(400) Razlike med motorjema B18FP ter B18FT
Blaž 460, 10 jul 2007, 23:53

Zdravo!

Bi mogoče lahko kdo ugotovil, kakšne so razlike med tema dvema motorjema? (v mislih imam vse ostalo razen turbine). Kako je z nosilci, napeljavo in podobnim sranjem, ki paše zraven.

Re: (400) Razlike med motorjema B18FP ter B18FT
RollingStone, 11 jul 2007, 05:32

Nosilci so enaki, napeljava, računalnik in ostalo pa se razlikuje.

Itak lahko vse premenjaš, če misliš dat turbo motor v tvojega, ampak mislim, da to ni najšboljša ideja. Razen seveda če misliš menjat še kompletno podvozje...

Re: (400) Razlike med motorjema B18FP ter B18FT
Blaž 460, 11 jul 2007, 08:32

zakaj podvozje?

Re: (400) Razlike med motorjema B18FP ter B18FT
RollingStone, 11 jul 2007, 09:46

Turbo ima športno podvozje. No, če boš vozil ravno tako hitro, kot sedaj, menjava podvozja ni potrebna. Ampak potem tudi turbo ni potreben.

Re: (400) Razlike med motorjema B18FP ter B18FT
Blaž 460, 11 jul 2007, 10:43

ma kaj? in če dam svoje podvozje tršat?

Re: (400) Razlike med motorjema B18FP ter B18FT
RollingStone, 11 jul 2007, 10:49

Ti lahko daš tršat le vzmetenje, kar bi deloma lahko pomagalo. Pri športnem podvozju imam v mislih predvsem stabilizatorje (turbo ima debelejše stabilizatorje), kar krepko pripomore k drži ceste.

Re: (400) Razlike med motorjema B18FP ter B18FT
Blaž 460, 11 jul 2007, 12:30

uh tole pa potem ni optimalno .... samo menjava podvozja + motorja je pa že malo hud strošek, si potem raje omislim T4 ;)

Re: (400) Razlike med motorjema B18FP ter B18FT
Terminator, 11 jul 2007, 14:40

še najceneje te pride da kupiš kar komplet avto

in tale ki se trenutno prodaja je dobro založen z opremo in cenovno zelo ugoden

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1505810

Re: (400) Razlike med motorjema B18FP ter B18FT
Blaž 460, 12 jul 2007, 23:23

ve mogoče kdo za kakšnega mehanika, ki bi mi vedel kaj več povedati o tem in bi to naredil za spodobno ceno?

bolj drmam tega volvota, bolj se mi zdi nor bi se najrajš kr z njim naokol vozu

Re: (400) Razlike med motorjema B18FP ter B18FT
RollingStone, 13 jul 2007, 11:18

Vsak mehanik ti to lahko naredi za ceno cca. 200 eur. Če kakega mehanika dobro poznaš ali pa sta celo prijatelja, je možno dobiti tudi ceneje (manj kot 100€, v skrajnih primerih celo za gajbo piva). Stvar ni tako zapletena, kot se sliši. Aja, tudi kleparji bi morali to znati, če slučajno poznaš kakega.

Načeloma ni problem dobiti človeka, ki bi to znal in biti pripravljen narediti to za nizko ceno. Je pa problem najti človeka, ki bi to znal, bil pripravljen to narediti za nizko ceno, in imel čas za to.

Re: (400) Razlike med motorjema B18FP ter B18FT
Blaž 460, 13 jul 2007, 13:43

pa mogoče ve kdo za kakega, ki bolj ljubiteljsko šraufa volvote?

Re: (400) Razlike med motorjema B18FP ter B18FT
RollingStone, 13 jul 2007, 17:30

Jaz jih ljubiteljsko šraufam, pomaga pa mi sošolec. Ampak na žalost delam 6 dni na teden, najmanj 12 ur na dan, tako da lahko kvečjemu med dopustom.

Re: (400) Razlike med motorjema B18FP ter B18FT
Blaž 460, 14 jul 2007, 00:27

lp! zanima me še, ali gre za isti blok motorja?

Re: (400) Razlike med motorjema B18FP ter B18FT
bbf, 06 avg 2007, 17:21

Zdravo!
FP in FT sta preveč različna, da bi kar turbo na FP nataknu. Kot prvo ma FT kovane bate, drugo izpušni ventili so votli (in polnjeni z natrijem zarad hlajenja), potem odmična je drgačna, pa kompresija je 10 pri FP in 8,1 pri FT, intercooler rabiš dodat, najbolš je zamenjat vso kablovje, ker ima turbo 2 računalnika in različno senzoriko/krmilje, potem vzrtajnik, sklopka, diferencial ima drugačno razmerje, akse so debelejše, hladilni sistem je drugačen... pri podvozju pa sam nisem zasledil razlik med 1.7 in 1.7T (na uč).
ja, bloka sta pa enaka! prav tako je blok od 2.0 enak, le srajčke ima druge not (blok je renault 1.9 dizl, zato je omejitev obratov na okol 6200).


Re: (400) Razlike med motorjema B18FP ter B18FT
AljAž, 07 avg 2007, 09:40

bbf je napisal ...

Zdravo!
FP in FT sta preveč različna, da bi kar turbo na FP nataknu. Kot prvo ma FT kovane bate, drugo izpušni ventili so votli (in polnjeni z natrijem zarad hlajenja), potem odmična je drgačna, pa kompresija je 10 pri FP in 8,1 pri FT, intercooler rabiš dodat, najbolš je zamenjat vso kablovje, ker ima turbo 2 računalnika in različno senzoriko/krmilje, potem vzrtajnik, sklopka, diferencial ima drugačno razmerje, akse so debelejše, hladilni sistem je drugačen... pri podvozju pa sam nisem zasledil razlik med 1.7 in 1.7T (na uč).
ja, bloka sta pa enaka! prav tako je blok od 2.0 enak, le srajčke ima druge not (blok je renault 1.9 dizl, zato je omejitev obratov na okol 6200).







Re: (400) Razlike med motorjema B18FP ter B18FT
MKovic, 16 jun 2009, 18:09

bbf je napisal ...

Zdravo!
najbolš je zamenjat vso kablovje, ker ima turbo 2 računalnika in različno senzoriko/krmilje


Definitivno, FT ima Boschev motorni management, FP pa Siemensa. Tako, da moraš poleg motorja dobiti tudi popolno elektroniko, če želiš zadevo uspešno zaklučiti. Kar se tiče podvozja je turbinsko malenkost nižje in ima debelejše stabilizatorje (če me spomin ne vara), vendar nič omembe vrednega.

Re: (400) Razlike med motorjema B18FP ter B18FT
tomazKK, 18 jun 2009, 17:09

bbf je napisal ...

ja, bloka sta pa enaka! prav tako je blok od 2.0 enak, le srajčke ima druge not (blok je renault 1.9 dizl, zato je omejitev obratov na okol 6200).

Kaj???? Lahko poveš kaj več o tem?


Re: (400) Razlike med motorjema B18FP ter B18FT
bbf, 19 jun 2009, 13:17

jah kej več nimam za povedat. vglavnm je blokada tako nizko zaradi dizlske glavne gredi. vse ostalo je bencinsko. tako mi je blo rečeno, nisem pa raziskoval po kataloških številkah, kolk je to res.

Re: (400) Razlike med motorjema B18FP ter B18FT
tomazKK, 19 jun 2009, 15:23

V bistvu me je zanimal, če je že Renault pršu do teh kombinacij diesel bloka in ostalga, al so pr Volvu pač vzel blok 1.9D in sestavl kombinacijo.
Men pr teh "tamalih" (400 in s40) ni in ni jasno čigavi so to motorji. En prav tko, drug drugač.
Motorji in menjalniki naj bi bla pr 400 nedvomno Renaultova. Ali pač ne?


Re: (400) Razlike med motorjema B18FP ter B18FT
MKovic, 19 jun 2009, 23:23

tomazKK je napisal ...

Motorji in menjalniki naj bi bla pr 400 nedvomno Renaultova. Ali pač ne?


Ne poplnoma, osnova ja bila Renaultova, Volvo pa jo je priredil za svoje potrebe - prste je imel tudi Porsche. Podrobnosti sem sicer že pozabil, je pa definitivno spremenjena dolžina pogonskih gredi, tako, da so bile enako dolge za obe prednji kolesi.