Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Seriji 300 in 400
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(400) Razlike med motorjema B18FP ter B18FT

Avtor objava
Blaž 460
10 jul 2007, 23:53 Predogled tiskanja
Član #40
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52
Lokacija: Ljubljana
Objav: 814
Zdravo!

Bi mogoče lahko kdo ugotovil, kakšne so razlike med tema dvema motorjema? (v mislih imam vse ostalo razen turbine). Kako je z nosilci, napeljavo in podobnim sranjem, ki paše zraven.

[ Uredi 10 jul 2007, 23:53 ]
Na vrh
RollingStone
11 jul 2007, 05:32
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Nosilci so enaki, napeljava, računalnik in ostalo pa se razlikuje.

Itak lahko vse premenjaš, če misliš dat turbo motor v tvojega, ampak mislim, da to ni najšboljša ideja. Razen seveda če misliš menjat še kompletno podvozje...
Na vrh
Blaž 460
11 jul 2007, 08:32
Član #40
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52
Lokacija: Ljubljana
Objav: 814
zakaj podvozje?
Na vrh
RollingStone
11 jul 2007, 09:46
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Turbo ima športno podvozje. No, če boš vozil ravno tako hitro, kot sedaj, menjava podvozja ni potrebna. Ampak potem tudi turbo ni potreben.
Na vrh
Blaž 460
11 jul 2007, 10:43
Član #40
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52
Lokacija: Ljubljana
Objav: 814
ma kaj? in če dam svoje podvozje tršat?
Na vrh
RollingStone
11 jul 2007, 10:49
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Ti lahko daš tršat le vzmetenje, kar bi deloma lahko pomagalo. Pri športnem podvozju imam v mislih predvsem stabilizatorje (turbo ima debelejše stabilizatorje), kar krepko pripomore k drži ceste.
Na vrh
Blaž 460
11 jul 2007, 12:30
Član #40
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52
Lokacija: Ljubljana
Objav: 814
uh tole pa potem ni optimalno .... samo menjava podvozja + motorja je pa že malo hud strošek, si potem raje omislim T4 ;)
Na vrh
Terminator
11 jul 2007, 14:40
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
še najceneje te pride da kupiš kar komplet avto

in tale ki se trenutno prodaja je dobro založen z opremo in cenovno zelo ugoden

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1505810
Na vrh
Blaž 460
12 jul 2007, 23:23
Član #40
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52
Lokacija: Ljubljana
Objav: 814
ve mogoče kdo za kakšnega mehanika, ki bi mi vedel kaj več povedati o tem in bi to naredil za spodobno ceno?

bolj drmam tega volvota, bolj se mi zdi nor bi se najrajš kr z njim naokol vozu

[ Uredi 12 jul 2007, 23:25 ]
Na vrh
RollingStone
13 jul 2007, 11:18
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Vsak mehanik ti to lahko naredi za ceno cca. 200 eur. Če kakega mehanika dobro poznaš ali pa sta celo prijatelja, je možno dobiti tudi ceneje (manj kot 100€, v skrajnih primerih celo za gajbo piva). Stvar ni tako zapletena, kot se sliši. Aja, tudi kleparji bi morali to znati, če slučajno poznaš kakega.

Načeloma ni problem dobiti človeka, ki bi to znal in biti pripravljen narediti to za nizko ceno. Je pa problem najti človeka, ki bi to znal, bil pripravljen to narediti za nizko ceno, in imel čas za to.
Na vrh
Blaž 460
13 jul 2007, 13:43
Član #40
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52
Lokacija: Ljubljana
Objav: 814
pa mogoče ve kdo za kakega, ki bolj ljubiteljsko šraufa volvote?
Na vrh
RollingStone
13 jul 2007, 17:30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Jaz jih ljubiteljsko šraufam, pomaga pa mi sošolec. Ampak na žalost delam 6 dni na teden, najmanj 12 ur na dan, tako da lahko kvečjemu med dopustom.
Na vrh
Blaž 460
14 jul 2007, 00:27
Član #40
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52
Lokacija: Ljubljana
Objav: 814
lp! zanima me še, ali gre za isti blok motorja?
Na vrh
bbf
06 avg 2007, 17:21
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
Zdravo!
FP in FT sta preveč različna, da bi kar turbo na FP nataknu. Kot prvo ma FT kovane bate, drugo izpušni ventili so votli (in polnjeni z natrijem zarad hlajenja), potem odmična je drgačna, pa kompresija je 10 pri FP in 8,1 pri FT, intercooler rabiš dodat, najbolš je zamenjat vso kablovje, ker ima turbo 2 računalnika in različno senzoriko/krmilje, potem vzrtajnik, sklopka, diferencial ima drugačno razmerje, akse so debelejše, hladilni sistem je drugačen... pri podvozju pa sam nisem zasledil razlik med 1.7 in 1.7T (na uč).
ja, bloka sta pa enaka! prav tako je blok od 2.0 enak, le srajčke ima druge not (blok je renault 1.9 dizl, zato je omejitev obratov na okol 6200).
Na vrh
AljAž
07 avg 2007, 09:40
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
bbf je napisal(a): ...

Zdravo!
FP in FT sta preveč različna, da bi kar turbo na FP nataknu. Kot prvo ma FT kovane bate, drugo izpušni ventili so votli (in polnjeni z natrijem zarad hlajenja), potem odmična je drgačna, pa kompresija je 10 pri FP in 8,1 pri FT, intercooler rabiš dodat, najbolš je zamenjat vso kablovje, ker ima turbo 2 računalnika in različno senzoriko/krmilje, potem vzrtajnik, sklopka, diferencial ima drugačno razmerje, akse so debelejše, hladilni sistem je drugačen... pri podvozju pa sam nisem zasledil razlik med 1.7 in 1.7T (na uč).
ja, bloka sta pa enaka! prav tako je blok od 2.0 enak, le srajčke ima druge not (blok je renault 1.9 dizl, zato je omejitev obratov na okol 6200).





Na vrh
MKovic
16 jun 2009, 18:09
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
bbf je napisal(a): ...

Zdravo!
najbolš je zamenjat vso kablovje, ker ima turbo 2 računalnika in različno senzoriko/krmilje


Definitivno, FT ima Boschev motorni management, FP pa Siemensa. Tako, da moraš poleg motorja dobiti tudi popolno elektroniko, če želiš zadevo uspešno zaklučiti. Kar se tiče podvozja je turbinsko malenkost nižje in ima debelejše stabilizatorje (če me spomin ne vara), vendar nič omembe vrednega.
Na vrh
tomazKK
18 jun 2009, 17:09
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
bbf je napisal(a): ...

ja, bloka sta pa enaka! prav tako je blok od 2.0 enak, le srajčke ima druge not (blok je renault 1.9 dizl, zato je omejitev obratov na okol 6200).

Kaj???? Lahko poveš kaj več o tem?
Na vrh
bbf
19 jun 2009, 13:17
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
jah kej več nimam za povedat. vglavnm je blokada tako nizko zaradi dizlske glavne gredi. vse ostalo je bencinsko. tako mi je blo rečeno, nisem pa raziskoval po kataloških številkah, kolk je to res.
Na vrh
tomazKK
19 jun 2009, 15:23
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
V bistvu me je zanimal, če je že Renault pršu do teh kombinacij diesel bloka in ostalga, al so pr Volvu pač vzel blok 1.9D in sestavl kombinacijo.
Men pr teh "tamalih" (400 in s40) ni in ni jasno čigavi so to motorji. En prav tko, drug drugač.
Motorji in menjalniki naj bi bla pr 400 nedvomno Renaultova. Ali pač ne?
Na vrh
MKovic
19 jun 2009, 23:23
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
tomazKK je napisal(a): ...

Motorji in menjalniki naj bi bla pr 400 nedvomno Renaultova. Ali pač ne?


Ne poplnoma, osnova ja bila Renaultova, Volvo pa jo je priredil za svoje potrebe - prste je imel tudi Porsche. Podrobnosti sem sicer že pozabil, je pa definitivno spremenjena dolžina pogonskih gredi, tako, da so bile enako dolge za obe prednji kolesi.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 51, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5977
najnovejši član: PeterFuh
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete