Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S80 / XC90
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(XC 90 D5) Problemi

Pojdi na stran  1 [2]
Avtor objava
tesFaLar
14 apr 2007, 08:39
Član #87
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 08:11
Objav: 43
Hja, jaz sem se Summita nekaj časa izogibal ko hudič križa. So bili večinoma vsakič, ko sem prišel tja tečni, pa so mi hoteli dati občutek, da me mora biti malo sram, ker jih motim...
No in sem hodil dolgo časa izključno na Dumido v Pesnico, ni bilo problemov (s servisom mislim, z avtom jih bilo žal kar nekaj, tako da so posledično zaradi sitnob na Summitu g. Bauman&co zaslužili nekaj €, ki bi jih drugače morebiti kdo drug. In prav je tako.
No pred ene tremi tedni mi v soboto zjutraj na armaturki posveti ena hecna lučka, zgledala je kot ena žarnica, oranžne barve. Pri sebi nisem imel navodil (pa še moja so v italijanščini, zame praktično neuporna), in ker sem bil ravno na Šmartinski, pa mi je padlo v oko, da je Summit odprt "BLA, BLA... VSAKO SOBOTO OD 8:00 DO NEVEMKDAJ", se zapeljem na parkirišče in modelu na volvo oddelku (oz. pri šalterju za prodajo rezervnih delov) razložim, da nimam pojma, kaj bi avto rad od mene. Nek mlajši moški (prijazen, ni kaj, svaka čast) mi hoče najprej celo poiskati slovenska navodila za moj avto, ker pa jih žal ni bilo, me pošlje do servisa, diagonalno na drug konec bajte.
No in tam stojim pred šalterjem ene 15 minut, medtem ko se on receptor z neko stranko sprehaja noter pa ven, pa do enega Focusa na prikolici, pa spet noter, pa ven.... Ma, da mu j** vse po spisku, reči vsaj: "Dober dan, samo to še zrihtam, pa bo." Neeee, pretežko je pozdraviti.
No pa sem šel, spotoma onemu, taprijaznemu, razložil, da je njegov kolega preveč zaposlen s sprehajanjem, da bi vsaj pozdravil in da grem drugam.
Tako je to. Čeprav so sprva pozitivno presenetili, je ogrodje še vedno isto. Žal.
Kontrolka v armaturki je bila pa samo opozorilo, da je crknila žarnica v zavorni luči.
Na vrh
KARO3575
23 apr 2007, 19:40
Član #261
Prijavljen dne: 26 mar 2007, 16:31
Objav: 135
Delajo vsako soboto od 8.00 do 18.00. Zdaj si pa lahko prestavljate njihovo vzdušje, ker sigurno niso po svoji volji tam vsako soboto (bonus stimulacija?!NE). Je pa res, da bi se morali do strank obnašati 100% profesioalno, pa žal ne.
Na vrh
nastyduck
23 apr 2007, 21:58
Član #62
Prijavljen dne: 16 nov 2006, 15:05
Objav: 41
Joško pozdravljen! To kar se ti dogaja vsekakor ni prijetna stvar, vendar mislim, da le ni tako hudo. Vem tudi da si besen in te popolnoma razumem. Tudi sam sem bil, ko sem zaradi nedelovanja PDC ruknil avto (ja, prekleto se razvadiš ) Omenil si dve težavi, od katerih je ena zelo verjetno posledica šlamparije serviserja, druga pa živce parajoč PDC. Prvo si verjetno že odpravil za drugo pa... Iz te sem pa doktoriral... lahko si zasledil tudi debato o tem, ki sem jo sprožil na tem forumu, vendar epiloga nisem napisal.. (sem dobil občutek, da forum malce stagnira) pa ga bom sedaj! Ni offtopic, da me moderator ne naskoči kot HKja (sedaj malo Moderator čitaj, če je kaj komercialista v tebi!!! dejstvo je da je HK-jev doprinos forumu s svojimi težavami, nasveti in pripravljenostjo pomagati, nezanemarljiv in ga vsi radi beremo. Prav tako se je po dolgem, dolgem molku spet javil, naredil stvar zanimivo in pritegnil pozornost, vsaj mojo.. Ni nobene potrebe po zagovarjanju njega, ker tega ne rabi, ampak gre preprosto za pripombo na tvoje opravljanje redarstva in prekinjanja debate, ki je končno stekla... in take debate in forumaše ta forum krvavo potrebuje. Pa brez zamere, pač moje mnenje. Ne rabiš replayat).. In sicer zakaj "le ni tako hudo"? Ker gre pri puščanju olja za mehansko napako in je verjetno zelo lahko odpravljiva, za PDC vem pa jaz odgovor:" Pojdi na Summit k gospodu Jenku in mu reci, da ti zrihtajo PDC tako kot onemu s črnim XC, pa ti garantiram da bo ok!". Namreč meni so po odisejadi v Pesnici (montaža nepravih v biltenu ne omenjenih senzorjev; poškodovanje karoserije - pa potem popravljanje poškodovanega itd..),končno prav na Summitu stvar porihtali in deluje brezhibno. Prvič so poskusili s preprogramiranjem računalnika (ker sem pač imel nove Pesniške senzorje), pa ni zaleglo, saj je ob prvem konkretnejšem stiku z vodo zopet piskalo... V biltenu imajo objavljeno, da se je na določenih modelih pojavila napaka s senzorji in da jih je potrebno zamenjati!! Gre za to, da nimajo O-ringa in posledično slabo tesnijo za kar je predvidena zamenjava z novimi, pravimi!!! Vključno s kabli, novo elektroniko in sredinskim nelakiranim delom odbijača kjer so senzorji že tovarniško vgrajeni. Skratka popolna zamenjava!! Menim, da imaš isto težavo, ki pa je sedaj ko vemo za kaj gre zlahka odpravljiva.

Ponovno moram pohvaliti Summit, očitno se stvari obračajo na bolje (osebno imam le pozitivne izkušnje) tudi zaradi HKjevega in njemu podobnih pritiskov, kar je prav in prav je tudi da pohvalimo, ko je storitev opravljena dobro.
Na vrh
Josko
23 avg 2007, 22:09
Član #273
Prijavljen dne: 07 apr 2007, 20:18
Objav: 6
No, ponovno se oglasam. Malo daljsi sestavek bo, pa ne zamerit. Zelim vse detajlno obrazlozit.

Ko mi je moj avto crknil, so rekli, da so tezavo odpravili. Prevzamem avto, vendar po nekaj dnevih zaznam, da v motorju nekaj piska. Klicem Jenka, da se dogovoriva za servis. Se se oglasim pri njemu in se dogovoriva, da pustim avto naslednji dan na servisu. Na poti domov, malo pred Grosupljem, mi avto se enkrat crkne oz. zgubi moc kot v prejsnjem prvem primeru. Jenko mi pripelje nadomesten avto. Cez nekaj dni me poklicejo, da naj bi napako odpravili. V motoju se je pri nekih 3000 obratih se vedno slisi piskajoc zvok. Jenko je rekel, da se je vozil z avtomobilom, vendar ni nic slisal. Rekel sem, naj mi javi, kdaj bo imel cas, da bo sel z mano na eno pot, da bo slisal. Zal tega nisva uspela realizirat. Niso se mi javili. Ne boste verjeli, mi je pa 13.07.2007 avto ponovno crknil in sicer malo pred "odmoristem" Jezevo v Zagrebu. Bil sem na poslovni poti v Beograd, v avtu sem imel dva poslovna partnerja (eden od teh je bancnik na eni izmed najvisjih managerskih funkcijah). Ura je bila nekaj cez 5 popoldne. Jenko je bil na dopustu, zato klicem na SUMMIT. Javi se mi Susnik. Popolnoma mirno mu razlozim, da mi je avto crknil oz. popolnoma zgubil moc (racunalnik je javljal sledece: Transmission Service Required, Engine System Service Urgent, Anti Skid Service Required). Prizgale so se vse mozne lucke, vkljucno z rdecim trikotnikom. Vse to mu razlozim, nakar mi on rece, naj ugasnem avto, in naj ga nekaj minut zatem prizgem. Medtem bo on preveril za avtovleko in za nadomestno vozilo. Avto je jasno bil se vedno okvarjen, brez moci, ko sem ga ponovno vzgal. Klicem Susnika, ki mi pravi, da mi avta ne more urediti, avtovleka pa ne ve, kdaj bi lahko sla iz Ljubljane. Jasno je, da sem znorel. Vprasal ga, kaj naj storim, in mi ni nicesar svetoval. Tako da sem moral sam urediti tako avtovleko, kot potem tudi Rent A Car, da sem lahko nadaljeval pot. Se vec, ko sem par minut cez sesto klical ponovno susnika na njegov gsm, mi ni vec dvignil telefona. Avtovleka, placana iz mojega AXA zavarovanja, je avto odpeljala k Baoticu v Zagreb. Mi nadaljujemo pot z BMWjem 520.

V ponedeljek klicem Jenka, ki je prisel iz dopusta, mu razlozim situacijo in mu povem, da bom na njegovega direktorja naslovil dopis. Isti dan posljem dopis generalnemu direktorju Tajimi Majahiri, tajnica forvardira dopis dalje tudi Erjavcu in Poborju. V dopisu zahtevam vracilo celotne kupnine ter povrnitev stroskov (Rent A Car, taxi iz ZG v LJ). Takoj naslednji dan imam sestanek s Poborjem in Jenkom, kjer se pogovorimo o mojem dopisu. Razlozim, da ne zelim vec imeti tega avtomobila, ker ni varen in je z avtom nekaj hudo narobe. Pobor je rekel, da bo naredil vse, kar je v njegovi moci, in da je preprican, da se bomo 100% dogovorili, tako da bom zadovoljen. Vendar je potrebno pocakati na Bajica (VOLVO ZG), ki je pristojen za njih. Prav tako je Pobor rekel, da je VOLVO resen proizvajalec, ki raje da nov avtomobil, kot pa da bi se zapletal v spore s svojimi strankami/kupci. Pobor mi potem odobri nadomestno vozilo in sicer tokrat Jaguarja S Type. Dober teden cakamo na Bajica. Bajic se enako vljudno kot Pobor na prvem sestanku opravici. Pravijo, da me razumejo, in da bi nekako lahko obljubili, da mi dajo enak nov avto proti doplacilu 8.000 EUR zaradi uporabnine. V desetih mesecih uporabe sem namrec napravil slabih 50.000 km, Volvo pa zaracunava uporabnino 20 centov na km, meni bi pa uredili, da bi doplacal 8.000 EUR. Ko sem rekel, da nisem navdusen nad tem, da karkoli doplacujem, so rekli, da bi del gotovo lahko uredili preko servisov, gum, kakrsnekoli opreme itd. Razsli smo se na nacin, da bodo oni pripravili ponudbo in mi jo posljejo. Potrebujejo namrec odobritev iz Svedske. Po enem tednu se javi Pobor in mi rece, da se ni odgovora, da prosi za potrpezljivost in za razumevanje. Se en teden kasenje mi poslje mail, da prosi za razumevanje, ampak da ureja zadeve, kot smo se pogovarjali na sestanku. Do danes se mi niso javili telefonsko, vendar dobim njihov dopis. V dopisu pravijo, da so preucili zahtevek, in da mu ne morejo ugoditi. Vse napake so bile odpravljene pravocasno, s pravili in pogoji garancije in s pravili stroke. Do povrnitve stroskov nisem upravicen, ker nisem izkoristil VOLVO ASSISTANCE, ceprav me Susnik ni napotil na ta ASSISTANCE, ko sem ga klical. In na koncu je seveda navedeno, da je vozilo pripravljeno za prevzem.

Dosti imam opravka z razlicnimi ljudmi, vendar takega pretvarjanja in lazi se nisem bil nikoli delezen. Vsaj s strani ljudi ne, ki so na vodilnih pozicijah. Niti poklicali me niso prej, da bi mi to povedali, ampak so poslali dopis. Zaradi tega sem opravil z njimi. Jutri jim bom vrnil Jaguarja, potem pa verjetno prijavil trzni inspekciji, ker mi niso v roku 8 dni odogovorili na moj zahtevek, kot doloca Zakon o varstvu potrosnikov. Avto jim bom verjetno pustil tam in bom vlozil tozbo za vracilo kupnine, vracilo stroskov in vracilo skode zaradi izgubljenega dobicka. Prav tako bom verjetno o tem obvestil predsednika koncernov VOLVO GROUP (g. Leiff Johansson) in SUMITOMO CORPORATION (g. Susumu Kato). Verjetno bom o tem obvestil tudi medije, pa tudi poskusil bom zadevo sprovocirati do te mere, da bi bila kaksna oddaja na to temo. Gradbeni lobi je drzava do neke mere uredila s sprejetjem Zakona o varstvu kupcev stanovanj in enostanovanjskih stavb, medtem ko se avtomobilska industrija in njihovi car dealerji bohotijo in dejansko prodajajo zanic robo brez kakrsnihkoli sankcij. Bomo videli, odnehal pa ne bom, ker je bil ta njihov odnos pa res prevec. Podcenjujoc, zaljiv, aroganten. In jaz sem mislil, da se bodo zadeve uredile, vsaj tako lazno upanje so mi dali gospodje iz SUMMITa.

Lep vecer vsem skupaj,
Josko
Na vrh
AljAž
23 avg 2007, 22:23
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Ma pismo kaj so s temi xc90 sami problemi? In definitivno jih vozi najmanj članov foruma in imajo najmanj kilometrov (so najnovejši).

Tebi Josko pa srečno!

[ Uredi 23 avg 2007, 22:24 ]
Na vrh
Josko
24 avg 2007, 11:10
Član #273
Prijavljen dne: 07 apr 2007, 20:18
Objav: 6
Napakica. Dobil sem ze podatek, da je CEO g. Fredrik Arp, in da VOLVO CARS ni vec v VOLVO GROUP.
Na vrh
S60R-Ocean Race
27 avg 2007, 23:26
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Upam da ni Off topic samo spet se sprašujem, zakaj je vedno v vse takšne probleme vpleten Summit? Zgodba je šokantna, tudi meni bi se zmešalo da se mi kaj takšnega dogodi.
Na vrh
alfaromeo
28 avg 2007, 01:30
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Najbrž zato, ker jih tudi največ proda.
Na vrh
Hong Kong
28 avg 2007, 22:15
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Dragi Josko, ni mi dalo mira a da ne napisem vsaj dolg komentar na tvoj dogodek.

Kot ves sem z Slovensko Samitomo mafijo sel do konca in jim pokazal koga oni podjebavajo in zajebavajo. 3 in 4. Jula sem bil osebno v Tokiu in ti povem, da so tam managerji na nivoju in so me sprejeli ter takoj brez pripomb odobrili povracilo vseh navedenih stroskov ker so dobili dopis iz Volva preden sem prisel. Tukaj pri nas se delajo neumni in ti pvoejo, ja ves nisi uporabil to in ono in pravno gledano nimas pravice do nicesar. To je goljufia pravniska do nas strank. Oni so dolzni ce ne znajo povabiti strokovnjaka in popraviti avto od 60.000 Euro.
Preden sem prisel v Tokio me je klical manager iz Sumitomo corporation in 40 minut po telefonu sva govorila, opravicil se je, klical me je po njhovem casu koje pri njemu ura 22.00 in je drzal besedo katero mi je dal zjutraj ob 08 uri, da me bo se isti dan poklical. Poklical me je isti dan zvecer in se opravicil. Ko se bo stoka pri nas naucila odnosa, etike, bontona in poslovne kulture mogoc bo kaj boljse...

