Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (2. gen) / V50 / C30 / C70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(V50) Težko vžiganje

Pojdi na stran  [1] 2
Avtor objava
HB
25 dec 2007, 21:31 Predogled tiskanja
Član #364
Prijavljen dne: 07 jun 2007, 18:54
Objav: 80
Opažam, da mi zdaj ko je malo bolj mrzlo avto slabše vžge (zgleda, da je ena od grelnih svečk slaba, ker takoj ko vžge se mi zdi da prime samo na tri cilindre). Je že kdo menjaval grelne svečke, koliko kaj stanejo.....?

naslov popravil AljAž

[ Uredi 26 dec 2007, 21:30 ]
Na vrh
T-5R
25 dec 2007, 22:47
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Za S70 Tdi so stale 2.500Sit pred par leti (okoli 10€). In sicer DENSO. Če imaš motor 2.0D rabiš model DG-181


Jaz sem jih našel najceneje v LJ, v trgovini IST.
Drugače pa zamenjaj vse 4 svečke naenkrat.
Na vrh
AljAž
26 dec 2007, 11:37
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Po čem pa ravno to sklepaš HB? Namreč je kar normalno da diesel malo bolj robato dela nekaj časa po mrzlem vžigu, sploh pri teh temperaturah. Tudi pri mojem je to opazno pri teh temperaturah.
Na vrh
BOB
26 dec 2007, 11:49
Član #117
Prijavljen dne: 08 dec 2006, 23:45
Objav: 67
Ko je meni D5 motor pozimi slabše vžigal, sem tudi mislil da je ogrevalna svečka, ampak se je nazadnje izkazalo da je eden od vbrizgačev goriva slab. Takoj ko smo ga zamenjali je avto pričel normalno vžigati. Žal pa je cena vbrizgača bistveno višja kot cena grelne svečke.
Na vrh
T-5R
26 dec 2007, 12:50
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Vse se da preverit, oziroma izmerit. Če se avto priklopi na tester, pa bo pokazal katera svečka je pregorjena.
Ne vem sicer koliko prevoženih km ima HB-jev avto......

@BOB pri koliko km ti je "odpovedal" injektor? Si kupil novega, ali obnovljenega?

Sicer pa imata D5, in 2.0D različne injektorje...
Na vrh
AljAž
26 dec 2007, 14:30
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
T-5R je napisal(a): ...

...
Sicer pa imata D5, in 2.0D različne injektorje...

Ima 2.0D piezoelektrične - drage kot žafran?
Na vrh
bvogri
26 dec 2007, 16:18
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Za info jaz sem ravno prejšni teden menjal vseh 5 ogrevalnih svečk pri mojem dizelčku. Vse od začetka zime se mi je ob vžigu stresal in zakadil. Ko mi je rač. javil napako sem šel k elektičarju, ki je ugotovil, da je treba zamenjat svečke. No po menjavi je sedaj super in simptomi so izginili
Za menjavo 5ih svečk in delo sem dal 85€.
Na vrh
HB
26 dec 2007, 18:39
Član #364
Prijavljen dne: 07 jun 2007, 18:54
Objav: 80
Ja na svečke sem pomislil zato, ker je avto prej normalno vžigal, julija na servisu ob priklopu na taster ni kazalo kakšne napake na šobah, tako, da ne vem. Saj mogoče je nafta kriva ali pa kaj drugega. Sem pa opazil, da če ključ obrnem dvakrat ali trikrat pred vžigom na pozicijo za gretje, avto lažje vžge. Čudi me da avto ne pokaže kakšnega opozorilnega znaka, ker drugače pokaže vse. Sicer pa če svečke stanejo samo 10 EUR, bom zamenjal. Glede nakupa od katerega proizvajalca priporočate svečke?
Na vrh
T-5R
26 dec 2007, 18:43
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Najprej se prepričaj, da so res svečke krive. Če znaš z Ohm metrom, bo najbolje. Drugače pa bi ti priporočal Denso. Glej moj post zgoraj...
Na vrh
HB
26 dec 2007, 18:45
Član #364
Prijavljen dne: 07 jun 2007, 18:54
Objav: 80
Hvala za informacije, bom res prej pomeril.
Na vrh
Tomice
26 dec 2007, 20:23
Član #288
Prijavljen dne: 15 apr 2007, 21:44
Objav: 65
Jaz sem pravkar menjal dve, ki sta "ugasnili" (Dumida). Zjutraj pri prvem vžigu in pod 5 st. C se je pokadilo, sedaj je pa v redu.
Ne vem koliko € so bile, je pa dve od njih zelo težko menjati, dve pa srednje težko, ker so dobro skrite nekje zadaj. Odmontirati je treba EGR ventil in še nekaj stvari. En vijak je treba odviti od spodaj z "meterskim" izvijačem.
Ko so imeli EGR ventil že ravno v rokah, so mi ga še očistili, ker je bil sajast kot dimnik od kakšne krušne peči.

[ Uredi 26 dec 2007, 20:23 ]
Na vrh
AljAž
26 dec 2007, 20:29
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Ma kaj te svečke ugašajo kot na rojstnodnevnih tortah??
@Tomice: ugasnili sta ti kar dve, kako je avto potem vžgal? Si moral dlje "verglat"?
Na vrh
Tomice
26 dec 2007, 20:34
Član #288
Prijavljen dne: 15 apr 2007, 21:44
Objav: 65
Niti ne. Razen, da se je prej modro pokadilo, ne vidim bistvene razlike pri samem vžigu. Mogoče je prej, občasno, prvih par sekund motor malo bolj nemirno tekel.
Na vrh
HB
26 dec 2007, 20:46
Član #364
Prijavljen dne: 07 jun 2007, 18:54
Objav: 80
Ja potem zgleda, da bo kar sem predvideval, ker imam enake simtome. Koliko je stala menjava na servisu, oziroma če je iz računa razločno koliko so svečke. Kaj so ti vgradili (proizvajalec svečk)
Na vrh
Tomice
26 dec 2007, 20:50
Član #288
Prijavljen dne: 15 apr 2007, 21:44
Objav: 65
Nisem še dobil računa, mislim pa, da je ena svečka 30 €, potem pa še delo (pribl. dve uri).
Na vrh
T-5R
26 dec 2007, 20:50
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
AljAž je napisal(a): ...

@Tomice: ugasnili sta ti kar dve, kako je avto potem vžgal? Si moral dlje "verglat"?


Dizel vžge ravno tako tudi, če bi ostal brez vseh grelnih svečk. Pogoj je seveda, da je vse ostalo OK. Motor pa v tem primeru deluje zelo nemirno na začetku, in kadi.

@Tomice, hehe verjamem, da zahteva zamenjava svečk kar nekaj telovadbe okoli motorja... (to so pa Francozi... PSA koncern)


[ Uredi 26 dec 2007, 20:59 ]
Na vrh
Tomice
26 dec 2007, 20:53
Član #288
Prijavljen dne: 15 apr 2007, 21:44
Objav: 65
Ja, so se kar mučili z menjavo. Na srečo sta crknili tisti dve, ki sta najlaže dosegljivi. Sem hotel menjati še drugi dve (če se že enkrat menja), pa bi bilo toliko dodatnega dela, da sem se potem premislil.
Na vrh
BOB
26 dec 2007, 21:27
Član #117
Prijavljen dne: 08 dec 2006, 23:45
Objav: 67
T-5R je napisal(a): ...


@BOB pri koliko km ti je "odpovedal" injektor? Si kupil novega, ali obnovljenega?

Sicer pa imata D5, in 2.0D različne injektorje...


Odpovedal pri 115000 km Ker obnovljenih ni bilo na voljo prav na hitro so mi vgradili novega s tem da sem starega vrnil. Cena je bila pa okoli 300 EUR.

Da je slab je pa ugotovil Janez z Dumide in sicer tako da je odklopil povratni vod za nafto z vseh vbrizgačev in zagnal motor. Edino iz defektnega vbrizgača je špricala nafta nazaj, pri vseh drugih pa je samo malo pokapljalo.
Na vrh
HB
30 dec 2007, 19:56
Član #364
Prijavljen dne: 07 jun 2007, 18:54
Objav: 80
Smo izmerili svečke vse so OK. Če mogoče kdo ve kako delujejo grelne svečke pri teh avtih, ali grejejo neodvisno od zunanje temperature ali grejejo ko temperatura pade pod določeno mejo. Ko je temperatura -10 C avto vžge normalno, slabše pa vžiga ob temperaturah nekje okrog 0.
Na vrh
AljAž
30 dec 2007, 20:23
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Pri -2 stop.C se vklopijo.
Na vrh
HB
30 dec 2007, 20:37
Član #364
Prijavljen dne: 07 jun 2007, 18:54
Objav: 80
Se mi je zdelo da bo kaj takega, kje pa ima senzor za zaznavanje temperature?
Na vrh
Jimmy
15 dec 2008, 22:40
Član #969
Prijavljen dne: 15 dec 2008, 22:24
Objav: 19
živjo,

imam težave pri vžigu Volva V50. Najprej se je pojavljal samo slab vžig (pri nižjih temperaturah), sedaj pa se mi poleg slabega vžiga že nekaj časa dogaja, da avto vžge, ampak potem ne odreagira na dodajanje gasa. Kot bi bil v leru, samo, da ne odreagira na gas, zraven pa seveda cuka.
Menjan je bil že EGR, predlagali so mi tudi že menjavo svečk, pa so mi na servisu rekli, da to ni to (od so OK), menjavo filtra goriva (menjan 10 k nazaj), ...

Torej ali se komu približno sanja kaj bi to lahko bilo, ker na servisu tudi približno ne vejo kaj bi to lahko bilo?

Hvala za odgovor!

Na vrh
T-5R
15 dec 2008, 23:36
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Pozdravljen.

Nisi napisal, koliko prevoženih km ima avto, si 1. lastnik,... Po napisanem, bi sklepal, da so piezo kristali v injektorjih "zaspali".
Na vrh
Jimmy
16 dec 2008, 08:38
Član #969
Prijavljen dne: 15 dec 2008, 22:24
Objav: 19
živjo,

avto je 2.0 D, letnik 2005, ima pa 80.000 km, sem 2. lastnik (od l. 2005), ...
Upam, da bo to kaj pomagalo.

lp
Na vrh
AljAž
16 dec 2008, 11:04
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Jimmy je napisal(a): ...

živjo,

avto je 2.0 D, letnik 2005, ima pa 80.000 km, sem 2. lastnik (od l. 2005), ...
Upam, da bo to kaj pomagalo.

lp

Pomagalo sigurno ne bo, bo treba do mehanika.
A si zelo umirjen voznik?
Na vrh
Jimmy
16 dec 2008, 11:10
Član #969
Prijavljen dne: 15 dec 2008, 22:24
Objav: 19
bi rekel, da sem prej hiter kot umirjen voznik, realna ocena 6 od 10.
Žal sem bil že na 2 servisih pa mi niso znali pomagat.
Na vrh
Turbolenza
16 dec 2008, 14:17
Član #562
Prijavljen dne: 03 jan 2008, 13:22
Lokacija: GO
Objav: 73
Jimmy je napisal(a): ...

živjo,

imam težave pri vžigu Volva V50. Najprej se je pojavljal samo slab vžig (pri nižjih temperaturah), sedaj pa se mi poleg slabega vžiga že nekaj časa dogaja, da avto vžge, ampak potem ne odreagira na dodajanje gasa. Kot bi bil v leru, samo, da ne odreagira na gas, zraven pa seveda cuka.
Menjan je bil že EGR, predlagali so mi tudi že menjavo svečk, pa so mi na servisu rekli, da to ni to (od so OK), menjavo filtra goriva (menjan 10 k nazaj), ...

Torej ali se komu približno sanja kaj bi to lahko bilo, ker na servisu tudi približno ne vejo kaj bi to lahko bilo?

Hvala za odgovor!




Lansko zimo in pomlad sem imel enak problem. Avto je sicer vžgal, ni se pa odzival na gas.
T-5R je omeni zaspanost inektorjev. Avto sem nato začel "terat", ker mi je on ob priliki to predlagal. Sicer ne vedno. Včasih, ko me prime. Sedaj pa teh problemov ni več.
Ne vozit več s tempomatom 120 po AC!


[ Uredi 16 dec 2008, 14:18 ]
Na vrh
AljAž
16 dec 2008, 19:20
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Kot zanimivost; moj 2.0D malo dlje vžiga samo prvih nekaj dni (teden), ko se začne mraz (temperature okoli 0 stop.C). Kasneje "v sezoni" vžiga kot grom. Zanimivo, ampak tega si ne znam pojasniti?
Mogoče so ti pa res zaspali injektorji-kot Trnuljčica Sam kaj ko bo obuditev zahtevala več od poljuba....

[ Uredi 16 dec 2008, 19:21 ]
Na vrh
Jimmy
16 dec 2008, 19:26
Član #969
Prijavljen dne: 15 dec 2008, 22:24
Objav: 19
kaj misliš s ''terat''? A to pomeni, da si avto teral iz nizkih obratov, se pravi hitro pospeševanje ali misliš terat z vožnjo po 200 km/h? Kakšno mašino pa imaš ti?

lp
Na vrh
AljAž
16 dec 2008, 19:29
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
95% nas je 2.0D klub, Turbolenza tudi.

[ Uredi 16 dec 2008, 19:29 ]
Na vrh
T-5R
16 dec 2008, 19:32
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Mišljena je dinamična vožnja. Včasih mora motor videt tudi rdeče polje. To ne pomeni, da moraš divjat 200 na uro.
Drugače pa pobrat ven injektorje, jih pregledat, in "zbudit"....
Na vrh
Pojdi na stran  [1] 2

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 43, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete