Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S80 / XC90
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(XC90) 2.5t ali T-6?

Avtor objava
LeonT
15 apr 2007, 16:25 Predogled tiskanja
Član #228
Prijavljen dne: 27 feb 2007, 20:34
Objav: 37
Ker se zanimam za nakup rabljenega XC 90 me zanima vaše mnenje o teh dveh motorjih. Na papirju ni nekih večjih razlik v zmogljivostih, T6 je menda bolj uglajen motor, vendar slabši menjalnik in zato tudi približno enake zmogljivosti kljub večji moči.

Zanimivo je, da so različice t6 pogosto cenejše od 2.5T, kjub višji nabavni ceni za novega. Pri nas se prodaja T6 pri lekšetu za 22k EUR, ali kdo kaj ve o tem avtu?

Ker imam namen avto predelati na plin (imam že zdaj dobre izkušnje in sem navdušen nad delovanjem sistema) me zanima, ali je kateri od motorjev primernejši oziroma ali je kateri problematičen za predelavo?

[ Uredi 17 maj 2007, 23:36 ]
Na vrh
AljAž
15 apr 2007, 16:35
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
A to misliš tistega z NM registracijo? Bivšega lastnika poznam na videz. Starejši moški nekje med 50 in 60let, je imel več Volvov že. Kolikor bi lahko sklepal avto ni bil "tiščan", bil vožen na dnevnih srednje dolgih relacijah. Bi tudi verjel, da je avto redno servisiran, osebno pa ga je bolj slabo vzdrževal in negoval-pomoje kake praske, umazanija... Saj nekaj se celo po slikah vidi.
Na vrh
LeonT
15 apr 2007, 17:18
Član #228
Prijavljen dne: 27 feb 2007, 20:34
Objav: 37
Ja tisti z NM tablico. Cena se zdi ugodna (24k EUR + verjetno kakšen popust, ker vozilo že dolgo prodaja) Praske in umazanija me ne motijo. Bistveno slabše je, če je pozabil menjati olje, kot pa če ga je prislonil v kakšno grmovje. Važno mi je, da je avto tehnično brezhiben, optika mi ni bistvena. Tako ali tako ga bo žena hitro obdelala od zunaj, otroci pa od znotraj. Zato tudi ne kupujem novega avta, ker vsak izgleda po 6 mesecih uporabe kot zelo rabljen.

Se pa en zanimiv prodaja v MB:2,5T za 29k EUR:

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1340264

Menda je poraba precej večja pri T6 in hitro doseže 20 litrov, če nisi ravno penzionist...
Na vrh
grimreaper
15 apr 2007, 18:03
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
T6 je osjetno snazniji motor, no svejedno bi u ovom slucaju preporucio 2.5T. Naime, T6 prilicno brutalno razvija snagu i velikim momentom dosta opterecuje mjenjac pa kvarovi nisu rijeki. 2.5T ima bolji mjenjac, osjetno manju potrosnju i sasvim solidno pokrece XC90.
Na vrh
S60R-Ocean Race
15 apr 2007, 19:10
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
2.9 T6 je načeloma dober motor, še bolj je hvaležen če imaš debelo denarnico. Ko crkne ena turbina gre še druga, 4 brzinski avtomatik je žalost ki se izredno rada pokvari popravil dejansko ni, kupiti je potrebno novega za 5k EUR. Zadnjič sem pri lekšetu gledal tega T6. Avto je dejansko sesut. Ne vem kje so se vozili z njim in kaj je kdo z avtom počel. Notranjost izgleda za cca. 300.000km, usnje uničeno, notri se je kadilo, volan kot da ga je kdo obdelal z brusnim papirjem, enako s sedeži, znotraj kot Hirošima vglavnem kilometri so izredno vprašljivi. Da bi pa človek, ki je imel znotraj takšen svinjak skrbel za redni servis močno dvomim. Če se vozi v takem in mu je vseeno kakšen je avto mu je vseeno tudi za motor. 2.5T je v tem primeru veliko bolja izbira, če gledamo ekonomičnost pa sploh. Moram povedati, da sem se sam prepričal kako Hong Kongu malo pije. Tisti XC iz Maribora ( Porsche ) je pa OK.
Na vrh
LeonT
15 apr 2007, 19:18
Član #228
Prijavljen dne: 27 feb 2007, 20:34
Objav: 37
Hm, ja saj je sicer res ugodna cena, vendar za podrtijo še vedno preveč. Če naredim en orenk servis na motorju, vštejem še strošek menjalnika ter obnovim notranjost je zadeva precej predraga.

Bom šel tistega v MB pogledat.
Na vrh
grimreaper
15 apr 2007, 21:04
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
BTW, taj mjenjac sa 4 brzine nije uopce los. Stovise, na svom T5Ru sam se uvjerio da su i 4 brzine dovoljne za normalnu voznju. Ali, ovdje je problem velikog momenta gdje mjenjac radi na rubu svojih ogranicenja... Navodno su snaga i moment T6ice spusteni upravo zbog ogranicenja mjenjaca.
Na vrh
Hong Kong
15 apr 2007, 21:14
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Poglej dobro na forumu opis tega motora in boš videl, da ga ne priporočajo nasproti mojega 2.5 T zaradi samo 4 stopenjskega menjalnika in porabe.
Veliko je XC90 v prodaji in raje mal počakaj pa boš najdel boljšo ponudbo.
Na vrh
volvo5er
15 apr 2007, 21:48
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
grimreaper je napisal(a): ...

T6 je osjetno snazniji motor, no svejedno bi u ovom slucaju preporucio 2.5T. Naime, T6 prilicno brutalno razvija snagu i velikim momentom dosta opterecuje mjenjac pa kvarovi nisu rijeki. 2.5T ima bolji mjenjac, osjetno manju potrosnju i sasvim solidno pokrece XC90.


Se popolnoma strinjam z grimreaperjem, vsekakor 2.5T (predvsem zaradi menjalnika).
Na vrh
Hong Kong
15 apr 2007, 21:51
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Evo dobrega posta v zvezi tega vprašanja.

http://www.swedespeed.com/news/publish/Features/article_908.html
Na vrh
AljAž
15 apr 2007, 22:33
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

...Zadnjič sem pri lekšetu gledal tega T6. Avto je dejansko sesut. Ne vem kje so se vozili z njim in kaj je kdo z avtom počel. Notranjost izgleda za cca. 300.000km, usnje uničeno, notri se je kadilo, volan kot da ga je kdo obdelal z brusnim papirjem, enako s sedeži, znotraj kot Hirošima vglavnem kilometri so izredno vprašljivi. Da bi pa človek, ki je imel znotraj takšen svinjak skrbel za redni servis močno dvomim. Če se vozi v takem in mu je vseeno kakšen je avto mu je vseeno tudi za motor....


Saj pravim, bivši lastnik ni skrbel za avto, vendar sem precej prepričan da ga je redno servisiral, kar se tiče vožnje pa ni divjak, tudi da bi se mu dalo ubadati s prevrtavanjem km močno dvomim. pa tudi.
Na vrh
AljAž
30 jul 2007, 22:34
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Nakup padel v vodo?
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 45, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5977
najnovejši član: PeterFuh
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete