|
|
Predelava na plin (LPG) Pojdi na stran
1
2
3
[4]
5
... 9
10
11
|
|
perimund | 11 mar 2008, 14:16 | |
| Član #473 Prijavljen dne: 29 okt 2007, 14:02 Objav: 152
| evo poraba je sla gor za 2l na 100, kar pomeni da je izracun pravilen... voznja je za 40% cenejsa kot na benz.
Dela skoraj isto kot na benz sam malo tisje pa mal dalj rabi do koncne brzine, ki je za 10 manjsa kot prej... vsaj kolikor sem uspel preizkusit zadnjih 400km.
l.p. | Na vrh | |
croma_man | 11 mar 2008, 14:37 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| bencin je šel dol
nekak se je treba tolažit | Na vrh | |
Terminator | 11 mar 2008, 15:08 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| kako vam pa BC kaže sedaj ko imate na plin? To še vedno funkcionira ali ne? | Na vrh | |
perimund | 11 mar 2008, 17:52 | |
| Član #473 Prijavljen dne: 29 okt 2007, 14:02 Objav: 152
| Ja BC vse dela tko k prej edin kolk mas do konca rezervarja skoz isto kaze ker se bencin skoraj nic ne kuri ;)
ostalo je pa ok... mogoce mal laze povprecna ceprav pomoje da je kr tocna nisem je resetiral ze 7000km tko da ne vem tocno povedat. | Na vrh | |
Krfjola | 06 maj 2008, 15:54 | |
| Član #108 Prijavljen dne: 30 nov 2006, 16:05 Objav: 30
| Pa še moja izkušnja...... 2 leti in pol sem si lastil (prodal 14 dni nazaj) Volvo V40 1.8 predlanega na LPG pri istem gospodu kot Majkl. Moram reči, da sem v teh 2 letih in pol naredil cca. 130.000 km in je izkušnja samo pozitivna. Ker se vozim večinoma samo relacijo sem imel porabo 8,4l/100 km plina + bencina sem natočil za cca. 10€/mesec. Meni se je investicija vsekakor izplačala........Sedaj razmišljam ali bi svojo novo pridobitev (Volvo S60 2.0T) tudi predelal........ko bi le bil plin po takšni ceni kot na Hrvaški.
Če koga kaj zanima naj kar vpraša.
lp, Uroš | Na vrh | |
Yaris | 12 maj 2008, 15:11 | |
| Član #118 Prijavljen dne: 10 dec 2006, 13:25 Objav: 141
| Fantje, med 1.majskimi počitnicami sem bil na Pagu, in gorivo do Paga me je prišlo 9,6EUR , pa nismo šparal. PLIN JE ZAKON | Na vrh | |
volhart | 29 maj 2008, 08:00 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Mene pa zanima predelava V70 D5 na plin. Za dizle danes velja, da je predelava kompleksnejša in ekonomično neupravičena. Z mojim V70 D5 bom v prihodnje naredil do 35000 km/leto, kar pri porabi 6,5 L/100km in ceni 1,25 EUR/L pomeni 2850 EUR/leto. Če bi računal s 25% boljšo ekonomiko, bi v primeru plina porabil 2140 EUR/leto. Prihranil bi torej 710 EUR/leto. Sedaj pa me zanima, ali kdo ve, kolikšna je cena predelave dizla na plin. Težje vprašanje pa je ali kdo ve, kako se bodo gibale cene plina in dizla v npr. naslednjih petih letih. Bodo konvergirale ali bo razlika konstantna? | Na vrh | |
bobo | 29 maj 2008, 09:23 | |
| Član #500 Prijavljen dne: 15 nov 2007, 13:14 Objav: 111
| zaradi evropski direktiv, ki veljajo glede obdavčitve bencina in plina se do l. 2018 razmerje cene med plinom in bencinom naj ne bi bistveno spreminjalo. Ampak glede na to, da živimo v času energetske krize se na to ne bi preveč zanašal. Moje osebno mnenje je, da lahko pride tako do zmanjšanja kot tudi do povečanja razlike v ceni. S tem ti verjetno nisem pomagal, ampak trenutno prav noben strokovnjak ne more napovedati cene energentov. Jasno je samo, da ne bo nikoli več tako poceni kot je bilo - l bencina za manj kot 1€. | Na vrh | |
volhart | 29 maj 2008, 12:46 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Odgovor od PLINeks-a:
Pozdravljeni! Kljub temu, da je nafta dražja od bencina, vgradnja avtoplinskega sistema v osebno vozilo še ni ekonomsko smoterna, zato teh predelav ne delamo! S spoštovanjem! PLINeks | Na vrh | |
Stiffler | 29 maj 2008, 15:53 | |
| Član #345 Prijavljen dne: 25 maj 2007, 09:48 Lokacija: Frogiland Objav: 374
| Uprašanje... koliko stane liter plina v sloveniji (trenutno) | Na vrh | |
Terminator | 02 jun 2008, 16:43 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| Mene pa zanima, če kdo mogoče ve če se po montaži plina lahko menja mašino in če lahko to napeljavo brez problemov (razen nastavitv vbrizga in podobnega) in dodatnih stroškov obdržim?
