|
|
(400) Razlike med motorjema B18FP ter B18FT
|
|
Blaž 460 | 10 jul 2007, 23:53 | |
| Član #40Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814 | Zdravo!
Bi mogoče lahko kdo ugotovil, kakšne so razlike med tema dvema motorjema? (v mislih imam vse ostalo razen turbine). Kako je z nosilci, napeljavo in podobnim sranjem, ki paše zraven.
[ Uredi 10 jul 2007, 23:53 ] | Na vrh | |
RollingStone | 11 jul 2007, 05:32 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Nosilci so enaki, napeljava, računalnik in ostalo pa se razlikuje.
Itak lahko vse premenjaš, če misliš dat turbo motor v tvojega, ampak mislim, da to ni najšboljša ideja. Razen seveda če misliš menjat še kompletno podvozje... | Na vrh | |
Blaž 460 | 11 jul 2007, 08:32 | |
| Član #40 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814
| zakaj podvozje? | Na vrh | |
RollingStone | 11 jul 2007, 09:46 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Turbo ima športno podvozje. No, če boš vozil ravno tako hitro, kot sedaj, menjava podvozja ni potrebna. Ampak potem tudi turbo ni potreben. | Na vrh | |
Blaž 460 | 11 jul 2007, 10:43 | |
| Član #40 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814
| ma kaj? in če dam svoje podvozje tršat? | Na vrh | |
RollingStone | 11 jul 2007, 10:49 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Ti lahko daš tršat le vzmetenje, kar bi deloma lahko pomagalo. Pri športnem podvozju imam v mislih predvsem stabilizatorje (turbo ima debelejše stabilizatorje), kar krepko pripomore k drži ceste. | Na vrh | |
Blaž 460 | 11 jul 2007, 12:30 | |
| Član #40 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814
| uh tole pa potem ni optimalno .... samo menjava podvozja + motorja je pa že malo hud strošek, si potem raje omislim T4 ;) | Na vrh | |
Blaž 460 | 12 jul 2007, 23:23 | |
| Član #40 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814
| ve mogoče kdo za kakšnega mehanika, ki bi mi vedel kaj več povedati o tem in bi to naredil za spodobno ceno?
bolj drmam tega volvota, bolj se mi zdi nor bi se najrajš kr z njim naokol vozu
[ Uredi 12 jul 2007, 23:25 ] | Na vrh | |
RollingStone | 13 jul 2007, 11:18 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Vsak mehanik ti to lahko naredi za ceno cca. 200 eur. Če kakega mehanika dobro poznaš ali pa sta celo prijatelja, je možno dobiti tudi ceneje (manj kot 100€, v skrajnih primerih celo za gajbo piva). Stvar ni tako zapletena, kot se sliši. Aja, tudi kleparji bi morali to znati, če slučajno poznaš kakega.
Načeloma ni problem dobiti človeka, ki bi to znal in biti pripravljen narediti to za nizko ceno. Je pa problem najti človeka, ki bi to znal, bil pripravljen to narediti za nizko ceno, in imel čas za to. | Na vrh | |
Blaž 460 | 13 jul 2007, 13:43 | |
| Član #40 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814
| pa mogoče ve kdo za kakega, ki bolj ljubiteljsko šraufa volvote? | Na vrh | |
RollingStone | 13 jul 2007, 17:30 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Jaz jih ljubiteljsko šraufam, pomaga pa mi sošolec. Ampak na žalost delam 6 dni na teden, najmanj 12 ur na dan, tako da lahko kvečjemu med dopustom. | Na vrh | |
Blaž 460 | 14 jul 2007, 00:27 | |
| Član #40 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814
| lp! zanima me še, ali gre za isti blok motorja? | Na vrh | |
bbf | 06 avg 2007, 17:21 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| Zdravo! FP in FT sta preveč različna, da bi kar turbo na FP nataknu. Kot prvo ma FT kovane bate, drugo izpušni ventili so votli (in polnjeni z natrijem zarad hlajenja), potem odmična je drgačna, pa kompresija je 10 pri FP in 8,1 pri FT, intercooler rabiš dodat, najbolš je zamenjat vso kablovje, ker ima turbo 2 računalnika in različno senzoriko/krmilje, potem vzrtajnik, sklopka, diferencial ima drugačno razmerje, akse so debelejše, hladilni sistem je drugačen... pri podvozju pa sam nisem zasledil razlik med 1.7 in 1.7T (na uč). ja, bloka sta pa enaka! prav tako je blok od 2.0 enak, le srajčke ima druge not (blok je renault 1.9 dizl, zato je omejitev obratov na okol 6200).
| Na vrh | |
AljAž | 07 avg 2007, 09:40 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| bbf je napisal(a): ...
Zdravo! FP in FT sta preveč različna, da bi kar turbo na FP nataknu. Kot prvo ma FT kovane bate, drugo izpušni ventili so votli (in polnjeni z natrijem zarad hlajenja), potem odmična je drgačna, pa kompresija je 10 pri FP in 8,1 pri FT, intercooler rabiš dodat, najbolš je zamenjat vso kablovje, ker ima turbo 2 računalnika in različno senzoriko/krmilje, potem vzrtajnik, sklopka, diferencial ima drugačno razmerje, akse so debelejše, hladilni sistem je drugačen... pri podvozju pa sam nisem zasledil razlik med 1.7 in 1.7T (na uč). ja, bloka sta pa enaka! prav tako je blok od 2.0 enak, le srajčke ima druge not (blok je renault 1.9 dizl, zato je omejitev obratov na okol 6200).
| Na vrh | |
MKovic | 16 jun 2009, 18:09 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| bbf je napisal(a): ...
Zdravo! najbolš je zamenjat vso kablovje, ker ima turbo 2 računalnika in različno senzoriko/krmilje
Definitivno, FT ima Boschev motorni management, FP pa Siemensa. Tako, da moraš poleg motorja dobiti tudi popolno elektroniko, če želiš zadevo uspešno zaklučiti. Kar se tiče podvozja je turbinsko malenkost nižje in ima debelejše stabilizatorje (če me spomin ne vara), vendar nič omembe vrednega. | Na vrh | |
tomazKK | 18 jun 2009, 17:09 | |
| Član #79 Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34 Lokacija: Krško Objav: 560
| bbf je napisal(a): ...
ja, bloka sta pa enaka! prav tako je blok od 2.0 enak, le srajčke ima druge not (blok je renault 1.9 dizl, zato je omejitev obratov na okol 6200).
Kaj???? Lahko poveš kaj več o tem?
| Na vrh | |
bbf | 19 jun 2009, 13:17 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| jah kej več nimam za povedat. vglavnm je blokada tako nizko zaradi dizlske glavne gredi. vse ostalo je bencinsko. tako mi je blo rečeno, nisem pa raziskoval po kataloških številkah, kolk je to res. | Na vrh | |
tomazKK | 19 jun 2009, 15:23 | |
| Član #79 Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34 Lokacija: Krško Objav: 560
| V bistvu me je zanimal, če je že Renault pršu do teh kombinacij diesel bloka in ostalga, al so pr Volvu pač vzel blok 1.9D in sestavl kombinacijo. Men pr teh "tamalih" (400 in s40) ni in ni jasno čigavi so to motorji. En prav tko, drug drugač. Motorji in menjalniki naj bi bla pr 400 nedvomno Renaultova. Ali pač ne?
| Na vrh | |
MKovic | 19 jun 2009, 23:23 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| tomazKK je napisal(a): ...
Motorji in menjalniki naj bi bla pr 400 nedvomno Renaultova. Ali pač ne?
Ne poplnoma, osnova ja bila Renaultova, Volvo pa jo je priredil za svoje potrebe - prste je imel tudi Porsche. Podrobnosti sem sicer že pozabil, je pa definitivno spremenjena dolžina pogonskih gredi, tako, da so bile enako dolge za obe prednji kolesi. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 32, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|