal ni sposoben brez težav preživeti borih 200.000 km. Bolj kot suhoparna dejstva so torej pomebne vse tehnični podrobnosti, od katerih je odvisna kvaliteta motorja.
Na vrh
MKovic
23 feb 2011, 12:12
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

...To pa da je menjalnik v Vel Satisu in Volvotih 01-05 enak pa ni res.
...


Sorry za off topic ampak na svetu sta samo dva proizvajalca avtomatskih menjalnikov, ki so vgajeni v 90% avtomobilov: Asian Warner (Borg Warner) in GM. Zasnova je torej pri prav vsih AW-jevih menjalnikih enaka, ostalo je variacija na temo. Nisem na tekočem z najnovejšimi dosežki na tem področju (da me ne bo kakšen volvo mojster obtožil zavajanja ), ampak pred 10+ leti je valjalo, da so praktično vsi vitalni deli med AW-jevimi in med večino GM-ovih menjalnikov iste generacije izmenljivi. Veljalo je tudi, da je "poševnooka" (torej AW) zasnova bistveno naprednejša od GM-ove. Vsak, ki je kdaj vozil klasičnega Leksusa je temu lahko pritrdil. Razne trditve v smeri boljše ali slabše kvalitete takšnih menjalnikov so torej povem enake (nepobmebne), kot prepiranje, da je VM 2.5 diesel v Cherookeeju ali Voyagerju boljši od VM 2.5 diesel Alfi 164. Vsi motorji so pač generični izdelki Italjanske firme.
Na vrh
alfaromeo
23 feb 2011, 15:41
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
@ Mkovic:
Sorry MIŠKO.... a si ti mogoče že kdaj videl VM dizel od blizu ali si ga kdaj vozil......
Si že kakšnega prešraufal?
BTW ... Ravno pred par urami se je pripeljal mimo sosed in smo ugotovili, da ima počene glave.
Zato smo motor ven vzeli, ga zdrli, potem pa smo šli na pir. Baje, slišal sem, da se da dobit neke VM glave MARINE izvedbe, ki so vgrajene v barke, ki so močnejše.
.
Zdaj imamo problem ker so sicer vse glave enake, a ne vemo katero kam postavit. A lahko kdo kaj pomaga .....

Moram skormno priponit, da se kar veliko izobražujem. Vsak dan kje šraufam in pomagam. Počasi bom začel ločit matico in podložko.

Meni se zdi da se samo jaz in oni gor zastopima o čem se govori. Nevem če kdo ve, o čem se jaz tukaj pogovrajam. Se mi zdi da ne, ker nimate pojma.

Drugače študiram "nabijanje v prazo", če koga mimogrede zanima.

Btw mišek Mkovič .... smo zamenjali še menjalnik ker plaforma od RH44 ni prava z RE46 ta pa ne gre skupaj z l80T40, ker nima par ventilčkov. Tako pravi mojster v delavnici kjer se dodatno in izdatno izobražujem. Sicer pa če je kdo to vozil kdaj, ali je kakšen tak frajer med vami, ki bi to vozil potem ve da je razlika očitna, predvsem pa je premočna za tak avto, kot je cherokee z VM motorjem. Če je kdo to kdaj peljal nevem. Jaz sem ga zadnjič vozil v Grand Theft Auto, pa sem videl da ne gre nikamor. V NeedForSpeed16 sem vozil formulo pa spačka. Pa še veliko pije.

Na vrh
MKovic
23 feb 2011, 19:04
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
alfaromeo je napisal(a): ...

@ Mkovic:
Sorry MIŠKO.... a si ti mogoče že kdaj videl VM dizel od blizu ali si ga kdaj vozil......
Si že kakšnega prešraufal?

Ojej brez skrbi VM-ja sem prešraufal še preden so bili na voljo v Sloveniji, ko so se zanj "borili" še vsemogočni modeli, povezani z takšnimi in drugačnimi "povzetki" iz Kočevkse Reke. Patroli in WRANGLERJI SO BILI "ZAKON" V TISTIH ČASIH.
Na vrh
sebaveh
23 feb 2011, 19:47
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
VM izdeluje tudi motorje za traktorje (za Goldonija zagotovo vem), in mogoče bi tudi od teh pasale glave in kakšni ostali deli križem

Je pa smotano - vsaka glava posebaj, tesnilo pa eno skupno za vse.
Na vrh
Spletna stran
bvogri
23 feb 2011, 21:13
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574


Sam da zrihtate VM-ja. Mogoče pa bi raje menjali kar cel motor. Mimogrede imam enega Toledota 1.9 TDi za prodat. Mogoče paše motor z nekaj predelavami. Školjko pa za dele. Super mlinček je.

[ Uredi 23 feb 2011, 21:14 ]
Na vrh
bvogri
23 feb 2011, 21:23
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
@Ivch
ON Topic

Od 100 konjev ni za pričakovat kakšne brutalnosti ane? Glede napisano bi bil zadovoljen... če pa pogrešaš plin pa predelaj tudi tega. Mislim, da se da.
Octavia z 1.8TSi pa je že malo manj za babjo vožnjo... Sej zato imaš stopnjevanje moči.
Osebno imam veliko raje 1.2 TSi ki ima vsaj malo navora kot pa 1.6, ki ga za vsak drek vrtiš. Atmosferskih 100hp je uporabno še bolj ušivih in tudi nič športnih.

[ Uredi 23 feb 2011, 21:26 ]
Na vrh
Pojdi na stran  1 [2]

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 68, Članov: 1 ...
Volvej ogleduje news.php

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete