|
|
V70 D2 DRIVe, 2012, VolEko
|
|
VolvEko | 28 okt 2016, 22:48 | |
| Član #1439Prijavljen dne: 29 dec 2009, 20:55 Objav: 118 | Po treh letih vožnje z V50 smo zaradi vse večje familije presedlali na V70ko.
Vozilo je letnik 2012, ampak mislim da je MY2013... V navodilih piše da gre za modelno leto 2013. Barva je temno siva. D2 motor, 1560ccm 115PS, 270NM, 8ventilc, 6prestav
Oprema naj bi bila Kinetic??...: 16col 7Jx16 "Oden" lita platišča (205/60/R16 96H XL) Navigacija Park senzorji zadaj City Safety avtomatsko poklopljiva zunanja ogledala z osvetlitvijo tal zunaj tovarniška vlečna kljuka električno zapiranje prtljažnika Bluetooth z komandami tudi na volanu in glasovnimi ukazi... Audio Paket "High Performance Multimedia" z 7 inčnim zaslonom in 8 zvočniki (DVD, AUX, USB poverzava, MP3, 4x40W...) Aerodynamikpaket (Fahrwerk tiefergelegt vorne: 20mm und hinten: 15mm, optimierte Kühlluftführung zum Kühler) Verbrauchsreduzierende Getriebeübersetzung inkl. Leichtlauföl (D2)
[ Uredi 01 nov 2016, 18:54 ] | Na vrh | |
Godward | 29 okt 2016, 00:34 | |
| Član #11171 Prijavljen dne: 02 jun 2014, 21:54 Objav: 598
| Ti razlogi so mi vedno vsec, zaradi povecanja druzine. Kolko vec placa pa je dejansko v V70, razumel bi, da presaltas na kombi ali pa vsaj Xc90. | Na vrh | |
SepoX | 29 okt 2016, 09:06 | |
| Član #94 Prijavljen dne: 23 nov 2006, 13:51 Lokacija: Novo mesto Objav: 198
| Godward, kamorkoli pogledam tvoje pikre izjave
Ob povečanju družine pride več prtljage, pa mogoče si želeš sedeti malce bolj na komot. In ergo V50 šaltaš na V70. | Na vrh | |
jack8black | 29 okt 2016, 09:07 | |
| Član #12296 Prijavljen dne: 19 okt 2014, 23:03 Lokacija: Obala Objav: 429
| Zdej bo še malo bol "komot", pa bolj udobna vožnja | Na vrh | |
Godward | 29 okt 2016, 09:59 | |
| Član #11171 Prijavljen dne: 02 jun 2014, 21:54 Objav: 598
| Cakamo slike | Na vrh | |
jack8black | 29 okt 2016, 11:23 | |
| Član #12296 Prijavljen dne: 19 okt 2014, 23:03 Lokacija: Obala Objav: 429
| Danes je tapravo vreme za fotkanje | Na vrh | |
VolvEko | 29 okt 2016, 23:12 | |
| Član #1439 Prijavljen dne: 29 dec 2009, 20:55 Objav: 118
| Še malo slikovnega materiala za lažjo predstavo:)
kljuke se mi še ni ljubilo sneti
| Na vrh | |
jack8black | 31 okt 2016, 09:24 | |
| Član #12296 Prijavljen dne: 19 okt 2014, 23:03 Lokacija: Obala Objav: 429
| Lep, kot nov | Na vrh | |
poršejček | 01 nov 2016, 09:17 | |
| Član #551 Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14 Objav: 255
| jaz ti tudi cestitam in prikimam k izbiri. Drzi. v50 je avto ki je majhen, sploh ko ga enkrat začneš primerjati z V70.
Bolj kot to, te bom vprašal kako si se navadil tega mlinčka in kako se odzove v ogromnem V70. Vozil s tem motorjem je ogromno, ampak me nekako ne prepriča v ogled, kaj šele izbiro. Pa se najde kar nekaj V60/V70 modelov za dober denar s solidno opremo, samo zaradi motorja me nekako zadrži v realizaciji.
LP | Na vrh | |
VolvEko | 01 nov 2016, 18:32 | |
| Član #1439 Prijavljen dne: 29 dec 2009, 20:55 Objav: 118
| Motor ni na steroidih, ampak za neko normalno vožnjo je več kot dovolj. Je pa to težak avto in razno dirkanje ta avto nima v karakterju. Teža naredi svoje. Nekako tako kot z MB E-klasa karavan. Vse je podrejeno varnosti in udobju. Je pa avto s tem motorjem cca 80kg lažji v sprednjem delu, tako da je nasplošno lega skozi ovinke brez pospeševanj celo boljša... Z enakim motorjem je cca 90kg težji kot V60.
Motor se najbolje počuti med 1500 in 2500 obrati. Poraba bo upam nekje med 5.7 in 6,6... Motor je v odličnem stanju, prav tako sklopka in menjalnik.
[ Uredi 23 feb 2017, 13:57 ] | Na vrh | |
Cojz | 01 nov 2016, 19:11 | |
| Član #13401 Prijavljen dne: 16 dec 2015, 23:46 Lokacija: Štajerska Objav: 79
| Čudim se da sploh obstaja D2 v tako velikem avtu
Drugače pa zelo lep! | Na vrh | |
D|N | 02 nov 2016, 19:53 | |
| Član #147 Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54 Lokacija: Ljubljana Objav: 480
| Za normalno voznjo je cist ok. Ampak moras bit res potrpezljiv, ker ce recimo nabases na neko pocasnelo, bus, kamion, ni sans, da prehitis, ce nimas lih kilometra praznine pred seboj, pa nalozen v klanec si pac prvi v koloni Za avtocesto pa odlicno, ga pozenes in 160 ko kralj, pa se porabi malo.... | Na vrh | |
JG | 02 nov 2016, 21:15 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Avto je lep, motor je pa prešibak. Pa tale V70 D2 ne gre 160 km/h, moj V50 D2 gre tam 120-130 da je še nekako kaj občutiti od vožnje, potem je pa samo še matranje motorja in predvsem voznika. | Na vrh | |
Aljaž225 | 02 nov 2016, 22:14 | |
| Član #10694 Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53 Objav: 404
| Moja S40 D2 gre kar lepo do 180km/h brez kakšnega posebnega mučenja. Pa tudi poraba je smešna z 3 letnim povprečjem 5,6l/100km.
Lp. Aljaž | Na vrh | |
JG | 02 nov 2016, 22:26 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Aha, saj se mi je zdelo, da bolje da ne pišem. Ja saj moja V50 gre tudi 180 km/h, ampak z ogromnim mučenjem, zato sem pa jo peljal samo enkrat tako hitro in nikoli več, ker pač ne gre. Imava pa pod pojmom "mučenje" med vožnjo več kot očitno popolnoma drugačne normative. | Na vrh | |
D|N | 03 nov 2016, 08:57 | |
| Član #147 Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54 Lokacija: Ljubljana Objav: 480
| Matranje? To je samo v glavi,na avtocesti pospesis na 160 in to je to.....kaj je tu matranje? Pred 20 leti se je matral z Yugoti pa Golfi it 160 ja | Na vrh | |
ovlov79 | 03 nov 2016, 09:38 | |
| Član #377 Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41 Objav: 260
| Lep avto, vedno, ampak vedno me pa zmotijo konji. Tako velik avto, kot je V70 ne more imeti samo 115 konjičev. Potem brezveze imeti Volva. Za to velikost izpod 160 konjev nima kaj iskati. Volvo je velik, udoben, ugleden in tak mora biti tudi pod pokrovom. Pa še nekaj. Pogledas na net in sami dizli dizli dizli. Nikjer pristnega bencinarja s pravo dušo. Saj enkrat se bo trend "traktorjev" obrnil. Pa dizlaši, ne se čutiti oblateni, ker sem tudi jaz lastil 2 dizla. Ampak odkar imam oktanca, samo malo dražje tankam. Drugih stroškov ne poznam. Vem pa, da od zdaj najprej gledam samo še po 125kW motorju. Nič manj.
[ Uredi 03 nov 2016, 09:41 ] | Na vrh | |
AssKicker | 03 nov 2016, 12:58 | |
| Član #12712 Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17 Lokacija: Bled Objav: 577
| ovlov79 je napisal(a): ...
Pa še nekaj. Pogledas na net in sami dizli dizli dizli. Nikjer pristnega bencinarja s pravo dušo. Saj enkrat se bo trend "traktorjev" obrnil. Pa dizlaši, ne se čutiti oblateni, ker sem tudi jaz lastil 2 dizla. Ampak odkar imam oktanca, samo malo dražje tankam. Drugih stroškov ne poznam.
To pa ni res. Jaz imam V70 D5 awd, čipan na 210 km. Povprečna je 7 litrov. Na leto delam minimalno 25.000km. Podoben V70 2.4T awd na bencin, ki ima 200 konjev (http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=9247), ima povprečno nekaj čez 10 litrov, pa dej recmo da ima 10 litrov. To je 3 litre več na 100km. 30L na 1000km. 300L na 10000. Torej letno 750 litrov. Zdej pa finančno. Cena dizla je 1.149 €/liter. Cena 95 oktanca pa 1.245€/liter. Na 100 km porabim 8,043€. Če bi imel takega V70 z bencinskim motorjem približno iste moči, bi pa porabil 12,45€. Torej letno dam za gorivo 2252,04€. Če bi pa imel bencinarja, bi pa letno dal 3486€. Torej privarčujem 1234€ na leto, ob predpostavki, da naredim samo 25.000 km, pa da bi v nasprotnem primeru tankal 95 oktanca namesto 100, ki je dražji, in katerega preferiram.. Torej eno leto mam nov vztrajnik pa sklopko, naslednje leto šobe.. Sej pol se pa počasi neha, in mi več kot jurja letno ustane v žepu. Upam da je sedaj jasno, zakaj marsikdo kupi dizla.
[ Uredi 03 nov 2016, 14:42 ] | Na vrh | |
simionesi | 03 nov 2016, 13:13 | |
| Član #10387 Prijavljen dne: 16 mar 2014, 20:39 Objav: 62
| AssKicker je napisal(a): ... ovlov79 je napisal(a): ...
Pa še nekaj. Pogledas na net in sami dizli dizli dizli. Nikjer pristnega bencinarja s pravo dušo. Saj enkrat se bo trend "traktorjev" obrnil. Pa dizlaši, ne se čutiti oblateni, ker sem tudi jaz lastil 2 dizla. Ampak odkar imam oktanca, samo malo dražje tankam. Drugih stroškov ne poznam.
To pa ni res. Jaz imam V70 D5 awd, čipan na 210 km. Povprečna je 7 litrov. Na leto delam minimalno 25.000km. Podoben V70 2.4T awd na bencin, ki ima 200 konjev, ima povprečno nekaj čez 10 litrov, pa dej recmo da ima 10 litrov. To je 3 litre več na 100km. 30L na 1000km. 300L na 10000. Torej letno 750 litrov. Zdej pa finančno. Cena dizla je 1.149 €/liter. Cena 95 oktanca pa 1.245€/liter. Na 100 km porabim 8,043€. Če bi imel takega V70 z bencinskim motorjem približno iste moči, bi pa porabil 12,45€. Torej letno dam za gorivo 2252,04€. Če bi pa imel bencinarja, bi pa letno dal 3486€. Torej privarčujem 1234€ na leto, ob predpostavki, da naredim samo 25.000 km, pa da bi v nasprotnem primeru tankal 95 oktanca namesto 100, ki je dražji, in katerega preferiram.. Torej eno leto mam nov vztrajnik pa sklopko, naslednje leto šobe.. Sej pol se pa počasi neha, in mi več kot jurja letno ustane v žepu. Upam da je sedaj jasno, zakaj marsikdo kupi dizla.
razlike med benicinarjem in dizlom je za enake performanse realno 2l/100km - za več glej: http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=21776
in ja nekje pri 25.000 km je razlike za 800 EUR, kar pomeni, da če delaš več kilometrov, večja je razlika, ampak, če jih delaš 20-25t km/leto je vseeno bolj smiselno imeti bencinarja že zaradi kratkih razdalj, ki jih delaš in za katere je bencinar bolj primeren od dizelaša. Sicer pa vsakemu svoje, ampak dokler ne poizkusiš ne veš...
| Na vrh | |
ovlov79 | 03 nov 2016, 15:28 | |
| Član #377 Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41 Objav: 260
| Z obema se strinjam, ampak vecjega lota od dizla ni, predvsem rabljenega. Vse podobne račune sem tudi sam prekalkuliral. Od neke številke na gor se res splača dizla, s predpostavko, da vse dela bp. V nasprotnem primeru imej debelo debelo denarnico. Govorim iz prve roke. Pa osebno še ena stvar, v hladnih dneh in večerih je dizel še vedno traktor, kar pa zelo težko prežvečim. To je pa čisto osebno. Trenutni trend je pač imeti dizla. V nekaj letih se bo stvar začela obračati. Konec koncev imajo novodobni bencinarji manjše prostornine, skorajda nobenega ni več brez turbine in pa motorji dosegajo vrtoglave konje. Poraba pa kot pri dizlu. Torej? Dizlu počasi klenka, da ne govorimo o emisijah... Vemo pa, da pa nekaj bo pač treba dati za gorivo. Zastonj se tudi dizel ne bo vozil. "Asskicker", a si kdaj preračunal, koliko bi privarčeval, če bi kurilca tankal? Znanec že leta na tak način vozi A6 3.0 TDI. Pa nobenih težav. Je tudi on preračunal, da če ga dobijo in plača kazen, da je še vedno x-krat na plusu. Samo v razmislek. Pa dosti blatenja prvotne teme, ki je bila čisto drugačna. Avto V70 je vseeno zelo lep in še enkrat čestitke. Da bo le služil in ne ti njemu, kot sem jaz prejšnjemm. | Na vrh | |
gapi94 | 03 nov 2016, 15:38 | |
| Član #10522 Prijavljen dne: 30 mar 2014, 22:40 Objav: 119
| dizlov v roku 7-10 let ne bo več.... Mam sorodnika v nemčiji, dela pri mercedesu, nek inžinir za motorje.... je reku da je vedno več poudarka na bencinarjih, dizl se jim ne splača, preveč razvoja pa vsega za iste emisije, kot pri bencinarju, s tem da so že take tehnologije razvite za bencinski motor, da use dizle pojejo pri porabi, kot tudi pri vsem drugim... ampak še žal niso v prodaji, in še tudi en čas ne bodo... Drugače pa lep avto | Na vrh | |
P3cho | 04 nov 2016, 08:48 | |
| Član #2274 Prijavljen dne: 31 maj 2011, 22:21 Objav: 50
|
Iz lastnih izkušenj povem, da je tudi to za V70 skoraj premalo. Za V60 je T4 odličen, za 350 kg težjega in večjega V70 je pa na spodnji meji uporabnosti.
drugače pa lep voz. Veliko varnih km želim.
Lp, Pecho | Na vrh | |
Modri | 04 nov 2016, 09:09 | |
| Član #1061 Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12 Objav: 246
| P3cho je napisal(a): ...
Iz lastnih izkušenj povem, da je tudi to za V70 skoraj premalo. Za V60 je T4 odličen, za 350 kg težjega in večjega V70 je pa na spodnji meji uporabnosti.
drugače pa lep voz. Veliko varnih km želim.
Lp, Pecho
Razlike med v60 in v70 je 105kg. | Na vrh | |
P3cho | 04 nov 2016, 09:31 | |
| Član #2274 Prijavljen dne: 31 maj 2011, 22:21 Objav: 50
| Modri je napisal(a): ... P3cho je napisal(a): ...
Iz lastnih izkušenj povem, da je tudi to za V70 skoraj premalo. Za V60 je T4 odličen, za 350 kg težjega in večjega V70 je pa na spodnji meji uporabnosti.
drugače pa lep voz. Veliko varnih km želim.
Lp, Pecho
Razlike med v60 in v70 je 105kg.
Iz prometnih dovoljenj: V60 T4: 1532 kg V70 T6: 1855 kg
Res je, da nista enako motorizirana ampak razlika med T6 in T4 ter teža AWD-ja ne prineseta 200 kg...
T4 je super motor (prožen, zmogljiv in varčen) ampak za V70 obstajajo boljše kombinacije.
Lp, Pecho
[ Uredi 04 nov 2016, 09:33 ] | Na vrh | |
VolvEko | 20 mar 2019, 13:22 | |
| Član #1439 Prijavljen dne: 29 dec 2009, 20:55 Objav: 118
| Po cca 2,5 letih spet malo update...
Letno delamo dobrih 10.000km letno tako da pride na leto 1x menjava olja in filtrov. Izredni poseg je bila komplet menjava sklopke (dvomasni vztrajnik itd). Ostalih težav ni bilo le redni servis. Bliža se tudi menjava zadnjih ploščic in verjetno še kolutov.
Kilometrov je cca 195.000, poraba pa realnih 5,5 - 6,5 l/100km, povprečje zadnjih 2-3 let pa točno 5,91 na pnevmatikah 205/60R16. Na AC se vozimo družinsko po omejitvah:)
| Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 78, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5977 najnovejši član: PeterFuh |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|