Naprimer sam bi vgradil plin, vendar bi kasneje, ko bi nabral dovolj denarja in dobil primerno mašino zamenjal oz. na to montiral turbino In bi še naprej želel imeti na plin. Se to da izvesti? | Na vrh | |
volhart | 08 jul 2008, 07:59 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Kaj menite?! Ali se splaca prodati diesla V70 D5 in kupiti bencinarja do 130 kW samo zato, da bi ga predelal na plin? S tem bi dobil zivahnejsi avto z nizjimi stroski, kot jih imam sedaj na dieslu. Vendar pa so pregovorno D5 izjemno trajni motorji, za bencinarje pa ne vem. Avto je vedno drazji in splaca se poiskati optimum.
Hvala, Toni | Na vrh | |
AljAž | 08 jul 2008, 12:32 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Kolikor sem sam računal se ne splača - če daš za diesla enako kot za bencinarja skupaj s predelavo na plin. Porabiš recimo 7l/100km diesla (D5) oz. 12-13l/100km plina (2.5T), ki je sicer okvirno pol cenejši. Torej stroški z gorivom so približno enaki. Sam bom zato še nekaj časa vozil diesle. | Na vrh | |
grimreaper | 08 jul 2008, 22:33 | |
| Član #28 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27 Objav: 608
| AljAž je napisal(a): ...
Kolikor sem sam računal se ne splača - če daš za diesla enako kot za bencinarja skupaj s predelavo na plin. Porabiš recimo 7l/100km diesla (D5) oz. 12-13l/100km plina (2.5T), ki je sicer okvirno pol cenejši. Torej stroški z gorivom so približno enaki. Sam bom zato še nekaj časa vozil diesle.
Ampak z 2.5T + LPG mas boljsi zvok in performanse :-) | Na vrh | |
AljAž | 08 jul 2008, 22:39 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Vem, ampak meni to res ni pomembno, saj veš/ste =) Plus še to, da moraš plin tankat vsake 400km ali celo manj, diesel pa na 700+.
[ Uredi 08 jul 2008, 22:42 ] | Na vrh | |
RollingStone | 08 jul 2008, 23:13 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Pa kaj se greste no.... Predelava dizla na plin je sicer mogoča, je pa kompleksnejša in dražja kot predelava bencinca.
Poraba (glede na ceno) bi se zmanjšala za mogoče 10 - 15 %. Smotrno z ekonomskega vidika torej to vsekakor ni (vsaj zaenkrat še ne), se pa po tujini že dobi firme, ki se s tem ukvarjajo.
Glede cen pa tako: zdaj se s plinom še da poceni vozit. Če bo povpraševanje večje, bodo cene višje. Če/ko bo večina vozil na vodo, bo bencin napol zastonj, voda pa draga ko žafran. V teh tranzitnih obdobjih se pa da vozit relativno poceni. Sploh sedaj, ko še ¨študirajo˝, katero alternativno gorivo se bo v prihodnosti najbolj uveljavilo.
My guess is: none of the above. Vsa ta goriva proizvajajo preveč co2, da bi jih v bližnji prihodnosti še dovolili. Predlagam, da začnete stekleničiti vodo, če se v prihodnosti še želite poceni vozit.
| Na vrh | |
Volvo. 4 life | 09 jul 2008, 13:56 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| pa dejte nehat traparije klamfat...goriva se dražijo in se bodo še naprej!! prav tako pa ne bodo poceni alternativni viri v bližnji prihodnosti. Sprijaznite se, da smo prišli do točke, kjer je avto postal zelo velik strošek in da se bomo počasi začeli vozit s kolesi in hoditi peš... mislim da je tu prihodnost v " alternativi " kakšen dizl, pa plin, p ne vem kaj kupil sem 250 KM bencinarja, zakaj ?... zato ker je vrjetno zadnji avto na bencin, ki si ga bom lahko privoščil, mislim da je tu vsa poanta! Če boš sploh hotel imeti " avto " v prihodnosti, boš moral biti zelo bogat, trenutno pa je še VSE na pol zastonj | Na vrh | |
gusti_4u | 31 avg 2008, 23:01 | |
| Član #200 Prijavljen dne: 30 jan 2007, 21:42 Lokacija: Celje Objav: 410
| NO, no, tak hudo pa vseeno ni!
Ne vem kak je sicer pr Volvotih, ampak ostali dizli majo kr velike probleme in stroške z turbinami in injektorji med 150 in 200t km! Vem da zna pridit kr velik strošek cca 1500€, če ga tu zraven vkakuliramo ... a se pol splača met dizla | Na vrh | |
Terminator | 12 nov 2008, 21:47 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| klik | Na vrh | |
noj | 13 nov 2008, 20:08 | |
| Član #46 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01 Lokacija: Arja Vas Objav: 855
| Dober članek! Škoda samo, da živimo v sloveniji, kjer poberemo vse neumnosti razvitih držav, da bi znižal ali celo opustil trošarine na plin, to pa žal ne gre, ker to je pa preveč pametna stvar, da bi jo posnemal za drugimi | Na vrh | |
Melhiat | 18 dec 2008, 10:52 | |
| Član #630 Prijavljen dne: 11 feb 2008, 10:42 Lokacija: Sv. Ana Objav: 88
| bobo je napisal(a): ...
zaradi evropski direktiv, ki veljajo glede obdavčitve bencina in plina se do l. 2018 razmerje cene med plinom in bencinom naj ne bi bistveno spreminjalo. Ampak glede na to, da živimo v času energetske krize se na to ne bi preveč zanašal. Moje osebno mnenje je, da lahko pride tako do zmanjšanja kot tudi do povečanja razlike v ceni. S tem ti verjetno nisem pomagal, ampak trenutno prav noben strokovnjak ne more napovedati cene energentov. Jasno je samo, da ne bo nikoli več tako poceni kot je bilo - l bencina za manj kot 1€.
Trenutno je, k sreči Vendar se bo tudi to spremenilo po novem letu | Na vrh | |
bobo | 18 dec 2008, 11:11 | |
| Član #500 Prijavljen dne: 15 nov 2007, 13:14 Objav: 111
| Melhiat je napisal(a): ... bobo je napisal(a): ...
zaradi evropski direktiv, ki veljajo glede obdavčitve bencina in plina se do l. 2018 razmerje cene med plinom in bencinom naj ne bi bistveno spreminjalo. Ampak glede na to, da živimo v času energetske krize se na to ne bi preveč zanašal. Moje osebno mnenje je, da lahko pride tako do zmanjšanja kot tudi do povečanja razlike v ceni. S tem ti verjetno nisem pomagal, ampak trenutno prav noben strokovnjak ne more napovedati cene energentov. Jasno je samo, da ne bo nikoli več tako poceni kot je bilo - l bencina za manj kot 1€.
Trenutno je, k sreči Vendar se bo tudi to spremenilo po novem letu
z veseljem vzamem nazaj , ampak če ne bom mel službe mi tudi pod 1€ ne bo veliko pomagalo | Na vrh | |
perimund | 18 dec 2008, 15:16 | |
| Član #473 Prijavljen dne: 29 okt 2007, 14:02 Objav: 152
| Plin je ugoden kot ze dolgo ne 0,55€ - 1l DŽABEST1! | Na vrh | |
Melhiat | 19 dec 2008, 08:41 | |
| Član #630 Prijavljen dne: 11 feb 2008, 10:42 Lokacija: Sv. Ana Objav: 88
| Sej mene še tud že čaka predelava na plin, sam kaj ko ni časa in še motor treba popravit. Sam bo pa pol vse naenkrat.
| Na vrh | |
volhart | 19 okt 2009, 18:05 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Glede predelave avtomobila na plin, za katero se trenutno zanimam.
Avto na plin preferirajo sistem Prins in ga reklamirajo kot edinega na svetu, ki uporablja injektorje za vbrizgavanje plina in ne navadnih elektromagnetnih ventilov. To naj bi pomenilo ohranjanje enake moci motorja in real time vbrizg. Priporocajo tudi hlajenje in mazanje ventilov s sistemom Valve Care.
Plineks priporoca Reg OMVL. Ob pravilni vgranjdi naj bi moc ostala enaka in ni nobenega pregrevanja.
G-1 priporoca sistem IMPULSE in jo reklamira kot edino na svetu z real time vbrizgom.
Nekateri uporabniki, ki so opravili obseznejse raziskovanje spletnih strani pa priporocajo sistem ICOM. Le tega pri nas vgradi Bauman. Sistem se razlikuje po tem, da deluje na osnovi utekocinjene zmesi in ne plina. To naj bi pripomoglo k hlajenju, vecji moci.
Cene so med 1500 in 2000 EUR. Toliko vem zaenkrat. | Na vrh | |
Terminator | 19 okt 2009, 18:16 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| Nekaj sem slišal da sta dve različni vrsti vbrizga plin in sicer ena pri kateri porabi nekaj več kot imaš porabo samega bencina in ena, ki porabi ravno toliko kot si porabil bencina? Je to to kar ponaujajo pri Avto na plin in G-1?
Drugače tudi mene že nekaj časa zanima vgradnja plina, moti me le to da moja mašina ni najbol primerna za ta podvig in se mi zdi nesmiselno zapraviti toliko denarja za kaj takega bi potreboval Turbo motor
@Toni si se morda pozanimal za cene tudi kje čez mejo?
[ Uredi 19 okt 2009, 18:17 ] | Na vrh | |
volhart | 19 okt 2009, 21:52 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Za cene čez mejo poprasaj uporabnika forba, ki ve predvsem za Italijo (sklepam). Sam se za cene cez mejo nisem pozanimal in me naceloma to tudi ne zanima. Se mi vseeno zdi, da je na koncu najdrazji strosek prevec kilometrov, ko isces in hodis na servise. Za tvoja vprasanja odgovorov nisem nikjer zasledil. Ponavadi omenjajo rahlo povecanje porabe. | Na vrh | |
forba | 19 okt 2009, 22:21 | |
| Član #977 Prijavljen dne: 30 dec 2008, 20:08 Objav: 155
| Cez mejo (v mojem primeru Italija) se splača samo če tam živiš oz. imaš tam avto registriran saj dobiš od 500 do 1000€ bonusa od države. Tem ugodnostim primerno so cene dvignili instalaterji plina ...tako da ni več nič bolj ugodno..so pa cene ugodnjše bolj na vzhodu oz jugovzhodu | Na vrh | |
Melhiat | 20 okt 2009, 08:14 | |
| Član #630 Prijavljen dne: 11 feb 2008, 10:42 Lokacija: Sv. Ana Objav: 88
| Jaz že imam vgrajen sistem ICOM in dela zaenkrat odlično. Poraba se je zvišala za kakih 10 do 15 %, tako da porabim nekje 12l - 13l/100 km (odvisno od vožnje). Pri polnem tanku 40l, ki je v prtljažniku na mestu rezervne gume, naredim tako 300 - 330 km
Moč je ostala ista, ni razlike, če preklopim na bencin.
| Na vrh | |
PP | 20 okt 2009, 10:16 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| Melhiat,
kje si pa naredil predelavo in kdaj?
lp PP | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 71, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5977 najnovejši član: PeterFuh |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|