Glede sistema ki vlada v SLoveniji in managerja Japonca on je samo igracka s katero se organizira se vecja prodaja ostalih vozil v katerih Volvo igra zelo majhno majhno ribico.

Kar se je tebi zgodilo se je tudi meni in nisem obupal ter sem sel do konca in se bom sel cim se vrnem iz tujine. Sem namrec v Qatru v mestu Doha in ti povem po vsem sem si odahnil in ko vidim tukaj kaksenga Xc90 a teh res na prste lahko nastejes od srca dobim nasmesek...in se mi zgnusi lazen odnos novega direktorja in laznivega kljukca Poborja...

Poslal ti bom na koga se obrni in pozabi na tega pajaca iz Zagreba, na Poborja ki traktor ne zna sraufati a ne XC90, ostali kot novi direktor so tam ker jih je nekdo postavil tam a ne da bi nama strankama bili na uslugo.

Jaz ti priporocam, da se obrnes direktno na gospoda ki je meni pomagal in odobril popravilo v tovarni na HANSA WIKMANA v Goteborgu, napisi mu mail kaj se ti je zgodilo in bodi preprican dobil bos odgovor. To da pises nasi inspekciji ma pozabi, to je vse povezana mafija, saj so meni tudi odgovorili na perfiden nacin.

Meni je za Tokio pomagala enota v Tovarni Volvo ki se ukvarja z pritozbami na posamezne drzave in ko so videli kaj so mi Poborjevi strokovnjaki in Bajicevi naredili na novem avtu 12 dni starem.Nedopustno. Prebral sem tudi njihov odgovor in ti povem, da so sami laznjivci. Dolzni ste stranko zadovoljiti a ne da vajenci sraufajo avte a oni se vozijo okrog z testnimi vozili na sejme ipd...

Tudi jaz te prosim, da me poklices 051 313799 da ti dam vse podatke in pejd do konca.
POP CORN TV je skorumpirana TV niso hoteli objaviti ker so urgirali iz Summita, vso to bando treba na turski nacin nabit Mene so mislili zezati glih ko sem imel krizo a zdaj me sploh ne zanima koliko bo stalo na dan ko se vrnem zacnem kampanjo prej nisem imel dovolj denarja.

Zdaj vsak mesec imam cez 7000 Euro prihodkov in naj si kar mislijo koga bojo zajebavali. Vse se vraca vse se placa.

Na Japonskem ce sef naredi taksno napako do stranke sam da odpoved in odide v sramoti par mesecev ne dela nikjer ker je izkoristil svojo pozicijo in krsil pravila do stranke katera mu daje kruh. Da g. Pobor in ostali na SUmitu vama mi dajemo kruh za vase familije, vase zene in otroke in ce tega ne spostujete kako boste spostovali tujo lastnino.

Kmalu im Volvo skupaj z Summitomom pripravlja inekcijo pa si bojo zapomnili moje ime BRANKO in VOLVO XC90 2.5T OCEAN RACE LIMITED EDITION.

Opravicujem se ce sem koga uzalil naj me tozi a lahko mi ga popusi. Resnica boli in se huje bo na SUmmit Avtu Ljubljana dokler ne zamenjajo kompletno ekipo vkljucno z najvecjim fuserjem in amaterjem sefom servisa gospodom Poborjem ki misli da vodi kmecki servis na vasi za traktore.

Da imas kaj morale in odnosa bi se pobral in odsel ker ze parkrat ste naleteli na stranke katere se ne pustijo delat neumne za svoj denar. Stranke katere imajo se vec vez in vpliva tako da si sami kopljete jamo in delate negativno reklamo.

Lepo se imejte. Moj moto drzi se naprej.
LOVE VOLVO DUCK SUMMIT

Alah Ekbar

p.s. za vse pridne Volvo voznike mal si oglejte projekt na 400 Hektarjev...
www.thepearlqatar.com



[ Uredi 29 avg 2007, 07:17 ]
Na vrh
Pojdi na stran  1 [2]

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 76, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5977
najnovejši član: PeterFuh
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete